Az Insignia bejött. Tetszik vagy sem, de bejött. Mark Adams és fiai kitűnő munkát végeztek. Ideát, Európában. Tetszett nekünk, tetszett a briteknek, sőt (és ezt a pontot jegyezzék meg) tetszett az amerikaiaknak. Az edmunds.com rajongott érte („Mind a beltér, mind a külső forma kategóriájának csúcsára emelte.” ), a General Motors Audijának nevezte.
Egyszóval bejött odaát, a hamburger és a (most már nem is annyira) korlátlan lehetőségek hazájában is. A GM persze jól tudja, mennyit jelent egy ilyen modern, közös platform és mennyit segít majd a nemrég még kihalás szélén álló Buicknak, melynek csillaga, nem csak az óriási kínai piacnak köszönhetően, ismét felfelé ível. Kínában ugyanis viszik, mint a cukrot, kőkemény konkurenciát teremtve ezzel az Audi és a BMW számára, az új LaCrosse is főleg oda készült.
A tervezés ugyan Rüsselsheimben folyt, a formaterv azonban amerikai-kínai kooperáció. Klasszikus Buick hűtőmaszk, lőrésszerű ablakok, ázsiai beütéssel.
Borzasztó lett? Szebb lett, mint az Insignia? Mondja el véleményét és szavazzon! Kíváncsiak vagyunk, hol tartanak a kínaiak. Lesz-e vajon pár hónapon belül tetszetős Brillance, nyáladzunk-e egy év múlva a Geely Beauty Leopard láttán, vagy még sokáig csak törésteszten összenyakló, kókányolt-lenyúlt valami marad a kínai autó Európában?
Az utolsó 100 komment: