Mocskos BMW-k steril terepen

  2009. november 06. - ommm Címkék: bmw x1

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Pofa

Mai bemutatónk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr991504412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thetriggerhappy 2009.11.06. 14:56:45

@HattoriHanzo:

ez most komoly vagy csak lemaradt a smiley?

thetriggerhappy 2009.11.06. 14:58:13

@keresztes_L:

ez egy brilliáns párhuzam volt. még ilyet!

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:00:48

@keresztes_L:

ki mondta, hogy megreformálták az automobilok történetét? építettek egy autót, amit rajtad kívül vszinüleg nagyon sokan meg szeretnének venni és ami még nagyobb valószínüséggel, tovább hízlalja a bmw bevételeit.
mikor is bukott utoljára látványosat a bmw egy modelljével?

keresztes_L 2009.11.06. 15:01:20

@thetriggerhappy: a német középcég pénzügyi vezetője sokkal komolyabban veszi a két tejföl közötti árkülönbözetet, mint ahogyan képzeled
azt meg végképp, hogy nem ad gagyiért 1 eurót sem, nemhogy egy 2 literes dízel alapmodellért 10 millát, hogy aztán plusz 1 milla csak a navigáció, meg a tempomat legyen és akkor még sportfokozat nincs is benne, meg a ...
no, mindegy

ja, és sajnos nem csak láttam, hanem vezettem
átlag 8,2 litert fogyasztott a szerencsétlen a sokkal alacsonyabb gyári számokkal ellentétben, pedig nem is nyomtam ki a szemét (automata volt, igaz)

HattoriHanzo 2009.11.06. 15:02:35

@thetriggerhappy: Halálosan komoly. Nyugat-Euópában ez így működik, és Magyarországon is - a normálisabbjánál.

keresztes_L 2009.11.06. 15:06:43

@thetriggerhappy:
idén, a 6-ossal. első 3 negyedév 7078 eladott autó. majd 50% bukta tavalyhoz képes

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:12:30

@Hagalex:

vannak megmagyarázhatatlan dolgok, bár ezt sok, főleg műszaki ember nem szeretné felfogni.
autót, ruhát, parfümöt, stb nem feltétlenül racionális indokból vesz valaki.
lehet, hogy boriszlav ivanov jobb illatú parfümöt csavar házi termesztésű rózsáiból mint a boucheron, valamiért mégsem fog tudni eladni annyit belőle mint azoka a kurva csigazabálók....

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:18:11

@keresztes_L:

ezen tényleg nem tudok vitázni. akkor már csak azt nem értem, hogy mitől megy ilyen piszol jól a bmw-nek?

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:19:53

@HattoriHanzo:

szóval szerinted a normális bmw, merci tulajok tartanak otthon egy suzukit vagy daciat rohangálni? akkor én csupa hülyét láttam szerte a világban, pedig éltem egy pár helyen magyarországon kívül, de soha, sehol, senkinek nem állt suzuki a prémium autó mellett.
prémium kis kocsi (mini, 1es bmw, a3, 147, etc) lehet, de amiket te írsz, soha.

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:20:55

@keresztes_L:

most komolyan a válság legrosszabb idejét hozod fel példának?
akkor idézd már be, hogy a suzuki mennyivel kevesebb autót adott el uebben az időszak párosításban!

HattoriHanzo 2009.11.06. 15:21:02

@thetriggerhappy: Finom a csiga/osztriga, próbáld ki. RAW FOREVER :)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.06. 15:23:45

@thetriggerhappy:

Te kevered a prémium márkákat a tömeggyártással.
Kis hazánkban, de talán máshol is Európában, az emberek többsége racionális alapon vesz autót. Azt nézi meg, hogy a pénzéért mit kap, mennyibe van a szervizelés, mi a fogyasztás, mennyit romlik el....

Azt nem állítanám, hogy a BMW-t, Mercit, vagy akár az Ódit, Volvót fogja szorongatni.
De a tömegmárkákat nem 8-10 év múlva hanem már most is...
Te meg én autóbuzik vagyunk, idejárunk, de az autóvásárlók többsége nem az.

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:27:11

@HattoriHanzo:

köszönöm, ismerem, szeretem.
legközelebb használom a smileyt, hogy nehogy félreérthető legyek.

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:31:13

@Hagalex:

észrevetted, hogy ez a cikk egy bmw-ről szól? akkor most ki kever és mit?

a magam részéről nem vagyok akkora autóbuzi. pld nem rajongok a régi autókért (a veteránokért igen), nem értem, hogy mit lelkesedik mindenki az e30-ért, tetszenek a crossoverek, nem izgat, hogy legyen 453 le az autómban, nem driftelek, tunningolok, nincs 23as felnim és tetszik amit bangle csinált. ja, és a kedvenceim az alfák.

S2000 2009.11.06. 15:34:06

Teljesen értelmetlen autó, de a BMW nagyon jól tudja, hogy van jópár potenciális ügyfél, aki nagyon szeretne X6-ot, X5-öt vagy X3-at, de nincs rá pénze. Na, most már ott van nekik az X1. Most már nekik is lehet béemikszük. :)

keresztes_L 2009.11.06. 15:35:05

@thetriggerhappy: a bmw csoport 16%-ot bukott, ami jó eredmény TÉNY
de az is tény, hogy a 6os az bukta

ahogy az 1-es vagy a hetes az siker, különösen a 7-es, de az 5-ös sem fogy rosszul

X3, X5 mínusz 30-35 százalékai azért sejtetik, hogy nem terepjáró a BMW ;)

HattoriHanzo 2009.11.06. 15:35:38

@thetriggerhappy: Hát, akkor valami nagyon elkerülte a figyelmedet :), én is hozzád hasonló okoból tapasztaltam, amit. Elég sok embert ismerek, akik pontosan eszerint a felfogás szerint élik kis életüket, és a megtakarításik jobban érdeklik őket, minthogy leharcolják tercier vagyontárgyaikat. Hibás az érvrendszered abból a szempontbók, hogy akinek van egy középkategóriás BMW-je, az mondjuk vesz magának egy 1-est.

De olyat viszont már sokat láttam (elsősorban a németeknél és elsősorban Münchenben, ami ugye szinte már nem is Németország :), hogy Hans Jürgen Von Bauer vesz egy 1-est a Fraujának, hogy az a müncheni Stachus és a Marienplatz közötti bevesárló-részen ingázzon éjt nappalá téve és kutassa a legújabb Mango-szoknyát, ami két mérettel nagyobb, mint a spanyol méret, mert az eredeti nem megy rá a Bayerische vastag csípőjére. Hans Jürgen pedig megveszi az aktuális 320D-t, és panasszal fordul a hozzá utazóhoz, hogy jó-jó ez a hazai csak szűk és nem tetszik a beépített GPS vezérlése.
:)

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:36:25

@S2000:

nem értem ezt az értelmetlen autó kategóriát. egy s200 nem értelmetlen? egy daihatsu charade-dal is pont úgy el lehet jutni a-ból b-be? egy ezer lóerős m bmw nem értelmetlen? mikor használod ki? és még sorolhatnám....
valaki az s2000et élvezi, valaki az x1et.

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:41:02

@HattoriHanzo:

egy autó nem befektetés, hanem használati eszköz. aki féltésből tartja a garázsban a devalválódó 5ös bmw-jét és jár inkább daciaval, az egy barom.
kicsit hasonlít azokra az idiótákra, akik mindennap lecsekkolják a bankszámlájukat, közben pedig tesco tejen és kenyéren élnek.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.06. 15:48:18

@thetriggerhappy:Tudom, hogy hol vagyunk...
Arra a kijelentésedre reflektáltam, hogy az autóipar nem elektronika.
Egészen pontosan:

"az autóipar szerintem kicsit más mint a szórakoztató elektronika. valamiért az emberek másképpen viszonyulnak az autójukhoz mint a tv-jükhöz."

thetriggerhappy 2009.11.06. 15:55:49

@Hagalex:

ezért nem értem, hogy miért is jön szóba egy kia egy bmw-ről szóló topicban. mint írtam, nem egy kategória.

S2000 2009.11.06. 16:04:25

@thetriggerhappy: Az értelmetlen alatt azt értem, ha egy termék (jelen esetben egy SUV) már olyan sok kompromisszumot hord magában, amitől az eredeti céljának (SUV) már meg se felel. Ugyanígy értelmetlen lenne pl. egy S2000-be beletenni egy egyliteres, 70 lóerős motort. Olcsóbb lenne, mint az eredeti, de a roadster élményautó fogalmát nem merítené ki. Na így van ez szerintem az X1-gyel is. Igen, BMW, igen, X, de aki egy teljes értékű SUV-ra vágyik, az nem ezt veszi. Ugyanez igaz a másik irányba is, tehát igen, az általad említett ezer lóerős M BMW is értelmetlen. De ettől még eladják, mert erre van a marketing. :) Egyébként sok értelmetlen autót láttunk már, amik óriási bukták voltak (VW Phaeton, stb.). Az X1 nem lesz bukta, de teljes értékő SUV-se.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.06. 16:07:49

@thetriggerhappy:

Nem a Kia, hanem a koreai autógyártás, és nem a BMW -hez hasonlítva, hanem a kijelentésedre reflektálva, miszerint az emberek a TV -jükhöz nem úgy viszonyulnak mint az autójukhoz....

...de hagyjuk, mindegy! :))

thetriggerhappy 2009.11.06. 16:11:30

@S2000:

szerintem nem is kell, hogy az legyen. volt nekem a te értékrended szerint tök értelmetlen autóm (roadsternek látszó tárgy, 150le-vel, elsőkerék hajtással), mégsem tudtam benne levakarni a mosolyt az arcomról. nekem nem kell hátsókerékhajtás, nincs szükségem 200+lóerőre, így elvoltam vele és szerettem.
uígy nincs szükségem kapcsolható felezőre, defendert lepipáló terező képességre, de mondjuk hébe-hóba használnám földúton vagy egy évben 3x elmegyek vbele sielni az alpokba. uakkor egy bmw-ben ülök, annak minden pozitívumával együtt...
ehhez minek nekem ennél komolyabb autó?

Káposztakukac 2009.11.06. 16:16:23

@keresztes_L: 1) tanulj meg legalábbis minimális szinten angolul. amire te gondolsz az "fan" és nem "fun"
2) ennek az autónak sem ez a magyarország nevű észak-balkáni provincia a legfőbb piaca. németországban sorban állnak érte a vevők, akiknek egy X3 túl nagy/ronda/drága/öreg, egy 3-as touring meg túl snassz. utóbbi odakint amúgy nem feltétlenül státuszszimbólum, inkább tipikus corporate fleet car, tehát kifejezetten unalmas, ha nem éppen egy fullos, m-paketos példányról van szó.

S2000 2009.11.06. 16:24:10

@thetriggerhappy: Ha egyedül mész el síelni, ok, de ha négyen, akkor nem fértek bele. Egyébként nincs ezzel semmi gond, ami nekem értelmetlen, másnak pont a tuti. :)

thetriggerhappy 2009.11.06. 16:25:05

@S2000:
nem vagyok bkv és nem vagyok nagycsaládos. 2-en megyünk sielni, nekem pld teljesen tökéletes lenne.

S2000 2009.11.06. 16:30:57

Mielőtt megveszed, próbáld ki a Q5-öst is (több teszten ötből 5 csillag). Akik értenek hozzá, azt mondják sokkal jobb, mint az X1 (több teszten ötből 3 csillag).

thetriggerhappy 2009.11.06. 16:36:14

@S2000:

nem veszek mostanában autót, az elmúlt egy évben kettőt is vettem.
audit soha nem vennék (lsd emocionális döntés), a q5 az x3 ellenfele inkább.

BMW /// 2009.11.06. 16:40:53

a Q5 a következő X3 ellenfele kár idevenni.

S2000 2009.11.06. 16:55:35

@thetriggerhappy: Amíg nem jön ki az Audinál a Q3, addig - tehát jelenleg - az X1 is és az Q5 is a belépő SUV/SAV modell a két márkánál.

Megfontolandó még ebben a kategóriában a Lexus RX is.

Több összehasonlító teszt kéne a Totalcaron...

S2000 2009.11.06. 17:00:40

@BMW ///: Igy van, a következőé. Jelenleg aki a legkisebb SUV/SAV-ban gondolkozik és a rövidlistáján az Audi meg a BMW szerepel, az az X1 és a Q5 között tud választani. Majd 2011-ben, amikor kijön a Q3, akkor lesz az az X1 ellenfele.

Káposztakukac 2009.11.06. 17:07:48

@S2000: neked fogalmad sincs, hogy miről beszélsz. lexus rx és bmw x1 egy kategória??? q5 és x1 egy kategória? ok, ameddig nem jön ki a kis rolls royce, addig a phantom a 7-es bmw ellenfele.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.11.06. 17:26:44

Höhö. Azokon a ferde fákon úgy megyek át a Range-el 80-nal, hogy a fék környékire se szagolok. :)

Off road... meg a béemvé... rotflmao.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.11.06. 17:29:45

@papptibi: Kitalálták már azok jóval előtte is.

Dízel defi, félegyben. :)

S2000 2009.11.06. 17:42:15

@Káposztakukac: kicsit nézz szét a interneten, és az összehasonlító teszteken/szóbajöhető alternatíva listákon ezeket találod. Itt egy példa a sok közül:

www.bmwblog.com/2009/07/03/comparison-bmw-x1-vs-audi-q5/

Egyébként én nem beszéltem kategóriákról, mert az egy elég képlékeny fogalom az autóiparban. Mond meg nekem pl., hogy a BMW X6 milyen kategóriába tartozik? Vagy a Hummer H2?

Továbbá, pl. a következő X3-as nagyobb lesz, mint a mostani. Ezzel szemben vannak modellek, amik csökkennek méretben egy-egy frissítésnél.

Egyébként én nem szeretem, és ezért kerülöm a kategóriákba sorolást, mert nem mindig lehetséges. Szóba jöhető alternatívákról írtam, mert én egy nagyon kiadás előtt (ilyen az autóvásárlás) ezeket veszem sorra. A legtöbb bejegyzésemben ezeket szoktam firtatni, mert engem alapvetően jobban érdekel 3-4 különböző márka modelljének az összehasonlítása, mint egy stand alone teszt. Ugyanakkor egy (ma még) nem létező modellhez (pl. Q3) nem lehet ma hasonlíani az X1-et.

De kíváncsi lennék, hogy te - meg mások - más márkák mely modelljeit jelölnéd/jelülnék meg, mint szóba jöhető alternatívák az X1 vásárláskor.

A BMW 7 és a Rolls Royce meg egy más eset, tehát rossz példa... Egy jóbarátomnak mind a kettő ott áll a garázsában, amiből én azt szűröm le, hogy aki RR vagy BMW 7 modelleket vásárolgat, (az ilyeneket hívjuk high net worth individual-nak), az nem kényszerül vagy-vagy döntésekre... Ugyanakkor aki megvesz egy X1-est, az nem hiszem, hogy mellé vesz egy Q5-öst is (vagy Q3-ast 2011-től). És azt is gondolom, hogy amennyiben racionálisan próbál dönteni, akkor nem úgy kezdi a szóba jöhető opciók végiggondolását, hogy "bármilyen autó lehet, ha megfelel a legfontosabb elvárásaimnak, csak egy kikötésem van: mindenképpen kék-fehér propelleres embléma legyen az elején".

The Good Boy 2009.11.06. 17:42:23

@Tie: Emlékszem milyen nagy vasziszdasz volt, amikor a land rover a lejtmenetszabályzóval reklámozta az ujdonságát. A '76-ban megjelent Nivában meg bekapcsolod a lejtő tetején a difizárat, egyesbe teszed, lelépsz a kuplungról, aztán gyök-kettő ereszkedik le a tajga réme a hegyoldalon:)
@papptibi: láttam, hogy ott van a bottal sem, de az nálam a nagyon gáz jelzője (tudod mondják ezt nőnél is::). Na én nem itélem el így ezt az autót, hogy bottal sem, mert attól biztos jobb, de nem kéne (na most magyaráztam a semmit:::).

S2000 2009.11.06. 17:46:49

Még egy gondolat, javaslat a TC-nek: nem is értem, hogy a cikk végén a szavazásnál miért nem azokat a modelleket soroljátok fel, amik valóban szóba jövető (szerintetek) alternatívák? A GLK okés, de a Fiat, Lancia, Alfa??? Gyártottak vagy gyártanak ezek a márkák egyáltalán SUV/SAV verdákat???

Shadowbull 2009.11.06. 18:51:26

@keresztes_L: A 6os a modellciklusa leszallo agaban van meg bekopott a levesbe a penzugyi valsag.

sb

Shadowbull 2009.11.06. 18:58:34

@keresztes_L: "szerinted ki veszi majd?"

Egyszeru.

Akinek megtetszik, es van ra penze.

Remeljuk jo sokan lesznek.

Egyebkent meg lattam nehany peldanyt kozelrol, igaz nem alapkivitelu autok voltak. Kifejezetten minoseginek tunt, szep faval szep borrel.

Hogy milyen muanyag a muszerfal alja, azt nem neztem.

sb

Vágási Matyi 2009.11.06. 19:03:30

Oldalról kicsit úgy néz ki, mint egy Subaru vagy Mitsu kombi, az orrát leszámítva.
Nem hátrány, csak lehetne egy kicsit karakteresebb.

megint 2009.11.06. 19:41:19

Látom ide is megjöttek az ár-érték bajnokok, van egy autó, van ára, vannak(lesz) emberek akiknek tetszik, és ezen embereknek van rá pénze ezért megveszik, és pár év után majd ők tudják megmondani, hogy valójában milyen autó is ez.

fosdapass 2009.11.06. 20:32:43

Láttam közelről ezt az akadálypályát, hát kb úgy viszonyul az igazi terephez, mint az úttörőknek épített városligeti kresz-park a Nagykörúti forgalomhoz. Amellett a béjemvések gond nélkül átruccanhattak volna a BM lőtéren felhalmozott meddőhányóhoz terepezni. Csakhát oda terepjáró képesség is köll.
Amúgy az ekszclusife-bmw-tréningcenter-golfclubb egy kies és igen terjedelmes néhai szeméttelep tetején vert tanyát. Óbudán ugyancsak most építenek golfpályát a bezárt szeméttelep helyén. Az emberszemét csak megtalálja ideális közegét...

Káposztakukac 2009.11.06. 20:38:32

@fosdapass: milyen emberszemétről beszélsz, te szerencsétlen panelproli?

Bakteer 2009.11.06. 21:03:00

"thetriggerhappy , @Daily Shark, shadowbull:

Nagyon, de nagyon gyerekek vagytok. Máshogyan akartam írni, de hagyjuk. Az ilyen srácok, mint ti hiszik azt, hogy egy logótól a kocsin nagyobbak lesznek...

Idézet valamelyik nagyon ráérős f@szkalaptól :
" nem értem, hogy ki képest besétálni egy kia/skoda/dacia, stb szalonba és milliókat, tízmilliókat adni egy ilyen logóval gyártott autóért)"

Bocsánat,

Nekem egy (nem nekem, céges) SKODA OCTAVIA 1,8 benzin+turbo kocsim van (VW ?? AUDI ??).
Tudom, a BMW , Merga, Audi a király... DE a Skoda ugyanazt adja, kevesebbért...és ha ebben ülök senki sem látja, hogy ÉN vagyok a "király"!!!!

TI vagytok a királyok(ki is közületek ??)

BMW, Audi, Mercedes logót 200 Ft-ért vehettek - a Kínai piacon is... Tegyétek a hasatokra, attól f@szább gyerekek lesztek :)

A BMW mindent elsöprő erejéről (amit csakis egy bömös műanyag plecsni adhat a kocsin elöl - hátul :)) :
Kérdezzétek a német autópályán azt a BMW-s kölköt, aki egyedül nyomta a padlóig, de letoltam a skodával négy személlyel...
Szerintem utána bement egy Skoda kereskedésbe és érdeklődött, hogy mi szop@tta le :)

az X1-ből pedig fogy rendesen (mi gyártunk hozzá alkatrészt...)Igaz, én saját zsebemből nem tudnám kifizetni...de, NEM fikázok olyan autót, ami nem az én "kaliberem".

Persze NEKTEK 5 ilyen áll otthon a (fűtött) garázsban (utána a fűtött autópályátokon a fűtött céges garázsotokba mentek VELE.)

Bocsánat, soha nem szólok hozzá, de amit TI itt csináltok, az NEVETSÉGES.

BMW /// 2009.11.06. 21:04:48

@fosdapass: te szerencsétlen majom miről beszélsz? Egész életedben nem lesz ennyi jövedelmed és vagyonod amennyibe egy ilyen jármű kerül te ostoba. Egy igazi szemét vagy ahogy írtad,egy emberszemét.

megint 2009.11.06. 21:21:25

Bakteer, örülök , hogy neked ugyanazt adja a skoda

megint 2009.11.06. 21:22:32

fosdapass, szerintem te takarítottad a szemetet, csak nem fizettek ki

BMW /// 2009.11.06. 21:28:22

@Bakteer: Gyenge vagy ,leülhetsz 1-es. Jujjjj lenyomtál egy Bömöst egy Octavia 1.8!!!! Jessszus de király kocsid van.Aztamindenitneki!! Legjobb autód van a világon a BMW Merci a Skodához fel sem ér. Skoda az a király ahogy te is. Lenyomtál valakit egy 1.8-al??? Sokan ezeken a figurákon szoktak nevetni mint te.:) Szánalmas 1.8 .Gondolom egy 20 éves E30as 316i-t sikerült. Vigyázz mert bármelyik 20i porig veri a szarodat. Jujj a Skoda legnyorsabb autója az RS 7.1 et tud. Jujjjjjjj

duffy_kn 2009.11.06. 21:32:10

@BMW ///: Ne foglalkozz a fosdapass féle emberekkel; Te is, én is, és minden BMW tulaj is pontosan tudja, hogy miért pont ezt a márkát vette és fogja venni egész életében. Ezenkívül pedig aki bele akar kötni a BMW-be, az bele is fog, de ha ilyen bután csinálja, akkor az arról árulkodik, hogy egyszerűen csak buta és irigy. De tudod mire irigykedik az ember? Csak arra, amiről tudja, hogy soha sem lehet az övé...

Hondafan 2009.11.06. 21:34:10

Azért ne menjetek egymásnak!
A magyarok zömének az összkerék elég cucc, a téli rossz utakra, még azt is nehezen tartják fenn, ha gáz van vele, akár, ha SX4 alatt van is. A bivaly motort az emberek zöme úgysem tudja kihasználni. Persze, a KRESZ sem engedi... Az ára miatt a BMW meg új autóként a nemzet 95%-ának nem alternatíva.
Aki viszont vesebolond, és holland (Stex van Boewen) az úgyis megveszi ezt, akár első, akár második autónak a családba.
Biztos 3-4 évig ez is jól szolgál, mint a jelenkor európai gyártású verdái, általában.

Hondafan 2009.11.06. 21:37:40

Egyszer láttam az M1-en egy rendőr Skodát, ahogy letolta az X5-öt (3.0d). Mentem én is vagy 180-nal, de ahogy elmentek mellettem, az szenzációs volt...
A Skodának azért kell egy kis tuning, hogy komolyan elverje az átlag Bömöst... Persze, kispolski is elég, ha ott van benne a 200 lovas Tdi...
Na meg, minden BMW-t verek én is a Honda egyterűmmel, ha lassabban megy éppen, mint én... Az meg jobb lábfej dőlésszög kérdése. Illúzióim nincsenek. :)

Hondafan 2009.11.06. 21:41:00

@BMW ///:
Azért egy árkategóriában és azonos hengerűrtartalommal ...

Shadowbull 2009.11.06. 21:41:21

@Bakteer: "a Skoda ugyanazt adja, kevesebbért.."

Majd probalj ki a skodan kivul (ami az Audi-fele 1.8T-vel tenyleg jo valasztas lehet) mas autokat is, esetleg jol felszerelt, magasabb kategorias premiumokat, es ra fogsz jonni, hogy amit allitasz, az egy tevedes.

sb

Shadowbull 2009.11.06. 21:44:04

@Bakteer: egyebkent meg ez a "lenyomtam a bejemvet/audit/mercedest az ezereves szarommal" kategorias hozzaszolas mar igazan szanalmas.

sb

Lilarépa · http://lilarepa.hu 2009.11.06. 21:54:07

Nekem tetszik. Simán elfogadnám szimpla hátsókerékhajtással.

3as kombit inkább?, jó kérdés, de ez mondjuk olcsóbb. + menetdinamikán kívül szvsz jobb is, legalábbis praktikusabb is. Műanyagokat meg úgysem kopogtatom.

BMW /// 2009.11.06. 22:07:33

@Bakteer: Amit írtál a vége teljesen igaz. Veszekedni sem akarok mert mindenki más autókat szeret. Csak nem szeretem amikor azt mondják hogy BMW-ket aláznak.Persze lehet alázgatni 316..320..325i még esetleg de a többit szerintem már nagyon nem lehet alázni:).(hétköznap) Most nem Ferrarikra meg Lotusokra gondolok..

Hondafan 2009.11.06. 22:10:24

@Andix:
Poltergeistet játszani nem a kocsiban kell, igazad van. Legyen ízléses, kellemes a szemnek. Az, hogy a keménysége, 'íze', stb... nem prémium, az másodlagos. Megbízható vas legyen, az egyéni célnak megfelelő, aztán kész.

gyerek9.3 2009.11.06. 22:37:07

@duffy_kn: Mennyire iagazad van:) ..sajnos nekem még nincs ...de nyáron már lesz:)

Rocko- 2009.11.06. 22:44:55

@kadibela: "Bármely más márka esetén gúnyt űzött volna belőle a TC, de hát ez egy BMW... "
ha neked az jön le , h Papp tibi isteníti, akkor a hiba a te készülékedben van.

Marven 2009.11.07. 00:36:32

Miért van az hogy az összes BMW-s cikk és teszt eszméletlen fikázásba megy át??? Valahogy egyik másik márkánál sem látom... De itt legalább nem láttam japán vs. német harcot, bár lehet átfutottam felette, mert nem olvastam el minden hozzászólást.

BartiS2 2009.11.07. 08:59:28

engem az összes komment közül mindig az mosolyogtat meg a legjobban mikor valaki leírja (és szinte minden cikknél van ilyen), hogy ő itt ott ilyen meg olyan autóval milyen másik jóval erősebb vagy gyorsabbnak hitt/kikiálított autót szopatott meg hagyott el stb, és a másik autóban ülő biztos azóta is stresszben van meg azt sem tudja mi történt vele :-D (ugye Alfa spyder vs S2000 meg van itt stb) ebben csak egyet nem értek, éspedig hogyan lehet megállapítani, hogy amit lenyomtak az valóban versenyzett e, nem e csak haladt a célja felé és még ha nyomott is kövér gázt tövig nyomta e stb....nyomott már le engem trabant porschéban ülve igaz vagy 15 éve de akkor is... mindenki magából indul ki...és sokan meg sem próbálják kicsit objektívebben megközelíteni a dolgokat... ez a bmw-s fennhéjazás is... hagyjuk már egy 35000 Euros X1 es mitől lenne már fennhéjazás vazze... ez nem Royce meg Benltey hallóó ébresztő... van akinek az ára pár havi keresete... nem csak magyarország létezik a földön és bizony nem mindenki centiméterrel a kezében megy autót venni... ki gondolta volna mi?... nagyképűek mind aki ilyenbe ül tényleg..... :-) boldogok a lelki szegények :-)

Rocko- 2009.11.07. 09:39:33

@Daily Shark: igen, mert a passzívak messzebről gyalogolnak. :)))

@Tie: :DDDD

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.07. 10:41:30

@Marven:

"Miért van az hogy az összes BMW-s cikk és teszt eszméletlen fikázásba megy át??? Valahogy egyik másik márkánál sem látom..."

Dehogynem...
Fikázás megy minden márkánál. Vannak akik nem érzik jól magukat ha nem tehetik.
Szar az olasz, a suzuki, a kopel, a fauvé, a béjemvé is szar...a mazda is... mind, mind szar...
Ilyenek vagyunk... :((

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.11.07. 13:31:15

Az Alfa dizajnos a Volvo biztonsagos a BMW sportos a Merci kényelmes én pedig Audival járok, mert az tudja mindet egyben... :-))
és a 4x4 a Quattro-nál kezdődik nem az Xdrive-nál. Torsen a császár....

duffy_kn 2009.11.07. 14:27:40

@M@tek@: Ez tetszik, végre valaki, aki tudja ötvözni a fikázást és az istenítést egy kis humorral...:)

Carfan 2009.11.07. 15:38:21

@Marven: Ez csak és kizárólag azért van, mert a magyarok többsége egy primitív, sötét, irigy, paraszt sajnos.

A negatív BMW-s szereotípiák is nagyrészt az irigységen alapulnak. Érdekes módon engem még egy BMW-s sem sodort életveszélyes helyzetbe, sokszor elengednek, megköszönik ha beengedem stb stb. Ellenben nem egy szánalmas suzukis, kiás, skodás, opeles, stb stb (nem a márkákat minősíti hanem a vezetőt) seggfej sodort már veszélyes helyzetbe, aki "lenyomja" a BMW-t. Na szerintem az ilyen emberszabású végbéllények ezerszer veszélyesebbek bármilyen BMW-snél. Az az igazi életveszély, ahogyan a maximum 1.4-es szarjaikkal próbálják leküzdeni a kisebbségi komplexusaikat.
Ja és aki nem lát különbséget egy BMW ás bármilyen Kia, Skoda stb között az inkább hallgasson és ne reklámozza a saját idiótaságát. Elég nagy szegénységi bizonyítvány, ha valaki nem lát különbséget.

glxi 2009.11.07. 15:45:51

@Bakteer:

ugyanazt?Na neeee....Nekem egy 14éves 28i e36 touringem van és álandóan megtalálnak a macskajancsis suzuki,skodák stb.Pedig nem akarok versenyezni.És ritkán teszem is!
Persze vehettem volna ennyi pénzér jóval fiatalabb szuzit meg skodit.De nem! Fényév van vezetés élményben köztük!!Tesonak superbje van 132Le de unatkozom benne.És hidd el nem olyan vészes a fenntertása.
Persze mindenki más autót faforizál!
Nekem kéne x1 bár beérném e46 touringal is ja 3.3i-vel :)))))))))))))

The Good Boy 2009.11.07. 17:54:45

@M@tek@: kimaradt:

...a toyota megbízható... :::)))

Már, ha ez is számit:D

The Good Boy 2009.11.07. 18:08:58

@Bakteer: nekem fiatalabb koromban volt egy renault 5 GT Turbom (ha autóbuziból vagy te is, akkor tudod hol van az az autó az autók térképén:), a hátán nem sokkal az autó méretéhez viszonyitva, úthengernyi szélességű gumijai és a szép gyári spojler felett elhelyezkedett egy nagy, gyári, piros GT Turbo felirat. Na ez a felirat nagyon bökhette sok autós kolléga szemét, mert minden hasonlónak készült autó soförje a feliratot látva (meg néha 1-1 háromajtós stift sport) leküzdhetetlen készséget érzett arra, hogy biza oktasson. Aztán pár perc intenziv padlógáz után a tükörbe belenézve kénytelen voltam megállapitani, hogy bizony megint tévedtem, és senki nem akart velem versenyezni, és csak bennem müködött a férfias versenyszellem (legalábbis a tükörben ponttá zsugorodott vetélytársat látva így gondolom, mert ha tényleg race lett volna, csak birta volna tovább is a tempot:::)))
De azért én se mondta soha olyat, hogy ferrarikat reggeliztem vele, meg csilliómegmilliómegnullamegpontután"i" feliratú bömösöket::))
Remélem érzed az iróniát (egy nem bójrészer apuka!) :D

Krisi 2009.11.07. 19:19:54

@Bakteer: én meg ma délután a Körúton biciklivel lehagytam egy M5-ös BMW-t. Úgy húztam el mellette, hogy ihaj! Biztos azért, mert egy kalap szar, és nem bír 30-nál többet menni! Más magyarázat nincs! Szerintem holnap bemegy a Hervisbe, és vesz egy bringát a tulaj!

:)

Ez a BMW meg egy újabb értelmetlen diszkóterepjáró, magyarul veszik majd, mint az ukrán cukrot!
Egyébként ugyanolyan női autó, mint az összes SUV. Férjecske megveszi asszonykának, aki annyira béna, hogy nem bír vezetni, így legalább ha nem adja meg a jobbkezet, akkor nem ő nyomorodik meg, hanem majd a másik csóró a Tico-ban. Ez van, erősebb (gazdagabb) kutya baszik.

A BMW meg biztos istenkirály gyár, de igazán kifejleszthetnék már a bluetooth-os telefon kihangosítót, mert ahogy megfigyeltem, egy modelljükben sincs, minden plázapicsa, kitartott feleség vagy mánáger fülére tapasztott ájfonnal megy vele.

Emellett kurvára megbízhatatlanok is, hányan állnak már vészvillogóval a külső sávban/zebrán/bicikliúton? Szerencsétlenek kifizettek egy valag pénzt a propellerért, oszt jól otthagyta őket cserben. Aztán amíg kijön a tréler, addig beugranak a szoliba vagy a löroj káféba :)

(hozzászólásom ellenére szeretem a BMW-ket, egy 635 CSi-ért, E30 M3-ért vagy 3000 CS-ért bárki veséjét odaadnám. És persze az R75-ös, az egy álom)

Marven 2009.11.07. 20:13:19

@Hagalex:

Igen, valamilyen szinten minden márkánál ez megy, de messze a BMW-s cikkeknél és teszteknél látom a legtöbbet. És főleg a negatív hozzászólásokból. Külföldi oldalakat is szoktam olvasgatni, de érdekes módon ott valahogy nem látom ezt... bimmerpost.com-ot speciel valahogy sokkal felüdítőbb olvasgatni. :D

@Carfan:

Hát igen, sajnos abszolút igazad van, bár ne így lenne...

ommm 2009.11.08. 02:22:47

@M@tek@: Khm...az úgy megvan, hogy a Torsen már pár éve a Toyota tulajdona, azóta a jobb és drágább Audikban is csak Torsen-rendszerű differenciálként szabad emlegetni.

És ne hidd ám, hogy minden mai quattro ilyen.

khaleeji 2009.11.08. 10:36:42

az, hogy ki milyen autót vesz, egyrészt jövedelem kérdése, másrészt attól függ, hogy mire és mennyit használjuk.
ha csak havi 500 km-t megyünk, akkor pénzkidobás a drága új kocsi(kivéve ha mellényzsebből kipengetjük az árát), havi 8000 km-t viszont nem túl kellemes suzukiban,vagy puttonyos citroenben ledarálni.

Szegediner 2009.11.08. 11:49:39

Az eredeti cikk az X1-ről szól. Szánalmas, hogy olyanok fikázgatják, akik nem is láttak még BMW-t...
"Meg tudnám venni, ha akarnám" - hát persze...15 év hitelre.
Fel kéne már fogni, hogy akiknek ezek készülnek, azoknak nem az a kérdés, meg tudják-e venni, hanem hogy meg akarják-e?
Nekem jelenleg egy új 3-masom van, és a cikkből kiderült, hogy ez tulképp egy emelt-növelt 3-mas kombi. Nekem nagyon sokszor jól jönne, mert a magyar utak tele vannak úthibával, felfagyással, hullámokkal.Még olcsóbb is, mint egy 3-mas kombi, akkor min kéne gondolkozni? Vegyek KIA-t vagy Fordot? Ne nevettessetek már...

pickapu 2009.11.08. 14:36:14

Szép kocsi, istenemre még kéne is, de ezt a fajta járművet szerintem nem terepakadályokon bukdácsoltatva kellene bemutatnia a gyártónak.
Még a végén azt hiszik róla, hogy terepjáró.
Viszont az emelt hasmagasság mindig jól jöhet.

fosdapass 2009.11.08. 17:08:43

@BMW ///: @duffy_kn: én a béjemwét sokra tartom, úgy az 1970-es évekig bezárólag. Kb ekkortól feküdt alá a cég kereskedelempolitikája a sziklaagyú erőszakos barmok igényeinek teljes hosszában.
Egy szép veteránkorú gépbe beruháznék (motorbringába is), de hogy afféle "futtatós" kocsiból szálljak ki jómagam is, amiben a csőcselék "dolgozni" viszi a lányokat, vagy fülére leukoplasztozott handyvel osztja gyúróstörpe haverjainak az észt naphosszat, illetve apa státusából nagymenőző alkusz száll ki flegmán...na azt nem.
Persze a példák túlzóak, de efféle aljanépséghez igazodik, aki ma ilyen autót vesz.

Az emberszemét kifejezést egyébként a golfklubbosokra értettem, nem rátok. Akinek inge - úgy fest - magára is veszi.

Carfan 2009.11.08. 18:19:39

@fosdapass: Savanyú a szóló, savanyú a szóló. Olyan szánalmas, amikor valaki ilyen idióta kifogásokat hoz fel. Ha valaki egy BMW-ból kiszáll és nem egy kopasz hurkanyakú, akkor valószínűleg nem fogják stricinek vagy pénzbehajtónak nézni. Aki meg autó alapján ítél meg valakit az magáról állít ki szegénységi bizonyítványt.

fosdapass 2009.11.08. 18:41:04

@Carfan: pedig az autó státusszimbólum.
Egyébként én kőgazdag ember(ahogy errefelé írják) vagyok: ki tudom csengetni a főtávnak a panel kifűtését. Béjemvés nem is kerül közénk lakónak, nem futná rá neki.

Szabbbika 2009.11.08. 19:07:02

Igen! Igen!

Feltehetőleg olyanok is szidják, fikázzák a BMW-t, akik még takonnyal eszik a zsíros kenyeret. Talán láttak párat...

Nekik ajánlom: KI KELL EGYET PRÓBÁLNI!!!

Krisi 2009.11.08. 20:41:57

@Carfan: @Szabbbika: bár nem vagyok BMW fikázó, de ez a műanyag dízel fos hycomat váltós diszkótelepjáró nekem se jön be. Nem azért, mert nincs rá pénzem, hanem mert - számomra - egy kalap szar. Ezért speciel 30 ezernél többet nem adnék ki.

És most nem az egész BMW gyárra értettem, hanem konkrétan az X-kategóriára. Szóval nincs itt semmilyen savanyú szőlő meg taknyos kenyér, egyszerűen fel kéne fognotok, hogy nem mindenki rejszol a bajor propelleres emblémára, mint ti. Rosszabbak vagytok, mint az F-Astra tulajok :D

Rocko- 2009.11.08. 20:57:17

@Krisi: igen. mert a F-Astra tulajnak legalább van F-Astrája.

Shadowbull 2009.11.08. 21:40:05

@fosdapass: Ez egy baromsag.

Majd egyszer menj el a BMW Welt-be Münchenbe, es nezd meg kik veszik at az uj autokat.

A BMW nekik szol.

Hogy aztan valami kis káeuropai orszagban kik vesznek 3 totalkaros autobol osszetakolt X5-ost, az tokeletesen irrelevans.

sb

Krisi 2009.11.08. 22:47:47

@Shadowbull: azért teljesen nem irreleváns, mivel az átlag ember azt látja, hogy a fent emlegetett kevésbé érdemes embertársaink ezt a típust (is) preferálják. Persze sokan leszarják, mert gyerekkoruktól kezdve BMW-re vágytak, viszont aki épp abban a kategóriában keres prémium autót, az meglehet, hogy emiatt nem fog BMW-t venni.
Statisztikát nem tudok felmutatni ez ügyben, de azért valljuk be, annyira nem elhanyagolható dolog az, hogy hazánkban az összetákolt fapad X5-ösök milyen negatív reklámot csinálnak egy márkának. Mondjuk megnéznék egy kimutatást, hogy hányan vettek ilyen indokkal inkább Lexust vagy más gépet, hogy ne nézzék őket leányfuttatóknak :)

Persze mint írtad, Münchenben nem a magyar eladásoktól függ a gyár jövője, még szerencse. Ha meg n+1 év múlva is fognak gyártani boxer túramotorokat, akkor talán még én is lehetek potenciális vásárló :)

Shadowbull 2009.11.08. 23:29:58

@Krisi: Nem hiszem, hogy kulonosebben hatasa lenne a marka eladasaira.

sb

Ciri 2009.11.09. 05:16:21

@Krisi:
"Mondjuk megnéznék egy kimutatást, hogy hányan vettek ilyen indokkal inkább Lexust vagy más gépet, hogy ne nézzék őket leányfuttatóknak :)"

jajaj.
Azok XC90-et vesznek. Majd eladják és vesznek X5-öt. :)

Szegediner 2009.11.09. 10:02:50

@fosdapass: Látod, itt van az eb elhantolva. Amíg panelban lax, ne is próbáld megérteni, miért vesz valaki 10 millióért BMW-t.

Szegediner 2009.11.09. 10:11:35

@Krisi: Pedig ha elfogulatlanul nézed, rájössz, hogy egy ilyen automata dízel X3 nagyon praktikus a városban. Magasról jól kilátni, nem kell váltogatni, és annyit fogyaszt, mint egy 1.3 Suzuki... nem csoda, hogy a németeknél annyira népszerű, mikor megjelent, nem volt hozzá hasonló a kategóriájában.
Az, meg hogy az agyatlan bunkók ezeket veszik, azért van, mert drága. Bár mostanában a sűreje átnyergelt Q7-re :))

thetriggerhappy 2009.11.09. 10:22:27

@Bakteer:

te nagyon nem értettél semmit abból, amit írtam.

"Kérdezzétek a német autópályán azt a BMW-s kölköt, aki egyedül nyomta a padlóig, de letoltam a skodával négy személlyel...
Szerintem utána bement egy Skoda kereskedésbe és érdeklődött, hogy mi szop@tta le :)"

egyébként még szerencse, hogy mi vagyunk a gyerekek.

thetriggerhappy 2009.11.09. 10:33:13

@Ciri:

ez mondjuk nem feltétlenül igaz. a presztízsautót nem autószeretetből, hanem státuszból (és itt most nem a maffiózókra, telepi felvágósokra, hanem bankárokra, ügyvédekre, üzletemberekre gondolok) vesznek, hanem mert bizonyos pozícióban nagy autóval kell megjelenni, szívesen állnak át egy átlagembernek pont uolyan jónak tűnő volvora, saabra.

ez a folyamat egyszer már lejátszódott a kilencvenes években, amikor a mercihez, bmw-hez kezdték hozzákötni a kopasznyakúakat. a tehetős normálisabbja akkor kezdett a8-cal járni, majd amikor arra is rákaptak a vállalhatatlan alakok, jött a volvo, saab.

(senki nem vitatja, hogy ez utóbbi kettő nincs a bmw, merci, audi színvonalán, de ezt egy rózsadomb-belváros, időnkénti osztrák sielés viszonylatban egy átlagember nem érzi meg.)

Rocko- 2009.11.09. 11:41:55

@Szegediner: "Amíg panelban lax, ne is próbáld megérteni, miért vesz valaki 10 millióért BMW-t."
mert jól lehet vele panelparkolóban villogni. :)

"X3 nagyon praktikus a városban. Magasról jól kilátni"
haha, persze. az elôttem álló X5/Q7-est látom vagy a fehér Ducatot. ennyi erôvel hasalhatnék is a földön.

fosdapass 2009.11.09. 18:54:15

@Szegediner: nem általánosítok, de általában az agyhalott fogyasztó vesz 10 milliókért autót. Dógoztam pár kereskedésben és ez a tapasztalat. Mielőtt szaxolgálatit szerezne, vagy lovat, esetleg egy kisebb vitrolást. Vagy méginkább valami értékmentésbe ölné a reprezentációra szánt összegeket, az összeköttetéseit és egyéb tőkenemeket. Mert ügy lenne bőven.
De nem. Legfontosabb a tisztaszoba, hogy lássa a hasonló szellemi kaliberű szomszéd (üzlettárs, anyuka, a vagina stb) hogy fussa rá.
Elvek, értékek, értelem sehol, csak amit a tévé beprogramozott a kis törtetős egéragyakba. Viszonylag ritka a jómódú és egyben autonóm gondolkodású ember.

Szegediner 2009.11.10. 10:48:23

@fosdapass:
Te reménytelen eset vagy, nem tudsz még gondolatban sem kitörni a kereteid közül. Az ilyenek nyernek hiába lottó ötöst...
Amellett tévedésben vagy: ha egy autószalonban valaki 10M-ért vesz autót, ott nem ő az "agyhalott", hanem az eladó, aki egy droid alkalmazott.
Aki ilyen autókat vesz, valamilyen területen sikeres - milyen alapon van joga becsmérelni annak, aki egész életében egy panelt meg egy 120 hónapos részletre vett suzukit tudott felmutatni ??
És számodra bizonyára érthetetlen, de némely körökben számít az, hogy valakinek milyen a háza, autója, cipője, foga...

fosdapass 2009.11.11. 20:06:59

@Szegediner: "nem tudsz még gondolatban sem kitörni a kereteid közül"

Jelentem: kitörtem. Szögre akasztottam az avtószerelői papírjaimat, az autómat, a B+C+E kategóriás jogsimat, mert rájöttem: autó se kell. Itt, városban nem is lehet használni, márpedig én itt használnám. Praktikusan, nem vágánykodni. Ez utóbbiból kinőttem, az 52x5x(1,5+1,5) órás dugókhoz nem vagyok elég ostoba - ennél csak jobb programok léteznek. És hát ilyen tömegben az autó önmaga mérge. Erről cikkezett is vmelyik totálkáros újságíró.

És amit minden farkasbőrbe bújt birka megtehet (mondjuk vesz magának propellerest, drogbáró-illetve romabarokk stílusú habcsókvillát a csalóközben stb) az nekem nem kunszt. Nem a fogyasztói agymosásban élek. Sajnálom a fajtádat, mert innen, föntről (10.em) szánalmas a semmibe vezető törtetés látványa.

fosdapass 2009.11.11. 20:12:09

@Rocko-: legendát akarni egy külön kategóriája, mégha ebben a konkrét esetben nem is nagyon érzem át a dolgot. Itt mindent szabad, pénz nem számít :)

JCVWC II. 2009.12.08. 20:44:53

Matek!Hát a kóótró Audidról írták pár éve:S-6,bemutató,próba,vélemény,sajnos nem emlékszem az író nevére!Nagyon jó,nagyon szép,megy mint a golyó,DE:Ha egyszer valaki egyszer megtapasztalta az M5 Bmw hátsókerékhajtásával a fizika határait súrolva kanyarogni,annak úgy hiányzik a garázsából az S6,mint egy csapat méh!Jót röhögtem rajt,hóban jó a kótró,de az xdrive,vagy a for motion miért lenne rosszab mint az?Talán mert bármelyikben nagyobb elöl a lábtér mint az Audiban?
süti beállítások módosítása