Audi? Ford? Opel?

  2009. május 28. - ommm Címkék: audi ford opel

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Elhihetik, nem volt egyszerű dolga Zolinak. De - szerencsére - nem vagyunk egyformák, így ha más véleményen vannak, netán mást tapasztaltak, ide vele, eljött a vita ideje.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr291148438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megint 2009.05.29. 12:25:24

Jean Baptiste, németeknél a kategóriában, tehát a három közül, több a4-et, és a6-ot adnak el mint c-mercit,3-as, 5-ös, e-mercit, simán utolérte őket az audi, biztos van amiben jobb, meg amiben rosszabb, de lassan összeérnek a dolgok ebben a kategóriában is, nincsenek nagy különbségek

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.05.29. 13:06:28

A német prémium trióból (Audi,BMW, Merci)
nem lehet rossz autót venni. A kérdés az, hogy kinek mi a fontos, ki mit preferál? Ízlések és pofonok. Még szerencse, hogy van miből válogatni. Nekem az Audi a legszimpatikusabb, de van BMW (5-e39,3-e46 coupe,) és Merci (körlámpás E,CLK)amik nagy kedvenceim.

@irmscher: A Passat nem annyira rossz, mint amennyire lehúzzák. Egy DSG váltós Passat odapirít rendesen. Olyanja nincs az Insigniának, meg Mondeónak, és ha kombit vennék, akkor csakis Passatot, mert kombiban a Passat a tuti.

Rocko- 2009.05.29. 15:03:40

@Bambano: na, ez is egy megoldás.
én is beleugrottam egy sztereotipiába. jó nagyba. :)

M@tek@ · www.dusza.sk 2009.05.29. 13:06:28
"A német prémium trióból (Audi,BMW, Merci)
nem lehet rossz autót venni."
de, lehet. :)

Kovbandi 2009.05.29. 15:05:30

@Carfan:Azért erős, hogy leszarozod a Mondeo műszerfalát. A 8 milkás gépben, amiről itt szó van, azért a 2 dines dvd navi és az ugyancsak színes kijelzős műszerfal figyel, sőt, ennyiért 2000 tdci 6 seb és a fűtött bőrülés is figyel, hogy csak egy két dolgot bemutassak. A műszerfal anyaga is eléggé igényes. Bocs. Namost egy nyolcmilkás passatban ennyiért ez nincs benne, az audiban sem.
---------------------------------------
A mondeo alapára 5 milka körül figyelhet, nem a listaárat mondom,hanem a szalonárat. Ennyiért ha veszel golfot, nem sokkal jobb felszereltséggel kapod meg azt. Az értékvesztés sem nagyobb, mint a Wv-nél. Szerintem ár-érték arányban a ford a nyerő. Meg azért példaértékű, hogy a Fiesta egy pontal maradt le az év autója cimtől az Insigniától. Viszont az Insignia a legnagyobb modellje az Opelnak, a fiesta meg a majdenem a legkissebb a Fordnál. Nem tudom, hogy a Golf hol volt akkor.
A Wv csak a nevéből él, mert az autói nem annyira jók, mint amit kérnek érte.
Az Insigniának könnyű volt nyerni, mert azért jobb anyagokból építkezik, mint a Corsa.
Ezek után szerintem a Ford Mondeo nem lehet annyira hitvány, ha a Fiesta ilyen eredményt ért el

Kovbandi 2009.05.29. 15:08:21

@M@tek@: Azért a Mondeo St odapirítana akármelyik Passatnak. Meg amennyi felára van a dsg-nek, annyiért a 2000 tdci mondeot ugy megchipelik, hogy állva hagy akármilyen dsg-s duplakuplungos csodát

Kovbandi 2009.05.29. 15:14:01

Passatot egyszer vezettem, a mostanit, mint tesztautó. Az elektromos kézifék alig engedett ki, a napszemüvegtartó beragadt, a műszerfal pedig eléggé purritán volt. Namost, miután közölték az árát annak a modellnek, kifordultam. A magasabb felszereltség gyönyörű belülről, de az alap elszomorító, az ára meg még jobban.
Annyiért jobban felszerelt és tetszetősebb Mondeot, Focust, Insigniát vagy akármit venni.
Az emberek nagy része egy márkáét rajong betegesen, és minden más csak szar lehet.
Az a baj, hogy a gyárak ugyanazoktól a beszállítóktól rendelnek, ugyanazt a motort szerelik a gépükbe, ugyanazokból az anyagokból szerelik őket, csak más ruhába bujtatják autóikat.
Akkor miért lenne jobb az egyik, mint a másik?

Ciri 2009.05.29. 15:27:16

"szerintem az a4 nem csak 800 rugóval drágább, mivel abban rádió sincs alapáron"

Na barátom, ennek fuss neki mégegyszer. :))))

"A műszerfal anyaga is eléggé igényes. Bocs. Namost egy nyolcmilkás passatban ennyiért ez nincs benne,"

Persze persze. :))

"Ezek után szerintem a Ford Mondeo nem lehet annyira hitvány, ha a Fiesta ilyen eredményt ért el"

Egy pöttyet furán érzékeled a dolgokat. :))

"azért az A4essel tesztelték az Insigniát, mert a passat nagyon le van maradva..."

Ez meg már nyíííhahahaha !! :)) (miben is?)

Öröm olvasni titeket !

Ciri 2009.05.29. 15:28:29

@Kovbandi:
"Passatot egyszer vezettem, a mostanit, mint tesztautó. Az elektromos kézifék alig engedett ki,"

Az, hogy nem tudtad, hogy kell kiengedni, nehogy már az autó hibája legyen.

Ciri 2009.05.29. 15:31:27

@Shadowbull:
"Nalam meg a BMW foglalkozasi artalom :)"

Helyetted is szégyellem magam! :)))

gabor.gabor 2009.05.29. 16:00:41

8 millióért én biztos, hogy Toyota Avensis-t vennék. Az Audi sztem nem jobb annyival amennyivel drágább.

Mindenesetre, a rangsor:
1. Toyota Avensis
2. Mazda 6
3. Subaru Legacy
4. Honda Accord

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.29. 16:06:45

Kovbandi

Az nem kifejezés, hogy beszűkülten nézed a dolgokat...

"A műszerfal anyaga is eléggé igényes." - Még ránézésre sem...


"A mondeo alapára 5 milka körül figyelhet, nem a listaárat mondom,hanem a szalonárat. Ennyiért ha veszel golfot, nem sokkal jobb felszereltséggel kapod meg azt." - 5 millióért tudod milyen a Mondeo felszereltsége, és hogy milyen motorral kapod...


"Az értékvesztés sem nagyobb, mint a Wv-nél." - de, sokkal rosszabb.


"Meg azért példaértékű, hogy a Fiesta egy pontal maradt le az év autója cimtől az Insigniától. Viszont az Insignia a legnagyobb modellje az Opelnak, a fiesta meg a majdenem a legkissebb a Fordnál. Nem tudom, hogy a Golf hol volt akkor."

1. Szerinted a Fiesta csak 1 ponttal rosszabb autó, mint az Insignia...?
2. Az ilyen év autója szavazásokkal kitörölhetik a seggüket mind a gyártók, mind a vevők.


"Azért a Mondeo St odapirítana akármelyik Passatnak. Meg amennyi felára van a dsg-nek, annyiért a 2000 tdci mondeot ugy megchipelik, hogy állva hagy akármilyen dsg-s duplakuplungos csodát"

1. Passat R36? Ha nem hallottál volna róla: 300 LE, összkerékhajtás, villámgyors automata váltó...
2. Egy 1.6 Passat egy DSG-től sem lesz 300 lóerős sportgép. Viszont ha egy 170 lovas TDI Passatot odavetsz az ABT-nek, lehet olyat alakít vele, hogy a Mondeoval ki sem érdemes állni a garázsból.


"A Wv csak a nevéből él, mert az autói nem annyira jók, mint amit kérnek érte." - fuuu, kezdődik... Nagy kérdés, hogy ha rosszabbak és drágábbak a VW-ek, akkor miért mégis azokat veszik, és nem a fordokat?


"A magasabb felszereltség gyönyörű belülről, de az alap elszomorító" - miért, a Mondeo alapverziója gyémántokkal van kirakva?


"Annyiért jobban felszerelt és tetszetősebb Mondeot, Focust, Insigniát vagy akármit venni." - a Focus a Passathoz képest kisautó. A többi helyett meg még mindig Passatot vesz a többség.


"Az a baj, hogy a gyárak ugyanazoktól a beszállítóktól rendelnek, ugyanazt a motort szerelik a gépükbe, ugyanazokból az anyagokból szerelik őket, csak más ruhába bujtatják autóikat." - alapvető tévedések.

Amúgy öröm olvasni téged :-)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.29. 16:11:28

Nem azt mondom, hogy a VW mindig-mindenben-mindenhogy jobb, mint bárki más, mert ez nem igaz. Csinálnak ők is szarokat, mint mindenki más. De azért érdemes elgondolkodni az okokon, hogy miért áll úgy a konszern, ahogy. Akárcsak egy Forddal való összehasonlításban.

Carfan 2009.05.29. 16:37:35

@Kovbandi: Én szalonban egy kb 7.8 milliós Mondeot néztem, de annak is ugyanez az undorító utastere volt. Se navi, se bőr... Azt viszont biztosra mondom neked, hogy a Passat Highlineban 8M környékén tényleg igényes bőr alcantara kárpit van.
A komment többi része akkora baromság, hogy inkább nem is reagálok rá:D

Carfan 2009.05.29. 16:42:22

@Carfan: De csak a kedvedért utánanéztem. Egy 2.0 dízel 143 lovas Titanium X felszereltségű bőrüléses Mondeo 8.7M, Szintén 2.0 dízel bőrös Highline Passat 8.7M. Ne csak azt a sok baromságot fújd, amit itt meg a hasonló színvonaltalan oldalakon olvasol, hanem nézz utána.

Krisi 2009.05.29. 16:50:07

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

Értem én, hogy személyes sértésnek veszed egy gyártó részéről, hogy szar kitámasztós a motorháztető, valamint fillérbaszásnak gondolod, mert tényleg nevetséges egy ilyen értékű autónál a kitámasztás.

Viszont csak emiatt leírni egy márkát szerintem hülyeség.

Ez tipikusan olyan dolog, hogy végre van mibe belekötni (van-e sapka), akinek meg más miatt a Mondeo kell, az pont leszarja, hogy amikor káthavonta ablakmosó folyadékot tölt be, akkor hogy támasztódik ki a motorháztető.

(Amúgy biztos vagyok benne, hogy egy ilyen értékű Audinál is lehetne találni filérbaszó megoldásokat)

Ottopappa 2009.05.29. 16:54:52

@gabor.gabor: Végülis nem vagy japán fan... :)))

Egyébként: Én meg csak ülök itt, a kezemben egy 2 literes műanyag palackos Kőbányaival, és azon töröm a fejem, hogy a sok marha hogy egymásnak ugrik 3 autó miatt, ahelyett, hogy összeülnének egy jó sörre, és dumálnának egyet. És nem arról, hogy kinek milyen szar a véleménye/ízlése, hanem hogy mindannyian szeretik az autókat, és ez milyen jó már.

Krisi 2009.05.29. 17:07:34

@Ottopappa: Erre jó a blogtalálkozó, legközelebb gyereteis :)

Ottopappa 2009.05.29. 17:29:57

@Krisi: Hát igen, ha nem dolgoznék 2 éve minden hétvégén... :((( De majd legfeljebb átvariálom a munkanapokat...

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.29. 17:53:59

@Krisi:

"Értem én, hogy személyes sértésnek veszed egy gyártó részéről, hogy szar kitámasztós a motorháztető"

Távolról sem veszem annak, nem is én vagyok a célközönsége ennek az autónak (a cégem már igen, de mi a Passatra szavaztunk). Csakhogy bődületes igénytelenségnek tartom az ilyeneket :-) Én elhiszem, hogy más leszarik ilyen dolgokat, de az engem meg nem érdekel.


"Amúgy biztos vagyok benne, hogy egy ilyen értékű Audinál is lehetne találni filérbaszó megoldásokat"

Mint minden márkánál, vannak érdekes dolgok bizonyára audikban is. De ekkora fokú igénytelenség, aljas fillérbaszás nem.

Kovbandi 2009.05.29. 18:53:37

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Attól, hogy r8 al viszed a segged, attól csak egy beszűkült agyú barom maradsz. Csak szajkózod a belédrögzült hülyeségeket. Itt nem a seggnyalóid vannak, akik mindenben igazat adnak Neked.
Az R36 passatodat egy kicsike kis focus rs is veri, az is 300 paripa.
Az év autója meg nem azon alapszik, hogy mi az autó márkája, hanem az autó értékeit nézi, a Te drága Wv-ned pedig nem mostanába nyert.
mint mondtam, a nevéből él, semmivel sem jobb, mint pl a Ford.
Jó lenne,ha levennéd a szemellenződ hombre.A 8 milkás Mondeo meg azt tudja, amit irtam. Lehet, hogy néked az Audik mögül szar minden, de azért magadbaszállhatnál.
@Carfan: 8 milkás Mondeo meg azt tudja, amit irtam. Lehet, hogy néked az Audik mögül szar minden, de azért magadbaszállhatnál.Az egy dolog, hogy az árcédulát nem birod elolvasni, vagy nem vagy tisztába a listaár és az autó tényleges ára között.
A Fordon a modellkonfignél egy Titanium x mondeo, minden extrával, 2000 tdci motorral 9500000 ft. Ami listaár, kb 8000000 ft az ára, ha nem kevesebb. Na, ebben azok az extrák vannak, amiket leirtam. Azért utánnanézhetnél egy két dolognak, mielőtt elkezdet szajkózni a berögzült hülyeségeidet, meg nem kéne mindenáron hülyének nézni mást, hanem utánnanézni annak, amit leir, és utánna reagálni. Te megnézted a modellkonfigurátort, ellenőrizted, hogy kinek van igaza, vagy csak kitalálsz mindenféle marhaságot, hogy Neked legyen igazad?
Attól, hogy Te, és szemellenzős társaid nem képesek szétnézni, hanem csak saját elképzeléseitekkel vagdalkoztok, attól nem nektek lesz igazatok.
Attól, hogy gyökerek vagytok, más nem lesz az

Kovbandi 2009.05.29. 19:04:20

Amugy teszek rá, mit irtok, vissza se nézek erre a hitvány posztra, ahol az emberek nagy része idióta. Az vigasztal, hogy ezek a középkorú idióták, akik nem látnak németországnál, a wv-nél meg az audinál tovább, hamarosan kihalnak, és az én generációm nyitottabb gondolkozásmódjával eltünnek az ilyen viták.
Az autó amúgy is a Rollsnál meg a Bentleynék kezdődik. Aki meg sportkocsit akar, és annyi pénze van, mint a szemét, az ne r8-at vegyen, hanem huzza ki a seggét olaszba vagy németbe vagy akárhova, és csináltasson magának egy egyedi sportgépet.
Addig meg nem maradtok mások, mint beszűkült agyú barmok, ahogy már párszor leirtam.
A milliókon ne tucatautót vegyetek bazz, hanem olyat, amit nem lehet minden sarkon, kereskedésben megvenni.Tudom, hogy magadban lehülyézel, de szarok rá. Nem tudtok élni, a kommunizmusban begyöpösödött agyatokkal. Bejött a német az audival, oszt beleélveztetek a fecskétekbe. Azóta a audi a király a magyarnak, meg a wv.
Amugy ez a két gép hazájukban nem éppen egy presztisgép, mint itt. A wv a ford meg az opel szintjén van. Amugy tudom, hogy pár barom megint azt irja, hogy nem igaz, de szarok rá. Nézzenek szét a világban, akkor majd rájönnek erre. Ennyi eszetek van. Kb mint egy spórának.

Kovbandi 2009.05.29. 19:05:50

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Az nem fillérbaszás, amit irtam? Zsírújáhatosban leesik a műanyagfaborítás. Még anno a Totalcar Tv-műsorban láttam.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.05.29. 19:50:41

"A milliókon ne tucatautót vegyetek bazz, hanem olyat, amit nem lehet minden sarkon, kereskedésben megvenni."

Ott a pont.
Az öreg Ford se mondhatta volna szebben. :)

Kovbandi 2009.05.29. 19:53:26

Amugy nem mindeggy, mibe viszitek a seggeteket? Pár év mulva eladjátok, és vesztek egy másikat. Mert ha 10-15 évre terveznétek autóvételt. Nonszensz, hogy ezzel kell foglalkozni.
Aki meg vesz egy nyolcmilcsis gépet, az szarik rá, hogy mivel támasztja ki a motorháztetőt. Nem attól fog kevesebbet érni évek mulva. Majd a szerviz kinyitja. Amugy meg igazatok van, az audi a2-ben ki se lehetett nyitni, mert klasszikus értelemben nem volt. A Rolls meg be is perel, ha kinyitod, bazz, főleg az út mentén,mert az imaget rombolod vele. Na, az prémiumautó,nem egy szaros futószalagos audi(nem, mint ha nem verném a seggmet a földhöz, ha utánnamvágnák, de szerintem sokan igy vagyunk vele)

Kovbandi 2009.05.29. 19:54:43

@sipike78: Kösz, de ugysem fogják fel, majd lekurvaanyáznak. Besült agyú nyomoroncok

Ottopappa 2009.05.29. 20:01:17

@Kovbandi: Ismételnék én is (a'la sipike78):

"A milliókon ne tucatautót vegyetek bazz, hanem olyat, amit nem lehet minden sarkon, kereskedésben megvenni."

Ott a pont.
Az öreg Ford se mondhatta volna szebben. :)

Kovbandi 2009.05.29. 20:04:09

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/pkinterju/

Itt kezdődnek a szupersportkocsik, az autócsodák. Ezekről egyáltalán hallottatok már, vagy a szemellenzőtől nem vesztek észre ilyen autócsodákat?

Ottopappa 2009.05.29. 20:04:29

Én pl ha soooook sooook millióm lenne, a sokat látott presztízsmárkák helyett inkább először ellátogatnék Jaguar-ékhoz, majd ha ott tisztáztam mindent, az ő segítségükkel (vagy anélkül???) bennsőséges kapcsolatba kerülnék az Ardennel... Lenne csodálkozás... :))

Kovbandi 2009.05.29. 20:18:04

Jó, de ezeknek megfelel egy tömegautó. Ezért besült agyú, szemellenzősek.
Pl ők nem értik meg az autótuningolókat. Nagy részük azért optikázza ki a gépét, hogy egyedi legyen, hogy ne jöjjön szembe vele egy ugyanolyan gép. Hogy egyedi legyen És legyen az akár egy ezres Suzuki, valahol ér annyit, mint akármilyen ányócnégykettőquattro, mert benne van a tulaj egyénisége, míg azok megelékszenek a gyári géppel. Akinek van 10-40 milliója egy gépre, annak pl egy egyedi fényezésre, vagy egyedi felnire miért nincs? Mert sablonos majom, aki csak szajkózza a marhaságait, amiket beleneveltek évei alatt. Mennek a tömeg után, kreativságról pedig azt hiszi, hogy egy új hamburgerfajta.
Egyéniségük egyenlő a nullával
Amugy nem anyagi szempontból drágább a fent leirt suzi, hanem eszmei, EMBERI szempontból.Mert kreativitás, egyéniség nélkül hol lenne a világ?
Az Ember Tragédiájában benne van, ajánlom elolvasni mindenkinek.

irmscher 2009.05.29. 20:26:19

@gabor.gabor: ebből a négy autóból a subaru ér valamit, a többi elbujhat a német autok mögött...

..srácok, elárulom, hogy a volkswagen márkának a röviditése VW, és nem wv...

Kovbandi 2009.05.29. 20:34:45

@irmscher: igaz, vw
Amugy a Subaru sem különb. Se nem jobb, se nem rosszabb. Minden autónak van előnye-hátránya.
Amugy ajánlom ezt a figyelmedbe:
http://www.youtube.com/watch?v=r1szPu5rV5Y
Azért odabasz, neem?

irmscher 2009.05.29. 20:52:43

@Kovbandi: nagyon komoly ez a gép, szívesen kipróbálnám:)

isti75 2009.05.29. 21:11:37

@Bambano: "motorháztetőt kinyitni minden reggel? Minek? Majd szól az autó, ha valami baja van. és ne aggódj, eddig mindig időben szólt. MINDENÉRT."
Kedves Bambanő! Szerintem nem jó ötlet azt megvárni hogy a motor szóljon valamiért. Főleg nem, ha útközben szól hogy mondjuk eldurrant egy vízcsöved valahol a semmi közepén, mert nem tudtad hogy egy meglazult csőbilincs hónapok óta súrolta. Ne gondold hogy drága, vagy új autónál ez nem történhet meg. Ilyesmire gondoltam, nem ablakmosófolyadék hiányára. A motor nem mindenért szól, ezeket a dolgokat neked kell észrevenned időben. Egyébként nem minden reggel kell kinyitni, hanem minden megtett 1000Km után illő (én azt is írtam). Nem nagyon szeretem a kellemetlen meglepetéseket, és inkább néha ránézek a motorra gyanús olajcsöpögés, vízszivárgás, stb után kutatva. Én szoktam menni 1000Km-t is egyben ha ott történik valami, sokkal többe kerül mint itthon kinyitni a motorháztetőt. A kellemetlenségekről nem is beszélve. Én azért próbálok óvatos lenni, mert megjártam egy !négy éves! Opel Vectrával... "Szólt a motor", hogy nincs hűtővíz, és jó lenne ha azonnal leállítanám a motort... Tréler lett a vége. Azelőtt én sem nyitogattam a motorháztetőt.

Kovbandi 2009.05.29. 21:39:13

Ha annyira jók az áudivolkszvágenek, akkor miért nem mutatnak fel semmi kiemelkedő dolgot, persze az árukat kivéve?
Miért a Ford-Mitsu-Subaru nyer a wrc-t?
Miért nem egy Golf gti?
Miért a Suzuki a jwrc-t? Miért nem a Polo gti?
Miért a Renault lett világbajnok a Forma-1-ben? Miért nem Audi vagy VW?
Miért egy Nissan tartja a Nürnburgringen a pályarekordot?
Miért nem egy rs6?
Elárulom.
Mert semmivel sem jobbak, mint a többi.
Egy autót nem az műszerfal minősége teszi királlyá, hanem a technikai háttér, és egy olyan mások szerint szart sem érő elismerés, mint az év autója. Mert a hozzáértők nem a márkajelzést nézik, mint egyes emberek, hanem az autót.
Ha holnap a Mondeon A4 felirás lenne, akkor az lenne a király, ismerem a fajtátokat

Carfan 2009.05.29. 21:47:11

@Kovbandi: Barátom már ne haragudj meg de itt te vagy messze a legbeszűkültebb barom és csak a saját baromságodat fújod mint a pereces.
Igen megnéztem konfigurátorban és képzeld a két autó ugyanazért az árért ad 140 lovas dízelt, bőr belsőt meg a szokásos extrákat. Szerinted csak a Ford szalonokban lehet alkudozni a listaárakból? Ennyire beszűkült ne legyen már egy ember. Képzeled lehet alkudni a VW szalonban is. Az Opelnél is. Hondánál is stb stb.

isti75 2009.05.29. 22:01:54

@sipike78: "A milliókon ne tucatautót vegyetek bazz, hanem olyat, amit nem lehet minden sarkon, kereskedésben megvenni."

Ott a pont.
Az öreg Ford se mondhatta volna szebben. :)

!Igazad van Sipike78! Az az öreg Ford, aki bevezette futószallagos gyártástechnológiát, azaz a tömeggyártást. Ő aztán igazán egydi gépeket gyártott, nem ám tucatautót! Az ipari forradalmat már vettétek??? Vagy jövőre leszel hetedikes? Egy jó tanács, csak Neked! Ha csak olvasnád a topikot nem röhögne mindeni a zöldségeiden. Az írkálás az már más kategória... Komolyra fordíta a szót nem akarlak én megbántani Téged, de ekkora marhaságot adni az első tömeggyártó szájába hogy ne tucatautót vegyetek... :-)

papa33 2009.05.29. 22:06:05

Na a Kia Cee'd-et felhozta valaki, lehet nem rosszabb a VW-nél, de lehet könnyebb-jobb a németimádóknak eladni... épp ezért a Kia-Hyundai nem engedhet meg magának sz@rt, a VW-t meg eladják és vesznek másikat (haverom a Golf TDI-től szabadult mikor 2.szor a porlasztócsúcsok felé kacsingatott a szerelő, és vett ugyanolyat (ja várhatott volna picit). És aki megvette, isteníteni fogja a VW-t????

Na a VW jön tényleg TSI, turbók hada, de várjuk ki a végét, kollégám a márkaszervizes történetek hallatán (is), a szívónál maradt. Anno B vagy D Golf, Passat elpusztíthatatlan volt, akadt fél milla közeli,a mai meddig megy? Pl 140LE TSI?

joan 2009.05.29. 22:06:29

@Hrzrasn:
Bocs, de ezt nem tudom kapcsolni ahhoz amit írtam.

Carfan 2009.05.29. 22:08:29

@papa33: Ez mind szép és jó csak a tesztben sem Kia Ceed, sem VW nincs... De köszönjük az értékes információkat:D

Wadindián 2009.05.29. 22:09:15

@joan:
hupsz nem a saját gépem.....
@Hrzrasn:
Bocs, de ezt nem tudom kapcsolni ahhoz amit írtam.

vafeco 2009.05.29. 22:19:50

Na Üdv. a népnek!
Olyan élvezettel olvasgatom a "vitátokat",hogy muszály ideböfögnöm valamit.
Opel : Sose volt ,nem is lesz = Tucatauto semmilyen formával kőkori felszereltséggel( No itt konkrétan az Astrára gondoltam nem az új csicsagépre)

Audi : Hát az igazat megvallva ilyen masinákra sose vágytam = Irreálisan magasnak tartom az árait akármilyen felszereltséggel ( csak azért mert audi? meg presztizs? Chö!)

Ford : Áhhá! Itt a bibi.Na ez volt 6 évig. Az "astra ellenfél" MK VII-es Escort. Évente a - kötelező dolgokon kívűl- kb 150 ezret csesztem el rá a családomtól.Állandóan volt valami nyügje .Tavaly nyáron egyszerűen kiugrottak a hajtókarok a motorból és sorolhatnám...stb.

Míg ezzel a hitvány szarral szarakodtam megtetszett egy gépsas.Ő a Lancia Lybra.
Szerintem ism. szerintem még mind a mai napig (2005-ben leálltak a gyártásával)leveri minőségben mindhárom 8 millás kócerájt.Lehet,hogy nincs akkora hely benne mint a mondeóban, nincs olyan presztizse mint az audinak és nincs olyan fedcompija mint az opelnek de külső belső dizájnban üti mindet.Az alcantarának semmivel össze nem téveszthető illata egyikbe sincs benne.Ez tuti!Varázslatosan szép autó!Lehet most anyázni ez az Én véleményem.
Azért hozzá teszem,hogy mégsem ilyenre cseréltem le az escortomat hanem egy Mazda Premacy 2.0i GT-re.Figyelem a városban jövő menő autókat de még egy sem jött Velem szemben.Valószínű,hogy ilyen ritka autóm van? Tényleg nincs minden kereskedésben! Akkor Én most valamilyen szinten egyedi lettem? Nem! Csak ilyen masinára van szükségem. Elférjünk benne 4-n,biztonságos és megbízható legyen.Ha kell kapkodja lábát és még vagányul is néz ki a gyári felszereltségével.Tehát,gondolom mindenkinek szuvenyír dolga eldönteni,hogy milyen sasba teszi a seggét .Fő,hogy Neki tetszen! Ezen nem érdemes vitázni! Egyébként az Opel kombiban kimondottan szép de rohadt drága mind.Itt úgy dobálóztok a millákkal mintha mindenki minimum szófosó lenne valamelyik pártnál! Ez baromira érdekes! Átlagember révén Nekem 2M-ból van olyan gépem amiből nem áll minden piros lámpánál 3 .Büszke is vagyok rá mert megnézik az emberek.Ezt nem lehet elmondani se a Mondeóról se az Audiról.(Már sok fut belőlük az utakon)Talán az Opelről-még.Aztán arról se mert a sok minimálbéres ügyeskedő kicsengeti a 7-8M-át egy ilyenért és ez is tömegautó lesz. Baromira irigy lettem!!!!

Wadindián 2009.05.29. 22:21:55

Kovbandi 2009.05.29. 21:39:13:
Ez most komolyan gondoltad?

Kovbandi 2009.05.29. 18:53:37:
Te kezdted a Passat-ot a Mondeo-hoz mérni, és mikor megemlítik neked az R36-ot jössz a Focus-al. Az RS Focus tényleg jó(lehet). Nekem szimpatikusabb lenne összkerékkel, tudom függőcsapszeg újra feltalálása....

lacza87 (törölt) 2009.05.29. 22:24:51

@Kovbandi: Mondjuk ha indulnának az általad említett sorozatokban talán lenne esélyük megnyerni. De ezeknek semmi köze a szériakocsikhoz. Amúgy ha már itt tartunk a VW Touareg megnyerte a Dakart. De mondom még egyszer szerintem nincs sok értelme ebből bármi következtetést az utcai változatokra.
Ne értsd félre nem sztárolom a VW-t.
Szerintem sajnálatos módon nagyon felidegesítetted magad. (mondom ezt úgy h a mondandód tartalmát nem kommnetálnám se pro, se kontra) Ez sztem szinte álmokfutássá kezd válni. Bárkivel előfordulhat ilyen, de sztem jobb ha megnyugszol. Nem személyeskedni akartam, véletlenül sem.

papa33 2009.05.29. 22:31:22

Bocsi létezik autó a három márkán kívül is.
Ja nincs Kia, (pedig VW értéktartást elismertem)csak a mondást szerette volna "a VW az autó" helyett a valóság "a VW egy autó".

Az felejtettem ki, a nagy VW az 1.4 mocija sok éven keresztül úgy gyártották, befagy... nem megoldás teljesen a fűtés... az oroszoknál...?
A zindex Fordba beolvasva látjuk saját tulajdonukat ipari hulladékozzák le...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.05.29. 22:33:31

@isti75: "A milliókon ne tucatautót vegyetek bazz, hanem olyat, amit nem lehet minden sarkon, kereskedésben megvenni."

Ott a pont.
Az öreg Ford se mondhatta volna szebben. :)

!Igazad van Sipike78! Az az öreg Ford, aki bevezette futószallagos gyártástechnológiát, azaz a tömeggyártást. Ő aztán igazán egydi gépeket gyártott, nem ám tucatautót! Az ipari forradalmat már vettétek??? Vagy jövőre leszel hetedikes? Egy jó tanács, csak Neked! Ha csak olvasnád a topikot nem röhögne mindeni a zöldségeiden. Az írkálás az már más kategória... Komolyra fordíta a szót nem akarlak én megbántani Téged, de ekkora marhaságot adni az első tömeggyártó szájába hogy ne tucatautót vegyetek... :-)"

Nagyon setét vagy, haver. Nagyon setét. Shadowbull meg Hrzrasn legalább intelligens, de neked még abból is szűk marokkal mértek az égiek.

Carfan 2009.05.29. 22:35:05

@papa33: Szuper holnap mindenki megrohamozza a hibátlan autókat forgalmazó KIA szalonokat. Köszönjük, hogy felnyitottad mindenki szemét mekkora hülye, hogy egy hulladékot vett. Köszönjük még egyszer:D

isti75 2009.05.29. 23:06:05

@Kovbandi: Le Mans? Megvan neked? hallottál már róla??? Egy 24órás verseny ahol az utóbbi négy évben mindig nyer az Audi... Ez nem egy 2órás verseny mint a forma-1... 24órán át meg sem áll az autó! Esetleg Ford? Opel? valaki??? Tudnál egy ilyen eredményt írni a Ford-ról? A Cosworth is egy nagy bukás volt.
Nagyon érdekes az egyéniségről kialakított fogalmad is... Annak ányócnégykettőkvatrónak designerek tervezték meg a formáját, nem leszel te attól szebb gyerek hogy belebarmolsz egy homasita kft-s matricával, vagy leszedeted a gyári lakkréteget. A "tuningfelnikről" pedig annyit hogy nem jó ötlet lecserélni egy gyári méregdrága felnigarnitúrát csak mert a Norautónál mást árulnak 22ezerért. A sufnituningolós srácok általában csak rontanak egy autó megjelenésén, elég megnézni a "NO FEAR" matricás Fábiáinkat, és a sportszárnyas hopi-popi uv neonos swiftjeinket... Nagyon sok pénzt kell elkölteni ahhoz, hogy egy autó profi optikai tuningot kapjon. Ha esetleg azt vetted ki "Az ember targédiája" című műből hogy egyénibb leszel ha világító szelepsapkád, és versenyüzemanyagtank-matricád van akkor el kéne olvasnod mégegyszer. Egygébként értem én hogy mit akarsz mondani és van is valami a mondókádban, de a prémiummárkáknál a gyári a sikk, mert azt mindenki elfogadja magas minőségként. Inkább őket próbálják meg sokan utánozni, lásd Ramses felni utánzatok, és single frame hűtőrácsok.Hogy ne csak az Audit említsem Angel-eye /BMW/ fényszóró opel Astrába... Pl. láttam már swiftet MAM felni utánzattal /Audi A8/ egyedinek egydi volt, de ugyanakkor szörnyen nevetséges is.

isti75 2009.05.29. 23:28:57

@sipike78: nem én írkálok butaságokat hanem te... Javaslom olvass bele a történelemkönyvedbe és a magas inteligenciádat emeld azzal hogy kideríted ki gyártott először a világon tömegcikket. Ha esetleg nem Henry Ford lenne, linkeld már be légyszives hogy ugyan ki az?? Egyébként ne haragudj ha megsétettelek, az nem volt szándékomban ezt az előző kommentemben is kifejtettem. Jut eszembe a te magas inteligenciád nem elég ahhoz hogy elolvasd a soraim végben rejlő "nem akarlak én megbántani téged" részt is? Gondolom elolvastad, csak az extra magas intelgenciád már nem tudta feldolgzni, értelmezni. Na ezért sértődtél meg kispajtás!

Carfan 2009.05.29. 23:33:26

@isti75: Az ilyen emberek a legszánalmasabbak akik az "egyedi" tucatautójukkal vannak eltelve, miközben jórzésű emberben megindul visszafelé az ebéd, ha meglátja az "egyedi" művüket.

Shadowbull 2009.05.29. 23:34:34

@sipike78: "Shadowbull meg Hrzrasn legalább intelligens"

Ne rombold a nehezen felepitett imazsunkat :)

sb

Shadowbull 2009.05.29. 23:37:11

Ej, de milyen jo kis sardobalas alakult ki itten :)

Annyit azert mondanek, hogy az R8 "letucatautozasa" nem eppen arra utal, hogy a tisztelt kommentelo bensoseges viszonyban lenne a valosaggal es a realitasokkal :)

sb

Ciri 2009.05.30. 05:39:29

Öröm olvasni !!

Kurva jók vagytok! :DDD

isti75 2009.05.30. 09:11:28

@Ciri: Jó mi? Tiszta mounika shouu...

Kovbandi 2009.05.30. 09:18:57

Nem a sufnira gondoltam a tuningolás alatt

Ez a gép kb egy r8 árába kerül, plussz valszi állva is hagyná, plussz százszor jobban néz ki, plussz sorozattermék, de egyedi.
Na, én ilyenekre gondoltam:
http://www.carstyling.hu/galeria.php?id=649
@lacza87: De nem indulnak, és oka van. A Trabant 601 is megnyerné, csak nem indul :-)
Nem azt irom, hogy szarok az u.n. német prémiumvasak, csak azt, hogy egy szemmel sem jobbak a többinéj. Van egy nevük, egy presztisük, ennyi.
@Shadowbull: Ameddig egy autót megkapni szinte minden nagyvárosban fellelhető márkakereskedésben, addig tucatautó.Persze a Ford is az, meg a többi is, ezért mondom, de nem értik meg, hogy az autóipar összességét nézve semmivel nem jobb egy opel, mint egy Ford, vagy Audi, vagy akármi.Vannak a szériaautók, amik ugyanabból a szarból építkeznek, és vannak az olyanok, mint a Koenigsegg, ami egy igazi autómanufaktura terméke. Ezt kéne itt felfogni mindenkinek, és nem leszarozni egyből egy márkár, hanem azt mondani: Nekem tetszik az opel, csak ne lenne az oldalába benne az a fura él. Amugy nekem egy régi a6-os Audim van, és inkább az a4-est venném meg, mert márkahű(buzi) vagyok.

A márkabuziknak minden autó szar, csak az övék a király. Jót csak az gyárthat. Hogy ez honnan ered, fenntebb leirtam.
Ezen kéne túllépni.
Dehát ezeket nem fogják az ilyen begyöpösödött agyúak felfogni.

isti75 2009.05.30. 09:49:12

@Carfan: Az ilyen emberek a legszánalmasabbak akik az "egyedi" tucatautójukkal vannak eltelve, miközben jórzésű emberben megindul visszafelé az ebéd, ha meglátja az "egyedi" művüket.

Na hallod... Inkább a menetteljesítményen javítanának, mert a legtöbb "egyedi gép" inkább csak csicsás forgalmi akadály az utakon. értem én mi a baj.: "Azt nem látja mindenki" Tényleg szánalmas látni a sok "sportgépet" az autópályák külső sávjában 110-el repeszteni. De ne aggódjatok gyerekek a belvárosban ahol 50-el lehet menni ott mindig ti lesztek a sztárok mikor 90-el lealáztok mindenkit. Kályhacső (mert azért hallaniuk is kell az embereknek hogy Jani végig megy a városon) uv neon, rosszul beállított gagyi xenon, és máris kész az egyedi géped. Így tovább fiúk! :-)

Kovbandi 2009.05.30. 10:06:37

@isti75: Azért emberek, nem éppen erről van szó. Belinkeltem egy pár képet fentebb, ezt kellene meglesni. A műsportgépektő én is hányok, de van, aki szolidan és ízlésesen teszi egyedivé az autóját. amugy meg aki pénzért megveszi a nagyonnagycm3prémiumvasat, az mivel jobb?
Annyival, hogy megdöglik benne, mert egyszerűen nem birja kezelni, mee zsigulin nőtt fel, meg Skoda 120 L-en.
Ő sem jobb semmivel
Azoka száztizzelrepesztőkishülyék legalább kiakarnak tünni a többi márkatárs közül, tegyük hozzá, néha eléggé gusztustalanul.
Azért nem mindegyik ocsmány, be kell látni. Azért láttam olyan A8-at, ami után mindenki megfordult,és amit gyári állapotában hagyva nem ért volna el a tulaj. Az is csúf lehetett?

Kovbandi 2009.05.30. 10:21:09

Amúgy meddő ez a vita. Az itt résztvevő embereket nem lehet meggyőzni arról hogy szinte semi különbség nincs az egyes gyártók termékei között.
Ha valakinek csak a teleszkópos kitámasztó tetszik, akkor vegyen olyat. Ha valakinek négykarikás autó kell, olyat vegyen, ha valakinek villámos, olyat. Mert igazából ennyi a külömbség, semmi más, meg a külcsíny. Indiában pl. Fiat luxusautó. Nyugodtan utánna lehet nézni, egy vw sehol nincs hozzá.
Kontinensek-emberek-elképzelések. ezeken múlik, hogy kinek mi a presztis, avagy a gagyi. Itt egy Crysler 300c egy luxusautó, a szó legszorosabb értelmében, odakint, ahol gyártják, már nem éppen. Egy normál vas. Erről ennyit.
Túl kéne lépni ezen a témán, és inkább azt kéne kiemelni, melyik autóban mi a jó, illetve a rossz, és ne a teleszkóppal kezdjünk megint.

isti75 2009.05.30. 10:35:18

@Kovbandi: Az igényes tuning részen igazat adok neked, de nem szaladgálnak ilyenek kishazánk útjain. Feljebb azt írtam hogy nagyon sok pénzt kell elkölteni ahhoz hogy egy autó komoly optikai tuningot kapjon. Na ezekről az autókról beszéltem amiket belinkeltél. Sajnos ezek helyett Tesco-s gagyituning autókkal van tele az ország... Tudod az a baj hogy azok is egyedi gépet akarnak csinálni, akik a 0%-al kihozott autóik törlesztőit is alig tudják fizetni. Persze hogy nem tud komoly pénzt tuningra költeni. Azt sem értem miért nem jók az autók úgy ahogy vannak? Miért kell egy swiftnek úgy kinézni mint egy erőgépnek? Elmondom én Neked... Azért mert sok "kisautó" tulajdonosának kisebbségi komplexusa is van. Jobban érzi magát ha swften egy single-frame hűtőrács van, vagy egy ramses felniutánzat. ELŐRE BOCSÁNATOT KÉREK MINDEN "NORMÁLIS" SWIFT, ÉS FÁBIA TULAJDONOSTÓL!!! Akik meghagyták gyári állapotban autójukat, velük abszolut semmi bajom sincs.

Kovbandi 2009.05.30. 10:45:16

@isti75: Igazad van, mást nem tudok hozzátenni. Amúgy ha megtehetnéd, egy olyan Evoval szaladgánál, vagy egy széria mittudoménmivel?
Vagy egy Koenigseggel?
Mert mint leirtam, a legutolsó példához mérve a Ford-Audi-Opel teljesen egyforma szintű autó.
És szerintem az is igaz, hogy ma magyarországon nem az autó számít, hanem a rajta figyelő márkajel.
És amin nem az istenített márkajel figyel, az alapból szar.
Vagy nem így van?

lacza87 (törölt) 2009.05.30. 12:00:22

@Kovbandi: Látom h nem jött át a mondandóm lényege, de mindegy is....

irmscher 2009.05.30. 12:38:45

@papa33: hát én még nem hallottam 140HP-s TSI-ről... amúgy van 120 és 160HP-s változat...

isti75 2009.05.30. 12:38:49

@Kovbandi: És amin nem az istenített márkajel figyel, az alapból szar.
Vagy nem így van?
Nem, nem így van! Én senki autóját nem fikázom, mindenki olyat vesz amilyet akar, és amire pénze van.

"Mert mint leirtam, a legutolsó példához mérve a Ford-Audi-Opel teljesen egyforma szintű autó."
Ezt nem komolyan írtad ugye?
Vagy valóban olyan jó lett volna az Opel Vectrám ami 5évesen elkezdett rohadni /törésmentes kasztnija volt gyári festékréteggel!/ és télen hidegindítási problémakkal küzdött már 70ezer kilométer futásteljesítmény után. Szégyeltem télen beindítani a kollégám 22éves mercije mellett, mert nem lehetett látni a füsstől mire hajlandó volt beindulni. persze a merci izzított és ment...Valamint sorra halt meg körülöttem minden Vectra, és zafira adagolója....
Ma ez az Audimnál nincs... Mégsem egyforma a minőség.

Kovbandi 2009.05.30. 13:49:34

Gyártáshiba minden szériánál lehet, láttam már Audit tréleren, és látni is fogok.
Anno, ha hiszed ha nem, de ez így volt, egy faszi nem birta a Lambot beindítani egy Automatás mosás után. Akkor ez a gép is hitvány? Ha minden Vectra, Zafira szar lenne, akkor már rég nem szaladgálnának az utakon. A rohadásra meg van 10 év gari, ott is lehetnek gyártáshibák. Miért van egy Audira garancia, ha az olyan jó? Miért van alkatrész a polcokon hozzá?
Mert nem különb gép, mint akármi más.
Ezt légyszi lesd meg:
http://www.automotor.hu/index.php?apps=forum&do=valasz&id=4344

Több másik link nyilik innen.
Ha annyival jobbak, mint az Opel, akkor miért van ez?
Ezt lesd meg: http://autohirek.hu/tart/cikk/i/0/30073/1/auto/Az_Auto_Bild_szerint_az_Opel_a_nyero

Azért az Auto Bild eléggé igényes szaklap, nem?

És íme egy példa, ami viszont ellenm szól:http://hvg.hu/cegauto/20090520_legmegbizhatobb_autok_2008_adac.aspx?s=EDU

Ezek után nem is lehet jól dönteni. Szó szerint, kinek mi a jó.
Ez lenne a mondanivalóm.
Amugy hogy lehet, hogy egyik tesztben az opel a király, másikban meg a leghitványabbak egyike.
Nem lehet itt igazságot tenni

Szajkózhatjuk egymásnak az igazságain, mindig van ellenpélda, és az ellenpéldának ellenpéldája.
Kinek a Ford a király, kinek az Audi, de van akinek egy 40 éves állólámpás Merga

Krisi 2009.05.30. 14:04:46

@Kovbandi: Én értem a mondanivalódat: aki nem ért veled egyet, az hülye. Aki vesz 40 millióért egy olyan autót, amit ő szeret, az is nyilván hülye. Aki nem azért vesz autót, hogy más megbámulja, az se normális.
Esetleg arra nem gondoltál, hogy másoknak más a jó? Én se vennék soha az életben ennyiért autót, de ettől még nem hülyézek le valakit, mert más az ízlése.

Amúgy ha azt akarod, hogy az emberek megbámuljanak a forgalomban, és 10 emberből 10 azt gondolja, hogy "Na, ez biztos jófej", akkor vegyél egy oldalkocsis Pannóniát. Mindenki elismerően nézi meg, és még csak nem is az fog beugrani nekik elsőre, mint pl. egy ferrári láttán, hogy "gazdag köcsög" (mert ugye ez Magyarhon), hanem az, hogy "van ízlése az arcnak"

:)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.30. 14:14:15

Kovbandi

Csak pár megjegyzés:
1. Reagáltam a saját meglátásaim szerint az általad leírtakra. Bátorkodtam ezt megtenni, bár tudom, nem kértem tőled előzetesen engedélyt... Attól, hogy R8-ban növesztem a seggem, még nem kevésbé kompetens a véleményem, mint a tiéd.

2. Úgy gondolom, normális stílusban válaszoltam, ilyen hangnemet nem ütöttem meg veled szemben, de látom ez téged nem zavart meg abban, hogy büdösbunkó stílusban reagálj.

3. Ha kifogysz az észérvekből, mindig elkezdesz személyeskedni? Csak fröcsögsz és fröcsögsz a saját kis kicsinyes, felszínes gondolatvilágodból kiindulva. Ez nem a kocsma, ahol a haverokkal bemarva osztjátok az észt egymásnak.

4. Kettőnk közül a beszűkült gondolkodású nem én vagyok.


További jó észosztást, látom nagyon megy.

Kovbandi 2009.05.30. 14:48:40

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Észérveket fenntebb felsoroltam, olvasd végig mégegyszer kommentjeimet. Ha azok nem észérvek szerinted, akkor valamid nincs....
Aki odáig eljutott, hogy r8-ban növeszti, ahogy irtad, az elszokott már attól, hogy másnak is igaza lehet. Azok az emberek körül vannak véve bologatójancsikkal.
Tudom, hogy Te nem, legalábbis azt mondod, de azért gondolkozz el.
Valószínű, álmod volt egy ilyen autó, és egy álom jobb mindennél. Ezért nem tudsz racionálisan gondolkozni. Amelyik cég legyárt egy álmot, az rosszat nem csinálhat, ugye?
Amugy meg mink, földi halandók csak egy sima kiskocsiban járunk, és ritkán tudunk beülni egy egy csodagépbe. Na, akkor észrevesszük a különbséget autó és autó között. Mind minőségben, mind külsőben.
Ha annyira nyitott vagy, akkor miért nem pl egy gtr-t vettél? Mert az ötlet meg sem fordult a fejedben, mert mindig is Audit vezettél.
Akkor hogy birnál racionálisan dönteni, hozzászólni. Nálad az Audi a nyerő, minden más hulladék.
Nálad, haautót veszel, szóba se jön más márka.
Nálam szó szerint akármi szóba jöhet. Először rászánok egy-két hetet, átnyálazom a sajtót, a népítéleteket, elmászok több kereskedésbe, és választok az aktuális favorit mellett.
Te fogod magad, bemész az audihoz, mee annáá nincsjobbautóhee, és veszed a faceliftes a1000000000000, amint kijön.
Melyik a racionális?
Miért ne lehetne az audinál jobb egy gép?
Régen a Volgák voltak a királyok, az Audit csak hirből ismertétek.

Carfan 2009.05.30. 15:11:23

@isti75: Légy szíves ne használj többesszámot és ne vegyél egy kalap alá az ilyen "tuningművészekkel". Soha nem követnék el olyan emberiség elleni bűnt, hogy a Tescoból minden szart az autómra aggassak és verjem a mellem a falusi tuning "shown". Nálam az ilyen emberek minimum viccesek.
Egyébként én nem azért mondom, hogy a Mondeo utastere gagyi, mert nem 4 karika van a kormányon. Ha Mercié lenne ez a beltér, akkor is azt mondanám, hogy szörnyű. A középkategóriában sok jó autó van nálam a Mondeo az utolsók között van. Szubjektív vélemény, de az enyém:D Sokkal igényesebb autónak tartok egy Accordot, Passatot, Bmw-t stb-t, mint egy Mondeot. És mivel árban sincs nagy különbség köztük ezért nem értem, hogy pl a tesztben is miért kellett egyből lehúzni az Audit. Véletlenül külön keretes írás sincs róla. Lehet csak azért mert VW konszernes autó. Akkor a TC-n halál rá...
Én nem szarozom le a Mondeot, akinek tetszik vegye meg. Akinek meg nem vegyen mást. Én az utóbbi mellett vagyok te az előbbi mellett. Nem tudom ezen mit kell problémázni.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.30. 15:35:34

Kedves Kovbandi!

Az egész mondanivalód sajnos már ott megbukik, hogy én sosem mondtam azt, hogy a Ford egy szar, az Audi meg az egyedüli isten. Olyat mondtam, hogy nekem ezért és ezért nem kéne. Kurva nagy különbség... Viszont ha nem csak néznéd a szöveget, hanem olvasnád is, példának okáért a "2009.05.29. 16:11:28"-as hozzászólásomat, akkor elgondolkozhatnál rajta, hogy min is vered a nyálad.

A fenti érveid nem voltak észérvek, csupán zagyva fröcsögések többek közt arról, hogy minden autó egyforma, valamint minden "tucatautó", amin nem látni 1 kilométerről a krómfelnit és a hatalmas hátsó szárnyat, az úgy ahogy van szar.

"Aki odáig eljutott, hogy r8-ban növeszti, ahogy irtad, az elszokott már attól, hogy másnak is igaza lehet. Azok az emberek körül vannak véve bologatójancsikkal."

Már megbocsáss, de ez egy tipikusan nagyon hülye (ennél finomabbat nem találok rá) tévképzet... Amúgy engem te ne minősítgess bólogatójancsis környezettel, ha megkérhetlek, mivel fogalmad sincs róla, ki vagyok mi vagyok milyen vagyok.

"Ezért nem tudsz racionálisan gondolkozni." - nofene, nem is tudtam magamról...

"Ha annyira nyitott vagy, akkor miért nem pl egy gtr-t vettél? Mert az ötlet meg sem fordult a fejedben, mert mindig is Audit vezettél."

1. Nekem nem kell Nissan GTR. Akinek tetszik, vegye. Egyébként még nem tartunk ott, hogy te mondod meg, milyen autót veszek.
2. Nem vezettem mindig Audit. Zsigulival kezdtem, volt sokféle autóm, és kb. 5 éve engedtem meg először magamnak egy zsír új autót. Csak úgy mondom...
3. Egyébként ha már nyitottság, akkor itt te vagy az egyetlen, aki semmilyen szinten nem nyitott más véleményére.


A többi hülyeségre (ismét elnézést) az első bekezdés áll. Jónapot!

Ottopappa 2009.05.30. 17:07:46

Cöcööö... Sufnituning??? Nemááá!... Arden Jaguar X-Type, azt' lehet nyeríííteni! Nyeeeeeee! :))))))

Egyébként meg:
@isti75: "A Cosworth is egy nagy bukás volt..."
Hátizé, nem vagyok egy Ford fan (főleg hogy belemerészkedtek annó a Jaguarba alkatrészügyileg...) de azt azé a mai napig látom a 30-as, 40-es korosztályú ismerőseimen, hogy amelyiknek volt szerencséje egy Escort Coswort-höz, az a mai napig arra veri a faxát, és biza csak jókat mond róla! Persze lehet, hogy nem a legmegbízhatóbb konstrukció volt, de ha ment, akkó biza állt a farok a volánnál rendesen! :))

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.05.30. 18:43:39

@isti75: Gyújts már lámpát abban a mogyorónyi agyadban, és ne igyál gyógyszerre legközelebb. Akkor talán tárgyalhatunk.

---------------
Egy érdekes adalék a "futószallag" mellől:

"A GM évtizedekkel ezelőtt azzal vette át Fordtól a vezető szerepet, hogy a versenyt az árak helyett a külső forma (érts: kinézet, dizájn) területére korlátozta. Henry Ford 15 év alatt úgy csökkentette T-modelljének árát 780 dollárról 290 dollárra, hogy közben (kisebb-nagyobb változtatásokat leszámítva) megtartotta az alapkonstrukciót."

Ezen tessenek elmélázni. (isti75-nek nem fontos, nehogy kómába essen a túlzott agyi tevékenységtől.)

Kovbandi 2009.05.30. 19:06:40

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Tudod mit? Örüljél, úgy teszek, mint a seggnyalóid, igazat adok neked: Úgy van főnök, igaza van főnök, maga olyan okos főnök, maga igazi isten főnök.
Ha ilyeneket, vagy ehhez hasonlókat hallasz, akkor tartom magam a véleményemhez, de ha nem, akkor megkövetlek.
Amugy ugyis azt irod majd, hogy nincsenek ilyen emberek körülötted, de hidd el, vannak.
Viszont becsülöm benned, hogy nem pirosnálleverekmindenkitmertkőkirályautómvan tipus vagy, hanem megmaradtál azért embernek.
Azért ez is ritka, mint a fehér holló.
Akármennyire is vitapartnerek vgyunk, ezt el kell ismernem

isti75 2009.05.30. 19:41:41

@sipike78: Kedves Sipike 78! Annyit méláztam az írásodon, hogy be is kómáltam... Arra a következtetésre jutottam, hogy a Ford nem tömegcikk. Dehogy az... Egyedi gyártmányok, és szobrászok faragják ki az acéltömbből őket. Az volt Henry Ford találmánya,hogy a gazdaságtalan futószalagokat leszerelve egyedi gyártásúva tette a T-modellt. Így gondolod???
"Henry Ford 15 év alatt úgy csökkentette T-modelljének árát 780 dollárról 290 dollárra, hogy közben (kisebb-nagyobb változtatásokat leszámítva) megtartotta az alapkonstrukciót."

A konstrukció megmaradt tehát a gyártástechnologián változtatott. SOROZATGYÁRTÁS volt a neve... Ezen nincs mit mélázni, ez benne van az általános iskolai könyvekben tényként!: Henry Ford a sorozatgyártás bevezetésével tette olcsóvá az autógyártást! Persze te mélázgassál csak rajta.

isti75 2009.05.30. 20:10:34

@Carfan: Légy szíves ne használj többesszámot és ne vegyél egy kalap alá az ilyen "tuningművészekkel". Soha nem követnék el olyan emberiség elleni bűnt, hogy a Tescoból minden szart az autómra aggassak és verjem a mellem a falusi tuning "shown". Nálam az ilyen emberek minimum viccesek.
Egyébként én nem azért mondom, hogy a Mondeo utastere gagyi, mert nem 4 karika van a kormányon. Ha Mercié lenne ez a beltér, akkor is azt mondanám, hogy szörnyű. A középkategóriában sok jó autó van nálam a Mondeo az utolsók között van. Szubjektív vélemény, de az enyém:D Sokkal igényesebb autónak tartok egy Accordot, Passatot, Bmw-t stb-t, mint egy Mondeot. És mivel árban sincs nagy különbség köztük ezért nem értem, hogy pl a tesztben is miért kellett egyből lehúzni az Audit. Véletlenül külön keretes írás sincs róla. Lehet csak azért mert VW konszernes autó. Akkor a TC-n halál rá...
Én nem szarozom le a Mondeot, akinek tetszik vegye meg. Akinek meg nem vegyen mást. Én az utóbbi mellett vagyok te az előbbi mellett. Nem tudom ezen mit kell problémázni.


Eszem ágában sincs senkit megbántani,kinek nem inge ne vegye magára... Én arról beszélek hogy ritka az igényes tuning kishazánk útjain, de annál több a gagyituning. Nem láttam az autódat, így minősíteni sincs jogom, nem is teszem. Egyetlen márkát sem fikáztam csak a tapasztalataimat írtam le. Fordom nem volt, de nem tetszik sem kívül, sem belül... Opelem volt szerettem. 5évet használtam és azalatt egyszer hagyott csak cserben. Viszont! 5évesen már rohadt, nyelte az olajat, nagyobb sebbességnél úgy éreztem ki akar esni a motor, stb... Ma Audim van, nem rohad, nincs olajfogyasztás, nagy sebességnél is szépen jár a motor, és kényelmes mint az anyaméh. Ennyi, nem több, nem kevesebb.

isti75 2009.05.30. 20:17:30

@Ottopappa: Persze lehet, hogy nem a legmegbízhatóbb konstrukció volt, de ha ment, akkó biza állt a farok a volánnál rendesen! :))


Egy autónak az egyik fontos tulajdonsága a megbízhatóság. Nem lehet autót olyan politikával reklámozni, hogy ha éppen megy akkor nagyon jó. egyébként én főleg a versenyeredményeiről beszéltem, nem a hétköznapi felhasználásról.

Kovbandi 2009.05.30. 20:35:14

egy biztos, az escortokat a mai napig nagyon szeretik. Ugyan miért? Az astrakat is dícsérik, viszont a f astraig bezárólag eléggé rohadnak, akármit is csinálnak vele, úgy kb 1995-ös évjáratik.
Az audikat szeretik, de ugy kb. 10 éves koruktól eléggé macerásak.
Persze ez nem álltalánosítás, vannak kivételek.
Ezért lehet, hogy egy 5 éves Opel mindene szar, de másik 10-nek meg semmi baja nincs.
Azért minden márkánál belefuthatunk egy-egy hibás darabba. Így van ez, akármilyen logo van az elején. Nemde?

Kovbandi 2009.05.30. 20:45:39

Attól, hogy belefutottunk egy hibás darabba, nem kell leirni egy márkát. Ezért szeretem olvasni a népítéleteket.
Egyesek eléggé lehúzták az Audit is:
http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=81107

Valaki meg nem:
http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=53622

Valaki szereti a Mondeot:

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=71744

Valaki nem:
http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=91485

Minden márkánál van selejtes darab. Fent látni.
Akkor mivel különbek? Ha majd egy tipusnál nem lesz 4 csillagnál kevesebb, akkor majd az lesz a különb, de addig....
Mielőtt valaki hozzáfűzést tesz, kérem, nézze meg a linkeket.
Azért érdekes, hogy pont annyi csillaga van a Mondeonak, mint az A4-nek.

isti75 2009.05.30. 20:56:02

@Kovbandi:Természetesen minden autó elromolhat ez nem márkafüggő... Azon ne nyissunk vitát hogy miért, és mennyire gondosak a gazdáik. Nekem csak az Opellel, és az Audival vannak tapasztalataim, Fordom nem volt. Az Audi a magas teljesítményért cserébe magas karbantartási igényekkel rendelkezik. Na erre nincs pénze általában annak, aki 3milláért megvesz egy A6-ost. Hanyagolja az olajcseréket, és kopó alakatrészeket, vezérműcserét, stb... Az ilyen autó biztosan tréleren végzi. Persze nem csak a karbantartás hibája miatt kerülhet trélerre egy prémiummárkás autó, de ezeknél ez nagy százalékot képvisel. Megveszi, feszít benne mint pók a lucernásban, havi 70ezret fizet a banknak (a 130ezer-ből), aztán el kell döntenie eszik, vagy olajat cserél. Persze ezek mellett azért 200felett hasít a pályán amíg megy a gép, mert hiszen azért vett Audit... Vezérműszíj szakadás után meg teliírja a népitéletet, hogy mekkora fostalicska, és milyen sokba került a javítás. Szóval sokan erejük felett vásárolnak prémiumkocsit, de ez már a bankok hibája.

Átrozsdásodás-elleni garancia: Csak vezetett szervízkönyv esetén érvényesíthető. Ki vezetteti egy 5-7éves kocsi szervízkönyvét méregdrágán magyarországon? Valamint a garancia az átlyukadás esetén él, és csak akkor ha a rozsdásodás nem a fényezés oldalán indult. Ezt a választ kaptam az opel márkaszervízben...

Audi: Zinkfürdőben merített kasztni (1990-óta). Akkor sem rohad meg, ha lepattan a lakk. És ez vezetett szervízkönyv nélkül is így van! :-) Az Opelem akkor is rohadt ha rajtavolt a lakk.

Tapasztalataim: Ha a Vectrával mentem szerelőhöz így fogadtak: "Tudod hogy az adagoló ezeken be szokott szarni", stb...
Ha az Audival megyek, ezt hallom: Sehol egy olajfolyás, a váltónál is szép száraz, stb...

Shadowbull 2009.05.30. 22:28:15

Annyit mondanek meg el az M3 cikkhez, hogy a ket hengersor kozott nincsen semmifele szivorendszeri tekerveny. Az a nagy muanyag tartalyszeruseg az maga a Luftsammler, levegőgyűjtő. Az szimplan egy muanyag "tartaly" ami arra szolgal, hogy kelloen nagy terfogatu szurt levego alljon mindig rendelkezesre, mert a konnyu felporgesnek ez az egyik kulcsa. Gyakorlatilag ebbol el a motor. Abban belul nincsen semmi mechanika, csak a 8 bevezetocso, amivel csatlakozik alul a 8 folytoszelephez az egesz. Ezert is kellett a powerdome, az sem formai jatszadozas, maskepp nem fert volna be a motor az autoba, volt is ebbol eleg sok harc a dizajnnal, de kisebb Luftsammler-rel nem lett volna meg az az M-tipikus motorreakcio, ami az egyik vedjegy, igy lett powerdome.

Egyebkent meg van Wiesmann is ezzel a motorral.

sb

Shadowbull 2009.05.30. 22:31:46

ehh, felrement :) A sok ablak hatranya :)

ommm 2009.05.30. 23:37:53

@Shadowbull: Nem gond, hiánypótló volt. Kösz az infót.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.05.31. 11:12:09

Na, jó, istike, akkor a gyermeknapra való tekintettel más irányból közelítem meg. Hátha így átmegy.

"A milliókon ne tucatautót vegyetek bazz, hanem olyat, amit nem lehet minden sarkon, kereskedésben megvenni."

Ott a pont.
Az öreg Ford se mondhatta volna szebben. :)

IRÓNIA, baszd meg. Irónia. NEM ÉRTED, TE FASZKALAP?!!!! Ott a szmájli!!!!

Te meg erre két napon keresztül basztatsz, hogy nem tudom, ki volt Ford, és mi kapcsolódik a nevéhez az autógyártásban, ahelyett, hogy beismernéd, hogy szimplán hülye vagy.

Ha nem is tudtam volna, rákerestem volna a neten. De, ugye, nem gondolod komolyan, hogy aki ide ír (még ha olyan dilettáns is, mint én) nincs tisztában ilyen alapvető információval?!

Ha tényleg olvasnád ezt a blogot, és nem csak böfögnél bele, tudnád nagyjából, hogy nem most jöttem a kiscsoportból, és, hogy mivel foglalkozom ill. szeretnék a jövőben.

(De ez másodlagos, mert nem autóiparról van szó.)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.05.31. 11:18:25

"IRÓNIA, baszd meg. Irónia. NEM ÉRTED, TE FASZKALAP?!!!! Ott a szmájli!!!!"

Bár, én se mindig értem. :) Főleg, ha fáradt vagy ideges vagyok. Vagy mindkettő.

Kovbandi 2009.05.31. 11:46:35

@isti75: Te ló! Amit mutattam ellenpéldát, azt új autóként kapta! A legutolsó szériás A4 népiteleteiből csemegéztem.
Mielőtt tovább szajkózod a dogmáidat, olvasd már el.
Ha ezek után sem látod be, hogy egy audi is lehet szar, akkor akaszd fel magad.
Ennyi éssszel hogy szaladgálhatsz szabadlábon?
Legalább olvasd el, hogy mit linkeltem be.
Egyszerűen hihetetlen vagy.
Vissza se nézek ide, de egy szűklátókörű majom vagy.

Kovbandi 2009.05.31. 11:48:20

Meg ha olyan tökélete, hibátlan autó az Audi, akkor hogyan lehet, hogy az MMI nagy része egy kalap szar?

Kovbandi 2009.05.31. 12:00:44

@isti75: Plussz igaz később, de ma már minden autómárka galvanizálja a karosszériát. Úgyhogy rohadásról szinte már nem is beszélhetünk. Még a Daciánál sem(ami azért az autógyártás alját képviseli európában)

Kovbandi 2009.05.31. 14:10:17

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=67318

Ez is kemény. 0 km-es új autóként vette
Jáááj, de jó az Audi

Shadowbull 2009.05.31. 18:18:17

@Kovbandi: Elkezdhetnek neked most mindenfele meghibasodasi statisztikakrol magyarazni(nem ADAC, hanem csak ugy), de sajnos eros ketsegeim vannak arrol, hogy megertened-e.

sb

Kovbandi 2009.05.31. 19:40:32

@Shadowbull: Az a baj, hogy a statisztikák olyanok, mint az időjárásjelentés: Ahány csatorna, annyifélét mond.
Pl.: Az Adac és az Autobild teljesen különböző eredményeket hozott le. Amugy hidd el, megérteném. Nem mindenki hülye ezen a poszton. Ha valaki megcáfolhatatlan bizonyítékot szolgáltat, akkor megkövetem.
Sajnos ilyet nem lehet. Azért is hoztam fel fentebb egy jó és egy igencsak rossz népítéletet. Sajnos kollegánk el sem olvasta, csak fújta mondókáját.
Olvasd el Te is mind a négyet, vagy nézd meg az adott tipusra az összeset.
Mind a mondeonál, mint az A4-nél arányos a jó és a rossz tapasztalat.
Ezek után miért gyártana jobb autót akármelyik is, maxiumum az egyiknek nagyobb a presztise.
A presztist pedig mi generáljuk. Mint irtam, indiában a Fiat a presztisautó.

Shadowbull 2009.05.31. 23:22:23

@Kovbandi: Na, akkor teszek egy probat.

Nem ADAC, vagy egyeb nyilvanos statisztikakrol beszeltem, hanem a belso, gyari meghibasodasi statisztikakrol. Nyilvan egyikunk sem rendelkezik az osszes markara vonatkozo belso statisztikaval, leven szigoruan titkos adatnak szamitanak, igy aztan ossze sem tudjuk oket hasonlitani.

De nem is ez a lenyeg, hanem az, hogy meghibasodas minden markanal elofordul. A kutya ott van elasva, hogy adott legyartott darabszamra vonatkoztatva mennyi hibasodik meg belole. Mondjuk vegyunk 1 millio legyartott motort, az egyik gyartonal meghibasodik belole 3000, a masiknal meg 300. Mindkettorol szuletnek nepiteletek, ahol a csalodott tulajdonosok teljesen jogosan lehuzzak a markat, hogy igy szar meg ugy szar. Csakhogy a ket marka meghibasodasi valoszinusege kozott van egy nagysagrend.

Ez az amit nem tudsz helyesen megitelni nehany nepitelet alapjan. Talan kaphatsz egy atfogo kepet, nyomara bukkanhatsz esetleg tipushibaknak, de egy marka "josagat" nem tudod hitelesen megitelni.

Ha idaig megvan, akkor menjunk tovabb.

A "premiumsag" egyreszt letezo, merheto tulajdonsagokat jelent, masreszt pedig szubjektiv, egyeni ertekitelettol fuggo tulajdonsagokat.
Az elso csoportba az tartozik, hogy az adott marka milyen reszet fedi le az autogyartasnak: egy premiummarka arrol ismerheto fel, hogy vannak a felso szegmensben csucstechnologias modelljei. Nagy motorokkal, extra belsovel, extrak hosszu soraval, szabad konfiguralhatosaggal. A Fordnak Europaban a Mondeo a legnagyobb modellje, amit maximum egy 2.5 literes 220 lovas motorral tudsz megvenni, azonkivul ha felszereled a lehetseges legjobban, bizony a fasorban sincs egy valodi premiumautotol.

Vegyuk megint az Audit, mondjuk az A6-ot, olvastam itt fent valahol, hogy azzal jatszik egy kategoriaban a Mondeo, szoval az A6-hoz vannak motorok 136 lotol 580 ig, van hozza kabe 15 fele bor, amit valaszthatsz, es egyeb extrafelszerelesek tomkelege, nem is erdemes belemenni.

Szerintem mar itt eldolt, hogy ki gyart jobb autokat. Nem arrol van szo, hogy a premiumoknal ne lehetne gyengen felszerelt, sajat szintjukon fapados autokat venni, de lehet, de a lenyeguk nem ez, hanem a 15 fele bor, az RS6, az R8, az M5, az S65 AMG, es sorolhatnam.

A masik dolog pedig a szubjektiv elmeny, amit ezek az autok nyujtanak. Hogy hogyan nyilik az ajto, hogyan fog a fek, hogyan mozog a sebvalto, hogyan rangat vagy nem rangat a motor, es ezer apro benyomas, elmeny, amiben ezek az autok sokkal jobbak, mint a tucattermekek.

A baj ezzel az, hogy ezt csak akkor veszed eszre igazan, ha hasznalsz huzamosabb ideig egy ilyet, aztan visszaulsz egy kommerszbe. Akkor fog tudatosodni, hogy az miert jobb.

Utoljara meg egy dolog. A tucatgyarak fejlesztesi koltsegvetese ertelemszeruen sokkal kisebb, mint a premiumgyartoke. Annal az egyszeru oknal fogva, hogy nekik joval kisebb haszon van egy adott modellen. Kevesebb ido van tesztelni, masok a fejlesztesi preferenciak, es a koltsegkeretek is sokkal kisebbek, amennyibe egy adott termek kerulhet.

Igy igenis jelentos kulonbseg lehet mondjuk 2 literes CR dizelek muszaki szinvonala kozott, attol fuggoen, azt a Ford, Kia, vagy barmelyik premiumgyarto tervezte es gyartotta. Szerintem ez is konnyen belathato evidencia.

A legvegere: Indiaban lehet hogy a Fiat presztizs, de egy Audi ott is presztizsebb. Leven ott egy riksa a normal kozlekedesi eszkoz, egy primitiv auto is messze az atlagember lehetosegei folott van.

sb

isti75 2009.06.01. 11:04:55

Igazatok van! Suzuki, vagy Audi egyforma minőség... Már bánom hogy Audit vettem, mikor ezen a pénzen 4dbSuzukit is kaphattam volna.

Shadowbull! Ne próbáld meggyőzni őket az ellenkezőjéről!!!

Kovbandi 2009.06.01. 11:06:23

@Shadowbull: Sok dologban meggyőztél, sőt, igazat kell adnom mindenben. Ugye nem is olyan hülye minden ember:-))
Soha nem gyártott a ford w12-es motort, ami az s8-ban van, de az Audi sem: Lambo moci az.
Ne érts félre, nem kötözködöm,ezekre az érvekre, akárhogy akartam is, nem tudok cáfolatot, vagyis igazat adtam Neked.
Ez egy vita lényege, nem?
Azonban azt nem értem, hogy lehet, hogy egy presztisgép átlagon felüli motorja hogy kaphat helyet egy Seatban?
Hiszen megtalálható az Audi motorpalettáján olyan moci is, ami a Seatokban szolgál, vagy a vw-ben.
Amugy le a kalappal, ritkán lehet meggyőzni engem

isti75 2009.06.01. 11:07:10

@sipike78: Két napig írkálod a baromságaidat, most meg jössz az irónia dumáddal? Csak vicceltél? Hülyegyerek...

Shadowbull 2009.06.01. 12:49:59

@Kovbandi: Pontositanek. Az S8-ban egy V10es motor van, teljesen Audi-fejlesztes. Azon a V10esen alapszik, amit a Gallardoba fejlesztett az Audi, tehat az sem Lamborghini-fejlesztes. Az Audi onalloan csinalta a Gallardo LP560 motorjat is, ugyanugy az RS4 nagyfordulato V8-asat.

A W12es pedig VW-motor, ugye a VR6 geometriai elrendezesen alapszik.

Az, hogy a VW konszern valamilyen szinten megosztja a fejleszteseit, egyreszt teljesen esszeru, masreszt pedig nagyon eros gazdasagi szuksegszeruseg is. De ha megnezed, a szamtalan Audi-motorbol csak az also kategoriak motorjai mennek nagy szamban a konszerntesvterekbe, ez segit a koltsegeket csokkenteni.

Nem veletlenul dolgozik egyutt a kis motorokon a BMW es a Peugeot, es nem veletlenul probalkozik a Daimler kozoskodni a BMWvel, akar meg kozos motorok szintjen is (a BMW ezt elutasitotta).

sb

Kovbandi 2009.06.01. 16:19:27

Egy másik poszton olvastam, hogy portás vagy. Ezeket az infokat a vágóhídon leölt állatoktól tudod? (nehogy berágj, csak vicc)
Amúgy teljesen igazad van, megnéztem( nehogy azt hidd, hogy mindent "beveszek" első hallásra):-)
Azonban az is tény, hogy a Fordra és az Opelra ugyanannyi jó és rossz vélemény jön,mint az Audira.
@isti75: Azért üljél már le. Suzukiról szó sem volt. Amúgy nem ugatni kell, hanem meggyőzni a parasztot az ellenkezőjéről. azonos árkategóriáról beszéltünk.
Amíg te a marhaságaidat nyomtad, addig más olyan tényekkel állt elő, amit nem birtam megcáfolni. Te símán a magad marhaságaidat nyomattad, szartál rá mit mond a másik. Ő azért megnézte, mit is ír az ellentábor.

Kovbandi 2009.06.01. 16:43:51

@isti75: Az volt a kérdésem, hogy mitől jobb egy Audi. Attól a választól, amit te adtál, hogy "háá azéé, mee Audi, bazdmeg", senki nem fogja elhinni. Utánna meg hülyegyerek módjára megsértődsz, hogy senki nem hisz Neked.
Tanulhatnál Shadowbulltól, ő normális érveket hozott fel. Attól, hogy Te egy hülye vagy, és hülyeségeket hadoválsz, lehet igazad, de a kutya nem fog hinni Neked, hanem símán lebarmoznak, és jogosan. Milyen normális érvet hoztál fel? Arra nem vetted a fáradságot, hogy megnézd a belinkelt dolgaimat, csak fújtad a magadét. Attól, hogy Audival jársz, se okosabb, se szebb nem lettél, ugyanaz a sablonos gyökér maradtál, mint voltál. ha vitatkozni akarsz valakivel, akkor halgasd meg és nézd meg, amit ir, és utánna válaszolj, reagálj rá, ahogy Sbull tette.
És láss csodát, meggyőzött.
"Attól, hogy te hülye vagy, más nem az2 mondta nagyapám, és igaza volt.
---------------------------------------------
Shadowbull--Respect

isti75 2009.06.01. 21:26:03

@Kovbandi: Figyelj! nem tudom miből vetted h.megsértődtem, én azt gondolom semmi sértőt nem írtam. Viszont! Leírtem neked hogy nekem miért jobb az Audi...:
Mert semmilyen gondom nincs vele, ami az Opellel volt. Ennyi. Milyen észérveket hozzak még neked?! Ez nem rohad, megy mit az állat, nem zabálja sem a gázolajat, sem a motorolajat, télen gyönyörűen indul, és nagyon kényelmes, sokkal kényelmesebb mint a Vectra volt. Ezek nem észérvek véletlenül??? Egyébként hol írtam én azt hogy azééé meeer audi bazmeeeg...??? Még egy fontos dolog! ÉN NEM AKARLAK MEGGYŐZNI SEMMIRŐL!!! Én csak a saját tapasztalataimat írtam le, de ezt is leírtam már egy korábbi kommentemben.

isti75 2009.06.01. 22:12:21

@Kovbandi:
1. Légyszives ha legközelebb idézel tőlem próbálj meg olyat idézni amit tényleg írtam. Gondolok itt a "háá azéé mer audi bazdmeg" majomságodra.

2. Próbálj meg emberi hangnemben vitatkozni, bár úgy látom erre már mások is figyelmeztettek téged... Linkelj már be légyszves egy pár olyan szót tőlem amit neked írtam Pl.: ló, sablonos gyökér, hülye, barom, stb... ÉN MIKOR ÍRTAM ILYENEKET NEKED???!!!

3. "meggyőzni a parasztot az ellenkezőjéről." Az lennél te? Ha az önértékelésed idáig jutott, el tudom képzelni mit gondolhatsz te mindenki másról.

4. A nagyapádnak iagaza volt! DE AZT NEKED MONDTA, NEM NEKEM!

en en 2010.02.05. 14:24:57

KOVBANDI EN MEG ARRA SZAROK AMIT TE BESZELESZ!

en en 2010.02.05. 14:29:01

EGYEBKENT LEHET HOGY EZZEL A MOTORRAL AZ AUDI NEM SOKKAL JOBB A FORDNAL ES AZ OPELNEL (SZERINTEM JOBB IGY IS), DE AZ AUDI EGY NAGYOBB MOTORRAL, MONDJUK 2.7 TDI, FOLENNYEL GYOZNE!!!!!!
süti beállítások módosítása