Taxis kontra buzik

Vélemény: az éjszakai taxizásról

  2009. május 13. - Gyulavitéz Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

 

A lavinát a hosszú fehér limuzin tetõablakából kilógó táncoló, mosolyogva integetõ fiatalember indította el.

 Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr231117371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Érdekes 2009.05.14. 11:34:34

@bezil: Pedig van alapja a cikknek, és annak is, hogy duda közben pörgetik a taxisok a számlálót szépen...féreg egy lehúzós nép.Nem is járok taxival.Nem is bánom, h megkéselnek egyet-kettőt..nem véletlen.Tisztelet a kivételnek, mert az is van, csak kevés..akinek nem inge..

wpa 2009.05.14. 11:42:12

Már írtam egy kommentet, de az nem volt érthető, sőt, félreérthető volt, most javítok:

szánalmas, anyaszomorító lipót-szökevények, történelem félremagyarázó őrültek, penetráns előzőrendszerbengondolkodombébi szagotok van és nem tudtok mást csak a szélsőséges nézeteiteket osztogatni, miközben buli után reggel koton lóg a seggetekből. Mindenkor és mindenhol buzizó-cigányozó-zsidózó korcsok vagytok. Ellenetek érdemes lázadni, mert annyira bunkók vagytok, hogy simán elnyomjátok a másik oldal negatív tulajdonságait, ti apró kis szarfaszúak.

elnézést kérek a hangnemért, remélem így már érthetőbb voltam, kedves agyatlan bagázs (tisztelet természetesen a kivételnek...akinek nem inge...)

bezil 2009.05.14. 11:48:24

@Érdekes: Ezt amiről írsz a lehúzásról, viszonylag egyszerű kivédeni.
De most nem erről van szó,hanem hogy semmi köze nincs az autós témához.Egy fröcsögő,primitív taxis meg egy részeg utas közti történetét olvassuk.Mindennapos dolog.Kit érdekel??? Mert engem rohadtul nem.

Érdekes 2009.05.14. 11:55:24

@wpa: "Mindenkor és mindenhol buzizó-cigányozó-zsidózó korcsok vagytok"

Hopp igen :) Nem ingem hálistennek, mert ilyen hülyeséget ki vesz magára :D De mégis :D Ezexerint a tolvaj homokos zsidók meg cigányok a jó emberek.. :) Isten hozott magyarországon :D Te mikor mész izraelbe, vagy indiába?Ott a helyed :) Egy jó kis homo bárba :D

Kár, hogy apád nem volt homokos
( egyébként ez a hangnem egy sarkikocsmában cigányok közt lehet nyerő..tükrözi a nemlévő egyéniséged :) )

xboxer 2009.05.14. 11:56:46

1.szerintem egy ilyen post elfér ezen a helyen
2. a sok hülye rasszista és buzigyűlölő hozzászóló meg egyen szart és kívánom, hogy a gyerekeik legyenek melegek, hátha akkor tanulnak majd egy kis toleranciát
3.taxisokról: mit vársz attól, aki abból él, hogy egész nap a forgalomban araszol?hátra kell ülni és olvasni vagy telefonálni, hogy esélye sem legyen hozzád szólni.

megint 2009.05.14. 12:00:24

dennisthemenace, én is büszke vagyok arra, hogy magyar vagyok, de ettől nem érzem magam többnek, qualitaet, én nem tudom, hogy minden úgy van-e ahogy írtad, ennyire nem foglalkoztam a témával, én a jelenről írtam, németekről sem gondolom , hogy mind fajgyűlölő lenne, sőt nagy részüknek fogalmuk nem volt a haláltáborokról, olaszokról sem hiszem, hogy európát ismét el akarják foglalni, közben egy egész népet, városokat kiírtani, ahogy anno történt, az úgynevezett modern országoknak is megvan a maga múltjuk, nézzük meg afrikában mit műveltek

Érdekes 2009.05.14. 12:06:41

@bezil: De ne kelljen már védekezni, ha csak annyit szeretnél, h vigyenek haza..Elég tróger hozzáállás ez a taxisak nagyrészétől szerintem...Na dehát, mindenki ott húz, ahol csak tud, sajna.

korszellem 2009.05.14. 12:12:32

@dennisthemenace: akkor ezek szerint te nem vagy magyar?mondjuk a hozzászólásod sziínvonalából sejthető,hogy szemita vagy...
fájnak a tények mi?

korszellem 2009.05.14. 12:17:30

@wpa: te is igazi fekete öves zs. vagy ,mi?gratulálok az értelmi színvonaladhoz.
jellemzően ilyen világban élünk,ha kimondod az igazat,beverik a fejed...

McK (törölt) 2009.05.14. 13:41:31

Egy valami azért kiderült.
A buzik is szeretik a Totalcart,és meglehetősen sokan olvassák..
Mert ennyi "toleranciát kikövetelő" ember nincs a földön se,nem hogy Magyarországon.

Alternatív 2009.05.14. 16:33:47

A legtöbb vélemény nem zavar, számítottam rá. Ami viszont meglep, hogy az utcán (buszon, villamoson, stb.) csókolózó hetero párok is többeknél kiverik a biztosítékot. Márpedig, a hetvenes-nyolcvanas években, a diktatúrában ez senkit se zavart, ha valaki egyáltalán észrevételezte a dolgot, legfeljebb azt gondolta, hogy jó nekik. Vagyis ma szigorúbb, viktoriánusabb a közerkölcs mint a diktatúrában volt? Nahát.

pejka 2009.05.14. 16:46:07

Gyulát a maradi taxis,őt pedig a buzik idegelik.Ez van,mikor elbeszélnek egymás mellett.Majd másképp látja,ha mondjuk 800km-et tesztel fartúrókkal.Akár meg is kedvelheti...kitudja?!

pejka 2009.05.14. 16:51:21

Dennis,te mén ész!Dobjátok pariba Fodor Gabit,oszt kusti!Az Árpádsávos szösszenetedet sokan rosszul fogadják majd...,de te tudod.Más érved nincs?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.05.14. 17:48:37

@wpa: Gratulálok, Ön kiérdemelte a "legtahóbb megélhetési rasszistázó/kirekesztőző" címet. Leülhet.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.05.14. 17:58:00

Én már jó régóta kizárólag hátra ülök be taxiba, és testbeszéddel is igyekszem jelezni, hogy köszönöm, nem beszélgetni jöttem. Helyes következtetés, helyes döntés, egyetértek.

Hozzáteszem, mert csak a legalsó néhány kommentből is süt a vita szele: a történet taxisának hajszál pontosan ugyanannyi joga van ehhez a véleményéhez, mint az egynemű utasoknak a smároláshoz. Amíg nem dobja ki őket a taxiból, (hogy rosszabbat ne mondjak) gondolhat és akármit róluk. Az más kérdés, hogy persze ettől aztán másnak is lesz véleménye róla, de ez a szép a föld kerekségében: nincs olyan, hogy egy lánc végetérne :-DDD

dennisthemenace 2009.05.14. 18:14:34

@korszellem: Magyarnak szulettem,em vagyok sem zsido,sem cigany,sem komcsi-ahogy egypar borotvaltagyu mindjart elnevez majd.Viszont nagyon jol ismerem a magyar tortenelmet,egyes alakokkal ellentetben,akik csak egy-ket fejezetet jegyeztek meg.Semmi bajom a zsidokkal,inkabb a Jobbikos csurhe az,amit karosnak tartok az orszagra.A "BeGOJozott Mopedesekkel" egyutt..

dennisthemenace 2009.05.14. 18:19:36

@pejka: Tudod,azert irtam,hogy bosszantsam oket.Fuck Arpad.
A Lendvai jobban bejonne,mint a Fodor.

pejka 2009.05.14. 19:02:06

Ennyi megértő,toleráns ember lenne holnap reggel a Szentendrein,én lennék a legboldoggabb!Tiszteljétek a másságomat:Magyar vagyok,hetero és keresztény.Bár lassan csak hírmondónak...

pejka 2009.05.14. 19:43:14

@dennisdeviance:A történelmi ismereteid mire korlátozodnak?Csak nem arra a fránya 6.000.000-ra?!Vöröskereszt,2006 okt.:234.000-nél tartanak,ezt nehéz lesz überelni!Én már maradok többség,ez van,nektek marad a"minket mindig,mindenki utál,ne mááá....."

Nadsat (törölt) 2009.05.14. 20:00:31

Kis magyar értelmező kéziszótár:

Aki azonos nemű partnerrel stabil -vagy akár alkalmai - párkapcsolatban él a magánéletében, az meleg. Aki pávatollat dug a seggébe és riszál az Andrássyn, az buzi.

Aki anyagi ellenszolgáltatás fejében embereket szállít gépjárművel, az taxis. Aki közben a saját provinciális- disznózsíros elméleteit megosztja az utasával, suttyó mélymagyar proli.

Eccerű ez!

dennisthemenace 2009.05.14. 20:01:38

@pejka: Na,akkor bosszntsuk fel egy kicsit az echte ung-arjisch melymagyarokat;ez az orszag allandoan hadszinter,ill. felvonulasi terulet volt.Egyes reszeirol teljesen kipusztult a lakossag,idegen nepekkel lett benepesitve ujbol.Ergo,mindenki keveredett mindenkivel,mindenkiben van mindenfele ver.De mivel ezt a Fradi B-kozep igy nem erti,atfogalmazom nekik;mindenki megkefelt mindenkit,egyesek,mint pl. Tomcat,meg a sajat anyjukat is...

donphobos 2009.05.14. 20:17:52

A "másság" ahogy szeretik hívni jó kis poszt-generátor. És a hirdetések miatt muszáj generálni a kattintásokat. Aztán hogy ezt mennyire lehet összeegyeztetni egy autós médiummal az már a vezetőség döntése. Lehet azt mondani, hogy blog. És ezzel kitágítani a határokat hogy mi mehet még bele. Mert a nyomtatott sajtó elég merev, vannak formai követelmények, stilisztikai és minőségi elvárások. Ez alatt lenne mondjuk a webes portál, ahol már lazábban is megnyilvánulhat az újságíró. De azért még ezen a szinten elég kirívó a káromkodás, az igénytelenség. Legyen az formai vagy a téma kibontásában tetten érhető. A blog meg aztán ahogy sikerül ugye. Ott nincs követelmény. Legalábbis néha ezt olvasni.

Egy dolgot azonban nem értek. Ha ez egy autós blog, még ha blog is akkor is miért kell ennyire nem autós témával előhozakodni? Nincs más?

Vagy már semmi sem számít csak a megadott kvótát kell teljesíteni?

A blog mögé rejtőzés kicsit sántít egyébként, amikor a minőséget firtatja valaki. Ugyanis szinte minden teszt vagy bemutató át van linkelve a blogra. Tehát az oldal (Totalcar.hu) integráns része. Még akkor is, ha a böngésző mást ír ki. Az oldal számára kényelmes irányban (kattintás generálás) tehát mehet a blogos igénytelenség, de ha valaki rákérdez akkor már rögtön külön van a Belsőség? Akkor már nem Totalcar?

Elég siralmas ahogy az oldal színvonala csökken. A szereplők látványosan kiégtek, néha beböfögnek egy-egy tesztet, de a régi ízes-sziporkás stílus bizony kiveszett. Egyre több a trágárság cikkekben is. Egyre inkább elmegy az evidenciák irányába sok teszt.

Kellemes fellángolás volt az új Totalcar adás, ami sajnos befulladt. Ekkor megcsillant egy jó irány, de semmi nem lett belőle. A hátterét nem ismerem, de kár érte. Azóta mélyrepülés. És amikor azt hinném hogy már elérte az alját a függvény, akkor jön egy újabb igénytelenség.

Kicsit át kellene gondolni ezt az egészet, hogy van-e még értelme. Persze generálódnak a kattintások, fut a szekér. Celebségig is el lehet vinni akár, “meg lehet érkezni az életben”. Tutira. De kár lenne a régi szellemiséget és az igényességet teljes mértékben megtagadni. Nem akarok Csikós Zsolttal példázni, mert már igen sokan megtették. De az ő posztjaiban (még ha blog is!) van igényesség. Ommm is tud, ha összeszedi magát.

De a többiek hihetetlenül kiégtek. És ezért kár. Meg lehetne újulni, nem kellene feladni.

Mielőtt valami indulatos kommentező nekem találna esni. Egészséges férfiként a nőket kívánom, nem vonulok fel, nem pukkasztok polgárt és nem járok taxival sem. Lehet hogy ez utóbbival van a baj...

Üdv!

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.05.14. 21:15:10

@qualitaet: És most kérlek, sorold fel ugyan ilyen részletesen azokat a zsidó (származású) zeneszerzőket, írókat, színészeket, művészeket, tudósokat, tanárokat, akik valami többletet adtak az emberiségnek!..

pejka 2009.05.14. 21:33:29

Csillikém,drága Dennis kikkel lett benépesítve?A kunokra,a hajdúkra,vagy a jászokra gondolsz?Értelek én,csak ne mond meg ki dugott kit,csacsi fiú!Sorolhatnék még népeket,csak nem lesz köztük deviáns!A benépesítés és a bejövetel között óriási a különbség.Aztán a keveredést sem értem,magyarként élem az életem,vagy nem.Én inkvizitor szeretnék lenni,abból nem lehet baj.

dennisthemenace 2009.05.14. 21:55:25

@pejka: Meg a svabokra,racokra,bunyevacokra,totokra..Aztan,ugyebar a torokok,nemetek,oroszok is felrekettyintettek parszor..
Vegyes nepseg a magyar es kesz.Csak az egeszen hulye alakok,meg a nepmesei agyszinten elo erdelyiek beszelnek "tiszta" magyar verrol.

pejka 2009.05.14. 22:22:13

kristiankalle:Ezért.Mert még mindig C,Zs,B.De ha nem tetszik...Ehhez Szögi Lajos tudna hozzá tenni,és néhány palesztin,de már nem tudnak.Ne feledjétek mit mondott a főnökötök:"lgen,igen..."

pejka 2009.05.14. 22:27:35

És a sosonok,mingók,irokézek?!Smafu?!Van itt még tán inuit is...

qualitaet 2009.05.14. 22:28:22

@dennisthemenace:

" Beteg az agyad,hawer... "

Háát a liberális kettős mércével mérve biztos beteg hisz a kripto/neobolsevik agymosó gépezet sehogysem tudta törölni belőle a világtörténelem azon fejezeteit amit nagyon szeretnétek elfelejtetni ill. letagadni.

Viszont jót röhögök rajtad.:)DDDDDDDDDDD
Te próbálsz elkeseredett és ráadásul nyiltan deklarált és olcsó provokációval bosszantani másokat (tipikus, gusztustalan balos cliché) miközben szemmel láthatóan te vagy az akit majd megüt a guta, hogy ezuttal kimagyarázhatatlan és megcáfolhatatlan történelmi tényekkel szembesülsz.
De jó látni az ilyen vergődést :)

pejka 2009.05.14. 22:31:11

Nade a választott nép az igen,az valami...biztos tisztában vagy a történelemmel?Ha igen,tisztázzuk:Palesztina vagy izrael?!Melyik irredenta,melyik őshonos?

Krisi 2009.05.14. 22:34:30

@donphobos: Azon én is elgondolkodtam, hogy máshogy is lehetne sokszáz kommentes cikkeket összerakni (Suzuki, BMW, szardízel, stb.), miért pont egy ilyen ótvar fos cikkekkel kell jönni, aminek alig van köze az autózáshoz?

Régebben - főleg Rácz Tompi - írt pár Opel vagy VW fikázó szart, arra is kattintottak sokan, azok is szar cikkek voltak, de legalább az autózásról szóltak. De ez a buzizás már szánalom.

Az meg a másik amit észrevettem a kommenteket fürkészve, hogy a 200 kommentelő kb. 80%-a még sose szólt hozzá itt a belsőségen egy autós témához sem, de most valahogy mégis idekerültek. Ez is érdekes.

Taxis témához: én pont a másik véglet vagyok: nem szeretem, ha ülök valaki mellett, és senki nem szól egy szót sem, ez így van a taxiban is. Például tegnap is .. hogy is fogalmazzak ... szóval volt úgy hogy ittam, kénytelen voltam taxival hazajutni, éjszakai buszra az várjon fél órát ebben a hidegben, akinek két anyja van.
Szóval rendeltem takszit, és csakazértis előre ültem be :) Fiatalabb srác volt a taxis egy új Mercivel (dízel C-osztály), aztán ahogy megérkezett mondta is, hogy "jó gyorsan ideértem, mi?", mondom ja, kiderült, hogy amikor rendeltem taxit akkor még a Móriczon volt, kb 4-5 perc alatt odaért a Moszkva térre. Biztos végig 50-nel jött :) Szóval láttam rajta hogy jó arc, végigdumáltuk az utat.

Ilyen pofázós bunkó taxissal még nem találkoztam - mármint utasként nem, az ilyet inkább hagyom beszélni, inkább adja ki magából, még mindig jobb, mint hogy felgyűljön benne a sok indulat és majd egyszer csendben lefejez valakit...

Ez most elég összeszedetlen komment lett, de úgyérzem két zsidózás és buzizás közt megfér békességben :)@donphobos: Azon én is elgondolkodtam, hogy máshogy is lehetne sokszáz kommentes cikkeket összerakni (Suzuki, BMW, szardízel, stb.), miért pont egy ilyen ótvar fos cikkekkel kell jönni, aminek alig van köze az autózáshoz?

Régebben - főleg Rácz Tompi - írt pár Opel vagy VW fikázó szart, arra is kattintottak sokan, azok is szar cikkek voltak, de legalább az autózásról szóltak. De ez a buzizás már szánalom.

Az meg a másik amit észrevettem a kommenteket fürkészve, hogy a 200 kommentelő kb. 80%-a még sose szólt hozzá itt a belsőségen egy autós témához sem, de most valahogy mégis idekerültek. Ez is érdekes.

Taxis témához: én pont a másik véglet vagyok: nem szeretem, ha ülök valaki mellett, és senki nem szól egy szót sem, ez így van a taxiban is. Például tegnap is .. hogy is fogalmazzak ... szóval volt úgy hogy ittam, kénytelen voltam taxival hazajutni, éjszakai buszra az várjon fél órát ebben a hidegben, akinek két anyja van.
Szóval rendeltem takszit, és csakazértis előre ültem be :) Fiatalabb srác volt a taxis egy új Mercivel (dízel C-osztály), aztán ahogy megérkezett mondta is, hogy "jó gyorsan ideértem, mi?", mondom ja, kiderült, hogy amikor rendeltem taxit akkor még a Móriczon volt, kb 4-5 perc alatt odaért a Moszkva térre. Biztos végig 50-nel jött :) Szóval láttam rajta hogy jó arc, végigdumáltuk az utat.

Ilyen pofázós bunkó taxissal még nem találkoztam - mármint utasként nem, az ilyet inkább hagyom beszélni, inkább adja ki magából, még mindig jobb, mint hogy felgyűljön benne a sok indulat és majd egyszer csendben lefejez valakit...

Ez most elég összeszedetlen komment lett, de úgyérzem két zsidózás és buzizás közt megfér békességben :)

Krisi 2009.05.14. 22:38:56

Azt, hogy hogyan sikerült kétszer egymás után elküldenie az indának egy kommentben, na azt ne kérdezzétek, én se tudom :)

qualitaet 2009.05.14. 22:44:34

@vadász2:

"És most kérlek, sorold fel ugyan ilyen részletesen azokat a zsidó (származású) zeneszerzőket, írókat, színészeket, művészeket, tudósokat, tanárokat, akik valami többletet adtak az emberiségnek!."

Jó kis demagóg vígasz a kommunista terror által legyilkolt és kisemmizett milliók áldozatainak illetve hozzátartozóiknak.

Tudod mit? Felsorolom. Egy feltétellel:

Ha te is megigéred, hogy a holokauszt vagy a náci eszme által hasonlóan legyilkolt, elhurcolt és kifosztott milliók hozzátartozóit a legközelebbi megemlékezésen nekiállsz vígasztalni azzal, hogy milyen zseniális a német kultúra, precizitás vagy estleg az autógyártás.

Gratulálok!

foolproof 2009.05.14. 23:01:07

@qualitaet: Nem rossz ez a komcsizas, de hoppa, gondolkozzunk csak egy kicsit azon, hogy a magassagos US of A-t kiknek az erdekei is iranyitjak? Es bezarult a kor...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.05.14. 23:06:58

@qualitaet: "Jó kis demagóg vígasz a kommunista terror által legyilkolt és kisemmizett milliók áldozatainak illetve hozzátartozóiknak."

Most nem azért, de jól elkanyarodtunk a témától. Azt sem a posztíróról, sem taxisról
nem tudtuk meg, hogy közéjük tartozik-e.
Az elkanyarodásban nekem is hangyányi részem van. Bocsánatot kérek kérte.
Miért lenne ez vigasz? Csupán a mérleg másik serpenyője is tele van tehetséges emberekkel, aki ezt jóra használták.

"milyen zseniális a német kultúra, precizitás vagy estleg az autógyártás."
Igen, az. És ez attól függetlenül is igaz, hogy mit műveltek az első/második világháború alatt. De vice versa. Arról sem szabad megfeledkezni, sem a kommunizmus áldozatairól. Pedig az orosz kultúra sem semmi!
De minden népből fel lehet sorolni gaz-, és igaz embereket. Te összemostad a zsidókat a kommunistákkal (tény hogy felül voltak reprezentálva), de magyarok és számos más nép képviselője is részt is részt vett benne. Semmi sem csak fekete, vagy csak fehér. Lehet, hogy nem hiszed el, de az általad felsorolt emberek nem (vagy nem csak) azért lettek tömeggyilkosok, vagy egy rendszer kiszolgálói, mert zsidók (ha egyáltalán annak tartották magukat), hanem mert meg volt a lehetőségük, hogy pozícióba kerüljenek.

Ja, és Rákosi Rosenfeldként született, és nem Rothként.

pejka 2009.05.14. 23:25:34

Vadász2:Lehet népirtani vagy nem?Van-e kiváltságosság vagy nincs?ha ez butaság,akkor kéretik a talmudod érvényteleníteni.Addig eléggé demagóg a duma,amíg vallási alapon lehet országot alapítani.E posztban 108-szor írták le a "szélsőséges"-t.Vajon ebbe beletartozik az anarchista,bárki-bármit is?!

Seca81 2009.05.14. 23:47:57

Inkább egy német-japán, vagy dízel-benzin esetleg új autó-régi szar vitát!

Ez már kicsit gáz...

Nem gondolom h Gyulavitézt támadni kéne bármiért is. Megírta azt a cikket amely valóban nem ide illik, viszont megosztotta velünk, kíváncsi volt a véleményekre, másokkal is történt-e valami hasonló stb...
Ennyire nem gondolnám alávalónak a TC stábját h merő rosszindulatból írnák a postjaikat. Ez a cikk most valóban nem jött be, viszont nem kell rögtön anyázni, akinek nem tetszik ne szóljon hozzá, vagy nézzen be 1-2 korábbi kihagyott Belsőség írásba.
Vagy böngéssze a használtautót :) én is azt teszem! (ez volt a reklám helye)

pejka 2009.05.14. 23:49:13

Még egy kérdésem van:ha olyan jó volt régen,minek kellett rendszerváltás?!Addig értem,hogy a "rendszer"ellen harcoltak,de az a sok ember aki meghalt a bolsevizmus miatt,tényleg rosszul látta?!Sajnos igazuk volt,alig 70 év és ellep a fertő.No,de ne ugassak pálinka volt a jelem.És örüljek ha segítenek.Mer'a magyar csak illen tahó,jár neki a segítség,csak nem jut.

Seca81 2009.05.15. 00:00:47

@Krisi: Én pedig azt vettem észre, hogy a cikkeket egyfolytában lehúzó hozzászólók, akik váltig állítják, hogy így meg úgy süllyed a TC színvonala, kiégtek, szart sem tudnak felmutatni; valahogy mégis mindig elolvassák a következő cikket, melyhez szintén rendre hozzászólnak. Mintha nem létezne más autós oldal... (Belsőség - ahová visszahúz a szív :))
Bíznak a stáb "felvilágosodásában" ? Ugyan. A TC egy olvasható, átlátható felületű, többnyire "poénos" cikkekkel, tesztekkel ellátott autós oldal. Nem véletlenül a legnépszerűbb. Nem csak számomra, úgy látom más számára is... Ami nem túlságosan érdekes azt nem kell elolvasni. Ilyen egyszerű.

Seca81 2009.05.15. 00:03:36

@pejka: Sajnos csak "módszerváltás" történt... Ahogy a ma esti showman mondaná.

Seca81 2009.05.15. 00:14:28

Elkapják a Tesco betörõit.
A rendõrségen folyik az adatfelvétel:
- Neve?
- Lakatos Gáspár
- Kora?
- Ott nem mi voltunk!

Seca81 2009.05.15. 00:21:13

A zsidó fiú odamegy az apjához:

- Apám, én megházasodom!
- Na végre édes fiam, már épp ideje volt. És kit veszel el?
- Hát a Bélát!
- A Bélát? De ő nem is zsidó!

AtoszMester 2009.05.15. 00:32:06

Am inkább egy rakás süti, mint egy rakás bodzaszedő.

dennisthemenace 2009.05.15. 01:35:11

@qualitaet: Nem nyert;en rohogok rajtad.
Engem ugyanis abszolute nem erdekel a sok baromsag,amit osszehordotok.Olyan helyen elek,ahol senkit sem erdekel a masik identitasa,felekezete,szexualis vagy egyeb beallitottsaga.Azt azert egy kicsit sajnalom,hogy mar a Totalcar is a ti baromsagaitokkal van tele..

qualitaet 2009.05.15. 03:42:12

@vadász2:

Kissé mellébeszélve magyarázod szerintem a csacska példáda de ez a kisebbik gond.
A nagyobbik az hogy hogy meglehetősen inkorrekt módon csúsztatsz:

"Te összemostad a zsidókat a kommunistákkal"

Én egy büdös szóval nem írtam, hogy miden zsidó kommunista (volt).
Ez egyszerű hazugság.
Bármannyire is furcsállod nem bírom az útszéli zsidózást és mélységesen elitélem az antiszemitizmust vagy azt, hogy bármely népcsoportot kollektíven felelőssé tegyenek az azonos származású társaik bűneiért.
A hozzászólásom annak cáfolata volt, hogy fentebb említették, miszerint a zsidók sosem sanyargatták a magyarokat.
Ez ugyebár nem igaz...
Mint mondtam határozottan elitélem az antiszemitizmust de azzal is tökéletesen tisztában vagyok, hogy a zsidóság egyes képviselői ugyanolyan mértékben követtek (nek) el emberiség ellenes bűntetteket mint más népcsoportok tagjai.

Az meg csak hab a tortán,hogy amíg faszán elmoralizálsz a nagy semmin (mert ugye én nem általánosítottam egy szóval sem),addig egy cseppet sem zavar az ahogy dennisthemenace egyértelműen és nyíltan általánosítva, trágár szavakkal sértegeti a magyarokat.
A balos kettős mérce tipikus esete.
Ettől vagy demagóg és teljességgel hiteltelen.

qualitaet 2009.05.15. 03:48:50

@Seca81:

A liberális újságíró tolja a babakocsit az utcán. Szembe jön egy nő és megkérdi:
-Jaj de édes baba! Fiú vagy kislány?
Mire a slampos firkász felemeli az ujját:
- Majd ha felnő, eldönti!!!

qualitaet 2009.05.15. 03:56:42

@dennisthemenace:

"Nem nyert;en rohogok rajtad.
Engem ugyanis abszolute nem erdekel a sok baromsag,amit osszehordotok"

Dehogynem. Ezért hisztiztél,komám :)

"Olyan helyen elek,ahol senkit sem erdekel a masik identitasa,felekezete,szexualis vagy egyeb beallitottsaga."

Mégis a magyarok herótozásával vagy elfoglalva.

qualitaet 2009.05.15. 04:09:18

@dennisthemenace:

"Nem nyert;en rohogok rajtad.
Engem ugyanis abszolute nem erdekel a sok baromsag,amit osszehordotok."

Hát persze... Nyilván a fene nagy érdektelenségtől hisztizel megállás nélkül. Hagyjuk már Ibolykát.:))

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.05.15. 08:29:16

@qualitaet:
Azt hittem, szorult beléd annyi önuralom, hogy itt nem politizálsz.

Az, hogy 60 setét ember felugrott a buzitémára, nagyon praktikus a TC-nek, mert gyülnek a kommentek, boldogok a hirdetök.
A magukat valamire is tartó törzskommentezökben lehetne annyi tartás, hogy nem pisálnak olajat az égö kanócra. Föleg ilyen témánál.

dennisthemenace 2009.05.15. 11:21:53

@qualitaet: Negy eve kulfoldon elek,tehat szamomra a magyar belpolitikai villongasoknak nincs tetje.Egyszeuen csak szanalmasnak tartom,ami otthon folyik.Mas (normalis)orszagokban mindent a gazdasagi hirek uralnak,probalnak lavirozni,tulelni a recessziot.Mit csinalnak a magyarok? Zsidoznak,komcsiznak,buziznak.Reg letunt korok jelkepeit,maskarait szedik elo,neha szetverik sajat fovarosukat,stb...
Szanalmasak es rohejesek vagytok.Ria,ria,luzeria..LOL

qualitaet 2009.05.15. 13:07:47

@dennisthemenace:

"Mas (normalis)orszagokban mindent a gazdasagi hirek uralnak,probalnak lavirozni,tulelni a recessziot."

Ott ahol te élsz kb. ezerével működnek az emberölésre is kész újfasiszta szervezetek, míg Magyarországon max.szélsőjobbos csoportok vannak akik ezidág (szerencsére) még senkit nem bántottak.
Ott napjában támadnak meg külföldieket pusztán a származásukért.Gazdsági csúcson komplett üzleti negyedet vernek szét a tütetők és a rendőrök ártatlan embert ölnek az utcán vagy terroristának nézett külföldieket a metroban.
Ja és az általad misztifikált országokban nyíltan neonáci tömörülések be is vannak jegyezve és horogkeresztes zászlót lengetnek és "Sieg! Heil!"-t üvöltözve napjában masíroznak karlendítve ,gyakorlatilag háborítatlanul.
Arról nem beszélve, hogy a környező országokban mindig a magyarokat verik származásuk miatt és nem fordítva.
Úgyhogy ne kamuzz itt össze-vissza.

megint 2009.05.15. 13:53:03

Igen, akármilyen furcsa pont az oroszoknál nagy probléma a szélsőjobb, ott elég szépen verik a nem oroszokat, sőt nem kevés gyilkosság is volt, jobban mint nálunk, de ott vannak a franciák is, sőt még Izraelben is működik szélsőjobbos csoport, nyilván ott más a felállás mint a németeknél volt, spanyoloknál szintén, szal ez mindenhol probléma, ahogy a szélsőbal oldal is lassan de biztosan erősödik, pl görögöknél, sőt a példaként említett északi államokban is, foglalgatják az "üres" épületeket, németeknél ugyszintén megtámadják a rendőröket, válság idején ezek az irányzatok felerősödnek, régen is így volt, az USA-ban meg 40 éve még a katalógusokban meg voltak jelölve azok a helyek ahova nem volt ajánlott menni mert négerek lakták, szal azért nem minden úgy néz ki mint ahogy a tv-ben mutatják.

dennisthemenace 2009.05.15. 14:56:42

@qualitaet: Ezrevel?? Na ne mondd.Speciel horogkeresztet csak a hindu templomok falan lattam.Birom,mikor ilyen jol ertesult mindenki,hogy mi van itt...
Kamuzni ti szoktok,meg a veziretek.

moles 2009.05.15. 16:12:59

@dennisthemenace: az az árpádsávos "rongy" arra is jó a seggtörlésen kívül,hogy esetleg valaki lenyomja a torkodon kisfiam.

loláb 2009.05.15. 17:29:43

@dennisthemenace: Te tényleg oroszországból osztod az észt fejlett demokráciáról, meg emberségről?!
Onnan, ahol a kommunista párt 20-30%-okat kap egy válsztáson? Meg ahol az említett szélsőjobbos csoportok ütik-verik a négereket, arabokat, perzsákat?
Ahol, ha egy milliárdos politizálni akar, akkor a kézivezérlésű bíróságok kiszedik alóla a cégeit, és lesittelik? Onnan, ahol elzárják a gázcsapot, ha ukrajnában nem a haveri kutyák nyernek egy választáson??
Onnan, ahol a 21. században területszerző háborút indítanak?
Te nem vagy százas, az biztos...

dennisthemenace 2009.05.15. 17:37:13

@moles: Tenyleg,nagyarcu? GYERE!
Eddig meg minden csataban szetrugtak a retkes valagatokat,ezentul sem lesz maskepp.Az pedig egy rongy,ennyi..

dennisthemenace 2009.05.15. 17:38:27

@loláb: Mi a banatos fenerol beszelsz???Ki mondta,hogy Oroszorszagban vagyok??
Te nem vagy szazas,ha ilyen baromsagot irsz...

loláb 2009.05.15. 17:52:49

Félrekombináltam, bocs. Mindenesetre tényleg jó lenne ha elárulnád, honnan nézve annyira szánalmas ez az ország?

dennisthemenace 2009.05.15. 19:39:02

@loláb: A Top Gear hazajabol irok.De nem csak innet nezve az.Nemetorszagi baratom is mondja,hogy miket olvas az ottani lapokban Magyarorszagrol.Minden ezekkel az idiota Vona-felekkel van tele,meg a majom motoros seggfejekkel.

loláb 2009.05.15. 20:01:46

@dennisthemenace: Ezek jelentéktelen, súlytalan figurák. Olyanok, mint a német széslőbalosok, akik G8-kor, meg május elsején szétverik Berlint.
Hír, az van róluk, mert szenzáció, de ennyi. Nem tényezők, ahogy a szélsőjobb/szélsőbal sem az (ezeket a figurákat élesen meg kell különböztetni a "tisztességes" szélsőjobbostól: akik balhéznak, azok ideólógiafüggetlen gyökerek. Tök mindegy miért, a lényeg, hogy bebaszva randalírozhassanak, mert az poén. Focihuligánok).
A szélsőjobbnak van kb 3-5% támogatottsága, éppen annyi, mint Le Pennek franciaországban, vagy mint Haidernek volt Ausztriában.

dennisthemenace 2009.05.15. 20:28:07

@loláb: Tul optimista vagy.Egyebkent nagyon ugy tunik,hogy a felcsuti kiengedte a szellemet a palckbol,de visszagyomoszolni mar nem tudja.Remelem,ha hatalomra kerul(inkabb ne,ha lehet),o szivja meg veluk a legjobban.Egyevbkent sztem sokkal kemenyebben kellene a rendorsegnek,de plane az igazsagszolgaltatasnak fellepni veluk szemben.

Krisi 2009.05.15. 20:43:25

@dennisthemenace: Te aztán 2000 kilométerről biztos jobban tudod, hogy milyen itt az élet Magyarországon :D

Ha meg ennyire örülsz, hogy kint élsz, akkor sörözgess az angol barátaiddal. Ja, hogy ők meg kinéznek, mert magyar vagy? Én kérek elnézést...

dennisthemenace 2009.05.15. 20:55:21

@Krisi: Van magyar tv-nk,ugy hogy van fogalmam rola.Nem vagyok egy sorozos tipus,de nem nez ki senki azert,mert magyar vagyok.Sot,neha elonyt jelent...

GGG77 2009.05.15. 21:25:20

Miért kellett ezzel a cikkel idecitálni a sok homofób, árpádsávos barmot?
Vagy az volt a cél, hogy kiderüljön, hogy a gyakran kommentelők közül kik azok?

dennisthemenace 2009.05.15. 21:33:21

@GGG77: Mert mar mas nem jutott eszukbe..

qualitaet 2009.05.16. 03:40:07

@dennisthemenace:

"De nem csak innet nezve az.Nemetorszagi baratom is mondja,hogy miket olvas az ottani lapokban Magyarorszagrol.Minden ezekkel az idiota Vona-felekkel van tele,meg a majom motoros seggfejekkel."

Ez az... Míg Horák Nórikáról, Szögi Lajosról és Marian Cozma meggyilkolásának pontos körülményeiről úgy hallgatnak a nyugati médiumok mint szar a fűben.
De az sem verik nagy dobra ,hogy az egyszerre három bűnügyi eljárás alatt álló Kolompár Orbán nevű köztörvényes bűnöző gyermekcsínynek minősíti a másik, 12 éves kiskunlacházi kislány elleni legutóbbi cigány attakot.
Egy nyugat-európai liberális bérfirkász előbb döglene meg minthogy ilyesmiről objektíven tudósítson.

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.05.16. 03:44:24

@GGG77: mindenféle devianciát harciasan támogató 200 001 demokratából is jelen vannak itt egy páran. Pl. az eggyel előtted és utánad hozzászóló.

qualitaet 2009.05.16. 03:49:23

@qualitaet:

Mint ahogy arról sem írnak egy vak hangot sem, hogy a Rendőrség zsinórban veszti el a pereket és és millós kártérítéseket kénytelen fizetni a 2006-os állami terror miatt.

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.05.16. 03:52:17

@mupont: „Az emberiség jövője a biológiai összevegyülés.”

Érdekesen fogalmaztad meg, de egyébként sem jó ötlet.

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.05.16. 03:54:43

@mupont: „Az emberiség jövője a biológiai összevegyülés.”

Érdekesen fogalmaztad meg; egyébként bármit, csak azt ne!

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.05.16. 04:11:34

@mupont: „Az emberiség jövője a biológiai összevegyülés.”

Érdekes megfogalmazás; egyébként attól mentsen meg minket az Isten!

dennisthemenace 2009.05.16. 05:29:27

@qualitaet: Ez a magyar endorseg es igazsagszolgaltatas sara elsosorban.Lehetne bogozni,hog mikor kezdodott a melyrepules;szerintem Orbanyasz idejen,mikor Corleone P.Sanya ult a bm szekben.
Ami a sajtot illeti,jo pelda a Lisalfold cimu szennylap,ami mar tiz eve botranyt kavart egyszer,mikor egy "bazi nagy roma lagzirol" tudositott, es a Szava lajost "neves vallalkozonak" titulalta..
Gyor rendorkapitanya egy idiota seggfej,ezt tukrozi,hogy a gyori zsaruk ket dolgban jeleskednek;baszogatni az autosokat es a prostikat.A fennt emlitett szennylapnak pedig van egy T. Gy. nevu,szenilis firkasza aki ezt ugy adja el az olvasoknak,hogy hu de fene eberek a mi rendoreink..
Ennyit Magyarorszagrol.

dennisthemenace 2009.05.16. 05:30:35

@qualitaet: Szerintem meg jol tettek,hogy utottek-vagtak a sok hoborgo barmot.

loláb 2009.05.16. 08:44:05

@dennisthemenace: Nem vagyok optimista, de tudom helyén kezelni a dolgokat. Mint ahogy az ország lakosságának túlnyomó része is tudja, hogy attól még nem lesz antiszemitizmus magyarországon, mert 300-an (rendőri biztosítás mellett!!!) felvonulnak a várban. Antiszemiták persze lesznek, eddig is voltak.

Mint ahogy ezek a szélsőjobbos csoportok is hőbörögni fognak, tök mindegy, hogy hívják a miniszterelnököt. Ráéreztek a balhé izére, tetszik nekik.

Az ilyeneket persze ütni-vágni kell, de sajnos 2006-ban messze nem csak olyanok kaptak, akik kockaköveket dobáltak a rendőrökre. És persze mindezt úgy, hogy azóta sem lehet megtalálni a személyi felelősöket. Sőt, az irányító rendőrkapitány budapest diszpolgára lett (aztán nyugdíjazása után don Pintér Sándorral alapított céget, de ez mellékes).

Magyarország szerintem is szánalmas hely, egy banánköztársaság. De nem ezek miatt a bóhócok miatt.

loláb 2009.05.16. 08:51:50

@dennisthemenace:
"Egyevbkent sztem sokkal kemenyebben kellene a rendorsegnek,de plane az igazsagszolgaltatasnak fellepni veluk szemben"
És erre minden jogalapjuk meglenne. Akkor vajon miért nem lépnek fel kemyénebben?

korszellem 2009.05.16. 12:28:28

@dennisthemenace: te vagy a beteg és és nem én...mi ez a többes harmadik,hogy "szétrúgták a seggeteket"? a te ükapádét akkor nem bántották?még biztos gallíciában voltak mi?
ne gyere nekem angliával,voltam ott és a f@sznak se hiányzik,hogy ennyi betelepülővel legyen tele kis hazánk.miért jó az szerinted,ha a nemzetállamokat telehordják mindenféle jöttment kínaival,pakival,arabbal,négerrel?
hozzánk is jöhetnek,jönnek is,de ha kárpátaljai magyar vagy(mint az egyik barátom felesége),10 évig szívsz,mire állampolgár leszel...
Magyarország a magyaroké

qualitaet 2009.05.16. 15:13:52

@dennisthemenace:

Mellébeszélsz.

Én a liberális nyugati a lapokról beszéltem, amik össze-vissza hazudoznak Magyarországról és akiket ugyanazon üzleti és politikai érdekkörök pénzelnek amelyeknek a hazai neobolsevik kleptokrácia szintén a legnagyobb puszipajtása ill. helytartója.

A magyar szélsőjobb aránya és befolyása elenyésző a nyugati vagy más országokban tapasztalható nagyszámú és szégyenletesen aktív hasonló csoportokéhoz képest.
Arról nem beszélve, hogy a nyugatiak külfödieket vernek naponta, embert ölnek, merényleteket hajtanak végre, míg itthon SENKIT nem bántanak.

A hazug balos nyugati média mégis szélsőjobboldali veszélyt vizionálva hiszterizál, hisz retteg attól, hogy gazdáik poticiókat vesztve nem tudnak tovább fosztogatni.Ezért elemi érdekük az összes jobboldali politikai erő és az ország teljes lejáratása, bármi áron.

Az a nyugati balos média ami a legutóbbi időkig felállva tapsolt a gyurcsányi csődpolitikának és az ország szétrablásának, az a média ami leszarja, a kiskunlacházi bestiális állatokat, az olaszliszkai hóhérokat és az enyingi maffiát, Malina Hedviget, Slota kijelentéseit, a vajdaságban megvert magyarokat no meg azt, hogy pl. Izraelben botrányos módon külügyminiszteri széket kaphat a világszerte fasisztának minősített és deklaráltan ultrajobbos Avigdor Liebermann. Az, aki egy percig nem tagadja azon kijelentését, hogy a palesztinokat ki kell irtani.

Ezekről kéne írniuk meg "zászlóügyben" is a saját házuk táján söprögetni.

Az Árpádsávos zászlótól (ami egy évezredes, ősi magyar jelkép és attól még az is marad, hogy a nyilasok pár hónapig sajnálatosan kisajátították) a haja szála nem görbül senkinek több mint fél évszázada, míg az amerikai és brit zászló alatt napjainkban is milliónyi ártatlan embert gyilkolnak halálra Irakban és Afganisztánban.
De nem különb az izraeli zászló sem, hisz az alatt öltek meg idén kétezer ártatlan palesztin polgári személyt, bombázták porig tavalyelőtt (is) Beirutot többezernyi ártalan emert megölve ill. földönfutóvá téve vagy lőtték le orvul a Malév 240-es járatát polgári személyekkel a fedélzeten...
Hogy csak a töredékét említsem.

Akkor ezekkel a lobogókkal is segget kéne törölni?

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.05.16. 15:26:18

@qualitaet: „hogy a nyilasok pár hónapig sajnálatosan kisajátították”
Ez is tévedés, ugyanis az nem Árpád-sávos zászló volt.

http://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81rp%C3%A1ds%C3%A1v#Gal.C3.A9ria
http://hu.wikipedia.org/wiki/A_Hungarista_Mozgalom_jelk%C3%A9pei#Z.C3.A1szl.C3.B3k

Van hasonlóság, de ez elmondható a magyar és szlovák címerről is.

dennisthemenace 2009.05.16. 19:38:35

@loláb: Mert valakiknek politikai erdeke,hogy legyenek zavargasok,kozfelhaborodast kelto ugyek,stb..

dennisthemenace 2009.05.16. 19:43:20

@korszellem: Az ukapamet nem. Az apam ott volt,hal'istennek meguszta a barom Horthy,majd az elmebeteg Szalasy korat.Azutan Rakosiet is,Kadareket is.1990-ben meghalt.Talan jobb is neki,hogy nem latja azt a szemetdombot amit ti meg a haverjaitok csinaltok az orszagbol.Egyebkent nincsenek osei Galiciabol,de ez jellemzo a kreten agyatokra..Valaki nem vonyit egyutt veletek,akkor az csak zsido lehet,mi?
Magyarorszag a magyaroke..Azert nez ki ugy,ahogy.

dennisthemenace 2009.05.16. 19:45:24

@qualitaet: Felolem.."Itthon senkit sem bantanak"; Vagy vak vagy,vagy pofatlan.

qualitaet 2009.05.16. 21:11:11

@dennisthemenace:

KONKRÉT példát, légyszíves.

dennisthemenace 2009.05.16. 22:02:23

@qualitaet: Nem vagyok ott,igy nem tudok neked osszeszedni.A parasztokat a vadaszpuskaval hova sorolod,pl??

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.05.17. 00:05:38

„Magyarorszag a magyaroke..Azert nez ki ugy,ahogy.”
Anyád picsája.

„...nem latja azt a szemetdombot amit ti meg a haverjaitok csinaltok az orszagbol.”
Nézz már szét, most mégis ki olyan pozícióban, hogy azt csináljon ebből az országból, amit akar?

qualitaet 2009.05.17. 00:17:51

@dennisthemenace:

"Nem vagyok ott,igy nem tudok neked osszeszedni."

Aha... de azért váltig állítod, hogy Magyarországon tombol szélsőjobb.


"A parasztokat a vadaszpuskaval hova sorolod,pl?? "

Ha a szerencsétlen tiszalöki roma lelövésére gondolsz akkor a felderítetlen bűncselekmények kategóriájába ahol egylőre semmi nem bizonyítja, hogy etnikai alapon gyikoltak, azt meg pláne nem, hogy valamelyik "árpádsávos" csoport állna e cselekmény mögött.

Azt viszont már ismert, hogy a pécsi romacsalád kiirtása egyszerű családi viszály erdménye, a tatárszengyörgyi nő meg közöséges biztosítási csaló.
A hisztériakeltő liberálbolsevikok meg ismét pofára estek.

loláb 2009.05.17. 01:06:22

@dennisthemenace: Aha, én is éppen így gondolom. És kinek használ, ha fasiszta veszélyről szól a közbeszéd, ahelyett, hogy gazdaság tönk szélére juttatása, és az ez ebben vállalt felelősség lenne a téma?

dennisthemenace 2009.05.17. 09:35:19

@Zsoli: A tiede.Termeszetesen csak es kizarolag a kormanyparte a felelosseg.Szerintetek.Kivanom,nyerjen a felcsuti szarhazi es majd jot vigyorgok rajtatok ket-harom ev mulva.

dennisthemenace 2009.05.17. 09:38:26

@qualitaet: Majd meglatjuk,ha elkaptak oket.Attol fuggetlenul,ha en lennek ma kormanyon,a titkosszolgalat vezetojet azonnal kirugnam,mert az mar eges,hogy az amiktol kernek segitseget a nyomozashoz.Magyarorszag..Rohej.

dennisthemenace 2009.05.17. 09:42:07

@loláb: Ne legyen illuziod;mindegyiknek a Parlamentben,kivetel nelkul.A felcsuti ugy kepzeli,hogy a valasztasok megnyerese uan rajuk szol majd,mint a kuityajara szokott,azok elkussolnak,es lehet buszken mondani;ez is a komcsik muve volt!De nem jon neki majd ossze.Nem fogja tudni leallitani oket.A gazdasaggal meg semmit nem fog tudni kezdeni,amugy sem erdekli.Csak a Fityisz adossag kifizetese,a maradek lenyulasa izgatja.Ket ev mulva terjunk vissza erre,jo?Megletjuk,mi lesz.

loláb 2009.05.17. 10:02:18

Nem sok lenyúlnivalót hagytak neki...

dennisthemenace 2009.05.17. 10:19:01

@loláb: Van ott meg boven,ne felj.Lesz neki annyi,amennyivel bebiztositja magat.

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.05.17. 15:06:53

@dennisthemenace: „A tiede.”
Kollektívan rágalmazod a magyarokat (valahonnan Észak-Európából), és akkor még vissza is pofázol, ha kapsz egy beszólást? Hát legalább ennyit bírjál már ki, hogy ilyenkor befogod a pofád!

dennisthemenace 2009.05.17. 18:03:47

@Zsoli: Pofad neked van,te kis hungarista szarfaszu.Hany eves vagy,16?A jo edes anyadnak annak ugass.Ragalmazom? Csak leirom oket olyannak,amilyenek.Ha nem tetszik ne olvasd,kis Koppany Vezer..

dennisthemenace 2009.05.17. 19:04:26

@Zsoli: Kemeny magyar csavo vagy,latom..LOL

zugyege 2009.05.22. 11:40:21

örülök, hogy itt is fröcsög a gyűlölet! persze dögöljön meg mindenki szerintem is. csak pár apró megjegyzés:
- magyarok közt is van homo
- a cigányokat indiában is utálják (az indiaiak nem cigányok)
- az árpádsávosokat félrevezették (múltba révedő tudatlanok)
- a zsidó származás nem nemzetiségi kategória
- a magyar főjobboldal ideológiája alapján jobb helyeken munkáspárt lenne

laccmacc 2009.08.05. 17:45:22

10-ből 9 taxis azt hiszi, hogy övé az út, amerre megy, mindenki benyalhat neki tengelyig. Kilóméterenként csalnak, és akkor azt hiszik, hogy örüljön a sok csíra, hogy beülhet a kocsijába.
Anya kis Corsájával mentem, rámhúzza a paraszt a kocsiját, az elfogyó sávban előreiszkolva bepréseli magát elém, hogyvészfékezni kell. Dudálok, bele sem néz a tükörbe. Hisz jól tudja, hogy csak egy gyökér alatvalója volt. Lassan megy, mert ne fogyasszon az a kocsi. Két sáv lett, belsőben marad, mert ott a jó, épp mallé mennék, hogy a külsőben megelőzzem, de amikor a kocsija segge majdnem egyvonalba kerül az én kocsim orrával, ismét rám húzza a kormányt, beáll elém. Piros lett a lámpa. Zöld. Vár, majd elindul. Megelőzöm szépen, fejem 5x akkora, mint folt. Rohadj meg, ujjam emelkedik, amit megért. Ismét piros, kirohan a kocsiból, ki akarja nyitni az ajtóm. Nem tudja, mindig bezárom. És akkor ez a köcsög állat elkezdi ököllel ütni az ablakom.
Ennyit tud. Megérdemli a sorsát. Taxis. A bunkó fajta. Feleségem megijedt, én meglepődtem. Mint mindenki más, aki látta.
És itt jön be a seggre felszerelt szecskavágó örökös hiánya.

Svéd. 2009.08.29. 20:16:26

Nekem sem tetszik ez az ultra toleráns világ. Nincs nekem semmi bajom a buzikkal azon kívül ,hogy már nekem kell lehajtott fejjel kerülgetni őket az utcán,ha zavar a buzulás. A roma dolgunkon pedig már csak keserűen mosolygok. Minden ilyen élharcos szomszédjába költöztetnék "1"-családot ,és három hónap múlva megkérdezném a véleményét. Higgyétek el nem kellene ,kell itt semmiféle szájtépés, bizonygatás és ideológia. Csak ENNYI.
süti beállítások módosítása