Hazaértek az extrém Insigniák

Opel Insignia Ecoflex, 4x4, OPC

  2009. szeptember 30. - TóthZé Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Kicsi vagy nagy? 911-essel ralizni jó.
2009-12-20 14:15:00

Szögezzük le az elején. Az előbb bejött a dolgozóba az Éva, a feleségem és aranyvasárnap ide vagy oda a

Egy év nirvana
2009-11-08 09:57:00

Eseménydús volt az elmúlt pár hónap a hátsókerekes, kocka Corollával . Karc nélkül megúszta a két

Hazaértek az extrém Insigniák
2009-09-30 08:25:58

  Kipróbáltuk az Opel Insigniák Ecoflex, 4x4 és OPC modelljeit, végre hazai pályán. Jó móka volt.

Magyar dráma Imolában
2009-09-19 13:39:00

Az élet a legjobb rendező, ilyet hollywoodi forgatókönyvírók egész hada sem találhatna ki. Az előzményekről

 

Kipróbáltuk az Opel Insigniák Ecoflex, 4x4 és OPC modelljeit, végre hazai pályán. Jó móka volt.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr291417403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mongoose 2009.09.30. 10:04:36

Én azt nem értem, hogy miért nem lehet manuális kapcsolót tenni az ilyen autókban - OPC - és állítani az első hátsó tengely közti nyomatékeloszlást. Ok, a proci vezérli magától, de enyhén orrtolós lesz a mutatvány, miért nem enged pl. 75-80%-ot HÁTRA? És akkor pont annyi van elől, hogy ne csak a kormányzás szögével - ellenkormányzással - tartsuk stabilan, akár egyhe driftben az autót a kijárati íven. Hmm??? :)

Bambano 2009.09.30. 10:12:09

@Mongoose: mert az átlag autós számára gyártott autónak alulkormányzottnak kell lennie. Átlag Bikkfalábú Tódor pánikreakciója olyan, hogy ahhoz az orrtolós autó passzol.

A driftelés profiknak való, az opel nem focizik abban a kategóriában.

tibcsi30 2009.09.30. 10:26:08

meg aztán mi lenne az árral? még egy kapcsoló, még egz milkó...

Fakapa 2009.09.30. 10:29:51

@Mongoose: Persze... nekem meg olyan összkerékhajtás kéne, ami ha érzi hogy hátsókerekes üzemmódban driftelek és éppen elsokallok akkor bekapcsolja az elejét hogy kihuzzon sokból, de csak addig legyen összkerekes amíg hátsókerékkel újra tudok driftelni.Vagy inkább olyan komoly összkerékhajtás ami még a pótkereket is hajtja:)

Shadowbull 2009.09.30. 10:35:48

Nem rossz ez az OPC-Insignia, de ennyi penzert kicsit dragallom.

45e az induloara, pont annyi, mint egy 335i xdrive-nak.

sb

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.09.30. 10:55:01

OPC- Insignianak kitaposnám a belét. De az árát eléggé magasnak találom.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.30. 10:55:54

extremebbet vartam ( monaro v8 hajtaslancra epitett insignia 4x4 cabrio pl :)

opelt alapban nem vennek, ennyiert meg foleg nem

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.30. 11:00:07

apropo: az orszag 2/5en alfold van, 2/5en dombsag ( dombsag a 200-500m kozotti valtozo terepszint ) 1/5en meg "hegyseg" van, de ott lakik magyarorszag 3%-a. svajcban ezzel a mercevel 5/5en van hegyseg ahol a lakossag 100%-a el.

szoval nem tulzas kicsit 4x4es kocsit venni? oke oke van ra penz ( mert ad a bank ) de azert el kene gondolkodni.

de felolem mindenki azt hord szervizbe amit akar....

w a s d 2009.09.30. 11:23:25

@Shadowbull:

Magyar ára a 335i xDrivenak 15 394 000 HUF.
Az Opelra azt írja egy másik oldal (TC- s cikkben volt ár?), Alapár (forint) 13 173 000-13 473 000. Az azért 2 milliós különbség.

Shadowbull 2009.09.30. 11:41:19

@F/: en a nemet arakat neztem.

sb

megint 2009.09.30. 11:46:28

Végülis tehát az opel bemutatta mennyivel jobb a 4X4 annál mint amit eddig gyártott:)(tudom volt már)
Amúgy nem néz ki rosszul. Több rosszat opelről nem írok, mert érzékeny téma itt.

w a s d 2009.09.30. 11:50:41

@Shadowbull: Sejtettem, de úgy voltam vele, hogy leírom, itt nem egyezik a két autó ára, van egy szerintem jelentős eltérés.

Stock 2009.09.30. 12:09:57

@Shadowbull: azért a bömbire el lehet költeni még egy tizest euróban... mire minden benne van, ami szem szájnak..
az opelt meg max megfejelheted egy metálfénnyel... :)
de értem az összevetésedet és jogos, hogy egy gyorsabb nagyobb presztizsű autót is vehetünk ugyanannyiért, mégha fapadosan is! vagy picit drágábban és akkor egy egész más dimenzióban vagyunk...

w a s d 2009.09.30. 12:26:54

@F/:

Ami még érdekes, hogy a Passat CC V6 Németo.- ban 41.225,00 €- nál kezdődik, vagyis olcsóbb, mint az OPC, itthon meg 15.128.000 FT, vagyis itt drágább.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.30. 14:12:52

13 millió egy opelért????Nevetséges!!!

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.09.30. 14:19:52

Tudom, dögöljek meg, de nekem az Ecoflex kéne kombiban. Tök jó az OPC, meg a 4x4, élnék-halnék értük, de jobban belegondolva mire használnám? Leesne az eső és én vigyorogva várnám, hogy hadd próbáljam ki egy kanyarban? Ott meg rögtön az lenne, hogy a bejárat előtt lassítanék, mert mi van, ha egy Lada Samara éppen szembejön. Mondjuk semmi, csak állandóan paráznék, hogy meghúzom az autót valamilyen manőverben. 4x4? Kétévente van egy nagyobb hó, de akkor sem autóval járok.

Szóval maradna az Ecoflex kombiban, mert amúgy is a kombi a legjobban kinéző belőlük.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.09.30. 14:28:41

Amúgy lehet, hogy csak én vagyok túlságosan purista, de az összkerékhajtást csak állandó 50-50-es elosztásban bírom. Lehet, inkább Integrale-ba kellene befektetni, hö.

Krisi 2009.09.30. 14:31:45

4x4 kishazánkban parasztvakításon kívül nem sok mindenre jó. Havas napokon meg nem a csúszósabb utakkal van a gond, hanem a többi béna sofőrrel, akik nekem jönnek, belémcsúsznak.

Butapesten meg főleg felesleges, mivel egész jól takarítják az utakat, ha mondjuk reggel még havas az út, akkor délutánra már felsózzák, és csak simán vizes lesz. (Egész télen slick gumis országúti biciklivel mentem, nem csúszkáltam egyáltalán. Ahhoz képest még a négyévszakos gumis Swift is terepjáró :)

Köcsögnepper 2009.09.30. 15:38:53

Hogy mennyire a gumik tesztje a tanpálya:

Nyáron mentünk fel, rutinosan(:D) és szándékosan téli abroncsokkal (Michelin). Az elméleti oktatáskor meg is jegyezték, hogy ejnye-bejnye "nyáron téligumi", mi meg csak röhögtünk a bajszunk alatt :))

A gyantás pályán meg hülyét csináltunk mindenkiből. :)))

Sütő Zsolt · http://autonews.blog.hu/ 2009.09.30. 16:22:34

Ide vele! Imádom az első perctől, ahogy megláttam. Akarom!! :-)

Sütő Zsolt · http://autonews.blog.hu/ 2009.09.30. 16:29:10

ooh, elég szűkös a színválaszték

Bambano 2009.09.30. 16:56:14

Pont Pesten van értelme a 4x4-nek meg a diffizárnak.

A 335xi-t megnéztem az előbb, 306 lóerő.

TóthZé 2009.09.30. 19:21:20

@tónik: Köszönjük, erre semmi szükség nem volt. És a beszélgetés egy gyenge kezdés után erős visszaesést mutatott, úgyhogy a folytatást is moderáltam.

Sütő Zsolt · http://autonews.blog.hu/ 2009.09.30. 19:25:36

Nem hallottatok gyerekbetegségekről? Én hallottam ilyet pl. hogy az Insigniák hajlamosak maguktól elvándorolni, mert gyenge a kézifékük.

tónik 2009.09.30. 19:28:37

@TóthZé:
Csak egy kérdés: bármilyen néven lehet regisztrálni? Csak mert lenne néhány ötletem...

GGG77 2009.09.30. 19:46:33

Továbbra is kegyetlenül ocsmány az OPC spoilerezése. Benzines V6-os kéne, kombi.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.30. 20:06:25

@tónik: Tudnék neked ajánlani pár nevet,de inkább hagyjuk......

tónik 2009.09.30. 20:40:28

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
Köszi, látom, hogy mennyire futja, úgyhogy inkább nem tartok rá igényt.

aHim 2009.09.30. 21:27:29

Kevésbé vág a témába, és így látatlanban lehet nem is jelent sokat, de elismerésem a fotós(ok)nak. Kreatív, jól megkomponált szép képek. Magazinba való! Ááááá... köszi:)

nikó 78 2009.09.30. 22:20:11

Szépek ezek az autók.A 4x4 nagyon jó lehet,de az elölkaparósokat,én speciel semmire sem tartom.Nagyon sajnálom,hogy ők is beálltak a sorba,és nem folytatták az Omega vonalat.Ezekkel már nem lehet bohóckodni egy esős délutánon.Pedig a V6-ost eltudnám képzelni sima hátsókerékhajtással, isten lehetne.

Rocko- 2009.09.30. 22:32:06

@Krisi: eheh, hidd el jó az a 4*4. csak megfelelő hajtás kell hozzá.

DZmyswift 2009.09.30. 23:05:53

Csak tudnám miért "egyedi a lökös" mikor az megane kupén is pont ilyen formájú, csak vastagabb ezüst betétek vannak. :P

megint 2009.09.30. 23:18:43

Ahogy mondod Rocko.

Krisi 2009.10.01. 11:01:54

@Rocko-: Ez eggyértelmű, nem is mondtam, hogy rossz lenne, csak azt, hogy a hétköznapokban felesleges. Többet fogyaszt, felesleges plusz súly, több hibalehetőség, stb. Valamint csak a pár téli nap miatt venni 4x4-et is értelmetlen. (sokan mondják, hogy azért kell nekik terepjáró, hogy a Budai villájukat télen is meg tudják közelíteni. muhahaha)

A nagyobb kanyarsebesség meg jó dolog, de a mindennapokban közúton úgyse közlekedünk a határokon. Legalábbis remélem :)

És természetesen elfogadnék egy Sport Quattro-t, vagy egy régebbi Imprezát, (gondolom a megfelelő hajtást ezekre értetted :) de ha már játszós autó, akkor tekerjen hátul!

Krisi 2009.10.01. 11:27:39

Ja, és ki az a Szőke Panna, aki a Pug tesztet írta? Új tag? Vagy csak Október elsejei poén a TC részéről? (Péter Anna nem lehet, mert sehol egy csizma vagy női táska :D)

lacza87 (törölt) 2009.10.01. 12:37:56

@Krisi: Pont én is ezen agyalok h valószínű nem Péter Anna álneve, de akkor kicsoda? Postot akarunk!:D

Bambano 2009.10.01. 12:46:18

@Krisi: ha rámész a linkre, gyulavitéz email címe van benne:) lehet, szégyelli, hogy kispolgári autót tesztelt?:))

nick2005 2009.10.01. 13:02:45

Nekem mindegy milyen, csak kombi legyen. Mondjuk annyi pénzt nem adnék egy OPC-ért az biztos. Szerintem az Opelokkal semmi baj nincs, jó, és megbízható autók, ráadásul ez az Insignia nagyon jól sikerült. Nyilván nem véletlenül lett az év autója. Kiváncsi leszek élőben az új Astrara is.

megint 2009.10.01. 14:49:05

nick2005, az év autóját már sok autó kapta meg, amiről pár évvel később kiderült, hogy nem egy megbízható darab, szóval ebből nem kell kiindulni

Rocko- 2009.10.01. 19:20:41

@Krisi: igen, ezekre gondoltam. az hülyeség, h enélkül nem lehet feljutni a budai oldalra. fellehet. 1.0 swifttel is fellehet. viszont öszkerékkel könyebb.
ha gondolod végigmutogatok pár helyet, ahol az ember örülne, ha nem csak elől kapargatna az autót. :)

freelander 2009.10.01. 20:38:50

Azért érdemes lett volna megjegyezni a cikkben, hogy a tesztelt autókban lévő összkerékhajtás már 2008-ban rendelhető volt Saab 9-3 Turbo X-ben és jelenleg is rendelhető ugyan ezzel a Saab motorral 2.0 TS XWD néven.

Krisi 2009.10.01. 21:31:23

@Bambano: nekem is első dolgom volt, hogy rámentem egérrel a névre, és szemet szúrt Vitéz Gyula. Lehet, hogy odaadta az asszonynak: "Pannikám, teszteld már le helyettem azt a szart, én ebbe bele nem teszem a lábam!"

:D
süti beállítások módosítása