Vorsprung durch qualität?

  2009. augusztus 24. - ommm Címkék: volkswagen 2009 polo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Walter de'Silva nem egy elveszett ember

Nem olcsó, de tagadhatatlan, hogy az új Volkswagen Polo jól sikerült, megnyerő külsejű, logikusan felszerelt, a kisautók nyűgjét-baját hírből sem ismeri, ráadásul vezetni sem rossz. Nehéz fogást találni rajta, felhasznált anyagaival, minőségi kidolgozásával pedig egyértelműen kategóriájának csúcsán van. Ennek pedig ez az ára, ha tetszik, ha nem.

Mai cikkünk blogposztja.

Friss: megérkezett az aktuális árlista. Trendline, Comfortline, Highline.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr351335496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E36M3 2009.08.25. 21:38:44

Jó a meccs gyerekek!!


Amúgy az egyik legjobb extra ,vagyis ami nekem tetszik az az ülésfűtés. Hideg téli napon. Remélem a következő autómban már lesz.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.25. 21:40:23

@E36M3: Én a viccet félretéve az ülésszellőztetésen tudnék órákig élvezkedni. Ha lenne...

laposmacska 2009.08.25. 22:09:18

@Il mio nome è Nessuno: sz´val menetfénynek hívják ezt a faszságot... :D El nem tudtam képzelni. Hasznos amúgy, és ha jól tudom, nemsokára kötelező is lesz...

Phrascarica 2009.08.25. 22:14:10

@KuKori: Alfa 75-ben igy volt, de ez olyan cigó dolog, mert mennyibe is kerül egy motoros tükör, nehogy már sokkal drágább legyen mint a mechanikus
@E36M3: tényleg jó
mellesleg lapozgatom a legújabb Autópiacot, a VW Polo az első a 33.heti eladásokban 40db-al (már az új demo autók, vagy a régiek kiárusítása)
Lássuk csak a kategóriát:
3. SX4 27db
7. Yaris 16 db
8. Corsa 15 db
10. Swift 13 db
16. Punto 8 db !!! A kb 30-40%-os engedmény ellenére vajon miért?, mert annyira fasza talán azért :)

laposmacska 2009.08.25. 22:15:37

OFF @E36M3: Hát most irigyellek, nem tudom nézni a meccset, kurvaélet. A tv2 webes cucca meg nem jön be külhonban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.25. 22:19:48

@phrascarica:

Lássuk csak: kell egy kis villanymotor, meg néhány méter kábel, plusz a kapcsoló. Hát nem éppen egy euró a különbség :))) De a szimmetria hiánya legtöbbünkre (rám is) zavaróan hat.

ledo76 2009.08.25. 22:33:19

@phrascarica:
Miért nem tudsz megállni a VW dicséreténél, miért kell a Punto-t szídni. Nagyon népszerű autó Magyarországon és Európában is, nem véletlen, hogy a Fiat kijött a szarból, pedig még, főleg itthon, tartja magát az a hülyeség, hogy milyen megbízhatalan autók.

Phrascarica 2009.08.25. 22:45:30

@ledo76: hol szidtam? Nem szídtam sehol, de a véleményemet azért nem tartanám meg, hiszen ez egy fórum, és a vélemlényem a Fiatokra nézve nem épp hízelgő ;)
Azért az eladásokból is látszik hogy nem csak én gondolok így a Fiatra, nem kell még ennyiért sem :(
@KuKori: .80 €-s villanymotor, .10€ kábel .80€ kapcsoló, na jó 2€

Ivymike 2009.08.25. 22:45:56

phrascarica 2009.08.25. 11:47:10
Nézd meg mennyi Mitsu Coltott adtak el, és mennyi Polo-t? Aztán már meg is van a válasz. Vagy mindenki hülye?

phrascarica 2009.08.25. 16:06:19
@The Good Boy: az hogy ki hányadik nem igazán mutat semmit, csak azt hogy hány embert sikerült átverni :)

gratulálok az ámokfutásodhoz, a fenti idézet csak egy része az önellentmondásaidnak. (az ár/érték arány hol releváns, hol nem, vw-nél azért nem fogy az olaj, mert minőség (ezért is veszik többen, ugye...vagy nem..?), hondánál a benzin tölti ki az olaj helyét stb.)

na de az i-re a pont:

phrascarica 2009.08.25. 20:45:00
@Il mio nome è Nessuno: sohasem próbáltam megmondom őszintén, de zseblámpával próbáltam világítani az előttem haladónak, nehéz...

ehhez tehetség kell. Good Boy-jal kapcsolatban meg hatalmasat tévedsz szerintem, míg nálad a tárgyilagosság fogalma nem is létezik, ő anno kertelés nélkül megírta, mi nem tetszik neki az Civic-jében. ha valaki, hát te pont te irogatsz 16 éveshez illő színvonalon.


kár volt órákat töltened a kommentablak előtt - már ha szempont volt egy pillanatig is, hogy komolyan vesznek-e.

Isgyu 2009.08.25. 22:52:01

@phrascarica:
el nem tudom képzelni miért kell itt csaholnod és Fiatot szidnod te tirpák! Már többször olvastam itt a TC-n tőled hozzászólásokat, persze más nick-el, de egy degeneráltat takar az tuti. Polo-ról van szó és nem arról, hogy melyik márkét utáljuk hülyegyerek!

ledo76 2009.08.25. 22:59:40

@phrascarica:
Ezt egy heti eladásból leszűrted. Az nem számít, hogy nagyon sok rohangál belőle az útjainkon és főleg az EU-ban. Egyébként lehet ez a véleményed, bár teljesen megalapozatlan, csak akkor neked is jobban kéne viselned, ha szeretett VW-det néha jogos kritikával illetik. Mindenki dícsérje/szídja a sajátját ill. ami volt neki.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.25. 23:01:23

@Isgyu: Nem érdemes személyeskedésig elmenni, ez csak egy blogbejegyzés :)

Shadowbull 2009.08.25. 23:04:05

@LipicaiCukorgyáros: "az Audi 1.8T-t is padlózni kell, hogy megmoccanjon, akkor a egy fos, akár a többi VW horror áron. "

Mar megint arrol beszelsz, amirol halvany fingod sincsen.

sb

Bell & Sebastian 2009.08.25. 23:06:37

Ein Volk, ein Reich, ein Wagen!
Fauvé, ajvé! Diaré.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.25. 23:08:42

@lanyi: Ki mondta, hogy az A4 szar? Nem éri meg az árát, és a turbói úgy szarok, ahogy vannak. Turbólyuka óriási, reakcióideje, óriási, nincs összhangban az autó, és annyit kérnek érte, mint egy BMW-ért, Mercedes-ért, amiknél mindig is lejjebb volt pozicionálva. Mi itt a probléma? :D A Suzukisok már rég alszanak chipssel és sörrel a hónuk alatt a meccs után :D

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.25. 23:14:56

@Shadowbull: Gyere ki az árnyékodból, mert halvány fingot sem látsz a lila ködtől, ami körülvesz. Lenyúlod Il mio szövegét ("halvány fingod nincs"), ez ám a lopás. És ezzel a szöveggel csak egy szakmunkást tudsz megrémíteni - valszeg a környezeted korlátol téged is, xar ügy.

De figy öcsisajt, én a kettővel korábbit és az újat megelőzőt is vezettem, méghozzá nem rövid távon. Neked viszont még halvány fingod nem volt a géphez, max a gyártósor mellett. :) Úgyhogy psszt. ;)

Shadowbull 2009.08.25. 23:15:02

@gnme: "nem értem miért szidják itt a bosch-t, eddig is szart gyártott és ez ezután sem fog változni, illetve roszabb lesz ahogy az idő múlik."

Hulyeseg. A BOSCH kivalo cuccokat IS gyart. Meg nyilvan fillerbaszo vevonek olyat, ami annyibol kifutja, amennyit fizetni hajlando erte.

sb

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.25. 23:17:01

@Shadowbull: jajaja, a Bosch minden típushoz mást gyárt :D hahahaa

Shadowbull 2009.08.25. 23:23:23

@LipicaiCukorgyáros: Bizonyam. Nyilvan az egyszeru tomegcuccok valoszinuleg egyformak, de pl. inditomotorokbol, generatorokbol gyartanak kismilliofelet.

sb

Shadowbull 2009.08.25. 23:27:27

@LipicaiCukorgyáros: Nem mondod hogy vezetted :) Akkor te mar kurva nagy szakerto vagy :)

Kepzeld, egyreszt en is vezettem a 240 lovas varians kivetelevel az osszes valtozatot az elozo otszelepesbol (150, 163, 180, 210, 225 lovasakat) masreszt tokeletesen tisztaban vagyok vele, hogy az 1.8T 20V egy nagyon jol sikerult motor. Imadjak a tunerek is, minden gond nelkul elnyomjak 300 loig, kisebb atalakitasokkal meg feljebb.

Minosegi problema gyakorlatilag semmi, jol megy, jol fogyaszt.

Megis mi a fenerol hadovalsz?

sb

Bell & Sebastian 2009.08.25. 23:54:06

@Shadowbull:

Endlösungot nekik apám! Büdös Untermenschek! :)))

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.25. 23:59:13

@Shadowbull: Gondolom ezzel az 1.8T 20V-vel ironizáltál (a legrosszabbak egyike, egy nyúlós borzalom). Nekem ez a rubrika is kevés lenne ahhoz, hogy felsoroljam hányféle autót vezettem, úgyhogy el sem kezdem. Hadoválni nem én kezdtem. Ügy lezárva, az Audi-ról többet nem írok, mert nem ér annyit. :) OFF

Shadowbull 2009.08.26. 00:02:54

@LipicaiCukorgyáros: Semmifele nyulossag nincs benne, a 225os valtozat egy eles, jol reagalo, kifejezetten erosnek tuno motor.

Bar ez lenne a legkisebb marhasag, amit idaig produkaltal.

sb

The Good Boy 2009.08.26. 00:04:23

@Ivymike: fölösleges a klaviaturát ilyenekre pocsékolni, aki miután gyakorlatilag le hondabuzuzza az embert csupán csak az avatar miatt és erre közlik vele márkanév nélkül, hogy két teljesen más jármű is van a birtokában, erre elkezd, elöbb dicsekvőzni, utána álmodozó gyerekezni. Az egész napi ámokfutását olvasva már korábban is az volt a véleményem, hogy csak egy nyári szünetben unatkozó kamasz, de inkább ráhagytam. Ha ma boldog napja volt, akkor talán majd jövőhéten lesz mit mesélnie a nyári kalandjáról az osztályában:)

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.26. 00:05:10

@Shadowbull: Jól van, késő van, és vége a TV macinak. Legyen a tiéd az utolsó szó, remélem ezzel hozzásegítettelek egy szép álomhoz :D.

Carfan 2009.08.26. 00:09:13

Látom szép kis vitákat generált ez a szegény Polo:) Mai napig nem értettem még meg, hogy egyes "embereknek" (vagy inkább valami alacsonyabb szellemi szintű valamikenek) miért okoz kéjes örömet az, hogy ész nélkül fikáz egy autót amihez köze nincsen. Egy normális országban egy ilyen fórum úgy nézne ki, hogy nekem van Polom és ilyen vagy olyan tapasztalatokat szereztem vele...
Ha valaki élből csak fosvágenezni akar az mi a fenének olvassa el egyáltalán a cikket? De ezt el lehetne mondani bármelyik cikknél. Minek megy bárki is szar olasz, szar francia szar stb hülyeségeit böfögni egy olyan oldalra amihez lövése nincs. Én személy szerint nem vennék francia autót. Mégsem próbálom bebizonyítani a tulajoknak, mekkora szarban ülnek. Nincs is vele tapasztalatom, akkor milyen alapon? Használja egészséggel.
Ez az ország igazi szégyene, hogy ilyen emberekkel van tele.

Shadowbull 2009.08.26. 00:15:15

Sot ha jobban belegondolok, a 180 lovas valtozat is rendkivul jol vezetheto izmos izmos moci volt.

Osszkerekes A3-ban kifejezetten merges karaktert kapott, utos kis gep volt.

sb

Shadowbull 2009.08.26. 00:16:37

@LipicaiCukorgyáros: "ez a rubrika is kevés lenne ahhoz, hogy felsoroljam hányféle autót vezettem"

Gondoltam, hogy taxis vagy.

sb

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.26. 00:17:47

@Carfan: Nekem meg az a problémám, hogy ebben az országban addig jutottak az emberek, hogy mennyire 1×1. És nem tudják átlátni azt, ha valaki nem ajnároz valamit, csak szimplán bírál, az akár lehet egy pozitív kritika is a jövőre nézve. :)

Seca81 2009.08.26. 00:18:48

OFF: Nyert a Debrecen! Szép volt srácok! Irány a "nagyok" !!!

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.26. 00:19:19

@Shadowbull: Minden bizonnyal :D. Úgysem fogsz rájönni, ne is erőlködj. Amúgy a taxisoktól sokat lehet tanulni - na nem vezetni. Na léptem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.26. 00:21:04

@Shadowbull: Off, de ezt a reklámot ismered? Mekkora már :D

Shadowbull 2009.08.26. 00:21:28

@LipicaiCukorgyáros: Megmondom oszinten, marhara nem erdekel, hogy hol kapod a penzt az amokfutasert.

sb

Shadowbull 2009.08.26. 00:25:40

@KuKori: nagyon jo:)

Meg az auto is. A multkor gurult el egy V10es valtozat elottem, sajnos csak setatempoban.

Allat.

Ezzel a motorral mar legalabb ero is van benne :)

sb

Carfan 2009.08.26. 00:28:53

@LipicaiCukorgyáros: Nekem semmi problémám nincs azzal, ha valaki bírál valamit, mert joga van hozzá. És valahol a kritika viszi előre a világot. De attól a sok ostobaságtól amit itt olvasok a hajam hullik:)
Szó nincs róla, hogy a VW a világ legjobb autója, mert nem az. Sőt én azt mondom olyan nincs is. Mert nem a legjobb se a japán se a német se az olasz egyik se. Csak szánalmas, amikor komplexusokkal teli emberkék fröcsögnek, úgy hogy még életükben talán nem is ültek VW-ben. Vagy kipróbáltak egyet a suzuki után és már csak irigységből is jönnek a sok baromsággal, hogy nem a puha műszerfal az autó lényege. Miért a kemény az?? Igenis az utastér minőségében a VW fel tud mutatni valamit, amit a többi nem prémium gyártó nem. Ha valakinek ez bejön megveszi a VW-t, ha nem akkor mást vesz. De még mindig nem látom, hogy mi az agyatlan fröcsögés értelme. Mert az, hogy a népítéletben olvastam, meg a szomszéd ismerősének az unokaöccse mondta az számomra gyenge érv

Seca81 2009.08.26. 00:29:46

ON: Én az előző szériát vezettem, de sosem szerettem meg. Lusta volt az 1.4 benzin, hosszútávon kényelmetlen volt az ülés, a kormány fogása -brrrr- ez a fajta bőr borítás nem jött be... Az egyes néha beakadt, amúgy a váltó kapcsolása tetszett.
A multikormány szintén, a zene szépen szólt, a motor halk volt, bár pályán megjött a hangja.
A beltér meg olyan amilyen. Szürkeség mindenütt. Ez is ízlés és megszokás kérdése. Viszont kézre állt minden, hamar megszoktam a sűrűn használt kapcsolók helyét.
Szívesen kipróbálnám ezt is!

Carfan 2009.08.26. 00:36:12

@Seca81: Na pl ez egy teljesen kultúrált és normális emberhez méltó vélemény. Nem azzal van a gond, hogy valakinek tetszik-e a Polo vagy nem. De egy véleményt el lehet talán mondani normálisan is érvekkel, tapasztalatokkal alátámasztva. Az üres böfögés csak a hozzászólót minősíti. Inkább hallgatott volna a többség...

balambher 2009.08.26. 00:59:54

@Il mio nome è Nessuno 17:10:48
Nem én találtam ki, de ha elkezdenél utánaszámolni a reklámidőnek, a lapok hirdetési felületei árának, az óriásplakátok árának, stb. akkor rájönnél, hogy nem hülyeség.

Starlark 2009.08.26. 07:15:27

Lehet megkövezni, de én szeretem a polómat. Igaz már 5 éves, az a két kerek lámpás szériás.
Mivel az üléshuzat bézs színű így a beltér is pofás, igaz 20k-ba fájt most egy kárpittisztításos teljes takarítás rajta.
A kötelező szervízeken kívül még sose volt vele gond.

Eddig amire kellett tökéletesen megfelelt nekem még kényelmes is. De hamarosan elválnak útjaink mert ha érkezik a második gyerkőc bizony kicsi lesz.

És 75 pacival 1.4-es benzinnel neki is összejött a 180 autópályán igaz akkor már elég randa hangja volt. :) De nem vagyok a száguldozós utakon versenyzős típus egyszeri próba volt.

Phrascarica 2009.08.26. 09:19:00

@The Good Boy:
"erre elkezd, elöbb dicsekvőzni, utána álmodozó gyerekezni."

"nem vagyok hondafan, amit mi sem bizonyitja jobban, hogy az udvaromon áll egy európai városi gyösz az asszonynak, meg az európai céges terepjáróm (nem telekjáró, hanem valódi)."
tegye már fel a kezét aki szerint nem 16 éves írta a fenti vagyonbemutatást...

Phrascarica 2009.08.26. 09:33:54

@Isgyu:"el nem tudom képzelni miért kell itt csaholnod és Fiatot szidnod te tirpák! Már többször olvastam itt a TC-n tőled hozzászólásokat, persze más nick-el, de egy degeneráltat takar az tuti. Polo-ról van szó és nem arról, hogy melyik márkét utáljuk hülyegyerek!"
Mondjad már el milyen nick néven írogatok még? :D
Előre is sorry a többiektől, de amilyen az adjonisten...
anyukád hogy van te is degenerált fiatbuzi hülye gyerek?
@Ivymike: erre nem is reflektálnék annyi baromságot hordtál össze a szövegkörnyezetből kiragadva hogy már fáj...
@ledo76: pontosan az 33. hetiből ezt lehetett leszűrni. (fáj a statisztika?) Ha annyira vennék a Fiatot akkor miért kéne féláron adni (és még akkor sem kell senkinek)?
Mellesleg a VWra is teszek magasról, de nehogy már egy Fiatot egy lapon emlegessünk vele, a kettő nem egy kategória, legfeljebb méretben.

The Good Boy 2009.08.26. 09:43:39

@phrascarica: figyelj! próbálj meg a cikkel foglalkozni, vegyél engem levegőnek, ugord át azokat a kommenteket, amit The Good Boy irt, nem kötelező olvasnod, nem neked szól (ezután biztosan), és akkor nem kell egy 16 éves hozzászólásaival foglalkoznod. oké?
Élvezd ki a lehetőséget, hogy nethuszárkodhatsz, meg látatlanban, ismeretlenül itélhetsz meg másokat, ha neked ettől boldogabb lesz a napod.
De probáld ki, hogy elegánsan, nagyvonalúan átsiklod a véleményeimet. Ha intelligens vagy biztos sikerülni fog!

Phrascarica 2009.08.26. 10:11:32

@The Good Boy: megszólítasz, kóstolgatsz már megint, aztán még nézzelek levegőnek? HÜLYE VAGY-E? IGEN!

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.26. 10:14:09

@Shadowbull: Akkor minek találgatsz, te agyatlan. :)

Suttora 2009.08.26. 10:27:03

@balambher: Jó, akkor ha összeszámoltad, szorozd meg 3-mal, aztán nézz utána mennyibe is kerül egy új modell kifejlesztése.

karlmann 2009.08.26. 10:49:36

@phrascarica:
@Il mio nome è Nessuno:

Ha már mind a kettőtöket ez zavar, el kell mondjam, elég sok autóban ültem már, de VW-ek között igazán kényelmeset még nem találtam. Ebben benne van a bogárral kezdődően Polok-Golfok-Passatok hada a Phaetonnal és Passat CC-vel befejezve. A legeslegújabb, állítólag nagyon kényelmes Poloban még nem volt alkalmam ülni, mindazonáltal egy pillanatig sem hiszem, hogy kényelmesebb lenne, mint pl. egy Highline Passat CC, amiben két hete sincs hogy utoljára ültem. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy kényelmetlen volt, de akkor is ha azt mondanám kényelmes volt. A tulajdonos, aki üzleti partnerem, azt mondja 1 év és 68ekm után, hogy jó kocsi, de az előd Mondeo, illetve az azt megelőző Laguna után elég kényelmetlen. Nem hiszem, hogy az új Polo 4-5 millióért jobb lenne, mint egy 12 milliós Passat CC.

Seca81 2009.08.26. 11:14:05

@karlmann: Akármilyen egyszerű és jellegtelen ez az autó: www.cargurus.com/images/2009/02/03/19/03/pic-43516.jpeg -a legkényelmesebb gép amiben életemben ültem!!! Vörös amcsi plüss fotelek... Az eu-japán-francia-olasz kocsik, melyeket volt részem kipróbálni (nem egy út erejéig) elbújhatnak e-mellett a Pontiac mellet kényelemben... Nem akartam kiszállni belőle :)

Egy másik autó amelyben pozitívan csalódtam az a Meriva volt, 1300 km után a hátsó ülésen ülve, mellettem egy utas, közöttünk telepakolva cuccal, előttem nem éppen kis sofőr; miután kiszálltunk a belvárosban, simán visszaültem volna, hogy vigyen el hazáig (munkatárs). Semmim sem sajgott, nem fájt, nem éreztem az út során egyszer sem h de jó lenne kiszállni nyújtózni. Szóval jól eltalálták a kényelmet a Merivában.
A Pontiac meg... :)))

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.26. 11:35:14

@karlmann: Ennyi, de ők még nem ültek ilyen autókban, csak képeslapon láttak ilyen autókat.

karlmann 2009.08.26. 13:28:27

@Seca81:

Igazad van, de szerintem a kényelem mértékét főképpen a méretek és az ergonómia határozza meg. Az amerikai kocsik mindkettőben jók. Ugyanakkor az olyan típusok, amiket itt is ott is kapni lehet, vagy lehetett szintén kényelmesebbek, noha a méretük azonos. Ezt volt alkalmam kipróbálni Kadettben és Focusban is.

Phrascarica 2009.08.26. 15:28:08

@karlmann: nekem volt Borám, annak az ülése konkrétan szar volt 30-40 km után már fárasztott és volt Touranom is az szuper volt annál jobb kevés van, de azért akad :)

ledo76 2009.08.26. 15:58:23

@phrascarica:
Te olyan sötét vagy, hogy kár veled vitatkozni. Képes vagy leírni, hogy fáj a statisztika amikor a szádba rágtam (úgy látszik hiába), hogy nem egy heti stat. a mérvadó, hanem hogy mennyi rohangál az EU útjain, amire a válasz: sok. Árkedvezményt meg mindenki ad a válság miatt, a Polo árából is kénytelenek lesznek. Azt mondani, hogy a Grande Punto, meg az előző Polo (mert a mostani ugye csak pár hete van a piacon) nem egy kategória akkora ökörség és/vagy akkora elfogultságra vall, hogy nem lehet rá jelzőket találni. Látszik, hogy úgy mondassz véleményt, hogy soha nem volt Fiat-od, vagy még a nyolcvanas évekből amikor tényleg szarok voltak. Erre írta Carfan, teljesen jogosan, hogy aki olyat bírál amit nem is ismer nem más mint üres böfögés. Ahhoz képest, hogy tojsz a VW-re egy olyan hozzászólást nem tudtál válasz nélkül meghagyni amiben bírálták a VW-t. És itt most nem az idióta fosvágenezőkre gondolok.

Seca81 2009.08.26. 16:13:12

@Carfan: Óóó, kaptam én már "kulturált" hsz-ra böfögést, nem is egyszer :))
Nem mondom ki és mikor, mindenesetre néztem nagyot, pedig saját véleményt írtam, véletlenül sem okoskodást...
Ez van, el kell viselni :)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 16:30:01

@Seca81: "Az eu-japán-francia-olasz kocsik, melyeket volt részem kipróbálni (nem egy út erejéig) elbújhatnak e-mellett a Pontiac mellet kényelemben..."

...az elsô kanyarig, ahol is rádöbbensz, hogy ezeknek a süppedôs szaroknak semmi oldaltartása nincs, és lestukkolod a B-oszlopot.

Seca81 2009.08.26. 16:39:30

@Il mio nome è Nessuno: A sofőr nem volt Schumacher, normálisan vezetett, nem is csiga tempóban, de nem is tötyörögve. Ahogy kell. Szóval el kell keserítselek, nem találkoztam a B oszloppal egyszer sem, bármikor szívesen visszaülnék annyira kényelmes volt minden téren.
Merivánál pedig középen egy rakat csomag, elején féltem is h szűk lesz, de hál' Istennek tévedtem.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 16:52:08

@karlmann: "Ha már mind a kettőtöket ez zavar, el kell mondjam, elég sok autóban ültem már, de VW-ek között igazán kényelmeset még nem találtam."

De itt nem a többi autóról volt szó, hanem az új Polo-ról. Bár gondolom te szemre megmondod, mennyire kényelmes.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 16:55:50

@Seca81: "A sofőr nem volt Schumacher, normálisan vezetett, nem is csiga tempóban, de nem is tötyörögve."

Ettôl még le fogod fejelni a B-oszlopot egy hirtelen manôvernél, akármit hadoválsz.
Azt pedig az ember nem maga szokta eldönteni, mikor jön egy ilyen, ennek semmi köze a vezetési stílushoz.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 17:01:26

@karlmann: "de az előd Mondeo, illetve az azt megelőző Laguna után elég kényelmetlen."

A Laguna meg a Mondeo hogy a tökömbe jönnek a Polo-hoz, most ôszintén? Ennyi erôvel a Laguna meg a Mondeo is egy határ szar, mert ez E60ban a valagamat is masszírozza a komfortülés.

Tehát a feladat még egyszer: mondj egy olyan, kategóriabeli autót, ami tapasztalatod szerint kényelmesebb az új Polo-nál.

Seca81 2009.08.26. 17:04:16

@Il mio nome è Nessuno: Bazz nem te ültél abban a kocsiban, dugulj már el!!! Életedben nem is láttál ilyet, nem tudom minek szólsz bele egyáltalán! Esetleg láttál minket kanyargós úton dülöngélni NASA műholddal vagy mi???
És nem, nem fogom lefejelni a B oszlopot egy hirtelen manővernél akármennyire is szeretnéd...

Seca81 2009.08.26. 17:07:23

@Il mio nome è Nessuno: Mellékesen te ültél már az új Poloban ill az említett kiskocsikban (Punto, Corsa stb.) ne adj' Isten hosszútávon?

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 18:18:45

@Seca81: "Életedben nem is láttál ilyet"

De, láttam, és pontosan tudom, milyen ócskák ezek a süppedôs szarok kanyarokban.
Ez elég gyenge próbálkozás volt.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 18:20:31

@Seca81: Én egy pillanatig sem állítottam, hogy ültem volna az új Polo-ban, ezért bátorkodtam feltenni a kérdést a szakértô úrnak, hogy sorolja fel, szerinte mely, kategóriabeli autók kényelmesebbek nála.

Phrascarica 2009.08.26. 18:49:28

@ledo76: nem nem azt írtad hogy "nem egy heti stat. a mérvadó" hanem azt hogy "Ezt egy heti eladásból leszűrted." igen leszűrtem, mivel ebből a heti statisztikából ezt lehetett leszűrni tehát:
VW POLO 40 db
Punto 8 db
Ha ebből a statisztikából te mást is le tudsz szűrni akkor csókoltatlak...
Ehhez nincs mit hozzáfűzni 5X annyit adtak el a 33.héten. A 34. héten lehet fogy éppen fordítva lesz, de én a 33. hétről írtam és ne gyere olyanokkal hogy mennyi fut szerte az EU-ban, mert ez most itt érdektelen. És a tények azok tények azokkal nem érdemes vitatkozni és főleg nem magyarázni. Az lehet hogy az új Polo egy szar de akkor egy Puntora milyen jelzőt lehet találni? Mondjuk: hígfos?

ledo76 2009.08.26. 19:17:30

@phrascarica:
Aki egy heti statisztikából következtet egy autó népszerűségére, pláne minőségére az nem komoly ember. Márpedig te ezt tetted.
Olvastál valahol olyat tőlem, hogy szarozom a Polot, pláne az újat? Ellenben te szaroztad a Punto-t, amikor ez a poszt a Polo-ról szól, ráadásul úgy szarozod, hogy látszik fogalmad nincs miről beszélsz. Mitől rosszabb a Polo-nál?
Ez a fajta elvakult vagdalkozás nem való ide, erre írtam azt, hogy mindenki azt dícsérje/szídja ami neki van/volt észérvekkel alátámasztva. A válaszod utolsó mondata bizonyítja, hogy veled tényleg kár vitatkozni...

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.08.26. 19:46:50

Hát nem tudom....
Ha belegondolok, hogy vettem egy olyan Astrát 3 évesen 1,8 millióért amiben benne van a digit klíma, 4 légzsák, 4 elktromos ablak, gyári alufelni, e. tükör, meg mittommégmi...

Nekem ez egy qrva drága autó! :(
5 év mulva, amikor az enyém egy 8 éves Astra lesz, ez meg egy 5 éves Póló akkor is 3 milla lesz köztük a különbség?

Szeretem a német autókat, de azért mindennek van határa! :)))

Phrascarica 2009.08.26. 20:34:04

@ledo76: nem a statisztikából következtettem arra hogy milyen a Fiat, a Fiat az a cég aki mostanában szép de szar autókat gyárt, régebben meg még csúnya szar autókat is gyártott. Ez köztudomású :D
Egyébként itt van a 32.heti stat. is.
VW Polo 21 db
Punto 7 db
És nehogy azt hidd hogy ebből messzemenő következtetést vonok le, de a baj nem is itt van, hanem ott hogy te semmit nem látsz, csak ezt: "hanem hogy mennyi rohangál az EU útjain, amire a válasz: sok", na ez aztán komoly érv.
Neked Fiatod van? Nekem volt olyan (német nagy prémium) autóm is amit újonnan vettem, szerettem, de mindenkinek elmondtam hogy milyen fos, nagyon sok hibája volt, nem volt méltó az emblémája viselésére sem, és sosem bizonygattam hogy az milyen fasza autó. Szar volt és kész. A mostani autóm sokkal jobb, de sajnos van még hová fejlődni.
Ezt az autót (Polo) is kizárólag mások véleménye alapján tartom olyannak amilyennek, mivel nincs és nem is lesz. Ettől még, mivel nagyon összecsengenek róla a vélemények alapvetően jó autónak tartom.
Nekem nem kell kipróbálni egy autót ahhoz hogy véleményem legyen róla, hiszek másoknak, aki már kipróbálták, ha számomra hitelesnek tűnik a teszt.
Tehát ha kissé visszaolvasgatsz akkor láthatod hogy semmiféle tanulságot nem szűrtem le a statisztikából, csak kitettem. A tanulság leszűrését éppen te adtad (akartad adni) a számba, de NEM én írtam:
" ledo76 2009.08.25. 22:59:40
@phrascarica:
Ezt egy heti eladásból leszűrted."
MIT?
Hogy közzétettem egy statisztikát szám szerint? Az hogy valamiből sok fut az nem azt jelenti hogy jó, hanem azt hogy sokan megvették, olyan mint a Meki hamburgere akcióban! Szar, de olcsó és ismert, és aki még nem evett soha jót az azt hiszi hogy ez már az!

Speedman 2009.08.26. 20:51:14

FASZKARIKA:

Te is csak statisztikákból építkezel és olyan ügyes vagy, hogy a cikk és a képek alapján kimered jelenti, hogy a Polo márpedig a legjobb a kategóriájában.

Gratulálok.

Most nézem a 28. és 29. héten a F ord Fiestából 44 ill. 45-öt adtak el. Akkor most a Fiesta 2x olyan jó?..

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 20:58:27

@phrascarica: "a Fiat az a cég aki mostanában szép de szar autókat gyárt"

Kevered az Alfával. A Grande Punto elég jól fogy.

Seca81 2009.08.26. 21:41:20

@Il mio nome è Nessuno: Nem, nem ültél Pontiac 6000 LE-ben. De szerinted süppedős szar mert hasonló amcsiban épp ültél. Érdekes, én nem süppedtem, javaslom fogyj le 50 kilót, akkor majd nem érzed vízágynak az üléseket.
Miért kötsz bele olyasvalamibe amit másvalaki máshogy tapasztalt?

ledo76 2009.08.26. 21:41:56

@phrascarica:
Utoljára válaszolok, mert olyan dilettáns és elfogult vagy, hogy kár a gőzért. Azt mondod nem következtettél, hogy mennyit adtak el belőle, csak tényeket közöltél. Ehhez képest oda írtad (és ez verte ki a biztit), hogy biztos azért ilyen kevés, mert olyan "fasza". És a válaszodban is írtad, hogy nem rejtenéd véka alá lesujtó véleményedet a Fiat-ról. Csakhogy ez a poszt a Polo-ról szólt!
Melléfogtál, mert nem Fiat-om van, de volt (Tipo) és apróbb elektromos hibákon kívül nem volt bajom vele. Volt VW-m is (4-es Golf), nem mondom, hogy olyan megbízhatatlan volt mint a két franciám, de egy pár cucc elhalálozott benne (elsősorban a BOSCH cég jóvoltából) és az 1.6-os motorja olyan volt, hogy az utána lévő Alfa 1.6 TS egy F1-es autó volt ahhoz képest és a fogyasztása se volt több. Ráadásul 100 Km-nél hosszabb úton fájt benne a hátam. Az előző Polo-hoz is volt szerencsém egyik egy barátomnak a másik egy kollegámnak volt/van. Mindkettő 1.4 75 LE. A barátoméban is volt légtömegmérő csere (BOSCH), a kollegáménak nem volt komolyabb baja. De nem ez a lényeg hanem, hogy össze tudom hasonlítani egy másik barátom Grande Punto-jával és semmiben sem komolyabbak, talán a kárpitok és a karosszéria elemek illesztése kicsit szebb a Polo-ban. Dizájnban, kényelemben, motorerőben, árban viszont a Punto messze jobb és igaz, hogy csak egy éves de semmi baja nem volt. Az új Polo-ról meg azt írtam, ha te is visszaolvasnál, hogy szép és biztos jó is, csak az ára...
Ha pedig mások véleményére ennyire adsz, akkor nézd meg a Grande Punto népítéletes osztályzatait (8,1) és a Polo-ét (7,2). Pedig a magyarok nagyrésze szerint, aminek te is szép példája vagy, olaszautó=szarautó. Egyébként a te érvelésed is abból indult ki, hogy milyen jó a Polo ha ennyien veszik.
Na szevassz!

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.26. 22:18:58

@Seca81: HEHEEEE, egyetértek.

@Il mio nome è Nessuno: Még egy avíttas P 306-os is kényelmesebb, mint egy Polo. Mondjak még?

The Good Boy 2009.08.27. 00:30:21

@ledo76:
vigyázz, mert egy pillanat alatt Te is egy 16 éves álmodozó kisfiú leszel! Én már az vagyok:)

Phrascarica 2009.08.27. 09:58:48

@Il mio nome è Nessuno: hol, és mihez képest??? Mert nálunk biztos hogy nem még 30-40%-al olcsóbban sem :)

Phrascarica 2009.08.27. 10:09:01

@ledo76: gondolhatod mennyire érdekel a te kozmetikázott házi statisztikád elhasznált öreg szar autókra alapozva :D
Az 145 1.6 TS pedig volt a cégtársamnak, aki tipikus esete volt az idióta olaszautó buzulásnak. Az ajtón lévő ív megtetszett neki azért vette meg :)!!! Újként vettem neki 98-ban, 26.000 km után adta el közben 3X vezérlésmódosító csere, 2X labdaszonda, fék 2X, és utána is csikorog, motor néhány száz km-enként letílt, váltó 2-es szinkron vadászni ment, kárpitok elkezdenek foszlani. Az autó 2 évesen már több időtt volt a márkaszervízben mint amennyit használni lehetett. Előtte új Puntója VOLT 95-ben vette, az még rohadt is, szerencséjére ellopták, még az előtt pedig Y10-volt neke, azzal nem sok baj volt, mert éve 1-2e km-et ment vele és szintén újonnan vette. Utána már német autót vett ő is, azóta elégedett, na szevasz...

Phrascarica 2009.08.27. 10:11:46

@Speedman: jó név változtass faszkarikára :)

Phrascarica 2009.08.27. 10:17:59

@Il mio nome è Nessuno: ahogy válaszolgattam másnak eszembe jutott hogy most akkor mi a Fiat?
Szép, de szar? (nem ez az Alfa, mintha az egészen más lenne, ez olyasmi mint a Skoda és a VW nem?)
esetleg még mindig ronda és szar, szerintem e Bravo egész pofás, és a Grande Punto is, az 500-as pedig vitán felül sikerült, a teherautóik szépek, tehát ez biztos nem
Szép és jó???? na ez kicsit sok a jóból

Phrascarica 2009.08.27. 10:19:36

@The Good Boy: kiscsillag már nem sokáig tudsz beírni 00:30-kor mert vége a szünidőnek és mehetsz 7:55-re a suliba :)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.27. 17:06:44

@phrascarica: Pedig hidd el, hogy a Fiat-nak nincsenek olyan minôségi problémái, mint az Alfának. Nyikorgó kormányoszlopokról, meg egy-két apróságról tudok a Puntónál, de havonta kiégô izzók, beszaró vezérlés, szakadó szíj, véletlenszerûen muködô kpzár, meg a többi alfás betegség a környéken nincsen. A fityó 8 szelepes FIRE motorjai pedig kifejezetten kinyírhatatlanok.

Phrascarica 2009.08.27. 19:24:09

@Il mio nome è Nessuno: viszont van más helyette pl ajtó kilicsek, tönkremenő szervok, klima kompresszor (ez szinte minden fiatban 80e Km körül (2-3 meleg nyár) megreccsen (egy klímás haver mondta hogy ennyit bír kb)
népitéletekből szemezgetve :))
- Az elektronika kb 4000 km ott hagyott az autópálya szélén....Boldog voltam! :(
- Egyszer egy rövid időre nem működtek a lámpák (index)valamint a műszerfal is meghalt. A kocsi újraindításakor a probléma megszűnt. A két hátsó ajtót nem lehet kinyitni, csak feltépni a kilincset. ( a csere 3!!! hónapot vett igénybe). Menetközben (!) egy kanyarban leállt a motor. Önindítója akadt-csere. Általában a motor mindig csak második indításra indul.Nem működött az ablakmosószivattyú-kormánykapcsoló-csere.Megint meghalt az elektronika.(világítás,index,rádió,műszerfal). Egy óra állás után újraéledt. A legújabb mutatvány: beragadt a levegőkeringtető gomb. Nem tudom az ablakot párátlanítani, így téli időben szuper.
- Teljes kormánymű csere (gari)
- Mindkét oldali hátsóajtó kilincs (gari)
- Kuplung szivattyú (gari)
- Index kar (gari)
- Futómű probléma ???
- Hátsó izzók, rendszeresen kiégnek. egy izzó kb 2-3 hónapot bír

- - Bal hátsó sárvédő burkolata lógott, kiderült, hogy mindhárom csavar hiányzott;
- - A kormányműben hozzáért egy lemez valamihez, ezt el kellett hajlítani és jó lett (típushiba);
- - Néha - hidegen - elsőre nem indul be;
- - Előfordult, hogy egyetlen műszer sem jelzett semmit, de maga az autó kifogástalanul ment... 1 óra pihenő után magától megjavult...
- - Bár magam ellen beszélek, mert el is kell majd egyszer adnom, de NE VEGYÉTEK MEG 1,2-es motorral! (Chiptuning nincs hozzá, illetve volna, de az elérhető eredmény nem éri meg a belefektetett összeget.)
1.:2 hónapos kocsinál motorikus hiba?!
- 2.: vetemedő gumiperem, lelafogó tetőkárpit
- 3.: kivágtak egy darabot a kalaptartó tartójából(elég ocsmányúl ráadásul)
- 4.: a tankmérő össze-vissza mutatja a fuel állását
- 5.: ismeretlen csavart találtam az ülés alatt!!!!!!!(tán szétesik?)
- 6.: nem mindig reagál a kormányon lévő rádió vezérlő
- 7.: össze-vissza kent műszerfal festés
- 8.: púpos kormány kerék
- 9.:kiálló kapcsolótábla az ajtóban
- 10.:csapágyas ventillátor

ezekből egyik sem futott 15eKm-nél többet autók ezek???

Phrascarica 2009.08.27. 20:00:36

@Il mio nome è Nessuno:
na akkor lássuk aki elégedett volt vele 5 csillagosak:
Zörgött alapjáraton. Klímakompresszor volt a hibás, garanciában cserélve. 4000km!!!
Hátsó ajtó kinyithatatlansága... javítva házilag... Mert hogy márkaszerviz szerint ez így természetes. 21000 km
jobb oldali izzocsere,jobb oldali ajtonyitobovden "feszites" 6000 km
Még szép, hogy egyelőre semmi. 700!! km (majd lesz)
- A kormánymű kopog. 7000 km
- Klíma ventillátorai. Mindkettő cseréje munkadíja 28k. Motoros deréktámasz, garisan javítva.
- Generátor!!! Légkondícionáló vezérlő relé. 48500km
elektromos ablakemelő. Belteri elemek illesztesei minösithetetlenek. 800 km
és a legszebb hoyg ezek 5*-ak, persze hogy kevés a probléma mivel ezeknek az autóknak az átlagfutása 15000 km alatt van, van olyan népitélet is hogy 0 km!!!
A legmagasabb futás: 132000km aztán a következő már csak: 75000km, de 60000km feletti nagyon ritka kb minden 10.
ahhoz képest hogy szinte új autók lesújtó a tulajok véleménye még ha 5*-ot is adnak rá, sokan hitetlenkednek hogy 2000km-t ment már a gép és még semmi hiba, nahát...

A Polo-t is megnéztem, ott szinte minden oldalon van 1-2 100eKm felett futott tipus és a ítélkezők sokkal erősebb kritikai érzékkel viseltetnek

pl: 1/2*-ot kaptak:

Még az ellenségének se vegye meg!!!
- Lambda-szonda,titokzatos kopogás első futóműből,toronycsapágy kétszer is 105.000 km

Még az anyósomnak sem venném meg
Hibalista
- a szervót képtelenek tökéletesen megjavítani, már az elektronikában is keresik a hibát, a visszajez? állandóan ég vagy villog 40.000 km

...és az sem elhanyagolandó hogy míg Fiat Puntóból szinte csak újonnan vásároltak voltak, itt elég sok már használtan vásárolt van, ezért a "vezetett km" nem igazán iránymutató, mert ezek is sokat futott, (jóeséllyel még visszatekert) autók.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.27. 20:03:17

@phrascarica: A népítélet még viccnek is rossz. Ha ez általános lenne a Fiat-nál, pénzügyileg már rég akkora szarban lennének, mint az Alfa. Chiptuningos hülyegyerekek motorikus hibáitól pedig kímélj meg, légyszíves.

(1.2es, 1.4es 8szelepesei a Fiatnak egyszerûek mint a faék, megnézném, milyen motorikus hibát bírsz te ott produkálni 15ekm alatt. Nyugodtan linkeld be, honnan idézgettél.)

ledo76 2009.08.27. 20:08:18

@LipicaiCukorgyáros:
Ráadásul a Golf volt az egyetlen 0 km-es autóm, ugyanis azt a cég vette... Jól elbeszéget magában a gyerek, mintha élete múlna, hogy meggyőzzön valakit milyen szar a Fiat. Kár, hogy itt a Polo-ról van szó.

ledo76 2009.08.27. 20:32:01

Egyébként én megvenném ezt a Polo-t (az előddel ellentétben), ha ezért a pénzért beletennék a gyengébbik 1.4 TSI motort. Mondjuk a műszerfala miatt akkor is vakaróznék, de akkor komolyan számításba jöhetne.

Speedman 2009.08.27. 20:32:01

FASZKARIKA:

Miért nem állsz már le a hülyeségeiddel?

Nesze neked egy Polo-s népítélet. Rágódj egy kicsit inkább ezen.

"4 keréken guruló rémálom !
Szöveges ítélet
Ilyen retkes szar autóval még nem találkoztam !

Polo..háháháhá

Hibalista
- Minden !
-
- Klíma, vagy 5x. Télen hűt nyáron fűt !!!
- Elektronika úgy ahogy van kuka! Letilt...órákig nem indul...otthagy a legnagyobb szarban !
- Szervó, féklámpa, ablaktörlők, központi zár,ülések nyikorognak , stb, stb..."

Itt a teljes szöveg, nehogy azt mond csak kitaláció:
nepitelet.hu/autok/volkswagen/polo_2001/4_kereken_gurulo_remalom/

és még egy elégedetlen:
nepitelet.hu/autok/volkswagen/polo_2001/kenyes_kis_trabant./

Az a baj kedves nethuszárom, hogy nem találsz olyan típust, ahol csak csupa jót írnának egy típusról. A Fiat fóbiádat meg ne itt hírdesd, inkább konzultálj erről az orvosoddal.

le professionnel 2009.08.27. 22:56:20

@Il mio nome è Nessuno: A Polo egy aránylag olcsó kisautó volt anno. Most csináltak belőle egy agyonextrázott, prémium minőségűvé marketingelt alsó közepest. Mindezt nem is kevés pénzért. Minőségre pedig semmivel sem jobb, mint egy japán gép. Aki kiad egy ilyen "kisautóért" 4-5 milliót, az meg is érdemli.

csak sporolosan 2009.08.28. 14:02:53

A fosvágeny az mindig is csak fosvágeny marad! 2 milliot nem adnék ezért a hulladékért, és már én vezettem uyg mondom....japant emberek, féláron.......ilyen szemétért nem szabad pénzt adni....

csak sporolosan 2009.08.28. 14:05:18

ledo: az alfákat nem istenisd, azok nagy hulladékok! Ujonnan se megbízhatóak, hát még használtan...egy rémálom!!!!!

Phrascarica 2009.08.28. 16:27:57

@Il mio nome è Nessuno: akkor sem hinnéd el ha belinkelném, de ha megmondod melyiket akkor megkeresem, csak neked csak most! De mindnél ott van a vezetett km, abból vissza tudod keresni alig több mint 100 db van :))
Egyébként pedig nyilván nagyon jó a Fiat, azért az a közvélekedés hogy szar. A Dáciát is megvették, és amíg lószar van...

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.08.29. 18:17:28

@evoVIII: Visszatértél?Megvan már az evoX posztered,vagy gyűjtögetsz még rá?:D
A micsupityu meg újonnan is egy hulladék,míg egy német autó,autó marad 10-20-30 évesen is.

balu74 2009.09.05. 18:41:24

Nekem is polom van,és örömmel látom,hogy a gagyi fűtéskapcsolók megmaradtak :)
A cikkről meg annyit,nagyon leteszi a corsát.Hmmm,vagy ez összehasonlító teszt volt?.
Nos a corsa is van a családban,és nyugodtan kijelenthetem,hogy nem igaz amit a cikkíró állít.Ahogy néztem a képeket,nem tűnik annyira minőséginek,mint ahogy itt ledobja a szerző.
Szóval visszatérve a polo-hoz,Már vagy egy hónapja láttam ausztriában futkosni egy pirosat,agyonmatricázva,hát nem dobbantotta meg a szívem.Egyszerűen nem passzol az eleje,a gagyi hátuljával.A fotókon nem jön le,de élőben szinte torznak hat.Legalábbis a régi sokkal harmonikusabb.Amúgy ez a silva a seatnál elég jól elbaxta a dolgokat.Most gallyra vágja a vw -t is az egyenlámpáival :))

lr 2009.10.03. 11:30:50

Látom, elég egyöntetű olvasói vélemény (bár nem olvastam végig mind a 400+-t), és én is csak csatlakozni tudok.
Épp eladó a 4es Polonk, mert a tök televan már vele, hogy hiába az óriási szubjektív(?) összerakottságérzet, rendre produkál valami olyan hibát, ami normális autóban egy élet alatt elő nem jön, de legalább kerül is annyiba, hogy soha ne felejtsd el.
Régen jobb volt a VW (a golf MK I még egy decens darab volt, ill. az egyetlen szívás,ami akadt vele,abból eredt,hogy alig használták), bár azt meg kell hagyni, hogy nagyjából az infláció szintjén tartja az értékét (ne kérdezd, miért), és igen: a csillapított kapaszkodó :P

psmith 2009.10.15. 11:27:27

Az árról csak annyit:
kellett egy kisautó, végigjártam a szalonokat, a következő igényekkel:
1.4 motor (benzin), menetstabilizátor, klíma, MP3 rádió.
A VW Polo volt a legkedvezőbb árban, konkrétan egy Corsa azonos felszereltséggel majd 200 ezerrel drágábban jött volna ki.
5-10% engedményt mindenhol adtak volna.
süti beállítások módosítása