Menekül az AAA?

Az AAA Auto nemzetközi használtautó-értékesítő csoport jövője

  2009. február 27. - baowah Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kell autót rajzolni!
2013-06-07 14:29:49

Mindannyian rajzoltunk már autót, legalább egyszer, a normális gyerekek többször is. De ilyen

Nem heroin, cukor
2013-05-19 08:53:02

Plakátként is kitenném! Egy Yamaha X-max 400 tesztje miatt péntek este ronggyá áztam Milánóban , így

Én nem is akartam autót venni!
2013-02-03 07:48:21

„Ha az iparban, mezőgazdaságban, illetve közigazgatásban végzett, felelősségteljes tevékenységünk mellett

Én is eladtam a legjobb autómat
2013-01-13 07:56:23

Mihályfán az út szélén Én is eladtam a legjobb autómat – úgy tűnik, ez most kezd rossz szokássá

 

„Teljesen új idők elé néz az AAA Auto” – tette hozzá, de ekkor még nem tudta, hogy úgy áll bele a földbe az egész biznisz, mint lezuhanó meteorit.

Vélemények az azonos című cikkünkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr19969312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papa33 2009.02.28. 09:18:20

Szalonokban, márkaszervizekben gyakran megfordulok, hát az egyik vadiúj verda ajtó nélkül. 3-szor kérdeztem mire a válasz, hátmegsérült...
Ismerek itt egy márkakereskedést, aki ismerősöm náluk vett, mind újat, mind használtat, átverve. Új. mégsem annyi lett az ár, mert a felszerelés, megváltozott az banki szerződés!... használtat hagyjuk.

De új párti vagyok.

yard (törölt) 2009.02.28. 09:32:26

@SsPL71:
Lezsedik a gumikat?
Még az alufelnit is levették már másnap a "beszámított" kocsimról, nem beszélve a Clarion rádióról ami helyett valami bóvli szar volt bedugva. A új tulaj eljött hozzám a rádió kódért (mert a "cserét" még be sem kötötték), odaadtam a rádió kezelési utasítását, akkor derült ki, hogy egy végfok hibás szar volt bedugva.
"kicseréltem a kőfelverődéses szélvédőt" (McK). A repedt üvegű autókra mondja a "kereskedő": áh ez semmi, ezzel átmegy a vizsgán. Vazze a szélvédő nem a vizsga miatt kell...sorolhatnám, de minek.
Ugyanakkor megy a mocskolódás az AAA-ra. Mert az milyen szemét...bezzeg mi.
Nevetséges ez az egész McK-Elek féle sopánkodásos-melldöngetés.

The Good Boy 2009.02.28. 09:43:32

nem akarom védeni a neppereket, de tavaly, amikor az asszonynak vettünk autót, azon új gumik voltak, pedig speciális méretű (és árú) kell rá. Mondjuk a márkátlan, de nagytudású autórádió az átvételkor már nem volt benne, de a kereskedő ezt már előre közölte, megbeszéltünk egy megfelelő árat, elvitt egy műszaki üzletbe, hogy válasszuk ki, milyet vegyen helyette, majd a kialkudott ártól drágábbat és márkásat vetettünk vele... Mondjuk a cserére megigért fékbetéteket benne hagyta (állitólag a megbizott szerviz hagyta ki), de amikor a vétel után ezt szóvátettük, kp.-ban rendezte a költségeket.
A női tulajról pedig annyit, kevés tisztaság- és rendmániásabb ember van a világon a feleségemnél, de a kocsi csak akkor tiszta, ha már rosszul vagyok a látványától, és magam mosom le (ami nem gond, mert megoldom, de hogy a belseje ezerszer koszosabb, mint az enyém bármikor is, az durva. Muszáj vagyok havonta menni vele egy kört, hogy lássam, nem világit-e véletlenül egy kijelző, nem húz-e a kocsi a lapos gumi miatt, olaj- ablakmosó-, hütőfolyadékok megvannak-e még, van-e benne egyáltalán benzin... Meg ilyen apróságok.Pedig tényleg nagyon igényes nő, de ez csak az autóin nem látszik. Ja és hogy mennyire hajtja az autóit egy nő: A korábbi, kiskategóriás, de nagy teljesitményű autója ismerősök, barátnők elmondása szerint ritkán ment 3-4000-es fordulat alatt. Persze, ha mellette ültem, akkor meg volt nagy öreguras gurulás. Én nőtől soha nem vennék autót, igaz a nepper is határeset:)

beste 2009.02.28. 09:46:31

@nyelv-ész: vazze, szebb állapotban van az én céges kocsim, mint a saját, amit a férjam használ (el...) évente kétszer ordítoznom kell, hogy vigye el végre legalább kitakaríttatni...

The Good Boy 2009.02.28. 09:49:15

És még annyit, nagy öröm, hogy ez a sz@r AAA csődbe megy, mert kevés mocskosabb cég van nála.
A telefonos zaklatásra panaszkodókat nem értem. Én amikor új vagy (mint legutóbb) használt autót veszek, soha nem adom meg a számomat, sem személyes találkozásnál, sem telefonos egyeztetésen. Kérek inkább én tőlük egy számot, amit majd én felhivók, ha a biznisz aktuális lesz. Nem vág földhöz az a párszáz forintos plusz költség, de legalább nem zaklatnak hetekig 8 irányból. Volt akinek ez nem tetszett, szóvá is tette, én pedig elbúcsúztam tőle. Természetesen csakis hivószám kijelzés nélkül hivom őket...

Agr3ssor 2009.02.28. 10:11:46

Megérdemlik a rohadékok... Voltam náluk állásügyben másfél éve... És meglepő módon az 1000 jelentkező közül nem engem választottak... :) Szóval megérdemlik!!

Ráadásul amikor a haverom szeretett volna már igen gyorsan megszabadulni a 8 éves 740i-jétől (1 éve) akkor akartak adni neki 1.5 millát érte... És miután nem ment bele a haver, a forma gúnyos hangon megjegyszte, hogy a "Szarodért senki nem fog többet adni, mi az AAA autó vagyunk..."

Tehát remélem Tesco-s árufeltöltő lesz az összes nagyarcú lehúzós alkalmazott/vezető... Kivéve az autókozmetikusok, meg talán a szerelőgárda...

crazy 2009.02.28. 10:14:39

@Speedman: Egy autó sokkal bonyulultabb egy mosógépnél, vagy tévénél, itt elsősorban a mai új autókra gondolok. A mosógépnek általában nem áll neki senki önmaga, hanem szerelőt hív. Csak az autóhoz ért mindenki (meg a nőkhöz, illetve mindenki egyben a legkiválóbb szövetségi kapitány is).

SsPL71 (törölt) 2009.02.28. 10:35:26

@The Good Boy: Szerencsére, nem nekem kellett ezzel a példával előjönnöm, de nálunk is hasonló a helyzet. :)

Speedman 2009.02.28. 10:52:29

@crazy:
Akkor félreértettél.
Azért nem tartom jó összehasonlításnak a mosógépet, tv-t az autóval, mert az elöbbieknél nem kell odafigyelni az olajra, hűtővízre stb. . Működnek amíg bírják. Az autónál igencsak csökkented a motor élettartalmát az oda nem figyeléssel, hozzá nem értéssel.

loláb 2009.02.28. 10:54:37

@The Good Boy:

Nem csak nőben van ilyen: Van egy haverom, hangtechnikus srác, autók ellen elég jól be van oltva.
Tavaly nyáron szintet lépett, lecserélte a tizennégy éves skoda feliciáját egy w126-ra, 2.8-as benzines, Sportline-ra. Gyönyörű autó, sérülésmentes, korrekt beltérrel, mondjuk baromi drágán vette, bőven 1 millió felett. (A hasonló w126-osok most kb 500-700 ezer forint körül vannak fenn a hahu-n). Áradozott róla, hogy milyen szép és jó, ez még igazi autó, meg megtartja az utókornak, stb...

Pár hete találkoztam vele, beültem a kocsiba, mentünk közösen valahova. Basszus az autó belülről úgy nézett ki, mint a hányinger, egy komplett McDrive szemetes volt hátul, műanyag vizesflakonból vagy hat darab, influenza szezonra tekintettel tiszta és taknyos zsebkendők szerteszét a kocsiban, plusz olyan retek a szőnyegeken, mintha soha az életében nem látott volna porszívót az autó.
Plusz arról érdeklődött, nincs-e Ifá-s ismerősöm, le kéne biztosítózni a kocsit.
Na szép, gondoltam magamban, előled kellett volna megmenteni ezt az autót...

SsPL71 (törölt) 2009.02.28. 11:01:57

@loláb: Ha láttál már átlag amerikai által használt autót.
7éves volt a kocsi, 1x sem volt kiporszívózva a szőnyeg, 1 vödör tengeri homokot szórtam ki a porszívó porzsákjából.
7év alatt sztem olajat sem cserélt a tulaj, főtengely csapágyas is lett, hűtővíz úgy elvízkövesítette a rendszert, hogy 2 napig vízkőoldóztam.
Ezután meg hengerfejtömítést kellett cserélni, kicsit erősebb volt a vízkőoldó koncentrátum. :)

Speedman 2009.02.28. 11:19:17

@yard:

Azért aranyos gyerek ez a McK-Elek. Az egyik posztban dicsekszik, hogy ő mindent tud az óratekergetésekről (lásd Wallis féle átverés), most meg előadja, hogy ő legbecsületesebb autókereskedő az országban.

McK (törölt) 2009.02.28. 11:36:30

"egy-egy mondatot a szövegkörnyezetből kiragadva kommentelgettek."

Ha ebből nem sikerül megérteni,nem tudok segíteni.

Egy 300 ezer Ft os autónál NEM KELL festékmérő,mert nem ez a lényeg.
De Te csak vigyél.

Sajnálom,hogy nem sikerül felfogni ,de attól,mert az állatkertben láttál elefántot,még nem minden amber elefánt..

McK (törölt) 2009.02.28. 11:37:33

nem minden állat elefánt,elnézést

Herman 2009.02.28. 11:38:14

A neppereket kerülni kell. Én még becsületes neppert nem láttam. Olyan hibákat próbálnak elsinkófálni, amit még egy laikus is kiszúr általában.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.28. 11:49:41

@Ciri: létező jelenséget miért tagadjunk le?

Herman 2009.02.28. 11:51:17

A nepperek leszarják, hogy a pénz kicsengetése után mi lesz a kocsiddal. Reklamációt nem fogadnak el. (mondjuk a többség nem is igazán mer reklamálni ellenük, a fuxos, félcigány, primitív nepperekkel, a pereskedés meg évekig eltart)
Akkor vagy szerencsés, ha esetleg még gyári garancia van a kocsira, és ha márkakereskedésben vásárolsz. Persze itt se minden szentírás, sok érdekes sztori kering a neten....

Én azt mondom, hogy magánszemélytől vegyél, tapasztalt, ismerős szerelő általi átvizsgálással.
Akkor minimális a bukta veszélye.

Pasas 2009.02.28. 11:51:25

Én sem láttam még becsületes neppert. Csakúgy mint fehér négert, meleg fagyit, meg csúnya bombanőt sem.

Tomi76 2009.02.28. 11:56:33

A kereskedéseket én sem díjjazom, bár sajnos "rá voltam kényszerűlve" hogy ott adjam el az autóm mert mire megjött az új addigra nem kelt el a régi. Vettem már Békéscsabán használtautót pesti létemre női tulajnak (feleségemnek). Nem értem ezt a női tulajtól való parát. Én használom a feleségem autóját pl ő meg az enyémet. Egy esetleges eladásnál mi kerül bele az adásvételibe, nem beszélve ha ismét kereskedésen keresztül fogjuk eladni? Ha az én autómat amit ugye a feleségem használ már 4 éve eladom akkor tuti vétel lesz? Egyébként az, mert pont a nők azok szerintem akik megijednek minden féle csipogástól visszajelző lámpától stb. Azt is megnézném egyébként hogy 1 családban (férj feleség stb) nem figyelnek egymás autójára? Akkor már megette a fene az egészet. Vagy most én látok rosszul valamit?

Talán MCK volt aki azt írta, hogy lebutítja az általa árult autókat pl Cd ha jól emlékszem. Ezt sem értem megveszik a kevésbé értékes használt autót értékes fejegységgel gondolom tax áron és nem ráfizetve a volt tulajnak az extra fejegységért amit ő kivesz becsületessen és kicseréli gagyibbra? Hm.... kezdem azt hinni velem van a baj de nem látom itt a becsületes kereskedő kapcsolatot.

Üdv T.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.28. 12:00:28

@Herman: A kedvencem Tatabányán volt, aki azt mondta a Vectra fényesre kopott kormányára, hogy -tessék kapaszkodni- bőrkormány!!!

Én meg visszakérdeztem: öntött bőr mióta létezik?

Üzlet nem lett természetesen. Amúgy akkortájt (3 éve) az összes ottani kereskedő (nem, inkább nepper) tele volt jégvert autóval (mindegyiknél volt 3-4 db), persze teljes áron és "semmi baja sincs ennek". Végül barátomnak márkakereskedésből vettünk egy 27000-t futott, klímás, lufis, ABS-es Suzuki sedant. Azért Stift, mielőtt valaki megkérdezi, mert a srác a Suzukiban dolgozik és így 7 Ft helyett 16 Ft-ot lehet elszámolni rá kilométerenként költségként.

yard (törölt) 2009.02.28. 12:37:17

@Speedman:
Itten olvastam:
"..primitív nepperekkel, a pereskedés meg évekig eltart)"
McK-Eleknek abból is több volt és általában ő nyerte..
Úgyhogy nem vagyunk mi sehol.
Majd ha a kereskedő is le tudja kérni a kocsi történetét és előtted kinyomtatja (ilyen is van) akkor lehet beszélgetni..
De amíg a "hozzáértő villanyász" felszerelése a pisztolypáka, próbalámpa, szig.szalag, WD-40 spray, aksitöltő, csavarhúzó-készlet (na az már "mérnök" aki egy torxot kihajt), kapcsi rajzot, szervízleírást nem látott, (minek a "piciben" van az egész). Simán "belép" a "can-bus"-ba...na addig ne várj sokat.
Pedig az "autó" villanyilag már messze jár a hézagmérő-indikátor óra-próbalámpa konfigurációt alkalmazó "műszeres beállítástól".
Motor-váltó-futómű zsenikről (pl. berohadt úszó féknyereg "ráállítva" asztalos szorítóval, oszt ugye milyen jó a fék) én már nem is beszélek.
Persze, nem is tudom minek írom ezt ide..talán a tapasztalat szétgányolt ECU-król, mikor csak a hőérzékelőt kellet volna cserélni.
Mindegy, mindenki tegye amit jónak lát.

yard (törölt) 2009.02.28. 13:21:59

@beste:
Vazze. /:-)/
Céges autót tisztántartani, na az nem nagy buli. Jobb helyeken nem te fizeted, ha már tényleg "cég".

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.28. 14:52:15

@beste: Szóval feleségül vetted őt kb. :D

gss 2009.02.28. 16:36:14

Tényleg nem kár az aaa-ért,de mehetne utána az összes hasonló mentalitásu kereskedö.Maradna vagy 2-3%.(?)
...viszont ha a használtmotorpiachoz hasonlitjuk a használtautót akkor nem is olyan rossz a helyzet.
Az is megérne egy külön misét.

SKKR 2009.02.28. 17:09:51

@Pasas:
off: meleg fagyit már láttam, sőt, ettem is :-) igaz, részben másból van, mint a hideg, de nem volt rossz...

m.a 2009.02.28. 17:28:41

@Ciri: Egyszer látogass el a Lagermax vagy Hödlmayer telephelyére, azon belül is a javítóműhely környékénre. Érdekes dolgokat lehet látni, nem is keveset :)

Kedvencem a szélvédő és tető nélkül, 2hónapig a szabad ég alatt álló autó, amit javítás után vittek tovább :))

McK (törölt) 2009.02.28. 18:40:53

@Tomi76:
Köszönöm,hogy értelmezted is az olvasottakat.
Elmondtam,hogy ezt KIZÁRÓLAG kis értékű autóknál csináljuk. Azt is,hogy azért,mert a 200-300 ezerért autót vásárolni kívánó vevők nem engedhetik meg maguknak az 50 ezres fejegységet,vagy nem akarják megengedni.
Igen,kicserélem egy olcsóbbra,ha úgy tetszik gagyibbra,de ÍGY olcsóbban veheti meg az autót.
Nehéz megérteni?
Nehéz.
Ha akarja,teszünk be neki nagyobbat,jobbat,csak aki ennyi pénzért vesz autót,nem arról híres,hogy áldozna a komolyabb hifire,viszont szeretne jó gumikat,sok műszakit,és olcsóbb árat.
Ha ki tudja fizetni,kaphat bármilyen CD-t.
Ezek az autók beszámított autók,ettől a kereskedő is szabdul,ezen kerseni nem lehet.
Ha beszámold 300-ért,de így 270-ért is eladhatod,előbb elviszik,ez tény,ha benne vagy, tudod.
Ha nem,akkor ,meg nem értem,mi a bajod..
Ha ad érte 300-at is,mert igényli,megveheti a drágább hifi-vel is.
Hol van itt átbaszva?
A sok mailből amit kaptam,hálistennek' kiderült,hogy azért nem született mindenki kockafejjel.. volt,aki meg tudta érteni.

Nem 4 éves Vectráról beszéltem,hanem 22 évesről,ott pedig nem a hifi a lényeg,hanem a minél olcsóbb áron megvett megbízható,jó állapotú autó.

No persze ezt megérteni igen nehéz,néhány embernek.

Sehol nem mondtam,hogy a kereskedők mind korrektek.
Viszont az sem igaz,amit itt írkáltok,hogy a kereskedésben nem lehet jó autót venni,mert háznál vannak a jó kocsik.
Fityfenét,ez egy ökör ,demagóg általánosítás..
Kereskedésben is van jó autó,hisz az is háztól került oda,és magánszemélynél is van szar.
Jó példa erre a bogaras cikk,ahol egy egygazdás bogárról meséli a tulaj,hogy beállt a motor,mert valami kancsó világított a műszerfalon.

Itt is,ott is van szar autó is,meg jó is.

Aki akarta,megértette,a többiek meg vegyenek ott,ahol akarnak,nekem attól se jobb,se rosszabb.

Szép estét.

yard (törölt) 2009.02.28. 19:43:45

@McK:
OK. De mikor 50 ezer egy "fejegység"?
Újkorában? Ha kihozod a boltból már nem annyi. Berakod egy másikba, mint 50 ezres extrát?
Nem igazán értem, és nem is akrom megérteni.
Azért a beszámított autón is lehet keresni -áttételesen. Mert ha nem akkor senki nem számítana be, így van?

yard (törölt) 2009.02.28. 19:47:30

@yard:
Sehol nem mondtam,hogy a kereskedők mind korrektek.
"Viszont az sem igaz,amit itt írkáltok,hogy a kereskedésben nem lehet jó autót venni,mert háznál vannak a jó kocsik.
Fityfenét,ez egy ökör ,demagóg általánosítás..
Kereskedésben is van jó autó,hisz az is háztól került oda,és magánszemélynél is van szar."
Így igaz, csak más az "árrés",(tudom benne áll a pénz, persze ha nem bizományos, mint a legtöbb) és nincsenek kifosztva,visszatekerészve.

yard (törölt) 2009.02.28. 19:48:42

Írtam magamnak, hogy ne sértődjön meg senki:-)

BTO11 2009.02.28. 20:25:36

@Herman:

D:)))

miben trükiznek a márkakereskedők???
az én kalosom szerintem nem volt trükis,max nagyon picit a kmóra 5évesen 20200 km volt benne előző évbe meg 17XXX kmnél volt kötelező szervizen,gyári gumikon gurulva.
mert az opelos 1 rendszeren van a chevyvel ,és ott volt ismeretségem és benéztek a gépes nyilvántartásba és stimmelt a gépi és a kézi szervizkönyv.
ja lehet hogy malacom volt??
D:))

BTO11 2009.02.28. 20:52:24

egyébként a nagyszámok törvénye itt is él.-nagyobb tömeg =több csibész-

ez a vidék javára szól.

tavaly néztünk vasat a budaörsi aaa-nál,de túlárazott roncsok voltak 1 misi környékén.
máshol vettünk.kereskedésbe.

jokemed 2009.02.28. 21:01:58

Nem szoktam bloggolni, de az AAA autó mellett nem tudok szó nélkül elmenni. Szóval:kb 3 éve el akartam adni az autómat, s botor lélek gyanánt elmentem a pécsi kereskedésbe, reggel 8-ra ott voltam. Cca 2 óra múlva már sorra is kerültünk, megnézték az autónkat.Azzal kezdték, hogy szeretnék-e másikat.Mit sem sejtően mondtam, hogy igen, egy fiatalabb évjáratút s kisebbet.Erre rögtön mondtak a 1997-es Fiat Temprámra 1,6-os első gazdás,relatíve fullos autómra 50.000 Ft-ot!!!!!!!!Ja és nem volt rajta hitel, s hitelre akartam fiatalítani!!!Megsértődtem s kértem vissza a forgalmit.Kb 2 óránként mondtak 50-100 ezer ft-al magasabb árat, elmentek egészen 300.000-ig!!De ekkora már elfogyott a türelemem, 4 autót kipróbáltam náluk,egyik szarabb volt mint a másik! Határoztunk az assszonnyal marad ez.A forgalmi még sehol, étlen-szomjan szakadó esőben már tele volt a tököm velük.Végül lett forgalmi este 8 órakor.Eljöttünk haza, majd még cirka 1 hónapig telefonálgattak, hogy van nálunk nagyon jó R.Megane amit szerettem volna, s jó áron beszámolják az autómat! Aztán lekoptattam őket, mert nem vettem fel a telefonjukat, s pár hónap múlva kereskedésbe/Renault/ eladtam a Fiat Temprámat 650.000 Ft-ért!!!! amiért ők 50.000-et akartak adni!Pedig a Renault is biztosan nyert vele.Bocs hogy ilyen hosszúra nyúlt,de muszáj volt leírni.S egyébként nem baj, hogy megszünnek!!!Marad rajtuk kívűl is"becsületes" kereskedő!

rszvsz 2009.02.28. 21:30:44

Ajvé, anyám pont a budaörsi aaa-nál nézgelődött suzuki wagonr-t... Sürgősen lebeszélem róla.

McK: Melyik városban székeltek amúgy?

Meglepő módon én megértettem, hogy ha van 3 kilóm autóra, akkor nem fogok 350-et fizetni, mert van benne egy csodás hifi.

Bár itt van xxxx, akinek ez nem megy, lehet hifibuzi és vesz inkább egy barkast félmilláért, mert a hangja milyen...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.28. 21:43:38

@yard: Ez a magántulajnál sem egyszerű ám sokszor. Ha fentebb beleolvasol néhány naíva elképzeléseibe az árakról (lásd ELADÁSI tax ár + még egy pici, mert hát "az enyém a legjobb, meg hát nem is régen vettem ugyi"), hát azokkal se vagy kisegítve nem feltétlenül rutinos autóvásárlóként. Egy kereskedő naponta több autót vesz adott esetben, mint egy magyar átlagpolgár, tehát van gyakorlata abban, hogyan lehet jó árat kialkudni. Mert szinte minden második (ha nem több) magán eladó azt hiszi, hogy a hajdanán 3 és fél milliós Megánjáért teljesen reális 6 évesen az 1.7 millió. Csakhogy ez az ő agyukban él, pedig a verda 1.2-t ér. Merthát nemrég vette. Meghát ennyit bukni? Na azt nem! Igaz, hogy kavicsos a szélvédő, meg tükör a gumi, meg hát 90-es nagyszervizre is kéne vinni. Meg a szervizkönyv csak a gari végéig volt vezetve (2 évig), de akkor is! Mi az a kis horpadás a géptetőn, jajj már, meg az a kis beázás a lámpában. Jó, hát ha kutyám van, az is baj? Csak néhány jellemző sztereotípiával élve. Persze megsértődnek az 1 milliós ajánlaton, de ha belegondolnának, hogy glancba vágni a kocsit is 2-3-4 kiló lenne... Amit ő rajtad akar megspórolni, de az ár egy makulátlanra is kissé arcpirító lenne.

Ettől is VÉTELI a kereskedői tax ár. Mert a kocsit fel kell javítgatni picit, kitakarítani, rendszeresen lemosni, őrizni és még a telepen is veszít az értékéből, ahogy múlnak a hetek-hónapok. Ez a különbség egy része. Azt pedig senki nem várhatja el, hogy valaki ingyen dolgozzon (kereskedő).

Sokan ezért mennek jónevű (és akad ilyen, én is vettem kétszer kereskedésből már és tökéletes autókat kaptam - igaz, nem a legolcsóbbakat a piacon, de az állapotukhoz mérten kedvező áron) kereskedőhöz és nem járják végig a fél országot a sok hülyével alkudozni. Meg olyanra, amiről kiderül, hogy mégse olyan :)

Érti, gondolom :)

SsPL71 (törölt) 2009.02.28. 21:52:13

@McK: "azért,mert a 200-300 ezerért autót vásárolni kívánó vevők nem engedhetik meg maguknak az 50 ezres fejegységet,..."

Ezek szerint mégis megengedheti magának, ha egy 300ezres autóból szedted ki.

Másrészt ki vagy Te, hogy eldöntsd, hogy ki mit engedhet meg magának?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.28. 21:53:18

@rszvsz: Én meg annak örülök a legjobban (zene és hi-fi kedvelőként), ha:

-az eredeti gyári van benne még (mert nincs agyonkendácsolva a vezetékezés, levágott csatlakozók, sárga-zöld szigszalag - ez a kedvencem a csoki után, összecsavart vezetékek és egyéb nyalánkságok)

-nincs benne semmi (mert legalább én válogatom meg, mi kerüljön bele és nem kell a kiszereléssel is tökölnöm)

A kivágott kalaptartós, lopott Audi Concert fejegységet belepréselős (mert az szélesebb, mint a szabvány), MTC kazettás rádiós szarokat meglátva mindig is menekültem. Oka volt, mert részben abból is lehet következtetni egy ember igényességére.

rszvsz 2009.02.28. 22:01:41

@KuKori:

Ez is igaz.
De ha van 3 kilód autóra és az egyik azért ócskább ennyiért, mert a rádió, az rds-es, akkor melyiket vennéd?

Ez persze mind sarkítás. Ez legyen a legkevesebb a használtautó-biznicben...

McK (törölt) 2009.02.28. 22:07:10

@SsPL71:
Nem arról beszéltem,hogy megengedheti-e magának,hanem arról,hogy meg szeretné-e fizetni.
Hogy ki vagyok én?
Én kérlek a tulaj,és mivel az enyém,azt csinálok vele,amit akarok.
Tehát feltehetem a kérdést az arra érdemeseknek,hogy esetleg szeretne-e cd-t,MP3-as CD-t bele.
Sok ember kifejezetten öröl,hogy így olcsóbban kapja meg,mert pl van saját hifije.
Így nem kell megfizetnie azt,hogy egy neki nem tesző szart kilopjon.
Autóban lukat a rádió helyén sosem hagyok.
5 éves CD-t nem veszek ki.
De egy suzukiból a 20 éves hülyegyerek 80 ezres DVD-jét kiveszem,mert annak a mozgáskorlátozott utalványra vásároló 50 éves rokkantnyugdíjasnak,aki szőlőbe,és Tescoba fog járni vele,NINCS RÁ IGÉNYE,és nem szeretne 50-el többet adni az autóért,ha lehet..
Ha mégis egy ugyanolyan suttyó veszi meg,akkor ezt az ellenérték fejében visszarakom neki,viszont megteremtem a lehetőségét,hogy egy erre az extrára nem fogékony vevő is megvehesse.

Sajnálom,hogy ez egyes korlátolt felfogásúaknak meghaladja értelmi képességeit.

McK (törölt) 2009.02.28. 22:12:35

@KuKori:
Sehol sem állítottam,hogy egy gyári hifit kicserélnék egy kadisonra..

Sarkítasz.
Nagy értékű hifikről ,az autó értékéhez képest nagy értékűről beszéltem.
Ahol az autó értékénél 10%-al nagyobb értékű a hifi,ott ez meggondolandó.

Ne arra gondolj,hogy egy e60-ból húuzzuk ki a gyári motyót,hanem a kis értékűekre.

Mert ott nincs rá pénz,ha igény lenne is.

Hihetetlen,de Csikós se festékmérővel ment 300 ezres Mercit venni,és a zene sem érdekelte túlzottan.
Az érdekelte,hogy ne legyen korrodált,induljon,menjen,müködjön mindene,és minél olcsóbb legyen.
Fel nem foghatom,mit nem érteni ezen.

Jah..ha valaki nem akarja..

McK (törölt) 2009.02.28. 22:20:54

@rszvsz:
Szia.
Amit írtam,nem azért írtam,hogy a cégemet népszerüsítsem,nem is szeretném nyilvánosan megadni,hol székelünk.
Nem hiányzik a magyar jóindulat.
Ez Magyarország.
Itt minden jó tett elnyeri méltó büntetését.
Láttam ezt korábbi posztokban.
Egy dunántúli kisvárosban.

Csupán az a demagógia ellen kivántam érvelni,miszerint minden kereskedő egy tróger,aki lehúzza a vevőket,lakókocsiból árul,bodzaszedő vonásokkal bír,és kopasz aranyláncos sziluetjét nem az idén nyáron szerzett cserzett bőrszín töri meg.

Utoljára írom.
Van kereskedő is,sőt ,nepper is, full korrekt,meg magánszemély is full tróger is a rendesek mellet.

A világ nem fekete,vagy fehér.
Ezernyi árnyalat van.

Privátban keress meg,ha tudok segíteni valamiben.

The Good Boy 2009.02.28. 22:40:50

Én nem értem...
Már a sokadik kommentelő irja, hogy az aaa-nál órákig nem adták vissza a forgalmiját. Mivan?????
Kik ezek??
Ezt egyszerűen rövidre lehet venni:
1. Odaadod, amig a nekik fontos adatokat maguknak kiirják (müszaki érvényesség, esetleg alvázszám, hogy utána tudjon nézni a gépsárkánynak) Lakcimhez, anyja nevéhez semmi köze (amig nem történik tényleges adásvétel). Fénymásolást meg megintcsak elfelejtheti. Szóval a fentiek után, szépen visszakér, ha nem akarja adni, a./ kiveszem a kezéből, b./ kiveszem a mókust a pult mögül forgalmival együtt (nem vagyok kétajtós szekrény, de aki ismer, tudja, hogy megteszem::))
2. Szólsz a rendőrségnek (pesten kivül általában oda szoktak érni).
Szóval nem értem, mit eltürnek egyesek? Mint fentebb jokemed, hogy reggel 10-től este nyolcig eltüri, hogy nem adják vissza neki, miközben röhejes árakat mondanak. A ku.va anyjukat.
Remélem eltakarodnak ebből az országból!

McK (törölt) 2009.02.28. 22:42:29

@yard:

Kivételsen volt egy viszonylag értelmes hozzászólásod.
Megválaszolnám,_szintén kivételesen-hátha tényleg érdekel a válasz.

"OK. De mikor 50 ezer egy "fejegység"?
Újkorában? Ha kihozod a boltból már nem annyi. Berakod egy másikba, mint 50 ezres extrát?"

Az összeg lényegtelen.
A 30 ezres is felesleges tétel egy Kadettben.Sok drágább autó van,amiben viszont nincs CD,mert az előző tulajnak nem volt,legyen ez egy 2003-as Megane,amiben viszont már elvárják,hogy legalább CD legyen benne.
Lehet,hogy nem kapok többet az autóért,de felajánlom az alkudozás során,hogy kap egy CD-t pluszban.
Ő örül,én is,mert eladtam egy drága autót jóval magasabb árrésen,mint amit esetleg keresni lehetne egy 300 ezres autón,és veszek rajta egy másik autót,amit megint esélyem van eladni,a pénz dolgozik.

"Nem igazán értem, és nem is akrom megérteni."

Nah látod ,ezért nem érted,mert nem akarod érteni.

"Azért a beszámított autón is lehet keresni -áttételesen. Mert ha nem akkor senki nem számítana be, így van? "

Természetesen igen,de általában ma már olyan éles piaci verseny van,hogy nagyon magas áron kell beszámolni,és örülsz,ha 0-ban eladsz egy 300 ezerért beszámolt F Astrát,vagy A Vectrát.
A piacképesebb 1997-utáni autókon lehet egy valamit keresni,de ez mind helyzet kérdése.
Örülni kell,ha egy autón megmarad egy tisztességes haszon.
Drágán eladni,olcsón beszámolni ma már lehetetlen.
Vannak cégek,lásd Suzuki,akik azzal operálnak,hogy iszonyat drágák az autóik,hisz nem mindenki internetfüggő,sokan azt sem tudják megkülönböztetni,melyik autó milyen típus,így az árukat pláne megtippelni sem tudják,hogy horror,irreális áron számolják be az-általában keleti- autójukat.
Példa.
2001-es Suzuki Sedan 1290000-ért van kinnt,reálisnak is érzi a kis öreg,hisz egy új autó klímával 3 milla,ebbe beszámolják a zsiguliját 300-ért,és máris úgy érzi ez kihagyhatatéan ajánlat.
Noha ilyen autót kapna 800-ért is,ha nincs zsigulija..

De ő csak addíg lát,hogy kapott 300 ezret a zsiguliért,amiért én 70-et mondtam.
Pedíg elég lenne csak a különbséget nézni..900-ért vett volna egy makulátlant nálam,a zsigulit beszámoltam volna 70-ért,830-ból kapta volna meg a Suzit.
Nem,ő 1000000 különbséggel cserélt autót,mert ott 300-at adtak a Suziért..

Ennyi.
És ez csak egy példa.

Tomi76 2009.02.28. 23:06:55

MCK:
Azt nem tudom felfogni mivel kocka fejem van. Neked mikor beviszi a 20 éves suttyó mennyiért veszed be a verdáját ami 80 ezres hifit tartalmaz. Mit mondasz neki Tax ár vagy azt mondod hogy Tax+ megadod érte a +80-at?! Vicces lenne ha megadnád de főképp hozzád viszem legközelebb a verdám. Amikor én eladtam a verdám 1,5 évesen a felkeresett 3 kereskedő közül ki volt az aki több pénzt ajánlott érte mikor a fapadhoz képest volt benne pio hifi erősítővel mélyládával plusz gyári spoiler és alufelni? SENKIT nem érdekelt, mindenki az évjáratra volt kiváncsi. Tudod az a gáz hogy ezért mikor eljött az idő kivettem a zenét levettem a felnit és eladtam 150ért amit a kereskedő nem adott meg érte ellenben kivett volna. Rólatok ennyit kereskedők nepperek ki minek gondolja magát. Szerintem ma 1 fejegység nem számít semmit pláne nem az általad említett árkategóriába. Mert szerintem nem sok ember van aki hifi alapján vesz használtautót 3 ropiért és amikor már lehet márkás fejegységet venni 30 pénzért.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.28. 23:14:04

@McK: Félreértesz engem, nem is neked válaszoltam. Csak a hi-fivel kapcsolatban elmondtam az én szempontjaimat, hogy inkább semmi vagy gyári, mint a többi felsorolt eset.

Ja! Valami köcsög kis emós sutyerák basszátok meg, végig gyalogolt a kocsimon fél órája! Hát bazd meg, a saját házam ablaka alatt! Persze mire kiértem, se híre, se hamva egyik kis köcsögnek sem és szombat este lévén már nem sokra mentem a keresgéléssel, mert kb. 100 ilyen kis tiknyó van a városban egyidőben az utcán (vidék). A cipőnyom alapján olyan 38-39-es lábnyom, de ez kész bazdmeg! Így este úgy tűnt, hogy nem horpadt be, de nappal még elválik.

Kurvára elegem van már ebből, ezentúl minden kis suttyónak a bordáin páros lábbal fogok ugrálni, akit bármin rajtakapok, akármin! Ezeket a kis tetveket már meg kell nevelni és leszarom innetől, a cigányok és most már ezek is...

Bilux67 2009.02.28. 23:43:22

@Új Nick:
"Én is ott vettem az enyémet, még a vaníliás Wunderbaumt is benne felejtette a drága doktornő. Azért kellett eladnia, mert nyugdíjba ment :D"
Viccelsz, ugye csak viccelsz?
Te vagy az orvosokat nem ismered, vagy a kocsikat. :-)

Dani7 (törölt) 2009.03.01. 00:17:48

Köcsög csehek az utóbbi években egy kicsit megszaladt nekik és máris akkora az arcuk mintha németek lennének, pedig azok max kutyának tartanák őket. Buzeráns csaló banda az AAA AUTO, azt is sajnálom aki arra kényszerül,hogy náluk dolgozzon.

Pasas 2009.03.01. 00:49:36

Nem kell 50 ezres fejegység, csakhogy a 2millás Passatot kiadta kazettás magnóval (10 körül tesz bele egyet, persze biztos volt benne CD), téli gumival, acélfelnivel, (persze a pótkerék gyári alu), és kajak leszopott akksival, (mikor szóltam ígért egy újat, hónapokig zaklattam mire kaptam egy használtat), akkor nyílik a bicska zsebemben. Biztosítás nélkül nem viheted el az autót, nem baj, van szerződött partnere, 23000-ért megkötöttem. Később 11000 lett.
A tisztesség kedvéért ez nem az AAA volt, hanem egy márkakereskedés.

preditor 2009.03.01. 01:03:32

Nem ertem, ezekszerint vannak olyan ferjek akik a garazsban tartjak az asszonyt? Vagy miert kerestek ti garazsban tartott noi sofortol autot?

Sanzistift 2009.03.01. 01:39:10

@Dani7: Nem csehek ezek, hanem szlovákok.
Azon a földön élnek, ami régen magyar föld volt.
Itthon legyintenek rá, kevés embernek fáj Trianon, de ők nagyon jól tudják, hogy az a föld, amin élnek, nem az övék.
Ezért utálnak minket.
Fél európa így van ezzel.

A magyarok azóta borongós nép, mióta a keresztények kiirtották az összes sámánunkat, minden ősi tudás hordozóit.
A keresztények mindenhol csak irtottak, Amerikában, dél amerikában, afrikában, de persze először európában, mert az volt közel.

Azóta nincs a magyarnak saját történelme, mióta István, a magyarul nem tudó, "szent" király a trónra ült.
Azóta dirigál külső ország úgy politikában, mint történelemben.
Aki például tud arról, hogy az osztrák-magyar monarchia bomlása után az osztrákok mondták meg, hogy mit lehet itthon tanítani, és aki tud arról, hogy 1912-ben a Magyar Tudományos Akadémiának ki lett adva, hogy nem taníthatja a magyar igazi történelmet, valamint azt a tényt, hogy 1934-ben a ugyanez az kadémia megkapta utasításba, hogy hozzon össze minket a finnugorokkal, mint nyelvcsaláddal... az tegye fel a kezét.

Nekünk már a hamis történelmet tanították, ebben nőttünk fel, és ebben élünk.
Sokan elképzelni sem tudják, milyen hatalmas volt a magyar, mielőtt irigységből, puszta irigységből leigázták a tudatunk, 2-3 emberöltővel ezelőtt.

Ha le akarsz győzni egy népet, akkor ne harcolj vele. Vedd el a gyökereit, vedd el az önbecsülését, harc nélkül megyadja magát. (Winston Churchill)

És ezt ő is csak tanulta...

Aki pedig legyint a dologra, az megérdemli, hogy idegenek üljenek a nyakán.

A külföldi vállalatok 40%-a osztrák kézben van, a maradékon 60%-on osztoznak amerika, és az európai országok.

Gyakorlatilag, lassan már az a föld sem lesz a miénk, amin élünk.

Aki még ekkor is legyint, az böngésszen cégjegyzéket. Nem sok magyar tulajdont talál, amit esetleg igen azok kis cégnek számítanak, köpésük sincs a nagy levesbe.

Kicsit off, de ez van.
Aki nem látja az vak.

A szlovákok kismókusok...

:(

loláb 2009.03.01. 02:23:44

@Pasas:

+...Biztosítás nélkül nem viheted el az autót, nem baj, van szerződött partnere, 23000-ért megkötöttem. Később 11000 lett..."

Netrisk.hu, vagy a hasonlók.
Vadonatúj, forgalomba nem helyezett járműre is lehet biztosítást kötni.
Nekem legalábbis sikerült...

yard (törölt) 2009.03.01. 08:57:11

@McK:
Nem tudom márkakereskedésben dolgozol-e?
Az viszont közismert, hogy minden márkakereskedés "kényszerpályán" mozog, hiszen a piaci igényektől függetelenül kénytelen bizonyos mennyiségü új autó forgalmat produkálni. Ezért veszi, "számítja" be a roncsot. Lehetőleg a banki hitellel kombinált eladást preferálva -a mai rendszerben ez is érthető (volt). Így aztán ha készpénzért veszel a roncs ér 300.000-t, ha "0"-ra ér 700.000-t. Persze nem ér annyit, de ennyi a beszámítás. A zöme nem is kel el, vagy sokáig foglalja a placcot. Olyat is halottam, hogy leadják öket (megy a bontóba). De a forgalom megvan (volt). Egy márkakereskedésnél vannak bizonyos előírások (infrastruktúra) ami nem olcsó, általában hitel van rajta, amit törleszteni kell.
A kötelező szervízháttérre szintén vannak előírások, és illik képzett szakembereket, műszereket, szerszámokat, stb. tartani. Emiatt magasabb a rezsióradíj mint a sufniban -ez világos.
Mindezek függvényében viszont nem értem a panaszokat, illetve értem -több a kereskedés újból-használtból mint amennyit ez az ország elbír, igényel.
A talpon maradáshoz pedig kell a trükközés. Azt azonban ne mondja senki: hogy szegény kereskedő, benne áll a pénze, mert bejön az.
A mostani válság remélhetőleg kialakít egy a valós piaci igényekhez igazodó kereskedői hálózatot, és a "vélt" vevőkör is rájön -mások kárán-, hogy nem kell mindenáron autó.

yard (törölt) 2009.03.01. 08:59:28

@loláb:
Miért ne lehetne, kell is.

The Good Boy 2009.03.01. 08:59:56

@Sanzistift: Keresd meg a kurucinfo.hu-t vagy mia a bánatot, aztán ott tessék ezeket az okosságokat eltüsszenteni, ráadásul ott lesz erre fogékony közönség is. Ez egy AUTÓS blog!!! Viszlát!

@Pasas:
Én az elmúlt 8-10 évben minden új autómat úgy vettem át, hogy biankó kötelezőt és casco biztositást vittem,amire a helyszinen lett ráirva a rendszám, meg az alváz motorszám, majd telefon a biztositási ügyintézőmnek, aki az ő példányán is beirta a hiányzó adatokat, és már kész is. Használtnál, meg eleve úgy előlegeztem le, hogy kértem egy fénymásolatot a forgalmiról, aztán a biztositási ügyintéző az átvétel elött az alapján kötötte meg a szerződést.

Speedman 2009.03.01. 10:12:19

@McK:
A Suzukis sztoridat meg tudom erősíteni. 4 évvel ezelött elkisértem a barátomat autónézőbe és a Suzuki márkakereskedés és a magánkereskedő között 3-400e ft árrés volt. Alig hittem a szememnek.
Viszont nem kell sajnáltatni magatokat azzal, hogy ti a beszámított autón esetleg nem kerestek. Ezt már eleve beszámítjátok az árba, azaz keveset vagy egyáltalán nem engedsz az árból, ha be kell számítani a vevő autóját. Igy, ha csak a beszámított árért adod el sincs gond.

Én maradok továbbra is a magánszemélyek és a márkakereskedőknél beszámított autóknál. Sokkal kisebb a rizikója annak, hogy belenyúlj egy szarba.
Yard jól megírta. A magánszemély és a kereskedők (+nepperek) között az a különbség, hogy az utóbbiak nagyobb árréssel dolgoznak és visszatekerve az órákat teszik vonzóbbá az autókat.

McK (törölt) 2009.03.01. 10:14:32

@Tomi76:
Vagy nem tudod értelmezni,azt,amit leírok,vagy nem akarod.

A TAX ár irányadó.
Nem szentírás.
Az autó árát a piac szabja meg,nem egy katalógus.
A katalógus szerint az MV6-os omega a Diesel ára felett van egy 98-as autónál..
Valóságban meg a kutyának se kell egy benzinfaló szörnyeteg,az autó több száz ezerrel ér ara alatt.

Az autódat a piaci árán számolom be,azon,amin meg bírunk egyezni.

AKÁRMI az ár,biztosan előbb kél el,ha 30-al olcsóbbá tudom tenni,és műszakilag az autó tökéletes marad.

"Szerintem ma 1 fejegység nem számít semmit pláne nem az általad említett árkategóriába. Mert szerintem nem sok ember van aki hifi alapján vesz használtautót 3 ropiért és amikor már lehet márkás fejegységet venni 30 pénzért."

Pont erről beszélek,nem érted?
Ezért veszem ki,mert aki 300-ért vesz autót,azt nem érdekli,ha nem CD,hanem csak egy kazettás van benne.
Viszont érdekli,ha 10%-al alacsonyabb áron megkaphatja.
Nem érted?

McK (törölt) 2009.03.01. 10:23:24

@yard:
Nem. Nem márkakereskedésben dolgozom,bár 10 évig dolgoztam,és megcsömörlöttem tőle.
Azért csináltam 6 éve saját céget,mert azt gondoltam,igény van a másra,és lehet ezt máshogy csinálni.
Soha nem állítottam,hogy amit mondtok,nem létezik.
Azt mondtam,hogy nem minden kereskedés ilyen.
Sőt,nepperből is van,akitől csak olyan autót tudsz venni,ami makulátlan,szó szerint.
Neki van ideje 100 autót megnézni,mire egyet megvesz.
Van,akinek nincs,ő jól jár így is,hogy ettől a neppertől veszi.
Lehet,hogy nem a legolcsóbban,de vannak igényes emberek,akik inkább vesznek 100 ezerrel többért hibátlant,nem beszélve arról,hogy a keresgélés során talán el is megy az értékkülönbözet,pláne,ha a vevő tényleg ígényes,és nem túl drágán keres autót.
Pl most volt egy 94-es Astra kombi. Garázsból,75 ezer km,gyári színű,egygazdás,karcmentes,hibátlan,550-ért.
Sok?
Az évjárathoz képest igen.
Csak amit 300 ezerért veszel,ilyen már sosem lesz,igaz,van,akinek nincs rá igénye sem.
Azt az ismerősömet viszont aki megvette,62 évesen,már kiszolgálja ez az autó,és nem kell ívcserékkel,meg vezérműtengely kopásokkal szopnia,mert ez jó.
Biztos,hogy drágán vette?

yard (törölt) 2009.03.01. 10:39:56

@Sanzistift:
Ez egy baromság, és nem ide (szerintem sehová) való.

SsPL71 (törölt) 2009.03.01. 11:59:39

@McK: "Pont erről beszélek,nem érted?
Ezért veszem ki,mert aki 300-ért vesz autót,azt nem érdekli,ha nem CD,hanem csak egy kazettás van benne.
Viszont érdekli,ha 10%-al alacsonyabb áron megkaphatja.
Nem érted?"

Te nem érted, nem ez volt a kérdés, már korábban én is feltettem neked a kérdést.

Ha van benne egy hi-fi cucc, többet adsz érte mint amennyit egyébként a piaci ára mutat?

Erre válaszolj már, ne mindig félrebeszélj, mint amikor az autó állapotáról érdeklődik valaki, látom benne van a véredben, hiába nyilatkoztad, hogy ááá, te nem olyan vagy.
Dehogy nem.

McK (törölt) 2009.03.01. 12:25:34

@SsPL71:
Már hogyne adnék többet érte?
Ha nem adnék,kivenné,nem?
Ha kiveszi,kevesebbet kap,ez evidens.
Ha kiveszi,és rak egy olcsóbb,működőt bele,az ugyanaz számomra,sőt,az a legjobb verzió.

McK (törölt) 2009.03.01. 12:29:20

@SsPL71:
De legyen igazad.
Én is olyan vagyok.
Most nyugodtan alhatsz.
Mint ahogy a feleséged félrekefélésből is egyenesen az következik,hogy minden nő egy büdös kurva,ebből viszont az,hogy a drága szüléd is..szerinted.
Szerintem meg nem.

Ne haragudj a dúrva példáért,természetesen fogalmam sincs,milyenek a szüleid,csak általánosítottam.
Ahogy itt szokás.

BTO11 2009.03.01. 13:12:24

nem vagyok kereskedő csak józanul gondolkodo.
kicsit védeném McK-t
ha egy 1 millás autón nem keresel 1-200 ezret akkor hagyd is abba az autókereskedést,mert becsődölsz.
a 300ezres roncsbeszámitás mögött vélnék én állami környezetvédelmi támogatást is a márkás kereskedőknél.
a 300ezres autóvásárlásnál pl. én is szarok rá mien rádió van benne ,de szartunk rá családilag a 620ezres vásárolt corsánknál is.
már 10eft-től lehet MP3 Cd-s rádiót is venni,max a rádióvevőrésze kicsit gyengébb érzékenységü,de ha jó helyen laksz észresem veszed.
mit nézek a vásárlásnál :állapot,mert mennyit kell még a kötelező cseréken kivül költenem,meddig van rajt müxaki,zölditett kártya érvényesség.
mert az átiratás és a szükséges cserék az olcso kategoriánál is +100 papirt jelentenek minimum.
max a keveset futot vezetett szervizkönyves 1-3 éves verdákra nem költesz rövid időn belüll több 10ezret.

BTO11 2009.03.01. 13:14:48

ja és valamit még kihagytam ,a hitelkihelyezésből is harap valamit a kereskedő.
nem véletlen a kézpénzes ár manapság az annyival magasabb mint a hiteles ár.

látni és látszani!
D:))

SsPL71 (törölt) 2009.03.01. 13:16:11

@McK: De, haragszom!
Én nem mondtam se a feleségedről se a szüleidről semmi rosszat.

De, látom érzékeny pontra tapintottam, mivel egyből a közeli rokonaimat emlegetted, de kattanj le róluk.

Mellesleg ne magadból indulj ki, hogy neked milyen a feleséged, szüleid.

Maximum veled személyeskedtem vagyis minősítettelek, általánosítottam, nem véletlenül, ha megnézed a hozzászólások 80%-át, akkor ezek nem pozitív tapasztalatok ez általánosításra ad okot.

Mellesleg nekem is ilyen negatív tapasztalataim vannak a kereskedőkkel.
Azt viszont ne mond, hogy fél évig kell járnom az országot mielőtt egy normális kocsihoz szeretnék hozzájutni.

Elég sajnálatos, hogy Magyarországon ilyen kritikán aluli a tendencia, használt autók terén IS.

Tomi76 2009.03.01. 13:23:45

MCK
Inkább hagyom mert látom elbeszélünk egymás mellett. Te véded a saját kenyered amit valahol megértek de én nem értek mindennel 1-et.


Üdv T

Pasas 2009.03.01. 13:50:57

Igen, köszönöm, később tájékozódtam, de akkor is pofátlanság dupla áron adni.

Speedman 2009.03.01. 14:27:15

@SsPL71:

Ez a McK-Elek már csak ilyen. Ha érzékeny pontra tapintassz először nem válaszol, ha mégegyszer rákérdezel el kezd mocskolni. Jó pár észrevételem mellett elsiklott. Gondolom a vevőkkel is ilyen...
Fényezi magát milyen korrekt, de egy régebbi posztban dicsekedett(mekkorát röhögtek a haverjaivel ezen), hogy egy visszatekert autót bevizsgáltak a Wallisnál és nem vették észre. Na innentől kezdve hiába mondja magát korrekt eladónak.

Megkérdezném a tisztelt kommentelőket, ki hova sorolna egy óratekergető kereskedőt.
Tisztességes autókereskedő v. egy ügyeskedő nepper?

gin74tonic 2009.03.01. 14:33:07

magyarorszagon aki hutot, tvt ad el az meg normalis, aki kocsit, az mar nem lat az arcatol. undorito nepseg, az uj autot eladok is ugyanazok, hulyenek nezik az embert es nagykepuek, remelem bedol mind es mennek kapalni.

mackokutya 2009.03.01. 16:19:14

Majdnem úgy jártam velük mint ahogyan a cikk is írja. Telefonon felhívtam őket, bediktáltam a járgány minden létező adatát, állapotát. Ezután megkérdezték, hogy én mennyire gondoltam? Megmondtam, aztán nagy sivalkodással közölték, hogy ők is. Debrecenből fel Fótra, 1 óra várakozás után szóltak hozzám, majd érdekes módon az emberük kapásból egy millával kevesebbet mondott még az átvizsgálás előtt mint amit telefonon megbeszéltünk. Fasza! Na azért nézzük meg. 3 órán keresztül ugyanúgy szopattak ahogyan a cikkben írva van, és a végén mondtak egy olyan árat amitől majdnem agyvérzést kaptam. Ezek után a járgányt annyiért amennyiért gondoltam simán eladtam hirdetésben. Úgy hogy DÖGÖLJENEK MEG!!! Örülök hogy csődbe mennek.

BTO11 2009.03.01. 17:37:20

@gin74tonic:

és ha be dől akkor te a kapa meik végén állsz???

beste 2009.03.01. 17:51:53

@yard: a cégest is el kell vinni takaríttatni, meg a sajátot is. Mindkettő idő. OK, a cégest nem én fizetem, de egy külső-belső tkarítást 3 - 5 e hufból meg lehet úszni.

beste 2009.03.01. 17:55:15

@KuKori: a dolog fordítva történt. Többen írták az "igényes anyuka, anyós, feleség képtelen rendet tartani az autóban, stb." Csak rávilágítottam, hogy a pasik is ilyenek. Látnád a pasi munkatársaim saját autóit... trágyadomb. (van kivétel, tisztelet nekik)
A céges autók csak azért nem úgy néznek ki, mert a főnök (teljesen jogosan) morog a kosz láttán.

McK (törölt) 2009.03.01. 19:08:42

@Speedman:
"Jó pár észrevételem mellett elsiklott. Gondolom a vevőkkel is ilyen..."

Én tőled egyetlen olyan észrevételt sem láttam,amit érdemes lenne megválaszolni,azaz vagy korábban nem válaszoltam már rá,vagy nem egy olyan kiragadott ökörség,amit kizárólag a kötekedés kedvéért írtál be.
Erre nem is akarok válaszolni,hülyékkel nem vitázom,mert lehúznak a szintjükre,és legyőznek a rutinjukkal.

Volt,aki megértette,a Te véleményed a sok rokon nick-ével egyetemben pedíg annyira sem érdekel,mint hóembert az akciós hősugárzó.
Ez van.

"Fényezi magát milyen korrekt, de egy régebbi posztban dicsekedett(mekkorát röhögtek a haverjaivel ezen), hogy egy visszatekert autót bevizsgáltak a Wallisnál és nem vették észre. Na innentől kezdve hiába mondja magát korrekt eladónak."

Hmmm..

Én vagyok az inkorrekt ugye..amikor féligazságokkal feketíti egyikünk a másikat..nah? ki?
Én a következőt mondtam.
Külföldről hoztunk egy 525d-t egy barátomnak megrendelésre,ő is kinnt volt velünk,tehát tudta,-hisz ő jött haza vele lábon-,hogy mennyi km van benne.
Az autó óráját két okból pörgettük vissza.
Egyik,hogy hitelt kellet felvenni rá,és kellett a magasabb tax ár,a másik,hogy Cascót kötött rá,és a biztosító kibaszott szar módon avultat.
Ha kevesebb van benne,egy esetleges kár esetén többet fizet a biztosító.
(ha más töri össze,akkor is)
Hálinten mai napig nem tört össze..
Mivel lizingelt a tulaj,a lízingcég bekért egy hivatalos márkakereskedőtől egy hivatalos állapotfelmérést.
Anno az autót így is, úgy is Petre kellett vinni vámolni a Mozaik utcába, a "roncsderbire" magas,az állapotfelmérésre pedíg alacsony óraállással.
A tulaj kérte,hogy kérdezzük meg,valójában mennyi van az autóban,mert kiváncsiak voltunk.
A Wallis szerint valós volt az óraállás.
Noha kétszer pörgettük..egyszer előre,egyszer vissza..:D

Ennyit a tuti kis sztoridról,Te kis Pinokkió..szerencse,hogy nem vagy Pinokkió,mert az orrodtól nem érnéd el a kilincseket..

Hogy mi a véleményed,azt pedíg finoman szólva le se szarom.
Juj,ha személyeskedtem volna,ne bocsáss meg..;)

Pedíg megfogadtam,hogy a rosszindulattól sugárzó,minden posztban kommentelő triunvirátussal nem vitázom.

Tévedtem.
Azért,ha esetleg nem válaszolok minden bárgyú kis sületlenségedre,kalkuláld bele,hogy nem azért teszem,mert félek megválaszolni a kérdéseidet,hanem azért,mert nem talállak érdemesnek rá.
Tudod a professzor sem szokta elmagyarázni a kórház portásának,hogyan csinálja az agyműtétet.
Mert felesleges.

Üdv,okostojás.
Barátod,McK
;)

McK (törölt) 2009.03.01. 19:10:51

@Tomi76:
Hát máshogy sajnos tényleg nem is tudnám elmagyarázni,de mivel látom,hogy igen sokan megértették,szerintem nem is velem van a gond.

McK (törölt) 2009.03.01. 19:13:40

@SsPL71:
Csak egy irónikus példát tettem fel feltételes módban.
Sértőnek érezted?
Az jó,ugyanis megérted,mit éreznek azok,kiket Te egy kalap alá teszel.
Ők sem egyformák,mint ahogy a Te családod sem biztos,hogy ilyen.
Nem?

Rob-úr 2009.03.01. 19:15:46

Nekem korrektnek tűnik mösziő MCK. Egy olyan műhelytitkot megválaszolnál-e, hogy: A kilóméteróra állást hozzáigazítjátok az esztétikai állapothoz, ha a helyzet megkívánja? Pl.ha az említett 70k-t futott Astrát nem ismerősnek adod el, és ránézésre hihető az 50.000 km is, akkor tekersz, hogy emiatt 1 kilóval többért add el? Esetleg a 200 killert futott fényes kormányúból lesz 150 killát futott nem fényes kormányú, ha a többi elemen nem látszik a 2kiki???

McK (törölt) 2009.03.01. 19:15:57

@BTO11:
Ennyi.
Nem kell hozzá agysebésznek lenni,igaz?
Mégis érted.
Ha mégis agysebész lennél,elnézést.

McK (törölt) 2009.03.01. 19:31:37

@Rob-úr:
70 ezret futott autót 50-re tekerni nincs értelme.
Az a kereskedő,aki azt mondja,hogy nem tekert órát még,hazudik,de ma már nem nagyon van értelme,és igen veszélyes is.
Pörgettem már órát igen,úgy is,hogy az ügyfél nem tudta,valószínüleg fogok is,de közel sem annyit,mint régen.
De szar autót sosem adok el,és az hogy egy autó jó,vagy sem,nem az óraállás kérdése.
Egy 200 ezret futott autópályás autó jobb állapotban van,mint egy Pesten futott 70 ezres.
Tegyük fel máshogy a kérdést azért,mielőtt pálcát törünk a fejem felett..
Hány autót látsz ma Magyarországon 400 esetleg 500 ezer km-rel?
Nem furcsa,hogy 1-3 éves autókban 3 évesen 100 ezer van,és onnantól élete végéig max 200 mert az felett ma Magyarországon az autók 1%-át hirdetik?
Nekem van hirdetve 300 ezer feletti óraállással is autóm..mert ami nincs olyan állapotú,azt semmiért sem tenném vissza.
Ma már csakis a felvehető hitel miatt pörgetünk,ha kell,mint a BMW-nél.

Hogy pörgettem-e órát,hát persze,mert ha nem tenném,egy év alatt éhenhalnék,ugyanis a vevők inkább vesznek 80 ezerre pörgetett követhetetlen múltú,mint 140 ezret futott végig könyvest.
Mint ahogy pisiltem már Balatonba is,és fingottam már moziban,vagy buszon is.
Gondolom Te nem.
Autót,soha senki nem hozott vissza nekem.
Senki.
Ez nekem elég bizonyíték,hogy amit csinálunk,az jó-e,vagy sem.

BTO11 2009.03.01. 19:36:17

@McK:
csak van kereskedő ismerösöm 1pár ,és a piacon meg kell élni azt is tudom.
aki ezt nem érti az ne is legyen vállalkozó,vagy éppen itt jácca az agyát vállalkozóként, és jó nagy svindler az életben.

McK (törölt) 2009.03.01. 19:39:09

A kihalgatásomat kérem holnap folytassuk,fürdetnem kell.
Addíg maradnék szabadlábon.

Rob-úr 2009.03.01. 19:40:58

Főnök, a korrekt jelzőt komolyan gondoltam. Csak kiváncsiságból kérdeztem az óratekerésről. De azt be kell vallanod, hogyha valaki ragaszkodik egy valós futásteljesítményű autóhoz, első tulajdonostól, akkor nagyobb eséllyel talál ilyen autót egy családnál, mint egy nepinél? Egész egyszerűen azért, mert egy nepi ebből él, profitorientáltabb és teljesíti a buta vevők elvárásait, azaz: "a vevők inkább vesznek 80 ezerre pörgetett követhetetlen múltú,mint 140 ezret futott végig könyvest"

BTO11 2009.03.01. 19:52:27

vannak emberek akik már óratekergetésre szakosodtak, és szájhagyomány utján lehet hozzájuk eljutni,a 3 év vagy 100ekm garis autókat is tekergetik a gari miatt,de nem számottevő a mennyiség de ien is van.
akkor hogy is van ez a vezetett szervizkönyv.mert aki évi 30-nál többet fut esetleg pont a 2x-sét az nem bizti hogy évi 2x megy a márkás lehuzós szervizre.oil+ szürő cserék kb anyag 6-10eft mitől 24-40eft???

yard (törölt) 2009.03.01. 19:57:48

@BTO11:
Hol kapsz te olajat (szintetikust, vagy félszintetikust), lev szűrőt, ol.szűrőt 6-10 ezerért (hozzászámitva a szervíz kezelési költségét, mert ugye ingyen nem veszi neked, ill.tárolja, benne tartva a pénzét. Némi óradíja van, ami a melós bére, járulékai, a cég rezsije (fenntartási költség, nyereség). mert azért valahol, valaki ezt megteszi-igaz?

yard (törölt) 2009.03.01. 20:05:08

@McK:
nem akarlak már b@sztatni, de:
Átvágod az államot, biztosítót, bankot,vámot,stb., de a vevőt nem? Ugyan már, agysebészkém.
Az az órapörgetés sem így hangzott nemrég.
Gondolom minimálbért teszel zsebre (legalábbis papíron).
Az, hogy kocsit nem vittek vissza elhiszem, de nemrég itt dicsekedtél a megnyert perekről.
A viselkedési szokásaid pedig hidegen hagynak: a Balatont nem csípem, moziba nem járok, buszon sem utazom. Tehát csak folytasd:-)
Zavaros vagy mint a Duna vize.

McK (törölt) 2009.03.01. 20:06:03

@Rob-úr:
Fürdetésnek vége,van fél órám.
Szerintem az esélye pont ugyanaz.
Ha ragaszkodik hozzá,hogy vezetett szervízkönyvet kapjon,minden kulcsal,kereskedésben is pont annyi esélye van ilyen autót venni,szerintem.
De lehet,hogy tévedek,ez benne van.
Ma már nagyon sok magánember is pörgeti az órát.
Főleg azok,akik 2-3 évente új autót vesznek.
Mert megtanulták,hogy ez több száz ezrükbe kerülhet.

McK (törölt) 2009.03.01. 20:13:33

@yard:
A há.
Keresd vissza,és idézd.

Bacsi 2009.03.01. 21:21:30

Nekünk legutóbb a feleségemnek vásárolt Pug.-nál 200-ról 180-ra sikerült alkudnom, mivel nem kértem az autóban levő livehetős rádiót. A néni az új Astra classic-ba szerette volna berakatni. Valamikor régen 20-ért vette (5-10 éve) és csak ebben lehetett vele alkudozni. (Aztán pár nap múlva mentem 2 nyárigumiért vissza -ahogy megbeszéltem vele-, mikor a kezembe nyomta a rádiót, mivel nem tudták a méretei miatt beszerelni. :-D Szóval alkudtam is 10%-t meg kaptam is rádiót. Persze az értéke szinte semmi, talán annyi, hogy szól az autóban valami)

McK (törölt) 2009.03.01. 22:08:41

@Bacsi:
De örültél,hogy olcsóbban kaptad meg?
Érdekelt,hogy nem lesz benne?
Adtál volna többet,hogy benne maradjon?
Na ugye..

Speedman 2009.03.01. 22:55:37

@McK:

Ez szép volt. De, tényleg.

A baj csak az, hogy nem hiszek neked.
Tudod az órapörgetéssel kapcsolatban büszke voltál, hogy milyen profin csináljátok és erre hoztad a Wallis példát(tehát nálatok ez bevett szokás nem egyedi eset). És még ez a legkisebb piszkos trükk. Az átfestett, de törésmentesen hírdetett autók stb.. Ezt az összes kereskedő így csinálja, néhány kivételtől eltekintve.
TE NEM VAGY KÖZTÜK.
Én elfogadom, hogy ilyen a piac és ezt kell tenni, mert különben fekopna az állad, az asszony meg kirúgna, de legalább ne akard magad (és a többi kerekedőt) jó színben feltüntetni.

"Én tőled egyetlen olyan észrevételt sem láttam,amit érdemes lenne megválaszolni..."

Ez érdekes. Amikor az Audis sztorit leírtad rákérdeztem, hogy nem lehetett érezni, hogy szar a váltó, amikor két nappal később már igen, nem válaszoltál. Amikor megmertem mondani, hogy te tudtad és úgy írtad meg az adásvételit, hogy perelni tudd és leszakíts az eladótól pár százezret (még), megint csak fröcsögtél. Ahogy szoktad, ha érzékeny ponthoz érünk (bár ez esetben nem sajnáltam volna a palit, ha őszintén elmondod, de ilyet te nem tudsz).

vagy(idézek magamtól):
"Csak a magánszemélyek nagyobb része nem fog olyan piszkos trükkökhöz folyamodni, mint a nepperek (bocsánat autókereskedők) majd mindegyike."

"Viszont nem kell sajnáltatni magatokat azzal, hogy ti a beszámított autón esetleg nem kerestek. Ezt már eleve beszámítjátok az árba, azaz keveset vagy egyáltalán nem engedsz az árból, ha be kell számítani a vevő autóját. Igy, ha csak a beszámított árért adod el sincs gond."


Ezekre sem reagáltál. Rájöttem, ha igazam van sunnyogsz vagy kussolsz. Majd, ha találsz valami fogodzót amibe bele lehet kötni elkezdessz vergődni nagy hangon.

EZ VAGY TE.

SsPL71 (törölt) 2009.03.02. 08:21:21

@McK: Azért azt a Wallis-os BMW-s óratekergetés, röhögcsélést megnéztem volna, ugyanis kereskedő barátocskám, a BMW nem csak az órában tartja nyilván a megtett összes kilométert, hanem motor vezérlő elektronika is tárolja.

Tehát kamu amit írtál.
A tekergetés meg az állam, vám, biztosító félrevezetése minimum 3 év.

Te kis becsületes, röhögnöm kell rajtad :D

SsPL71 (törölt) 2009.03.02. 08:23:55

És még le is írja a hülyéje.

Tudod, McK, simán meg lehet téged találni, ha most feljelentenélek a vallomásod alapján.

McK (törölt) 2009.03.02. 10:00:43

@Speedman:
Megint nem találtam semmit.
Az audi váltót akkor is írtam..
Egy automata váltó nem úgy lehet csak rossz,hogy vagy jó,vagy nem.
Van hogy 500km-t is mehetsz vele,mire vészprogramra áll..

A többi a szokásos baromságod.

Érdekes 2009.03.02. 10:01:05

@SsPL71:
Hát a bmwnél, minimum gyökerek egyébként...Egy dolog, h a kötelező dolgokat elvégzik, de minimum annyira megkárosítják az embert ezzel a "nem tudjuk mi a probléma, de megnéztük" és akkor elkérnek csillagászati összegeket...Legalábbis ez a szervíz a kereskedés része, nem tom..Kupé 2.5+ bmw-t nem éri meg venni magánszemélytől, mert 1000% hogy van eltitkolt baja...Szóval nem csak a nepperek férgek.
De ezen szakadtam, hogy beszámítja X-é a kocsit, majd kiveszi a rádiót, azt hangoztatván, hogy bőzsi néninek az úgysem kell...Ide úgyis azt ír amit akar..kíváncsi vagyok mennyivel adja olcsóbban ez a maki úgy...

McK (törölt) 2009.03.02. 10:04:55

@SsPL71:
Már megbeszéltük.
Mivel Te nem tudod,hogyan lehet,hát nem lehet.
Én elhiszem neked..:D

A feljelentést ki ne hagyd,csak bátran.
Ha tudsz hozzá bizonyítékokat is preferálni,úgy mint rendszám,pl,símán fog menni,de érdekes,mostanra már nem vagyok 13 éves,aki csak suli után írkál,mint aminek eddíg tartottatok
:D

Balek.
10 embernek talán tudtam segíteni.
Ti meg megint le vagytok ejtve.
Viszlááát..;)

SsPL71 (törölt) 2009.03.02. 12:16:35

@McK: Tudod mit I G A Z A D V A N!

Jelentsen föl téged a Gobbi Hilda.

ui.: Azért az ne mond, hogy olyan technikával vagy felszerelve amivel egy modernebb, nem mechanikus BMW kilométer órát tekergetni tudtok.
Legfeljebb a márkaszervizben lehet ezt hitelesen, mind2 tárolási helyen előállítani.

Speedman 2009.03.02. 18:27:17

@McK:

"Megint nem találtam semmit..."
"A többi a szokásos baromságod."

Azt hiszem megint kényes témákat hoztam fel neked és megint igazam van(ilyenkor szoktál ilyeneket írni).

Látom mostanában pang a piac, mert sok időt van ide irogatni és nagyon feszűlt vagy.
Nyugi. Lesz ez még rosszabb is (nektek tekergető neppereknek). :))

McK (törölt) 2009.03.02. 18:45:44

Minden előfordulhat.
No meg az ellenkezője is.

De egy azért vígasztal,neked sem lesz jobb,háver..;)

Sebi. 2014.02.15. 20:08:12

Szopacs. Újrakezdik kis hazánkban
süti beállítások módosítása