2008 legjobb gyűlöletlevelei a szeretet ünnepén

  2008. december 24. - Winkler Róbert Címkék: gyűlöletlevél

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

 

Nálunk jobban senki nem érti a felzúdulást, a pokoli, gyilkos indulatok zabolátlan felszínre törését egy-egy cikk kapcsán. Az anyázási lehetőség csak egy kattintásnyira van, sokan nem is várják meg, míg csökken a fejükben a nyomás. Ezekből pedig mi karácsonykor mindig jókat válogathatunk.

Vélemények az azonos című cikkünkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr30840384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ratman_ (törölt) 2008.12.25. 13:19:46

PA alkalmazása a szerkesztőség eddigi legnagyobb melléfogása volt, szerencsére ők is viszonylag hamar belátták, de így is okozott maradandó károkat. Vajon hova mehetett innen? Találkozunk majd maníros, erőltetett, inkompetens írásaival valami más médiumban?

Gomulka Béla 2008.12.25. 13:31:58

A Rodius már szélsõségesen ronda, ilyen merészségre a BMW sosem szánná el magát. (Nem is szólva a névadásról; nekem, ha egy Recton mögött megyek, mindig a Rectum szó kúszik a szemem elé.) Azon kívül irtóztatóan nagy is, és mégsem rendes kisbusz mint például a Caravelle. És persze nem kapcsolódik hozzá olyan imázs mint a BMW-hez. De tényleg, kimutatható az hogy a Bangle formaterv de facto megdobta a BMW eladásait? Ede, hol a nyavalyában vagy már?!

Gomulka Béla 2008.12.25. 13:37:38

Rexton.

Nem megmondtam?

Mostly Harmless 2008.12.25. 13:51:15

most, hogy már nincs Annácska, igazán elárulhatnátok, kinek a farkát tisztelhettük benne. mert hogy nem a szaktudása miatt írt cikkeket a tc-be, az tutiziher!

Szibarita 2008.12.25. 13:58:45

Mondjuk tenyleg kurva sok hulyeseget tudtok osszehordani, nagyon bosszanto az a felmuveltseg, ami az indexen uralkodik.

Nem csoda, hogy nehany erzekenynel leveri a biztositekot.

GrandePunci 2008.12.25. 14:12:08

@Gomulka Béla: Hát sajnos nem tudok erre vonatkozó eladási statisztikát prezentálni ezért nem vitatkozom a témában :) Én csak azt szerettem volna mondani, hogy mindenkinek másmilyen az ízlése. Mindenkinek tetsző autót nem fognak gyártani, és tökéleteset sem tudnak. Viszont valószínűsítem, hogy Csikósnál nagyobb szakértelem Bangle. Mindettől függetlenül tetszik szinte az összes új merga, a régi és új bmw.k egyaránt. Egy szép felnivel én képes vagyok szépet látni egy Kalosban! Röviden, én nem mondanék olyanokat, hogy levágnám bármelyik tervező kezét...

Spiritmonger 2008.12.25. 14:20:03

gyűlöletlevelet ugyan nem írnék, de valami nagyon komoly problémára azért reflektálnék, olyanra, ami itt a totalcaron egyre gyakoribb
az alapvető probléma az, hogy a T. cikkírók valamiért nem gondolkodnak

először is, az expressz keresőt használják a használtautó helyett, ami baklövés, pénz, szerződés ide vagy oda

másodszor, képesek isteníteni veteránautókat a jelenlegiekkel szemben, noha nem véletlenül van evolúció az autóiparban is

harmadszorra, ami a legérthetetlenebb, az a következő, az autók lényegétől gyökeresen eltérő dolgok mániákus imádata a normalitással szemben, az alábbiakban főként megjelenve:

dízelmotor preferálása a benzinessel szemben, iletve összehasonlító tesztek során turbodiesel a szívó benzines ellen, nem pedig TD a benzines turbó ellen

automata váltó istenítése a manuális váltó ellenében
nem tudom, mi ez az automata-mánia, de ne feledjük, az automata a fogyatékkal élőknek való, meg azoknak, akik szexuális partnerként a férfinemet választják
lehet, hogy tényleg gyorsabban vált, meg kevesebbet fogyaszt az új generáció, de akkor sem adja meg az autó fölötti teljes kontrollt, amit a legrosszabb manuális is alapáron kínál

rettenetesen komoly probléma a cikkírók között, hogy mintegy ostoba divatként a hátsókerék-hajtást éltetik az összkerékhajtással szemben, főleg a vezetési élményre hivatkozva
a jelek szerint sokféle autót tesztelnek, de mégsem eléggé, egy összkerekes géppel sokkal nagyobbat lehet élménykedni, mint egy kétkerékhajtásúval

összkerékmeghajtásra visszatérve, nem igazán tudják, mi a jó, mindenféle viszkos/haldexes rendszert éltetnek a valódi, mechanikus rendszerek helyett

közútra torsen, hátsó mechanikus diffizárral kiegészítve, mint a régebbi audikban, terepre pedig csak a Mercedes G megoldása, a kettős bolygóműves központi diffi felezővel, és mechanikus diffizárral, amik a tengelyeken is megtalálhatóak

minden más csak szükségmegoldás, nem való igényes autóba

ráadásul a fékdiffis rendszerek nemcsak drágábbak, de hamarabb el is romlanak, nem értem, miért éltetik azokat e lap hasábjain?

végül, amit nem értek, az az, hogy a T. munkatársak miért gyűlölik a 4 ajtós lépcsőshátú limuzin kivitelt, mint olyat
ömlengenek a ferdehát, meg a 3/5 ajtó előnyeiről, vitatható szépségéről, vitatható praktikusságáról, de elfelejtenek némi bizonyított tényhalmazt, miszerint a 4 ajtós karoszéria a legelegánsabb, az biztosítja a csomagtartót, a legnagyobb fej- és lábteret, helyet a normális hátsó futóműnek, a szeparált csomagtérnek, a nagyobb hátsó gyűrődési zónának

ezekhez képest az a hátrány, hogy nagy csomag nem fér be, elenyésző, aki minden nap az ikeából költöztet, az úgyis furgont vesz, aki meg nem, annak évi egy alkalommal nem gáz a taxirendelés

szóval, gyűlölködni nem kell, de remélem, hogy a T. munkatársak eme gondolatokon elmerengenek

GrandePunci 2008.12.25. 14:24:33

@Spiritmonger: Ez zsír felszólalás! Hasonlóan gondolkodom!

rognork 2008.12.25. 14:26:40

a tavalyi jobb volt...

Gomulka Béla 2008.12.25. 14:28:45

Én a BMW-hez vajmi keveset értek. De a kibic tapasztalata az enyém. A BMW-re fogékonyak rendre azt vágják a pofámba, hogy a márka által garantált minõséget, érzetet, úttartást és hasonlókat én már sose fogom megtapasztalni. Igazuk is van. A BMW külsejét viszont rendre megtapasztalom, annyi van itt belõlük, mint a tarka kutyából. És amilyen színekben, felnikkel, utólagos dekorációkkal megveszik õket, ahogy a BMW-t hajtó fele- és felénél-sokkal-kevesebb barátaim öltözködnek, megszólalnak, satöbbi, abból én arra következtetek, hogy leginkább a mûszaki tartalom meg a felsorolt többi dolog fogja meg õket…
Nem értek a marketinghez, de ugye emlékszel azokra a hires United Colours of Benneton (két té? Egy enn?) plakátokra? Kalasnyikovos fekete katona fogja az emberi combcsontot, például. A svungos vizualitás hatást ér el. Rövid távon – és nézd meg az új hármast, meg a hetest. Visszatértek a vállalhatóbb megoldásokhoz, és alighanem okkal.

Gomulka Béla 2008.12.25. 14:37:58

A fékdiffis megoldásról szóló városi legenda szerint egy M-Mercedest jégre vittek, és a fékdiffi rendszer nem is engedte elforogni a csúszó kerekeket. A Mercedes pedig meg sem mozdult.

Vismajor01 2008.12.25. 14:38:38

Nem tudom, ti nevettetek e ezeken, de én inkább elgondolkodnék rajta...Oké, biztos viccesek, de én egy cáfolatot sem láttam a beérkező levelekre. Adott egy szar cikk, adott egy gyülölködő levél... Ezen kéne röhögnöm?

Seca81 2008.12.25. 15:02:38

Én sem röhögtem halálra magam...

Agyhalott, kötözködő, ráérős fasz aki ilyen stílusban ír meg egy levelet. Főleg névtelenül. Oké voltak enyhébbek is, azok talán nem.

A szerkesztőség válaszaira én is kíváncsi lennék :)

Gomulka Béla 2008.12.25. 15:07:03

Aranyom, ha a cikk milyenségével kapcsolatos negatív véleményt testnedvek, perverz szexuális praktikák és egyéb személyes (álnév, online…) gusztustalankodásokkal fejezi ki valaki, akkor mit csináljon az esetleg bumfordi de nem rossz szándékú zsurnalista? Hogy is mondja Nagy Lajos? Az igazi szegény ember az, aki röhög a saját segénységén. És ha akad akár csak egy gyûlöletíró, akit az expozíció esetleg jobb útra és modorra térít, akkor már megérte. Nem is beszélve az ékszerteknõs-teóriáról. Miszerint az ember azért tart ékszerteknõst, hogy valakinél biztosan inlelligensebb legyen.

Seca81 2008.12.25. 15:11:14

Spiritmonger: végülis mindenbe bele lehet kötni, ha a turbós benzinest istenítenék az lenne a baj.

Ismered a Belga számot: "ha 20-as vagyok az a baj, ha 30-as vagyok az a baj, ha 70-es vagyok az is baj, ha 80-as vagyok, az nem lehetek az is baj..."
stb...

pzs79 (törölt) 2008.12.25. 15:15:14

Sajnálom, hogy sokan Szenteste is neteznek, nem a karácsonyoznak - jó sok 24-i bejegyzés van. Sokat olvasom a TC-t, sokat röhögök is. Ami nem tetszik, azt nem olvasom végig: és ez a lényeg. Nem kötelező ám olvasni, és ezt sok embernek eszébe sem jut.

Kritika: a régebbi cikkeket nehéz megtalálni. egyik kedvencem a 126-os Merci, de pl. a Csikós-féle 560 sec írást csak láttam tök véletlenül, a kereső nem is hozta.

Amúgy kellemes ünnepeket, BUÉK.

megint 2008.12.25. 15:32:30

Annácska jellegtelennek nevezte a mostani japán autókat, biztos kirúgták emiatt:):)

GGG77 2008.12.25. 15:32:38

Annával sokaknak volt baja, de én bírtam.
A kedvenceim azok, akik szerint egy-egy márkáról nem lehet rosszat mondani (lásd Merci A-osztályos levél). Az ilyeneken csak röhögni lehet.

Amúgy Boldog karácsonyt mindenkinek!

GGG77 2008.12.25. 15:34:17

@Vismajor01:

Az ilyen levelekre normális ember nem reagál, hanem röhög azon az idiótán, aki írta.

Koncz_János 2008.12.25. 15:47:47

Van itt néhány húzós, már-mr művészien barokkos, olykor szürereális káromkodás-zuhatag, de hiába erőlködnek a kedves levélírók, a legütősebb káromkodás a South Park Butters-étől származik: "a csudimudiját!"
Ez mindent visz nálam, gratula érte a fordítónak.

GrandePunci 2008.12.25. 15:49:14

@Gomulka Béla: Én marketing szakos vagyok, de ott még nem tartunk, hogy így elemezzem a BMW márkát!:) Viszont ha magamból és az engem körülvevőkből indulok ki, akkor számít a megjelenés. Igaz, hogy vissza-vissza térnek a bevettebb formákhoz, de köztudott, hogy az e46 egy nagyon jól sikerült konstrukció. Sokáig nem tudták mit kezdjenek az utódjával. Vannak dolgok amiben nem értek egyet a Bangle-filozófiál, de összességében nekem tetszik a munkássága. Tény, hogy a belsőt túlságosan csupaszította. Az is igaz, h a BMW sok dologgal próbálkozik(textilborítás), de azzal nem értek egyet, hogy csak meghökkentő reklámként használták volna a kifutó modellcsaládot. Bangle dolgozott egyébként az Opelnél és a Fiat Coupé-hez is hozzájárult. Engem jobban meghökkentett pl az előző Megane vagy C4, mint bármelyik BMW.

bocivitéz 2008.12.25. 16:11:32

az eredeti cikkek nélkül nem mindegyik élvezhető/értelmezhető.
Egyiket én írtam erős felindultságomban, az eredeti cikk mellett valamivel jobban lehetne érteni és kevésbé lenne kiforgatva, valamint némileg tompítaná a tapló megfogalmazást, hiszen az az azt kiváltó íráshoz igazodott..

Gomulka Béla 2008.12.25. 16:30:26

@GrandePunci: Tudom hogy utálni fogsz, de nekem az 5-ös béemvébõl a mûszerfal-utas elõtti felület (van neve?) tetszik egyedül. És nagyon. A Fiat coupén látszik Bangle keze nyome, de azt eltalálta. Elmondom, a múltkor megakadt a szemem egy Bangle 5-ön. Ej, de jól néz ki, mondtam magamnak. Aztán belémötlött: ez egy Bangle 5! Akkor most mi van? Hát: sötétkék volt, és nem látszott az oldalán a torz és értelmetlen hullám. Böcsületes, négyajtós béemvé volt, valahol az utolsó cápa filozófiájának mentén. Komolyan, kár azért a horpadásért. Mondjuk ez az én gusztusom: a mostani A6 pont a sallangmentes vonalai miatt tetszik. Amit, és itt figyeljenek az urak, rohadt nehéz harmonikusra megcsinálni. És ha nem megy, akkor majd betolunk egy Bangle-szöget ide, egy kis csíkot oda, oszt’ vegye a marha. Nézd meg a Seat egyenruháit, kivéve az egy Leont, azt eltalálták. Nézd meg a most kifutó Z BMW-t. Nézd meg a szerencsétlen Sang Yyong (így írják?) de facto bármelyik darabját!
Bizonyos formatervi elemek bizony a hónaljszagnak dezodorsprével való eltûntetéséhez hasonlóak. (ld. még: sziszegõ szappan)
Ami a C4-est illeti, szerintem jeles. A formaterv, mármint. A Megane meg egy jó beszólás. A Focus újabb generációjához mit szólsz?

Spiritmonger 2008.12.25. 16:34:32

@Gomulka Béla:

a G Merci 3 diffizáras rendszerével ez nem fordulhat elő, nem is értem, miért nem ezt rakják mindenhova

Spiritmonger 2008.12.25. 16:37:09

@Seca81:

a turbós benzinessel nincs semmi baj
egy dolgot hozhatnak fel ellene a droidok, a viszonylag magasabb fogyasztást, ami viszont a ki nem szarja le kategóriába tartozik, de a menettulajdonságok, a biztonsági tartalék mind a létjogosultságát bizonyítják

Gomulka Béla 2008.12.25. 16:40:38

@Spiritmonger: Egyszerü: az M-nek belvárosban/kertvárosban/a kettõt összekötõ legrövidebb vonalon van a helye. A gyártó filozófiája szerint. Szerintem: az olvasztóban.

Kifordított kacagány 2008.12.25. 17:21:52

szerintem meg aki ilyen alpári stílusban igyekszik elmondani a közlendőjét, annak bármit is mondjon, vagy gondoljon, nincs igaza. szégyen, hogy milyen sokan vannak, akik még a legalapvetőbb kulturális viselkedést sem képesek elsajátítani. semmivel nem jobbak, mint a mónikasó jeles szereplői és még gúnykacajt sem érdemelnek, nemhogy odafigyelést.

Krisi 2008.12.25. 17:24:46

Most engem is lehet utálni, de szerintem Péter Annának voltak jó írásai is. Nem az összes, de elvétve azért akadt pár jobb. Mondjuk én elfogult vagyok, mert nyertem tőle gy Fiat 500-as egeret :)

+Azt se feledjük, hogy két igazi autóbuzi volt a TC-ban: Orosz Doki és P.Anna. Ők tényleg szerették az autókat, nem csak arról írtak, hogy mennyit fogyaszt meg hogy milyen műanyagok kopognak bennük. Mostanra egyedül Csikós Zsolt maradt, akiben ez megtalálható - bár Ő is inkább szerelésbuzi :)

Winklernek meg szerintem is élete egyik legszarabb cikke volt a hangos motoros, én is majdnem sírva fakadtam akkora baromság volt az egész cikk. Mert az, hogy nem tud városban motorozni, az egy dolog. De hogy ezt rákeni a halk kipufogóra? Ha nem tudunk úszni, az sem a víz hibája! Nem hallani kell a motort, hanem fel kell kapcsolni a fényszórót.

Kommentek közül pedig a legjobb szöveg:

"de ne feledjük, az automata a fogyatékkal élőknek való, meg azoknak, akik szexuális partnerként a férfinemet választják"

Mekkora!

ratman_ 2008.12.25. 13:19:46 :

Én nem olvasok más autós médiumot, de volt egy jó írása nemrég a hvg-ben, ami azért szarnak nem nagyon nevezhető. A régi autókról volt szó benne mellesleg.

foolproof 2008.12.25. 17:39:10

Spiritmonger 2008.12.25. 14:20:03

Nem lehet hogy spirit helyett war-t akartál írni? Egyébként a szánalmas buzizás már kifele megy a divatból civilizált országokban, a többi sirámodra a választ a fillérbaszó autógyárak és a velük titkon lepaktált gaz autós újságírók hétpecsétes szerződésében találod meg.

Ohmygod 2008.12.25. 17:46:05

Mint a melegfelvonuláson, mikor a rendőr beszólt a tüntetőnek:
- Mit dobálod a buzikat, buzi vagy??

Dőltünk a röhögéstől akkora beszólás volt :)

Gomulka Béla 2008.12.25. 17:51:23

Mi van, Kacagány bátyám? Kitört a népi-urbánus vita? (kismosoly-jel)

Krisi, olyan szépen fogtad meg a lényeget (fiatal korod ellenére), hogy nosza! P. Anna teljesen mûszakiatlanul, O. Péter pedig egyenesen autótlanul fogja meg a témát, amihez az átlagos hozzászóló csak talmi mûszaki meg használói megjegyzéseket tud hozzátenni. Ide jöhet még Winkler alapállapot-szerû elvonatkoztatottsága, Rácz aggódó családapaisága, Csikósnak a játékot és a közlekedési eszközt fogalmilag elválasztani képtelen attitûdje, Omm-nak a frissensült kolbászhoz mérhetõen ízes népiessége – jesszusom, hogy ömlengek itten. Summa summarum, akinek nem tetszik, írjon levelet! Úgy majd lesz min röhögni jövõ karácsonykor is.

Redline (törölt) 2008.12.25. 18:01:56

"Azt se feledjük, hogy két igazi autóbuzi volt a TC-ban: Orosz Doki és P.Anna. Ők tényleg szerették az autókat"

Valóban. Nagy kár, hogy szart se értettek hozzá.

Kifordított kacagány 2008.12.25. 18:10:25

Gomulka Béla 2008.12.25. 17:51:23
nem tudom milyen vitára gondolsz, csak annak próbáltam hangot adni, hogy aki ennyire primitív, azt kár emberszámba venni.
ha esetleg arra gondolsz, hogy ezek népi megnyilvánulások, akkor tévedsz, nem azok. bár a trágárságnak megvan a maga megérdemelt és előkelő helye a nyelvben, azt még a nép legegyszerűbb gyermeke is tudja, hogy azt nem levél útján kell csillogtatni(hogy a névtelenség homályáról ne is beszéljünk).
persze mulatságos(én is röhögtem rajtuk), de csak annyira, mint mikor egy majom produkálja magát a cirkuszban, a humorhoz semmi köze.

Krisi 2008.12.25. 18:14:47

Redline: és a nőket hány férfi szereti, mégsem értenek hozzá(juk) lófaszt se :)

Kifordított kacagány 2008.12.25. 18:29:54

Krisi 2008.12.25. 18:14:47
:D
na ez már humor

Gyurma73 · https://plus.google.com 2008.12.25. 18:35:51

@Gomulka Béla:
valószínű hogy az asszony is a kintűnő tulajdonságai miatt választana 1 es BMW-t és nem azért mert tetszik neki?,

Redline (törölt) 2008.12.25. 18:45:14

@Krisi: "Redline: és a nőket hány férfi szereti, mégsem értenek hozzá(juk) lófaszt se :)"

Lehet. Viszont ôk nem írnak cikkeket a nôi lélek rejtelmeirôl.

Gomulka Béla 2008.12.25. 18:46:02

Kaczagány bátyám, érted hogy mire gondolok, kérlek!

Gyurma, ha a külseje alapján választaná, nem is tudom, mit gondolnék rólad!

Krisi, az imént megemeltem a kalapomat.

Rocko- 2008.12.25. 19:26:40

Redline 2008.12.25. 18:45:14
te még nem vettél a kezedbe egyetlen un. fréfilapot?

Redline (törölt) 2008.12.25. 19:31:36

@Rocko-: Nem. Mint ahogy OP és PA cikkeit sem olvastam egy idô után. Hülyeséget, szemetet, minek?

Gomulka Béla 2008.12.25. 19:32:54

Én nem. Azok a csupasznémberes ojságok? Jut eszmembe, a Jurgen Fischernél volt egyszer egy ilyen, azt láttam. Egy éltes matróna egy Thonet fogast, izé, helyezett el. Nem tetszett, még a fogas se. (Azok után? Még a kalapomat se akasztanám rá.)

Gomulka Béla 2008.12.25. 19:51:04

FEL KELL HÍVNUNK A FIGYELMET A MALACSÜLTRE IS. (Idézet a Gundel Szakácskönyvbõl)

Seca81 2008.12.25. 19:52:28

@Redline: Amúgy ebben van valami... Ezek az ún. "férfilapok" kb szart sem érnek... A viccek jók, a nők is jók, a cikkek szarok és tele van több oldalas reklámmal mindegyik. (FHM, CKM, Penthouse stb...)

Ha viccet akarok: veszek egy viccújságot a 20-ad árért, ha jó csajt akarok: meglátogatom a csajom, illetve ha jó cikket akarok olvasni: itt a net!

A f**om adna ki ezekért majd' 1000 Ft-ot...

"Kisdiák" koromban vettem 1-2-t, de rájöttem, hogy baromság az összes. Ja meg haverom le is nyúlta mindet...

Rocko- 2008.12.25. 19:58:22

Seca81 2008.12.25. 19:52:28
én nem mondtam, h érnek bármit is. :D
csak ott is megpróbálják a Redline által feltett kérdést feszegteni.

Gomulka Béla 2008.12.25. 20:07:12

Sodródni, uraim. A nõi lélek is csak túlélni akar, génjeit továbbadni (boldog karácsonyt Mr. Dawkins!), úgyhogy egyre végzõdik a dolog. El kell fogadni a fentemlített biológiai utak különbözõségét, és mindig tartani egy-két csomag óvszert a kabátzsebben. (Bízzunk Istenben és tartsuk szárazon a puskaport, ahogy azt már Marx is megmondta.)

Bambano 2008.12.25. 20:17:54

@GrandePunci: Nincs adatunk arról, mennyi lett volna a bmw eladás, ha más formaterve van, vagyis nem tudjuk, mennyi bimmert adtak el azért, mert bangle kasztni, mennyit azért, mert rendes vasak vannak normálisan összerakva a dobozban és mennyit azért, mert vannak, akiknek megkér pár tízezer eurót a kék propeller.

Bambano 2008.12.25. 20:27:10

@Gomulka Béla: szerinted hogy nézne ki, ha küldene az ember 100 szál La France vörös rózsát Annának, beleszúrva egy kártyával, hogy kedves Anna, ezt a cikket benézted? :)

Hiába no, nem tud mindenki úgy élni, mint Gorcsev Iván...

Leptinotarsa decemlineata 2008.12.25. 20:49:49

Már rég kommenteltem, de ezt nem akartam kihagyni.

A kedvencem:
"Viszont ha előttem mész, én tuti telibeváglak, és ha utána ütni merészelsz, sittre vágatlak te majom."

Egy férfi ezt úgy fejezte volna be: ...ha ütni merészelsz,kitépem a torkod, és a beleidbe túrok. Ha már kiprovokáltam.".

Ez a "sittre vágatlak" kicsit olyan "elmegyek az óvónénihez" típusú megnyilatkozás volt.

Már csak egy kérdés: A telibevágásról kinek mi jut az eszébe? Lehet, hogy félreértelmeztem, és nem közlekedési szituációról volt szó?

gyerek9.3 2008.12.25. 21:15:50

igen BANGLE BMW K TÉLLEG ELÉG FURCSÁK NAJÓ AZ 5,6 AZNAGYON SZÉP .....DE BMWT ÉNAKIKET ISMEREK ELÉG SOKAT AKIK BAJOR MÁRKÁRA TESZIK ÉVEK ÓTAA VOKSUKAT MIND AZT MONDJÁK. VAN BENNE EGY MEG FOGHATALAN BMW-S ÉRZET AMIT MÁS AUTBA NEM ÉREZTEK ÉS EZÉRT VESZNEK UJRA BMWT MAJDNEM MIND1 ISA KINÉZETE.

Gomulka Béla 2008.12.25. 21:18:36

Bambano, ez szép volna. Talán kopi és pésztelem (pésztolom?) a motívumot, és elteszem. Hátha visszatér Annácska, és te éppen nyaralsz, vagy valami ilyesmi.

"Viszont ha előttem mész, én tuti telibeváglak, és ha utána ütni merészelsz, sittre vágatlak te majom."

Ez zsernyák! Ki tudna/akarna még sittre vágni? (na jó, egy bíró)

Seca81 2008.12.26. 00:01:38

@Rocko-: Tudom, hogy nem mondtad :)

@Gomulka Béla: Tudod ki tud sittre vágatni? Mondjuk pl én... Szólok egy benga állatnak, hogy basszon rá egy kupac sittre.
Így sittre vagy vágva. Szíp magyarossan.

Tudom, szar volt :)

egylépés 2008.12.26. 00:10:48

Én nem is tudtam, hogy karácsonykor szokott ilyen lenni. Még sosem olvastam karácsony környékén totalcart. Most igen. Meg kell mondjam eléggé morbid, hogy karácsonyra tesztek be ide. Ez talán reprezentálja azt, hogy számotokra mennyit ér ez az ünnep, mert poénnak is eléggé rossz. Ha ragaszkodtok egy ilyen cikkhez, talán jobb lenne nektek ha máskorra teszitek. Az olvasó úgyis maga dönti el, hogy elolvassa-e vagy nem. kb. 4-nél tovább nem bírtam... A szavazógép meg maradhat. Az még a ti munkátokat is segíti. Maradok kritikus(remélhetőleg hasznos) olvasótok, Áki.

Seca81 2008.12.26. 00:13:44

Hát nem tudom, ha már BMW akkor az előző szériák. Ez az új 5-ös annyira el lett qrva, amennyire még Gyurcsány papa sem tudná! A 7-es sem egy gyönyörűség. A 6-os és a 3-as szép lett, az 1-es inkább érdekes.
De az előzőek! Gyönyörűek!

7: www.auto-directory.org/bmw-7-series/images/bmw-750il.jpg

5: www.kenrockwell.com/bmw/images/CIMG4728-house-big.jpg

www.kenrockwell.com/bmw/images/CIMG4715-big.jpg

3: Ebből is inkább az M3: www.seby.ch/page1/page4/files/page4-1000-full.jpg

wartburger · http://pecoshop.fw.hu/ 2008.12.26. 01:04:56

Hát igen, nagy az isten állatkertje. De az is tény, hogy mostanában igen csak a nullához tendál a TC színvonala. Már csak nagy ritkán kattintok rá. Jó lenn már egy olyan autós oldal, ami az autókkal foglalkozik nem a belsőségekkel.

Krisi 2008.12.26. 01:11:58

Ha már ennyire elmozdult a téma Bangle bácsi felé, akkor én is megmondom a frankót:
A Bangle 7-es szerintem minden idők legocsmányabb autója. Még a Fiat Multiplát is alulmúlja, annyira elmondhatatlanul ronda. Az új 6-os szintúgy, szerintem szörnyű. Vizuális környezetszennyezés kategória.
Viszont.
Az új 3-as kupé az szép. Nem is kicsit. A Z4 szintén, az az egyetlen (új) BMW ami tényleg kéne. (A régi gyönyörű cápákat most ne keverjük ide!)
Az 5-ös és a 4ajtós 3-as meg határeset, előbbinek már megszoktam a látványát, utóbbiban pedig semmi extra nincs. Az M5-ös meg csak azért tetszik, mert tudom, hogy egy ötliteres V10 bugyorog a motorháztető alatt.
Az X6 meg no komment, nem tartom autónak. Inkább fasznagyobbító, egónövelő, hívja mindenki ahogy akarja. De nem autó, az biztos.

(és most csak a kinézetről beszéltem!)

GrandePunci 2008.12.26. 01:25:24

@Gomulka Béla: Ezek a családi programok... Modt jutottam géphez, nem is vagyok józan :) Szóval: A c4 és a Megane is tetszik előről! de a seggük és a belsejük... na mind1. Hát a véleményem annyi, hogy kékben BMW-t nemigen... Egy haveromnak kék kombija van, az szép, de e46... A sógoromé bordó, de az is e46... Mit mondjak? Biztos velem van a baj, de nekem tetszik az 5ös, méghozzá vadulok érte. A barátnőm cicaszeműnek hívja és azt szeretne családi autónak :) Az A6 szép, de sajnos nekem céges fílingem van miatta(rossz helyen dolgoztam). Nem tudom mi a neve a neve a konzolnak, de az örök BMW. Ezen a részen igyekeznek megőrizni a hagyományokat. Egyébként pedig az Audi, Merci, BMW és megkockáztatom - nem szívesen - a Lexus hasonlóan jó autókat gyárt. Csak apróságokban van különbség. Az újságírók meg abból élnek, hogy néha különbséget tesznek...Szubjektívan...

Seca81 2008.12.26. 01:27:25

X5? Meg sem említettem olyan ocsmány szegény. A Kájenn és a Tuareg simán lealázza, legalábbis kinézetben, az Infinity-ről nem is beszélve. (FX-35/45/50)

www.autofiends.com/wp-content/uploads/2008/07/fx50a.jpg

www.news-blogs.com/_images/auto/infiniti_fx45_2006.jpg

www.infiniticalifornia.com/images/2008-FX35.jpg

Ez az ÉN véleményem! Az X5 esztétikailag ezekhez képest SZERINTEM vicc...

GrandePunci 2008.12.26. 01:34:54

@Seca81: Van igazság a mondandódban. Viszont az X6 szerintem ideális jármű, mert a csecsemők elférenek hátul, sportos, jól megy, van csomagtér, biztonságos és nekem tetszik is. Csak az árát nem tudom megfizetni... Mielőtt bárki anyukámat emlegetné, tudom, hogy az én hibám, de én nem rajongok a japán luxusmárkákért. A Porsche pedig gyártson kétüléses kupét. Tehát nálam X6 ebben a kategóriában, de pöcshosszabbítót nemigen vennék. Akkor már M5 Touring vagy RS4 Sedan.

JawasZoli 2008.12.26. 01:57:13

Udv mindenkinek,

egyet ertek szamos elottem szoloval, hogy a TC szinvonala sullyed mint a Titanic 1912-ben. A TV musorok idejen volt benne valami forradalmi, mas, uj, jobb mint az auto2tto musorokban. miota megszunt a TV adasuk, azota csak a visszafolytott szexualitas, hasonlatok, meg hasonlom jonnek a cikkekbol. van ra eleg pelda,ami szerintem nem kell egy autos magazinba. csak a szinvonalat rontja. a gyuloletlevelet irok joggal irnak, bar a stilus maga az ember. remelem levonja a tisztelt szerkesztoseg a tanulsagot, mert ez a gyuloletlevel felhozatal tekintheto egy mini kozvelemenykutatasnak. nem reprezentativ, de tanulsagos. sokszor el sem olvasom a cikket mert a kepek tobbet mondanak, es nem a veresen kmoly szakmai tartalom hianya az ami miatt nem olvassa vegig az ember, hanem azert mert lapos a cikk tartalmilag es stilisztikailag.
szoval, a 2009-es evre fejlodest varunk, mert ez igy valahogy gyatracska ev volt. persze nem konnyu ugyan azt a rokat megnyuzni tobbszor, de a nep jobb szorakozast akar, szinvonalasabbat.
ja kedves Winkler Robert, keretik a szokitett hajat valami etvagykerjesztobbre cserelni, vagy rendszeresen szokitetni, hogy a lenovesei ne latszodjanak.
Kellemes Karacsonyt Mindenkienk es BUEK

Seca81 2008.12.26. 02:00:23

@GrandePunci: Az X6 valóban szép, szerintem funkcionalitásában kicsit mást is képvisel mint az X5.

Az, hogy a Porsche kinyomta a Cayenne-t kb olyan, mint amikor a BMW kijött az X5-tel. Előtte tudtommal egyikük sem csinált SUV-ot (vagy, hogy hívják ezeket) de megpróbálták, nem kis sikerrel. Ok, a Porsche kimondott sportkocsigyár, a BMW-hez még közelebb áll más jellegű autók tervezgetése és gyártása, de sztem bárki belekóstolhat ilyesfajta "kalandozásokba"... Vagy sikerül, vagy nem. Sztem az Infinity-nek is sikerült...

Családi autónak én sem vennék ilyet, (még jó, hisz nincs fölös 15 misim :)) de ha kicsit magasabbról szeretném kémlelni az utat, vennék egy régebbi Rav4-et vagy Pajero-t, esetleg Land Rover-t.

De amúgy én is inkább sedan/kombi párti vagyok. (ha a családra gondolok) Ha magamra és a szívemre akkor:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a6/Mazda-rx7-3rd-generation01.jpg

:)

Gomulka Béla 2008.12.26. 10:29:41

Seca: a kombi, gyakorlati elõnyein túl egy biztonságos formatervi megoldás. Nehéz egy négyajtós csomagterét jól eltalálni. Elég nagy kell legyen, és ehhez ott az emelkedõ övonal – ld a púposnak hívott Mercit (a zöldséges utáni, mittudomén mi a sorozatszáma). El kell találni a hátsó szélvédõ szögét is: nem lehet túl meredek. Mellette viszont meg kell tartani a fejteret, és az se baj ha a csomagtérfedélnem húsz centi hosszú a és fél meter magas a lökhárító felett (egyes Audik, Primera). A kombi mindezt áthidalja. (Azt is el lehet kufircolni, persze. Peugeot, Honda, megy nekik.) Az SUV, ebben nagyon merev véleményen vagyok, esztétikailag és úgy általában egy métely. Vége lehetne már.

Krisi, a Bangle 7 egy érdekes dolog. Rettenetes részmegoldásai vannak. De ha hunyorítva nézed, harmonikus. A legújabb szerintem eltaláltabb, az elõdje pedig, az elõtt le a kalappal.

morcosboci 2008.12.26. 10:39:30

Hirtelen az jutott eszembe, ha a gyűlöletlevél színvonala minősíti fikázót a , a TC-t minősíti az olvasói színvonala, az olvasó kritizál, akkor...

Spiritmonger 2008.12.26. 11:15:22

@Gomulka Béla:

miért lehet nehéz egy 4ajtós formatervét eltalálni?

a legszebb autók 4 ajtóval készülnek

Gomulka Béla 2008.12.26. 11:26:44

Meg a legrondábbak is. Ezt magyarázom.

voszi 2008.12.26. 11:32:48

ez az idei gyuszilevél eresztés nagyon laposra sikeredett. ez is mutatja, hogy tényleg laubfrosch lett a totalcar. :( :(

Toshiro (törölt) · http://haiku575.blog.hu 2008.12.26. 11:39:34

én sajnálom, hogy elment az Anna, kicsit volt csak bosszantó, inkább szórakoztatónak találtam írásait

lehet, hogy úgy kellett volna készíteni a teszteket, hogy Anna _is_ megnézi, és mondjuk RáczT véleménye mellett ott lett volna az övé is

nekünk férfiaknak figyelembe kell venni azt, hogy nők sokszor teljesen máshogy gondolkodnak egy autóról, amellett pedig faja csizmái is voltak ;)

jabbah 2008.12.26. 11:48:32

A Porsche terepjáró számomra pont annyira értelmezhetetlen, mint a csirkemell sonka vagy a cigány biztonságiőr!

Seca81 2008.12.26. 11:52:17

@Gomulka Béla: Nem értek veled egyet sedan témában. Egy "átlagos" családnak (ok, kinek mi az átlagos; én most anyuci+apuci+2 lurkó-ra gondolok). De mondjuk legyen 3. Azt gondolom, hogy bőségesen elég ekkora családnak egy sedan, pl: Audi 80/100-hogy kicsit messzebbre menjünk az időben, Honda Civic, Nissan Primera (az első széria), egy régebbi 3-as BMW, Mazda 626 de akár a 323 is lehetne, Xedos (ebből még 5 ajtós sincs), VW Passat, Jetta stb...
Én nem egy TV előtt ülő, csipszet, hamburgert csupa "tuti" kaját zabáló kölköket veszem alapul, azoknak lehet, hogy egy Hummer is kényelmetlen. De nehogymár azt mondd, hogy egy sedan kényelmetlen egy átlag családnak. Ha pedig bővül a família veszek egy egyterűt vagy vmi terepjárót. Pl: Sharan, Space Wagon, Galaxy, Voyager stb...

Amíg nincs családom: coupe, vagy 3 ajtós.
Ahogy meglesz a 2 gyerkőc vmi nagyobb 4-5 ajtós.
Ill. ha jól megy a szekér :) és jöhet több lurkó is: Egyterű, terepjáró, mint már írtam feljebb.

Ez alatt nem feltétlenül új autókat értek, én a régebbiekben is bízom. (értsd pár évesek, max 10)

Ez a véleményem.

Seca81 2008.12.26. 11:54:36

Tudom, tervezgetni szép dolog, pofára esni már nem annyira. (ez számomra lehet kétértelmű ha a mocimra gondolok...)

Gomulka Béla 2008.12.26. 12:07:30

Seca, félreértettél. Én pusztán esztétikai szempontból témázgattam a sedan/kombi/ötajtós vonalon. Az egyterûekrõl (AA Gill angol zsurnaliszta szerint a tenyészjármûvekrõl; szabad fordítás) el is feledkeztem, nekem olyan biztosan nem kell. Amúgy azok is ötajtósak (Picasso) vagy kombik (Galaxy), csak ormótlanul nagyok. Az egybeszabott formával (Mercedes A) nincs problémám. A proporciókkal van: az érdemi különbség az SUV és a tenyészjármû között a hasmagasságban és ez esetleges négykerékhajtásban ki is merül.
Ami a jólét és a gyereklétszám összefüggését illeti, bár errõl döntéseket már nem fogok hozni, szerintem egy kicsit fasisztoid az a hozzáállás, hogy aki gazdag, az sokasodjék, más meg ne. Sarah Silverman, svungos amerikai komédiás mondta: õ saját gyereket nem akar. Örökbe akar fogadni, mondjuk kínai gyerekeket. Fiúkat, mert a lányok, azt mondják (a kínaiak) semmire se jók.

jabbah 2008.12.26. 12:08:25

@Seca81: Ne keress nagyon, csak nézd meg a renó utáliát. az üt mindent

Seca81 2008.12.26. 12:18:25

@Gomulka Béla: "Ami a jólét és a gyereklétszám összefüggését illeti, bár errõl döntéseket már nem fogok hozni, szerintem egy kicsit fasisztoid az a hozzáállás, hogy aki gazdag, az sokasodjék, más meg ne."

Ezzel egyetértek, azért írtam oda, hogy ez az én véleményem... Mi is sokan vagyunk tesók és pl a 2 kocsink nem ér 500-at :)))) Sosem voltam pízes :)

Értem mit akarsz mondani és a SUV-ot mint fiatal kategóriát én sem tudom hova tenni, értelmét sem látom, de attól még tetszetősek.


@jabbah: Igaz! A Tália! :) De azért jóval több a szép sedan mint az 5 ajtós társaik...

Seca81 2008.12.26. 12:22:46

@Gomulka Béla: Amúgy így belegondolva a "hánygyereklegyen" témába; teljesen igazat adok neked, anyámmal örök nézeteltérésem van ebben a témában, hiába, ő más korban élt, van köztünk 27 év, én kicsit pesszimistán látom a jövőt. Talán óvatosság, nem tudom. Pár éven belül minden kiderül :)

Seca81 2008.12.26. 12:26:03

@Gomulka Béla: Félig meddig megfogtál de!
A Primera sztem qrva jól néz ki, ez az amcsi változat ha nem tévedek, az Accord miért is gáz? A Passat: ok, nem találták el, de a mostani mindent visz...
A többi tényleg gázos...

Gomulka Béla 2008.12.26. 12:27:32

Sokan mi ugyan nem vagyunk, de az iskolás köröket, ha épp ránk jut, vagy egy Seicentóval oldjuk meg, vagy egy Micrával. (És nem a Renault-békával, mi se vagyunk pízesek.) Az iskolás kör (20-25 km, fõúton) négy utasa közül kettõ januárban lesz tizennyolc, és az én százhetvenöt centimet már mindketten túlnõtték. És eddig elfértünk. Persze megerõltethetném magam és elmehetnék egy Passat méretéig is, de nem akarok. Az élet, nemde, arról szól, hogy ezt vagy ezt a kényelmetlenséget választjuk a másik helyett.

Gomulka Béla 2008.12.26. 12:39:10

A Primera kinéz ahogy kinéz, szerintem sok benne a vas és kevés az üveg, magánvélemény. Passat ditto. Amit én helytelen hozáállásnak tartok az az, hogy sokan akkor is erõltetik a négyajtósítást, amikor a formaterv sírva kéri hogy ne tegyék. Tudom, piaci okai vannak, de akkor is. Hol van már a Ford-féle ‘as long as it’s black’ következetesség?
Ami az SUV-t illeti, szerntem feleslegesen nagyok, az a baj velük. Sokat kitakarnak a látótérbõl, sokat fogyasztanak a közösen elhasználandó benzinbõl, és ha rondák, akkor nagyon szembetûnõen azok. Azzal együtt, hogy vannak eltalált formatervû SUV-ok is.

Seca81 2008.12.26. 12:44:24

@Gomulka Béla: Ismerős helyzet! Édesapám Csikós féle Pandával hurcolt minket a suliba jó pár évig... Most meg egy Micra van :) Nálunk már csak legkisebb húgom tini, de évek óta megszűntek a teljes családi kirándulások. De ez érthető...
Anyámnak tök jó a Micra teszkóskocsinak, apám is és én is ezzel megyünk ide-oda, nyúzzuk de nem adja egykönnyen az életét :)

A kiskocsikkal a biztonsági faktor csökken, amúgy kényelmi szempontból viszont simán lehet jó is.

Seca81 2008.12.26. 12:50:00

@Gomulka Béla: "A Primera kinéz ahogy kinéz, szerintem sok benne a vas és kevés az üveg, magánvélemény. Passat ditto"

Ez igaz, de ez még semmi a Mercihez képest...

www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-Mercedes-CLS-55-AMG-Side-1280x960.jpg

Itt még az ablakon sem tudok kikönyökölni olyan magasan van!!! Ja persze, végülis minek, ott a klíma... Ami persze hosszútávon nem kicsit káros...

A Primerát számomra a felni teszi tetszetőssé :)

De most megyek mert vár a karácsonyi kacsa!

Rocko- 2008.12.26. 13:06:36

Seca81 2008.12.26. 12:03:18
eheh, Audi C4 alapú kocsinál nincs is gyönyörűbb. :)
vagyis majd lesz. az A5-ös:
rocko4.googlepages.com/Audi-A5_1995.jpg

Gomulka Béla 2008.12.26. 12:19:33
haha, pedig a Vento sztem nem rossz.

Gomulka Béla 2008.12.26. 13:25:11

@Rocko-: Haláljó. Photoshop? Mert ha az, akkor meg kéne nyújtani a tengelytávot, vagy lejjebb venni a tetõt. Amúgy bárcsak ezekkel lenne tele az országút.

Seca81 2008.12.26. 13:40:32

@Rocko-: Ez brutál :) Én a B oszlopot hátrébbvinném (de csak kicsit) ill. az ajtókat is megnagyobbítanám a kényelmes beszállás érdekében. Na meg jobban is nézne ki...
Hajrá Photoshop!

Rocko- 2008.12.26. 13:46:02

Gomulka Béla 2008.12.26. 13:25:11
jah, photoshop. de ha lesz rá píz, megépítettetem.
tengelytáv direkt ennyi, tetőn még gondolkodok, van több féle változat. pl vastag B oszlopos, olyan W140 stílusban.
így: rocko4.googlepages.com/Audi-A5_1995-2.jpg
de félkész munka, kb. május óta nem nyúltam hozzá.

viszont még egy S2 nem lesz belőle, az tuti.

Seca81 2008.12.26. 13:40:32
köff. ajtókon elgondolkozok, bár alapvetően az (volt) a cél, h B oszlopig szinte minden maradna ugyanaz. :)

Seca81 2008.12.26. 13:53:24

@Rocko-: Ja, hogy ezt te megépítenéd??? Nem semmi hallod! Akkor visszavonom, nem kell az ajtóval szarakodni, mert akkor a B oszlopot is buherálni kéne... Az meg nem 1-2 fillér.

Azt hittem csak fantázia vagy egy wallpaper a windowsban :)

Ennyire vágod a Photoshopot? Nem akarsz nekem csinálni egy RX-8-at a randa hátsó ajtók nélkül?

Neeeem, csak vicceltem...
Bár ha van időd :)

Egon Bondy 2008.12.26. 13:55:02

egyetértek egylépés véleményével. morbid, perverz és beteg ötlet volt - egy egyébként 100% szilveszteri posztot - karácsonykor kitenni. winkler úr kinézetre lehet anarchista punk , ami egy picit magyarázhatja tettét, de hát forprofit médiumnál nem szok lenni anarchista a főszerkesztő egyazegyben, inkább meghasonulva, kettéválva. winkler úr úgy látszik stressz hatására (karácsony, család, fenyőfa, beigli) normál főszerkesztőből anarchista gyermekké változik. nem tehet róla. viszont nem vicces.

Gomulka Béla 2008.12.26. 14:04:59

@Egon Bondy: dehogy nem! A karácsony (idõszak, alkalom, jelenség és mellesleg egyházi ünnep) olyan sokarcú, hogy minden belefér. A kurucinfó a karácsony õsmagyar eredetérõl értekezik. Az angol hivatalnokok partisznak, aminek rendszeresen félrekufircolás és segg-fénymásolás lesz a vége. A gyûlöletlevél, magyarázzam?, a szeretet ünnepére való referafarálás. Mely szeretet ünnepe egy szégyellõs kádárista megfogalmazás. Mind az oroszoknál a gyedmaróz. (fagy-apó, ha esetleg valaki olyan pofátlanul fiatal volna hogy a kötelezõ idegen nyelvrõl lemaradt).

Más: az imént húzott el a ház elõtt tizenkét Mini. Az eredeti, nem a német.

Rocko- 2008.12.26. 15:35:14

Seca81 2008.12.26. 13:53:24
hát ha lesz rá píz, akkor persze, simán.
"Ennyire vágod a Photoshopot? Nem akarsz nekem csinálni egy RX-8-at a randa hátsó ajtók nélkül?"
ehh, nem véletlenül áll ez nálam is május óta. ;)

Krisi 2008.12.26. 23:03:20

Na akkor elmondom a tutit családi autó kategóriában is:
2 gyerekig Volvo V70-R. Kombi, belefér minden, ráadásul az 5hengeres turbó, na az egy mérnöki műremek, tökéletes választás négykerékhajtással. Ennél több erő szerintem már nem kell - sőt, ez is sok.

Nagyobb létszámnál pedig Zafira OPC. Ennél jobb autót még soha nem gyártottak. Mekkora poén már, hogy ülsz egy családi egyterűben, melléd áll egy tuninghuszár, te meg lealázod? Hatalmas. Totalcaron is megfogalmazták, hogy az autógyártás legjobb vicce :D

Gomulka Béla 2008.12.26. 23:50:06

A sebességkorlátozások és a magamfajta ezerköbcentis totyogók világában? Ugyan! Ide a BMW 520 dízel kell, amit mindenki jól lát a piros lámpánál. Ezres, háromhengeres Corsa nagy szárnnyal. Meg egy rendszámreform: ideje hogy végre kiírják a kocsira elõl-hátul, hogy hány éves.

Seca81 2008.12.27. 01:07:27

Munkatársamnak volt OPC Zafirája. Tényleg rohadt jól néz ki de egyáltalán nem ment... Sőt, hátul nagyon kényelmetlen volt pedig nem voltunk megpakolva...
Extrákban nem volt hiány és működött is mind, de az erejétől nem dobtam hátast...

V70? Mennyié van mostanság???

A legkényelmesebb autó amiben valaha is ültem az a Meriva volt; fullra megpakolva, hátul ketten ültünk, mellettünk-közöttünk csomagok, de 14 óra autózás után sem fájt semmim mikor kiszálltam. Hazaúton 3x szálltunk ki tankolások idejére.
Ami még ennél is tutibb volt (igaz ott elöl ültem) egy Pontiac 6000LE volt... Nem akartam kiszállni belőle, a reptérről hazafelé majdnem elaludtam benne úgy ringatózott. Vörös plüss belsővel... Ritka kocsi, itthon 1-2 van belőle:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3a/89-91_Pontiac_6000.jpg/800px-89-91_Pontiac_6000.jpg

3100ccm, kanadai összeszerelés, 210 LE körül mozgott. Az RX-el otthagytam volna mert ez kb 2 tonna vas volt :)

zalkapone 2008.12.27. 15:38:17

Ha már családi "álomautó", akkor egy GrandVoyager! Na, abban lehet mindent! És a Merci-dízelekkel kényelmesen elpötyögnek, szarér-hugyér. Mondjuk egy V6 benyás jobban tetszene, de válság van...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2008.12.27. 16:31:00

Na ki a szerencsétlenebb? Aki "gyűlölet levelet" ír egy online autósújságnak, aki ezeket szenteste(!) olvasgatja, vagy aki karácsonykor teszi közre, mondjuk szilveszter helyett???

Bambano 2008.12.27. 17:38:05

Zalkapone: amíg a tc-sek által tesztelt mazda6 dízel Pest-Debrecen tempomattal viszonylatban több gázolajat evett, mint az én benzintemetőm, addig én nem vagyok elég gazdag egy dízel autóhoz...

zalkapone 2008.12.27. 19:06:26

Bambano

És még szar hangja is van! :-)
Nem tudom, hogy eljön-e valaha az az idő, amikor nekem dízel autóm lesz? Szerintem sose. Talán ha kapok egy céges Pathfindert...

Krisi 2008.12.27. 22:57:38

Ne bántsátok már a dízeleket, jók azok. Buszokba, teherautókba, mozdonyokba és traktorokba az való :)

zalkapone 2008.12.27. 23:01:55

Krisi

Szerintem a hajókat kihagytad! :-)

akira76 2008.12.28. 14:39:08

Szerintem nem kicsit süllyedt a totalcar színvonala. Meg kell nézni a sok gyűlölködő levelet, bár bizos van ott is egy két retardált is.
A cikkek, rangon aluliak újabban, nem hiszem, hogy sokan kíváncsiak a w123 újjáélesztésére, vagy egy 100 éves pandára, hogy hogyan szerelei, és mi rohad le benne. (ha már ennyi esze van, hogy ilyen betegágyakkal jár)
Inkább, ha már használt, lehetne astra "feltámasztás", vagy valami hasonló, amivel még járnak emberek, és nem a bontóban rohadnak.
Jó, hogy nem zastavát mutatnak már be.
Szóval a régebbi használttesztek sokkal jobbak és volt egy-két életszerűbb autó is akkor még. Amivel jár az átlagember. (nem hiszem, hogy annyi 6-os bmw, vagy lexus jána az utakon) Szívesen olvasnék megane, golf, astra összehasonlításokról (nem gti, hanem alap, vagy 1.6-os motorral), vagy clio, grande punto, corsa, szóval életszerűbb autókról.
A régi 25-30 éves romokat és a 10-20 milliós csodákat meg hagyjuk meg azoknak, akik szertnek buherálni, vagy tudnak ilyen szuoer gépeket venni de nem egy egész oldalas cikkeket írni róla, minden héten szinte.
Mióta nincs a tv2-n a műsor kénytelen vagyok nézni a szinvonaltalan Barna műsorát, az idétlen olasz gyerekkel, vagy az rtl-es hülye gyereket (aki azt mondta a f430-ra, hogy kicsit idegesen viselkedik. De majd összeszarta magát, mikor gázt adottt, és kiszállni sem tudott a kocsiból annyira remegettt a lába). Borzalom autós műsorok vannak, jó lenne viszzatérne a totalcar, a régi megszoktt szinvolával, ami 4 éve volt még. Azok jó, színvonalas műsorok voltak!

DiliQtya 2008.12.29. 08:44:43

Én a másk oldaláról fogom meg a dolgot. Eleve nem értem, minek egyáltalán gyűlöletlevelet írni, több okból is. Akinek nem tetszik, ne olvassa. Bármit ír, lepereg a szerkesztőkről, amivel teljesen egyetértek. A káromkodós levélkezdés máris a kukába repül, mivel eleve aljanép aki így fogalmaz, hiszen az újságíró nem bántotta őt magát, tehát teljesen jogtalan. A márkafanatizmust pedig teljesen értelmetlennek látom (jármű-villamosmérnök vagyok).
A színvonal meg teljesen más lapra tarozik és ne az diktálja már hogy mi az, aki úgy kezdi a levelét, hogy "Te szerencsétlen"

Seca81 2008.12.29. 12:55:21

@akira76: Sztem kissé elfogult vagy.
Ülj bele egy felújított Astrába utána meg egy öreg Mercibe. Normál ember lát különbséget a kettő között, az Astrától egyenesen irtózom, a semmilyen, jellegtelen belsejétől leginkább. Népautó. Volt, egyszer, ma már nem az.
Hidd el, akik olvassák ezeket a cikkeket, örömmel és érdeklődéssel olvassák, nosztalgiáznak; nézd csak meg a kommenteket. Van 1-2 unalmas alak aki benyögi egy hsz-ban, hogy "húde uncsi, kéne vmi más is".
Nem tudom, lehet, hogy én vagyok vak, de nem látok hetente tesztet 20 millás kocsikról...
süti beállítások módosítása