Hogy mondják koreaiul: Golf?

Kia Cee'd 1.4 EX

  2009. október 09. - ommm Címkék: vélemény kia

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Sokáig szkeptikus voltam, de sajnos a hír igaz, Korea megtanult autót gyártani. Ráadásul fejlődik.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr171438012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dead end2 2009.10.09. 14:30:55

@Bajusz.:
a TSi is egy fontos extra szerintem :D
meg a 7 seb. DSG is...

ezért én személy szerint adnék +1 millát

de biztos hülye vagyok, és a Golf egy nagy átverés :D

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.10.09. 14:32:37

a kia.hu-t '96-ban, a kiamotros.hu-t '99-ben regisztrálták

sikeres-e 2009.10.09. 14:33:14

@dead end: a márka valóban nem érdekel, a minőség már inkább. Én amikor kocsit kerestem 2 éve, egy dolgot tudtam, hogy kis dízel kell alsó közép kombiban. Akkor ez 1.6-ost jelentett (volt pl. a Toyota-nak 1.4-ese is, de az gyenge volt). Nem érdekelt márka, elolvastam egy rakás tesztet, végül maradt a Focus meg a Kia, előbbi, ugyanolyan felszereltséggel és motorral +500e Ft. Ilyen egyszerü. Logan sokminden miatt nem jött, ill. jön szóba.
Én a 80 LE-s 1.4-est néztem és mindent bepipáltam, úgy kiadott 7,5 millást is. De ezt csak azért tettem, mert szerettem volna érzékeltetni, hogy nem a maximálisan kihozható árcédula a mérvadó. Amúgy 5 milla felett természetesen lehet jobb Golfot összekonfigurálni, mint Kia-t, mivel pl. a Kia-nak nincsenek kis turbós benzin motorjai. Viszont 5 milla alatt szerintem a Kia a nyerő, mivel a VW kismotorjai régiek és elavultak. A garanciát meg nem hozom fel, mivel az egy másik vitatéma...

sikeres-e 2009.10.09. 14:38:43

@dead end: Amúgy a 6.3 milla már nem mérvadó, annyit nem tudtam/tudnék kocsira kiadni, ez pontosan 1,5 millával több, mint amennyi az én kocsim volt (és asszem a kombi golf még drágább valamivel). Viszont amennyiért vettem az enyémet, nem vettem volna (és most sem vennék) Golfot, mert az csak fapad lett volna.

dead end2 2009.10.09. 14:41:15

@sikeres-e:
ok én is csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy nem kell hülyének lenni, ahhoz, hogy VW-t vegyen valaki.

és ezért írtam, hogy nehezen összehasonlítható a kettő, mert a Golfot az új fejlesztések adják inkább el aminek persze ára van.

megint 2009.10.09. 14:56:28

Szerintem az előző szebb volt, belül meg ronda

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.10.09. 14:57:53

@dead end: " mert a Golfot az új fejlesztések adják inkább el"

mármint úgy érted nyugaton? Mert itthon nagyon keveset adnak el ezekből a csillivilli verziókból, ha jól csalódom. És ahogy @sikeres-e: írja, abban az árkategóriában jobb a Kia.......

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.10.09. 14:59:06

@szemeteske: na nem bírtam ki és előkerestem az eredeti kiadást és én hibáztam, mert a Toyota Aurisnak volt olyan katasztrofálisan gyenge a ysplit, nem a Kia-nak

viszont a lényegesn nem sokat változtat:

menetbiztonság pontszámok Golf 87, Kia 58

Fékek Golf 35, Kia 31

Meghajtás Golf 80, Kia 71

Menetkomfort Golf 93, Kia 62

Karosszéria GOlf 86, Kia 78

Kezelési biztonság Golf 69, Kia 66

Összesen: Golf 450, Kia 366

Emellett azt is érdemes észrevenni, hogy a Fiat Bravo a Toyota Auris-sal és a Citroen C4-gyel volt itt a sor végén

Carfan 2009.10.09. 15:01:13

Közel 5 millió Ft egy Ceed-ért? Ez már vastagon a vicc kategória. Nem értem miért a Golffal kell összehasonlítani. Az kimondva kimondatlanul más kategória.
De ennyi pénzért bátran összehasonlítható egy Mazda 3-assal, Toyota Aurissal, Mitsubishi Lanecerrel. És akárhogyan is nézzük ezek lényegesen "jobb nevű" márkák, jobb értéktartással, komoly szalonokkal kiszolgálással stb stb. Amikor bejött a Ceed nekem tetszett, klímával 3M-nál alig drágábban egy kellemes autó volt. De 4.8ért... Sajnos elszálltak az árakkal, úgyhogy a kezdeti szimpátiámat eljátszották. Ennyi pénzért mindenképpen komolyabb autót vennék.
A sok Golf fikázó okostojásnak meg csak annyit, hogy a VW már akkor a Golfot gyártotta, amikor a Kia valami fészerben biciklit tákolt. Több tíz millió Golfot értékesítettek és 30 éve az európai top 3-ban van az eladások tekintetében. Mellékesen megjegyezném, hogy olvastam egy cikket a Mazda vezető mérnökével (igen jobb helyeken ilyeneket is lehet, nem csak végtelenül szánalmas buta emberek fröcsögését) aki azt mondta, hogy kategóriájában a Golf a LEGJOBB. Azt mondta csak a kis kategóriában tartja a legjobb autónak a Mazda 2-est. Valahogy az ő véleményére jobban adok. Az hogy a sok okostojás csóró, hogy Golfot vegyen? Hát szar ügy, hátha lehet 120 hónapra Golfot is venni, egy próbát megér.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.10.09. 15:09:12

@GYUSZI BACSI:
nem védem vagy fikázom egyik autót sem, de ezt a pontozásos hülyeséget meg kéne hagyni a buziknak...

akkor már inkább elhiszem a 20 m-nyi fékútkülönbséget

@Carfan: ez az egyik gyártómár akkor ezt csinálta, mikor a másik még a tűzcsiholásnál tartott avas dumát is el kellene felejteni

a suzuki is varrógéppel kezdte (mint sokan mások), ma övék a világ (egyik) legjobb gyorsasági motorkerékpárja

majd 30 év múlva nézzük meg, mennyi kia fogyott, és akkor lehet összemérni a számadatokat

addig csak hőbörögni lehet

az lehet, hogy a kategóriájában a Golf a legjobb, de ez már úgy népautó, mint ahogy Britney volt szűz annak idején

dead end2 2009.10.09. 15:09:24

@morphine:
a konkurenciánál minden teszthez jár gyors összehasonlítás a konkurensek áraival. Most keresgethetnénk, hogy mik vannak még dákótól Kián át a Golfig, de ehhez nincs kedvem, viszont szívesen olvasnék ilyet.
Bocs a kritikáért.

Phrascarica 2009.10.09. 15:09:48

@Carfan: ... hát igen a múlt nélkül minden kissé szánalmasabb, de még 30 év és a KIA-nak is lesz múltja, de a kérdés az hogy jövője is lesz-e :)

pfff_ 2009.10.09. 15:11:04

@Carfan: szerintem az a vezető mérnök már nem dolgozik a MAZDA-nál :-)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.10.09. 15:14:15

@pfff_: hacsak nem félrevezető mérnök volt

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.10.09. 15:15:59

@phrascarica: sőt, továbbmegyek: ha újraegyesül az ország két fele, AKKOR mi lesz?

Carfan 2009.10.09. 15:23:29

@sipike78: Szerintem meg ezt a szánalmas "az én autóm a világon a legjobb és én olyan k.va okos vagyok, hogy ezt vettem és mindenki más egy utolsó idióta, mert ezzel mindenkit letolok az útról" dumát kellene elfelejteni. Nem jut el a sok IQ hiányos barom agyáig, hogy nincs olyan, hogy tökéletes autó. Majd, ha valaki gyárt 2 millióért 300as végsebességű, 3 litert fogyasztó, Corsa méretű autót 7 üléssel, akkor majd talán mondhatjuk, hogy az a legjobb. Addig inkább hanyagoljuk.
És akárki akármit monda az utakon az ilyen kisebbségi komplexusos idióták messze a legveszélyesebbek, mert azt hiszi a szar 1.4es vacka versenyautó, mert papíron 100 lóerős. Annyi esze persez nincs a barmának, hogy may üveghangon "gyorsul" valamit.

Carfan 2009.10.09. 15:25:11

@phrascarica: Az olcsó kategóriában lehet jövője, mert mint már írtam 3M-nál alig drágábban jó vásár volt. Közel 5M-ért pedig finoman szólva is elgondolkodtató. Rendben sok extra van benne, de ebből kiindulva a kedvező alapár is ugrott.

w a s d 2009.10.09. 15:25:36

@redriot77:

De a Golf 3 nem csak érzetre volt bunkerautó a korabeli japánokhoz képest pl.:

www.youtube.com/watch?v=C0Go_5mvThc

Carfan 2009.10.09. 15:27:44

@pfff_: Miért ne dolgozna? Teljesen természetes, hogy megvannak a kategória legjobbnak számító típusai, amihez mérik a saját terméküket. Középkategóriában szerinte a 3as BMW és az A4 az etalon, alsó középben a Golf, kiskategóriában a Mazda 2. És akárhogyan nézzük egész európában ezek a legnépszerűbb, legértéktartóbb, legmagasabb presztízsű autók. Sajnálom nem a KIA Ceed.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.10.09. 15:31:01

@Carfan: "Középkategóriában szerinte a 3as BMW és az A4 az etalon, alsó középben a Golf, kiskategóriában a Mazda 2."

Eléggé beszűkült látóterű lehet ez a pacák...

Carfan 2009.10.09. 15:33:38

@sipike78: Nem akarlak megbántani, de egy szakmában dolgozó vezető mérnök szavára jobban adok, mint a tiedre. De már mondtam ezek a legnépszerűbbek, legjobb megítélésüek egész európában. Valami alapja csak van. Persze majd jön a sok nagyokos, hogy bezzeg az én autóm...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.10.09. 15:43:20

@F/: ezt a tesztet ki végezte? (ezen a gépen nem tudok youtube-ot nézni)

Csak azért kérdem, mert a 3-as Golf idején még nem volt EuroNCAP.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.10.09. 15:46:19

@Carfan: A népszerűségre hivatkozáskor nekem mindig a "tízmilliárd légy nem tévedhet" tanmese jut eszembe... :)

Amerikai kocsikat beleszámított a mérnök úr, vagy azokat egy laza csuklómozdulattal lesöpörte a palettáról?

w a s d 2009.10.09. 15:53:57

@sipike78:

auto motor und sport felirat van a kocsik oldalán. (Kicsit ferdítettem, mert a Civic az, ami csúnyán megrogy, a Corolla talán éppen csak hogy egy kicsit (ha egyáltalán) jobban, mint a Golf, viszont az F Astra a Golfnál is jobban egyben maradt.)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.10.09. 15:54:41

Amúgy nekem spec a Mazda2-n akadt meg a szemem. Ha az lesz at etalon a kategóriában, akkor egy jó ideig nem cserélek autót. :D

(Ráadásul ez is öszvérgyártmány már jó ideje.)

Phrascarica 2009.10.09. 15:58:18

@Carfan: ha már A-B-be gondolkodunk és nem számít a presztizs és igényesség, hanem csak az ár akkor meg már miért nem Chevrolet Lacetti.
Az még a Ceednél is olcsóbb, kb. ugyanakkora, olyan erős, és belvilágilag a ráncfelvarott előtti Ceednél még kellemesebb is (Elite verzióban). Árban pedig -főleg akciósan- olcsóbb 20-30%-al.

w a s d 2009.10.09. 15:58:29

@sikeres-e:

1,5- lell több a tesztelt Kianál egy olyan Golf, ami már TSI- s, DSG- s, meg mindenféle. Akkor hol a 2-3 millió plusz, amivel egy gyengébb Golf drágább egy Ceed- nél? Ja, hogy aki azt írta, hogy neki az alapmotoros Golfra 7,x milliót dobott ki a konfigurátor, az olyasmit is bejelölt, amit a Ceed- be nem is lehet rendelni...

Carfan 2009.10.09. 16:02:40

@sipike78: Rendben feladom. Ezúton kijelentem, hogy mindenki egy tökelütött idióta, aki VW-t BMW-t, Audit merészel venni, vagy akár csak tetszik is neki. A KIA A VILÁG LEGESLEGJOBB GÉPKOCSIJA. Menjen a francba minden mérnök, több millió elégedett vásárló, egyszerűen mindenki. KIA Forever.

w a s d 2009.10.09. 16:02:49

@F/:

Persze jobban tetszene nekem is, ha a VW tényleg olcsó lenne, mert a listaáraik elég magasak, és szerintem a még talán újonnan is elérhető autók közül ők csinálják a nekem leginkább tetszőeket, viszont nem biztos, hogy adnék + párszázezret egy Golfért vagy Poloért, hiába azokra fáj a fogam, és hiába kapom később, amikor eladom vissza azt a pénzt, amivel a VW többe került.

HattoriHanzo 2009.10.09. 16:03:52

@F/: van még mit tanulni kijájékná

Carfan 2009.10.09. 16:04:17

@phrascarica: Ha már A-ból B-be, akkor beszélhetünk a Dacia Loganról is. Olcsó, tágas, jól megy, egy akcióban még talán 5 év garanciát is adtak rá. Ki az a hülye aki 1.5M-ót kiad egy KIA emblémára?:D

HattoriHanzo 2009.10.09. 16:05:32

@F/: Az a hihetetlen, hogy valaki megveszi ezt a Daciát 4-5 millákért, szigorúan hitelre, majd beleül a nemisazénautómbahanemabankéba, és azt hiszi övé a legjobb autó. Ez már tényleg beteges.

Phrascarica 2009.10.09. 16:06:27

@Carfan: ...és a Ceed 2.0D kivitelben már alap verzióban is drága és gyenge, valamint nem vehetsz meg egy csomó fontos extrát sem, ráadásul csomagokat vagy kénytelen vásárolni egy-egy extra miatt, itt ahol a Golfban még csak a középkategoriánál tartunk a Ceed-nek már vége. Egy nyilvánvalóan jobban megépített alap a Golfé, mert nem max.150 Le-s motorokhoz építették, hanem mehet akár 265-ig is. Egy egészen más kategória így autót építeni, és ezt is meg kell fizetni az 1.4/80 Le-s verziónál is.

HattoriHanzo 2009.10.09. 16:07:20

@Carfan: És nézd meg, hogy kevesebbet is fogyaszt, mivel jobb a Dacia motorja. 1.4-es 5-6 átlaggal elmászkál, nézdd meg az ítéleteket

Carfan 2009.10.09. 16:08:33

@F/: Igazad van messze nem tökéletes a VW sem, sőt... De ne idiótázzuk már le aki megveszi. És Európában ez sok millió ember. De tudjuk idióta mind... De azért egy kategóriateremtő autót ne sz@rozzunk már le, mert Dél-Koreában végre összekalapáltak egy kategória átlagát hozó autót. 5 évvel ezelőtt egy használható autójuk nem volt. Sok fröccsöntött vacak, amiből 10.000 darabot sem adtak el egész Európában. Azért gondolkozzunk már. Bár tudom egyeseknek az fáj, sőt mi több képtelenek is rá:D

Phrascarica 2009.10.09. 16:09:19

@HattoriHanzo: ha a banké lenne akkor a bank járna vele ;)
(a zálogjog nem használati/tulajdonjog)
Én meg tudnám venni KP-re is az autómat, de az a pénz befektetve lényegesen jobb kamatot ad (még bankbetétben is)

Carfan 2009.10.09. 16:11:53

@phrascarica: Hagyd kár a gőzért. Semmi nem számít, csak hogy 109 virtuális lóerős az 1.4es a Golf pedig szar 80. Azzal nem lehet körbeautózni a suzukikat. Meg különben is a szomszéd a Kiát is irigyli nem csak a Golfot és még olcsóbb is 5M Ft-al, mert mint tudjuk a Golf alapára 7, azaz HÉT millió Ft. És én nem kopogtatom a műszerfalat ez olyan hülyeség... Minőségre nem adok. Menjen csődbe a Pick gyár is jó nekem a Tecsógazdaságos szalámi...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.10.09. 16:15:56

@dead end: Most ezt kivéve ebből a kotenxtusból, már ebben a vitában is kiderült, hogy ez a kérdés ott dől el, hogy mit tekintesz "konkurenciának". Ha ugyanis azt mondod, a Golf prémium jószág, akkor a BMW 1-el kéne összevetni, (amire ott az A3) ha meg családi kompakt, akkor marad a Cee'd, mint ellenfél.

Én vezettem már sok mindent, tényleg döbbenetes mennyire jó autó a cee'd, és aki azt hiszi, hogy 4.8m elköltését a jelvény határozza meg, az szívjon nyugodtan, egy alulmotorizált, póriasan fölszerelt, de nagyon menő jelvényt hordó jószágban :-) Én a tartalmat többre tartom.

Carfan 2009.10.09. 16:20:35

@morphine: 4.8M-ért egy alap 1.4es szívó motoros autót venni nem szívás? Ráadásul nem menő jelvénnyel az orrán? 3.5-ért még jó üzlet is, de 4.8ért... Azt hiszem maradok a szívásnál mazohista vagyok:D

dead end2 2009.10.09. 16:28:55

@morphine:
csakhogy a Ceedben nincs tartalom :D

csomagtér alatti tároló,térképolvasó-lámpa, szemüvegtartó, ködfényszóró, +2 hangszóró és fűtött tükrök, indexes, behajtható tükrök, sötét oldalablakok

-ez tartalom? :D na ez aztán parasztvakítás a köbön

dead end2 2009.10.09. 16:35:43

a tartalom annál kezdődik, amit a Ceed-hez még csak rendelni sem lehet :D

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.10.09. 16:41:08

Hüjje fotós!

A csajt úgy kellett volna fotózni, ahogy behajol a csomagtérbe, hátulról!

Carfan 2009.10.09. 16:41:44

@dead end: Ha nem tudnád a Kia már a 15. században is autót gyártott és így a legtradicionálisabb márkák egyike. A turbo-kompresszoros motort, DSG-t is a Kia forgalmazza, nem a VW. Ráadául messze a legolcsóbb és legjobb ár-érték arányú autó a világon. Ja és a reklámban tévesen szerepel a 7 év garancia, az valójában 70 év így még unokánk is teljesen megbízhatóan és ingyen használhatja Ceedünket. Rohanok is lecserélem a szar Golfomat:D

dead end2 2009.10.09. 16:44:10

Golf Trendline 1.4 Tsi
Benzin / 1.4l / 90 kW/122 LE / Kézi 6 fokozatú / 2-Ajtók

4.927.250,- HUF

és széria a hűthető kesztyűtartó a sörnek

fapad he' ??? :D

dead end2 2009.10.09. 16:47:31

amúgy szlovák kémek vagytok vagy mi? hogy így istenítitek ezta szlovák csodát ???

:)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.10.09. 16:57:26

@Carfan: ezt szerintem senki nem állította a poszt megjelenése óta, rajtad kívül (még, ha ironikusan tetted is)

Carfan 2009.10.09. 17:03:25

@sipike78: Bocsáss meg, német autóm van, hülye vagyok, nem tehetek róla:D

newname 2009.10.09. 18:09:41

Hülye a cím, már bocs.
A KIA (i30) úgy kóreai mint az író.
Az autókat Rüsselsheimben tervezték /ahol volt egy magyar nevű mérnök/(koreai sponzor pénzzel-megrendelésre) az elvárt európai igényeknek megfelelően.
Gyártják Szlovákia, (i30 Csehország).
USA-ban nincs (ott más tipusok a menők).
De van: GB, Ausztrália, EU.
A márkafikázás meg úgy faszság, ahogy van. Relatív, kérdezzük meg a szópó ágon ülő elszálló turbós fauvéseket is.
Az adó beromság, mert 109 LE után fizeted.
A beszólók 99 % -a talán látott már ilyet, de nem ült benne, pláne nem vezette pár ezer km-en át. /Gyuszi bácsi szaglása meg:)/
Korea hányadik is a világ eledási listáján? Gondolom sok millió ember (vevő), hülye, a magyar roncsderbis meg az okos.
Egyébbként nyugaton viszik, mint a cukrot, dehát innen fújjuk a passzát szelet.
Az egész arra jó, hogy elterelje a Suzuki fikázók figyelmét:)..meghát van nézettség..

GGG77 2009.10.09. 18:10:21

Ha új kompaktról beszélünk akkor Fiat Bravo.

De majd' 5 milkóért sztem elég szép Octavia RS kombit lehet venni... :)

Heckantrieb (törölt) 2009.10.09. 18:11:37

@redriot77: "amelyiknek a váltórudazatára alulról vmi súlyt erősítettek, hogy olyan "ebben-van-anyag" érzéssel klattyanjon a kívánt fokozatba"

...meg nem mellekesen azert, hogy csokkentse a rezonanciat, ne remegjen a valtokar az utasterben.

"Igazából nem volt az annyival komolyabb váltó mint a többi,"

Nem is allitott senki ilyet. Hulyesegeket beszelsz be magadnak olyan dolgokrol, amiket nem ertesz.

"Szóval kicsit csalóka ez a minőségérzet"

Hulyeseg. A mogotte levo minoseg sem szar. Amugy meg feldughatod magadnak a vilag legjobb valtojat, ha alapjaraton tancol a rud a boxban - visszadobjak az ugyfelek, hogy mi ez a gagyi. Egy VWben legalabbis.

newname 2009.10.09. 18:14:47

@Heckantrieb:
Érdekes lehet egy bowdenes-váltórúd, mikor táncol:)

newname 2009.10.09. 18:17:40

www.youtube.com/watch?v=FKpvJDnsB1I
.nézegessétek...valahol itt az igazság.
Bár a golfos nénmet..:)

newname 2009.10.09. 18:21:06

...mondjuk a bowden meg zörög(ni tud), mint az állat...

HattoriHanzo 2009.10.09. 19:17:05

@Carfan: Senki nem irigye a kocsijaitokre, te valamit nagyor félreértettél barátom. Én meg soha nem enném meg a tescogazdaságost. :)

nick2005 2009.10.09. 19:25:54

Nekem nagyon tetszik a KIA Ceed (főleg az SW). Gondoltam mikor megjelent, hogy 3 évesen féláron veszek majd egyet, és még lesz rá 4 év garanciám is. A cikkíróval ellentétben viszont úgy gondolom, hogy nem olyan nagy az áresése ennek a típusnak. A cikkben olvashattuk, hogy a 2 éves Ceed-ek 2,5-2,6 milliótól kaphatóak. Azonban figyelembe kell venni, hogy annak az új ára nem 4,8 millió volt, hanem még adott esetben a 3,5-öt sem érte el. Sőt most néztem, hogy 1,4-es Ceed újonnan (még nem ez az új típus) kapható 2,79 M Ft-ért, igaz, hogy 2 milla hitellel, de van benn el. ablak, klíma, cd légzsákok, stb. Szóval szerintem az áresése sem olyan nagy (én jobban örülnék, ha nagyobb lenne :)

vincent66 2009.10.09. 20:42:52

@GGG77: Egyetértek.A tesztelt autó áráért egy nagyon felszerelt T-jetet kapsz,ami más dimenzió szerintem.(Menetteljesítményben mindenképp)

Nem kell reagálni,hogy az csak egy "szar olasz",addig jó,amíg kevesen tudják,milyen a valóságban.Nem lesz soha tucatautó.

gramercy 2009.10.09. 20:47:47

4 millióért már használható Porsche-t lehet kapni

Carfan 2009.10.09. 21:34:36

@HattoriHanzo: A kommentemet természetesen irónikusan kell érteni:)

b.f. 2009.10.09. 22:40:08

@newname:
Teljesen igazad van mindenben, meg itt úgyis csak fikázni fog a sok betokosodott IQ-fighter, akiknek csak vakon egy-egy márkában hisznek. Amúgy én a Kiát meg a Suzukit is többre tartom mindenféle francia ipari hulladéknál:)
Viszont én szívesen megvennék egy Fiatot vagy Alfát is, természetesen T-Jetes motorral.

HattoriHanzo 2009.10.09. 22:56:06

@Carfan: húúh, sorry, épp mást is néztem, ésááá, de ciki, hehe

uglykid 2009.10.10. 06:33:47

@GYUSZI BACSI:
Mivel annyira szereted a számokat csak Neked előkotortam az általad említett "International Master Test" adatait/AM 2009.4/
Golf 2.0TDI 225/45x17 DunlopSp Sport:115m
CEEd 2.0 CRDI 205/55x16 Mich.Energy:104m
Bravo1.9M-JET 225/40x18 ContiSP Cont:117m
Audi A3 225/45x17 PirelliPZero :116m
Astra 205/55x16Bridg.Tuoranza :132m
BMW 118D 205/55x16 Michel.Pilot :107m
Auris 2.0D 205/55x16 Bridg.Touranza :135m!!!

A koreai verte a BMW-t, nemhogy a VW-t!! Micsoda szégyen...
Úgyhogy visszább az agarakkal komám!
Bár ez a teszt csak egy a sok kérdőjeles közül!

uglykid 2009.10.10. 06:48:02

Tudom, hogy ez autós poszt de le kell írjam Dél Korea már a 80-as évek eleje óta mikroelektronikai nagyhatalom!Miheztartás végett!
A korábban lesajnált Samsung, LG is vezető márka lett az egész világon!!!
Ezek a tények!
Jaa, meg talán az, hogy az ominózus GOLF-ot, Scirocco-t is egy olasznak /GIUGIARO/ köszönheti a VW.

Köcsögnepper 2009.10.10. 06:54:26

@Sipike78:
„A 20 méteres féktávkülönbség akkor ér, ha ugyanolyan féktárcsák, betétek és gumik vannak a két autón. (És nem segít semmiféle elektromos szar.”

Miért is?
Hehe. Ennek fuss neki mégegyszer. :D

„De, ha jól tudom, a Golfon hátul is tárcsafék van, így eleve esélytelen a tárgyilagos összehasonlítás.”

Esélytelen a tárgyilagosság?? Miért? Mert össze mertek hasonlítani 2 teljesen azonos méretosztályba tartozó autót?

„Bizonyára így alapból jobb a fékteljesítmény.”

Pontosan. (de egyébként mindkettő 4tárcsás, a Golfok már 98’ óta)

„Azt azért ne feledjük: a VW ezt a többlettudást meg is fizetteti a vásárlóval, ergo: ő már a gyárban elvégzi ezt a "tuningot" a fogyasztó zsebére.”

Ehhh….

„Ja, és ez még mindég csak a listaár, tehát valójában ennél olcsóbb lehet.”

És szerinted melyik márkánál engednek milliós nagyságrendeket a kettő közül? Mert, hogy az nem a kia, az tuti.

„nálad egy függőleges rostélyon múlik egy autó vásárlása????”

Isten hozott 2009-ben !

@Sikeres-e:
„gondolom ismerős: 1.6, 102 LE, 10L-es fogyasztás! Mindez 2009-ben, új népautóban. Szóval kábé -15 évvel jár valahol...”
Golf 1,6-osnak megszűnt a gyártása már hónapok óta. Illetve „gondolom ismerős” az összes euro5 motor, a Tsi, a Dsg, meg a típushoz kapható 5 féle (!) modern dízel is….

„Nem hinném, hogy a legtöbben a drága TSI-ket veszik, inkább az 1.4 és 1.6 szívósokat, mert azok olcsók.”

Ismét el vagy tévedve. Egy árva darab 1,4-es és 1,6-os sincs importőri készleten, mert jóárasították a Tsi-t (122LE). A 2008 év végi megjelenés óta csupán elenyésző mennyiséget adtak el ebből a motorból, az eladások 90+ százaléka Tsi.

„A 20m -es féktávval úgy vagyok, mint te a fogyasztással. Hiszem, ha látom.”

Akkor talán el kellene olvasni a tesztet.

„de egyenlőre a Hyundai jobban áll a VW-nél, talán pont azért mert spórol.”

Nyíhahahahaha! Ezt hogy raktad össze? :D

@Érdekes:
„lásd: gyári tuning változatok, OPC,RS,ABT,M-es széria...”

Az ABT nem „gyári tuning”

@Ommm:

„Megnéztem, A Golf Trendline 4,4-ről indul az 1.4-es alapmotorral.
khm”

Jó lesz az 3,8-nak is digitklímával, ködlámpával, könyöklővel, metálfénnyel. A Tsi ugyan ezzel a felszereltséggel elvihető (alku után) 4,5-ért.
Khm…

Písz.

newname 2009.10.10. 07:46:55

Ez itten a katalógus-sajtó-teszt buzik oldala (véleménye), úgy hogy jelentősége kevesebb a "0"-nál.
A tárgyszerűség pedig...olyan "szakértői" szint:) /alapvető ismeretek hiánya a fikzott tipus(ok)-ról./

gnme 2009.10.10. 09:27:17

omm, olvastam itt fentebb valamit és eszembe jutott, hogy .. össze tudjátok hasonlítani ezt a kocsit mondjuk másik hárommal-néggyel egy poszt erejéig? ... persze ebből a kasztból, hogy "elváljon a szar a májtól" :D

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.10.10. 09:51:59

@uglykid: ha most félreteszem az egyes márkák iránti +/- érzéseimet, akkor ebből a táblázatból a következő látszik:

Bridgestone Turanza gumit biztos nem szabad használni (mind a két kocsin ez volt ami 20 méterrel hosszabban állt meg)

Michelin gumi jól fékez (mind a két kocsin ez volt, ami a két legrövidebb távon állt meg)

az összes többi gumi kb. a 115-117 m sávban van

de mondjuk ez csak 7 adat a 14-ből, nem veszem elő mégegyszer az újságot, de azért érdekes ennyiből is

Danessz 2009.10.10. 10:34:32

@Köcsögnepper:
"Jó lesz az 3,8-nak is digitklímával, ködlámpával, könyöklővel, metálfénnyel. A Tsi ugyan ezzel a felszereltséggel elvihető (alku után) 4,5-ért.
Khm…"
Aztán felébredsz. Ja és ha a KIA is enged a listaárból, nem csak vw meg hasonlók.

cmyk 2009.10.10. 10:35:05

@uglykid: végre valaki betette a sokat említett "bukást", ami nem is úgy volt.
De ez inkább tűnik gumi teszten való bukásnak, mert hogy a Bridgestone-nal szerelt két autó szerepelt nagyon rosszul, a többiek jóval közelebb voltak egymáshoz.

Köcsögnepper 2009.10.10. 12:08:11

@danesszka:

Te már csak tudod, ugye?

"Ja és ha a KIA is enged a listaárból,"

Na ugye! Mégis fentebb már a tököm tudja milyen VW listaárakat hasonlítottak a Kia akciós áraival...

Doktorbalu 2009.10.10. 15:11:00

leirok en is 1-2 dolgot az "öreg" ceedröl. nekem egy 2009-es, 1.6os kombim van ex limited edition felszereltseggel: automata klima, esp, füthetö tükrök, sötetitett ablakok, füthetö szelvedö, 16-os könnyüfem felnik, etc. asszem junius 1-en hoztam el a szalonbol, azota van rajta 19.008km.
az elmult 9.000km hosszu tavon volt, 1-1ut 750km, ebböl 700 autopalya, amiböl 300nemetorszagban. 120-130as temponal 6.6literes atlagfogysztas klimaval. amikor kicsit megnyomtam nemetorszagban, 170-180nal 8.4l. közüton max. 100kmh, atlagban 6.1l klimaval 2felnött+1 gyerek. ennyit a fogyasztasrol. varosban 7.2.
hely? optimalisan beallitott vezetöülesnel siman elferek sajat magam mögött (196cm, 119kg). erröl annyit, h nem regen vezettem 1 insigniat, 2.8l, 260le, 4x4, megy, mint az ökör az biztos, de hely nincs benne. csomagatrtoba minden elfer, amit az ember normalis körülmenyek között szallit (pl. gyerekszobabutor: ruhasszekreny, pelenkazo- komod, kisagy+2 felnött, es meg sorolhatnam).
gyorsulas? neha jatszik az ember. 2esen 80nal 6ezret forog, 3ason lehet 120ig huzatni, 4esen 160ig, nem ordit, van hangja, de 5ösben 160nal nyugodtan lehet beszelgetni.
nem sportkocsi, de hetköznapi hasznalatra nem kell több! ezekkel a kepessegekkel, felszereltseggel optimalis a mindennapokra! nekem nagyon bejött!

Jamesblond 2009.10.10. 15:48:39

Az alap Cee'd 109 paripa 3.2 Mill. Az alap Golf 80 paripa 4 Mill. Mindkettő 1.4-es motorral. 800 ezer a különbség. ?? VI-os Golfot láttam nyílt napon 1.6-os motorral 102 lóval 8! szeleppel!!! A műanyag alatt ott virított a fekete lemezdekli a 80-as évekből. A "kiállított modell ára 4.7 mill volt. Megkérdeztem az öltönyöst az-e aminek látszik. Azt mondta az, ez a 8 szelepes a világ legbeváltabb motorja. (csak le ne másolja a Toyota) A kocsi gázreakciója siralmas volt, előbb vett egy nagy levegőt, aztán felpörgött. Új autó létére megszokást igényelt a dolog. Sokat vezetek, de a parkolóból alig tudtam vele kiállni. Nem volt rossz kiemelném, csak olyan távoli volt. Én csalódtam. Az a lényeg a Cee'd 3.2-ért egy jó gép. Ha nem akarsz bőrkormányt, meg egy rakás bisz-baszt megéri a pénzét. Természetesen 5 millért már presztízs is kellene. A Golf meg 8 szeleppel is ad, mert vagy 30 éve gyártják. De régen is az újítások miatt szerették. Ma ez mintha el-elmaradozna. A turbot teszik újabban mindenbe de az drága, meg nem takarékos, meg nem is tartós. Anyuci nem fogja melegíteni a gépet -20ban hanem viszi a gyereket az oviba. Meg hűteni sem fogja mert lemegy a nap. Pedig ez a procedúra a hosszú élet titka...

ommm 2009.10.10. 15:52:33

@Köcsögnepper: Mindig abból indulok ki, ami a hivatalos honlapon elérhető.
Értelemszerűen mindenből lehet alkudni, KIA-ból, Volkswagenből is.
ez itt, ha tetszik, ha nem, 4.473.500 forint, akciósan pont 4 millió.

http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_hu;jsessionid=C0D5B919396990B2481A014E48F0BECB?SVC=CC_MODELLTRICHTER&ENV=VWNEU!hu!!!V!!!&cc.MID=1255182518971&LE=CC&MODELL=5K12B1T2

@gnme: Rátapintottál, készülünk.

nick2005 2009.10.10. 18:27:09

Szerintem ilyenkor érdemes megvenni a ráncfelvarrás előtti raktáron lévő modelleket, mivel elég nyomott áron el lehet hozni őket. Az 1,4-es Ceed L Cool pl. 2,79 M Ft, és ebben már van klíma is, meg egyéb apróságok (szervó, kp. zár, CD, el. ablakok elől, stb.), az SW is csak 2,99 M Ft. (igaz csak az ajánlat csak a megadott finanszírozással érvényes)
Az oladl közepém:
www.autovaros.hu/kia/szalonautok/#tartalom
Itt 4,8-ért van CRDi is.

Merida001 2009.10.10. 18:36:27

Emberek! Eddig ha nem volt elég pénzed akkor vettél koreai verdát, mert ár/érték arányban "jó". És most?? Méregdrágán vegyek autót? És még koreai is legyen?? Használtan az árát sem fogja tartani?? Ugyan már!! Ez egy összelopott, múltnélküli, gyökértelen gyártó, lefizetett sajtó általi, felfújt reményű autójáról van szó...Ennyi pénzért JAPÁNT is kapsz! Nyílván ez azoknak szól akik a német verdákat utálják...

nick2005 2009.10.10. 19:12:34

@Merida001: Az a helyzet, hogy a Ceed-nek az áresése sem olyan nagy. 2007-es évjáratút 1,4-es motorral 2,6-2,8 millióért lehet kapni, ezeknek az új ára 3,3 - 3,8 M Ft körül mozgott felszereltségtől függően. Egy szintén 2007-es 1,4-es Honda Civic 3,2-ért kapható, az új ára 5 millió körül van. Ha utánaszámolunk a koreainak semmivel nem nagyobb az áresése, sőt. De hasonlíthatjuk egy Golfhoz is, ott is nyerő. Én ennek nem örülök, mert azt hittem, hogy veszek majd egy 3 éves Ceed-et amin lesz még 4 év garancia az új ár feléért. Úgy gondoltam 3 éves korára 1,6-1,8 körül lesz az ára, de úgy néz ki nem megy le annyira.

Merida001 2009.10.10. 19:47:22

@nick2005:
Nekem akkor sem kellene, mert ennyi pénzért autót is lehet kapni. Mert hiába erölködik akkor is egy koreai verda marad német/japán áron...

newname 2009.10.10. 20:07:29

beszéljünk már a hüvelygombáról...illetve a kiakadt turbókról automata kocsiknál...élmény megállni:)
@Merida001:
1.Gondolom nem is akarsz venni (autót), vagy csak virtuálisan fantáziálsz?
2. Bizony, eddig is sokan vették, akik nem péniszhosszabbítónak szánták.
3. osztán mi is van lopva? -ha már szakértesz?
4. Multnélküli? gyökértelen? -mozdultál már ki a faludból? /mondjuk a világba?/

Heckantrieb (törölt) 2009.10.10. 20:46:54

@Merida001: "egy koreai verda marad német/japán áron... "

De nem. Egyreszt annyiert senki nem venne meg, masreszt meg a nemet autok dragabbak mint a japanok, felesleges idekeverni oket.

Heckantrieb (törölt) 2009.10.10. 21:10:58

@newname: A BMWkben nincs bowden, van viszont suly. Baromsag az, hogy egy szimpla sulyon mulik a minosegerzet, ha igy lenne, minden hulye tudna "minosegi" valtot gyartani.

The Good Boy 2009.10.10. 21:17:39

@Merida001:

"Ez egy összelopott, múltnélküli, gyökértelen gyártó, lefizetett sajtó általi, felfújt reményű autójáról van szó..."

Ez egy gyönyörű mondat, gratula érte, biztos nagy erőfeszitést jelentett leírni. Mégegyszer gratula!

Mást nem írok (azaz irtam, csak kitöröltem), mert nem biztos, hogy szalonképes lenne, és lehet, hogy kitiltanának érte!
Egy nem koreai autó tulaj.

3 gb 2009.10.10. 21:51:20

@The Good Boy: Szerintem is szép mondat. Az a jó, hogy ennyi pénzért kapsz egy autót ami nem megy, ellenben majd sokat fogyaszt, hordhatod a szalonba szervizeltetni és egy cseppet veszt az árából, ha kigurulsz onnan vele. De nem baj, lesz újra hitel!

abc 2009.10.10. 23:08:02

Igen az erősen érződik a KIA elsőként az autós újságírókat kente meg jó alaposan.
Formaterve alapján egy Toyota.
És nagyon beképzeltek az eladók btw

Merida001 2009.10.11. 00:55:04

@newname:
Felesleges személyeskedned! Nézz jobban körül és némán érts egyet, hidd el bölcsen tennéd! Ezek csupán tények! Nem az a kérdés, hogy mit lopott össze, hanem az, hogy mit nem!:)Itt önálló fejlesztésről nem beszélünk...Ülj be a Kiádba és legyél boldog benne...

Merida001 2009.10.11. 01:05:02

@The Good Boy:
Köszönöm! Amúgy semmi bajom a Kiával, csak nem birom, hogyha a kedves média olyan termékeket istenít amelyek nem méltóak erre a címre és ezzel szemben a nagymúltú márkákat pedig porig alázza...ez egyszerúen felháborító!! Nem így kell a piacot meghódítani. Túl azon, hogy sem a Toyoyta sem egy VW nem érzi tragikus konkurenciájának a Kiát. A Kia viszont vért izzadva görcsöl ezen a sajtón keresztűl...

Merida001 2009.10.11. 01:09:44

@Heckantrieb:

Itt konkrét példáról van szó. 5 milláért Kia, vagy Golf v. Corolla. Bármelyiket megkapod ennyiért újan!! Egyáltalán nem drágább! Nem tudom miről beszélsz(írsz)?

Köcsögnepper 2009.10.11. 05:35:08

@ommm:
„Megnéztem, A Golf Trendline 4,4-ről indul az 1.4-es alapmotorral.
khm”

"Mindig abból indulok ki, ami a hivatalos honlapon elérhető."

Elég baj az. Mert szakújságíró vagy nem pedig monitorlakó, aki a egy konfigurátor alapján dönti el egy típus légjogosultságát és árát.

Akkor talán ezt kellene volna írnod, nem pedig a fenti krákogást:
"Értelemszerűen mindenből lehet alkudni, KIA-ból, Volkswagenből is."

Köcsögnepper 2009.10.11. 05:39:36

@Heckantrieb:

"De nem. Egyreszt annyiert senki nem venne meg, masreszt meg a nemet autok dragabbak mint a japanok, felesleges idekeverni oket."

Ez felborult (legalábbis itthon) az elmúlt fél évben. Egyelőre egy Toyota, Mazda, Honda (szándékosan csak a tényleg elismert és említésre méltó márkákat írtam)drágább a németeknél.
Nyilván a koreai csodákra igaz, amit mondtál.

Köcsögnepper 2009.10.11. 05:41:12

@Köcsögnepper:
"Akkor talán ezt kellene volna írnod"

De szép mondatok. :D
Álmos vagyok még..

newname 2009.10.11. 09:21:13

@Heckantrieb:
?
BMW- hogy jön ide?
Utaltam rá, hogy a KIA-ban nem rudas a váltókezelés, hanem bowdenes. Így nem rezeg a váltókar. Ettől függetlenül viszont a szarul szerelt bowden qrvára tud zörögni.

@Merida001:
Egy vevőt baromian nem érdekel "miböl áll ösze" a kocsija./bár a magyar szereti, ha másra hasonlít, illetve nem: l.optikai tunning:)/ A mai világban pedig nincs nagyon gyártó, amelyik mindent (motortól az elektronikáig) önállóan fejleszt és gyárt (lásd: beszállítók).
Szar lehet a Hyundai-Kia konszernek, mert a válság ellenére növelte az eladásait -gondolom a sajtó vásárolja a kocsijaikat, meg a marketingesek.

A cikket itt sokan félreéltemezik.
A lényeg az, hogy annak idején a fauvé megteremtette a "GOLF" osztályt, így lábalva ki a szarból. Létrehozott egy olyan népautót, amely a vásárlók széles körében igen népszerű lett, miután a megfogalmazott és nem megfogalmazott igényekre választ adott, normális áron. Magyarul, eltalálta azt amit a piac igényel -mert az az eladható. /persze egy 1-es GOLF mai szemmel jócskán elavult, de a technikát mindig az adott kor lehetőségeihez kell viszonyítani/.
Annyi az egész, hogy a koreaiak észbekapva összehoztak kocsikat ezen alapon -miután a "GOLF" osztály (vagy alsó-közepes hatchback) még mindig igen népszerű a piacon, és várhatóan az is lesz még egy ideig- és részt kérnek az EU piacból ebben a szegmensben.//bár azt tudni kell, hogy a volt szoc. országokban a vevők szemében a "szedán" az autó, merthát abba egyszer egy évben minden "belefér, meg olyan "nagy":), és az egy család-egy kocsi elvnek megfelel, csak nagy autónak nézzen ki (l.Trabant)//

Miután más marketing szempontok szerint dolgoznak mint az EU-s gyártók (és a Távol-keletieknél ez más termékre is igaz, csak hogy a piacon legyenek) természetesen konkurenciát jelentenek.
Az hogy 2 gyárat is létrehoztak a szomszédban (és mindkettő lehetett volna nálunk is, csakhát...el..uk) igazolja, hogy alaposan felmérték a piacot.
Lehet fikázni (minden autót) ebben-abban, de jelenleg a részvényesek úgy érzik (és az autógyártásban csak ez az egy számít: az eladások száma), hogy jó úton haladnak.
Azt pedig illik tudomásul venni, hogy ebben az osztályban nem létezik presztizs autó, csk megbízható használati tárgy /persze faluja válogatja:)/, és így kell kezelni a dolgot: mit kapsz a pénzedért.

nick2005 2009.10.11. 15:49:29

@Merida001: Elég rosszul látod a helyzetet. A koreaiak éppen mostanában előtik a többieket, főleg a japánokat. Ha elolvasod a teszteket, láthatod, hogy egy Auris csak jelenthet a Ceed-nek. Az lesz a helyzet, mint az elektronikai iparban. 20 éve mi volt a menő? Sony, Panasonic, Grundig, Phillips. Olyanról nem is hallottunk, hogy koreai gyártó. Ma már az ember előbb vesz Samsungot, vagy LG-t, mint a fent említetteket, hiszen a kóreaiak már igencsak piacvezetők (jó, esetleg a Sony még tartja magát). Az autóiparban jelenleg folyik ez az átalakulás.

Merida001 2009.10.11. 20:03:08

@newname:
Téged lehet, hogy nem érekel mit veszel a pénzedért, de egy olyan embert aki évtizedek óta vezet és megélte a téli-nyári "élmények" sokaságát annak igenis fontos a nagymúltú márka iránti álláspontja. Ezt viszont az adott márka (lehet japán v. német) nem a lefizetett sajtón keresztűl érte el, hanem az évtizedek óta bizonyított modellpalettáján keresztűl. Ennyi.Csak nézzél végig mennyi 1-es, 2-es Golf rohangál az utakon és mai napig felveszi a rohanó világunk alkotta tempót az utakon...
Azt pedig Neked kell tudomásul venned, hogy igenis létezik ebben a kategóriában is preztizs modell. Az is a németeknek köszönhető:pl.: Audi A3, de a Merci is gyárt ekkora méretű modellt az '-es BMW-ről nem is beszélve. A Golf viszont gyárt 1.4-es és 1.6-os belépő modelleket de gyárt olyanokat is amelyek már az Audi szintjét is elérik: FSI és TSI (R32) motorokkal és eszméletlen felszereltséggel. Nyílván az ára megvan ezeknek, viszont atomot kapsz a pénzedért... Ilyen szinvonalú modelleket a nagyrabecsült Kia-d nem ad Neked...És az Audi A3, BMW 1-es szinvonalát ebben az osztályban még nem is említeném.

Merida001 2009.10.11. 20:10:19

@nick2005:

Te meg miről beszélsz ember?? Mit előznek a koreaiak??? Az LG, Samsung modelljei nagyon jók, de azért a Sony és Panasonicot ne vegyük már egy lapon ezekkel a márkákkal. Fényévekkel magasabb szintű és fejlettségű termékekkel rendelkeznek. Az LG és a Samsung a monitorok, plazmák, LCD-k stb. világában jók, de nem a legjobbak. Nézzél jobban körül, hogy milyen gyártók vannak még!! A mobil piacot belepték a Samsung és az LG, de sajnos (nekem is LG-m van) lefagy stb.. tehát a tömeggyártás negatív tulajdonságát elérte, hogy a minőség is romlik... Azért egy normális házimozi rendszert szeretnél még mindig a japán márkák vannak előtérben. Az meg egy dolog, hogy a kínaiak rakják össze...ez egy másik gond a mai világban...

The Good Boy 2009.10.12. 09:56:43

@Merida001:
OFF: "A mobil piacot belepték a Samsung és az LG, de sajnos (nekem is LG-m van) lefagy stb.."

Régebben a családom minden tagjának lefagytak a telefonjai, meg szoftverfrissitéseket igényeltek (Nokiák, SonyE.-k), aztán kb. 4-5 éve már nem veszek szolgáltatófüggő, saját brandre átírt szoftverrel rendelkezőt, csak kártyafüggetlent, azóta érdekes módon egyetlen egy lefagyás, vagy frissitést igénylő hiba nem volt a családom telefonjain (közte volt egy nem magyar piacos csúcskategóriás LG is az asszonynak). Nem minden az aminek látszik. Ennyi.
ON

Merida001 2009.10.12. 12:22:06

@The Good Boy:

Szépséghibája a dolognak és most foglalj helyet:
kintről behozott kártyafüggetlen telóról írtam...mind a samsung és az LG is ezt produkálja. Nem egy forrásból való telók ezek (ezek konkrétan a családban vannak) Barátok, ismerősök is panaszkodnak ezekre a gyártók által forgalmazott termékekre. Magától bekapcxsol stb...sok idétlen dolog. Jobban nézzél körül!!:)

alprazolam 2009.10.13. 10:22:38

Csak egy adalék, a fészlift előtti kia árakhoz. Én most vettem kifutó sw crdi-t ex lim. felszerivel, a legjobb ajánlat 4.050.000 volt, átvállalt üzembehelyezési kts.-ekkel! de végül nem ott vetem meg, mert a használtautó beszámítással nem ott adta ki a legjobban nettó. majd közzéteszem a tapasztalatokat a népítéletben.

Berci77 2009.10.14. 09:23:52

A sok korábbi hozzászólás alapján csak megerősítve látom korábbi véleményemet a magyarok autóvásárlási szokásairól. Itt el lehetne adni a 716-os BMW-t tekerős ablakkal is. csak 3 extrát vennének rá a népek: sötétített ablakok, szárny és hogy NE szerepeljen a kocsi farán a 716 felirat. Érdekes módon nálunk nyugatabbra a német presztízsmodelleket nem kínálják ilyen szégyenletes alapfelszereltséggel és motorokkal, mint itt. nálunk nagyon más a piac. az is szeretne presztízsgépet, akinek nem telik rá.
Tavaly tavasszal vettünk új autót. alsó közepes, nem feltűnő, lehetőleg kombi kocsit néztünk cégautónak, jó használati értékkel, kicsi dízellel, de relatíve jó felszereltséggel. márkák közül előre nagyon keveset zártunk ki, de sokat néztünk/próbáltunk ki. tapasztalatok:
1. konfigurálgatás után érdekes módon nagyon nem az az ársorrend jött ki, mint az alap listaárak szerint várná az ember.
2. nem a legolcsóbbra konfigurált autó összes bekerülési költsége lett volna a legalacsonyabb (autóbeszámítás és hitelkondíciók miatt)
3. alacsonyabb felszereltségi szinten a ceed és az i30 lett volna a legjobb választás, de az előnyük elfogyott, mire a kívánt szintre felhoztuk a kocsikat.
4. hasonló szintre konfigurálva az auris és a golf kb. 40%-kal lett volna drágább, ez kb 2m ft
5. hasonló pénzért LÉNYEGESEN fapadosabb verziót tudtunk volna ezekből megvenni.
konklúzióm:
1. alacsonyabb felszereltségben gondolkodva olyan kocsi a megfelelő, ami kellemes alapárral és korrekt alapfelszereltséggel indul, pl ceed.
2. magas(abb) szinten ezek elveszítették előnyüket
3. "presztízs" márkát szerintem nem annak kell választani, aki alap(közeli) felszereltséget szeretne, hanem annak, aki meg akarja fizetni azokat az extrákat, amiket csak "komolyabb" gyártó kínál pl dsg. így nem látom értelmét a 2.0-ás dízel csúcs ceednek és a fapados 1.4-es szívó golfnak sem. alacsonyabb szinten egyik sem kínál világmegváltást, de egy ceedtől ezt nem is lehet elvárni, egy golftól meg talán jobban. röhejesnek tartok pl golfot bőrkormány és hasonlók nélkül.

a mi általunk vásárolt gép helyett golfot nézünk hasonló árban (a golf 500000 ft árhátrányát mondjuk szintén lealkudjuk), akkor a következőkről kellett volna lemondanunk:
- bőr kormány és váltógomb, könyöklő, félbőr belső
- alufelni
- esp
- ködfényszóró
- elektromos tolótető
- esőszenzoros ablaktörlő
- elektrokrom tükör
- gerinctámasz
- pótkerék
- rakodórekeszek
- fűthető ülések
- tempomat
- erősebb motor

meg pár apróság. ha ezeket hozzákonfigolom a golfhoz, akkor az eléri a 2M különbséget (7,2m vs 5,1m).
nekem ennyit nem ér a vw minőség, de ezen a felszereltségi szinten már megértem, ha valakinek meg igen.
csak ne akarjatok légyszi fapad 116-os bmw-t és hasonlókat, mert röhej. köszike
süti beállítások módosítása