Barom, kamionnal

  2009. március 05. - ommm Címkék: kamion baromállat

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Alapjában véve nincs bajunk a kamionsofőrökkel, sőt, vannak köztük mega jó arcok, mint pl. az örökifjú Géza és persze vannak hőzöngők is, akik magyaráznak. De biztosak vagyunk benne, hogy nincs az a fuvarozó, aki ezt a barmot védelmébe venné.
Romániában már felkavarta a közvéleményt, reméljük ez az ember nem téved mifelénk. És egyáltalán semerre sem soha többé. Mert ez nem vicces, kicsit sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr49982799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

waketomi 2009.03.06. 09:05:05

sander 2009.03.05. 18:09:17 :
Hi fiive

Ubul1 2009.03.06. 09:23:11

@ommm:
Mondtam már h a tót sofőrök ehhez képest elmebetegek? Független attól h épp mivel vannak. Kamionnal állandó 80 lakotton belül kívül, de néha 100 kívül, előznek ha jön szembe ha nem, még a bicikliúton is kikerülne a nyergessel. Személyautóval meg mondanom se kell, biztos tudják páran.

yeti 2009.03.06. 10:15:01

@Ubul1: Neked hol siklott ki annyira az életed,hogy "befordult mindenki ellensége" lettél?

Ph0en1x 2009.03.06. 10:27:20

Na jó, nem bírtam ki, én is hozzászólok. Mindenki aki oltja a fickót, valszeg életében nem vezetett annyit mint ő, a videón látszik hogy a külső sáv lassan halad, meg az is látszik, hogy nem kockáztat, max 2-3 másodpercenként odapillant az útra, egyébként is be volt állva a sávja, követett egy autót és annyi. Minden erkölccsősz idióta holnap ugyanúgy be fog ülni a kocsijába és ugyanúgy ledudál, levillog, kikanyarodik eléd, beelőz pirosnál meg a többi, ahogy eddig, csak itt játsszák azt hogy ők mennyire elítélik a srácot. Szerintem humoros kis videó egy profi kamionsofőrtől, aki marháskodott pár percet a tesójának úgy, hogy közben LÁTHATÓAN folyamatosan odapillant az útra. Ettől NAPONTA látok veszélyesebbet. Amit ő csinált, az kb olyan kunszt, mint amikor a Touron valaki elengedi a kormányt és kajál valamit bringázás közben a bolyban.

Long Johnny 2009.03.06. 10:27:32

@Rocko-: az alltalanositas nagy mestere vagy. Sok szemet van ezen a földön de nem kell ezt vallasi hozzatartozashoz, foglalkozashoz vagy egyeb mas dolgokhoz kötni.
Egy kerdesre valaszolj: van neked jogositvanyod, hajtasi engedelyed vagy valami papirod ami feljogosit mas közlekedesre a bkv-n kivül?

Ph0en1x 2009.03.06. 10:31:03

@ommm: Akkor te még nem láttál olyan tempomatos premiumautóst a pályán, akinek mind a két lába a műszerfalon van, ugye? Egyébként hiába van 2 méterre a lába a féktől, ha olyan fürge a srác (a videóból is lejön) hogy szerintem kb azonnal rá tudna lépni, ha szükség van rá, és ha jól tudom a távolságtartó automatika elég jól fékez is. Ne haragudj, de szerintem álszent vagy. Én vagyok az az ember, aki a városban betartja az 50et (jó, többek közt fogyasztás miatt, de akkor is), nem szabálytalankodok, szóval jogosan cseszhetném le ezt a srácot, de szerintem akkor is álszent vagy.

Progi 2009.03.06. 11:10:51

Egy falevelet nem bíznék rá. Mellesleg egy putriból szabadult utolsó hülyegyerek, akinek még biciklije sem volt!

Agr3ssor 2009.03.06. 11:41:16

Erröl egy kellmes eset jutott eszembe...
Megyek haza melóból 2 kollégával az M7-esen... Tartom a stabil 120-at, egyszer csak egy román kamionos felé visz az utam... A szélső sávban megy, stabilnak tűnően... Már majdnem elkezdem előzni, amikor hirtelen bebicskázik a kamion... Hirtelen fék... Várok... Aztán miután aránylag egyenesen ment, visszegy padló... Miután megelőztem, természetesen szidtam minden felmenőjét... Mire az anyósról annyit mond a kollégám: "Nem vezet ő szarul, csak nemes egyszerűséggel alszik, mint az állat!!"

Hirtelen sápadás!!! Beálltam elé! Reflektor fel!! Legalább másokat illene menteni ilyenkor... Aztán látom a tükörben, hogy elindul lefelé az útról... Aztán ismét bicskázott egyet, majd láttam, hogy felébred, és megfogja a vasat...

Hátborzongató élmény egy 40 tonna feletti járgányt alvó sofőrrel látni... Azóta is kiráz a hideg, ha eszembe jut...
Szóval még mindíg inkább ugráljon, mint alukáljon...

SsPL71 (törölt) 2009.03.06. 11:46:04

@Progi: Biciklije lehet, hogy nem volt de a kamion az övé.

Mellesleg sztem is tapasztalt pilóta.

Gomulka Béla 2009.03.06. 11:58:08

@Hrzrasn: Úgy van. Cosma gyilkosai magyarok voltak, magyar cigányok. Alighanem, de elvileg lehettek volna magyar svábok, magyar tótok, magyar románok, magyar krabótok, magyar rácok és bunyevácok, magyar ormények vagy magyar zsidók is. Hogy a magyar kormánynak és a magyar kormány magyar rendorségének mannyi felelossége van abban, hogy két bunbanda teruleti harcát csak nézik amíg valami ilyesmi nem torténik, és miért nem építenek magyar bortonoket a bortonbe való magyaroknak inkább - ezek is megválaszolandó kérdések.

nemondomeg (törölt) 2009.03.06. 12:25:46

olyan vicces: aki ezt a csecst védi csak azért teszi mert ő is ilyen balfasz, vagy mert divatos akar lenni azzal h hülye :D

Kelemena 2009.03.06. 13:18:41

Csak egy kerdes, nem ertek a kamionokhoz:
Nincs megoldva, hogy automatan lefekez ha elotte megallnak? Mar szemelyautokban is letezik ilyen, kamionba miert ne lehetne? lehet, hogy ebben pont van olyan. Vagy csak en vagyok naiv? :)

Gomulka Béla 2009.03.06. 13:59:05

@Kelemena: A (luxus) személyautókat bolondbiztosra tervezik. A kamiont kamionosbiztosra. Szerintem a tobbség még mindig ulve vezet. És, Agressor kollegához csatlakozva, ez a pofa legalább ébren volt. Mert az a kamionos, aki kókányolni tud a tachográffal, még mindig nagyon keresett.

jujdejo 2009.03.06. 14:01:30

ezt a faszt. en is roman vagyok, de utalom a romanokat, es azt is aki romanozik, mert az is egy fasz. ti sem vagytok jobbak.pont.

fogash 2009.03.06. 14:29:34

Hang nélkül kimondottan úgy néz ki, mint egy csimpánz a ketrecében... Viszont igenis jól odafigyel arra, mi történik előtte, gyakran és gyorsan kapja a tekintetét az útra, illetve szinte végig a kormány közelében a keze.

Polgárt pukkasztani jó, de sokakkal egyetértve: az a gáz, ha alszik, nem ez.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.06. 14:40:28

@jujdejo:

én az összes románt rühellem de legfőképpen azokat akik ide teleoülnek Magyarországra kiraknak 6 magyar zászlót a házukra,és hon magyarnak hiszik magukat,na ezektől kiráz a hideg
ebbe az országba települ minden tetves szar,környékemen is van egy román család idejött apuka anyuka idővel megkapták az állampolgárságot aztán gyerekgyártásba kezdtek 3gyerekük van,most még jön 2 mert ikreik is lesznek,persze minden támogatást megkap amit a magyar,de az én adómból nem kéne az ilyen putrilakóknak adni egy fillért se.

farhátdíler 2009.03.06. 14:48:21

Én is kamionos vagyok és viccesnek találom, bár nem történt baj belőle!Én már kaptam első defektet és volt, hogy beállt a jobb első kerékagycsapágyam,pont mikora kávémért nyúltam.Ez bármikor megtörténhet!!!Mit ne mondjak levert a víz!Ez a csóka mit csinált volna,ha ez bekövetkezik?

SsPL71 (törölt) 2009.03.06. 14:51:25

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Ez nem politikai blog, menj máshova vicsorogni.

farhátdíler 2009.03.06. 14:56:07

@SsPL71: Jogos!!!Máskülönben akkor lett volna igazán mókás az előadás, ha mondjuk nem a forgalomban csinálja a kis bohóc.Akkor adnék rá úgy 8.8-at.

Gomulka Béla 2009.03.06. 15:14:48

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Ami sokakra nézve sérto. Ezért mondta el SsPL71 a véleményét. Nem hinném, hogy azért csinálta a mókát a kamionos, mert román.

Agr3ssor 2009.03.06. 15:14:52

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
Na most amit Te példának felhoztál, az 1 db család... És az egy, az nem relatív sok, hanem abszolút 1... Úgyhogy ennyiböl kár messzemenő következtetéseket levonni...
Mellesleg náluk kint a Magyar zászló, te meg lefogadom, hogy a Himnusz 2. versszakát sem tudnád elkezdeni... De tényleg nem kellene itt politizálni szerintem sem...

@farhátdíler: Szerintem egy autósofőr sem lehet mindenre felkészülve. Sőtt... Ha olyan szinten bármikor történhetne valami, ahogy Te ezt leírtad, akkor csak autómata váltó létezne, a műszerek a szélvédőre lennének kivetítve, és még rádiót is tilos lehetne hallgatni... Szerintem azért nem ilyen tragikus a helyzet...

farhátdíler 2009.03.06. 15:22:34

@Agr3ssor: Igazad van.Nem lehet mindig toppon lenni, de azért nem árt fogni a kormányt.Persze értem: ha nem tudsz úszni akkor ne mássz fára, mert elüt a villamos.Én is szoktam kenyeret vajazni 90-nel.Meg aztán nem is háborodtam fel,csupán azt akartam jelezni,hogy lehet valaki baromi jó pilóta,de ha így viselkedik,az egészségesebben fog kimeredni mint a nagymutter!

farhátdíler 2009.03.06. 15:41:37

Úgy látom, ez a buli bedöglött!Nem csodálkoznék, ha valaki elkezdene vicceket írni.Na én léptem.Egyelőre.

saki05 2009.03.06. 15:47:31

Ez a felvétel valszeg szándékosan a médiának készült mert az M.A.N jel gondosan le van takarva a kormányon.Ja meg lehet,h a régi 6os on közlekedik a gyerek mert pár éve nekem Érdtől Ercsiig elment a Scania úgy,hogy nem nyúltam a kormányhoz olyan nyomvályús volt! :)

Kelemena 2009.03.06. 16:07:41

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Szerintem ha magyar allampolgar akkor ugyanugy jar neki is a segely torveny szerint a gyereknevelesre mint neked. A torvenyhozokat kellene utaljad, mert nem rasszistak, mint te. De lehet, hogy az a "roman" csalad is kb. annyira roman mint te. Most mert a vilaghaboru utan haraton kivulre kerult, arrol nem o tehet, ezelott is ott elt, csak a hatar volt mashol, de ettol o meg nem lesz roman. Szerintem jogos, hogy megkaphatta(ujbol) a magyar allampolgarsagot, hidd el hogy igazi roman nem kapna meg csak ugy. Az hogy ezek kihasznaljak es a gyerektartasbol elnek, az nem a romansag miatt van, sok "magyar" testvered el igy, sokkal tobb mint gondolnad, utaljad azokat is. En is romaniai magyar vagyok, de inkabb dolgozok becsuletesen, es eszem agaban sincs hozzatok koltozni(vajon miert?) ;) - ezert megkerlek legalabb engem nem utalj :)) - bocsi mindenkitol a nem ide illo temaert.

A kamionost pedig jopofanak talaltam, fuggetlenul a felelotlensegetol. Na o a Roman!

Mazsika1 2009.03.06. 16:29:43

Az utat kiüríteni, műszaki zár (szögesszőnyeg), és kilőni 40 mm-es gépágyúval !!!!!!

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.06. 17:15:18

@Agr3ssor:

naiv vagy ha azt hiszed hogy csak 1 olyan család van jóval több van a környékemen is, csak 1 példát mondtam
és elhiheted kívülről tudom a Himnuszt sőt még a Szózatot is,bármilyen hihetetlen,
ELTE-n diplomáztam,már boccs

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.06. 17:24:25

@Kelemena:

Nem hiszem hogy 1920 június 4.-e elött született volna az a házaspár,ja ás aki ausztriában él miért nem jön ide verni a mellét hogy ő mekkora magyar?
ha 40 évesen átjön ide az a család és megkapják az állampolgárságot,ide a közösbe egy forintot nem tettbe(adózásba) de a közös lóvéból amit a másik (magyar) fizet be abból szépen el van.

nelek 2009.03.06. 17:25:40

Azért jobb mintha éppen aludna...

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.06. 17:27:13

ja és ez nem rasszizmus csak utálom az ingyenélőket eltartani.

Hexer 2009.03.06. 17:44:41

@orbán cigány takarogggyyyyyy:

Teljesen megertelek, de akkor sem szabad altalanositani, rengeteg erdelyi (es nem csak) magyar jott at 89-90-ben akinek tele van a f....a hogy ingyenelo "magyar" valasztopolgart penzel az adojabol...

Kozel 1 millio kissebseg van magyarorszagon aki a mi hatunkon el, es huzza le a bort is, ennek csak egy nagyon kis szazaleka aki magyarnak valja magat.


Ps. torodjunk inkabb azzal hogy a mult heten keselen tancolt a magyar gazdasag...EU levette a kezet az orszagrol a vezetesnek koszonhetoen es ha a japan kolcson nem jott volna bejelentik az Allamcsodot (igy par honapig vegetalhatnak a parlamentben)...no akkor mindenki szarban lenne...

Ez a problema, de mindenki inkabb kicsinyes es az aprosagokkal torodik, kozben a hata mogott milliardok vandorolnak magyar zsebbol magyar zsebbe...


A minap kaptam es nagyon igaz:

Melyik oszagnak a legnagyobb az allamellatasnak?

Magyarorszag!!!

Mert nalunk a leg nagyobb a feszultseg, a leg kissebb az ellenalas, itt minden csak volt es ha a vezetokhoz ersz meghalsz...


Ezen gondolkozjunk el.

Krisi 2009.03.06. 17:53:46

Én csak azon gondolkoztam el, hogy a linkelt videó a viccesebb, vagy a kommentek?

springi 2009.03.06. 18:12:03

énis sokat vagyok az utakon. sajnos vannak ilyen kolegák, de még igyis inkább mellé ülnék be mint egy vasárnapi soför mellé aki 10 év alatt levezetett kb1000 km-t. azért néha tudnak a hétvégi soförök is furcsaságokat csinálni az utakon. a románok alappol állatul vezetnek eztis tudja szerintem minden kamionos kolléga. jo utat mindenkinek

loláb 2009.03.06. 18:25:14

@Krisi:
A kommentek. Pedig csak az utolsó százat olvastam el, holnap is kell röhögni. A videónál sokkal jobb szórakozás.

lewes35 2009.03.06. 18:26:24

Tegnap este nyilatkozott az egyik roman adon a fazon testvere aki a felvetelt keszitette.Sajat kamion egyutt vallalnak fuvarokat,es tenyleg egy MAN,megpedig olyan amelyik kepes magatol akar allora fekezni ha az ellote halado megall.Gondolom ezert mert arrebb allni a pedaloktol a bator.Csak nemtom mit csinalt volna ha tortenik egy barmilyen uzemzavar a kereknel,vagy csak siman a nagy ugralasban megakad barmiben es rant,tol vagy huz egyet a kormanyon...ennyi.

Kelemena 2009.03.06. 18:51:27

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Persze hogy nem akkor szuletett, en altalaban ertettem, a romaniaban ragadt magyarsagra.

Agr3ssor 2009.03.06. 19:01:55

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
Az én tapasztalatom meg az, hogy általában dolgozni jönnek ide... És rohadtul nem az állam tartja el őket a Te pénzeden, mert Téged sem tart el...
Szerintem van azért olyan réteg, ami ezerszer jobban megterheli kedves kis államunkat a sok segéllyel, a rengeteg etetnivalóval a börtönökben... A fasza közbiztonságunkkal, a sok bozdátszedő X5-össel járó becsületes munkásember... Ez nem bassza a csőrödet, mert nekem 100x jobban?!?! Ezekkel van rohadásig az ország, aztán ha csúnyán nézel még beléd is basszák a kést... Engem ez kicsit jobban aggaszt...
Kóser csávók kezében az ország... El is nevezték már Új Júdeának... Budapest neve Judapest, nem vicc... Irtják a Magyart, stresszel, zsíros kajával, agymosással ami a tévéből árad... A gazdaságos termékekkel, a kilátástalan élettel... Összeugrasztanak minket a romákkal, a környező szomszédainkkal... Népirtás!!! Ez nem zavar, csak az echte Magyarok, akik TÖBBNYIRE dolgozni jönnek ide???

sz.kupac 2009.03.06. 19:26:58

Felelötlen fasz(ok) . Elvenném a jogsiját örökre.

Gomulka Béla 2009.03.06. 19:30:50

@Agr3ssor: Irtják azt, aki hagyja. Egyéni dontéseken sok múlik. A Judapest poén a tizenkilencedik-huszadik század fordulójáról származik, Bécsbol.

Krisi 2009.03.06. 20:58:13

@loláb: Egyszer próbáld ki, hogy ha látod, hogy egy posztnál 200+ komment van, akkor először elolvasod a kommenteket, és utána megpróbálod kitalálni, hogy miről szólt a cikk :)

Itt sokan úgy ítélkeznek, mintha egy óvodás csoportot készüéne elütni szándékosan egymás után háromszor :)

Meg persze a jóöreg "mi lett volna, ha épp akkor szalad át az autópályán Lesszi kutya" :D

Gomulka Béla 2009.03.06. 21:09:04

"Egyszer próbáld ki, hogy ha látod, hogy egy posztnál 200+ komment van, akkor először elolvasod a kommenteket, és utána megpróbálod kitalálni, hogy miről szólt a cikk :)"

JÓ!

aqwre (törölt) 2009.03.06. 21:33:19

Patkány román,lelöni!! Minden együttérzésem a Veszprémnek,de ilyen esetben sajnos pont az ellenkezője jut eszembe!! Miért nem inkább ezt a kamionos buzit találják ki a Sztojkáék!!!

loláb 2009.03.06. 21:36:59

@Krisi:
@Gomulka Béla:

Gomulka úr bölcsessége átformálta a belsőséghez való hozzáállásomat. Most már én is csak az ideges, kötözködő frusztrált elmebetegek miatt jövök ide (meg persze azért a néhány értelmes posztért, kommentért, ami ezek mellett van).

randomuser1 2009.03.06. 21:43:20

tanulságos egy videó, eddig csak hallgattam a kocsiban manelét, ezentúl megpróbálok táncolni is rá :)

Seca81 2009.03.06. 21:46:39

Tudjátok, hogy hívják manapság a mexikói cigányságot az ottaniak? Úgy, hogy: Hungaro.
Konkrét magyarázat nincs rá, hogy miattunk lenne ez az elnevezés, mindenesetre elgondolkodtató...

Opelfan 2009.03.06. 22:32:39

Krisi, azért baromságot írtál le... látom szerinted se veszélyes amit csinál. Oké, hogy magasan ül de azért egy másik kamion felett nem lát át... mi van ha az hirtelen fékez ő meg az ülés mellett táncol...
Azért javítsatok ki ha tévednék, egy kamionosnak sokkal nagyobb a felelőssége az úton mivel ha ütközik más járművel akkor a legtöbb esetben nem a kamion a hunyó, persze mondhatjuk úgy is hogy a kamionos egyik lába a sírban a másik meg a cellában... mindkettő elkerüléséhez szükség van észre ami ennek a parasztnak nincs.

Tommeeca · http://napimerites.blog.hu 2009.03.06. 23:40:13

@Seca81: egész Dél-Amerikában így hívják őket, nem nagy újdonság, főleg azért mert 1910es években ők vándoroltak ki oda innen

a srác nagy arc, bár elég meredek amit csinál, de azért 10 kamionosból 8nak legalább az egyik lába az ablakban szokott lenni, inkább ez, mint hogy aludjon, vagy közben tv-t nézzen nem egy olyat is láttam már

BX_TD 2009.03.07. 00:54:19

@orbán cigány takarogggyyyyyy:

Említették itt többen a golyót...
Ha csak egy golyóm lenne, és a kamionsofőrrel ketten álltok előttem, nem lenne nehéz dolgom... biztos, hogy a kamionos kapna második esélyt.... az ő sötétsége legalább nem árt annyit ennek az országnak, mint a tied...

Persze csak ha hazafi lennék, akkor... szerencsére nem vagyok, de így is kevésbé zavar ez a "vidám kamionos"...

kuzee01 2009.03.07. 01:05:12

Ez kurva nagy!!! :DD

qualitaet 2009.03.07. 03:29:01

Kíváncsi lennék hányan szenteltek időt arra 2006-ban, hogy ezt a moral insanity-t végighallgassák...

www.youtube.com/watch?v=SQkl87o1JfE

klacus 2009.03.07. 06:00:13

A srác szerintem szuper zöld volt. Elképesztő!

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.07. 08:38:41

@BX_TD:

ha nincs igazam győzz meg! valahogy az ellenzékre emlékeztetsz,semmi se jó amit a másik mond de indokot nem tud mondani miért.szerintem az olyanok miatt tart itt az ország mint amilyen te vagy gondolom mentél "békés" tüntetőként rendőrautót gyújtogatni

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.07. 08:44:23

arról meg hogy sok barom vette fel a svájci frank alapú hitelt új autóra,lakásra laptopra meg plazma tv-re minimálbér keresete mellett arról szerintem nem a kormány tehet

Seca81 2009.03.07. 09:09:51

@Tommeeca: Akkor ennyivel is okosabb lettem. Nekem újdonság volt.

BX_TD 2009.03.07. 10:00:55

Ha meg akarnálak győzni sem itt tenném, másrészt meg szerintem van egy szint, ami alatt nincs értelme érvelni... Bebizonyítottad, hogy következetességet nyomokban sem találni benned...

Jah és ami a "ellenzékiségemet" illeti... Mutass nekem egyet légyszi, aki nem tartja magát hazafinak...

Ha kihúznád a fejed egy pillanatig onnan, ahol szerintem tartod, talán rájönnél, hogy vannak, akik magasról tesznek mindkét oldalra... az, ha valamiben nem értenek egyet bármelyik oldal csicskásával, még nem azt jelenti, hogy a másikat szolgálják... sajnos ti vagytok többen, akik azzal teszitek "érdekessé" szánalmas kis életeteket, hogy meggyőződéssel kampányoltok valamelyik oldalnak...

Természetesen a tüntetéssel is mellé nyúltál... soha nem voltam még hasonlón sem... Egyetlen esetben azért elgondolkodnék azon, hogy odamenjek... ha biztosan tudnám, hogy az összes oldal ilyen seggfeje ott van ugyanazon a téren... lehet, hogy akkor ellátogatnék egy rakétavetővel....

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.07. 10:29:41

@BX_TD:

na most jól megmagyaráztad a nagy semmit
a te értelmi szintedről okfejtést tartani fél mondatba elő lehet adni azaz két szóba,ostoba gyökér vagy.ja és a rakétavetőt a saját és családod részére tartogasd javaslom állj tükör elé és célozz magadra.

Maci_GSXR1000 2009.03.07. 10:50:31

végül is mi a baj ezzel a videóval? legalább nem alszik a sofőr, vagy ti azt szeretitek amikor csendben szunyál???

www.youtube.com/watch?v=eDtoYrIPh1s&feature=related

ommm 2009.03.07. 12:33:29

@Ubul1: A személyeskedő izomtibor hozzászólásodat engedelmeddel kimoderálom. Neked is jobb lesz.

ommm 2009.03.07. 12:34:38

@Ubul1: Ezzel viszont - javarészt - egyetértek.

ommm 2009.03.07. 12:37:29

@Ph0en1x: Bingo. Nem láttam. Lehet, rossz helyen közlekedem. Hívj, aminek akarsz, legyen akár álszent. Persze, mindenki megszegi a KRESZ-t egyszer-egyszer, sosem tagadtam. Ha számodra teljesen oké, amit az úriember művel, lelked rajta. Nem ezen fogunk összeveszni.
Nemsokára találkozó, majd ott mindenki kifejtheti a véleményét.

Krisi 2009.03.07. 13:38:23

@Opelfan: Sehol nem mondtam, hogy ne lenne veszélyes a fazon. De azért nem is annyira tömeggyilkos, mint ahogy sokan beállítják. Szerintem is inkább vezessen így, minthogy aludjon közben.
A "mi lett volna ha" felvetések meg faszságok, mivel nem történt semmi.

Többen is belinkeltek egy videót, ahol egy kamion 90-nel beleszáll egy alagútban az álló kocsisorba, na azt a sofőrt tényleg két hét tarkónlövésre kell ítélni.
De ez a bohóc nem csinált semmit, csak ment egyenesen a kamionjával megengedett sebességgel. Ennyi. Kár tovább ragozni.

Rapa 2009.03.07. 14:16:45

@Rocko-: Persze le lehet vezetni a stresszt és nyílván nem ez a legmegfelelőbb módja. Nem is mondtam, hogy nincs probléma azzal amit a román művel. Ami engem bánt, hogy a többség általánosít. Ha egy román ilyet művel, akkor már egyből az összes kamionos közveszélyes őrült. Az a baj, hogy aki nem próbálta, annak halvány fogalma sincs arról, hogy mit jelent a kamionozás. Nem értik, hogy miért előzzük egymást sokáig (max 2 perc). Azt hiszik, hogy ha szorgalmasan villognak, akkor a limiter nem szabályoz le 90-nél. Ok tudom, ne előzzünk ha nincs jelentős sebesség különbség, de erről már volt pár vita, hogy 700 km-en sokat jelenthet az a 2 km/h főleg, hogy sokszor perceken múlik az odaérés. Vagy pl. nem értik, hogy a Margit híd budai hídfőjénél miért megyünk át a másik sávba. Rendszeresen dudálnak, integetnek, mert a 2D-s látással megáldott átlag pkw sofőr annyit lát, hogy kikerüljük a semmit. Ha pedig a 2 sávos körforgalomban a pótkocsi baloldali kerekei a belső sávban mennek, akkor rohadt agresszív szemetek vagyunk, mert leszorítjuk a szegény személyautóst. Hát nem leszorítjuk, csak nem férünk el máshogy. Nem kell 10 centire menni a kamion mellett. Most csak 3 példát említettem, de órákig sorolhatnám a hülyeségeket.
De, hogy ne csak offoljak: Mint azt már talán említettem, BALESETVESZÉLYES amit a román a videón produkál. Mert pl. amit hamika is ír, hogy redarder meg úttartás és kanyarodik a nyomvályúval az mind mind hülyeség és ugyanott tartunk, hogy fogalma sincs egy kamion viselkedéséről.

Rapa 2009.03.07. 14:25:17

Ja igen a további veszélyes dolgok. Én is truck driving manager vagyok, tehát sokak szerint egy utolsó senki aki még közveszélyes is, de az pl. engem is felháborít, amikor vezetés közben tv-znek, dvd-znek. A körömvágást sem tartom veszélytelennek. A fülke közepén táncolás is veszélyes, az alvásról nem is beszélve. Viszont abban, hogy bal láb a műszerfalon, nem látok semmi kivetnivalót. Mégis mire kéne használnia a bal lábát? Csak kuplungolásra és a jobb láb vakarására tudja, de gondolom ha viszket a jobb lába, megoldja a helyzetet, kuplung pedig a kamionok 80%-ában nincs.

p10t 2009.03.07. 14:32:19

A srác szeme végig a visszapillantón és a szélvédőn/forgalmon van, nyilván akkor volt "1m-re" a lába a fékpedáltól, amikor megtehette. Hol itt a probléma?

Retép 2009.03.07. 17:07:27

Sztem ez tényleg veszélyes. Mert ha mondjuk esetleg elvétve menne arra néhány autó akkor talán még vicces is lehetne... De néhány méterre megy előtte egy másik autó, mellette a kamion, stb. Az ilyet annak az idióta zenének a ritmusára kéne ütni, rúgni!

changebug (törölt) 2009.03.07. 18:07:11

Én egy T-72-essel szeretnék így közlekedni az Andrássy-n csúcsforgalomba. :)

Amúgy komolyan kérdem, miért nem lehet vonatra pakolni a kamionok nagy részét, miért kell keresztülkergetni őket fél Európán? - gondolom egy mosott szar lenne ez a szerencsétlen is, ha nem pörgetné fel magát. (amúgy jó a zene)

AkosRS 2009.03.07. 18:42:21

@vnweb: Ilyet vezet: MAN TGA D20 XXL

Gomulka Béla 2009.03.07. 19:51:16

@changebug: Ugyan nem tudom hogy mekkorára no"ttél, és T 72-ben se jártam még, de kétlem hogy így tudnál ott ficánkolni!

Mammut8 2009.03.07. 21:33:49

@Rapa: tudod akkor talán akit előznek annak egy faszhegynyit lassítani kéne és akkor nem tartana 10percig a manőver. De ez már biztos túl nagy áldozat lenne a sofőr részéről.

Krisi 2009.03.07. 21:56:05

@Mammut8: bár nem vagyok egy kamionos, de azt még én is tudom, hogy egy ekkora dög faszhegynyi lelassítása után visszagyorsítani az utazótempóra már szép kis üzemanyagpluszfogyasztás. Pláne, ha ezt egymás után 10-szer eljátszák.
Persze én sem szeretem, amikor 22 percig tart egy előzés, de hát ez van.

JawasZoli 2009.03.08. 00:10:55

@gerely89: Ezzel a hozzaszolassal csak azt nem mondod, hogy milyen ugyes az a kis goreny. azt hiszem akkor nem mondanal hasonlokat, ha valamelyik rokonodon menne keresztul videozas kozben. A rendorseg egesz konnyeden elkaphatna, es szepen bezarhatna az ilyen kis faszkalapokat.

JawasZoli 2009.03.08. 00:38:28

Szep kis hergeles volt ez megint!! van egy kis roman/delszlav zene a video alatt es akkor mindenki anyazik, meg romanozik meg zsidozik, meg stb. ez egy autos forum, emberek, minek kell itt is egymast basztatni???? magyar a magyart??? mi a fasz van??? miert nem lehet bekessegben elni????
mindenki torodne a sajat dolgaval, mert attol nem lesz jobb, ha a masikat szidjuk, meg neki igy meg ugy.
EBRESZTO

Rapa 2009.03.08. 04:03:41

@Mammut8: Ebben egyetértünk és a normálisabbja lassít is. Sőt egyre gyakoribb, hogy lassítanak. Én is szoktam segíteni, nem sokból tart 2-t nyomni a tempomaton. Az a fogyasztás, hogy aztán 85-ről visszagyorsítok 90-re, elhanyagolható. Tény, hogy gyorsításkor 200 litert mutat a pillanatnyi fogyasztás mérő, de egy 3000 km-es úton tele hegyekkel, ez nem sokat számít. Az meg egy kicsit túlzás, hogy 10 vagy 22 percig tart egy előzés. Vagy ha mégis van ilyen, akkor azok a sofőrök igazi kőbunkók. A 2. hozzászólásban is szó esik az előzésről. Az az előzés max 1 percig tartott, de akkor sokat mondtam. Sokan ilyenkor is villognak, mert a rohadt kamionos ne előzzön már. Neki csak a külső sávra szól a félmillió Ft-os matricája. És az ilyen villogós iq fighterek görcsölnek, hogy legyen midenhol teherautóval előzni tilos. Nézzük meg ennek az eredményét Mestre és Monfalcone között: Kamionok a külső sávban 60-nal, személyautók a belső sávban 80-nal. Mindenki jóljárt...

Ubul1 2009.03.08. 10:44:15

@ommm:
Te egy fasz vagy, ugye mondtam már?! De az a baj h már más is mondta feltehetően...

Ubul1 2009.03.08. 10:47:03

┫━━  ┃ ━━┣┛  ┣┫
┃ ━━━━━  ┃ ┏┳┫┣┳┓
┗━━┳━┳━━┛ ┃ ┃
━━━┃ ┃━━━ ┗━┳┳━┛

Ezt veheted elég személyesnek tót háwer!

ommm 2009.03.08. 12:05:59

@Ubul1: Persze, kommentablakban. De ettől még tudok aludni, kedves Ubul, ne aggódj.

Gomulka Béla 2009.03.08. 12:42:05

Ubul, a tót én vagyok! (Még ha nem is beszélek saját-kínaiul. De hiszek neked.)

Rapa 2009.03.08. 13:54:36

Asszem Ubul1 értelmi színvonaláról is lehetne indítani egy eszmecserét. Talán kiderülne, hogy mi okozza ezt a kórt és tudnánk rajta segíteni.

Ubul1 2009.03.08. 14:44:53

@ommm:
nyugi pajeszpajtás én is tudok a szarságaidtól...

@Rapa:
mi van, tót rözisztansz izomkodik?
Hát tessék már kinyalni a seggemet! XD

ommm 2009.03.08. 16:36:26

@Ubul1: Ejnye Ubi, sosem javulsz meg. Sebaj, csak ezt a tótozást mellőzd a palócok körében. Nem mindegyik olyan toleráns, mint én.
Szép napot!

Rapa 2009.03.08. 20:11:17

@Ubul1: Főleg, hogy én sváb vagyok és születésem óta Magyarországon élek. Viszont Te valami nagyon elnyomott kisebbség lehetsz ha így dobálózol a tót szóval. Tudod egyáltalán, hogy mit jelent? Nem éppen a felvidéki magyarok gyűjtőneve. Egyébként nem kell ommm kollégát szeretni, de ha egy kicsit figyelsz tapasztalhatod, hogy itt próbáljuk civilizáltan, EGYMÁS SÉRTEGETÉSE NÉLKÜL megvitatni a nézeteltéréseket. Ez a kultúráltabb rétegnek megy is.

Tetű 2009.03.08. 23:06:17

Egyetlen megjegyzésem lenne csak, abban benne van a lényeg.

Aki elindul a kocsijával lámpa (értsd: tompított fényszóró) nélkül, az veszélyesebb és attól jobban tartok, mint ettől a kamionsöfőrtől.
Pedig egyik sem szeg szabályt, mert a szabályaink olyanok amilyenek. (Most nehogy azzal jöjjön valaki, hogy nem kapcsolta be a biztonsági övet.)

Szóval először mindenki nézzen saját magába mielőtt szitkozódni kezd!
Akár közlekedédről, akár egyébről van itt szó.
Csak ennyi.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.03.09. 02:48:57

@qualitaet:
Mondtad már, hogy bírod, de te nem itt élsz, ezért neked könnyű:))

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2009.03.09. 02:54:15

Amit linkeltél az nem manélé, hanem olá népzene kissé modernizálva. Ez nem annyira kibírhatatlan.
A mánélével az a baj, hogy egy szótagban végigkornyikálnak egy egész kottát lentről fel, majd fordítva:)

indapass90210 2009.03.09. 09:12:11

@gin74tonic: városi legenda a jobb román utak.

j311 2009.03.09. 09:16:45

Inkább egy ilyen kamionos, mint egy alvó...

**ADAM** 2009.03.09. 12:21:02

Igy van, inkább egy ilyen kamionos mint egy alvó török.

Ennyi. Aki tud és figyel, az lehet, hogy bohócnak néz ki, de amikor kell, akkor tudja, mit lehet reagálni. A sok fafej, aki 10óra-2óra állásban les ki a kormány mögül, legtöbbször veszélyesebb. Pedig már a garázsban bekötik az övet és csak a sebességmérőt figyelik, nehogy 50 fölé kerüljenek. Biciklis, motoros...stb. nem számít, mindenkin átmegyünk, mert nem vesszük észre.

Éljenek a vidám kamionosok, a képmutatók meg menjenek ....., már tele van velük az egész ország úgyis.

msi3 2009.03.09. 19:07:20

q annyát ennek a hülye roma fsznak. hát bazz hogy ijet az utra engednek. pffff

gerely89 2009.03.09. 20:46:05

@JawasZoli: nem tudom melyik kommentemre írtad, de még mindig kisebb az esélye, hogy egy ilyen marha öljön meg, mint a boyracerek, alvó sofőrök, 150-nel repesztő (luxus)limuzinok, nők nem kis hányada (tisztelet a kivételnek).
Tehát csak azt mondom, hogy vannak olyan emberek, akik sokkal veszélyesebbek. Ha megnézitek a videót, épp most kapcsolta ki az övet, valószínűleg máskor is bekapcsolja, sok sofőrrel ellentétben. Végig figyeli az utat, kormányt is "igazgatja", félig leállósávon van--->van menekülési útvonal.
Ha gumi defektet kapna, vagy megszorulna csapágy, mint előbb valaki írta, tényleg bajban lenne, de ezeknek a kamionoknak a biztonságát jobban ellenőrzik, mint ifáknak, ladáknak, sorolhatnámmég....

Stern James 2009.03.09. 21:43:11

Valóban érdemes a kamionos produkcióján felül a kommentelőkét is szemügyre venni.

Ma pont azon gondolkoztam, hogy nálunk az emberek ritkán képesek azt vizsgálni önmagukban, amit látnak. Inkább más véleményéhez képest határozzák meg a sajátjukat.

Szerintem amit a kamionos csinál, az nem elfogadható, veszélyes, szabálytalan. És innentől kezdve nem kell összehasonlítani senkivel. Hivatásosként lehetne felelősségteljesebb, mint egy boyracer. Az alvó kamionosnál jobb, de egy ruandai háborús bűnöshöz képest az alvó kamionos is jó. Mert ha kereszteb fordul a kamion, nem lesz annyi áldozat, mint egy népirtásban.

De ettől még nem szabad aludni vezetés közben.
Nem szabad boyracerkedni sem.
És a mulatással is meg kell várni azt, hogy megálljunk.

Ezek abszolút kategóriák, van amit lehet, és van, amit nem.

Egy kalapos bácsi is lehet veszélyes, mégis bűnös dolog szemmel láthatóan fittyet hányni a biztonságra, csak úgy "poénból".
Arra gondolok, hogy a felvételen látható sofőr nem tesz meg mindent, ami tőle telik, vagy ami tőle elvárható ezügyben.

Neki ez szakmai szabály is. A sebész sem zabál rokfortos szendvicset, miközben a szétnyitott páciens fölött áll. Vagy ha mégis, rosszul teszi, bármilyen állampolgár is.

Meg kellene kérdezni néhány olyan ember véleményét is, aki közúti balesetben lett rokkant. Mennyire poénos ez a dolog szerintük.

Szerintem.

eaposztrof · http://blog.eaposztrof.com 2009.03.13. 09:02:08

csak irigykedik a tarsasaag, mert ok nem tudnak igy vezetni..

ez a roman nem felelotlen, hanem bizik onmagaban, s ezert van sokkal elobbre az az orszag mint magyarorszag.. az a kamionsofor veszet veszelyesen aki bizonytalan, ovatos. fejem ra, hogy ennek meg nem volt balesete, es onhibajabol soha nem is lesz.

pace! :)

fustos 2009.09.07. 19:57:44

Ez a csávó vérbeli profi!Szerintem kormánykerékkel a kezében született,mint Mad Max.Bár itt nem nagyon fogja.Szerintem az itt hozzászóló nagyokosok soha annyit nem vezettek,mint ez.Talán egyesektől még többet is tolatott,mint azok előre felé mentek.A nagy tecnikai hozzászólásokhoz!Ez egy MAN TGA.Nagyfülkés.Van benne tempomat és használja is,de távolság tartó,meg ilyen olyan kütyü nem igen.A román fuvarozók se költenek ilyenre,de még a dánok,vagy franciák se.Demó kocsikban szokott lenni és kb annyi az ára,mint a kamioné.A helyszín szerintem Csehország lehet!A Pitesti-Bucuresti,vagy a Bucuresti-Constanca közti pálya nem így néz ki!
süti beállítások módosítása