A Bödön meg a Tehén

  2009. március 20. - ommm Címkék: winkler új vatera csodaszer bödön

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Emlékeznek még a Bödönre? A fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő csodaszerre? Winkler hosszútávú tesztje lassan a végéhez ér, nemsokára előjön a farbával. Engem is érdekel, de nagyon titkolózik, nem lehet belőle érdemi információt kiszedni.
Valami miatt nem hagyja nyugodni ez a csodaszer-dolog, hiszen tegnap a szerkesztőségi listára ezt a rövid e-mailt küldte (katt a képre ha olvasni szeretné):

Úgy néz ki, mint a Bödön, csak 140 ezer. Mi a...?

Nobel-díj vagy működő dolog? Önök szerint? Ismernek egyéb ilyen csodaszereket? Ide velük! Kipróbáljuk, megmérjük, leírjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr21008111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gin74tonic 2009.03.21. 12:07:58

a NASA autot csinal? ilyen kozel lett a hold???

IQLight 2009.03.21. 12:14:45

Holdjáró. Ott nincs zokszigén. :D

AtoszMester 2009.03.21. 12:30:10

Azért aki elhiszi, hogy ez Dízelnél is megoldás, az tényleg satubaromállat :)

bigpond 2009.03.21. 12:46:34

gin74tonic
nem csinalnak autot a naluk, csak ok voltak hajlandok tesztelni az elmeletet valamikor a 60-as evekben. irtak rola egy kb 10 oldalas beszamolot. sajna mindennapos hasznalatra alkalmatlan a ketyere, nem beszelve arrol hogy hozza kell tervezni a motort.

vomit 2009.03.21. 13:02:13

@Devil2:
bodon ugyileg nekem 7,7-rol 6,7-re ment, az tenyleg nehany deci, es ez csak egy 24 eves porlasztos auto. a meres elotte 10e km atlaga es utana 10e km atlaga, es kozben szigoruan semmi mas nem valtozott.
most van benne lassan 35e km ota, es annyi a bajlodas h. 1000km-kent egy deci olajhabos vizet ontok le belole.

az eddig nezett dizelekben viszont semmi vizet nem csap ki, vagyis teljesen gondozasmentes, viszont 10%-ot fog a fogyasztason barmilyen hasznalat mellett.

ez a PDF az eredeti amerikai talalmany brossuraja volt web.archive.org/web/*hh_/www.condensatorsales.com/assets/Condensator+Brochure1.pdf
csak 200e+ darabot adtak el belole, azok is mind hujek voltak.

vomit 2009.03.21. 13:04:02

francba, elcseszte a fajin customizalt linkemet
tinyurl.com/bodon

janó74 2009.03.21. 13:22:08

@AtoszMester: Pedig már épp kérdezni akartam :-)))))

IQLight 2009.03.21. 13:22:59

@vomit: majd Winkler megmondja, h sz*rt sem ér... :)))

secam 2009.03.21. 14:02:03

@AtoszMester: dízelnek jobb a szívo hatása plusz a turbó annál több hho gáz képzödik.a deszt vízbe kell némi szodabikarbona is.amugy vaterán találtam 16000ft {1200cm2 ig}faszi nagyon korrekt.mellesleg a you tubeon szarásig vannak a videok pl hhot begyújtva acélt vagnak vele.tapasztalat>egyenletes halk alapjárat{előtte egrmiatt ugrált}semiből jővő extra nyomaték 4200ig fogyasztás nem csökent,de nem is nőt.még egy műszert kell bekőtni{átverje a labdaszondát ez 6000ft}és akkor csőken majd a fogy.is a hho bekötéséhez kell egy vezeték amiben csak akkor van áram amikor a kocsi gyújtáson van. autóvill.szaki 500ftért kiépitett egy vezetéket,elhelyeztem furtam egy lukat a légmenyiség mérő után és ennyí gyujtáson szépen látszik a gázképzödés

Boss88 2009.03.21. 14:59:18

Eddig úgy tudtam hogy az üzemanyag nem 15-18 %ban ég el... ha így lenne akkor olyan benzin/gázolajszag terjengene a városban, meg bárhol autók körül hogy na.
esetleg lehet növelni az égéshőt ilyen durranógázos dologgal, a kémiához nem nagyon konyítok, csak ahhoz hogy nagyjából mi történik a motor égésterében.
Az tény hogy a motor hatásfoka ritkán nagyobb 30%nál, de ez nem azért van mert a befecskendezett/beporlasztott tüzelőanyag nem ég el, hanem amiatt mert egy csomó vesztesége van a motornak(súrlódások, a járulékos berendezések mint vízpumpa, vezteng, klímakompresszor, generátor, stb)amiket amiket le kell győznie. az pedig hogy a karbinál ugyanannyi benzinhez több levegő=szegényebb keverék.
ami levegő vagy bármilyen gáz átmegy a karbin, a miatta kialakult nyomásviszonyok döntik el hogy mennyi üzemanyag megy be, meg a fojtó-furatok átmérője.
ha több lev/gáz megy be akkor több üzemanyag is megy vele=nő a teljesítmény
Mindenesetre eléggé parasztvakítás szaga van a dolognak.

terrybenedict 2009.03.21. 15:23:43

Hát gratula a sok agytrösztnek.
Kibaszott kíváncsi vagyok, hogy a 20:1-es sűrítésű dízelnél mit művel akkora nyomáson a durranógáz. Jóval előtte eldurran, mielőtt elérné a felső holtpontot. Ebből következően csökken a teljesítmény, mert akadályozva lesz a sűrítési folyamat. De tegyük fel, hogy nem durran el előbb, akkor meg ekkora kompresszió hatására kellems kis vízcsepp keletkezik, aminek a felszínére meg kicsapódik a gázolaj...

Ha spórolni akartok, vegyetek HTO-t. Ausztriában még most is olcsóbb, mint itthon a gázolaj.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.21. 15:52:52

@Kalti: A "BT-50" feliratnál gondolod? Az nekem is megnyomásnak tűnik, de inkább a teszt során keletkezhetett.

Luighi 2009.03.21. 16:25:01

Örökmozgó nem létezik! JA JA!!(Jawohl!) ;-)

És a levegőnél nehezebb tárgy sem repülhet!

Ha az E=mc2 igaz akkor ÉPPENHOGY LÉTEZIK AZ ÖRÖKMOZGÓ (VILÁGMINDENSÉG) !

tamank 2009.03.21. 16:35:32

Most már értem, hogy idén miért megy olyan szarul a forma 1-ben Hamilton autója. Itt a válság nem futotta a kütyüre :-)

Secnir 2009.03.21. 16:47:43

durranógáz
előállítása könnyű, de időigényes. asszony főz mexiói csilis-babos-kukoricás kaját, iszok rá sört, és 3 óra múlva kész a durranógáz.

Tesla
nagy koponya volt az öreg, ne feledjünk 2 dolgot, amit az életrajzírói sem szoktak:
1. csak azért nem ő lett a rádió atyja, mert ő nem szimplán az adó-vevő párost készítette el, hanem a tökéletes adó-vevőt, ti. az adó a vételhez szükséges energiát (gyk áramot) is sugározta a vevőnek. meg is csinálta, nem volt rá kereslet, el is tüntette a jegyzeteit. (lásd mobiltelefon töltés drót nélkül)
2. Teslának rengeteg találmánya - volt. Azonban (naplója és asszisztense szerint) kiszámolta, hogy a rengeteg elektromos energia felhasználás mit okozhat a földdel, és gondolkodott rajta mit tehet. Ám egy szép napon Buksi kiszökött (nem volt százas az öreg), és összetépte és eltüzelte néhány jegyzetét, ill. találmányát. Hála neked Tesla, most szopunk.
ami az ilyen, és ehhez hasonló találmányokat illeti, úgy vagyok vele, mint dédi volt: hiszem, ha látom.
ha a kezemben van, kipróbálom, és úgy látom jó, akkor beépítem az autómba. és leszarom a BME-s mérnököket, meg a fizikusokat. amíg nincs a kezemben, addig persze nekik van igazuk.
(különben a BME számára mibe kerülne megvenni egyet és letesztelni, majd a nyilvánosság elé állni?)

GM:
nagyon jól elvoltak a benzines autókkal, míg nem jött a válság. akkor érdekes módon előhúztak a cilinderből egy vilanytanulmányt - aminek az előállítása hónapok, esetleg évekbe telik. hol volt eddig? hogy sikerült 3 hónap alatt kész autót csinálni belőle? sőt, már van európai verziója is. nahát, ez meg több mint furcsa.
@secam:
könnyű állva hagyni egy állólámpás mercit ezzel az autóval...


na, hagyjuk abba, és most beszélgessünk a hüvelygombáról.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.21. 17:15:31

@Secnir: "aminek az előállítása hónapok, esetleg évekbe telik. hol volt eddig? hogy sikerült 3 hónap alatt kész autót csinálni belőle?"

Hol látsz kész autót, Einstein?

"sőt, már van európai verziója is."

De nincs. *Terveznek* európai verziót. Szövegértelmezés megy?

"nahát, ez meg több mint furcsa."

Szerintem meg az a furcsa, hogy annyi fogalmad nincs a témáról, hogy tudd, évtizedek óta kísérleteznek a gyártók elektromos hajtással, de még mindig nincs eladható formában a nagy súly, kis hatótávolság, hosszú töltési idô miatt.

Arról nem beszélve, hogy az elektromos autó semmivel nem környezetkímélôbb, max nem te eregeted a szart a levegôbe, hanem az az erômû, amelyik az áramot megtermeli.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.21. 17:19:08

@Luighi: "Örökmozgó nem létezik!
És a levegőnél nehezebb tárgy sem repülhet!"

A levegônél nehezebb tárgy repülését, vagy a víznél nehezebb tárgy úszását - ellentétben a perpeetum mobilevel - semmilyen fizikai törvény nem zárja ki. Honnan veszed ezt az ökörséget?

pet77 2009.03.21. 17:28:14

fogyasztáscsökkentö eladó!!!!
Csak most 100 000 Ft, IL FERRO- S balekok előnyben,nekik további kedvezmény" Devizahiteleseknek is és brokernetes shanghai expresszeseknek is pláne. Továbbá azoknak, akik annak idején eredeti gyapju takarot, valamint üdülési jogot vásároltak
Az első 10 vevő ajándék csodakristélyt kap ajándékba, ami minden betegséget gyógyit, És garantáltan Üdvözit!!!!!!!!!
TEL:209-364-557

pet77 2009.03.21. 17:32:37

@Hrzrasn: Kivéve,ha atomerömü aminek nincs emisszioja...Persze fokozott figyelmet igényel, de jelenleg a legolcsóbb, és leg környezetbarátabb(kevésbé szennyezö) energiaforrás.

janó74 2009.03.21. 18:11:51

Én csak azt nem értem hogyha ilyem menő a cucc, és valóban a leírtakat teljesíti, akkor miért a vaterán árulják?

yard (törölt) 2009.03.21. 18:34:40

Én nekem csak azért nem kéne, mert utálom, ha a motor visszatermeli a benzint a tankba.
A nagy autógyárakat érdekelné a dolog, csak nekik sem kell, mert a TC hatására most kezdenek ráállni a használt kocsik gyártására.:)

cso zsi 2009.03.21. 18:37:41

@eldiablomismo: Mert az szentírás, amit ők állítanak?
Valamelyik nap a felforrósodott kocsiban hagyott öngyújtóról "bizonyították be", hogy nem robban fel, mert nem lesz a kocsiban elég hő.
Mi nem készítettünk videót, mert lemaradtunk az eseményről.
Csak egy kis durranást hallottunk a kocsi felől, és beindult a riasztó.
Az eredetileg a műszerfal tetején hagyott sárga átlátszó öngyújtó 15-20 apró darabban szóródott szét a kocsiban.

yard (törölt) 2009.03.21. 18:40:05

@pet77:
Jelenleg valóban az atomerőművel előállított villamos energia a legolcsóbb. Kb.7.50/kwh, (önköltség)de ebből 3 Ft a keletkezett igen veszélyes hulladék kezelése. Amit lassan sehol nem akarnak befogadni. Az erőmű egyéb veszélyei -bármilyen biztonságos- melyek kiszámíthatatlanok, jelentősen ellene szólnak.

yard (törölt) 2009.03.21. 18:44:24

@Secnir: Tesla azt amiről írsz a korabeli technikával nem tudta volna megcsinálni. Vagy, ha igen mond már el hogyan? Nagyon kiváló fizikus volt, csak megelőzte a korát.
A BME pedig szerintem szarik az ilyen hülyeségekre.

loláb 2009.03.21. 18:56:59

Tesla: Nekem a legvalószinübbnek az tűnik, hogy nagy tudással, hihetetlenül fejlett intuicióval rendelkezett, és noha számos találmánya megelőzte a korát, de a legvitatottabbak valami svindlin alapultak.

Már csak azért is gondolom ezt, mert mikor az Edisonnal vívott párharcot elvesztette, megbomlott az elméje, és eltüntette a megmagyarázhatatlan műveinek terveit, és azokról csak homályos elbeszélések maradtak fenn.

De az biztos, hogy korának egyik legnagyobb feltalálója volt, még ha bizonyos lépései erősen marketingszagúak voltak is.

Hátezmármi (törölt) 2009.03.21. 19:13:23

Ezek a hülye autógyárak dollármilliárdokat költöttek eddig a hidrogénnel működő autókra, meg további milliárdokat, hogy megfeleljenek az EURO szabványoknak, amikor a vaterán ehhez képest fillérekért vehetnének csodamágnest meg kapszulát, meg csapvízből hidrogént előállító bödönt.

A sok értelmetlenül eltapsolt milliárd miatt most meg csődközelbe kerültek.

Tényleg van még ember, aki elhiszi, hogy ezek a vackok bármit is érnek és az autógyárak nem csapnak le rájuk az évtizedes fejlesztések helyett?!

yard (törölt) 2009.03.21. 19:16:01

A döntő érv számomra, hogy miért nem kéne: viszonylag olcsó, így mindenki megveheti. Ha meg mindenkinek van...az olyan snasz sztem:)

Hátezmármi (törölt) 2009.03.21. 19:28:45

Na de tényleg, van aki azt gondolja, hogy ott, ahol gyáranként száz képzett mérnök dolgozik, a porlasztástól a szoftveres megoldásokig, az örvényléseken át a felhasznált ötvözetekig mindent ezerféleképpen kipróbálnak, senki nem jön rá, hogy egy kis hidrogén kéne a motornak, vagy egy mágnesdarab?

Ugyan már....

Hrzrasn (törölt) 2009.03.21. 19:30:12

@pet77: "Kivéve,ha atomerömü aminek nincs emisszioja..."

És az atomhulladék az micsoda?

Na ezért termelik még mindig az elektromos áram többségét kôszén- ill. barnaszén-tüzelésû erômûvekben.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.21. 19:37:47

@janó74: Miért, a többi forradalmi találmányt miért a TVshop-ban árulják? :)

pferi 2009.03.21. 19:38:34

Kis gépészmérnöki ismerettel rendelkezem, ami biztos, hogy a HHO (két rész hidrogén egy rész oxigén...) más néven H2O, még másabb néven VÍZ gáz előállítása ami ügye GŐZ nem nagy dolog. Egy mai motor kb 30-40 százalék hatékonysággal dolgozik - (benzines kevesebb, dízel több, ha a bevitt üzemanyagból nyerhető energia és a kapott (főtengelyen mért) energiát nézzük. ) - a fentebb írt százalékokat mai technológiával lehetetlen elérni. Olyanról már hallottam (bár a működési lényeget nem értem és pontosan sem emlékszem rá), hogy vizet fecskendeznek az égéstérbe, de ennek hasznosságára sem bizonyítékot sem technikai érvet nem olvastam eddig. Ez valami keveréke lehet ennek a megoldásnak és a bödönnek. Az ár nem is vita témája, egyértelműen nevetséges. Működéséről semmi biztosat nem lehet mondani (majd talán Winkler). Viszont azért gondolom mint mindenkiben fölmerül a gyanu, ha ez tényleg akkora buli miért nem használja egy autógyár sem?

Hrzrasn (törölt) 2009.03.21. 19:47:43

@pferi: "Kis gépészmérnöki ismerettel rendelkezem,"

Az baj, mert ide inkább kémiai ismeretek kellenének.

"ami biztos, hogy a HHO (két rész hidrogén egy rész oxigén...) más néven H2O, még másabb néven VÍZ gáz előállítása ami ügye GŐZ nem nagy dolog."

A HHO hidrogén és oxigén gázkeveréke, ami az elektrolízis során a vízmolekula szétbontásával jön létre. Nincs köze a gôzhöz, ami gáz halmazállapotú víz.

gin74tonic 2009.03.21. 20:01:53

tesla nak volt foldrenges csinalo gepe is ....

Kicsijoe 2009.03.21. 20:17:07

@repecs: Én ezt még egy kicsit kitekerném-ha nekem lenne egy ilyenem,és tényleg tudná,ami ott le van írva,hát én valószínűleg meztelen playboymodell-karavánnal vitetném Winklernek a cuccot ingyen,hogy próbálja ki,és tegye ki a totalcarra,hogy ez ilyen fasza,nem a vaterán bohóckodnék...

MP 2009.03.21. 20:21:12

@cso zsi: Azért kíváncsi lettem volna. Nekem is ment szét gyújtóm a kocsiban de csak elrepedt. Amúgy meg nem szentírás de ők legalább megpróbálnak pár dolgot. Itt meg a sok hozzászóló keveri a szezont a fazonnal. csillagrombolo@vbtt.huitába csak azzal lehet bocsátkozni aki legalább alapszinten van.

Gomulka Béla 2009.03.21. 21:15:51

@Hrzrasn: Az ero"mu"vi pernye (hamu, egészen olyan mint a cement) annyi radont tartalmaz, hogy a pernyehányók is sugároznak, de nagyon. És a pernyehányók jó nagyok, nem lehet csak úgy lebetonozni o"ket. És a radon nemesgáz, oda megy és azt csinál, ahova és amit akar. (Persze elo"bb vagy utóbb az u"rbe megy, vagy szét, de addig elég csúnya dolgokra képes.) Az atomenergiához sokkal to"bb fegyelem és érettség szu"kséges mint a szén elégetésével nyert energiához. Hasonlóképp to"bb fegyelem és érettség szu"kséges ahhoz, hogy az ember lemondjon (mondjuk) a kétszáz lóero"ro"l, a légkondicionálásról, a száznyolcvanas utazótempóról - csak hogy vonatkozó példákat soroljak.
Dehogy nincs ko"ze a go"zho"z.

Vízgáz: de facto ugyanannyi hidrogén és oxigén van benne mint a go"zben, és csak egy elektrolízis vagy egy pukkanás választja el egyiket a másiktól. Messze nem olyan ko"nnyedén, de a dolog sok szempontból o"sszemérheto" mondjuk az NH3 - NH4+ egymásba alakulásával. A pohár szalmiákszeszbo"l (NH4+) elpárolog az ammónia (NH3), bele az orrodba. Ezzel semmi gond nem is volna, csakhogy az orrod belu"lro"l vizes, az ammónia visszaoldódik (NH4+), és ez addig bizgerálja a bizgerálásra fogékony sejteket, amíg te azt mondod, hogy donnervetterkrucifix, mi ilyen rohadt bu"do"s itt már megint?! Azaz: nem csak az számít, hogy mi az az anyag, hanem az is, hogy hol az, ami. (Magasabb égestér-ho"mérséklet, meg ilyenek. Állítólag. Mondom, van ismero"so"m aki egészen bájosan háztáji megoldással buherált kockamicrát hajt néha - nekem ilyenfajta ismero"seim vannak, a kockamikrás típus. Belenézek a dologba részletesebben, és beszámolok róla.)

Orionton 2009.03.21. 23:56:40

Üdvözlök mindenkit mind új kommentelő!
A vízbontást egy budapesti feltaláló alkalmazta kb. 8 éve kétütemü autókhoz.
Előnye az volt,hogy nem kellett
katalizátort használni. Ami mint tudjátok,csak kb. 30 ezer kilométert bír ki csere nélkül.Viszont javított a károsanyag kibocsátáson (pl.CO).Akkortájt akarták a kétütemü autókat betiltani, vagy kényszeríteni a
tulajdonosokat katalizátor beszerelésére.

tams9 2009.03.22. 00:10:10

Volt szó a villanyautókról, meg az erőművekről. Csak a közte lévő dolgokról nem.
Gondoljátok el mi lenne, ha este 6-ra mindenki szépen hazaérne munkából, beparkolna a garázsába és rádugná a kocsiját a konnektorra, ami annyi áramot vesz fel amennyit a biztosíték enged. Mert ugye a 200 lóerőhöz kell a tartalék energia, amit 1 éjszaka jó lenne belepréselni.
Ilyen szempontból jobban járunk, mint az amerikaiak, nálunk kb fele lenne a töltésidő, vagy ugyanakkora idő alatt kevesebb töltés terhelné a hálózatot.
De ilyen terhelésre egy ország villamoshálózata sincs felkészítve. És nem is 2 biztosítékcserén múlna a dolog.

Viszont nem megoldás az se hogy lemondjunk a 200lóerőről, mert nem visszafelé akarunk haladni. Egy idő múlva jó lenne elemelkedni a földről is, ahhoz mégtöbb energia kell.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.22. 00:34:20

@Orionton: "A vízbontást egy budapesti feltaláló alkalmazta kb. 8 éve kétütemü autókhoz."

Persze, Pityu. Na és mivel bontott vizet a professzor úr? Egy 6V-os Trabant akksival?

bigpond 2009.03.22. 01:07:24

Orionton
mi meg udvozlunk teged mint uj kommentelo!
isten hozott az arenaban:-)

sajnos a 2 bizonyitott kiserletben palackozott hidrogent (kesobb egy generatort ami tortenetesen NEM vizbol allitotta elo a hidrogent) hasznaltak, ezzel radikalisan csokkentheto a benzin/levego arany es a motor hatasfoka is.
az on board generator nagy, nehez es draga volt mind uzemeltetni mind megepiteni, a palackozott verzio allando tobbletkiadast jelentene ami utne a megtakaritast.
mindketto kb 200 x annyi hidrogent adagolt a motorba mint ez a hirdetesben szereplo bovli.

a masik amit elve'tettek sokan az a motor hatasfok. nem a surlodasok meg miegyeb miatt olyan alacsony (30%), hanem mert a robbanomotor nem az uzemanyag hojet hasznalja hanem a robbanaskor kitagulo gazt. a meleg pedig tavozik a kipufogon meg a huton keresztul.

ommm 2009.03.22. 01:16:38

@KuKori: Nem. Bizony ez így jött.

ktp 2009.03.22. 07:27:13

Egy:tévében is van egy csomó baromság mondjuk a mosóporról,hogy milyen okos,meg minden,mégsem lesz rögtön mindenki vegyész,ha megnézi a reklámot.Itt meg rögtön gépész-kémikus szakértőkkel van dolgom.
Kettő:ha valakit érdekel a dolog,cseszegesse a hirdetőt.Mérésügyileg.Száznegyvené nyugodtan lehet garis.
Három:wright-ékra is mondták,hogy nem normálisak és baromság amit beszélnek...most meg....menj ki ferihegyre és bizonygasd az ellenkezőjét.Tutira bezárnak.
Négy:egy lelkes amatőr építette a bárkát,és egy marék profi a titanicot.

próbáljuk ki és nézzük meg.Winkler?

Szűcslaci 2009.03.22. 07:55:55

Elég érdekes elképzeléseik vannak egyeseknek itt a fizikáról.
1. A HHO nem víz. Tehát nem vizet fecskendeznek be, hanem a durranógázt. Egyszer. Ugyanis elkerülhetetlenül visszaég az oxigén miatt és kaputt a dunsztosüvegnek. Csak akkor lehetne folyamatosan adagolni, ha szeparátorral előbb szétválasztják a hidrogént és az oxigént.
2. Ha ezt a szerkezeted beépítik a karburátorba szerelhető turbócskával, meg a benzincsőre csíptethető mágnessel, a motorba pedig olaj helyett tévéshopos adalékot tesznek, akkor a fogyasztás legalább 99%-kal csökkeni fog . Lehet, hogy valamit kihagytam.
3. Ez akkora baromság, hogy jó el kéne verni a hirdetőt is, meg a ki ilyet vesz, azt is. Kivéve Winklert, aki oknyomozásban van.

Szűcslaci 2009.03.22. 08:10:28

Ja, valami kimaradt: Az alternatív üzemmódú, túlhevítős gőzgép - lásd a 424-es mozdonyt pl. ) 16-25 % hatásfokkal működött. Egy mai benzinmotor pedig 40-45%-os, a dízel kb. 50%-os hatásfokú. Tehát ha a hirdető 15%-os víziójához hozzáadjuk az általa ígért 20% növekedést, akkor csak 5-10%-kal fog csökkenni a remek szerkezettel ellátott erőforrás teljesítménye. A hülyének is megéri, hát még annak, aki megveszi.

Orionton 2009.03.22. 08:16:21

@Hrzrasn: Igen és 12V-s Trabant és
Wartburg akkumulátorral. A víz vezetőképessége sók hozzáadásával jelentősen növelhető.A cél mint mondtam a
katalizátor elhagyása volt kétütemü autóknál.

Gomulka Béla 2009.03.22. 11:40:25

@Szűcslaci: Hogy tud visszaégni, ha a szívószelep bezáródása elo"tt nem gyújt a gyertya?

Kopi3.14 2009.03.22. 12:20:50

@Szűcslaci: sajnos jelenleg a 40% hatásfok még dízelmotoroknál is nagyon jó lenne, és maximum a kétütemű hjómotoroknál valósulhat meg. Benzinesek inkább csak a 35% környékén mozognak. Az 50% hatásfokhoz, és fölötti értékekhez 3000 bar feletti befecskendezőnyomás szükségeltetik, ami perpill tudtommal még maximum csak laborokban elérhető. Ezt egyébként egy magyar mérnökmutatta meg, hogy lehetséges.

@bigpond: égés, nem robbanás. két nagyságrend eltérés van az égésfront terjedési sebességét tekintve.

@Luighi: A világegyetem, amit mi ismerünk belőle közel sem biztos, hogy zárt rendszer. S közel sem biztos, hogy örökmozgó.

@secam: És ha a másik nem is akart versenyezni, csak te hitted magad sztríítrészernek?

@Chemist: A hidrogén jut a hengerbe, akkor jelentősen nő az égési csúcsnyomás, csúcshőmérséklet, utóbbi következtében a NOx termelés megnő. De cserébe legalább a CH, CO csökken. EGy jó állapotú benzinmotorban nem nagyon van az utóbbiakból, katalizátor után meg már végképp.

@firebird27: zérus enegriamérlegű körfolyamat- reverzibilis folyamat csakis papíron, meg a tudósok fejében létezik. A hőtani alapfolyamatok is végtelen idők alatt zajlódnak le, hogy meglegyen a hőátadásmentesség, stb.

Szűcslaci 2009.03.22. 12:47:48

@Gomulka Béla:
Az égéshez szükséges 3 összetevő segítségével: éghető anyag- hidrogén, oxigén - itt van - gyulladási hőmérséklet - megvan az is.
Nem létezik agresszívebben éghető anyag, mint a hidrogén.

Kopi3.14:
Ha az E= m x C2 viszonyhoz nézzük, akkor siralmas a hatásfok. Ha ahhoz nézzük, hogy ma egy tényleg jó autó elvisz 1 tonna terhet 100 km-re 3 liter gázolajból, szemben mondjuk az 50 évvel ezelőtti 12 literrel, akkor a hatásfok nem nőtt? Márpedig az általam citált gőzgép hatásfoka is igaz - közlekedésgépész vagyok - attól pedig az Otto motor lényegesen jobb hatásfokú volt, már a kezdetekben is. Ha pedig harmadára csökkentik a fogyasztást, akkor bizony háromszorosára emelik a hatásfokot. És ehhez nem kell matematikusnak lenni.

Luighi 2009.03.22. 13:30:02

A "levegőnél nehezebb nem repülhet" gondolatot mint ökörséget idéztem! Ugyanolyan földhözragadtak erőteljesen védett gondolata volt, mint most az "örökmozgó nem létezik" alaptézis! Aztán ha majd előáll valaki a 100% feletti hatásfokú géppel (vízbontás jó hatásfokkal, térenergia megcsapolás, stb) akkor meg a mostani ellenzők majd magyarázkodnak, hogy ugyebár nem lehet örökmozgó mert... (...nem láttuk 10-20 -30 stb éven túl működni, nem 0 energiából/energiával működik, stb, stb)

Nem örökmozgó, de van jó hatásfokú gép pl. a hőszivattyú. 2kw villamos energiát elektromos fűtőtesttel "elhasználva" 2kw fűtőteljesítményt produkálhatunk, ugyanezt hőszivattyúval 4-5 szörösére növelhetjük.
Valami "hasonló" trükkel a járműmotorok hatásfokát ennyivel növelve ugyan nem az örökmozgót, de a 3l fogyasztású autót nemcsak "pöcsköszörű vezetése fürjtojásokkal a talp alatt" metódussal lehetne kivitelezni.

A szempontukból (mankind) a világmindenség térben, időben zártnak és öröknek tekinthető(ezen ugyan vitatkozhatnánk, de minek). Szerintem a többi "szimpla filozófia" (ELMÉLETI FIZIKA)!
Annak azért örülök, hogy sok a képzett, művelt fórumozó, annak kevésbé, hogy az országunkat nem nagyon viszik előrébb(Bocs de nem látom! Talán mert "lelassult" a "virtuális Magyarország" szemüvegemben a processzor(a la Matrix).
1 óra gyakorlat többet ér 100 év elméletnél, szerintem...

Gomulka Béla 2009.03.22. 13:38:46

Biztos hogy megvan a gyulladási ho"mérséklet? (Agresszívabban égheto" anyag mint a hidrogén biztosan van, ott az acetilén, csak hogy egy példát említsek.) De írtam már fentebb, múlt pénteken láttam egy kockamikrát: befo"ttesu"vegbe áram ment, elektródák és víz, az u"veg tetejen lévo" gáztérbo"l gumicso" a légszu"ro"házba, és a kocsi hozta-vitte J-t R. és D. ko"zo"tt. Nem égett vissza; hogy miért azt én sem tudom.

tams9 2009.03.22. 14:12:27

@Szűcslaci:
Te melyik párhuzamos világban élsz?
Még ha turbód van és a fűtést is hasznos teljesítménynek veszed akkor sincs ekkora hatásfokod.

Egyébként volt egy mérésem, aminek során egy Honda aggregátor hatásfokát néztük, és meg fogtok lepődni, de a maximális hatásfok a 9%-ot még névleges hasznos teljesítményen sem haladta meg. Részterhelésről meg ne is beszéljünk...

Igaz ez nem volt egy csúcstechnikás motor, de azért érzitek a nagyságrendet.

yard (törölt) 2009.03.22. 15:09:25

@Luighi:
A hőszivattyú kb. 30 % energiabevitelt igényel(a legjobb esetben) így állít elő 70%-ot. Az energiaforrás a Nap (levegőből) illetve a Föld(ben) mélyen lévő energia (amíg a Föld ki nem hül:D).
Hol itt az örökmozgó?
Arról nem beszélve, hogy megtérülési ideje (0 tartozik-követel) min. 5-7 év.
Addigra pedig a kacatok jó része amortizálódik, cserére, javításra szorul.
Tényleg "tiszta" energiaforrás, bár a "meghajtása" elektromos energiát igényel, ami ugye....
Csodák pedig nem nagyon vannak.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.22. 15:10:52

@Orionton:
"Igen és 12V-s Trabant és Wartburg akkumulátorral."

Aha. Gondolom simán kinyerte belôlük az 1 mol H2 elôállításához szükséges 192970 Coulomb-ot. Sorbakötött kettôt, mi?

"A víz vezetőképessége sók hozzáadásával jelentősen növelhető."

Öcsisajt, a víz önmagában nem vezet áramot, hanem kizárólag a hozzáadott ásványi sók segítségével. A H2O a maga 5.5 * 10^6 Ohm*meter fajlagos ellenállásával kb annyira vezeti az áramot, mint a gumi.

yard (törölt) 2009.03.22. 15:16:43

Én most bontottam le a fagyasztószekrényről (belül) a jeget.
Szerintem az már majdnem vízbontás:)
És aksi nélkül, kézzel!

Gomulka Béla 2009.03.22. 15:19:30

@Hrzrasn: O"csisajt, a víz magában nem jo"n a csapból!
Amúgy a macskako"ro"mbe tett állítás, miszerint sók hozzáadásával no"velheto", tényszeru"! (kismosoly)

A Trabant akkumulátor sorbako"tve egy Trabant motorral jó sok hidrogén elo"állítására képes, és egy Wartburg generátor a Wartburg motorjával még to"bbre! To"bb fantáziát akarok látni, to"bb konstruktivitást! (kismosoly ismételve)

Gomulka Béla 2009.03.22. 15:22:31

@yard: Jégvárak építgetése helyett koncetráljunk a megoldandó feladatokra, elvtársak. (Gyurcsány Fefe fel nem vett nyo"szo"di beszédébo"l)

(Én csak az ojságot olvasom a dróton, ez tényleg lemond?)

yard (törölt) 2009.03.22. 15:23:05

@Hrzrasn:
Ez sem jó, mert ha csökken a víz ellenállása, akkor merül az aksi. És ki tölti majd fel. Mikor, hol, mivel? Oszt még rohangálhatok sóért is. Az meg korroziót okoz (elektrolízis). De lehetne menet közben galvanizálni is, sőt a hátsó ülés helyén lévő yakuzzit is működtetni. Sok mindenre jó egy akkumulátor. De miért nem a kerekeket hajtja (közben egy villanymoci) az aksi? Nem lenne megint az a rohadt beőttes üveg hiány, mint tavaly.

yard (törölt) 2009.03.22. 15:31:42

Nem tudom ki, hogy van vele, de amíg süt a nap kmegyek és aprítok egy kevés szénmolekulát, meg bontok egy kis vizet. Holnap hosszú utam lett. Ja és a kisérletező kedvűeknek: a Trabant és Wartburg aksit sorba kössétek, ne párhuzamsan, mert elbomlik az akkusav!

yard (törölt) 2009.03.22. 16:27:41

@Gomulka Béla:
Ne tököljünk! Fogjunk össze, csináljuk meg!!!
Osztán meg hol van már a Wankel-motor. Mondjuk a Rubik-kocka, az jó volt.
Egyébként a desztvízzel kapcsolatban kétségeim vannak, mi van télen, itt állunk majd hidrogén-oxigén nélkül, sőt szétreped a dunsztos? Sós kell, az télen nem fagy meg, vagy fagyálló, vagy vodka, bár a chivas sem rossz.
Én ahogy bejön a jóidő, felteszem hátra a "szélmalmot", az csinálja majd a villanyt. Kiszámoltam, ha 100-ig gyorsulok, onnan már ingyé van minden. A Vaterán nem fogom nyomatni, félek, hogy lemásolják és akkor másoknak is jó lesz:)

yard (törölt) 2009.03.22. 16:31:14

Továbbá be fogom építeni az "Ős-bödönt" (is), az vizet és trutymót termel, azt leszűrőm, és a vizet elbontom. A trutyiból aszfaltot állítok elő a kátyúk betömésére, vagy étolajat, bár az most elég olcsó.

morcosboci 2009.03.22. 17:26:57

jót nevettem a hozzászólásokon! Köszönöm nektek!! Ha túl leszünk ezen a fletón már tisztán látom Magyarországot mindenki más előtt. Ahol ennyi ész és találékonyság egy időbenm egy helyre keveredik ott a határ a csillagos(3-4 vagy legalább 6-ágú) ég!

Gomulka Béla 2009.03.22. 17:42:59

@yard: Ettore Bugatti, amikor egy vevo" arra panaszkodott hogy a kocsi nem indul hidegen, azt mondta hogy akinek Bugattija van, annak legyen fu"to"tt garázsa is. Hasonlóképpen, egy befo"ttesu"veges fogyasztáscso"kkento"t beépíto" ne legyen olcsójános! (Egyébként, ha elég nagy a vízto"meg, a tárolt ho" megelo"zheti a fagyást. Lásd az óceánokat: lassan elfogy a jég a medve talpa alól!)

Maura 2009.03.22. 17:55:47

Ok, most itt HHO-rol van szo, ami nem viz, hanem durranogaz vagy mi...
De ugye a ketutemu trabantok legendasan jobban mentek huvos kodos reggeleken, igaz? Nem lehetne ezt (is) valamifelekeppen tudatosan alkalmazni?

janó74 2009.03.22. 18:01:21

"Kiszámoltam, ha 100-ig gyorsulok, onnan már ingyé van minden" Onnan meg a súlyos tízezreket fogod fizetni a gyorshajtásért :-))) Ez így megint bukta. Ja! persze ha csaknem kizárólag pályán közlekedsz. Mert nekünk abból is olyan sok van...és jó minőségű...

janó74 2009.03.22. 18:15:04

Az a baj hogy szűklátókörüek vagyunk. Miért kell ez pont az autón belűl megvalósítani. Csináljuk meg nagyban, mondjuk a garázsban, ami egész éjjel gyártja nekünk a hidrogént. Ezt már csak át fejteni az autóba beeszkábált tartályba, és kész. Áramforrás adott, mert ott a konektor. Fagyásveszély kiküszöbölve. Ha sokat mész és kifogy a tartály, akkor sincs gond, mert ott van a vaterán vásárolt cucc, csak egy kapcsoló, és minden oké. Ha jól csinálod, még a lakást is fűtheted.
Na ezt azért még ide beszúrom,mielőtt még azt hinné valaki hogy nem vagyok 100-as :-)))))))

yard (törölt) 2009.03.22. 19:03:29

@janó74:
Csakis autópályán. A városi közlekedés nem téma, 25 km-en belül simán átmegyek 4. dimenzióba, sajnos nagyobb távon nem megy (még).

yard (törölt) 2009.03.22. 19:04:43

@Maura:
A durranógáz az volt amit a Trabant "kilehelt".

secam 2009.03.22. 19:43:04

ezt az autó gyárak tizmillió dolárokat kőltenek duma nekem a mási kormány se lenne jobb sablonra emlékeztett. a föld lapos. már 70s években rohangáltak foszerek olyan 1200el,hogy a csomagtartoban lpg palackallapult pedig akkor kb 2ft volt a benya.autogyárak talán másfél éve forgalmaznak ilyet>skoda. a bmw tanulmány v 10e 550le,mellesleg a veyront verő svájcija is gázos.és el ne feledjem lpg re tervezték eredetileg öket.nem. eredetileg a dizelt mogyoróolajra terverték,de a mai is elmegy étolajal{az okosok tiz éve tudják}tesék beszámolt rola a média jöv.adó majd 400ft lett a vénusz.a 90 es évek hto.rémlik valami.a nitró nem emeli teljesitményt. erre tervzték a mottort.bio etanol,magyar kütüt beépitették nissan almérába és működött itt olvastam. eu pénzből felépitettek egy repce finomitott és nem indithatjákbe.ezek után autogyárak olaj lobbi egy hülyeség.

secam 2009.03.22. 19:48:32

@Gomulka Béla: az acetilén oxigén hozzá adásával ég 3200 fokon. {ox.1000ret emel} a hho magában tudja ezt.

papa33 2009.03.22. 20:16:05

Csak azt mondjátok, mért is nem teszik a 100 ft-os mágnest minden autóba, enne 1-2 literrel kevesebbet, lehetne 300k-val többet kérni érte (econ)?
Miközben milliókat költenek kutatásra...

janó74 2009.03.22. 20:33:19

Töredelmesen bevallom ezt a "csodamágnest" én is teszteltem, de hozzáteszem pénzt nem adtam érte hanem kaptam. Semmilyen fogyasztás csökkenést nem tapasztaltam. Biztos nem jó helyre raktam :-)))

Wadindián 2009.03.22. 21:09:58

@secam:
külföldön régebben és több modellben érhető el az LPG gyárilag.

Gomulka Béla 2009.03.22. 21:13:10

@secam: Az acetilén, levego"vel keverve magától berobban. Rabsickodtunk mi úgy a Mosoni Dunán, hogy so"ro"sdobozba karbidot meg kavicsot tettu"nk, és bedobtuk a holtág vizébe. Egyszer csak nagyot bo"ffent, és jo"ttek fel a halak. A víz húsz fokos ha volt, és a levego" se sokkal melegebb.
Mondjuk, meggondolva hogy a vízre dobott kálium fejlesztette hidrogén belobban, de még a nátriumé is - a fene tudja. De mondom, abban a kockamikrában (holnap fel is hívom J-t) ott van a nutellásu"veg, az elektródák, a gumicso", és baj eddig nem lett belo"le.

Redline (törölt) 2009.03.22. 22:05:11

@janó74: "Csináljuk meg nagyban, mondjuk a garázsban, ami egész éjjel gyártja nekünk a hidrogént."

Én inkább a sörgenerátorra szavaznék.

secam 2009.03.23. 01:51:35

@Gomulka Béla: le vagy maradva pár körel. az én verdámban is van hho fél éve. ezér keztem beirni ide,mert mindenki fikázta,de előtte még nem is hallott rola.hozá teszem én 15000 ért vettem majd vettem egy nagyobbat 30000 ért.nem a szoban forgó 140000 ftst.én nem árulok semmit,csak itt egyedüliként van tapasztalatom,ami eddig csak pozitiv. kiprobáltam és nagyon nagyon bejőtt.

janó74 2009.03.23. 06:24:41

@secam:És mennyi ideje használod? Konkrétumok? Behozta az árát? Hátha meg tudsz minket győzni :-)

janó74 2009.03.23. 06:26:35

"Én inkább a sörgenerátorra szavaznék"

Az tuti hogy hamar megtérülne :-)

janó74 2009.03.23. 06:28:36

@janó74: Ja, fél éve, de a többi kérdés még aktuális.

bigpond 2009.03.23. 07:06:58

Hrzrasn
az az 1 coulomb az honnan jott ki?
engem erdekelne. esetleg kemikus is vagy?
ha jol emlekszem vizrol volt szo es nem desztillalt vizrol. tudod olvas> ertelmez> utana lehet oktatni.
mar megint alaastad az amugy is rossz kepet ami itt rolad kezd kialakulni.

bigpond 2009.03.23. 07:08:48

bocsanat molt akartam mondani

Gomulka Béla 2009.03.23. 07:20:31

@secam: Mi jo"tt be? Milyen motor?

yard (törölt) 2009.03.23. 09:40:01

@bigpond: Qrva rosszul emlékszel, mert DESZTILLÁLT vízről és szabályozott elektrolízisről volt (van) szó a Vaterán.
Tehát Hrzsan és én is, még az olvasáshoz is értünk!!!
Gondolom nem más alakítja önmagáról a rossz képet, hanem te!
Az oktatás pedig ezek szerint rád fér.

yard (törölt) 2009.03.23. 09:42:15

@secam:
" kiprobáltam és nagyon nagyon bejőtt."
Talán bővebben kicsit, ha lehetne.

Orionton 2009.03.23. 10:02:41

@secam: Nekem 2003-ban építette be a kétütemü Wartburgomba a feltaláló.
A mérések szerint kb. ötödére csökkent a
CO kibocsátása az autómnak.

bigpond 2009.03.23. 11:02:54

yard
nem a cikkre gondoltam hanem erre:
"A víz vezetőképessége sók hozzáadásával jelentősen növelhető."

akkor ez mi?

erre reagalt az a nagytudasu.

Phys 2009.03.23. 11:28:17

Mi is az értelme ennek a zártcellás humbug generátornak? Azt hagyjuk is, hogy 18% helyett 85%, mert az nyilvánvaló hülyeség. A szerkezet ugyebár vízet bont, Hidrogénre und Oxigénre. Egy kis 1.2-es motor alapjáraton beszipákol vagy 3-400l levegőt. Ehhez adunk néhány gramm zoxigént, meg hidrogént a csodához? És még ami kicsit misztikus számomra. Minek elbontani a vizet fölösleges energiabefektetéssel, ha az az égéstérbe való bejutáskor magától is Hirogénre és Oxigénre bomlana? Ez a lényege a vízbefecskendezésnek, ahol percenként bemegy 1-2 deci víz is. Igen, a víz bejutása az égési folyamatot elnyújtja, csökkentve közben a csúcshőmérsékletet és a csúcsnyomást is. Ettől halkabb lesz a motor és elvileg tovább tarthat. Ugyanakkor igen, a víz letakarítja a koszt is a szelepek környékéről, sőt némi plusz nyomatékot is adhat. Turbos, kompresszoros autóknál különösen van értelme, ott a hűtő hatás miatt lehet kicsit tekerni a tötőnyomáson is, de ezt már a 2. világháborúban is alkalmazták repülőgépeknél, semmi új nincs benne.

Vagyis a véleményem az, hogy a víz elbontása ilyen módon felesleges energiapazarlás. Még akkor is tartom a véleményem, ha netán működik ez a ketyere, egyszerűbben, és nagyságrendekkel jobb hatásfokkal megvalósítható az elv egy egyszerű vízbefecskendezéssel.Az legalább már versenyautókban bizonyítottMajd ha a "bödönt" tiltják ki az F-1 ből,akkor lesz hihető, hogy ér valamit :-))

Phys 2009.03.23. 11:31:13

@Warbi: percenként kimaradt...3-400l/perc

Szabi01 2009.03.23. 13:35:09

Ez tök egyszerű és tuti működik!
A motor hajtja a generátort, a generátor termeli az áramot, az áram bontja a vizet, a bontott víz hajtja a motort! A kör bezárult!
Én még tovább tudnám fejleszteni, hiszen miközben a hidrogén elég víz lesz belőle, ezt a vizet egyszerűen csak vissza kell vezetni a nagyszerű HHO szerkezetbe, és kész is a perpetuum mobile!
Szép gondolat, Egely György is a könnyeit morzsolná ha olvasná ezt!

Kopi3.14 2009.03.23. 19:27:34

@Warbi: A viz bontása nem elektrolízis útján létezik, pl C közegben, 1200 C-n. Namármost a motorban nincs tiszta C és 1200 C-sem, a vízbefecskendezéskor nem keletkezik oxigén és hidrogén. Csak vízgőz, jelentős tágulással. Ami szép, jó, hűt is, ellenben rossz pillanatban adagolva jelentősen lefojtja a motort. Nem szeressük.

@Szűcslaci: Az einsteini formula az összes energiát írja fel. Ami az anyag megsemmisülésekor adódik. Namármost anyagot megsemmisíteni nemigen tudunk még, szabályozott formában még kevésbé, hajtásra hazsnálni meg pláne. Vagyis azt a képletet idecitálni nemigen éri meg. De ha előjött, akkor Einstentől tudjuk, hogy c megközelítésekor a test tömege jelentősen megnő. Igen rohamosan.

@Luighi: Kérlek segíts már, ha valami a külső környezetéből vesz fel energiát-nullponti, térenergia, kozmikus háttérsugárzás, akármi- akkor az hogy tud 100% hatásfoknál többet termelni? Annak önnfenntartónak kell lennie. Forgó mozgás előállítása esetén, gravitációs közegben surlódást hogy küszöbölöd ki? Közegellenállást? Ha mágneses mezőt veszel elő, akkor a mezők mozgásánál egymára hatásukból adódó energiaszivárgást? Egyébként ismered te a hőszivattyút, mitn olyat, hogy az micsoda? Nem vagyok benne biztos.

@secam: kérlek önts már étolajat egy mai modern CR dízelbe, és utána fizesd a javítási költségeket. Ahogy a nem megfelelő minőségű gázolaj régebben is remekü hazavágta az adagolókat. Tanáromnál halomban álltak a tönkrement termékek, amik nem bírtak kellő kenőképességgel.

Mongoose 2009.03.23. 20:22:13

@Hrzrasn:
Nem vagyok Professzor, és gépészmérnöki karon végeztem, igen izzasztó Műszaki hőtan I-II vizsga letételével is, szóbeli vizsgával, szóval tanultam a termodinamikát vastagon. Egely is csak azt mondja, hogy vannak olyan szűk esetek, amikor felborul a termodinamika tétele. Olvass, tájékozódj, én is szépen elolvastam a teljes könyvsorozatát, mert érdekelt,és nyitott vagyok minden újra, nem a netnek és a TV-nek - főleg nem annak - kell hinni. Gazdasági kérdésekben olvasd el pl. a A Tőkés társaságok világuralma c. hiánypótló könyvet, David C. Korten tollából.
Neked se kell minden médiaszemetet benyelni. Szerintem elég komoly lejárató kampány van Egely, és az ő kísérletei ellen, te meg vedd a kezedbe a Bevezetés a Tértechnológia 3. c. kötetét, és ne nekem magyarázd az észt.Hiszem továbbá, hogy meg lehet csinálni, az ÖM-t, ahol a spirális pályákon lesz energiatöbblet. Láttál már pisztrángot úszni árral szemben?? Ha megijeszted, akkor nem lefelé "menekül" hanem tovább a sodrással szemben. Ezt is leírja a könyv. Az, hogy BME-t végeztem, nem zárja ki a felelős gondolkodást a világ dolgairól.
Itt reagálnék egy másik tisztelt úriemberre, aki véleményezte a BME oktatási színvonalát. Jöjjön, és végezze el, úgy gondolom, - visszagondolva - hogy ők-is-faragtak belőlem embert, és adtak tudást, habár csekély részét használjuk ki.
Bele gondoltál abba, hogy mi lenne egy szinte kimeríthetetlen energiaforrástól? Ma mindennek ahhoz van köze. Gyakorlatilag értelmét vesztené a pénz, mint fizetőeszköz, mert majd mindent ingyen-olcsón-elő lehetne állítani. Végig gondoltál már egyszer is ezeken?
Mind1, nem vesződöm veled, az a baj, hogy a komment mögött nem látjuk az arcot, az embert és ez egy intelligens vitatkozásnál szerintem lényeges, ahogy a hangsúly,arc-testbeszéd, stb.

.Walaky 2009.03.23. 21:37:05

@KuKori:

Habpatront lehet még kapni. 3 éve haverommal 50ccm-es robogóba légszűröbe csö.. szifont meghúz.. robogó úgy megindult, hogy perecelt is kapásból vele.. :)))

Hrzrasn (törölt) 2009.03.23. 22:40:34

@bigpond: Nem "jött ki" semmiféle 1 mol, mirôl beszélsz?

1 molnyi atom elektrolitikus bontásához emlékeim szerint 96485 Coulomb töltés kell, kötések számával felszorozva, 1 mol H2-höz tehát 192970 C. 1 C = 1 A * 1 s, tehát látható, hogy nem kis töltésrôl van szó. A példa arra vonatkozott, hogy 1 mol H2 (azaz 2,01588g) elôállításához is ekkora töltés kell, amit a büdös életben nem csiholsz ki egy Trabantakksiból, és a 2 gramm tüzelôanyag sem juttat túlzottan messzire.

bigpond 2009.03.24. 01:21:31

igy mar erthetobb.
azt meg, hogy vizbontassal nem mukodik ez a varazslat mar en is leirtam.

Riasom 2009.03.24. 08:33:13

@Mongoose: Van-e valahol, és ha nincs, miért nincs egy valóban megépített, legalább demonstrációra alkalmas Egely-féle szerkezet? Mindegyik megépítése sokmillió-ötszáz forintba kerülne, és neki nincs rá pénze, de még kockázatitőke-befektetőt se talált, vagy miért? Szerintem ha a fele igaz lenne annak amit ír, már új Teslaként emlegetnék a figurát, és nem csak baráti körben lenne világhírű.

Szabi01 2009.03.24. 12:43:32

Egyébként ezek az eszközök szerintem hatásosak.
Csak a hatásukat nem fizikailag vagy kémiailag, hanem pszichológiailag fejtik ki.
Ha például én kifizetnék 140 000 jó magyar forintot egy ilyen cuccért, az nekem nagyon fájna!
Figyelném is a fogyasztást tiszta erőből. Ha meg már odafigyelek a fogyasztásra, akkor nem nyomnám a gázt az első lökhárítóig. Vagyis a fogyasztásom tuti csökkenne!
Ha esetleg nem csökkenne, akkor tudat alatt már annyira odafigyelnék, hogy még a kalapos Suzukis papák is lenyomnának az útról, csak mert utálnám magam annyira hülyének érezni, hogy lenyúltak tőlem a semmiért 140 000 forintot.
Vagyis a fogyasztásom tuti csökkenne és a szerkezet az árát előbb-utóbb visszahozná!
Ha meg egy felelőtlen napsütéses tavaszi napon a tesztoszterontól vezérelve, meggondolatlan duhaj jókedvemben odalépnék a gáznak, akkor érezném azt a már rég nem látott, ezért szokatlanul nagy erőt a motorban, amit ismét a szerkezetnek tulajdonítanék. Ilyenkor persze pont úgy lezabálná a fejem mint régen, de nem csüggednék, a leírás lebegne a szemem előtt, miszerint nagy teljesítmény vagy alacsony fogyasztás, a kettő együtt nem megy! És akkor melegséget éreznék a szívem környékén, és teljesen meg lennék elégedve a szerkezettel!
Ha én ilyet vennék, tuti működne a dolog!

Kopi3.14 2009.03.24. 17:25:46

@Mongoose: Kérlek ne hangoztasd, hogy a BME-n végeztél, legalább az Egyetemre való tekintettel. Ahogy a Gépészkart is kérlek óvd meg attól, hogy hirdetet ott lett diplomád. Annyi sok marhaságot írtál hirtelen össze.

Wadindián 2009.03.24. 17:51:04

@Mongoose:
Akár én is lehettem, akit úgy említesz, hogy véleményezte a BME oktatási színvonalát.
Rosszul érzed, csak egy szakállas vicc akart lenni, a BME-vel semmi bajom.

Mongoose:
"Az, hogy BME-t végeztem, nem zárja ki a felelős gondolkodást a világ dolgairól."
De nem is biztosítja.

Én most tanulom a Hő és áramlástan II.-t a BMF-en, szintén gépész. Nekünk elfelejtették mondani hogy van ilyen örökmozgó dolog, sőt...

@Kopi3.14:
Szépen összefoglaltad a gondolataidat.

blexpress 2009.04.05. 18:21:23

Helló mindenki!
Az jelentkezzen akinek van ilyen berendezése beépítve a kocsijába, és mesélje el a tapasztalatát, az érne valamit, de a sok hülye megjegyzésekre nem vagyok kiváncsi-
Várom a jelentkezéseket.....!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása