Precíz német szobrászok

  2009. július 13. - Winkler Róbert Címkék: opel i 2010 astra

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Az új Astra - számomra - legszebb része a hátulja, arról is a lámpák. Már az előző Astra seggét is az érdekes tejüveg megoldás adta el, itt most megint valami újat találtak ki. Az egész lámpatest homogén piros, alakra pedig valami nagyon ravaszul formázott, támadásra készülõ amõba. Itt érzem már nagyon, hogy Ward nem túlzott a szobrászattal: gyerekek, a hátsó lámpa nagyon oda van rakva!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr381244285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nick2005 2009.07.13. 21:35:11

@Rocko-: Ja igen, ez nekem is feltűnt, hogy ott nagyon nem az a kép van, aminek kellene :)

nagyonjoe 2009.07.13. 21:37:35

azért ezt a szobrászat meg kormegelőzést mégse kellet volna irni pláne opelről,
mert a csepkadett meg a monza meg a calibra még még a maga vásárlói körének,nyújtott élményt de sosem volt az opelre a GT óta ilyesmi jellemző,
ez az autó renault megane-mazda3, kia-Hyundai belsővel. meg utánna kéne nézni melyik autógyártónak van művészeti vezetője(angol meg olasz), oszt akkor lehet szobrászatról meg ilyesmiről elmálkedni,ha ilyen autókat dicsérünk a középszerűségbe sülyesztjük a világot és az emberek egy része hamis illúziók világában 120 hónapra meg is vásárolja.
Egészségetekre.(borozgatok)
ui: nekem Deltám van(bocs, tényleg.)
üdv.

Jabozeo 2009.07.13. 21:41:15

Vegulis kell olyan is ami senkinek nem tetszik de mivel mindenkinek van ezert azt veszikHa az embereknek onallo gondolataik lenennek multiplat vennenek ehelyett az egyenruha helyett :-)

29 Palms 2009.07.13. 21:43:56

Még egy ronda autó.

nagyonjoe 2009.07.13. 22:04:32

na igen multipla, full vizes kanyarban fékezve simán sávon belül áll meg,-zafira,scenic,hondaFrv, meg szembesáv,árok... oszt még feltörni sem lehetett olyan gyorsan mint egy audit...már ha egyáltalán akarják,
jó, jó de kell sugalni az elérhető luxust,meg ujságiró nemirhat rosszat a legtöbbet eladott márkáról.....
üdv.
UI.Várom, hogy ez a válság tisztitsa a piacot és ne keljen az embereknek megfeszülni, hogy 3 évente lecseréljék a halálosan unalmas autójukat egy olyan ránc felvarotra ami legalább 2 hétig nem lessz másnak, és igy nem lesz unalmas,ja és ne keljen mindenféle matricával és neonnal gagyi spoijlerrel egyedivé "varázsolnia" az autóját.....

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.13. 22:05:14

@Ciri: Bocs, a 6osra gondoltam. Tököm se tudja, hányadik epizódnál tart már a teleregény :)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.13. 22:06:42

@Füvész: "Az miért van, hogy a mai divat (az meg mire jó???) szerint nem lehet beülni normális méretű embernek a hátsó ülésre?"

Miért ne lehetne? Csomó mai autó van, amiben kényelmesen elférsz hátul.

sanyey 2009.07.13. 22:07:09

@Tarajos Goethe:
ezt már megint csak nem tudom hol sikerült megálmodnod...
1. soha, egy darab opelt nem hoztak be klímahűtő hibával, max ha valamiért tölteni kellett a klímát (de azt is max 1 hónapban 1-et..
2.soha a büdös életben nem láttam még nálunk 30ezer alatt csapágyasra hajtott motort, sőt, ami azt illeti, fődarab hibával kb 1 évben ha egy Opelt hoztak be...

ennyit mondok, de ezt tapasztalatokra alapozva

sanyey 2009.07.13. 22:11:20

img12.imageshack.us/i/2194310664935.jpg/

ha valakit érdekel, itt a Sports Tourer képe (grafika)

Szerintem ha nem is a legszebb lesz a kategóriájában, de a legszebbek között lesz ez is!

GGG77 2009.07.13. 22:15:47

Hihetetlenül izzadságszagú formaterv, hasonlóan sok máshoz mostanában (pl Fiesta). Ha levesszük az emblémát lehetne bármi. Látszik, hogy sokat tököltek vele, de nem élvezték...
Ha formaterv maradok a Bravonál a kompaktok között.

Shelby_Cobra 2009.07.13. 22:18:32

Ettől vannak úgy oda? 12 egy tucat.

sanyey 2009.07.13. 22:23:27

És ha még az alapárát is a kifutó H generációé alá lövik be (mint az Insigniáét a Vectráé alá), na akkor szarja majd magát össze a konkurencia!! :)

Hajrá Rüsselsheim!

zzoltan73 2009.07.13. 22:25:10

@Szabados79:
Ha a motorházat nézed, lámpák nélkül, van benne egy jó nagy adag Yaris.

GHud · http://izesmagyar.blog.hu 2009.07.13. 22:34:08

Szerintem remekül néz ki, nekem nagyon tetszik. Vennék is egyet belőle, ha lenne rá pénzem.

balukp. 2009.07.13. 22:36:36

Dolgoztak rajt az látszik azért, de "német" és igy kicsit (nagyon) uncsi a külseje nem leszólom de az olaszok, japánok valahogy szebbet tudnak csinálni. Csatalkozom a többiekhez erősen hajaz a Mazda3-ra.

Krisi 2009.07.13. 22:42:45

Szerintem felesleges azon lovagolni, hogy melyik nézetből hasonlít hunyorítva mondjuk egy Mazdára. Lopás az, amit a kínaiak csinálnak, hogy milliméter pontosan lekoppintanak egy már 10 éve kifutott modellt.
De az, hogy "a bal oldalon az az ív mintha a Toyotára hajazna", na az már kákán a csomó keresése, ennyi erővel minden autógyár az ős Benz-et másolta le, mert 4 kereke van...

Azért remélem nem tesznek bele akkora hatalmas hibákat, mint a H Astra kurvára idegesítő könyöktámasza, vagy a C Corsa elektromos ablakemelője, amit olyan emberek tesztelhettek, akiknek 30 centi hosszú a kezük, mert én csak kicsavart kézzel tudtam működtetni. De lehet, hogy bennem van a hiba.. :)

Formatervre visszatérve meg csak annyit még, hogy ezt a végleges formát már legalább másfél - két éve véglegesítették, azóta csak apróbb változtatások lehettek rajta. Nem úgy mennek a dolgok, hogy megtervezik a kasztnit, aztán rá két hónapra már bemutató...

ZON 2009.07.13. 22:43:10

Hyundaí-Mazda keverék .

Horneten 2009.07.13. 22:45:17

Ha kicseréljük az első lámpát, elöl-oldalnézetből úgy néz ki mint egy Hyundai i30! Ami különben szép, úgyhogy ez se rossz.

_krampampuli_ 2009.07.13. 23:00:35

Érdekes, hogy eddig még egyik kommentben sem olvastam, hogy visszalépés a hátsó lámpa az összes eddigi Astra hátsó lámpájához viszonyítva...
"Jó" mai, eszeveszetten anyagkispórolós módon most már az Astránál is sikerült a bal oldali tolatólámpát kihagyni.
Persze, ezzel koránt sincs egyedül: Legtöbb autógyár már megszabadult eme alap-felszereltségtől, (némely gyártó a felső kategóriás autói esetén is!) ami nélkül tizenöt-húsz éve nemigen adtak el épkézláb autót.
Csúnya is így, szimmetria nélkül nagyon, és szerintem nem rossz dolog egy útszéli parkoló autó hátrafelé-elindulását messziről észlelni. Sötétben pedig a fényére is szükség volna.
De biztos a zseni előadók megmagyarázták ezen a bemutatón azt is, hogy eddig milyen káros volt számunkra a kétoldali tolatólámpa... Tulajdonképpen azt a maradék egyet is lespórolhatnáik, elvégre nem kötelező felszereltség... lehetne helyette még több műkróm...
Hülyék ezek. :(

Jamieson 2009.07.13. 23:01:50

Az Opelről nincs véleményem, viszont van néhány "sajtós" -ról, a képekbe belenézve feltűnt, hogy egy viszonylag elegáns helyszínen, egy rendesen megszervezettnek tűnő esemény volt, a cég képviselői visszafogott eleganciával öltözve, az első sorban álló néhány újságíró kinyúlt pólóban rövidgatyában álldogált, a bütykös lábakon szandál, nagyon balkáni jelenség. Én sem járok szmokingban, nem is várom el egyetlen partnertől sem, hogy nyakkendőben jelenjen meg egy tárgyaláson de az ilyen strandravaló cuccokat azért túlzásnak tartom...

Mokele-Mbembe 2009.07.13. 23:07:08

@Tarajos Goethe: "Vajon sikerül-e ismét a H Astránál elkövetett bravúr az ortopéd helyzetbe szerelt gyári könyéktámasszal?"

Én konkrétan emiatt nem vettem meg anno. Választhattam, hogy vagy az asszony kezét töröm el Z alakban, hogy váltani tudjon, vagy lebarmolom barbárállat módjára a támaszt. Volt némi vita, de mindegyik opciónak akadt ellenzője a családban, így a H Astra kiesett a játékból...

sanyey 2009.07.13. 23:09:54

Hát bazzeg.. most lett leszólva a nép, hogy legyen szíves nem minden máshoz hasonlítani a formát, erre kapásból két komment jön, amiben Hyundai-t emlegetnek.... Beszarás :D

Más:
az utóbbi néhány hónap során itt elkövetett Opel-rasszista posztok után feltűnhetett a TC tisztelt szerkesztőségének, hogy ISZONYAT sok Opel (és ezen belül is F Astra user) olvassa a márkával foglalkozó írásaikat, és egyáltalán az oldalt is, így ezúton szereném megkérni a Totalcart, legyenek szívesek végre, egy videóval tarkított írásos teszet készíteni az F Astráról! NEM 1.4 FEHÉR ÖTAJTÓS FAPADRÓL, hanem valami tisztességesen felszerelt, nagyobb motorú (Urambocsá ECOTEC) változattal lebonyolítva (az se baj ha sedan).. (Természetesen az Opel ellenes kollégák teljes körű kizárásával, csak objektíven tesztelni képes TC alkalmazottak részvételével)
Ennek igazán örülnék!

Köszönöm a figyelmet :)

Normális 2009.07.13. 23:10:16

Elég hitvány utánérzése ez
(az egyébként mindenki által agyonköpködött) mostani Impreza-nak.
Nézzétek a legfőbb két vonal: a tető, meg az oldalablakok alatti vonal kereszteződését...

Nem gyalázkodásképp írom: nekem mindkettő tetszik, és az új Lancer Sportback-et tartom csúfnak, megoldatlannak...

ccorsa (törölt) 2009.07.13. 23:13:05

Jamieson: Igénytelenek no.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2009.07.13. 23:21:18

Na igen, azt az astra 10-ik helyet azért kicsit próbálja rendbe hozni, de azért az odabaszott. ja és mondjuk suzuki azért nincs a 10-es listában sztem, mert Robi anyukájának olyan van. és milyen lenne már a mama kocsiját ócsárolni. occsó, azt gurul. sajnos ezt az astra is tudja.

Krisi 2009.07.13. 23:22:23

@Mokele-Mbembe: Ugyehogyugye? Nem hiszem el, hogy egy tesztelőnek sem tűnt fel, hogy az a könyöktámasz bizony el van baszva! Persze, meg lehet szokni, de 2009-ben egy új autónál elvárná a kedves vásárló, hogy ilyen apróságok ne legyenek.

@sanyey: A TC már csak ilyen: Opel szar, VW fos, BMW király, Mazdánál nincs jobb (főleg az MX-5-nél), és persze csak az a valamire való, érdemes ember, akinek legalább 10 éves a kocsija. De mi ezért szeretjük olvasni :)

Az viszont tényleg rossz, hogy szegény GSI-ről milyen ócska cikk született még anno..

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2009.07.13. 23:30:50

@sanyey: teljes mértékben egyetértek :)

az, hogy a mítingre rohangászók, meg ügynökök megkapják az 1.4-es, vagy 1.2-es astrát, kitapossák a belét 5-6000 között forgatják, aztán meg széthullik alattuk, és azt mondják, ez szar, az még nem jelenti azt, h az az autó szar. mert sokan vannak, akik ezt csakazértis bebizonyítom, és kinyírom ezt a kocsit alapon hajtják. csakhogy erre vegyenek nekik sportkocsit, mert szerencsétlen alap astrák nem erre vannak tervezve! és ezt mindig elfelejtik. a kitaposósoknak 1.8-ast, vagy 2.0-est kéne adni, vagy dízelt.
Várjuk az F astra tesztet, de a neppermentes, igazolható előéletűt! (nem flottaautót)

Atitüd 2009.07.13. 23:37:36

Nagyon szépre sikerült a New Astra.
Az Opel palettájára már ráfért egy ilyen stílusos kategória frissítés az Insignia után. Remek időzítés, csak így tovább!:-)
A "G" Astra valóban az utcarész képe lett az "F" után, de valahogy a "H" mintha........, de ez is izlés kérdése.

_petya 2009.07.13. 23:47:42

Szánalmas népség vagyunk mi magyarok. Jóformán alig találni pozitív megnyilvánulást, pedig erre a formatervre sok mindent lehet mondani, de hogy ronda, azt nem. Mellesleg osztom a véleményt, miszerint az összhatás a lényeg, nem lehet egy autót különböző formatervek részleteiből összelopkodni. (azaz lehet, de attól a végeredmény simán lehet szar)

Dennis01 2009.07.13. 23:50:53

Nem akarok rosszat szolni, de ez az egyen dizajn kezd eleg unalmas lenni. Nemreg lattam egy Insignia kombit, hat az eleg csunyanak tunt nekem...

Krisley 2009.07.14. 00:14:13

Szerintem jól néz ki. De az tényleg igaz,, hogy igencsak úgy néz ki mint a Hyundai. A hátulja meg mazda3. De ez van a mai autóiparban, ami jól néz ki,azt átveszik.

sanyey 2009.07.14. 00:24:23

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:
az utolsó betűig egyetértek azzal amit írtál!

más: el kéne kezdeni "aláírásokat gyűjteni" az ügy iránti igényünk erősítéseképp :D

Dennis01 2009.07.14. 00:29:14

Ez az en szemelyes velemenyem, de nekem mar nagyon keves mai auto tetszik. Szerintem nem en vagyok az egyetlen, aki igy gondolja.

vargatom 2009.07.14. 00:30:30

Szerintem korrekt lett... a design. De ha tényleg marad a csatolt lengőkaros hátsó futómű, akkor mehet a levesbe, mostanra már a Focus-Mazda3 és a Golf-A3-Leon-Octavia csapat egyaránt a második generációkat hozza ki korszerűbb technikával (kényelem, úttartás), csak persze drágább is az a megoldás... de hát az átlag vásárló erről nem tud, az árcédulát viszont látja...

tónik 2009.07.14. 00:42:50

Ha alulról nézzük, szakasztott Golf, ha csak a szélvédőt, pont mint egy Focus, ha meg messziről, akármi is lehetne! Ja, és a többi autóban is ugyanennyi kormány van. És különben is csúnya, mert nincs rá pénzem, és ha lenne, akkor is 10 éves presztízsótót vennék inkább, mert akkor majd mindenki azt hiszi, hogy már 10 éve is milliomos voltam! UFF!

lcsabee 2009.07.14. 01:17:40

@tónik: épp most akartam egy ehhez hasonló postot írni, de megelőztél. :-)

pink75 2009.07.14. 02:47:44

öreg vagyok én már, de még mindig jobbat rajzolok
amúgy röhejesnek találom, hogy évek óta a lámpa a fő dizájnelem egy autón

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.14. 02:53:31

@Krisi: "ennyi erővel minden autógyár az ős Benz-et másolta le, mert 4 kereke van..."

A Patentwagennek csak 3 volt :)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.14. 02:55:04

@pink75: "öreg vagyok én már, de még mindig jobbat rajzolok"

A dolog szépséghibája mindössze az, hogy a te rajzaidért a kutya nem ad egy vasat sem.

pumpuj 2009.07.14. 07:18:02

Szép. De mitől korszakalkotó?

Szerintem olyan mint a zsiráf: Szép, szép, de azért otthonra nem kéne! :)

zzoltan73 2009.07.14. 07:31:36

@Normális:
"Elég hitvány utánérzése ez
(az egyébként mindenki által agyonköpködött) mostani Impreza-nak."

Az új Imprezáról külön tanulmányt lehetne írni, hogy milyen indítéka lehetett a japánoknak, hogy így elbarkácsoltak egy gyönyörű szép autót. Az Imprezának az a gyönyörű szép nagy hátsó szárny volt a védjegye. Most meg kaptunk egy 5 ajtós, szárny nélküli átlag kasztnit.

Érdekes 2009.07.14. 08:22:22

Alapjába véve tetszik, a hátsó lámpa tényleg szép viszont, nekem rögtön az audi ugrott be egy kis felső ívvel megszórva...az eleje annyira nem kimagasló.DE azért jó kocsi lesz, külsőre legalábbis..a belső "értékek" meg nyílván nem prémium.Árba sem lesz az..remélhetőleg :O :D

Dr. Robin Masters 2009.07.14. 08:27:16

Nagyon jó a formaterv, nem egy unalmas Golf VI, vagy valami szürke egér japán matchbox, de nem is csapja be az ember úgy, mint a Megane, hogy nagyobbnak tűnik. Ebben a kategóriában ez a legdivatosabbnak tűnő autó jelenleg, ettől talán csak a jövőre érkező új Focus lehet még jobb.

Djorkaeff 2009.07.14. 08:36:10

Már megint nincs Heti Merítés????????

Egu 2009.07.14. 08:44:20

Szerintem zseniális formaterv. Pont olyan, mint a Mazda3, Kia C'eed, Hyundai I30, Toyota Auris. Hihetetlen, sosem látott formavilág! Egyetlen autó sem létezett még a Föld nevű bolygón, amelyiken a dájnömik lájnnak megfelelő észveszejtő formai elem az oldalsó index felső szélétől 1,78mm-re futott volna!!!
És ez a műszerfal! Apám!!! Hihetelten, hogy egyáltalán nem négyszögletű a kormánykerék...:))))

Röviden: nem állítom, hogy ronda -mert az összes Astra a maga korában valóban egész csinos autó volt-, azért nem sikerült semmi extrák alkotni belőle.Mi abban a formatervezés csúcsa, hogy csinálnak egy ugyanolyan autót, mint a többi?
Mondom ezt úgy, hogy G Astrám van (tudom, lúzer vagyok, de közlekedni pont elég).

oggy71 2009.07.14. 08:48:33

A G sokkal szebb, pláne kombiban.. :)
Na de télleg ez az I szépre sikeredett, bár azért látszik, lenyultak eztazt innenonnan.
Eccer ha nyerek a lottón s a kombi változata is ilyen jól néz ki rámegyek.
A Digo limo viszont frissült, ha valakit érdekel.

Ymmi 2009.07.14. 09:01:46

Sztem itt a legtöbb fikázó azért teszi azt ami mert sose lesz ilyen autója(nekem sem),de ez tényleg szép.Régebbi opelek nem tüntek ilyen szépnek-a csepp kadett is csak ötajtósan mert a kombi az egy rémség volt.Majd a szupermarketben nyeremény autóként a fikázók szorgosan töltögetik a kuponokat"de jó lenne nyerni". A peugeot nem uncsi??Kb 15 éve(javítsatok ha nem jól tudom)a 206 óta minden tipusán ugyanaz a formai világ;lámpák,élek,ívek stb pedig anno milyen szép volt de mostanra elég unalmas és egyre rondább.

pink75 2009.07.14. 09:04:08

@Il mio nome è Nessuno:
nem éppen, más kérdés, hogy nem autókat tervezek
viszont a te véleményedre minden bizonnyal tényleg nem ad senkői őepgoy viaisatiouuuuuuu7z
(köszi, fiam :) )

gin74tonic 2009.07.14. 09:09:05

ha nem lenne rajta jel akkor mazda

azert az e kadett 83ban nem piskota volt, az audi akkor gyartotta a csiklampas80ast meg a tepsi100ast, a bmw a kislampase30nal tartoot eppen, 82ig ment a capa, a ford a fiestaval/escorttal/taunussal igen kockas volt, sierra 85vegetol, ugyhogy akkor egy e kadett nagyon gombolyu volt es nagyon nagyot szolt! 1987 decemberetol lehett venni ( egyszerre a golf 1.6 benzinnel ) a merkurnal, 420e ft volt, a golf meg 440eft. ja, lancos 1.2 motorral, semmi ohc! pedig a d kadett 82utan mar csak ohc val jott, persze nem a merkurnal.

gin74tonic 2009.07.14. 09:14:14

azt akartam kihamozni elobbi kommentembol hogy az e kadett a maga koraban ujszeru modern auto volt, forma bonto es jovobe mutato.

gin74tonic 2009.07.14. 09:17:24

zzoltan73 2009.07.14. 07:31:36
@Normális:
"Elég hitvány utánérzése ez
(az egyébként mindenki által agyonköpködött) mostani Impreza-nak."

Az új Imprezáról külön tanulmányt lehetne írni, hogy milyen indítéka lehetett a japánoknak, hogy így elbarkácsoltak egy gyönyörű szép autót. Az Imprezának az a gyönyörű szép nagy hátsó szárny volt a védjegye. Most meg kaptunk egy 5 ajtós, szárny nélküli átlag kasztnit.

=================================================

szorol szora!!! ez a mai imprezza..... ehhhh beleszurkult a tobbi koze.

Ymmi 2009.07.14. 09:18:03

Szegény opel mit fog kapni ha előszedi a corsabol(valami délamerikai modell) épített wartburgot-biztos hallottatok róla.

Érdekes 2009.07.14. 09:36:33

@gin74tonic: Hát..azért a lépcsőshátú új impi annyira nem brutálisan csúnya..sőt, vagy a lepkeszárny-lámpásat vagy a legújabb lépcsőst venném, ha választani lehetne...de inkább az újabbat.

Füvész 2009.07.14. 09:36:34

@Il mio nome è Nessuno:
Gyanítom, hogy nem ez az Opel lesz az. Például a Lagune hátsó sorában sincs elegendő fejtér, pedig szép nagy autó.
Kitalálták a nyomorék buborékformát, meg hogy hátul le kell csapni a tetőt (konvergáljon az emelkedő övvonallal, de minek?). Lehet, hogy így 0,302-ről 0,297-re csökken az alaktényező, és a fogyasztás a gyári adatok szerint 0,078 liter/100 km-rel csökken, csak éppen ronda és kényelmetlen lesz tőle az autó. Ennyi üzemanyagot meg úgy is meg lehet takarítani, ha kikapcsolod a sokhangszórós hifit és a klímát csak akkor használod, ha tényleg nagyon kell.

Szóval randa és nem praktikus forma!

Érdekes 2009.07.14. 09:48:43

@Füvész: Szerintem nem ronda ez a forma :) 190 centis emberek eddig sem fértek el kisebb kocsikban..a közepesekben is épphogy..most is ez van..ha meg nagy kell ott egy merci CLS..annak is levan csapva, de elférsz benn... :D :D

Rocko- 2009.07.14. 09:51:13

@nick2005: azt meg hozzá se tettem, h a 0,30-as értéket már két évvel előtte megcsinálta egy másik német.

Krisi 2009.07.14. 09:59:00

Azt még hozzátenném, hogy távolról ma minden új autó ugyanolyan. Eddig autóbuzinak vallottam magam, de nemrég meginogtam hitemben:
Jött mögöttem egy szép fehér új kocsi, csak a belső tükörből néztem, mondom deszép ez az új 6-os Mazda. Aztán kicsit közelebb jött, mondom nem is, hiszen ez egy Accord. Megálltam a pirosnál, jobban szemügyre vettem (még mindig csak a tükörból), és jé, ez bizony egy Camry. Aztán megelőzött, és leolvastam a hátáról, hogy Lexus...

Erre viszont ránézek, és azért lerí róla, hogy Opel.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.14. 10:08:02

@pink75: "nem éppen, más kérdés, hogy nem autókat tervezek"

Tehát ismét eljutottunk oda, hogy az autóterveidért a kutya nem fizet. De azért mutass pár, általad készített autótervet (amik ugye jobbak, mint az Opelé), mert különben még azt hiszem, hogy csak ökörségeket beszélsz a levegôbe.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.14. 10:10:58

@Füvész: "Gyanítom, hogy nem ez az Opel lesz az."

Miért, ültél már benne? Vagy ez csak a szokásos "tudod mit, medve, baszd meg a fûnyíródat"-szindróma? Minek hergeled magad elôre?

Deofren 2009.07.14. 10:12:06

Pont azt akartam mondani, amit Krisi leírt. Sajnos a divat trendek az eladhatóság érdekében (???) nagyon hasonló formákat eredményeznek.

Szóval szerintem is egyértelműen fel lehet ismerni, hogy Opel. Szép harmonikus a forma.

2009.07.14. 10:17:12

Magzati korban hagyott designérzékkel megáldott drága barátaim!
Aki szerint ez egy Mazda6, vagy új Megane, az vegye elő az ált. isk. bizonyítványát, és ugrálja rongyosra a rajzosztályzatait.

Én hangosan mosolyogtam, amikor a rombuszosok kihozták az új Megane-t: nézzétek meg az első lámpáit és vessétek össze a Hyundai i30-as lámpáival...mondanom sem kell, a H jött ki előbb. Sokkal előbb. És most nézzétek hozzá az új Astráét. Nem, ismétlem: NEM hasonló.

Kövezés előtt elárulom: nekem tetszik a Mazda6 (sőt a 3 is), és - ó, borzalom - az új Megane is. De választani Astrát választanék, ha több zsém lenne, Insignia Sports Tourert (gy.k.: kombi).

Amúgy is kombipárti vagyok, alig várom az új Astra kombiját. Kíváncsi vagyok a seggére - ha már melle nincsen...

2009.07.14. 10:20:53

@sanyey: Örök hála a st grafikáért:)! Gyűjtögetem a forintokat egy ilyen Astra "kombira"... :)

B

Tomcy 2009.07.14. 10:29:40

Szép nagyon!
Sokkal jobban néz ki mint a golf, vagy a3, de nekem a focusnál is jobban tetszik!

Egyedül a középkonzolon lévő sok gomb ami kicsit aggaszt bár gondolom full egyértelmű csak élőbe ki kell próbálni egyszer.

Ismét nagyot alkotott az opel! Hajrá!!!

2009.07.14. 10:32:20

Ja, Robikám, picit javítottál a renomédon ezzel az írással az opelesek felé.
Gondolom muszáj volt.
Biztosan megfenyegettek a legszarabb 10 miatt az opeles kollégák, hogy egy klíma nélküli 60 lovassal küldenek legközelebb Timbuktuba kókuszpálinkával hajtott hibrid Mazda tesztre... :)

Viheted az enyémet:) De jókat írni ám róla!! :)

dr.oid 2009.07.14. 11:02:44

WR ezt most valamiféle zsurnaliszta kanosszajárás a hörgő, vért kívánó H Astrás lincselő tömeg kiengesztelésére?:)) Az új Astra kifejezetten jól néz ki, dögösre sikerült. Szériában mi marad ebből a minőség(érzetből)?- várom a szériatípus tesztjét. Egyébként nem vagyok Opelhívő, egyetlen modern kocsijuk tetszett eddig a Speedster, de az nagyon. A változások pozitívak és bíztatóak, az angol manus tud valamit. Kíváncsi leszek ha/miután a kanadai-szovjet ,elvtársak' -és áttételesen drága Pútyin cáratyuska-nagy medvemancsukkal megkaparintják a céget, hogyan fog muzsikálni.

dr.oid 2009.07.14. 11:25:05

Honoured Mr. Winkler, a Guiness Rekord Bizottság ellenőreként nagy örömmel értesítem Önt, hogy az 'internetes írásokhoz kapcsolódó kommentek száma' kategóriában Ön esélyesnek látszik arra, hogy legújabb kiadványunkban szerepeljen. Tevékenységét figyelemmel kísérjük és rekordkísérletét hitelesíteni fogjuk. Autós újságírói karrerierjéhez további sok sikert kívánva, tisztelettel:

Mr. M.F. Watchman
:D

pink75 2009.07.14. 12:20:49

@Il mio nome è Nessuno:
hál'istennek, nem vagy te nekem valami koordináta 0,0 pont, mert az csak még egy elcseszett életet jelentene a tieden kívül (vazz, nincs jobb dolgod a kötekedésen túl? ki szólt egyáltalán hozzád, fogadatlan, fogatlan, fogalmatlan prókátor?)
Szerinted a legismertebb énekes a legjobb énekes is egyben? Egy dolog dönti el a kvalitásbeli sorrendet, hogy csöng-e a kassza?
Felfogtad, hogy nem autókat tervezek? Szerinted tele van autótervekkel a fiókom? És el tudod-e képzelni, hogy amit most csinálok, az az én választásom volt, és nem kényszerpálya, mert hogy 20 autógyárat ostromoltam, nem kellettem sehova (utóbbi persze nem igaz, ide írom, mert képes vagy elhinni)?

Csihadj, te, jellegtelen tucat-formatervek bamba imádója. Lepöcköltelek a vállamról.

mechanic 2009.07.14. 12:33:13

Szobrászat...bakker. A bullshit minősített esete. Jobb lenne, ha "szobrászkodás" (vagyis: metroszexi egyenkapszula-farigcsálás) helyett igazi autókat terveznének, folytatva pl. a Mustang, Barracuda, GTO, Cougar ;) vérvonalát...

CSÖRR-CSI££ 2009.07.14. 12:33:48

Hogy egyesek mennyi ökörséget össze nem zagyválnak!

Idézet a "Pályafutásom 10 legrosszabb..." kommentjeiből
@lacza87 2009.07.13. 18:03:46
"Német lop dizájnban japánt?l LOL:) nézd már meg a Lexus mekkora koppintás a német prémiumoktól (IS,LS)"

Szerintem ne nagyon fikázzuk a tc. színvonalát, ha mi ilyen színvonalon kommentelünk!

Ez az Astra -forma egyértelműen a japán dizájniskola elemeiből építkezik. A H Astra is, ezért néz ki végre normálisan.
A '90-es évek Honda Civicjénél megvolt már ez a forma, amúgy tényleg Mazda 3, de akár Seat is lehetne.
Most akkor ki lopja a dizájnt kitől???

Amúgy, nekem tetszik, bár lehet, hogy azért, mert ez legalább nem kisstílűen, kispolgárian unalmas, fapados hanem fiatalosan dögös, lendületes.

Még akkor is inkább ez, mint a régebbiek, ha engem már kissé a tizen-huszon évekkel ezelőtti Star Trek -szerűen túldizájnolt kétkazettás hordozható rádiós magnókra emlékeztet, ami lejátszás közben színes diszkófényekkel villogott. A vásározók és a céllövöldések kedvence volt. Hű, hogy tudott szólni rajta a 3+2, meg a Modern Talking! Ja, és óriási színes matricán hirdette: 350 Watt (!). Aztán a fejlődés abból állt, hogy a gyártók egyre képtelenebb teljesítményadatokkal licitáltak egymásra úgy, hogy egy kisebb sporttáska méretű cucc többezer wattot tudott a matricájával mutatni :)))
Ha jól tudom, ezt hívják parasztvakításnak.

Ha pedig ennél az Astránál, a tartós használat során az derülne ki, hogy a fúdedizájn külső alatt megbízhatatlan technika van, akkor is nagyot nőtt a szememben az Opel, mert a mostani autóikon látszik az igyekezet, hogy legalább megpróbálták... Nem pedig odaszarunk valamit, és azt mondjuk, a sok parasztnak jó lesz az így is.
A régieket éppen ezért utáltam.

LGLuke 2009.07.14. 13:15:03

Pofás autó lett, de azért én nem beszélnék formai áttörésről, és szobrászati remekműről sem.

Engem a régebbi Mitsubishi Colt-ra, valamint a Mazda 3-asra emlékeztet a hátulja, és valóban az a legszebb része az autónak, bár az embléma körüli vágás és a csomagtartó nyitó rés szerintem túl hangsúlyos lett, ezért picit ront az összképen.

A számomra hasonló formák pedig:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/47/Mitsubishi_Colt_rear_20071015.jpg/800px-Mitsubishi_Colt_rear_20071015.jpg
carbl.com/im/2008/07/mazda3-2.jpg
Persze a lámpáknak azért más az alakjuk, de mégis emlékeztet ezekre az autókra.

Ami viszont számomra furcsa, hogy a Golf esetében mindig felhozzák a szakújságírók a konzervatív vonásokat, és a túlzott hasonlóságot az elődre.
Tény, hogy sok hasonlóság mutatkozik az elődökkel, de legalább hűen hirdeti Golfságát az utód.
Az Astrák esetében pedig mindig óriási az eltérés. Szerintem ez legalább annyira negatívum. Mintha az előző szériák annyira rosszul sikerültek volna, hogy az utód szégyelli az előzők vonásait, és gyökeresen próbál eltérni tőlük. Főleg az F, G, H Astrák esetében látható hatalmas eltérés, illetve majdnem hogy rokoni szál csak a hűtőmaszk-embléma. Az új halványan hasonlít talán a H-ra, de azért alaposan átmaszkírozták. Szóval, ami az egyik oldalon negatívum, az lehet a másikon is, amennyiben túlzásba viszik.

Érdekes 2009.07.14. 13:32:10

@mechanic: " Mustang, Barracuda, GTO, Cougar " Azokis minimum annyira öncélúak.Mind1 melyiket szereti az ember.Sztem mind a kettő jó..Na de mind1.

korszellem 2009.07.14. 14:10:43

Kedves Winkler!
Ugye még véletlenül sem az történt,hogy elfelejtetted,hogy az opel tulajdonosi szerkezete átalakult?(életem 10 legrosszabb autója).az elvtársak meg leszóltak fenntről,hogy "gyerekek,az opelről vagy jót,vagy semmit".persze most már az f astra segge is überfasza! lol

kuszekat 2009.07.14. 14:38:19

"Az Opel évtizedek óta rendre megelőzi korát a formáival, de aztán ezekből a formákból annyi lesz az utcán, hogy ezt hajlamosak vagyunk elfelejteni."
..írja ezt az az ember, aki néhány nappal ezelőtt még az F Astrat a világ 10 legszarabb autója közé sorolta. Mi va Robika, csak nem lehetett elmenni amellett, hogy a fél ország lekúrt?
Amúgy nekem tetszik az I Astra is meg a cikk is... Kár, hogy nincs pénzem egy ilyenre cserélni a 11 éves F Astrámat...

raiseyoursword 2009.07.14. 15:53:26

@gin74tonic: A Sierrát '82-től gyártották.

gnme 2009.07.14. 16:50:46

...saját bőrömön tapasztaltam meg milyen rossz tud lenni egy opel autó, 0 km-es korától kezdve.

Váltottam VAG-ra sorry.

Nekem az opel nem garancia arra, hogy a kocsi jó.

zigzeg 2009.07.14. 18:27:32

Vicces, hogy pont mostanában jutott eszembe egy barátom H Astrája kapcsán, hogy vajon hol a következő. Feltűnt nekem is, hogy az F és a H olyan formákat hozott, amik aztán divatba jöttek, és rengeteg autóról köszöntek vissza. Szóval kiváncsi voltam az "új trendre". Mert annak idején az F Astra új volt meg szép, a H meg kifejezetten érdekes és vagány volt az akkori formák között, mikor megjelent. Szóval ezen ábrándoztam úgy bő egy hete, erre tessék, itt egy cikk az új astrák képével. Nehezen tudom magam elé képzelni az autót, de nekem annyira újszerűnek nem tűnnek a formák, mint pl. a H, mikor megjelent. Szépnek mindenképpen szépek. A fotók alapján az mintha az I Astra fara a SUV-ok közt most trendi formaelemek egy részét hozná kicsiben (pl. Qashqai, RX400-450)

zigzeg 2009.07.14. 18:34:53

@zigzeg: Természetesen ezt én is csak az Astra kategóriás tömegautók design-jára értem

Svéd. 2009.07.14. 19:20:49

Valóban ,nekem is a Mazda ugrott be, az első pillantásra is.Viszont kicsit zavart vagyok,az itt tomboló F astra pocskondiázás miatt. Én cégesen hajtottam majd 200e egy kombi TD -ba A HVG limitált szériából,a frissített kivitelből minden szükséges extával. Nem dobogtatta meg az olasz formákért rajongó szívem,nem élvezted a japán technika villanymotorszerű kiegyensúlyozottságát , de egy BIZTOS 182000 alatt én a kötelezőkön kívül nem nyúltam semmihez kevesebbet evett mint azelőtt és azóta bármelyik autóm és azóta levők közt is keresnem kell a csendesebbet, pedig mint kintről hozott TD kombi ,nem hiszem hogy 10e km került az országba. Privátba nem volt Opelem soha ,de nekem a német vájár munkabírásával, a szívembe lopta magát, ugyanúgy ahogy a S Wagon r, a mostani kubikos.Bár tényszerű hogy én is ültem mezítlábas szervó és minden nélküli 60-l ,13 .keréken futó példányban sok százezerrel .Az valóban feledhető,de a Porsche sem a 924-ről ítélendő meg.

Svéd. 2009.07.14. 20:15:31

Ez a JÓ?meg legjobb autó vitákon és állításokon ,pedig csak meresztem a szemem. Mire,és mikor jó, és legjobb???? A hétvégi autóm egy 1960 évjáratú VOLVÓ kupé,igen jó autó kirándulni,megjelenni valahol. Dolgozni gyötörni horgászni vadászni, a Wagon r egy utolérhetetlen GEDORE munkásbakancs.De lagziba menni a Wagival,vagy árteret mászni és komplett táborokat cipelni a Volvóval bizony nem lenne nagy élmény.Akkor nem jó autók??!! Ehhez a vehemens TOYOTA imádathoz pedig annyit ,ÉN IS COROLLÁT VETTEM AZ APÓSOMNAK,4 éves, jó is,(de az a 80-as évek kijelzője és annak formátuma a műszerfalon több napi idegi alapú vakságot okozott :-)) :-))

ekutya 2009.07.14. 21:12:14

@10000rpm: Csak a BMW nem néz ki jól, az új Astra meg igen. Persze nyílván sokkal jobb és igényesebb autó a BMW, de az Opel Astra-k mindig tökéletesen megfeleltek az elvárható igényeknek. Az Opel dizájn jó munka, és ahogy elnézem most is az lett. A BMW meg egyáltalán nem a szépségével hódít ma. kb. a kategória legrondább autóit gyártja a németeknél.

konti10 (törölt) 2009.07.14. 23:40:26

Asszem nincs egy eredeti részlet ebben az egész kocsiban. Mindent úgy koppintottak valahonnan, néhányat házon belülről. Egy Astrának végülis így kell kinézni. Nem túl eredeti, trendi. Kár, hogy egyre kevesebb biztosítási ügynök van. Nem baj, végülis lefalazott hátsó ablakokkal sem túl rút. Hozhattak volna egyből egy olyan verziót is...

velo · http://www.astra-coupe.hu 2009.07.14. 23:57:49

Nemsemmi micsoda kommentek születtek itt! Szégyelhetik magukat páran... Én speciel megrögzött Opeles vagyok, viszont emellett rengeteg egyéb autó is tetszik, és nem szólom le a többi márkát/típust azért, mert egyet különösen kedvelek és/vagy nincs pénzem az ominózus autóra.

A post tényleg kicsit erősebb hangvételű a kelleténél, ettől eltekintve szerintem is nagyon szép az új Astra. Nekem G Astrám van, 8 éves múlt, és mindig megcsodálom, akár megyek le reggel a parkolóba, akár valamelyik áruházból jövök ki. És mások is megbámulják... Jó, nem egy mezei 1.4, de nem is giccsparádé (sőt, az ültetés kivételével teljesen gyári) :)
img.carstyling.hu/usercars/00/02/52/60/25260_1230557490.jpg

Az Opelek egyébként a maguk idejében igenis látványosak voltak. Csorgattuk a nyálunkat anno az újonnan kijött G-re és a H is tetszetős volt annakidején. Persze, népautók lettek, ami annak is köszönhető hogy kishazánkba olyan szuperalapfelszereltségű modellek kerültek javarészt, hogy hihetetlen - persze ezáltal nagyon kedvező áron, biztonságos és megbízható autókhoz lehetett jutni (erre volt igény). Az esetleges meghibásodásoknál a nagy számok törvénye is bejátszik, mint az FujitsuSiemens notiknál... Azt pl nem vennék, pedig egy szervizes haverom szerint semmivel sem rosszabbak mint a többi, állítólag nagyon jó az ár/érték arány, és azért a sok meghibásodás, mert (talán) ebből adnak el a legtöbbet...

egy szó mint száz: sokat lehetne azon vitázni, hogy melyik autó korszakalkotó, és melyik nem, mennyiben szól bele a divat, és ki mit lát bele 1-1 design-elembe. Szerintem szép az Astra I, egyedi és fiatalos is. Ez a hasonlítgatás meg szánalmas. Ennyi erővel minden felhúzott hátsólámpás autó Focus koppintás, vagy az új C mercire nyúlták le a G Astra lámpáit... ugyanmár. Vannak Trendek, divatok, korszakok. Régen minden autó kockalámpás volt, azelőtt meg mind kerek. Egy időben a szupergömbölyű forma volt a divat, aztán az éles szegélyek lettek a menők. Ez van, tessék elfogadni.

Én egyébként legjobban a 3 ajtósat várom, biztos bitang lesz, gondolom sejtitek, hogy a GTC Astrát is imádom. Amúgy a másik nagy kedvencem a Kia Pro'Ceed, kár hogy nincs hozzá rendes benzines motor...

Hajrá Opel! Peace :)

sanyey 2009.07.15. 02:25:17

@velo:
Jaja, a GTC-t én is várom.. bár az valszeg nem lesz olcsó játék, mivel szinte teljesen új fejlesztés lesz az 5 ajtóshoz képest... most nem csak a karosszéria lesz teljesen más a 3 és 5 ajtós között, hanem "egy másik autó" lesz a 3 ajtós (azt viszont nemtom már megmondani h itt vagy az A5.hu-n olvastam):DD

velo · http://www.astra-coupe.hu 2009.07.15. 11:29:10

@sanyey:
Itt is volt hír, hogy az Astra Coupe-ként fog érkezni. Kiváncsi leszek, bár számomra a G Coupe-nak is inkább a mostani GTC volt az utóda, mint a testes TwinTop. Remélem tényleg valami ütős járgányt kapunk :D

itt a cikk:
totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.07.08.&377749

2011ig lehet gyűjtögetni :D

w a s d 2009.07.15. 11:29:33

Akik itt mazdáznak, még sosem láttak 147- es Alfát?:)

Loncsár szomszéd 2009.07.15. 11:40:33

No mekkora áttörés ráfaragni a ford focus elejét meg a lámpáit, nem tudom..
Biztos ezt is valamelyik koreai gyárból kukázták, mint a H-t...
Fantáziátlan, semmilyen, összeszedett-vedett semmi.
Úgy gondolom, hogy a G astrát meg az Insigniát nem az Opelnél tervezték, vagy pedig felhasználták rájuk az összes céges eredetiséget, ötletet, hozzáértést, oszt a H meg I astrába már semmi sem jutott.

Svéd. 2009.07.15. 12:11:20

Velo-hoz csatlakozom. Aki szereti az autót ,az mindbe talál valamit ami szerethetőt,vagy érdekest. Akinek csak a BMW ,vagy a TOYOTA az autó az szimplán márka rab,vagy annyira egysíkú a közlekedési szükséglete amire az adott márka ,adott típusa megfelel.

newname 2009.07.15. 15:17:46

@Loncsár szomszéd:
Szomszéd, csak hogy tudd!
A koreaiak már qrva régen Európában terveztetnek. A Hyundai (szerintem a KIA is, de nem tudom)pedig konkrétan Rüsselsheimben. Ott a levegőben van ez a fazon.

gyufaa 2009.07.15. 18:20:16

A mai felfújt, kokszolt designba pontosan beleillik, de azért a forma egyben van. És sokkal szebb, mint pl. a 6-os Golf. Bár a Sciroccot azért nem üti, és ráadásul ahhoz jön már a nagy dízel is: www.autobild.hu/cikk/erosebb-dizelmotor-a-sciroccoban-66

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.15. 18:24:23

@ekutya: "Csak a BMW nem néz ki jól, az új Astra meg igen."

Öreg, neked valami gond van a látásoddal.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/53/BMW_335cd_%28E92%29_M-Paket_front.JPG

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.15. 18:26:08

@pink75: Azt állítottad, hogy jobb autót tudsz rajzolni ennél, én meg továbbra is szeretném látni.

De sajnos lófaszt nem tudsz rajzolni, csak a pofádat jártatod.

monza3.6 2009.07.15. 21:55:12

Winkler amit írtál az f astráról és a gt-ről az meg van bocsáltva

Johnson Buxton 2009.07.15. 22:29:35

Monza kommentje után észleltem, hogy ezt a cikket Winkler írta. Beszarok. Azt hiszem ezt hívják pálfordulatnak vagy hirtelen megvilágosodásnak.
Ha magában nézem a cikket, akkor oké, de az F Astra 10. hely pár napja......Így már egy kicsit izzadtságszagú :)

ekutya 2009.07.16. 15:33:15

@Il mio nome è Nessuno: vagy csak nem vagyok német. a kép amit linkeltél egyáltalán nem szép. tényleg nem tetszik, akár keleti autó is lehetne, és soha nem jönne rá senki hogy BMW ha lehagynád a hagyományos stílusjegyeket. Nem szép na. Ez van. Igényes, sokáig formázták, de Paris Hilton sem szép attól hogy hetente jár fodrászhoz meg kozmetikushoz. Aztán másnap a kifutón mellé áll mondjuk ő:
en.wikipedia.org/wiki/File:Izabel_Goulart.jpg

ekutya 2009.07.16. 15:38:36

@ekutya: nehogy azt hidd hogy a márkával van bajom, az E36 például az egyik kedvencem.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.07.28. 10:20:07

a cikkben irtad h a legletisztultabb autofar...
bocs, de lattal xantiat hatulrol?
sztem arra igaz ez a mondat. kevés vonallal egyszerre elegans és sportos is.
mondjuk nekem xm-em van, annak a hatulja is tetszik :)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.07.28. 10:21:24

@Svéd.: aki pedig IGAZAN szereti, az citroenes lesz...
(és csak egyetlen dolgot hianyol, de azt nagyon:(((( : hatsohajtast...)
süti beállítások módosítása