Mit kaptál eredményhirdetés - 520 ló a parkettán

  2009. január 15. - baowah Címkék: c auto union mitkaptál belsőség typ bernd rosemeyer

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kell autót rajzolni!
2013-06-07 14:29:49

Mindannyian rajzoltunk már autót, legalább egyszer, a normális gyerekek többször is. De ilyen

Nem heroin, cukor
2013-05-19 08:53:02

Plakátként is kitenném! Egy Yamaha X-max 400 tesztje miatt péntek este ronggyá áztam Milánóban , így

Én nem is akartam autót venni!
2013-02-03 07:48:21

„Ha az iparban, mezőgazdaságban, illetve közigazgatásban végzett, felelősségteljes tevékenységünk mellett

Én is eladtam a legjobb autómat
2013-01-13 07:56:23

Mihályfán az út szélén Én is eladtam a legjobb autómat – úgy tűnik, ez most kezd rossz szokássá

Három hét telt el karácsony óta. Ilyenkor az ajándékok már vagy visszakerültek a boltba, vagy helyet találtak polcon, a szobában, az életünkben. Nem az ár számít, nem a méret, mindenki másnak örül: én a kézzel varrt patchwork motoros kispárnahuzatnak, mások egy igazi autónak a garázsban.

Az Indafotó és a Belsőség közös fotópályázata is bebizonyította: lehet az ajándék kicsi, lehet életnagyságú, az 1:72-es makett és az 1:1 Ford Mustang között csak az a különbség, hogy az utóbbi nehezen fér be a fa alá.

A szerkesztőségi zsűri döntése teljesen szubjektív, egy picit benne van a tárgy maga, a fénykép minősége és a vágyakozás faktora is. Így lett a győztes Burnsie és az ő Auto Union Typ C Bergrennerre. A német CMC által gyártott makett ugyanolyan szigorúan terpeszt a vöröses parkettán, mint ahogy 1936-37-ben az eredeti – muszáj vágyni rá.

Auto Union Typ C

A világ legszebb burnoutja, igaz ez nem a Bergrenner, hanem a pályaversenyre épült szimplakerekes verzió

Látják ezt a képet? Ez Bernd Rosemeyer oly sokszor megcsodált burnoutja minden idők egyik legjobb versenyautójával: V16, 6000 köbcenti, 520 lóerő és mai fejjel is nehezen értelmezhető 340 km/h-s végsebesség.

Rajta, lapozzon vissza a testmeleg Belsőségek közé, gyönyörködjön az idomok feminim íveiben, háborítson csendet a nyolcas párba rendezett kipufogók hangjával. Megtörtént? Tudja már, miről beszélünk? Tiszta szívvel elkárhozna, csak, hogy egyetlen egy körre elvigye? Ugye? Néha Bernd Rosemeyerré kell válni, és legalább fejben átélni, hogy milyen lehet kinyúlni a világ legszebb fémkoporsójából, és belecsípni a halál ámuló pofájába.

Nézze meg Burnsie ajándékát a parkettán: tökéletes kormány, kerekek, fékvezetékek – nem véletlenül lett 2003-ban az év makettja, idén pedig a Mit kaptál fotópályázat győztese. A Totalcar nevében kívánunk boldog és békés álmodozást, nyereménye 10000 forintos utalvány, amelyet egy fényképszaküzletben vásárolhat le.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr86878246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evil1979 2009.01.15. 17:38:47

Ez nagyon állat!
Bár csak rám is gondolt volna valaki egy ilyennel.

Lokvenc88 2009.01.15. 17:45:07

kurva jó ez a modell! nekem is nagyon kéne! de ez tuti egy kisebb vagyonba kerül:(
azér nem panaszkodom, én is kaptam egy 1:18 F-1-est:)

Splift 2009.01.15. 18:11:34

Ez is nagyon szép, de ennál is van jobb.
Tessék megnézni a Fábry Design által elkészített modellt! Az egy MESTERMUNKA! 5379 DARABBÓL ÁLL!!
Igazi különlegesség!

www.exclusive-life.de/eng/Articles/Craft/wood_metal/autounionmodell/autounionmodell_eng.htm

vagy

www.fabridesign.hu/engine_hu.html

Splift 2009.01.15. 18:17:08

Bocsi az előbbi elírásért!

Azzuri (törölt) 2009.01.15. 18:24:44

Auto Union Typ C 'Stromlinienwagen' 1937 Speed Record 406.3 Km/h.

muhahaha 2009.01.15. 19:11:11

ezt kár volt megtudnom... most itt fogom összes vagyonomat elkölteni.

kodani 2009.01.15. 19:14:00

Szép kis makett, elférne nekemis egy a polcon:D
azér ha 1:1 lenne, nem lenne olyan fényes az a parketta xD

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.01.15. 19:31:50

@Azzuri: négyszááááz? az köszi...ilyen száguldó fémkoporsóban.... :D Bátor férfiak kemény sportja.

Rocko- 2009.01.15. 19:33:12

ó bazze, ilyet hol lehet kapni?

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.01.15. 19:38:06

egy gáz van ezzel a magyar csodamodellel, hogy gy tűnik, hogy ebből ez az egy darab létezik

nem is értem, hogy tudtak ennyire pontos modellhez adatokat és leírásokat szerezni

itt egy oldal, ahol bárki számára megvehető, csúcskategóriás modellek vannak

www.diamondcars.de/eindex/eModelle1/emodelle1.html

már ezek is 2-3000 Euróba kerülnek

Azzuri (törölt) 2009.01.15. 19:38:41

@immortalis: És ezt szervó nélkűl,dobfékekkel.

aHim 2009.01.15. 19:38:43

Anyám... ez gyönyörű... ééénisénisénis! Honnan? Mennyi? Mikor? basszus:)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.01.15. 19:53:42

ez meg az ismert Pocher, de nincs gyári honlapjuk (lehet ez?)

www.pocher.net

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.01.15. 20:13:25

Látjátok, mekkora Roots-fúvó áll a kuplungház tetején? :-)

2009.01.15. 20:33:08

Hát jó, én lekéstem mivel karácsonyra jó két héttel érkezett meg az ajándékom, így max "legszebb újévi ajándékom" címre pályázhat:
trainmodeller.freeblog.hu/files/v200_kicsi.jpg
A Märklin 1:32-es méretarányú V200 modellje. 57,7cm, kb 5kg lehet. Dupla motoros hangdekóderrel szerelt, tehát ahogyan az eredetin is, a két motort külön lehet/kell indítani. A vezetőállás világítás külön kapcsolható. A hajtás, ahogyan az eredetin, kardántengelyes, a forgóvázakban 2-2 tengelyhajtóművel. Az eredeti a német vasutasok körében kb olyan kultusznak örvend, mint idehaza az M61-es mozdonyok. (Érdekesség képpen, hasonló kialakítású mozdonnyal pályázott a Krauss-Maffei annak idején, csak 2x3 tengelyes változattal, de mint ismeretes, a svéd cég terméke nyert.)
Ahogy a post kezdődik, elfoglalta megérdemelt helyét a szoba egy mindenhonnan jól látható pontján - de nem sokáig: az első adandó alkalommal visszük ki a kerti pályára, és hadd szóljon :))

kopocst 2009.01.15. 20:36:31

Azt hiszem pont egy ilyen Fábri féle Autounion C-t kapot nyugdíjazási ajándékba Ferdinand Piech.

zalkapone 2009.01.15. 20:51:00

@Matiz:
Ez nagyon zsírkutya kis mozdony! Grat hozzá!

IQLight 2009.01.15. 20:53:22

Nah, ebbe mire beleteszi az első 10.000 km-t, rendes bicepsze lesz... :)))))))

zalkapone 2009.01.15. 20:54:02

Persze az autócska is penge!
Én szokás szerint ezt is elfelejtettem...
Pedig a kis piros Mustang itt vigyorog rám a monitor mellől most is!

Jetiii 2009.01.15. 21:02:16

Gyönyörű. Nekem egy Ferrari 250 SWB berlinetta az álmom a CMC-től.
indafoto.hu/jetiii/modelleim
Addig is maradnak ezek.:) És ezek nem Bburago és Maisto modellek :)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.01.15. 21:07:44

@kopocst: ennyiért én is elmegyek nyugdíjba hehe

van az a mondás, hogy "Ha megígérem, hogy hiányozni fogsz, elmész?"

hát ez jutott az eszembe a Piech nyugdíjazásáról és az ehhez kapcsolódó ajándékról (:

Frank Columbo 2009.01.15. 22:28:05

Nagyon király ez a modell, a CMC modellek nagyon jók. Az áruk kidolgozottságukhoz és anyaghasználatukhoz képest szintén jó. Kína már a modell ipart is rég megette, a CMC pedig nem csak ott gyárt de ha jóltudom teljesen kínai cég. Nálam a Minichampsnél kezdődnek azok a modell autók amelyek már nem valók kisgyerekeknek :) csak ha már felnőttek, szintén nagyon jó kidolgozottság de főleg műanyag alkatrészeket használnak, a karosszéria fényezése viszont első osztályú. Persze azért az olcsóbb modelleket sem vetem meg sőt, matchboxból is mindig végignézem az aktuális kínálatot hipermarketekben járva.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.01.15. 22:42:07

@kopocst: csodálom, hogy oda bejutottak méricskélni

a Noszvait jól ismerem, érdekes fazon, az NSU a mániája és órákat is árul

Tommi 2009.01.15. 22:46:17

én egy 1:18-as Bugatti EB110-et kaptam...

cs0ki 2009.01.15. 22:47:42

imádom ezt a képet, egyszerűen fantasztikus!

(más: csak nekem tűnik fel, hogy mit keres egy "bikini és hónalj szőrtelenítés" hirdetés egy autósblogon? :)

fosdapass 2009.01.15. 22:48:39

@Splift:
Az itt bemutatott modellnek természetesen semmi köze a Fábriékhoz. Ők korlátozott példányszámban (ami már rég el is kelt) és nem magyarországi árakon (és pláne nem kínai minőségben) dolgoznak.
Kizártnak tűnik, hogy "burnsie" érhet annyit valakinek, hogy az a valaki 7 millió pengőt leszurkoljon egy kisautóért.
Hozzá kell tenni, azért ez a cmc járgány is igen jól sikerült darab, csak hát ugye kínai...

Seca81 2009.01.15. 23:08:46

@Matiz: Nekem is van ilyen TT-ben, nagyon állat kis gép. Viszont az enyém régi Zeuke Berliner TT Bahnen.

@Azzuri: Veyron alázó időgép. Iszonyat lehetett, valamit nagyon tudtak akkor...

Ez a makett isteni! Kedvet kaptam egy "egyszerűbb" kivitelhez. Nézek is, az AMT talán gyárt hasonlót.

Sword 2009.01.15. 23:26:09

Normál 7-8 ezres átlagos makettekből is ki lehet hozni komoly dolgokat. Csak kézügyesség meg tapasztalat kell hozzá.
Egyesek képesek odáig elmenni, hogy olajos lábnyom mintát festenek a mozdony makett lemezeire, rozsdafolyásokat, kormot és még sorolhatnám. Egy átlag revell makettből is sok odafigyeléssel durva dolgokat lehet építeni :)

krepsz_zoltan 2009.01.16. 01:29:21

@Splift: Vagyok olyan szerencsés, hogy ennek a páratlan Auto Union modellnek (mesterdarab) a készítőjével 10 évig dolgoztam együtt. Megadatott, hogy saját szemmel lássam a különféle alkatrészek, részegységek születését, és elmondhatom, néhány rajz méretre kicsinyítésével egy porszemnyit jómagam is hozzátettem ehhez a projekthez. Több újságban jelent már meg cikk a modellről, kis sorozatban készült, és az ára horror, euróban értve is. GYUSZI BÁCSI kérdésére, hogy miért lett ilyen pontos: azért, mert egy eredeti, múzeumban őrzött versenyautót napokig mértek a készítők, a németek szét is szedték a kedvükért! Másképpen nem lehetett, ezerszám készültek a skiccek, őrült meló volt. Soha nem felejtem el, amikor festés nélkül, még nyers réz felülettel a kezemben foghattam... még most is kiszárad a szám visszagondolva.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.01.16. 09:31:18

Gratula a győztesnek ez tényleg veri még a mustangomat is! :)

burnsie 2009.01.16. 10:08:56

@BeeTm: nagyon szépen köszönöm!

Lowtyo 2009.01.16. 10:36:47

meseszép, no
jól látom, hogy az ülés is kárpitozva van?
én is erre szavaztam volna, bár a mustangnak azér' jobban örültem volna karácsonyra

burnsie 2009.01.16. 10:51:18

@Lowtyo: Jól látod.

Egy Auto Union type c bergrenner model 1937-ből, amivel Hans Stuck nyerte leginkább a hillclimb versenyeket némethonban.

1:18-as modell, leszedhető első és hátsó fedéllel, leszedhető az összes kerék rajta, kárpitozott ülés, forgatható korménykerék.

Bár nem a Fábri féle kivitel, azzal persze nem lehet versenybe szállni, de ennek nem is aza lényege. Az a lényeg, hogy egy kis tiszteletet ad a régi nagy versenyzők, és a számomra valaha épített legjobb versenyautó előtt. Csendben. A polcomon...

burnsie 2009.01.16. 10:52:21

@burnsie: ja és 5000 darabos készlet van belőle

2009.01.16. 11:27:44

Nagyon szépek ezek a CMC modellek, és az áruk sem annyira vészes - a kidolgozás minőségéhez képest.
Egy Porsche-t mindenképpen beszerzek a vaskerekűek mellé :))

Lokvenc88 2009.01.16. 12:22:37

@Tommi nekem is figyel egy olyan EB110 a tv-m mellől:)
am én a Ferrarikat és az old timereket gyűjtöm 1:18 és 1:24-es léptékben, egész jól alakul a gyűjtemény, de azér még van mit pótolni (pl. egy ilyen auto uniont is:D)
ja és ha van valakinek eladó modellje szívesen tárgyalok róla:P

for-avar 2009.01.16. 12:43:57

1Xüen gyönyörű...mind az eredeti mind a modell-makett változat...Bernd Rosemeyer(1909-1938)talán nem csak kora legvagányabbja,mivel motorversenyző is volt...az Alfa Romeot leszámítva,59ig igazi egyéniség maradt(most és mindörökre legenda marad!

for-avar 2009.01.16. 12:49:16

A középmotoros megoldásra gondoltam...
süti beállítások módosítása