Punkok a parkolóban

  2009. április 12. - Winkler Róbert Címkék: tuning show 2009 tuning show

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Exploited koncerteken szoktam így elcsodálkozni: azokon a napokon, amikor nincs Exploited koncert, hol az ördögben bujkál ennyi tarajos punk?! Egy apró tévedésből kifolyólag a márkaklub-parkolóba navigáltam, és micsoda isteni szerencse!

Eleve örömteli volt egy lila Corrado mellé parkolni, és akkor még végig se néztem a kínálatot. Az igazi döbbenet a sor végén ért, amikor a lambóajtós, hatkipufogós, vajbőr űrhajóbelsővel tuningolt Astrához értem, mert mi tagadás, elállt a szavam. Ráadásul a behajtáskor ez az autó még előttem állt a sorban, röhögtem is eleget, hogy eladó, meg hogy licitálj, na ja, pont egy halálba optikázott F Astra, amire szükségem van. Illetve tényleg, annyira, de annyira csinálnék egy mélyinterjút azzal, aki erre nekiáll licitálni, mert pokoli sok munkaóra és pénz lehet az autóban – igényes mű, de Geronazzo Máriában is sok a munkaóra, mégse fizetek be rá.

A márkaklub-parkoló nekem egy régi Swiftet vikszoló egész jó csajjal indult. Folytatódott aztán egy Škoda kupéval, amit talán valami ízlésesebb színben is el tudnék képzelni. És akkor jöttek az F Astrák. Átmenetesen fényezett Gsi, hozzáillő színű bádogvödörrel, ál-beömlős, (olaszul) Szürke Lovag szélvédőmatricás sima, a Zöld Ördög, ami nekem kéknek tűnt, de legalább spinner felni volt rajta, meg hát a lambóajtós kabrió.

Ide egy Tolsztoj kéne, hogy kérlelhetetlen pszichológiai logikával írja meg a katartikus pillanatot, amikor valaki beleszeret egy F Astrába. Most tényleg, hogyan? A formájába? Nincs is neki formája. Az izgalmas műszaki tartalomba? A legdöglöttebb váltó, lehangoló motorok, érdektelen futómű... És mégis; ha összeadnánk a szerelem-Astrákra hobbiból fordított összegeket, simán felvásárolhatnánk Rüsselsheimet az összes elővárossal.

A márkaklub-találkozón az astrásokkal leginkább a Régi Swift Klub tagjai találkoztak. Őket sokkal jobban értem; a Swift azért legalább magyar, és tény, hogy nem menőbb verda, mint a szamár, amin Jézus Jeruzsálembe érkezett, igazi hűséges társ. Nem nyafog, nem hisztizik, mint egy kutya, aki akkor is ragaszkodik a gazdájához, ha veri, rúgja és nem cserél benne olajat. A régi Swiftek megérintik a lelkem, na. Még ezeket a szörnyű merényleteket is zokszó nélkül tűrik: színre fújva bedeszkázott hűtőrács, szárnyak, elvetemült lámpamorcosítások.

Ha már Carstyling, szívesebben nézegetem ezeket a létező, tényleges használatban lévő autókat, mint a csilliárdos, céges demóautókat, ez így legalább egy kis magyaros helyi íz, kulőr lokál, szoció. Szárnyas Thalia, ultramorcos Renault 5-ös, és hát persze, amitől mindig összeszorul a szív, a Manta.
(Kattra galéria nyílik)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr121060590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.04.12. 11:05:42

Nehéz a képekhez bármit hozzáfűzni... Talán csak annyit, hogy egy Astra GSI 16V egészen kívánatos autó, sőt alapvetően a formával sincs bajom. Egy visszafogottan megcsinált régi Swift (különösen a GTI) is gond nélkül vállalható. De ezek sajnos valóban olyanok, amikre csak azt tudom mondani, nagyon találó a Geronazzo Máriás hasonlat. Winkler, szólj a tulajoknak, hogy bent nézzék meg a Cultos meg Cleanes autókat, merítsenek ihletet!

Wizardus86 2009.04.12. 11:13:14

mint jelent a kulőr?

Thorodin 2009.04.12. 11:46:19

Na vazze, én is mindíg ezen gondolkodtam hogy mi az istent lehet szeretni egy Fasztrában....

spud74 2009.04.12. 11:50:41

A Manta jó. Apropó Róbert, ha már a Bumerángban elárultad egy egész országnak, hogy egy Mercury Cougarra cserélted le a Mazdát, akkor hűséges TC olvasóid elől miért titkolod?

series_one (törölt) 2009.04.12. 11:59:53

szegény rapid, csúnyán kibasztak vele.
a manta mögötti zöld kis fityó viszont a hátfala alapján érdekes darab.
a többire mit mondjak.

ommm 2009.04.12. 12:01:38

@series_one: 128 Rallye is lehetne akár...hmmm

biker_kolee 2009.04.12. 12:04:29

Aki a kársztájlingos autókat veszi tuning alapul, sikeres ember nem lehet. Soha nem tudtam rájönni, mi a jó ebben. Pláne, hogy 1.4 16V, és fulltuning.. :D Az a kabrió meg... Broáf.

@streetsta: Ott a pont. A Cultból meríteni öröm. Végig kell nézni rajtuk. Csodálatosak.

Ex Termesz, ha erre jársz, meríts. :D

Winkler Róbert 2009.04.12. 12:18:04

@spud74: Még titkolóztam volna, de a Bochkorék egyszerűen kínvallattak. Azt mondták, oké, de legalább írjam körül. Erre mondtam, hogy 68-as, de nem Mustang, a Mustang luxusváltozata más brand alatt... És akkor hirtelen azt vettem észre, hogy elárultam. Persze még Lincoln is lehetne, de hiába, addigra megtörtem.

Rocko- 2009.04.12. 12:20:43

Ex Termesznek ez egy havi adagja. :)

Mastadoc 2009.04.12. 12:23:10

@Winkler Róbert: első generációs istenkirálycsászárság :)
Motor mekkora? (remélem, h 427 vagy 428 in3 V8)
Hardtop coupe vagy convertible?
Infót még!

Leadfoot 2009.04.12. 12:23:32

@series_one: A rondaződ Fiat pécsi autó, szoktam látni. Egész korrekt darab.

Engem a szürke G Astra (amelyiken ritka balfasz módon van fönt a két álbeömlő) mögötti Bimmer érdekelne. Kíváncsi lennék, mennyire sikerült elbánni vele.

Burjánzik az igénytelenség egyébként szépen. Tényleg meg kéne mutatni ezeknek 1-2 cult autót. Lehet, hogy rájönnének, mennyivel jobban néz ki gyári (közeli állapotban) a kocsi - csak úgy natúr, egy szép alufelni, egy nagyon szolid spoiler, és kész.

Az Astra cabriós emberrel pedig meg kéne ismertetni a "kevesebb néha több" elvét.

Leadfoot 2009.04.12. 12:26:40

Ja, és a fényezett vödör az nagyot üt... :-D Igényessége a mellette álló autóéval vetekszik.

A csajnak innen nézve elég jó a futóműve, de a mögötte álló MG ZR-ért nagy kár volt.

Winkler Róbert 2009.04.12. 12:33:07

@Mastadoc: Kicsike, 302-es, de szépen szól. Hardtop, fekete viniltetős, vajszínű.

series_one (törölt) 2009.04.12. 12:35:59

hőőőjjjj...
a rapid mögötti wartburg szerelvény megvan valakinek?
:)))

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.04.12. 13:43:03

a bordó tajigás meg az astra egyenesen mehet is a kárvolt blogra..

HARholio 2009.04.12. 13:48:56

Robi, a Fastra nem magyar közel annyira, mint a Swift?

Papp Sanyi 2009.04.12. 13:59:41

A kabrió astra hogy kap műszaki engedélyt? Ilyen kormánnyal hogyan lehet közlekedni? Arról nem is beszélve, hogy az A oszlopon lévő (biztosan nagyon fontos) műszeregyüttestől pont nem lehet látni az elélépő mammert a zebrán...

mat323 2009.04.12. 14:23:25

Sziasztok! Itt egy új autós közösségi oldal és tuning magazin:
www.carmania.hu

zalkapone 2009.04.12. 14:47:58

Sohaj... Az a Thalia, édes Istenem! Erre nincs szó. Meg csóringer Astra... Van ezeknek szemük?

Negrogo 2009.04.12. 14:49:25

hat igen...ez a kategoria amibe nem tennem a labam. nem szivesen szalnek be ezekbe. ocsmany mind.

driftrabi 2009.04.12. 15:47:18

A spinner felnis astra az kecskeméti. Elég jól fel szokta dobni a napom, főleg hogy láttam épülésének fejlődését.

Winston Smith 2009.04.12. 16:14:10

Most komolyan, létezik ember a Földön, akinek tetszenek ezek az ocsmány tuningszarok?

Ubul1 2009.04.12. 16:16:15

Ez a Manta még elég tűrhető, a sárga Golf pofás, még megy is a fekete a sárgához, még a bedeszkázott hűtős pirois Suzi is bevállalható, a többi a agyon csicsázott telepi suttyók kategória. Dehát az összes túlárazott szemétség újságból ez dől, akkor miért lenne másképp?
@HARholio:
Mi csak motorokat szereltünk össze, miután 2 év erőlködés után látták h nem megy a Szgotthárdiaknak az igényes meló inkább a polákokhoz száműzték az összeszerelést. Ennyire magyar. Ellentétben a 100%os Suzukival.

Ubul1 2009.04.12. 16:18:07

@Winston Smith:
Telepi suttyók, szintetikus bogyók meg kommersz rövid által kiégetett aggyal, el kell nézni nekik XD

m.a 2009.04.12. 16:23:01

@Ubul1: Ott vannak még a 14 éves, F&F filmeken nevelkedett kölykök is :)

aqwre (törölt) 2009.04.12. 16:25:56

@Winston Smith: Sorba állítani az összes tulajt és lelőni,autót felgyújtani:))) Éljenek a paraszt magyarok,a világ autóstársadalmának szégyenei!! Tisztelet a kivételnek! Gusztustalan,igénytelen,MAGYAR:))

Bazsi84 2009.04.12. 16:40:55

Az F astrának igenis van alakja. De ez a 6 kipufogós bohóckodás már sok. A kékes-zöldet még el is fogadnám.

red87 2009.04.12. 16:58:54

a Régi Swift Klub vezetőségének nevében köszönöm a kedves szavakat, mi is ezért szeretjük a jószágokat! mindazonáltal van pár széppé tett F Astra...
és gánnyá alakított Swift is, természetesen.

ha valakinek kedve támad esetleg Swifteket nézegetni, szeretettel várjuk 18-án 15órától a Campona hátsó parkolójában, egy baráti csevejre;)

Mortal Vombat 2009.04.12. 17:29:37

Nem tudom,mit szidják itt sokan az alap Fasztrát. Gyárilag egy tök elfogadható,sportos kinézetű kocsi a szép lankásan lejtő 5.(3.)ajtóval. Nekem nagyon tetszik benne,hogy a tetőoszlopai vékonyak,nagyok az üvegfelületek. Hogy néz ki a mai kompaktok többsége? Felfújt,kövér kasztni,lőrésszerű oldalablakok,gusztustalan c oszlop,meredek,kombiszerű far.(itt majd biztos jönnek egyesek azzal,hogy mennyivel biztonságosabbak az újak)
Amúgy a képekhez sok hozzáfűznivalóm nincs,ezek után mindenki ki tudja találni,mi a véleményem ezekről a tuningcsodákról.

Szaszabee 2009.04.12. 18:00:59

Én sem tudom mi bajotok van az FAstrákkal. 93tól csinálták őket, és hasonlítsuk már össze az akkori kortársaikkal. Nos akkor még a Face lift előtti Swiftek gurultak ki Esztergomból. Azért az F a kortársaihoz képest egy pofás kisautó volt. És ne a mostani csodákkal vessünk össze egy 8-16 éves autót.
Nos ezek a szét Pimpelt csodákkal az a baj, hogy van egy határ ahol megkéne állni, ahol még szép a kocsi. Álltalában ezt a hátárt nem veszik észre tulasdonosok :S
Bár inkább a fenti verdák egyike (kivéve űr astra) mint ezek valamelyike www.youtube.com/watch?v=e_I6ltvJlsc&feature=related

Ubul1 2009.04.12. 18:07:58

Pontosan, az F Astrákkal csak az a baj, hogy szimplán túl sokat látunk belőlük, de megjelenésekor sokkal innovatívabb volt mint az átlag unalmas német alsóközép. Szerintem is több megbecsülést érdemelne. Ha kicsivel igényesebbek lennének a belső műanyagok, mondjuk egy Golf 3-as nívó, akkor komoly kategóriája lehetne annak a kornak.
Szóval ideális megoldás ha kényelmes és viszonylag tágas gép kell 400 rongyért.

oggy71 2009.04.12. 19:01:12

Emberek!
Térjetek már észhez!
Az F nem jó tuningalap!
Ellenben egy jómunkásember hűséges autója, nekem is volt, 5 liter g-vel kimentem a világból, és elment "némileg" silányabb anyaggal is.
Most egy G nyúzok és a tuning nálam kimerült egy gárnyitúr 16"-os felniszettel!

w a s d 2009.04.12. 19:02:51

Szerintem úgy lenne jó a tuning F Astra, hogy fényezetlen tükrök, lökhárítók, kilincsek, oldalvédő csík, alap gyári fehér festés, meg jó futómű, jó fék, és C20XE motor.:D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.04.12. 19:05:13

A céges fiat doblómon minden elem sérült van rajta alufelni és a rugók az állandó nagy terheléstől le vannak ülve .Akkor ez most CULT???:-))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.04.12. 19:07:46

A vaxolós csajnak iszonyat melle melet.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.04.12. 19:11:33

Ez a szemöldök divat sem tesz jót minden kocsinak.

red87 2009.04.12. 19:21:42

csalóka a kép a leányzóról, nem iszonyat, de nagyon helyes leányzó:))

Tipo16v 2009.04.12. 19:47:38

attol h minden elem törött attol nem cult:P épp ez a lényeg...rat..esetleg:D de csiszold fémig néhol...locsold..és jövőre hozhatod:P
én ma voltam és szerintam nagon jó volt ez az egész, bár a 7500ftos driftet kicsit sokalltam. inkább videóztam föntről:P
aki még nemvolt annak csak ajánlani tudom.

sanyey 2009.04.12. 20:03:40

Winkler Robiról eddig is tudtam, hogy Opel-utáló , de amiket itt ír, az már -engem mint Opel fanatikust - szabályosan sért... ez így erős túlzás, hogy nem szép autók, mert ahhoz képest, hogy a 90-es évek legelején került az utakra, szerintem határozottan modern, jó formájú mindegyik.. a front talán tényleg "unalmas" picit, de ezt a problémát én a sedan-omon orvosolom egy jóféle gyári GSi lökővel + jeltelenített maszkkal.. az oldalára pedig gyári GSi küszöb lesz faragva. A GSi-k szerintem határozottan mutatósak, azt pedig senki nem vonhatja kétségbe, hogy gyorsabbak is a konkurens Golf GTI típusoknál... lényeg a lényeg: Jó autók ezek! Zárótételként pedig német GSi-sektől idéznék: "Opel is the BEST, F*ck the rest" :D Peace :P

sanyey 2009.04.12. 20:08:08

jajj, majd' elfeledtem a képekre is komit írni.. amik itt a képeken szerepeltek ( az átmenetes fényezésű GSi-t kivéve) nem mérvadóak.. sőt, én az ilyen túlgiccselt, ízléstelenül összedobott gépeket messze elkerülöm.. (tescós króm szalag mindenen, spinner felni, m3 tükör) Ami igényesen, ízlésesen meg van építve, azt viszont nem értem miért fikázzák a tuning ellenesek.. ez hobbi... van aki modell vasutazik, van aki siklóernyőzik, vagy épp motorozik és van aki átépíti az autóját.. ennyi!

Vortex 2009.04.12. 20:17:01

Ubul1 2009.04.12. 18:07:58
"Pontosan, az F Astrákkal csak az a baj, hogy szimplán túl sokat látunk belőlük, de megjelenésekor sokkal innovatívabb volt mint az átlag unalmas német alsóközép. Szerintem is több megbecsülést érdemelne. Ha kicsivel igényesebbek lennének a belső műanyagok, mondjuk egy Golf 3-as nívó, akkor komoly kategóriája lehetne annak a kornak."

Nem akarom itt a szokásos vitát elindítani, de sokat ültem céges Golf III-ban, és annak tökéletesen ugyanolyan katasztrófális a belseje, mint az F Astrának. Tényleg nem jobb egy hajszállal sem, élén a két vékony küllővel rendelkező kormánnyal :)

Zsolt

Vortex 2009.04.12. 20:19:22

A képekről : a Manta mögötti Twingo(?) is egy esztétikai armageddon lehet :)

series_one (törölt) 2009.04.12. 20:32:12

@Ubul1:

hát, volt nekem golfhármasom.
az igényes autóbelsőtől arrébb van.
ugyanolyan tucatáru, mint az astra.

Vortex 2009.04.12. 20:33:17

Ubul :

Erre az igényes belsőre gondolsz, ami fényévekkel van az Astra előtt? :)

www.hasznaltauto.hu/2695535_volkswagen_golf_1992

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.04.12. 20:49:30

... és milyen gáz a nyelvtani hibás matrica a Mantán ...

Dezső bácsi 2009.04.12. 20:55:54

Bocsánat de ki az, akit örült kíváncsiságba hajszol,hogy winkler milyen autót hajt?
és még egy kérdés: attól lesz valaki punk,hogy be van festve a haja,és színes cipője?:)

egyébként a gagyi tuning= kis hazánk..neon fény az autó alján, üvöltő kipufogó és 1.4 motor.:).ezért a lambó ajtós astra is igazi giccs,ízléstelenség. a kormánya viszont tetszik, hogy legyen dicsérő szó is.

szép estét.

Mazdafan 2009.04.12. 21:05:42

Na ez nem rossz. főleg a fekete suzuki.

trash E46 2009.04.12. 21:28:49

gyere ki holnap Robi, akkor ott lesz az enyém is :P

INSIDER 2009.04.12. 21:37:35

"Nem bántam meg, hogy kicsit eltévedtem. Az igazi show a csarnokon kívül várt. Swiftek és Astrák, ez a mienk."

A tiéd talán Robi, az enyém biztosan nem, de ez így van jól, hiszen nem vagyunk egyformák (Hála a jó Istennek!)...

Bontószökevény 2009.04.12. 22:16:04

A Manta és a Kadett Gsi után már nem tetszik a többi Opel! A Cougar nemrossz! Robinak beért az ízlése! :D

Bontószökevény 2009.04.12. 22:18:23

Tuning Thalia! Boaaaaaa! :D

Bontószökevény 2009.04.12. 22:19:29

A morcosítást nevezzük suttyósításnak!:D

Ubul1 2009.04.12. 23:04:11

@Vortex: @series_one:
Tényleg totál felesleges lenne itt vitázni h kinek melyik beltér jön be, kb olyan marhaság mint eldönteni más helyett hogy milyen ízesítéssel érdemes a túróstésztát zabálni.
DE most a 2 beltér képét egymás mellé téve rájöttem h mi hiányzik az én számíze szerint az Astrából, az a összetéveszthetetlen letisztult puszta funkcionarizmusra törekvő német puritánság. Volt egy cikk valahol ami határozottan emlékszem h a TC könyvbe is belekerült az Astráról ahol megemlítik ezt az idétlen légbeömlőt meg azt a "hurkát" amikkel egybevágólag azok futnak, aztán ez a kiszélesedő középkonzol, meg ez a rettenet kesztyűtarófedél, ami megint olyan mintha barbapapa hátsó fertályát szabták volna kicsit át h ott szolgáljon. Na ez az ami szokatlan egy német kocsiban, pláne ha alsóközép. Ez a beltér olyan semilyen, egy franciában kimondottan unalmas lenne, mert oda sokkal szokatlanabbat várunk el, sőt oda egy kis művészi inspiráció is vegyül, ez meg inkább egy súlyos ízlésficamos szobrász próbálgatása inkább. A Golf meg mint a VW-ek általában fogják a vonalzót, körsablont meg a 5mm-es rádiuszt a sarkokra, aztán terveznek valami rohadt egyszerű, kizárólag funkcióra törekvő valamit.
Na és a legfontosabb, a színek, ki a frásznak jut eszébe ami az első Astráknál valakinek mégis eszébe jutott, hogy olyan végtelenül ocsmány semmilyen szürke színű belteret csináljon?! NA ilyet hol láttál AKÁRMELYIK VW-ben is? Ott kizárólag fekete, olyan épp megfelelően eltalált felületmintázatú műanyaggal, ami persze kopogós, de nem azt kell kopogtatni hanem az ajtót a ház előtt.
Ott a Polo Mk3 beltere is,
www.hasznaltauto.hu/2647590_volkswagen_polo_1992
Van akinek tetszik, meg akinek nem, de szerintem épp ezzel az összetéveszthetetlen letisztult puritánsággal nyer meg embereket a VW az egyszerű tömegmodellek rétegében. És akkor ebben a hirdetésben bent van a hátsó üléssor is amit már el is felejtettem h milyen rendezett, ember köré szabott épp eltalált, pedig ez tényleg a VW modellpaletta legalja.
Tehát kívülről nálam egyértelműen az Astra a nyerő, mert jobban el tudott szakadni az előd Kadettől, és harmónikusabb vonalvezetésű, ellenben a Golf előző szériájára túlzottan támaszkodó design-ra. Szerintem abban sokan egyetértünk hogy egyéniségben a Golf II-es ráver mindkettőre, de haladni kell a korral, hát valami jóval innovatívabbat kellett volna összedobni Wolfsburgban, nem egy lesmirglizett, sarkoktól fosztott Golf II-est.
Viszont nem helyénvaló egy magára valamit adó német gyártótól hogy komolytalan vonalvezetésű belteret dob össze egy amúgy jól sikerült kocsira, mikor egy alsókategóriás németben magára zárja az ember az ajtót ott legyen minden funkcióra törekvő, unalomig egyszerűsített, de mégis ezekből is ordítson a minőségre való törekvés. Ez ha egy paraszthajszállal is de jobban összejött a Golf 3-nak.

SilverGhost 2009.04.12. 23:13:39

Mindig is gondolkodtam ennyi sufni tuning láttán hogy ez most hogy jön?
Béluska nézi a VW Depót, megjelenik Isten, majd kiszól az asszonynak, hogy "Mariskám, go tesco, tuningoljuk a stiftet?":D

Ubul1 2009.04.12. 23:14:05

És csakis vwman kedvéért kiegészítem azzal h a "felsőkat."-nak beállított meg netán "luxuskat"-ként hirdetett modellek tömény vicc épp a népautótól. Épp a karotta mondta h kevés olyan embert ismer aki képes lenne 28 milkát dobni egy olyan kocsiért aminek az orrán egy VW embléma vigyorog. Szóval amennyire elismerem a kisautók közt letett eredményeit ennek a gyárnak annyira rühellem h milyen nemlétező presztízst dumálnak bele a magasabb árú modelleikbe. Ha én egyszer Phateont vennék mert már nem tudnám mire szórni a lóvét max poénból tenném, és csak a 5L-es V10-es TDi-vel amibe egy profi brigáddal egy MAN turbót tetetnék felhúzva 650 HP-ra és 1000Nm-re(tiltások natürlich kiszedve) amit lehülyítek mintha egy gagyibb lenne és nyálas újgazdag hülyegyerekek olasz és japó szappanosdobozait gyúrnám a földbe drag versenyeken, egy lakkfekete belül vajbőrrel behúzott 2T-ás limuzinnal! ROFLOL

Jegkoko 2009.04.13. 09:05:53

Az agyon bojlerezett f astra vmi iszonyatosan gázul néz ki, a szárnyas tháli is vmi borzalom.Nem értem meg, egyesek miért hiszik azt hogy ha tele aggatják mindenféle szarral a kocsijukat, csak mert látták a halálos iramban valamelyik részét meg játszottak a need for speedel és hogy hű milyen jól néz ki az agyon neonozott kocsi.Hát szerintem giga gáz

biker_kolee 2009.04.13. 10:03:01

@Ubul1: Nekem tetszik. Nekem is ilyen Polom van. :D

CernaGeza 2009.04.13. 10:47:11

Most a kommenteket olvasva elromlott a tulajok kedve tőletek! :)

Szomorú hogy van egy 10-15 éves autó ami leszolgálta a kvótát, erre valami elmebajnok csinál belőle egy ilyen szörnyszülöttet.. A Manta szép.

Szerintem az f astra legundokabb kiegészítője a projektoros lámpa. Egyszerűen seggfeje lesz tőle a kocsinak.

TaaT 2009.04.13. 12:20:38

@Gyurma73:
a cult/rat/hoodride stílusok csak bizonyos német autók kiváltsága... a fiatodra a lepukkant a megfelelő kifejezés:)
Google a barátod, Wiki meg a barátnőd ha nem tiszta melyik stílus mit takar...

Mastadoc 2009.04.13. 17:47:55

@Winkler Róbert: nem nézhet ki rosszul :)
a motor ügyben meg szólunk prokeenak, hogy szerezzen egy nagyobbat :D

poszt, cikk lesz? mikor? ;)

lcsabee 2009.04.14. 18:05:10

Ha a Swift magyar autó, akkor az F Astra is az.
süti beállítások módosítása