Nem 3 in 1, de jó autó

Audi A5 Sportback

  2009. július 27. - TóthZé Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Kicsi vagy nagy? 911-essel ralizni jó.
2009-12-20 14:15:00

Szögezzük le az elején. Az előbb bejött a dolgozóba az Éva, a feleségem és aranyvasárnap ide vagy oda a

Egy év nirvana
2009-11-08 09:57:00

Eseménydús volt az elmúlt pár hónap a hátsókerekes, kocka Corollával . Karc nélkül megúszta a két

Hazaértek az extrém Insigniák
2009-09-30 08:25:58

  Kipróbáltuk az Opel Insigniák Ecoflex, 4x4 és OPC modelljeit, végre hazai pályán. Jó móka volt.

Magyar dráma Imolában
2009-09-19 13:39:00

Az élet a legjobb rendező, ilyet hollywoodi forgatókönyvírók egész hada sem találhatna ki. Az előzményekről

 

A kupék eleganciája, a limuzinok kényelme és a kombik praktikussága egyetlen autóban. Az Audi szerint ez az A5 Sportback. Szerintünk meg egy ferdehátú, középkategóriájú ötajtós kocsi, annak viszont szuper.

 Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr431270338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.27. 22:57:20

@S2000: "A rejtett kilincs nem jellemző a mostani négyajtós kupékra"

Sôt, semmilyen más autón sem jellemzô már, ugyanis tilos. Akadályozza a mentést, sem kesztyûben nem tudnak belenyúlni a tûzoltók, sem kampót nem tudnak beleakaszani - még az is elô van írva, mekkora terhelést kell a kilincseknek bírniuk.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.27. 22:57:43

@Shadowbull:

Azért van némi identitászavar ebben, nem gondolod?! Na nem benned. Mondom miére gondolok.

A Lexust az amcsi piacra gyártják, a bayorokat megkajálta a bangle-i csicsagyár. A Mergák sem különb okból néznek ki úgy, mint egy fejre állított Nemzeti Színház, akarom mondani Nemzetinek álcázott Westend City Duna Plaza. Tehát a német prémium gépek is elsősorban az amcsi piacra készülnek (tehát a megformálásuk is olyan, amilyen az igény). Nos, ezek az autók is szinte mind az amcsi piacra készülnek, ahol ugyebár a giccs a non plus ultra. És ezért hasonlít annyira a három (BMW, Merga, Lexus) szóval ez a koppintás business kissé árnyaltabb, sztem.

Másrészről az amcsik szétqrták az egész hadiipart, utána felálltak a padlóról és elkezdtek koppintani. (Ami asszem elég jól sikerült). Majd olyan szinten megszállták az amcsi ipart (egyik legnagyobb működő tőke kihelyezők), hogy a kínaik után asszem a legnagyobb hitelezői lettek a nagy USA-nak. Szóval a gazdasági triádból (USA-JAPAN-EU) szerintem a Japannak elég komoly behatása van akár a világ autóiparára is, főleg ha az eladásait nézzük, amiben asszem ugyancsak nem állnak rosszul.

Szóval kár lenne tagadni, nem a németektől lopnak a japók, hanem közvetve ma már a nagyvilágban szinte minden a japók érdekei/érdekszférájuk mentén halad.

Az emberek nem azt hiszik, amit látnak, hanem azt látják, amit hisznek...

:)

29 Palms 2009.07.27. 23:05:27

LipicaiCukorgyáros,

Azért ebben a Mercedes másolásban van valami. Talán az évek múlásával egyre kevésbé, és talán alapból nem annyi, mint a sztereotípiák láttatni szeretnék. De azért fellelhetőek bizonyos nyomok, hogy néha még át-át lesnek a túloldalra. De az legyen egy autó legnagyobb baja, hogy egy Mercedere hasonlít.

HAWOCK,

Én nem tudom megnyitni az oldalt, azért kérdeztem. Aszongya az Explorer hogy inkább meghal, minthogy gagyi lexusos képeket mutogasson. :)
Melyik Legend volt a delikvens?

GGG77 2009.07.28. 00:56:11

Na, most már tényleg a tököm tele ezzel az erőltetett karosszéria keveréssel. Persze, egy X6-hoz képest gyönyörű, de ez nem dicsőség.
Vagy A4 kombi (illetve helyette 335i Touring) vagy A5 Coupe, de leginkább mindkettő kéne.

GGG77 2009.07.28. 01:00:12

@Shadowbull:
"Szerintem ezekben az autokban benne van az ertektobblet mondjuk egy Mondeohoz kepest, es nem csak annyi, hogy negy karika van az elejen."

Van értéktöbblet, de nem annyi, mint amennyivel többe kerülnek. Persze ettől még én is kifizetném a prémium felárat adott esetben, de bármikor elismerném, hogy a 335i kombim nem ér annyival többet egy kombi Mondeonál, mint amennyivel többe kerül. Szóval érzelmi döntést hoznék. :)

qualitaet 2009.07.28. 03:56:37

@LipicaiCukorgyáros:

"Ám az is biztos, hogy ennyire alacsony szívveréssel még egyikünk sem ment 250-et." (szóval 250km/h, ennyit a te kincstári fogyasztásodról)"

Ha te ebből azt a következtetést vonod le, hogy végig 250-nel mentek akkor álmodozz csak:)
Amúgy a mondatban az is benne van, hogy a többivel is ugyanúgy kellet hogy menjenek 250-et. Mégse jött ki olyan fogyasztás mint a Lexus-nak.
"
A valós:

"Vegyes (l/100 km) 11" öhömöhöm

(németek 20-asa mellett nem is olyan rossz móka, nemde?!)"

Én 21.7-et olvastam ugyanott ahol a németek húszat, de mindegy. Mókának tényleg móka ahogy kevered a vegyeseket a maximumfogyasztásokkal. De csúsztass csak ...

"Hát hol tudja ezt egy majd 400LE-s német gép (elektromotor, táp, miegymás, ami alacsony városi sebességen érhető tetten igazán, nem 250-nel faszul száguldozva, ami egyébként is csak egy országban tehető."
Egyelőre az LS 600h általában húsz százalékkal drágább, lomhább és majdnem ugyanannyit fogyaszt vegyesben mint egy 750i vagy S550 ill. 4.2-es A8.
A dieselekről nem is beszélve.
Ezért aztán kurvára megéri a drága fejlesztés a gyártónak és a többletkiadás a vevőnek egy-két literért , némi adókedvezményért,no meg az autónként szemétbe kidobott 400kg akkumulátor a környezetnek.
Valószinüleg ezért sem eröltették ezt az egyelőre gyerkcipőben járó, igencsak marketingszagú , elenyésző számú vásárlót izgató hybrid kérdést.
Látszik, hogy az életben nem volt ilyen kategóriájú kocsid.
Azért vesz ilyet az ember, hogy a kényelemen felül élvezze a dinamikát , és nem csak városban hanem azon kívül is. Itt ugyebár a hybrid már egy kalap szart sem ér az ellenfeleihez képest. Lomhább már 100 fölött is, ami nagyon messze van a 250-től

" És a Lexus-t amúgy sem a fritzeknek gyártják"
Ja-Ja. Viszont a Mercit és a BMW-t valamiért Japánban is többre tartják. Ez miért van?

" mergáknál most kezdik azt az alternatív hajtási technikát bevezetni, amit már a toygli évek óta használ, nem mintha nem néztem volna ki a Daimlerből, de mégse csinálták)"

Persze, hogy nem, hiszen hülyék lettek volna olyasmit fejlesztgetni és gyártani ami jó ideig a kutyának sem kellett. Nézd már meg mennyi hibridet adtak el a tíz év vergődés alatt.

"Másmilyen ijedség, izgalom vagy meglepetés egy LS-ben nemigen éri az embert. A megbízhatósági és ügyfélelégedettségi felmérések alapján a Lexuson kívül más nem képes ennyire bonyolult, űrkorszaki technikával ellátott autót hasonlóan káprázatos minőségben gyártani. Mostanra pedig a stílus is alakul, legalábbis a külső ránézésre." - idézet vezess.hu általad is használt oldala."

Meséld már el, mert kurvára érdekelne milyen ijedség ér egy S-Klasséban, A8-ban, vagy 7-erben? :))
Persze, hogy nem képes...persze..:)
Pont ezért idéztem az elején őket mert tudom, hogy ezek is milyen ömlengő balfaszok.
Ha valakik, hát ők meg vannak halva a Lexusért, ennek ellenére mégis világosan leírták, hogy 21.7-et fogyasztott. Nyilván igaz.

"A Lexus-ban biztosan nincs benne mindaz, amire a Toyota mérnökei képesek lennének. A korábbi Mercedes felfogás szerint csak az kerül bele az autóba, amiről biztosan tudható, hogy sok százezer kilométeren keresztül tökéletesen működik. A Lexus szinte tökéletes autó."

Igazi zavaros marketingduma. Maradjunk annyiban, hogy a Toyota mérnökei még semmilyen, mások számra is hasznos, széles körben is alaklmazott újítást nem voltak képesek kiötleni nemhogy ennél többet.
Az meg nyilván senkit sem zavar, hogy az égegyadta világon semmi olyan megoldás nincs ebben az autóban ami konkurenseiben ne működne hasonlóan megbízhatóan.
Arról nem is beszélve, hogy szinte mindegyiket a a németek találták fel, míg a Lexusnlál lófaszt sem:)

"ez a gagyi? ohalalala"

Ez messze nem annyira mint a GS, bár itt-ott azért mégis.:)

"Persze csak akkor, ha a tökéletesség kimerül a kényelemben, fogyasztásban, az automata váltó és a motor működésének a legkényesebbek szerint is tökéletes összehangolásában. Ha a luxusautóknál annyira fontos stílus a döntő, akkor az LS 430 elmarad a konkurensek mögött."
Mutass légyszi akár egyetlenegy tesztet ahol egy Lexus motorja és váltója jobban szerepelne egy BMW-nél vagy Mercedesnél. A tökéletestől igencsak távol áll bármi is aminél akad jobb.


JA-JA! AZTÁN ÍGY FOLYTATJÁK. EZ A LÉNYEG , AMIT MÉLTÓZTATSZ KIHAGYNI:

"A japán autó formája nem szakadt el az előző, bálnának hívott Mercedes S-osztálytól, a műanyag kapcsolók szürke színe és anyaga sem passzol egy luxusautóba a mi ízlésünk szerint."


ERRRRŐŐŐŐL UGATOOOOK! Akkor most miröl is beszélünk????!


" Itt hangsúlyos a mi ízlésünk szerint kitétel, mert Japánban valószínűleg egyszerűen más a divat.
Például sötét öltönyhöz komoly japán üzletemberen láttunk már fehér zoknit. Ez nem azt jelenti, hogy ő egy bunkó, hanem csak azt, hogy ott más tetszik. "

Pontosan. Keleten a többségnek gagyi tetszik,ez cseppet sem újdonság.
Tán azzal kéne próbálkozni Európában ami itt tetszik, és véletlenül sem azzal ami a gagyi koppintások, és a minden kreatívitást mellőző mentalitás őshazájának számító Ázsiában menő.

"De hát a Lexust nem is a hivalkodó faszjankók veszik, hanem az üzletemberek, és kékgalléros bűnözők. "
Ehhez képest úton-útfélen csak azt hajtogatják a Lexus-tulajok, hogy ők mennyire különböznek.
Más márkák kedvelői elsősorban vezetési örömmel, design-nal, lélekkel, biztonsággal, eleganciával, sportossággal,stb, magyarázzák a válsztásukat ha megkérdezik őket ,míg a Lexusos az egyetlen akinek mindig az első szava a "másnak nincs ilyen" című duma.

Mi a fene ez, ha nem hivalkodás?! A legeslegnagyobb hivalkodók. :)))

"Te hány bőrnyakú kispályás bűnözőt láttál benne? Én egyet sem, mert a konzervatív stílusosság nem vonzza, hanem taszítja őket,"

Kispályás bőrnyakút sehol és semmilyen huszonmilliót érő autóban az életben nem látsz. Régebbi RX-ben azért akad néhány, ám egyéb, idős Lexussal még ezek sem szívesen égetik magukat.
Tán pont fordítva : A folyton a BMW-t és Mercedest majmoló , önálló egyéniséget kialakítani képtelen Lexus stílustalansága az ami még az egyszerű, buta embert is taszítja.

"Akinek volt módja hozzászokni ehhez a jóhoz, nemigen vált márkát, a Lexus ügyfelek nem véletlenül annyira hűségesek a Toyota luxusmárkájához, ráadásul a Lexus teljesítményéhez és tömegéhez képest kimondottan keveset fogyaszt. Ez nem a spórolás, hanem a környezetvédelem miatt fontos, jól jelzi a technika fejlettségét."

Az sem véletlen, hogy húsz éve képtelenek az Audi,a BMW és a Mercedes eledási számát ill. prezstizsét produkálni.
Ha nem csúsztatsz akkor láthatod, hogy a német luxusautók ugyanúgy keveset fogyasztanak a teljesítményhez és a tömeghez képest.
A Lexus megbízhatóságát senki sem vitatja. Ennek semmi köze a gagyi anyagokhoz és az elégedett ügyfelekhez. Az ügyfél eleve ezt választotta ergo nem érdekelte, hogy gagyibb egy németnél.
Később pedig nem romlott el. Ezért elégedett.
Amúgy meg igazán igénybevett vagy gyilkolt Lexust soha nem látsz mert sokkal szükebb kör veszi mint a többi prémiumot. Ez a kör pedig szinte mindig csak kíméletesen és korlátozottan használja. Hidd el, ez is nagyban hozzájárul az elégedettséggel járó megbízhatóságához.

www.vezess.hu/teszt/lexus_ls_430_mercedes_s/4144/

"Nem szoktam idézgetni újságíróktól."

Most viszont megtetted.
Rögtön úgy, hogy a cikk idézetéből és a vita szempontjából legdöntőbb, GAGYISÁGGAL ÉS KOPPINTÁSSAL KAPCSOLATOS RÉSZT, részt pitiánerül csúsztatva kihagytad.

"de ha már idézgetünk, akkor rendesen csináljuk."

Mondod te. Mindjárt beszarok.:)))DDDDDDDD

"Ezek után is szarautónak tartod a Lexust?"
Sosem tartottam szar autónak és sehol nem írtam ilyet. Szerintem félrebeszélsz.
Azt mondtam, hogy részleteiben gagyi és hogy a benzines többet fogyaszt.

ui: hülye voltam, hogy leálltam, ez a téma annyira evidens, bye megyek a fejemet beleverni a falba. Hát nekem legyen mondva, ültem egy pár merciben, audiban, bmwben, és én még ma is összeszarom magamat egy Lexustól - egy régitől is."

Szerintem meg csak csúsztatgattál illetve elterelted a vitát a többletfogysztásról és a gagyi részletekről.
Bárhogy nézem, ezt a cikkben megrősítik az ömlengő hülyeségektől függetlenül.
Arról meg van elképzelésem, hogy milyen álllapotú, tipusú, felszereltségű és főleg milyen korú Audi/BMW/Merci lehetett az amik után lösszeszarod magad egy Lexustól. De ez már tényleg a te problémád. :)

Ciri 2009.07.28. 05:43:38

@foolproof:

"Ez az "olyan aron adjuk, amennyibe nekunk kerul, bocs` nem megy olcsobban" policy pedig kulonosen vicces"

Kérd meg a Mercit és a BMW-t , hogy vigyék lejjebb az áraikat. Ha csökkentenek, az Audi is fog. :)

Ciri 2009.07.28. 05:45:16

@qualitaet:
Ehh, ez az utolsó komment szép munka.
:)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 07:48:54

@LipicaiCukorgyáros: "A Lexust az amcsi piacra gyártják, a bayorokat megkajálta a bangle-i csicsagyár."

Nem akarnék ünneprontó lenni, de pont az USAban a legtöbbször eladott felsôkategóriás luxuslimuzin az bizony BMW:
www.bimmertoday.de/2009/04/16/die-verkaufszahlen-der-bmw-group-vom-marz-2009/
"Interessant ist auch, dass der BMW 7er im März die erfolgreichste Oberklasse-Limousine in den USA war. Während vom BMW 7er 917 Einheiten verkauft werden konnten, erreichte der Lexus LS auf Platz zwei 852 Einheiten, die Mercedes S-Klasse auf Rang drei 731 Einheiten und der abgeschlagene Audi A8 lediglich 102 Einheiten."

A top3 mindig ugyanígy néz ki, általában az vezet, akinek épp új modellje van.

"Szóval kár lenne tagadni, nem a németektől lopnak a japók"

Nem hát. aki szerint ez nem egy kínai Merci, annak valami gond van a látásával:
www.autoplenum.de/Bilder/P/p0015874/LEXUS/LEXUS-LS-430---2003-2007-.jpg

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.07.28. 08:08:59

@virgil76: Nem tudom mi az a szolnák rendszám... nem vagyok idevalósi... Engem marhára nem érdekel min akadt össze a TC meg a PoHu bajsza, de legyenek objektívek, mert ennyit más autókba nem rúgnak bele. Ha koncernes kocsiról van szó még a Kákán is megtalálják a csomót. Ezzel van bajom...

@akira2: Látom Te még nem vezettél Quattro-t. Azt, hogy nem kuplungolsz meg vágod be a sebességeket, mint paraszt az ólajtót, attól még van vezetési élmény, de nem baj... De azért hízna a májad, ha egy ilyen kínai kapcsolós autód lenne, mert azért ugye a csajok buknak rá...

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 08:13:43

@LipicaiCukorgyáros: "ráadásul a Lexus teljesítményéhez és tömegéhez képest kimondottan keveset fogyaszt"

Ennek a baromságnak fuss neki még egyszer.
Egy 530i is csak másfél literrel eszik többet, egy 530d viszont csak deciliterekkel - cserébe nem szarják tele több száz kiló akksival a környezetet, és gondolom azt sem kell elmagyaráznom, hogy egy 1.6 tonnás autó megy jobban és agilisebb (BMW), vagy egy 2 tonnás (Lexus).

"Hát nekem legyen mondva, ültem egy pár merciben, audiban, bmwben, és én még ma is összeszarom magamat egy Lexustól - egy régitől is."

Ez egy baromság, te még a büdös életben nem ültél sem régi Lexusban, sem régi Merciben. A Lexus - mint minden japán - 10 év alatt egy csörgô-zörgô, szélzajos (ES300 keretnélküli ablakai), lepukkant ótvar szarrá változik, egy Merci 10 évesen még majdnem újszerû. Veled ellentétben én ültem régi Lexusokban, akkor és ott gondolkodás nélkül átültem volna abból a fosból egy új Swiftbe, ha felajánlja valaki. Házi feladat: elgondolkozol rajta, hogy vajon miért nem lehet régi Lexusokat látni az utcán, míg Mercikbôl özönvíz elôtti példányok is rohangálnak, tömegesen.

loláb 2009.07.28. 08:16:00

@Shadowbull: Köszi, átnézem délután.

@Il mio nome è Nessuno: Ez valami nem túl régi dolog lehet, mivel a seat leon (2005) rejtett kilincsekkes.

@S2000: Nahát, én ennyire nem analizáltam a helyzetet, csak arra céloztam, hogy ezt a "divatot" talán az alfa indíthatta el, még 97-ben a 156-ossal.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 09:09:05

@loláb: De csak hátul. Elöl már nem fogsz ilyet látni.

29 Palms 2009.07.28. 10:55:40

"A Lexus - mint minden japán - 10 év alatt egy csörgô-zörgô, szélzajos (ES300 keretnélküli ablakai), lepukkant ótvar szarrá változik..."

Logikus, hiszen minőségben nem éri el a VW Polo-t sem. :)

nick2005 2009.07.28. 12:04:38

Elég szubjektívre sikerdett ez a cikk, nem tudom miért, de eléggé lehúzza ezt a kocsit, és az Audit. Nem értem miért, hiszen az Audi egy prémium gyártó (mint a Merci, és a BMW, sőt...), ráadásul ezt a kocsit több más cikkben az egekig magasztalják (pl. az origo.hu-n). Nekem speciel jobban tetszenek a sedanok, de akinek az 5 ajtós az esete, annak nyilván bejön ez a kocsi, az igaz, hogy a kombi erényeit azért nem éri fel, de azért ezt nem is várhatjuk. Azt is óriási baromságnak tartom a cikkben, hogy az Audi A3 egy felturbózott Golf. Mindkettőben elég gyakran ülök (utasként, mert egyik sem az enyém), de óriási a különbség. Kb. olyan ez, mintha azt mondanánk, hogy Jennifer Lopez csak egy felturbózott Kiszel Tünde :))))))

Shadowbull 2009.07.28. 12:14:25

@nick2005: " eléggé lehúzza ezt a kocsit, és az Audit. Nem értem miért"

Ha szorgalmasan figyelsz, akkor majd rajossz.

sb

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 12:25:15

@qualitaet: Megkérdezhetem, hogy mi a munkád, hogy 3.50-kor kelsz? Traktoros?

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 12:28:07

@Il mio nome è Nessuno: "Nem hát. aki szerint ez nem egy kínai Merci, annak valami gond van a látásával"

na hát ez a no comment kategóriás emberke. :)

miért kelsz 5-kor?

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 12:29:41

@Il mio nome è Nessuno: Mocskos egy pofád van, mielőtt velem levelezel mosd ki az arcodat, addig nincs móka.

Seca81 2009.07.28. 12:41:56

"A Lexus - mint minden japán - 10 év alatt egy csörgô-zörgô, szélzajos (ES300 keretnélküli ablakai), lepukkant ótvar szarrá változik..."

:)))) Na persze mesemondó...
Elvakít az egyoldalúság, kicsit el vagy tévedve.

qualitaet 2009.07.28. 12:42:35

@Ciri: @Gyurma73:

Kösz. Én éltalában nem a tyukokkal fexem bár ez má nekem is késő. De hát olyan szép,illatos nyári éjszaka és hajnal volt. Jó ilyenkor kiülni és fontoskodó faszfej-újságírósdit játszani :)))

Itt már álmos és gebedt voltam:

@qualitaet:

"A Lexus megbízhatóságát senki sem vitatja. Ennek semmi köze a gagyi anyagokhoz és az elégedett ügyfelekhez. Az ügyfél eleve ezt választotta ergo nem érdekelte, hogy gagyibb egy németnél."

pontosbban:

A Lexus ( vagy a hogy az egyik ilyet birtokló öntudatos barátom mondja :"LEKSZÁSZ" :))megbízhatóságát senki nem vitatja. A kategórához képest gagyibb részleteknek és anyagoknak pont semmi köze az elégedett ügyfelekhez.
A Lexus vásárló már a kiválasztáskor is eleve szemet húnyt az olcsóbb részletek felett egro már akkor sem érdekelte, hogy gagyibb egy németnél.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 12:44:00

Csak halkan jegyzem meg, most más nincs miről beszélgetni, a hülyeséggel nem lehet vitázni. Még jobban sajnálom, hogy időt pocsékoltam.

Sajnos a paraszt, az paraszt marad mindörökre, mivel mindenki hülye rajta kívül, aki egy kicsit jobban átlátja a dolgokat. :D

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 12:48:39

Csak halkan jegyzem meg, most már nincs miről beszélgetni, a hülyeséggel nem lehet vitázni. Még jobban sajnálom, hogy időt pocsékoltam.

Sajnos a paraszt, az paraszt marad mindörökre, mivel mindenki hülye rajta kívül, aki egy kicsit jobban átlátja a dolgokat. :D

Azért vicces, hogy egy ócska tirpák magyar hogyan fikázza a csúcsgépeket - aki pl "simán elfogadna egy Lexusból átülve (hahaha) egy új Swiftet" :D. Ilyen érdekes alakokkal soha nem találkoztam külföldön. Máshogy gondolkodókkal igen, de ilyen ótvarszájú bunkókkal még nem. off

Maradj a Swiftnél, az való neked... Az is egy jó kocsi.

Shadowbull 2009.07.28. 12:49:11

@LipicaiCukorgyáros: "mivel mindenki hülye rajta kívül, aki egy kicsit jobban átlátja a dolgokat. "

Ugye nem magadnak hizelegsz azzal, hogy te jobban atlatod a dolgokat?

Mert eddig toled nemi elvakult japofan-frocsogesen kivul mast nem lattunk. Raadasul azt is igen korlatoltan es jo droid-modra teszed.

Szoval szerintem visszavehetsz az arcodbol, akkor legalabb befersz majd az ajton.

sb

qualitaet 2009.07.28. 12:50:56

@LipicaiCukorgyáros:

"Megkérdezhetem, hogy mi a munkád, hogy 3.50-kor kelsz? Traktoros?"

Nem,Baby sajnos nem. akkor feküdtem és fél órája keltem.
Valami komplexusos pitlák vagy, hogy személyeskedsz?

lacza87 (törölt) 2009.07.28. 12:52:48

Ha már Lexus-nál vagyunk, akkor a mai hír az IS-F beszerzésről a brit rendőrség számára.
"...és a gyártó 270 km/h-ban maximálta a sebességét, nem 250-ben, mint a legtöbb gyors személyautóét szokás.."
Ekkora lol érvet, körülbelül kismillió cég foglalkozik a limit kiiktatásával, arról nem beszélve, h ilyen megrendelésnél a gyár is simán elvégzi.

Shadowbull 2009.07.28. 13:03:44

Ha mar Lexus, akkor itt egy itelet :)

nepitelet.hu/autok/lexus/gs_2005/irtozatos_hiba/

Ezen mindig jot rohogok, nagyon jol tukrozi a marka altalanos beallitottsagat :))

db

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 13:03:50

@qualitaet: A személyeskedő dumát te kezdted, de ez is azt bizonyítja, amit fentebb írtam. Hogy mindenki hülye rajtad kívül... Mert magadat nem látod kívülről. Részemről off, nem áll módomban elbaszni az összes időmet evidens dolgok bizonygatására, és válaszolgatni olyan dolgokra, amiket leírtál és meg sem közelítik a valóságot.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 13:06:15

@qualitaet: A személyeskedő dumát nem én kezdtem, de ez is bizonyítja korlátoltságodat. off

Shadowbull 2009.07.28. 13:07:01

@lacza87: "ilyen megrendelésnél a gyár is simán elvégzi. "

Az M3-ba is rendelheted gyarilag a korlatozas 280-ig torteno kitolasat.

sb

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 13:34:14

@Shadowbull: Csomagok, muhaha :)

"4x check engine, hiba oka ismeretlen, mert az autó működött"

Oppá! Lexuséknál még nem találták fel a hibatárat?

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 13:36:39

@LipicaiCukorgyáros: "Sajnos a paraszt, az paraszt marad mindörökre"

Rád nézve nekem is pont ez jutott eszembe.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 13:44:15

@Seca81: Mutass egyet, ami nem zörög 10 évesen. Kezdjük pl a te 10 éves Lexusoddal, öcsibusz.

Veled ellentétben én nem csak a szobám falán, a poszteren láttam ilyen autókat.

Shadowbull 2009.07.28. 13:45:35

@LipicaiCukorgyáros: "nem áll módomban elbaszni az összes időmet evidens dolgok bizonygatására"

Ott kezdodik a dolog, hogy ami szamodra evidens, az masoknak nem az, sot.

sb

Shadowbull 2009.07.28. 13:48:11

@lacza87: az hat.

de hat ha a brit zsaruk ilyet szerettek volna? Nincs ezzel semmi gond :)

sb

qualitaet 2009.07.28. 13:50:21

@LipicaiCukorgyáros:

"
A személyeskedő dumát te kezdted, de ez is azt bizonyítja, amit fentebb írtam. Hogy mindenki hülye rajtad kívül... Mert magadat nem látod kívülről"

Gézuka, szerintem te beütötted a kobakodat. Én a személyedre lófaszt sem írtam és nem hülyéztem le senkit sem. Ahogy elnézem te parasztozol és korlátoltozol le másokat, pusztán azért mert szembesítenek egy-két marhasággal.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 13:51:57

@Shadowbull: "reálszisztéma, lexus, és sose romlik el, a többi az ön dolga, sajnálom"

Höhöhö. Legalább van humorérzéke.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 13:55:09

@LipicaiCukorgyáros: "Részemről off, nem áll módomban elbaszni az összes időmet evidens dolgok bizonygatására"

...mondod ezt te, aki még a legpofátlanabb Merci-lenyúlásra is csak mellébeszélsz.

w a s d 2009.07.28. 16:43:07

@Il mio nome è Nessuno:
A "mi hasonlít mire?" témáról mindig az jut eszembe, amikor egyszer néztem az utcán, mi olyan furcsa ezen az e90- esen? Aztán láttam, hogy az benne a furcsa, hogy egy új IS volt. Képen nem látom annyira a hasonlóságot, de úgy élőben...

Seca81 2009.07.28. 16:47:07

@Il mio nome è Nessuno:
1. Ne becézgess többet, nem vagyok a haverod...

2.Te ismersz és tudod mit láttam és mit nem.
Máskülönben nem csak a Lexust említetted mint 10 évesen széthulló romot, hanem kb minden japánt ide kategorizáltál...
Attól ugyanúgy kamuzhatsz arról h mit láttál és miben ültél, ehhez nem elég 1-2 link beillesztése, viszont az a tény, hogy egyetlen japán autót (Lexust tuti) nem tulajdonoltál kevesebb-hosszabb ideig, az is biztos.
Csak az előítéletek tömkelege, csak mert 1x 2x ültél bennük és nem tetszett, csak mert a haverok így meg úgy szarozzák a japánt és te ezt hallod, csak mert BMW-t tulajdonoltál egész életedben, ne is haragudj, de ezen kijelentésed h szinte mind széthullik 10 év után nemhogy felelőtlen, inkább fölöttébb vicces. Általad főleg, akinek a hozzáértését nem kérdőjelezném meg sosem, simán kénék tőled tanácsot általad ismert témával/esetleges BMW vásárlással kapcsolatban. De azt tudod te is, hogy egy autó állapota nagymértékben függ a felhasználó hozzáállásától is. (tárolás, ápolás, kötelező és szakszerű szervizelés, gyilkolás, stb... -neked nem kell magyaráznom)

3.De figyelj, tudok neked mutatni bármikor jó állapotút, kezdve az enyémmel ami bőven a duplája és csörgés-zörgés széthullás mentes...

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.07.28. 17:58:03

A fantasztikus zopel insignia kombiról miért nem lehetett blogot csinálni?Ja,hogy itt a totalcaron csak az audi és a vw csoport lehúzása,fikázás megy!?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.07.28. 18:19:46

Nem tudok rá hasonlatot kitalálni, mennyire szánalmasak vagytok.

Szerintem lassan lekörözitek a magyar politikai elitet is.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 18:33:32

@F/: Kát, hogy az E90 2004ben került a piacra (december), az IS XE2 meg csak 2005ben.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 18:40:15

@Seca81: "Máskülönben nem csak a Lexust említetted mint 10 évesen széthulló romot"

Nem mondtam, hogy széthullik, hanem hogy zörög. Amit egy Suzukiban kb mindenki leszar, egy Lexusban meg nem.

"egyetlen japán autót (Lexust tuti) nem tulajdonoltál kevesebb-hosszabb ideig, az is biztos."

Nem is állítottam ilyet soha. Viszont elég sokban ültem.

"csak mert a haverok így meg úgy szarozzák a japánt és te ezt hallod"

Ez egy hülyeség. Egyik haverom sem szarozza a japánt. Persze ezt te onnan nyilván jobban látod.

"De azt tudod te is, hogy egy autó állapota nagymértékben függ a felhasználó hozzáállásától is."

Nyilván. Csak más márkák nem hordanak össze olyan ökörségeket magukról, hogy ez aztán nem romlik el soha - miközben egy szaros hibatárat sem képesek kiolvasni (ld. Shadowbull linkjeit feljebb).

"De figyelj, tudok neked mutatni bármikor jó állapotút"

10 éves Lexust, nulla zörejjel? Ide vele.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 20:30:39

@Seca81: Add fel, mindenre van válasza :D, ismerem ezt a típust, és közben majd megveszik egy Lexusért - és még sok másért ;)

Krisi 2009.07.28. 21:13:53

Ehh, dejót nevettem rajtatok srácok :)

Tényleg arról megy a vita, hogy egy harminc-negyvenmilliós autó mennyit fogyaszt? Hát ki nem szarja le? Ezen mindig beszarok, amikor ebbe kötnek bele :)
Legközelebb majd valaki elkezdi taglalni, hogy azért vett Ferrari helyett Lambót, mert az a Ringen nem 39, hanem csak 36 litert fogyasztott :D

Különben az autógyártás legnagyobb vicce (Az Opel Meriva OPC után) az LS600HL. Álszent mű-környezettudatos szar marketinges duma. Majd biztos ez fogja megmenteni a bolygónkat, hogy 21 helyett csak 19 litert fogyaszt :)

Egyébként laikusként (nem vezettem még prémium luxusautót egyet se, tudom, ez itt ilyen szakértők között gyász, de ez van, ennyi pénzt egy autóért kiadni szerintem értelmetlen. Vagyis ennyiért sokkal jobb autókat is lehetne kapni, bár igaz, azokat 30 éve nem gyártják) én biztos Lexust vennék, mert hiába jobb az Audi quattro-hajtása, hiába sportosabb egy BMW (nem 750-essel mennék kanyarvadászni az hótziher), én valahogy nehezen tudnék hozzászokni, hogy a márkatársaim nagy része falusi diszkótulaj vagy kopasz kigyúrt "vállalkozó".
Csak szépen megbújnék a tömegben egy szürke Lexusban, és leszarnám a gagyi illesztéseket meg az igénytelen fröccsöntött műanyagokat.

Persze az én véleményem nem mérvadó, hiszen nagyon nem én vagyok a célközönség, de nyugi srácok, Lexusra is és Mercire is valószínűleg lesz kereslet.

És persze a legjobb ízlésről vitatkozni :)

loláb 2009.07.28. 22:11:21

@Krisi:
" Audi...BMW...a márkatársaim nagy része falusi diszkótulaj vagy kopasz kigyúrt "vállalkozó".
Csak szépen megbújnék a tömegben egy szürke Lexusban..."

Hát, akkor el kell, hogy keserítselek, az E... C... nevű pénzváltócég társtulajdonosa más három éve is egy amerikai kivitelü Lexus RX-ből szervezte a pénzváltó bizniszt. Rövid hajú, kigyúrt, fuxos, igazán illenek rá azok a jegyek amitől te ódzkodsz.

Valamint ott a (meg nem nevezett ügyletekkel foglalkozó) hasonló kaliberü ismerősöm esete, aki jó néhány különféle német prémiumkategóriás autó után 99-ben vett egy GS lexust. (Zárójelben megjegyzem, azt mondta, annál jobb autója sem azelőtt, sem azóta nem volt. Noha mindenben megfelel a prekoncepciódnak, de érdekes módon audija amióta ismerem (14 éve) nem volt.)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 22:18:54

@loláb: Érdekes, hogy ezek a kritériumok (milyen autót kik vesznek) mindig azokat foglalkoztatják, akik a büdös életben nem fogják tudni megvenni egyik autót sem a felsorolásból.

loláb 2009.07.28. 22:21:05

@Il mio nome è Nessuno: Köll valami önigazolás, hogy miért savanyú a szőlő.

lanyi 2009.07.28. 22:34:43

Befosok...

Hogy itt mekkora faszik vannak:)

CW érték 0.29 meg ilyenek.
Amúgy ez ki a faszomat érdekel?
Egy másik felnit raksz az autóra, már nem a gyári érték lesz.

Hibrid okosság.
Ja lehet hogy a hibrid Lexus fél literrel is kevesebbet eszik...
Aha, és mi van azzal a bazi sok ólommal amit mellesleg " termel"
Csak hülyék veszik...

Komolyan mondom olyanok mondanak itt véleményt akik életükben nem HASZNÁLTAK prémium autót.

A TC "autós újságíróit" sem értem,Audi A/5 nem kellene írja az egyik, a másik meg zőccséges mercit tuningol:)

Persze ezért olvasom őket, és jól szórakozok :)

Redline (törölt) 2009.07.28. 22:43:25

@loláb: Persze. Ha valakinek tetszik egy adott modell, és a malacperselyben is összegyûlt az ára, nagyjából telibeszarja mások mit vesznek vagy gondolnak.

qualitaet 2009.07.28. 22:45:32

@loláb:

"Hát, akkor el kell, hogy keserítselek, az E... C... nevű pénzváltócég társtulajdonosa más három éve is egy amerikai kivitelü Lexus RX-ből szervezte a pénzváltó bizniszt."

Bezony.:) 2001-2002-ben meg egy S80-as.T6-os Vovoból. (Ennyit a "gengszterautókról")

qualitaet 2009.07.28. 22:52:59

@Krisi:

Pétervárom vagy Moszvában is nézz szét alkalomadtán. Hemzsegnek a pitbullokkal megrakott sötétített Lexusok.

megint 2009.07.28. 23:18:02

Úgy látszik ezen az oldalon , csak vw csoportos autókhoz lehet hozzászólni, sztem próbálják nevelni a népet , hogy ilyet ne vegyél(mert a szemetek nem adnak autót), ezt a nevelést a tesztjeikben is észre lehet venni. Erről a ronda opel kombiról miért nem csinálnak bloggot.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 23:19:38

@qualitaet: Ahhoz elég Kijevig elmenni, amúgy az megint egy más okosság.

"Valamint ott a (meg nem nevezett ügyletekkel foglalkozó) hasonló kaliberü ismerősöm esete, aki jó néhány különféle német prémiumkategóriás autó után 99-ben vett egy GS lexust. (Zárójelben megjegyzem, azt mondta, annál jobb autója sem azelőtt, sem azóta nem volt."

Látjátok fiúk, azért vannak még olyan emberek, akik a Lexust még jó autónak tartják.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.28. 23:20:45

@megint: Mert az Opel annyira gáz, hogy már szóra sem érdemes... :)

qualitaet 2009.07.28. 23:44:08

@LipicaiCukorgyáros:

Látjuk. Olyannyira, hogy én is jó autónak tartom és akármibe lefogadom, hogy Nessumo vagy Shadowbull doktorok is.
Attól, hogy kritizáljuk a hibáit még véletlenül sem szar.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.28. 23:54:08

@qualitaet: Nem mondtam, hogy szar, csak elég messze van attól, aminek beállítják. Ha Toyota név alatt árulnák (mint ahogy Japánban teszik, Soarer/Aristo/Harrier/Celsior/Windom/Altezza-ként), egy büdös szavam nem lenne, annak szuper.

Shadowbull 2009.07.29. 00:06:56

@qualitaet: Soha nem mondtam ra, hogy szar.

Nem is gondolom azt.

Csak azt se gondolom, hogy az lenne a vilag legjobb autoja.

sb

qualitaet 2009.07.29. 00:18:20

@loláb:

"meg nem nevezett ügyletekkel foglalkozó) hasonló kaliberü ismerősöm esete"

V.Gabi és zenekara... :))))))))))))))

Krisi 2009.07.29. 08:12:44

Látom leizzadtatok, hogy gyorsan mondjatok 2 darab példát, amiből ráadásul az egyik SUV.

Loláb meg Nessuno: Ezt már ezerszer taglaltam, hogy milyen szőlő nem savanyú, de had idézzek az előző hozzászólásomból:

"Vagyis ennyiért sokkal jobb autókat is lehetne kapni, bár igaz, azokat 30 éve nem gyártják"

Azt hittem, hogy ti okosabb emberek vagytok, és ebből sejtitek, hogy kurvára nem irigylem senkitől sem a harmincmilliós műanyagdobozát, egyszerűen nekem más autók tetszenek. Ki kell ábrándítsalak titeket, de nem mindenki gerjed az ilyen luxuscikkekre, és nem mindenki azért fikázza ezeket, mert ő is akar egyet.
Inkább pont, hogy ti nyugtatgatjátok magatokat azzal, hogy mindenki olyan akar lenni, mint ti, de nem sikerülhet nekik soha. A látszat ellenére nem mindenkinek az az életcélja, hogy milliárdos legyen. Nekem se.

loláb 2009.07.29. 08:40:32

@Krisi:
"..Inkább pont, hogy ti nyugtatgatjátok magatokat azzal, hogy mindenki olyan akar lenni, mint ti, de nem sikerülhet nekik soha.."

Szerencsére én nem olyan vagyok, mint a fenti arcok. Nyugodtan is alszom.
A két példámat csak azért írtam, hogy felejtsük már el ezt a "audit, bmw-t csak az adócsaló/drogdíler/behajtó "vállalkozók" vesznek" szöveget, bezzeg a Lexus a kifinomult úriemberek autója.
(Egyébként azóta eszembe jutott egy harmadik figura is, egy politikai vonalon mozgó úr, akinek jelenleg egy LS460-asa van).

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.29. 09:53:30

@qualitaet:

Néhány szösszenet, elsősorban tőled, másodsorban Nevem Senkitől:

"Veled ellentétben én ültem régi Lexusokban, akkor és ott gondolkodás nélkül átültem volna abból a fosból egy új Swiftbe, ha felajánlja valaki." - Bud Spencer


Hát ezt nem is értem, ez ám a szakmai vélemény :D

"Ezek után is szarautónak tartod a Lexust?" - én

"Sosem tartottam szar autónak és sehol nem írtam ilyet. Szerintem félrebeszélsz.
Azt mondtam, hogy részleteiben gagyi és hogy a benzines többet fogyaszt."


Nem gagyi, és városban 11-15 között tartható a fogyasztása - aki mást mond, hazudik. Ha a műanyag kopogós műszerfala miatt gagyi, akkor neked legyen gagyi, legalább ettől boldog leszel. Nekem pl az Audi műszerfala gagyi, nem az anyagminősége, hanem a hatásvadász stílustalansága okán. De ezt csak egy Alfás, Mercis értheti ;)

"Kispályás bőrnyakút sehol és semmilyen huszonmilliót érő autóban az életben nem látsz." - én

"Tán pont fordítva : A folyton a BMW-t és Mercedest majmoló , önálló egyéniséget kialakítani képtelen Lexus stílustalansága az ami még az egyszerű, buta embert is taszítja."

Kurva nagy hazugság, három haveromnak is van, mind visszafogott üzletember. Szemben a vadi új Mercikből, BMW-kből kikandikáló gusztustalan, újgazdag kispályás seftesekkel. "A buta embert is taszítja." - hát, lecsapva a magas labdát, most mondjam azt, hogy téged is. :D

"Ehhez képest úton-útfélen csak azt hajtogatják a Lexus-tulajok, hogy ők mennyire különböznek."

Hazugság! Bár tény, hogy a fent említett körtől minden értelmes ember elhatárolódik.

"Ha valakik, hát ők meg vannak halva a Lexusért, ennek ellenére mégis világosan leírták, hogy 21.7-et fogyasztott. Nyilván igaz."

Nyilván, egy autós újságíró a határokon utazik ;), nem a kis fogyasztásra törekszik. De ha érdekel a barátom Lexusának fogyasztása, esetleg elkérem neked az excelt.

"Valószinüleg ezért sem eröltették ezt az egyelőre gyerkcipőben járó, igencsak marketingszagú , elenyésző számú vásárlót izgató hybrid kérdést."

Hát igen, kurvára elenyésző. Végül is a világ úgy fejlődik, ha senki nem fejleszt semmit. Ez ám a kiváló jövőkép. LOL. Szerinted az első számítógépek mekkorák voltak (mert már látom az ömlengésedet a sokezerkilós lexus-"elemkről")? Akkor és ott abba kellett volna hagyni a számítógép-gyártást, csak mert olyan kurva nagyok voltak akkoriban a gépek? Hagyjál már.

"Látszik, hogy az életben nem volt ilyen kategóriájú kocsid."


"Egyelőre az LS 600h általában húsz százalékkal drágább, lomhább és majdnem ugyanannyit fogyaszt vegyesben mint egy 750i vagy S550 ill. 4.2-es A8."

Nem igaz


Személyeskedtél is, habár tényleg nem azt írtad, hogy menjek a qrva anyámba, attól még személyeskedsz te és a haverod is, és nekem erre tényleg eldurrant az agyam - no meg a sok hülyeség miatt is.

qualitaet 2009.07.29. 14:08:39

A régiek tényleg gusztustalanok és öregen meg aztán végképp nem érnek egy kalap szart sem. Te lehet, hogy az öreg modellek alapáján itélsz meg egy márkát, én viszont a mostani Lexusok alapján tartom jó autónak.

" és városban 11-15 között tartható a fogyasztása - aki mást mond, hazudik."

Öreg, ezt a világsajtóval is vitatsd meg.

"Tán pont fordítva : A folyton a BMW-t és Mercedest majmoló , önálló egyéniséget kialakítani képtelen Lexus stílustalansága az ami még az egyszerű, buta embert is taszítja."

Kurva nagy hazugság, három haveromnak is van, mind visszafogott üzletember. Szemben a vadi új Mercikből, BMW-kből kikandikáló gusztustalan, újgazdag kispályás seftesekkel. "A buta embert is taszítja." - hát, lecsapva a magas labdát, most mondjam azt, hogy téged is. :D "

Látod, most sem bírod ki gyermeteg poénok és butázás nélkül.
Én arra céloztam, hogy a taplók miért kerülik a Lexust. Sajnálom ha nem megy a szövegértés, lefogadom, hogy rajtad kívül mindenki más felfogta. Aki meg valóban huszonmillóértékű kocsit vesz és fenntart az legritkább esetben kispályás a maga területén, nézzen ki bárhogy,foglalkozzon akármivel is.
Érten én, hozzád képest ezek nyilván kispályások, velem egyetemben, mert a célozgatásaidat elnézve te valami nagyon nagypályás és agyoniskolázott, hochelegáns bizniszmen lehetsz aki csúnyán tele is van.
Gondolom,Toyotával is azért jársz . Na és a nyagymenőséged közepette sikerült a multkoriban oly' lelkesen ecsetelt tapasztalataidra szert tenni a 200000-km fölötti japán kisautókkautókkal :)))))))))))))DDDDDDDDDDDD

""Ehhez képest úton-útfélen csak azt hajtogatják a Lexus-tulajok, hogy ők mennyire különböznek."

Hazugság! Bár tény, hogy a fent említett körtől minden értelmes ember elhatárolódik."

Ehhez képest -bár elmondásod szerint nincs Lexusod- te is azzal kezdted, hogy a Lexusosok mennyire mások. Esetleg olvass vissza. A felvágós proliktól könnyedén el lehet határolódni anélkül is, hogy állandóan hajtogatsd a márka és ügyfélköre különbözőségét.

""Ha valakik, hát ők meg vannak halva a Lexusért, ennek ellenére mégis világosan leírták, hogy 21.7-et fogyasztott. Nyilván igaz."

Nyilván, egy autós újságíró a határokon utazik ;), nem a kis fogyasztásra törekszik. De ha érdekel a barátom Lexusának fogyasztása, esetleg elkérem neked az excelt."

Igen, határokon autózik. Na meg nem csak a Lexussal hanem a német konkurensekkel is. Amik 20-at fogyasztottak ugyanott ahol a Lexus 21.7-et .HAHA :)
A firkászok véleménye nekem sem szentírás ,de számora egy pettyet azért autentikusabb a barátod excelénél.
(Jelzem, nem mindennapi szarrágóság sokmilliós autó tulajdonosaként a fogyasztáson excel-el bíbelődni. Hiába, na tifelétek a "nagypályások" már csak ilyenek :))

""Valószinüleg ezért sem eröltették ezt az egyelőre gyerkcipőben járó, igencsak marketingszagú , elenyésző számú vásárlót izgató hybrid kérdést."

"Hát igen, kurvára elenyésző. Végül is a világ úgy fejlődik, ha senki nem fejleszt semmit. Ez ám a kiváló jövőkép. LOL. Szerinted az első számítógépek mekkorák voltak (mert már látom az ömlengésedet a sokezerkilós lexus-"elemkről")? Akkor és ott abba kellett volna hagyni a számítógép-gyártást, csak mert olyan kurva nagyok voltak akkoriban a gépek? Hagyjál már."

Kurvára az, de ha nem hiszed, nézz utánna az eladási számoknak. Ki mondta, hogy ne fejlesszenek? Te tényleg nem tudsz olvasni? A fejlesztés folyik egyebütt is, csak ezidáig nem eröltették annyira a kiforratlan , még igencsak környezetromboló,és ebben a formájában pusztán marketingcélokat szolgáló technika piacra dobását mint a Lexus. Ez a számítógépes példa meg párját ritkítóan ostoba megjegyzés.
A számítógépekre hatalmas igény volt az élet minden területén ellentétben a hibridekkel.
Ha még mindig nem világos, vesd össze a computetrek iránti korabeli, hatalmas piaci érdeklődést a hibridek iránti lanyha érdeklődéssel.
Nem kell abbahagyni, de nem is kell azt kamuzni, hogy autónként 3-400 kilónyi ólom szemétbe dobása környezekímélő. Sajnálom, hogy még mindig ne sikerül felfogni, hogy itt nem a méret hanem a mérgező anyagok mennyisége a fő probléma. ellentében a számítógépekkel.

"Látszik, hogy az életben nem volt ilyen kategóriájú kocsid."

ULTRA-MEGALOL! :)DDDDDDDDDDDDDD

Oszt' miből ,Bogaram?

"Egyelőre az LS 600h általában húsz százalékkal drágább, lomhább és majdnem ugyanannyit fogyaszt vegyesben mint egy 750i vagy S550 ill. 4.2-es A8."

Nem igaz."

Dehogynem. Ott ahol nincs regadó. Ezt korábban hozzá is tettem. Mint Pl. Németországban:

BMW 750i 82000 Euro, LS 600h 100000 Euro.

"Személyeskedtél is, habár tényleg nem azt írtad, hogy menjek a qrva anyámba, attól még személyeskedsz te és a haverod is, és nekem erre tényleg eldurrant az agyam - no meg a sok hülyeség miatt is. "

Ha a fejed tetejére állsz sem találsz egy negatív jelzőt sem amit explicite a személyedre írtam volna. Ha mégis,igazán idézhetnél. Te viszont továbbra sem tudsz meglenni a butázás nélkül.
Én csak jót röhgök ha hülyeséget olvasok. Ellenben ha valakinak el tud durranni az agya, attól hogy egyszerű múszaki vonatkozású kérdésekben eltérő véleményt olvas az önmagát minősíti :)DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

qualitaet 2009.07.29. 14:16:14

@LipicaiCukorgyáros:

"és városban 11-15 között tartható a fogyasztása - aki mást mond, hazudik."

Tegnap még csak 11-volt :)))))

Krisi 2009.07.29. 17:24:55

@qualitaet: gratulálok, ezennel megnyerted a "Belsőség Történetének Leghosszabb Kommentje" díjat, ami legyen mondjuk egy 2009-es Lexus katalógus :D

@loláb: csak azt írtam, hogy nagyobb eséllyel látsz kifinomult úriembert Lexusban, mint a német szent3ság valamelyik bálnájában. És természetesen vannak kivételek, nem vitatom.

De 7-es/A8-as/S-Klasse amúgy se kéne, ezek borzasztóan megbízhatatlan autók, rengeteget látok vészvillogóval állni lerobbanva a külső sávokban/ bicikliúton/ járda sarkán a szolárijum előtt... :)

qualitaet 2009.07.29. 19:23:07

@LipicaiCukorgyáros:

"Szerinted az első számítógépek mekkorák voltak (mert már látom az ömlengésedet a sokezerkilós lexus-"elemkről")? Akkor és ott abba kellett volna hagyni a számítógép-gyártást, csak mert olyan kurva nagyok voltak akkoriban a gépek?"


Sajnos már nem vagyok valami fiatal, én is a B oldalt hallgatom, ennek ellenére nemigen hallottam arról, hogy az ötvenes években a teremnyi számítógépeket bárki és bármikor zsebkalkulátorként akarta volna értékesíteni.
Az LS600 esetében mégis valami hasonlóval próbálkoznak. Egy olyan járművet állítanak be környezetbarátként amelynek a saját tömegének egyhatoda feldolgozhatalan, a környezetre rendkívül káros anyagokból áll és emellett átlagban álig egy-két lierrrel fogyaszt kevesebbet a vetélytársainál.
(A magyar szavak jeletésével is célszerű volna tisztában lenned,de ha ez mégis gondot okoz, szerintem tartózkodj ezek használatától. Amit én a Lexussal kapcsolatban leírtam az az ömlengés szöges ellentéte,de sebaj :))

qualitaet 2009.07.29. 19:28:23

@Krisi:

" De 7-es/A8-as/S-Klasse amúgy se kéne, ezek borzasztóan megbízhatatlan autók, rengeteget látok vészvillogóval állni lerobbanva a külső sávokban/ bicikliúton/ járda sarkán a szolárijum előtt... :)"

Ez viszont jó volt! ;)

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.30. 11:07:25

@qualitaet: Mi van, te valami megmondó ember vagy? :))))))))))))))))))))

Tudod mi az, hogy átlagfogyasztás, mert ha nem, leírhatom :))))))))))))))))

Azért az átlagfogyasztást még senkinek nem sikerült ugyan arra az eredményre hoznia, de gondolom neked még ez is sikerülhet.

Szépen kiragadtad a semmit, micsoda érvrendszer hahahahaaaaa

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.30. 11:49:34

@qualitaet:

"nemigen hallottam arról, hogy az ötvenes években a teremnyi számítógépeket bárki és bármikor zsebkalkulátorként akarta volna értékesíteni." hehehe

gratulálnék a "nagyívű" értekezésedhez, te tényleg elég öreg lehetsz. :D

"emellett átlagban álig egy-két lierrrel fogyaszt kevesebbet a vetélytársainál."

Hazugság egy olyan embertől, aki még tényleg nem ment egy kört semmiféle Lexussal.

"A magyar szavak jeletésével is célszerű volna tisztában lenned,de ha ez mégis gondot okoz, szerintem tartózkodj ezek használatától. Amit én a Lexussal kapcsolatban leírtam az az ömlengés szöges ellentéte,de sebaj :))"

- jeletésével, nem jelentésével?
- a vessződ tapad a de-re
- a leírtam után sztem vessző kéne (nem biztos)
- az az ömlengés... (ezt így nem helyes)
- vessző tapad
Sorolhatnám a többi mondatodban fellelhető hibákat (nálam is van, csak én nem okoskodom)

Lehet, hogy némely szót nem jól használom, mivel külföldön élek, de mentségemre legyen mondva nem használom gyakran a magyart. Bár úgy gondolom a mondatszerkesztési technikádon még így is simán túlteszek. Azért ez rád nézve - magyarországi magyarra - elég ciki. :DDDD

Buta vagy, sajnos, de öreg fejjel már nem fogsz változni:

"A folyton a BMW-t és Mercedest majmoló , önálló egyéniséget kialakítani képtelen Lexus stílustalansága az ami még az egyszerű, buta embert is taszítja."

1. Ennek a mondatnak a világon semmi értelme nincs.
2. Azt akartad vele sugallni, hogy azért nem veszi a tirpák, mert ez annyira gáz (koppintott, stílustalan stb.) autó.
3. Ha kitolnád a baromi okos arcodat a magyar valóságból és esetleg körülnéznél a nagyvilágban láthatnád, hogy a Lexus a céltudatos üzletemberek, a tényleg - nem új - gazdagok autója. (de ez ált. otthon is van, csak szemellenzővel ezt nehéz felfogni)
4. Mit vársz, hogy értsem meg azt, aminek nincs értelme? Ehhez keress más embert, aki ostobán bólogat a hülyeséghez, kösz, de erre nem vagyok
vevő.

"Érten én, hozzád képest ezek nyilván kispályások, velem egyetemben, mert a célozgatásaidat elnézve te valami nagyon nagypályás és agyoniskolázott, hochelegáns bizniszmen lehetsz aki csúnyán tele is van."

Hú de cinikus, viszont ehhez a stílushoz nem értesz ;)

Sose mondtam, hogy tele vagyok, és azt sem, hogy ilyen-olyan business man lennék, habár vannak sikereim bizonyos területen. Mondjuk iskolázottság terén nincs kétségem, hogy melyikünk áll jobban. :)))

"A firkászok véleménye nekem sem szentírás ,de számora egy pettyet azért autentikusabb a barátod excelénél."

vicc, amit művelsz

"Na és a nyagymenőséged közepette sikerült a multkoriban oly' lelkesen ecsetelt tapasztalataidra szert tenni a 200000-km fölötti japán kisautókkautókkal :)))))))))))))DDDDDDDDDDDD"

Kisautó (?!), én nem tudom mikor mondtam ilyet :DDDDDDDDDDDD. Jól van "bogaram" (ezt melyik vidéken mondják így?). Ehhez csak annyit, hogy japán kisautót (semmilyen normálisan használt japánt) még nem láttam széthullani, de a köreimben lévő 10 milliós Audikat, 100.000 környékén már igen. :DDD

Hagyjuk a dumát, vedd észre, hogy én nem akarlak meggyőzni. Sosem állt szándékomban. Csak megpróbáltam bepillantást engedni abba a kategóriába, amit te csak mesekönyvben láttál. Sikertelenül.

Szóval a szakvéleményed:

Majmoló, gagyi, környezetszennyező szemét, önmagát megkülönböztető, drága.

De jó neked barátom, hogy csak ennyi gondod van. :D

qualitaet 2009.07.30. 14:56:53

@LipicaiCukorgyáros:

" Tudod mi az, hogy átlagfogyasztás, mert ha nem, leírhatom :)"

Te inkább ne írd le mert annyira hülye vagy hozzá, hogy már a legelején is összekeverted a vegyest a maximummmal.

Sajna én is átlagról ugatttam.

"Hazugság egy olyan embertől, aki még tényleg nem ment egy kört semmiféle Lexussal."

Ja, az LS600-at tesztelő nemzetközi szaksajtó munkatársai tényleg nem mentek egy métert sem. ( Te tényleg okos csávó vagy :)

"Bár úgy gondolom a mondatszerkesztési technikádon még így is simán túlteszek. Azért ez rád nézve - magyarországi magyarra - elég ciki. :DDDD""

A gépelésem egy kalap szart sem ér. Én ezt mát többször be is vallottam. Aki viszont a szavak jelentésével nincs tisztában és még annyira hülye is, hogy ennek ellenére használja ezeket, bajosan szerkeszt jobban mondatot. Sajnos attól, hogy megtűrt kelet-európai munkaerőként külfödre kényszerültél még ugyanolyan magyarországi magyar maradsz te is ,Honey. :)

"3. Ha kitolnád a baromi okos arcodat a magyar valóságból és esetleg körülnéznél a nagyvilágban láthatnád, hogy a Lexus a céltudatos üzletemberek, a tényleg - nem új - gazdagok autója. (de ez ált. otthon is van, csak szemellenzővel ezt nehéz felfogni)"

Kitoltam, ne izgatasd magad, rárdásul véletlenül sem magdfajta tojotás segéderőként.
Ám ha mégsem lett volna így, te megemlítetted nekünk Kijevet. Igazad van ott aztán tényleg csak "céltudatos üzletemberek" és arisztokraták járkálnak Lexussal.
(Látszik mennyi eszed van, hogy arra sem emlékszel, hogy mivel példálóztál egy nappal korábban.)

"Sose mondtam, hogy tele vagyok, és azt sem, hogy ilyen-olyan business man lennék, habár vannak sikereim bizonyos területen."

Ölég komoly sikerek lehetnek, ha ilyen könnyen osztogatod a kipályás jelzőt, huszonmilliós autók tulajaira :))))

""A firkászok véleménye nekem sem szentírás ,de számora egy pettyet azért autentikusabb a barátod excelénél.""
vicc, amit művelsz""

Az a röhejes és ritka szarrágó pitiség, hogy valaki egy sokmilliós luxusautó fogyasztásáról excel táblázatot ír . Komám, ez nem vicc hanem példátlan kabaré :)))))))))))))

"Kisautó (?!), én nem tudom mikor mondtam ilyet :DDDDDDDDDDDD. Jól van "bogaram" (ezt melyik vidéken mondják így?). Ehhez csak annyit, hogy japán kisautót (semmilyen normálisan használt japánt) még nem láttam széthullani, de a köreimben lévő 10 milliós Audikat, 100.000 környékén már igen. :DDD"

A Lancia posztnál mondogattad, hogy 200000-ig is csak olajat cserélsz. (gratulálok)
Tévedtem, akkor Avensis. Így már mindjárt más. Az már tényleg nagypálya.
Ja, a "köreid",persze, persze...:)
Ahol hasraesnek a régi Lexustól, két kilóig nem szervizelnek,kelet-európai bevándorlóként dolgoznak, Avensissel járnak, és excelt vezetnek a fogyasztásról :)DDD. No,tenksz!

"Hagyjuk a dumát, vedd észre, hogy én nem akarlak meggyőzni. Sosem állt szándékomban.."

ÁÁÁ, dehogy. Sokadjára indítványozom, hogy olvass vissza.

"Csak megpróbáltam bepillantást engedni abba a kategóriába, amit te csak mesekönyvben láttál. Sikertelenül."

Bárhogy fáj, Gézuka de ama bizonyos kategóriát idestova húsz esztendeje használom, dacára annak, hogy hozzád képest kispályás vagyok . Mindenestere köszönöm, hogy egy igazi nagymenő megengedte, hogy bepillanthassak :))))))))))

"Szóval a szakvéleményed:

Majmoló, gagyi, környezetszennyező szemét, önmagát megkülönböztető, drága."

Nem ,dehogyis.
Majmoló, itt-ott gagyi, a konkurenseknél cseppet sem környezetbarátabb, önmagát véres verejtékkel megkülönböztetni próbáló, drága.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.30. 15:30:18

@qualitaet:

Figyelj barátom, tudod mit, legyen igazad. Hülye vagyok, egy tudatlan kelet-európai senki, akit megtűrnek és aki semmihez sem ért. (az más kérdés, hogy nincs így, de ez más kérdés). Nem használok Toyotát, mert nekem túl polgári - ha már itt tartunk. Habár azt gondolom ár/érték arányban messzemenőkig porrá ver egy BMW-t. Megjegyzem az utóbbit preferálom magam is.

Egyetlen dolgot jegyeznék meg, és ezzel én le is zárnám a témát. Tovább lépve az autóról. Ami számomra tulajdonképpen végig lényegtelen volt - engem inkább a magyar izmusok érdekeltek.

Valószínűsítem, hogy azt gondolod ebből a stílusból értek, és látom, hogy te annál sokkal intelligensebb vagy, minthogy így fogalmazz. Ezt betudom a felindultságodnak. Amit részben magam provokáltam, mivel nem bírom elviselni a hülyeséget.

Ahol én élek, ott általában az euro-milliomosok, uram bocsá' milliárdosok sem járkálnak húszmilliós autókkal. Sőt, nem ritka a 10-20 éves használt autó a köreikben. És ez a fejlett gazdaság soha, de soha nem említhető egy napon Magyarországgal.

Engem ebben az egészben az bosszantott fel igazán - és a témát is ezért forszíroztam -, hogy itt vannak a magyarok, ahol ugyebár nemrég történt meg a rendszerváltás. Egy romhalmaz az ország, Európa szégyene (hol van már a dualizmus), a hitelezők Mekkája. Néhány ember meggazdagodott, ki így, ki úgy. Többnyire úgy. És megy a nagy okoskodás, a mindenkinél jobban tudás.

Szerintem nem fejlődött ki még az a vagyonosodott réteg, amely ér is valamit a nemzetközi piacokon. Szóval jön egy-két nagy arcú magyar, lefikázza, amit ér. Mert ez egy kicsit kopog, a másikban meg nem tudom hány kg aksi van, a harmadik meg mit tudom én. Közben ül a többnyire egyetlen vagyontárgyában (és közben többnyire!!!, tehát nem mind, egy lakótelepi garzonban nyomorog) - amit lehet, hogy normálisan hozott össze, de általában nem -, és közben szétfikázza a világ egyik legkomolyabb gépé(ei)t.

Szóval lehet, hogy igazad van, kedves magyar honpolgár. De én annyira örülök, hogy minimális magyar vér van bennem, hogy ne tudd meg Gézuka :D

Nem akarlak megsérteni, mert soha nem állt szándékomban, igaz gúnyolódtam, de a a magyarokat rühellem. :)

Krisi 2009.07.30. 17:35:39

@qualitaet: Abba még belekötnék, hogy márpedig igenis vannak látványosan suttyó alakok huszonmilliós autókban. Csak hogy én is monfjak egy darab példát:

Pár hete láttam a Keletinél a parkolóban egy zsírúj Audi S5-öt (csak hogy a témánál maradjak) német rendszámmal, benne két rózsaszíninges kopasz, kigyúrt, tribáltetkós kancigánnyal. Persze biztos kemény, legális munkával keresték meg rá a pénzt :)

@LipicaiCukorgyáros: Nem mintha bele akarnék folyni felettébb magasröptű vitátokba, de ha annyira utálod a magyarokat, és annyira jó neked ott künn, akkor mégis mi a lőcsért olvasod egy magyar autós oldal magyar blogját, és miért állsz le vitatkozni hülye magyarokkal? Ja, és miért tartottad meg a magyar billentyűzeted?

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.30. 18:44:38

@Krisi: Mert vannak magyar barátaim, mert a CV-be még egy nyelv :) és mert némi közöm van a magyarokhoz. Ja, és szeretem az autókat és némelyik magyar újságírót (autós) sokra tartom, mert sokkal tehetségesebbek, mint a kintiek. Nekik muszáj mindent átlátni - nem csak nemzetközi "divatbemutatókon" látnak autót, hanem értenek is hozzá- Ráadásul soknak műszaki egyetemes diplomája van - tehát mérnök, a kintiekről ez többnyire nem mondható el. :)

Seca81 2009.07.30. 23:32:19

@Il mio nome è Nessuno: No. Most nem szólnék hozzá minden mondatodhoz mert ehhez elég fáradt vagyok, de: Azt még megkérdezném, hogy a Lexus (a mi esetünkben) mint gyártó ezt állította volna magáról h sosem romlik el? -na ezt nem igazán hiszem...
Nem a tulajokra gondoltál? Mert az van minden oldalon.

qualitaet 2009.07.31. 00:05:03

@LipicaiCukorgyáros:

Ne haragudj, de a személyesekedéssel és folyamatos mellébeszéléssel, pitiáner csúsztatásokkal fűszerezett sajátos vitakultúrádnak ez a kis szösszenet a tökéletes megkoronázása.
Amikor bebizonyosdni látszik (ár/fogyasztás/környezetvédelem), hogy esetleg mégsem egyértelmű amit a Lexusokról állítasz, a műszaki érvekből kifogyván egy magasröptűnek szánt, ám a legócskább és minden hülye által réges-rég ismert, kismilliószor elpufogtatott frázisokkal teli szociológiai okfejtésbe menekülsz.
Sajnos semmivel sem viselkedsz különbül mint az általad és a hozzád hasonló magyargyűlölők által oly sokszor gyűlöletkeltéssel ,általánosítással, intoleranciával, irigységgel,korlátoltsággal és mindenfajta alapot mellőző kivagyisággal és sznobizmussal vádolt magyarok.
Gyűlöleted keltesz mert egy pitiáner műszaki vita is képes belőled szélsőséges megnyilvánulásokat kihozni.
Általánosítasz mert képtelen vagy elképzelni, hogy esetleg olyan emberekbe botolhatsz akik évtizedes összehasonlítási alappal vagy pusztán a tiédnél nagyobb tapasztalattal bírnak a drágább márkák birtoklása ill. használata terén.
Intoleráns vagy mert képtelen vagy düh nélkül akceptálni, hogy ők esetleg más ízlésvilág és vagy a tiédtől eltérő szempontok alapján választanak autót , így a Lexusról is másképp vélekednek, akár szélsőségesen. Ne feledd míg mi tárgyakat, te embereket minősítesz.
Korlátoltan is viselkedsz, hisz a felhozott érveket csak sértegtéssel és csúsztatással igyekszel feldolgozni ahelyett hogy bizonyítékokkal cáfolnál.
Azt kell, hogy mondjam valahol irigy is vagy, hiszen minden olyan emberben ott pislákol az irigység lángja aki más emberek anyagi helyzetével fogalakozik illetve ez irritálja őt.
A kivagyiság is fellelhető, hisz folyamatosan lekispályásozol húszmilliós autókat birtokló/fenntartó embereket. Érthető ha ezek közül a suttyó prolik -minden normális emberhez hasonlóan- taszítanak téged de mindaddig a pillanatig amíg te úgy kispályásozol le bárkit is, hogy te véletlenül sem vagy "nagyobb pályás" addig nem kevésbé vagy szánalmas mint drága kocsiban ülő, megjátszós tahók.
A világ kultúráltabb felén élő gazdagokkal példálózol ami három szempontból is sántít.
Egyfelöl emlegeted az itteniektől eltérő szokásaikat és kultúrájukat ami egy akkora közhely, hogy egy ötéves hülyegyerek is tudja, másfelől figyelmedbe ajánlom, hogy közülük még a "legnagyobb pályások" sem kispályásoznak le senkit mert vagy tudnak viselkedni, vagy pusztán leszerják, hogy ki mekkora pályás.( Jelzem, ez a Magyarországon is szép számmal élő "régigazdagokkal" sincs másképp függetlenül attól, hogy neked nem volt szerencséd hozzájuk.)
Harmadjára erősen sznob és mérhetetlenül álszent módon a kinti elit viselkedéskultúrájával érvelsz ,míg a te vitában tanúsított és lenézéssel teli magatartásod kísértetiesen emlékeztet az általad gyűlölt magyarokéra ,ezért élek a gyanuperrel, hogy ezek a polgárok létezésüktől függetlenül véletlenül sem tartoznak a "köreidhez"- akarom mondani te az övékhez.
Az autóhasználati szokásaikat illetően tényleg nem ritka az olcsó autó de azt ugye te sem hiszed, hogy a német prémium vagy luxusautókat kizárólag bunkóknak sikerül értékesíteni.
Azt sem valószinűsítettem, hogy a trágár hangból értenél hisz a legvégsőkig megpróbltam veled személyeskedéstől mentesen társalogni amellett , hogy téged is többször figyelmeztettelek erre -sikertelenül.
Annak ellenére, hogy színtiszta magyar vagyok - becsület szavamra- egy cseppet sem sért a nyíltan deklarált magyargyűlöleted. Egyrészt számomra már rég nem újdonság, hogy a toleranciát legádázabban hirdetők népek a legnagyobb magyargyűlölők, másrészt mérhetelenül kiváncsivá is tesz.
Mint írtad, te nem vagy magyar.
Vajon milyen származású lehetsz?!
Vajon mit lépnél ha valaki ideírná mennyire gyűlöli azt a népet ill. népcsoportot amelyből valójában származol? Vajon hány másodperc alatt moderálná ki az "európai irányra" oly büszke szerkesztőség kirekesztő és rasszista, gyűlölködő magyart?!

qualitaet 2009.07.31. 00:23:39

@Krisi:

"Abba még belekötnék, hogy márpedig igenis vannak látványosan suttyó alakok huszonmilliós autókban."

Krisikém, mindezidáig úgy vettem észre, hogy Te figyelmesen olvasol és értelmesen fogalmazol. Javaslom ezúttal olvass vissza. Szó sincs róla, hogy ne lennének sokan a látványos suttyók.
Pusztán a kispályás jelzőt célszerű többször is átgondolni abban az esetben ha a sutyerák vagy pitt/hétpróbás csaj,stb. által vezettett jármű valóban HUSZONMILLIÓT ér.
Akkor aztán meg sokszorosan ha a minősítést osztogató személy nem engedhet meg hasonló autót magának.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.31. 11:32:09

@qualitaet: Megnevettettél. Szegééény, :D tipikus átlag magyar vagy.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.31. 11:33:38

Én sem boncolgatom a te köreidet, habár a net egy jó dolog ;), te se tedd azt az enyémmel, neked is jobb így :D

qualitaet 2009.07.31. 12:17:19

@LipicaiCukorgyáros:

"Szegééény, :D tipikus átlag magyar vagy."

Tényleg tipikus magyar vagyok hiszen bármikor fel merem vállalni, hogy magyar vagyok. Te viszont tényleg nem vagy az mert jellegzetesen csak a sajtóban mersz gyükökködni ám ahhoz már gyáva szar vagy, hogy le merd írni milyen származásu is vagy.

qualitaet 2009.07.31. 13:01:38

@LipicaiCukorgyáros:

Szó se róla.:)Bár attól tartok e tekinteben szerintem cserélnél velem, hisz nagyon is boldog lennél ha a te fajtádat csak annyi helyen rühelnék mint a magyarokat :)))))

Shadowbull 2009.07.31. 13:13:43

@LipicaiCukorgyáros:

"Szóval jön egy-két nagy arcú magyar, lefikázza, amit ér. Mert ez egy kicsit kopog, a másikban meg nem tudom hány kg aksi van, a harmadik meg mit tudom én. Közben ül a többnyire egyetlen vagyontárgyában (és közben többnyire!!!, tehát nem mind, egy lakótelepi garzonban nyomorog) - amit lehet, hogy normálisan hozott össze, de általában nem -, és közben szétfikázza a világ egyik legkomolyabb gépé(ei)t."


Oreg, ezzel nagyon-nagyon mellelottel. Mar abbol a szempontbol is, hogy te jottel itt nagyarcuan, es adtad elo, hogy mi a "magatol ertetodo" meg "ezt mindenki tudja". Oszt kiderult hogy nem, utana meg elkezdesz hanyingert kelto modon fikazni.

Anyit meg en tennek hozza a vitahoz, hogy rolad nagyon nehezen tudom elhinni, hogy kulfoldon elsz.

Ha ott elnel, latnad, hogy semmifele olyan negativ kep nem kapcsolodik a nemet premiumautokhoz, mint Magyarorszagon. Ezeket az autokat a vilag boldogabbik felen teljesen normalis, hetkoznapi emberek vasaroljak, akiknek jobban megy az atlagnal, csak ez arra(erre)fele nem kirivo. Egy jol meno orvosnak vagy ugyvednek, netalantan ingatlankozvetitonek (a minap beszeltem egyel, egy fullos 335xd kombival jott) siman telik premiumautora, es vesz is.

Itt meg a Lexus azzal sem takarozhat mint otthon, hogy abban nem maffiozok ulnek, mert ezekben sem azok ulnek.

Teljesen egyetertek qualität-tel, hogy a Lexus-vasarlok elso erve az, hogy ez nem nemet premium. Az osszes tobbi utana jon.

Egyebkent meg azt senki ne akarja megmagyarazni nekem, hogy egy 20 millas auto megvasarlasanal (ahol az ertekveszteseg oriasi) annyira szamit 1-2 liter a fogyasztasban. Valoszinuleg a fogyasztas egyaltalan nem szamit, de ha megis, akkor meg azert, hogy ne kelljen 300 kilometerenkent megallni tankolni.

De akkor meg dieselt vesz az egyszeri premiumvasarlo, azt meg ugye a Lexus nem ad.

Mindenkeppen skizofren helyzet.

sb

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.31. 13:17:21

@qualitaet: Lehet, hogy jó helyen kapisgálsz :), most már barátok is lehetnénk, mivel hasonlóak vagyunk.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.31. 13:34:34

@Shadowbull:

"Anyit meg en tennek hozza a vitahoz, hogy rolad nagyon nehezen tudom elhinni, hogy kulfoldon elsz."

Szíved joga, hogy mit hiszel.

"Semmifele olyan negativ kep nem kapcsolodik a nemet premiumautokhoz, mint Magyarorszagon."

Ebben tökéletesen igazad van, de mint írtam én is a BMW-t preferálom (nem Bangle-t)

Imádom ezt az 1-2 litert, ami sokszor 10. ÉS egyébként is, ez egy feeling, nem sok köze van a literekhez. Nagy, kényelmes, nem hatásvadász (csili-vili, króm, réz, ezüst stb.), mint a mai (!) német prémiumgyártók többsége

"Egy jol meno orvosnak vagy ugyvednek, netalantan ingatlankozvetitonek (a minap beszeltem egyel, egy fullos 335xd kombival jott) siman telik premiumautora, es vesz is."

Hát, maradjunk annyiban, hogy a kocsikérdés abszolút harmadlagos szempont a fejletteknél. Persze vannak olyanok, akiknek ez fontos és ez nem is baj, sőt én soha nem mondtam azt, hogy ez baj lenne. Bocsánat, Németországban tényleg státusszimbólum, ez az ország kicsit másképp is működik, mint a többi nye-i - nekem nem túl szimpatikusan, de tényleg kiválóan működik.

"Itt meg a Lexus azzal sem takarozhat mint otthon, hogy abban nem maffiozok ulnek, mert ezekben sem azok ulnek."

Hát én nem is NYE-ról/USA-ról beszéltem, hanem arról a kis pettyről, ami Románia és Ukrajna szomszédja.

"Teljesen egyetertek qualität-tel, hogy a Lexus-vasarlok elso erve az, hogy ez nem nemet premium. Az osszes tobbi utana jon."

Előbb azt írtad, hogy kint nem lehet az alapján megítélni egy autót, hogy milyen vásárlókör veszi (ebben teljesen egyetértünk, tehát NYE-ban), de most meg azt mondod, hogy a "Lexus vásárlók első érve az, hogy ez nem német prémium, az összes többi utána jön" - ez prekoncepció, amitől éppen az előző mondatodban zárkóztál el. :)

Shadowbull 2009.07.31. 13:58:41

"Imádom ezt az 1-2 litert, ami sokszor 10."

A gyakorlatban tobb helyrol tobbszor megerositest nyert, hogy a Lexus hibridjei nem fogyasztanak jelentosen kevesebbet mint a konkurencia hagyomanyos autoi. Egy szituacio van, amikor biztosan jelentosen kevesebbet fogyaszthatnak, az pedig a dugoban vanszorgas, de ezt nem is vitatja senki, masreszt meg egy bazi nagy tobbszazloeros luxusauto nem igazan dugoba meg varosba valo, ez is konnyen belathato.

"ÉS egyébként is, ez egy feeling, nem sok köze van a literekhez. Nagy, kényelmes, nem hatásvadász (csili-vili, króm, réz, ezüst stb.), mint a mai (!) német prémiumgyártók többsége"


A hatasvadaszat szandekaban semmifele jelentos kulonbseget nem latok a Lexus es a nemet harmas kozott. Plane ugy, hogy a Lexus bevallottan az utobbiak vadaszteruletere akar betorni, es nem bevallottan masol is toluk.

"a kocsikérdés abszolút harmadlagos szempont a fejletteknél"

Annyiban harmadlagos szempont, hogy nem foglalkoznak azzal, hogy a masiknak milyen autoja van, konkretan leszarjak nagy ivben. es legfokeppen: nem irigykednek arra, akinek jobb autoja van mint nekik.
Viszont a vilagon mindenhol a fogyasztoi tarsadalom egyforman mukodik (mar ahol mukodik). Minden anyagi helyzethez kinalnak megvasarolhato dolgokat, mindenfele szinvonalon. A premiumautonak megvan a megfeleloje nyaralasban, ruhazkodasban, etkezesben, lakhatasban. Olyat meg nem latsz sehol, hogy valakinek euromillioi lennenek, es kozben 2szobas berlakasban lakik, a helyi tescoban vasarol, nem jar nyaralni, es 20 eves roncscsal jar.

Akinek telik, bizony fogyaszt, a legregibb hagyomanyos demokracioaban is. Hogy mit, azt az egyeni preferenciaja donti el. Abbol a szempontbol nem kozponti kerdes a kocsikerdes, hogy ezeknek az embereknek olyan mindegy, mennyit es hogyan koltenek autora.

" Bocsánat, Németországban tényleg státusszimbólum,"

Nem, Nemetorszagban sem jobban az, mint akarhol mashol a vilag boldogabbik? felen.

"a "Lexus vásárlók első érve az, hogy ez nem német prémium, az összes többi utána jön" - ez prekoncepció, "

Nem prekoncepcio, ezt hallom, olvasom uton-utfelen a Lexus-vasarloktol. Meg fentebb te magad is erre hivatkoztal.

sb

Shadowbull 2009.07.31. 14:04:31

A Lexus nem hatasvadasz. Nem feltunoskodik, nincs krom, meg egyeb felesleges csicsa, csak a letisztult funkcionalitas.

www.motor-talk.de/data/news/2007-09/lexus1_1189527475258_hires.jpg

www.speedheads.de/artikelbilder/2007/LexusISF3.jpg

sb

Shadowbull 2009.07.31. 14:08:10

Ja es meg anynit tennek hozza, hogy a Lexus bizony nem csak hibrideket gyart.

A normal autoi pedig semmivel sem fogyasztanak kevesebbet mint a konkurencia.

sb

qualitaet 2009.07.31. 14:33:36

@LipicaiCukorgyáros:

"Lehet, hogy jó helyen kapisgálsz :), most már barátok is lehetnénk, mivel hasonlóak vagyunk."

Nini,már is előjön a legendás opportunizmus! Pénzszagra gyűl az éji vad...:)

Krisi 2009.08.01. 00:33:15

@qualitaet: Ebben mondjuk igazad van, akinek futja huszonmilliós autóra, az már nem ugyanaz a kategória, mint a falusi diszkó kidobóembere a 670 ezret futott szívódízel BMW-jében - de attól még külsőre ugyanúgy néz ki, ezt lássuk be. Csak az egyiken eredeti dolcsgábbána szemüveg van, a másikon meg kínai :)

@Shadowbull: Ez a négy kipufogó elégé fájdalmas...
Mondjuk ezekről az ötszázlóerős családiautókról is megvan a negatív véleményem, de inkább nem írom ide, mert megint magyarázkodhatnék a nemlétező savanyú szőlőről :)

Shadowbull 2009.08.01. 01:14:08

@Krisi: Ezek egy viszonylag szuk reteg jatekszerei, egyebkent meg a markaidentitas megteremtoi. Kiveve, ahol a dolog nemi skizofreniaba fullad.

sb

w a s d 2009.08.01. 14:38:00

@Il mio nome è Nessuno:
Tudom, hogy az e90 az öregebb. (Ha nem így lenne, nem írom le az egészet, mert ahogy néhányan elvakult japánautó- mániások, én majdnem annyira úgy vagyok vele, hogy legyen az autó európai.
Le pedig azért írtam, mert ez egy nem említett példa a hasonlóságra, amit alkalmam volt megtapasztalni az utcán járkálva.)

Krisi 2009.08.01. 17:49:30

@Shadowbull: Hát ja, inkább reklám egy ilyen autó. Így legalább van miről vitatkozni a 316i-ből meg az 1.6-os A4-ből, hogy valjon az M3 vagy az RS4 a jobb-e :)

Shadowbull 2009.08.01. 20:28:40

@Krisi: Ezen nincs mit vitazni, mer az M3 a jobb:)

sb

Nomad VRAG 2009.12.10. 00:34:02

Kicsit megszakítva a "szakmai" jellegű vitafolyamot: én cseszettül nem értem, hogy lehet az, hogy mihelyt megjelenik egy szekér, ami tényleg pofás, rögtön lesz cikk, ami lehúzza. Alapvetően opeles vagyok, azt sározzák, ahol érik. Itt az első Audi, ami tetszik, és tessék, már húzza a száját a cikk írója. Asszem, jobb lesz teljesen a magam feje után mennem.
süti beállítások módosítása