Feljelentettem a szellemvasutat

  2008. július 02. - RT76

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

 

Tudták, hogy az egykori Kátyúvonalon már bármiféle úttal kapcsolatos problémát be lehet jelenteni? Aztán vagy történik valami, vagy nem.

Vélemények az azonos című publicisztikáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr10548979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2008.07.02. 03:08:06

Elsőőőőőőőő
és nekem is ez volt az első elsőőm :D

Kedves cikkíró Tamás!
Igen jó ötletnek tartom, hogy szerintem ha hozzácsapnál a cikk végéhez egy mintalevelet, amit mindenki be tud copy-paste-zni, akkor biztosan sikerül elárasztani az út-vonal postafiókot, és talán a nyamvadt sorompódat is lebontják. Én megígérem, hogy akkor küldök nekik levelet ;)

SquareWire 2008.07.02. 04:35:00

Csatlakozom,habár nem vagyok érintett.

GiXXXer 2008.07.02. 05:16:08

Én sem vagyok érintett, de tudok jópár ilyenről vidéken is. Pl. Kecskemét, Szt. László körút: az úton a sínpár, 10-el kell megközelíteni, olyan tré állapotban van az aszfalt. De hasonló közismert átjáró van Szegeden is, az 5-ösön, ahogy beértünk a városba.
Vonat emberemlékezet óta nem járt arra, és gyanúm, hogy már sohasem fog!

Ha a közútkezelő saját hatáskörén belül egy-két tollvonással tud táblákat kihelyezni, akkor a MÁV-nál miért nem lehet egyszerűen kitörölni ezeket az átjárókat, 30 éve használatlan iparvágányokat?
Nem kerülne egy árva buznyákba sem, fel kéne szedni a táblákat, és kész! A sínek elférnek, max egy figyelmeztető tábla kéne, hogy úthibák. Aztán a következő útfelújításkor (hehe, mikor?) el lehetne simítani.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.07.02. 07:10:42

Ilyenkor nincs egy spamrobot,ami bombázná őket folyamatosan egy ilyen emillel?

anonym 2008.07.02. 07:11:42

A 18. kerületben is van ilyen, a nagybani piacnál, ott ráadásul rendszeresen mérni szoktak. Ott a sinek az egyik irányba még nagyjából megvannak, igaz, benőtték a fák, a másik irányban 10 méter után érnek véget.

Lowtyo 2008.07.02. 08:08:14

www.irm.gov.hu
ide megírhatod a panaszodat és hivatalos bejelentésként fogják kezelni, tehát mindenkép böfögniük kell rá valamit.

Halál a Mávra! 2008.07.02. 08:26:43

És a Jászberényi út? Köpéstávolságonként van egy-egy felhagyott, semmibe sem vezető iparvágány. Igaz, ott nem 90, hanem 50 helyett kell 40-re lassítani, viszont nem csak egy van belőle, hanem sok.

anonym 2008.07.02. 08:29:15

Nem jo forumot valasztott a cikkiro... Inkabb a nem iden barnult kisebbseget kellene megszolitani valamilyen formaban es ok pillanatokon belul felszedik az osszes ilyen, hasznalaton kivuli sinparokat. Sot. Akar a tobbit is.
Bar lehet, hogy a sok szocialis segelybol mind szzamitogepet es internetelofizetest vasarol, es az ilyen es ehhez hasonlo cikkeket vadasszak. Haladnak a korral... Mert mar ezen sem lepodnek meg...

Manyizga (törölt) 2008.07.02. 08:40:26

Állítólag, ha önhatalmúlag eltávolítod a táblákat és a vasúti átjáró biztosítóberendezését, akkor sürgősen pótolják a MÁV-nál! ;)

Kedves színesfémgyűjtők: itt a soha ki nem ürülő söröskorsó/terülj terülj asztalkám... :)

horva 2008.07.02. 08:45:24

ma reggel is volt a Bumerángban, hogy www.irm.gov.hu -n van állítólag egy új menu, ahol be lehet jelenteni az értelmetlen közúti izékat. Fél órája nézem, kattingatok, de ezt a menüpontot nem sikerült megtalálnom. Valaki megtalálta?

horva 2008.07.02. 08:46:50

Manyizga!

Igazad van, ha annyira költséges ezeket eltávolítani, akkor mondja az Állam Bács, hogy ingyé elvihető. Szerintem 2 órán belül nyoma sem lenne még a sinek emlékének sem.

Acmee 2008.07.02. 09:03:01

Jó ötlet Srácok!

Brazil gépsort kell beindítani a sínek felszedéséhez. Amúgy Szfvár után Cece felé is van egy ilyen, egy jó mély gödörben...

Secnir 2008.07.02. 09:05:16

szigetszentmiklós - tököl között a reptéri kanyarban vasút a reptér és a HÉV állomás között.
illetve már csak sín.
és az is olyan állapotban, hogy inkább kitették a 40-es táblát, csak ne kelljen megcsinálni.
ugyanez a módszer az 51-es és az 510-es csatlakozásánál, a CBA mögött. volt sín, de felszedték.
csak leaszfaltozni felejtették el, és így van egy 30 cm-es szintkülönbség az út és a sínek helye között.
hö. cool.

Secnir 2008.07.02. 09:08:43

"horva 2008.07.02. 08:46:50
Manyizga!

[...] Szerintem 2 órán belül nyoma sem lenne még a sinek emlékének sem."

így van. de ők nem aszfaltoznák le.

anonym 2008.07.02. 09:09:05

Kozmunkaban felszedetni (ezert adni cserebe a szocialis tamogatasokat - amit hivhatnanak akar fizetesnek is!!!) aztan a lyukakat leaszfaltoztatni (ha finanszirozza valaki), ha nem, akkor feltolteni legalabb az arokpartrol odalapatolt homokkal... Akkor meg 30cm-es szintkulonbseg sem lenne. Miert ne mukodhetnenek a dolgok igy?

FairPlay (törölt) 2008.07.02. 09:23:04

51. sz. út, Szalkszentmártonnál. Egészen pontosan sehonnan sehova nem vezet a sínpár, már fénysorompó sincs, csak a sínek, a tragikus minőségű burkolat és természetesen a 40 Km/h...

Feljelentés ment...

Secnir 2008.07.02. 09:24:11

anonym
az már kicsit kommunizmusszagú nem?
meg ugye a személyiségi jogok védelme, hogy munkáért pénztet? ne má!

Balee87 2008.07.02. 09:29:36

Úúúú! Majd küldök fotót!!! Győr gyárvárosba van egy hasonló átjáró. Rendesen, vagy 150 méterre már ott az első tábla a három pici csíkkal, az úton pedig keresztbe egy sínpár. A vicc, hogy a sínpár az egyik oldalon egy kovácsoltva FIX(!) kerítésbe ütközik, a másik oldalon, pedig kb. 50 méterre egy betonfalnak. Amin sem ajtó se semmi, sőt a betonfal után egy teljesen új csarnok található. Na azokon a síneken is akkor fog legközelebb menni vonat, ha bedaruznak oda egy mozdonyt két kocsival! Persze szép hosszú egyenes útvonal, tökéletesen alkalmas mondjuk trafizni a 30-at...

red87 2008.07.02. 09:30:28

az a baj az emlegetett kereszteződéssel, hogy szerintem totálisan felesleges pont ezzel a fénysorompóval szarakodni... elég sokat járok arra, oda vissza. az egyik irányba 30 méterrel odébb lámpa van... ahhoz már porsche kell, hogy megállj 90ről, ha lehetne anyival jönni... egyébként ha meg a másik irányból nézzük, egy elég erős kanyar van az átkelő után, ami miatt szintén nem lehet 90-el menni... én még csak-csak beveném, ha nagyon muszáj lene, sortosított futóművel, bár tuti széjjelverném a kocsit, mert van ott egy akkora ugrató is, mint kheopsz piramisa... mellesleg van BÁRKI aki betartja ott a 40-et? 20 éve heti 3-4 szer haladunk át rajta, és egyszer sem mértek ott, és ha fontos az autó, akkor úgyse mész gyorsabban 50nél...

ez az egész jelen esetben butaság szerintem... biztos lehetne értelmesebb dolgot is találni, amire a média, és egy ennyire látogatott oldal erejét fel lehetne használni, mint valakinek a saját személyes, és talán annyira nem jogos sérelme...

Secnir 2008.07.02. 09:31:11

bocs, rosszul fogalmaztam:
a kissebségi személyiségi jogok védelme...

snblnd 2008.07.02. 09:32:06

... :D janekem is az jutott eszembe, hogy el köll ejteni valami félhangos megjegyzést a sötétsoron, és másnapra megoldódik a probléma.
Küldtem énis egy szívhezszólót abba a fiókba, de tényleg lehetne valami formalevél a témára, csak nyomasztósabb úgy.

" ... Apuuuu, ha elvégzek hatáltalánost, énis kiüthetem a buszmegálló melletti villanyoszlopot a fegyverekkel sz@rásig rakott állami szubaruval kétszázzal jelzés nélkül?
Nemfiam, te csak győzd kiköhögni, ha eccer kilencvennel mentél a közlekedési lámpával tarkított emhármas bevezetőn."

Notes 2008.07.02. 09:49:18

Elő a csákányokat Béláim! Essünk neki!

AP (törölt) 2008.07.02. 09:53:43

..hogy örül a nép

lehet megint feljelentőset játszani

ebben nagy. ezt szereti.

Jurmij 2008.07.02. 09:57:18

Ecsém baxátok meg, komolyan ez a legnagyobb problémátok hogy néha vissza kell venni a tempóból és 90 helyett 50-el kell pár másodpercig haladni? Orbitális a gond mondhatom!

kj 2008.07.02. 10:00:02

Az egyetlen járható út, nekimenni és kidönteni. Ennyi.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 10:03:25

Küldtem nekik emailt én is. Az 1-es útról meg a Nagykőrösi útnál lévő két fantomfénysorompóról is.

Ster 2008.07.02. 10:09:06

Tök jó, hogy nulla tolerancia van, meg szigorították a büntetéseket, szabályokat. Gond csak azzal van, hogy kint felejtik a táblákat, nem a kitett táblákhoz állítják be a lámpákat, meg hogy a vasúti átjárók úgy vannak " megcsinálva", hogy " nagy gázfröccsel felhúzod az elejét, akkor talán nem fejeled meg a plafont, és nem üti ki a futóműved"! a biztonásosan vezető papi a robogójával 20-al jobbra indexelve a bal kezét kitéve egyensúlyoz el a sor mellett... :)

gergő 2008.07.02. 10:09:33

Telik a postafiók, én is küldtem emailt. A mi szomorú, hogy az egész eredménye szerintem az lesz, hogy megszüntetik a forróvonalat és az email szolgáltatást.......

tiborkaba 2008.07.02. 10:17:38

Innen bezzeg nem lopják el a sínt.

ommm 2008.07.02. 10:38:05

Lelki szemeimmel már látlak Postman, ahogy 30 év múlva hajlott derékkal, tökig érő ősz szakálladba dörmögve borítod ki a talicska maltert az általad szétflexelt sínek helyére, kotyvasztod az aszfaltot egy pléh hordóban az út mellett és rázod az öklöd az ég felé, hogy "Na most mit léptek, nyomorultak? Na most mit csináltok?".

Bit Rot 2008.07.02. 10:38:15

@Jurmij:
"Ecsém baxátok meg, komolyan ez a legnagyobb problémátok hogy néha vissza kell venni a tempóból és 90 helyett 50-el kell pár másodpercig haladni? Orbitális a gond mondhatom!"

Nem érted a problémát!

Nem a tempó visszavétele a probléma, hanem az, hogy a rengeteg adó befizetéséért cserébe ilyen inkompetens, papírtologató, balfasz közigazgatást kapunk!


Bezzeg a Demszky traktoros tábláit pár nap alatt kirakták minden budapesti útra!

mugen 2008.07.02. 10:55:32

No...bejelentő levél elküldve részemről.

AP gratula, ismét hoztad a formád! Mi is szeretünk! :P

medvedisznóember 2008.07.02. 10:57:24

Nincs köztetek egy tökös kamazos gyerek, aki megküzdene az átjáró körül égnek meredező vackokkal?

Szilva 2008.07.02. 10:59:57

Sziasztok, Én küldtem egy szavazatot! :) De mint az elmúlt egy évben már minden magyarországi szánalmas problémára (akár politikai, akár éppen valamelyik honatyánk lopott megint büntetlenül, akár a csodás magyar közlekedés A-Z-ig) csak azt tudom mondani, hogy : ...gyerekek, menni kell ebből az országból mielőbb!!!!!

X 2008.07.02. 11:00:38

Ezúton szeretném bejelenteni azokat, a forgalmat indokolatlanul lassító előjelző táblákat, amik az 1-es számú úton,
Budaörs után, a fővárosból kifelé jövet, a vasúti átjáró előtt vannak indokolatlanul elhelyezve. Köztudott, hogy ezen a vasúti vonalon hosszú évek óta nem közlekedik jármű, hiszen fizikailag is megoldhatatlan dolog lenne a vasúti közlekedés, mivel az átjáró előtt és után is hiányoznak a sínek!

Tisztelettel és köszönettel:

X 2008.07.02. 11:02:38

lehet copyzni!

Rocko- 2008.07.02. 11:11:25

anonym 2008.07.02. 08:29:15
persze, ôk felszedik, MÁV meg visszarakja. :D

Secnir 2008.07.02. 09:08:43
az a legkevesebb.

AP 2008.07.02. 09:53:43
..hogy örül a nép

lehet megint országjavítósat játszani

ebben nagy. ezt szereti.

HLaci 2008.07.02. 11:12:15

mit kell itt ennyit xarakodni, vazze?
lökjétek ki egy kamazzal...

Rocko- 2008.07.02. 11:13:08

egyébként mi a helyzet az idiótán kihelyezett, majd utána leszart lámpákkal?
pl amin csak 4 kocsi fér át.
v ami napok óta sárgán villog. v ami abszolulte nem is kéne.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.07.02. 11:21:48

"Hogy most? Megmondom, hogy mi lesz most! Idehívok egy pár keményen bepipázott niggert, hogy dolgozzák meg itt ezt a hédert! Feszítővassal, hegesztőpisztollyal! Hallod mit beszélek, bunkó fiú!" (Marsellus Wallace)

b[ALien] 2008.07.02. 11:23:16

De ne hidd, hogy veled már végeztem! Kicsipkézem a valagadat! :)

AP (törölt) 2008.07.02. 11:32:36

országjavítósat?
muhaha

azt azzal kellene kezdeni, hogy pár tökös kamazos bemenne a parlamentbe
hátha összedől az egész

martong 2008.07.02. 11:47:12

AP azt pont b***hatnánk, ahoz bent kéne lenniük az illetékeseknek... ;)

eszem 2008.07.02. 11:52:24

Dorog, 10-es út, Bp irnyából. Akkora gaz nőtt a vasúti sinek közé, hogy kényelmesen lehetne bújócskázni benne... Töltésen halad az egykori sin, így nem látható, viszont kényelmes módon tudnak mérni mkögötte. ráadásul egyből a városhatárban van, így 90-100-ról kell visszavenni 30-ra a tempót. Remek hely a rendőrség és az államkassza hízlalására. Jómagam nem közlekedem lassan, de eddig itt nyertem az egyetlen csekkem, mert szemtelen módon 52-vel mentem... mondom, 100ról vetem vissza a lakott terület miatt... remélem csuklott az anyja sokáig a kalaposnak:)

Rocko- 2008.07.02. 11:54:12

Hammer. :D

AP: igen, de sorrendet tartani kell. mi lentrôl küzdjük fel magunkat. :)

eszem 2008.07.02. 11:54:39

másik kedvenc a gyorsforgalmin ferihegy 1-nél... kint felejtették, mert 62-ben még vasúton hozták a kerót a gépekbe. Ma vezeték van Szászhalombattáról, de a tábla kint van, a fénysorompó villog rendületlenül és árnyékos parkoló van fenntartva a fakabátoknak...

snblnd 2008.07.02. 12:07:07

... szerintedis isten leszállt az égből és megállította a .... PFFFF

TylerDurden 2008.07.02. 12:28:22

piszokjó az illusztráció

L-Zo 2008.07.02. 12:39:11

Ha ez az izé mindig fehéren villog, akkor miért zavar mindenkit? :-)

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.07.02. 12:46:01

Én már egyszer felvetettem, hogy mi lenne, ha mondjuk egy félálomban lévő ifás kiütné azt a fénysorompót. Vajon megjavítanák?

Squeky 2008.07.02. 12:47:25

Üzenet ment! Teljen az a szar:D

trainmodeller 2008.07.02. 12:48:16

Figyi már.
Mondok ellenpéldát.

A 811-esen Alcsút-Felcsút között valamint Vértesacsa belterületén három éve kiszedtek két útátjárót.
A kiszedés után az új SOKKAL rosszabb minőségű lett, mint előtte, hatalmas döccenővel lehet átkelni a sínek helyén.
Igaz, lassítani nem kötelező. De ajánlatos, hacsak nem tankkal vagy pont.

Akkor most mi a jobb? Itt sosem mértek amíg megvoltak a sínek, most nincsenek sínek de van egy baszott nagy kátyú ami ráadásul megy tönkre.

A bontásnál a bontást végző al-al -al al vállalkozó alvállalkozója az egész sittet sínestől mindenestől bebaszta az árokba, Vértesacsán pont ott megy egy patak, ott abba.
Felhívtam a közútkezelőt, hogy kéne valamit csinálni, mert környezetszennyezés, meg ilyenek. Erre megadták az alvállalkozó fővállalkozójának elérhetőségét, hogy nekik szóljak, közük nincs a dologhoz.
Az ilyen dolgokból sosincs cikk, pedig lehetne. Csináltak valamit amitől szarabb lett a helyzet, és közben lett még egy adag szemétkupac az út mentén.

Kívánom, hogy az újságíró kolléga vágya teljesüljön. A síneket szedjék fel, az átjárót szüntessék meg. És legyen helyette egy akkora úthiba mint a fent említett helyeken meg egy sittrakás a táblák helyén.

Elvégre a balkánon vagyunk, vagy mi a szösz???

Zweitakt 2008.07.02. 12:53:43

A KRESZ szerint CSAK akkor kell a sebességet csökkenteni, ha a 90, 91, 92, 95 számú ábrán jelzett VESZÉLYT jelző tábla ki van téve, mivel innét számít a sebességkorlát. Ha ezt a táblát leszerelik (mint kintfelejtettet, hiszen nincs "vonat-veszély") már nem kell lassítani.
Ezzel kapcsolatos, hogy jogilag lehetslges-e veszélyt jelző táblát utasítást adó táblaként is meghatározni. Több jogász barátom szerint nem, mert jogi önellentmondás. Ezen a vonalon is lehetne indulni...

trainmodeller 2008.07.02. 13:27:26

De most jut eszembe, Rácz vértesboglári, első kézből "illene" ismernie a két fent említett helyet :)

rognork 2008.07.02. 13:43:05

RT,

csapd hozzá a népfürdő (?) utcait is a csatornázási művek előtt! a váci út - dagály között.

Gab. 2008.07.02. 13:51:00

Zweitakt mondandójához csak annyit fűznék hozzá,hogy Mo-n sok ember nincs tisztában a jogaival,a fakabátok pedig rájátszanak erre.Példának,amikor valakit olyan helyen büntetnek meg,ahol már rég nem jár vonat...
Visszataszító,ami ebben az országban folyik.
És a sok balfasz,aki rendőrnek megy,azok akarják uralni az országot.Szánalmas.

Puni Péter 2008.07.02. 13:59:29

Ez olyan, mint a répamese.

Apóka húzta anyókát, anyóka a kisunokát, kisunoka a kutyát.......

És a répa meg sem mozdult.

A mese végén mégis kijön az a fránya répa. A kérdés most az, hogy hányan állnak még a kutya és a répa között a láncban.

tothandr 2008.07.02. 14:01:18

Küldtem én is egy mailt.
Kár, hogy a zéró tolerancia csak az autósra vonatkozik. Nem értem miért "forgalomlassító táblával javítják az utat" Magyarországon. Miért nem büntetik meg az útkezelőt, ha indokolatlanul lassítja a forgalmat. Az "okos" polgármesterekről nem is szólok, akik 30 km/h sebességkorlátozást vezetnek be.

Squeky 2008.07.02. 14:06:01

"forgalomlassító táblával javítják az utat"
Weheheheh:D

guest 2008.07.02. 14:35:37

"eszem 2008.07.02. 11:52:24"

Az is jó hely. Ott engem pár éve komoly 44-gyel mértek be, mert MÁR AZ ELSŐ ELŐJELZŐ TÁBLÁNÁL (a három csíkkal) 30-cal kell ám menni a KRESZ szerint (hadd gratulálok itt ehhez is annak aki kitalálta). Mejegyeztem, hogy remélem most örülnek, mert valóban nagy veszélyt jelent a közlekedőkre, sőt az egész autóstársadalomra, aki 44-gyel közlekedik egy kihalt átjáró előtt kb. 300 méterrel, az ELSŐ táblánál. A végén ők kértek elnézést, hogy "hát őket is úgy küldték ki ide, muszáj nekik, higgyem el, nem ők tehetnek róla".

guest 2008.07.02. 14:49:42

"Viktor · www.vikiszava.net 2008.07.02. 12:46:01"

Igen, meg. Egyszer már meg is történt. Nemcsak megjavították, hoztak szép új oszlopot mindenestül.
Én abban bíztam, hogy az út pár hónappal ezelőtti felújításakor kiszedik a síneket is és megoldódik végre a probléma, de túl naiv voltam. Szépen körbeaszfaltozták. Gratulálok. Komolyan mondom, hihetetlen ez az ország.

fénysorompó 2008.07.02. 15:00:53

küldtem egy mailt. (szerintem teljesen felesleges volt.) csak az egymásra mutogatás, maszatolás megy itt nagyon jól. Nincs egy olyan ember (hatóság) aki merné vállalni, a döntést, meg kell szüntetni. Teljesen döntésképtelen, inkompetens emberek gyülekezetével állsz szemben. Moldova elbeszélései jutnak eszembe, aki olvasott tőle tudja mire gondolok, aki nem annak merem ajánlani. Rá fog ismerni bennük ezekre a hivatalokra, hivatalnokokra.

zsoci 2008.07.02. 15:01:07

Kedves Tamás !
Egy kis háttér infó :

A MÁV vezérigazgatóságon a TEB főosztályhoz tartoznak az ügyek.
A terület a Budapesti igazgatóság területe. De a MÁV csak fentartó.

A közlekedés Főfelügyelet Vasúti Főosztálya az illetékes hatóság, de ő csak engedélyez.

Sajnos a jelenlegi idióta törvének miatt CSAK a vasúti pálya tulajdonosa kérheti a megszüntetést, de mivel ez neki pénbe kerül nem fogja. A MÁV és a felügyelet viszont kérheti, illetve engedélyezheti ( és ez a kiskapu ! ) a biztosítás mósjának megváltoztatását, pl jelzőőrösre ( ami ugye soso lesz ott ). A közút kezelője meg balesetveszélyre hivatkozva felszólíthatja a pálya tulajdonosát a sínek kijavításra Ű( nem fogja ) , ha nem reagál a sineket elbonthatja.

Ez Magyarország 2008-ban.

Ha érdekel adok pontos neveket és teelfonszámokat, de csak privátban.

üdv Zsoci

bandika57 2008.07.02. 15:01:24

Azért jó lenne tudni ki találta ki ezt a vasútiátjárós agymenést........aztán megkeresni.........aztán tarkón baxni szívlapáttal.
Arra még mindig kíváncsi volnék mit tesznek a külföldiekkel ilyen helyzetben

guest 2008.07.02. 15:24:18

Ami ezt megkülönbözteti a sok többi hasonlótól az országban: ez az egyes számú főközlekedési út, emberek!

@nd 2008.07.02. 15:34:01

eszem!

Azért ne olyan hevesen! Konkrétan a Ferihegyi iparvágány működőképes, használatban van. Nem kizárólag a tüzelőanyagok kedvéért épült, hanem minden olyan közúton nehezen vagy egyáltalán nem szállítható -túlsúlyos vagy túlméretes- dolog reptérre szállításánál hasznos. Az igaz, hogy ritkán van rá szükség, de olyankor nagyon. Úgyhogy légyszi ne szedjétek fel :) Ha nekem nem hisztek: index.hu/gazdasag/magyar/heiferi06011/

trainmodeller 2008.07.02. 16:03:29

nd!
Továbbszőném a történetet. Gyakorlatilag ma is láthatsz tartálykocsikat a vágányból kiágazó tárolókon állni, nem csak kerozinra van szükség a reptéren :) Továbbá, a vágány egyben a Pultrans Kft iparvágánya is, a volt határőr laktanyánál vesz egy elegáns fordulatot és a Holcim telepre halad be. Innen cementes kocsikat visznek / hoznak. Heti többször van kiszolgálás a vágányon, de a gépjármű forgalom által kevésbé preferált időszakban végzik ezt.

Csubakka Junior 2008.07.02. 16:48:17

Régen jártam arra, de jót röhögtünk kínunkban, amikor láttuk Almásfüzitőnél, hogy kinőtt a fa a sínpár között.

menelik 2008.07.02. 16:50:05

Van már mintalevél amit lehet küldeni?

@nd 2008.07.02. 17:10:20

Ez a reptéri vágány mostan a teljesség igényével be lett mutatva. Jó hogy a közlekedés minden ágazatából vannak itt szakértők :-) Sajnos egyre kevesebb a működő iparvágány, ami ugye a tehergépkocsik számának további emelkedésével jár. A közúti szállítás pedig környezetszennyezőbb és balesetveszélyesebb mint bármelyik. Rettentő mennyiségű tehergépkocsi van európa útjain.

Zweitakt 2008.07.02. 18:09:12

guest!
Nézd meg jobban a KRESZT! Lassítani a fentebb említett tábláknál kell, csak, és kizárólag.
Név szerint: Vaúti átjáró (magyarul:gőzmozdony), Ugyanez alatta kiegészítő tábla: fénysorompó (piros plecsni fehér-fekete szegéllyel), Sorompóval biztosított vasúti átjáró (magyarul: kerítés), egyéb veszély+kiegészítő tábla: jelzőőr. (piros palacsintasütő). Ezek név szerint vannak megemlítve. Más esetben, pl ha ezen négy valamelyike, vagy kombinációja nincs kitéve, nem kell lassítani. Vasúti előjelző (magyarul őrmestert lefokozták) tábla ide, andráskereszt oda.

johnny 2008.07.02. 18:28:38

Én JÓL beírtam nekik, hátha a tömegmegmozdulás elindít valamit. Persze nem biztos hogy ez jó megoldás, mert, ha belegondolunk, ezután továbbra is majd minden kis szar problémára ilyen megmozdulás kell ahhoz, hogy történjen valami ??!
Csubakka Junior-hoz csatlakozva, Almásfüzitőn és környékén is van egy pár ilyen példa, csak az kevésbe forgalmas. Jó lenne ott is 50-nel v. 90-nel menni, ráadásul ott mérni is szoktak!! Persze nem az üzemen kívüli síneknél! De ha nem laksz ott, hogy döntöd el, hogy most "komolyan" kell-e venni a fénysorompót, és ajánlott lassítani, vagy megint egy átb@szós ezeréves szaron mész át a "vonatforgalom" szempontjából tökmindegy mennyivel??

Bokcy 2008.07.02. 19:17:37

Hiába döntöd ki a fénysorompót, azzal rongálást hajtasz végre valamint a fénysorompó hiánya miatt nem 30-ra hanem sokkal jobban le kell lassítanod, hogy körülnézhess... A MÁV-nak minden fénysorompót állagban kell tartania, tehát ha kidöntöd, akkor törvény általi kötelessége helyreállítani/visszapótolni. Jelenlegi jogrendszerünk és a baleseti statisztikánk miatt a MÁV nem kérhet útátjáróra alacsonyabb biztosítási fokozatot! Kérhetne, de csak a szigorítást engedélyezik. Ami azt jelenti, hogy andráskereszt helyére tehetnek fénysorompót, de fordítva nem. Egy átjárót megszüntetni pedig még komplikáltabb. Amit ti haszontalan semmiből semmibe vezető sinnek láttok (attól még az is lehet), ha fénysorompó van rajta, biztosak lehettek benne, hogy valahova be is van kötve a visszajelentés róla. De ne menjünk messze, én láttam Németországban "megszüntetett" közúti átjárót. Hogyan? Elterelték az utat (átépítették), tettek bele felüljárót és átvezették a sín felett. A fénysorompó pedig mivel a vasúti pálya biztosítóberendezéseivel is függésben van békén hagyták és üzemel azóta is. Csak a közút nem vezet át rajta. Vonat esetén pedig büszkén jelzi a piros fényt...

Zoli 2008.07.02. 20:20:13

Szentendrén is ez volt a szitu a papírgyárnál, de talán olyan két éve elszedték az andrás-kereszteket! Nagyon ritkán trafiztak ott, mert mindenki tudta/látta, hogy sin egyik fele a kőfalba, a másik a bokorban végződik! Mielőtt elszedték, az utolsó nap véletlenül trafiztak ott... Én is belerohantam... Mostanában meg a prérire állnak ki a szentendre vége táblához a 2x 2sávos főútra , nehogy ámokfutást végezz és 70-el menjél, mert megölsz valakit! Miért nem lehet egy 70-es táblát kitenni??? Ez is a forgalom indokolatlan lassításának számít? Miért veszélytelenebb végig 70-el menni budapesten a szentendrei úton végig a mozaik utcáig?? hee??? :)

nagy István 2008.07.02. 20:35:06

!!!VIGYÁZAT!!!
Az M-7 esre a Velencei tavi Mol kút után Pest felé kihelyeztek 100 Km/ó korlátozó táblákat több helyen is. Eddig csak esős időben kellet lassítani, most eltűnt a kiegészítő tábla! Valyon mi lehet az oka??? Csak nem drekt fotózás a cél??
!!!VIGYÁZAT fotózhatnak!!!

rognork 2008.07.02. 20:51:45

itt mindig 100-zal szabad menni, mivel a faszok rossz sorrendben tették fel azt a kurva kiegészítő táblát.

europid 2008.07.02. 21:21:22

Kőbánya, Bihari út.Van egy ótvar sorompó, már olyan rozsdás, hogy bármikor összeomolhat.Persze nincs használatbanVajon kire fog esni?

gerzso 2008.07.02. 21:58:00

Csatlakozok Acmee-hoz, a 63-ason Szfehérvártól délre az egy nem semmi átjáró. Ki se látszik a gödörből. Valami régi laktanyához vezet. Ott aki nem lassít az bebukta.

scsaba1 2008.07.02. 22:34:30

Akkor nincs más hátra, mint a gerilla-harc. Egy ködös novemberi éjszakán vasfűrésszel felszerelkezve ki kell dönteni a fényjelzőt. az átjárót meg lesimítani valamilyen gyorskötő betonnal.

Vagy felhívni a figyelmét néhány megélhetési fémtolvajnak a szép darab öntöttvas sínre meg a fényjelzőre.

zsoci 2008.07.03. 09:55:28

Kedves Bokcy !

Roszul tudod, nem minden fénysormpó van visszajelentve.

A fedezőjelzős tipusok nagyon ritkán. De van olyan pontszerű is ami nem viszajelentett. Az ipavágányi sorompók szinte sosem azok, pláne ha ilyen elhagyott helyen vannak. Az a szakmai gyakorlat hogy ilyenkor "átalakítják" a sorompó berendezét ( kiherélik ) és marad benne egy blinker ( villogtató ) és kész. Mér a vörös izzó se biztos hogy benne van ( na ja az érték ).

Üdv Zsoci

Gy. Gábor 2008.07.03. 11:08:44

Ha már síneknél vagyunk:

Pesten a Hungárián a Thököly Úti kereszteződésnél ott vannak azok a sz---os sínek egy valaha létezett villamosvonal mementójaként... A megengedett 70 km/h ellenére ezeken 30-cal is fájdalmas átmenni, minden egyes alkalommal kicsordul a könnyem, hogy gyilkolom a kocsimat ezek miatt, tök fölöslegesen. Ráadásul kivettek a sínekből nemrég 5 métert és a többit meg otthagyták....!!!! Mééééért??? Miért nem vették ki az egészet és adták volna oda a csöviknek a vasat, lett volna egy pár jó napjuk az árán. Komolyan, nem tudom ésszel felfogni azt ami ebben az országban közlekedésrendészet néven zajlik. Persze mindenki mutogat, semminek sincs gazdája. Elszalad mellettünk Ejrópa és ha nem változik valami, asszem én is elszaladok. Jó messzire.

Levi 2008.07.14. 22:46:22

Egyszerűen oda kell menni és kiforgatni a táblákat és a sorompót ha nem érdekli öket akkor newm is fogja zavarni hogy hiányzik

Bazo 2008.11.27. 13:39:40

Egy kis adalék a szellemátjáróhoz.

Érdekes, hogy évek óta nem tudják megszüntetni a villanysorompót, mivel a Kecskemét - Fülöpszállás szárnyvonalon 2008. január 1. óta szünt meg a személyközlekedés, és most novemberben, megszüntették az összes fénysorompót és helyette andráskereszteket raktak egy olyan szárnyvonalra ami még használható és szükség esetén még tehervonat is közlekedhet rajta (bár én még nem láttam ilyent) de ha egyszer valamelyik nagyokos mávos egyszer erre küld egyet, az minimum 1-2 hullát fog jelentetni, mivel a helyiek megszokják, hogy erre soha nem jön semmi.

Ezért nem értem, miért nem tudják a szellemátjáróban is kicserélni egy fénysorompót egy sima andráskeresztre, ott legalább nem balesetveszélyes.

Törzsgyökeres szentesi 2008.12.06. 18:25:53

Nem értem a hatóságok tökölését!

Vannak vasútvonalak, ahol tavaly márciusban megszűntek a személyvonatok. Ott már rég elbontotta a vasút a fénysorompókat. Ott ha jön a vonat jelzőőr biztosítja a vonat zavartalan áthaladását az átjáróban.

Ezért nem értem, miért nem lehet azt a nyamvadt fénysorompót és a sineket is kigyomlálni ottan, hiszen már az iparvágány se létezik már ott.
süti beállítások módosítása