Real rods never shine

  2009. május 27. - ommm Címkék: dánia hot rod custom bedrock

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Janó Dániában járt, onnan küldte a fotókat erről az épített vasról.

Biztonsági övnek nyoma sem volt (rendszám viszont volt rajta?!), ja és a nem létező fejtámla helyén pedig az a merevítő... Juj, ebben ne érjen baleset. A kendővel letakart kormány alatt, meg milyen hatalmas csavar lehet?

 

Bizony, ez egy ilyen műfaj, de ettől függetlenül nagyon szerethető. Főleg, ha olyan kultúrája van, mint odafent, a messzi északon, ahol ilyen bulikat rendeznek a hatvanas évekből itt ragadt arcok. Újabb esemény a hosszú listán, ide el kell egyszer menni, hiszen a V8-rock'n'roll kombináció legalább olyan függőséget képes okozni, mint a V12-hegyi szerpentin. Más, de legalább olyan jó.
De miből van összerakva a képeken látható penge verda?

Valahogy így kell kedvcsináló kisfilmet gyártani...bírnám.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr271146550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b[ALien] (törölt) 2009.05.27. 12:29:26

Nem csavar van a kendő alatt!
Az a légzsák:)
Amúgy de szép ótó

Gico 2009.05.27. 12:50:28

Aztakurva..itt aztán lehet hangulat. Én is tartanék ilyen autót, ha lenne hol...:(, és mennék iylen bulikba:D

Füvész 2009.05.27. 12:51:13

Benzinfaló, nem sportos, balesetveszélyes, nemtommicsoda.
Ralira, autópályán nagy sebességre, családszállításra, terepezésre és teherfuvarozásra alkalmatlan: egyikre sem jó.
Akkor meg minek ennyi vasba ilyen sok benzin?

Füvész 2009.05.27. 12:54:52

Egyébként csajozós autónak meg jó egy kisebb BMW vagy nagyobb Ferrari is: azok legalább autók, és képesek 70 mérföld/óra felett is egyenesen haladni...

Gico 2009.05.27. 12:57:55

@Füvész: Mert hatalmas fíling 80-nal átbugyborékolni magadat az országon mindenbe és mindenkibe beleszarva:)

legalábbis gondolom

Füvész 2009.05.27. 13:01:42

@Gman: Ezt megtehetem egy öreg Alfával vagy fiatal Subaruval is, csak azok kevesebbet fogyasztanak és gyorsabban mennek. Meg belefér akár 3 csaj is, vagy a haverok.
És ha hátulról belédkoccan egy másik járgány, akkor nem törik ki a nyakad.

rezolee 2009.05.27. 13:16:38

nem értetek semmit...

Gico 2009.05.27. 13:17:51

@Füvész: jójó, de ez akkor is életérzés, én megértem azt aki ezt szereti.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.05.27. 13:18:33

@Gman:
Pontosan erről van itt szó. Alapjáraton elcsorogsz vele, mozizás, fíldöszánsájn. :) Mondjuk nekem a segge nem tetszik. Az orra meg valami Buick lehetett talán(?)

w a s d 2009.05.27. 13:24:37

Szép, szép, de inkább valami 60- as 70- es évekbeli európai kupé vagy cabrio kellene. Kis motortuning ízlésesen kivitelezve, fasza fék meg futómű alá, oszt' gyí!

series_one (törölt) 2009.05.27. 13:25:35

a lökhárító az cadillac, az tuti.
:))))

Devil2 2009.05.27. 13:28:19

Hey, Mr. Bar-Tender bring me another round.
Igyál és vezess, ez ám csak a nagy buli..
míg valaki meg nem hal.

series_one (törölt) 2009.05.27. 13:33:48

it's a fourtyeight.
sure? fourtyeight?
:))))))

series_one (törölt) 2009.05.27. 13:38:27

http://picasaweb.google.dk/rasmatazrasmataz/Bedrock2008/#5214455942403598258

ez a gép megvan?
ehhehe, honnan is ismerős...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.27. 14:01:34

@Füvész: ugorj át máshova, ha ezt nem érzed...:D tök szubjektív dolog ez, teljesen felesleges itt győzködni bárkit is. Nekem az ilyenektől és hasonlóktól áll fel a szőr a kezemen. Neked nem. Mégsem megyek észt osztani a Thalia klubba.

Merida001 2009.05.27. 14:04:50

Nagyon nagy a kisvideó!!!:))) Ezt a hangulatot semmi sem übereli az tuti! Akarjuk ezt az életérzést!!!

Füvész 2009.05.27. 15:04:49

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Bocs, nem akartam illúziórombolni a fanklubban... :-)
De azért az durva, hogy a másik oldalon csak a Thaliát látod. Megértem én az érzelmeket is, meg a fíldöszánsájnfílinget is, de azért valami csekély racionalitást kerestem a dologban. Egyébként a napfény besüt bármelyik jóképű roadsterbe, és ilyeneket találsz értelmes autók között is. Természetesen mindenkinek meglehet a maga bogara.

series_one (törölt) 2009.05.27. 15:06:09

@Füvész:

de minek ebbe értelem?
KELL, hogy legyen benne, vagy elég, ha csak egy pillanatra tűnik jó ötletnek?

Bq 2009.05.27. 16:29:36

Na, pont ez az.
Ezek az autók pont abból az indíttatásból jöttel létre, mint itthon anno a kifordított felnis, kályhacső-kipufogós ezerkettesek-ezeröcsik, csak az USA-ban más alapanyagokból lehetett dolgozni. Aztán divat lett, kinőtte magát, és ma már iparágak épülnek rá.

Szabi01 2009.05.27. 16:44:38

@Devil2: Az élet már csak ilyen, csinálsz ezt-azt és egyszercsak feldobod a talpad.
Ha egész életedben végig a pincében remegtél, nehogy meghalj akkor is!
Olyan ritka a kivétel, hogy én még például nem is hallottam róla! :-)

rezolee 2009.05.27. 17:40:29

@Szabi01: köszönöm, a számból vetted ki a szót...

Wizardus86 2009.05.27. 17:43:18

speciel ez inkább teccik, mint az üvegszálas csodabelsejű hiperhifis, stroboszkóporgiás tuning-astrák

Nándesz 2009.05.27. 18:07:12

Ez egy ipari hulladék, mint az amcsi autók döntő többsége, de ízlések és pofonok.

Ati81 2009.05.27. 19:03:15

Szeretem a Hot Rod, Srteet Rod-kat főleg a 50-70 években készültek illetve Boyd Coddington által építetteket. De azért jók a Chip Foose és Berry Whithe féle vasak is.

=Daniken= 2009.05.27. 19:16:47

Hááát ez a videó beszarás milyen jó:-)))

csupa retró arc, egy homokbányában nyomják a Rockabilly aranylázat:-DDDD

atom jó!!!:-DDD

gin74tonic 2009.05.27. 19:40:48

akartam kommentelni de aztan hosszu lett ugyhogy csak annyit: v8 forever!!

gin74tonic 2009.05.27. 19:44:43

ja! amiben gyarilag nem volt ov abba most sem kell.

zalkapone 2009.05.27. 20:25:54

Létraalváz, egy táblából vágott-hajtott karosszériaelemek... Jobb, hogy nincs öv! Inkább esnék ki, mint hogy rám hajtogatódjon adott esetben. Előtte persze igyunk valamit! :-)

MrAC 2009.05.27. 20:50:23

Ez a Rod-os éra egy ott kialakult kis világ .
Aki itthon szidja az nemis érti igazán miez az egész! Akit meg megmozgat ez a kis videó ha jólsejtem velem együtt szintén elismerően bólogat , álmodozni kezd és elkönyveli a videóban látottakról hogy faja és kéne ám!
üdv

plszegy 2009.05.27. 20:55:43

Ezzel sztem senki sem megy világkörüli útra. Itt az építésen épp akkora fíling volt, mint utána a használaton. Valaki makettezik. Tulajdonképpen az se jó semmire. Valaki meg olyan autót épít ami hangos, az sem jó semmire. Ez meg olyan amilyen, aki csinálta annak jó, aki szereti az ilyeneket az szívesen nyálcsorgat rá. Ez van. Én a "husi" lányokat szeretem, kövezzetek meg:D.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.05.27. 21:42:35

Micsoda marhaság arról beszélni, hogy ennek mi értelme van.

Baze, ugyanúgy semmi értelme nincs, mint a Yetro-nak. Az is egy értelmetlen marhaság, hogy csomó öreg rommal végigmegyünk valahol, aztán este bulizunk.
Meg a fília találkozónak sincs semmi értelme, mer' ott is csak odamegyünk, röfögünk, sütünk, sörözünk, meg autóbuzulunk. Semmi értelme nincs.
Meg annak se, amikor a Land Roveres arcokkal csinálunk egy egész hétvégés őrületet, és elrotyogunk a vényócakkal ezer liter gázt egy hétvége alatt, és semmi értelmest nem csinálunk, csak megyünk a dombódalon fő meg le, meg bele a zárokba, meg ki a zárokbul, meg ilyenek, meg sütünk, meg este besörözünk, meg villanygitár, meg hülyezene, oszt beiszunk meg bebűnözünk. Annak sincs semmi értelme.

Meg ennek se.
És épp ezért kurva jó, mert néha kell, hogy az ember beleszarjon az egészbe, és olyan dolgokra pocsékolja az időt, meg a pénzt, aminek a világon semmi értelme. Mint pl. homokbányában pörögni 50 éves amcsi tragacs vényócakkal, aztán rockabilly-re rázni a picsákat a táncparketten. Megmondta ezt már a Fenyő kartács is:
"a jampecok a sevroletben agyba-főbe nyomják a dudát"

Ennyi baze, ez az élet, ezt köll csinálni. :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.05.27. 21:46:04

@plszegy: Már mér ne lehetne menni ezekkel világkörüli utakra? Egy Defendernél még kényelmesebbek is, a vényóccal meg a büdös életben nem lesz probléma, szóval hajrá.
Nem egy, nem két embert ismerek, akik ennél sokkal kényelmetlenebb, problémásabb autókkal járták körbe a világot (pl. Defenderrel). :)

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.05.27. 21:55:13

szériasz*rja bárkinek lehet. de ilyen csak egy van. ez a történet lényege.

a halál meg elkerülhetetlen, a tudomány mai állása szerint.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.05.27. 21:56:17

@ozirisz: "a halál meg elkerülhetetlen, a tudomány mai állása szerint."

Így van, viszont sose baj, hogy ha amíg el nem jön értünk, addíg nap-mint-nap szemközthugyozzuk ilyen marhaságokkal. :)

plszegy 2009.05.27. 22:04:46

@Tie: Lehetni lehet, de valszinűleg nem az az elsődleges cél. Meg nem az hogy gyorsan, kényelmesen, problémamentesen, észrevétlenül. :D (én is veterános vagyok, csak német technikával tolom, amellett, hogy tisztelem ezt a megközelítést is, meg érdekes is) Azért ha nem a buli a cél, akkor van jobb világjáró autó is :D Érdekesebb, hagulatosabb már kevesebb, jóval kevesebb.

Haddel · http://zastava.gportal.hu 2009.05.27. 23:21:53

@Tie: Nálad a pont!
Wazze élvezni kell az életet ,nem mindenben az értelmet keresni!:))

light 2009.05.28. 08:00:01

Dániáról jut eszembe, hogyha Janó vagy vki épp ott van, akkor ha szabadideje engedi, megkérném egy szivességre egy autóval kapcsolatban.

ZsoltK 2009.05.28. 09:14:46

Tie, ez az, amit sose tudsz majd megmagyarázni az átlag közép európainak. Amióta létezik az autó arra lettünk szocializálva, hogy vagy gazdagnak kell hozzá lenni, vagy nagyon jó kapcsolataidnak. A szocializmus előtt az urak huncutsága volt az autó, alatta pedig örült a K európai ha hozzájutott egyhez. Ebből a nézőpontból nem lehet megérteni ezeket az autókat.
A K európai kispolgár nem képes kilépni a tömegből. Nem meri fölvállalni, hogy egy olyan autója (is) legyen ami a többi kispolgár szemében érthetetlen. Fölöslegesen nagy, fölöslegesen fogyaszt sokat, sok pénzt bele kell ölni és legfőképpen: neki nincs olyan.
A világ boldogabbik felén az emberek mernek kilépni a saját árnyékukból és nem figyelik reggel az ablak mögül ki mivel áll ki a garázsból. Egy autókereskedő ismerősömet gyűlölték a szomszédai, mert beleszart. Minden második nap más autóval állított haza, jobbakkal – rosszabbakkal, munkaköri kötelessége volt. Engem is csak azért viselnek el, mert az oldtimer az olyan lesajnálva – háta mögött fejet csóválva – elfogadott agybaj. Veszélytelen. Nem fenyegeti senki státuszát.
A szerencsétlen K európai kispolgár számára – aki fogat összeszorítva fizeti ki a nagy értékű (sírva röhögtem ezen amikor a kereskedő ezt a szót használta) 7 millás autót – létének maghazudtolása egy ilyen autó.
Gondolj csak bele, hatalmas, nettó értelmetlen, csak viszi a pénzt talicska számra, de élvezet. Mert ő nem engedheti meg magának, hogy az autója 20 litert legurítson a torkán. „Ilyen benzinárak mellett?”. Nem engedheti meg magának, hogy a garázsban szereljen éjszakákat, mert olajos lesz a keze, a körme koszos: „Nehogy már valami paraszt melósnak nézzenek!” Nem engedheti meg magának azt sem, hogy az autója ne a lehető legjobban nézzen ki. „Mit szólnak a többiek?”. De legfőképpen, nem engedheti meg magának, hogy élvezze az életet: „Nincs nekem erre időm!”
A K európai kispolgár identitásának hordozója az autója. De mert maga sem mer kitörni a szürke mocsárból, ezért az autója is olyan mint ő maga. 12 egy tucat. És fél. Fél beleszarni a mocsárba. Fél saját maga lenni. Fél felvállalni azt a pici egyéniséget ami még benne maradt. Nem tehet mást, évszázadok alatt erre szocializálták. És mert gyáva, ezért gyűlöl mindent ami nem olyan mint a kispolgári mocsár.
Ezért teszi fel a kérdést, hogy ennek mi értelme? Érzi és tudja, hogy hülyeséget kérdez, de valahogy meg kell védenie saját feladott gyermeki álmainak magvait. Mit tehet? Lesajnál, lefikáz, értelmetlen baromságnak nevez. Ne törjünk felette pálcát, ő megpróbálta, csak a környezet … ;)
Hát így :)

Szkotti 2009.05.28. 09:52:36

@ZsoltK: Phű, ehhez nincs mit hozzátenni. Ámen.

Ratnet 2009.05.28. 11:56:15

@ZsoltK: Szép volt!

Dehát mindig lesz olyan, aki észérvekkel megmagyarázza miért költ erején felül milliókat arra, hogy megfeleljen az épp aktuális trendi elvárásoknak, s eközben a te 'hülye értelmetlen olajsaras hobbira' költött 'zsák pénzedet' emlegeti.:-)

jenko80 2009.05.28. 11:59:03

Én dániai tartózkodásom időszakában meglepve, majd megelégedéssel konstatáltam, hogy az autót használati tárgynak veszik (pl. Odense tele volt Suzuki Swiftekkel meg Splashekkel meg !Skoda Favoritokkal/Feliciákkal!), de a HOBBYAUTÓT azt dédelgetik. És a buzuki mögött a sarokban felsejlik a Caddy, az Alfa Spider ésatöbbi :)

drz 2009.05.28. 21:47:39

@Nándesz:

tisztában vagy vele, mennyi munka , kreativitás és stílus van ebben a kocsiban?

te pedig ipari hulladéknak titulálod, miközben pislogsz kifele a szürke kis buborékautódból?

vicces ez.

1000MB 2009.05.29. 10:42:59

@ZsoltK:

ehhez már nincs mit hozzátenni..

dagger 2009.05.31. 13:22:04

http://www.youtube.com/watch?v=VpVfSrE9hg8&feature=related
1964 Chevy Impala SS

Én ebbe a korba vagyok beleragadva, aztán kimegyek és beülök a 98-as Bravomba... ehhhe :):)
süti beállítások módosítása