Vannak itten heterók?

  2008. március 23. - Winkler Róbert Címkék: tuning show 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra


Az emberben felvetődik itt néhány kérdés.

Az első: mekkora a metszethalmaz az Erotika Kiállítás és a Tuning Show látogatói között? Ha engem kérdeznek, nem biztos, hogy az erotikások a perverzebbek, bár egy közepesen poros pulpituson hempergőző, leszbi show-zó csaj vaginájába belekamerázni már tényleg elég erős. A pokoli, lélekölő duftadufta dübörgés gondolom mindkét kiállításon alap, bár bevallom, erotikán még nem voltam.

Vasárnap délután még mindig rengeteg itt a perverz. Már úgy értem, a tuning itt megjelenő válfaja nálam már a perverzitás határát súrolja, nem is súrolja, vastagon benne van. Eredetileg arra gondoltam, először körbejárok, fényképezek és csinálok egy személyes tízes toplistát a kedvenceimből. Körbe is jártam, fotózgattam, aztán elkezdtem szűkíteni a kört. Mielőtt felsorolnám Carstyling top 1-emet, azért szólnék néhány szót a súlyosabb túlkapásokról.


Ezt a Seat Alteát, már amennyiben Altea és nem Leon vagy az a harmadik Seat, amelyiknek sose jut eszembe a neve, szóval volt rajta mindenféle tuning felirat, de tuningot egyáltalán nem láttam rajta. Hacsak ezt a borzalmas morcosítást nem.


Pihenésnek jó volt ez a Mustang, de persze nem olyan mérhetetlenül nagy kedvencem, és csak azért fotóztam le, mert az LSD (Lambo Style Door) ajtós Mondeo annyira kikészített, hogy azután szinte bárminek tudok örülni.


Aztán itt volt ez a sztájling belső, aminél külön felirat hirdette, hogy a látogatók szavazzanak rá a legszebb autó kategóriában, és nem értem, hogy képzelték. Egy nyolcvanéves nyergesmester különbet varr hátrakötött jobb karral. És még ezt a fejegységet is olyan ákombákom módon gyógyították bele, hogy szégyen. Micsoda emberek vannak…



Tényleg, a legostobább pumpálós techno üvöltetése minden standon, vagy az egyesített kakofónia behozza a látogatót? Vagy jó közérzetet biztosít neki? Angéla, aki már második napját tölti itt a Tuning Show-n, azt mondja, kezdi értékelni azokat a zenéket és hangerőt, amiket és amivel én nyomok odabent a szerkesztőségben. És ez nem kis szó, bár nálunk tényleg csak diszkrét akusztikai szőnyegként cicereg a skandináv black metal a számítógépem hangszóróiból. Ja, és a jövő emberfaja a szedett szemöldökű kigyúrt kopasz, ezt rakja össze valaki: egyszerre nagyon homó és nagyon heteró.

Mire odaértem a TotalCar standjához, épp rajtakaptam egy családot, amint az én Mazdám előtt fényképezik a gyereket. Hohohó! Vissza, vissza! – kiáltottam a gyermekre, olyan nincs, hogy én ne örökítsem meg a dicső pillanatot. A képen tehát egy látogató gyermek látható egy szép állapotú, féléves garázsporral meghintett 1991-es MX5-ös Mazdával.


Na és akkor a best in show. Illetve az egyetlen autó, ami nekem ebben az akusztikai pokolban tetszik. A zöld ászt már csütörtök este megcsodáltam; gyönyörű Golf 1, az első, keskeny hátsó lámpás szériából. Mohazöld metál fényezés, gyári kárpitok, szép apró matricák, mint ÁFOR vagy régi, Kádár-címeres Magyar Autóklub, komoly ültetés, BBS-krómfelnik – egyszerűen a szívembe markol a látvány. Nekem a 2-es az igazi, illetve a 2-es kéne, mert az még műszakilag is létező dolog, de ez a keskenylámpás 1-es, ilyenről gyakran álmodok.



A Cult Hungarian hozta ki, akik, mint tőlük megtudtam, nem műhely, hanem klub. Januárban indult a honlap, most tartanak háromszáz regisztrált tagnál. Sajnos Szakadék nevű tagtársuk épp levette a honlapról az autót, mert kivonták a forgalomból, nagy kár érte. Ha azt is kihozták volna, legalább egy Top 2-listát össze tudok állítani. Az is fontos információ, hogy a cult nem az, amire én eddig gondoltam, nevezetesen hogy mindent lepucolnak az autóról, se kilincs, se kulcslyuk, rendszám helye begittelve-lefényezve. Ez ugyanis a clean. A cult a gyári állapot visszaállítása elsősorban newtimer korú autóknál, de csak VW-konszerneseknél. Plusz egy erős ültetés, lehetőleg krómfelni kíséretében.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr73393415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2008.03.23. 15:51:50

Az a Golf... :) Azt én is kiszúrtam az RS-Tuning honlapján a referencia pontban. :) Szintén kedvenc gép. :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 15:56:03

kúl a golf, a többi egy agy rakás fos, azt a mustangot meg mindehova hurcolásszák...a seat morcosítása pedig a valaha volt legfeleslegesebb "tuning". elbaszták a lámpát, feleslegesen

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 16:13:05

a bőrözés meg olyan mintha mondjuk én csináltam volna...

bobbácsi 2008.03.23. 16:13:50

Holnap akartam kimenni. Most már nem. Pedig 1 valakire kiváncsi lettem volna.

De ez tényleg nem éri meg.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.23. 16:20:19

Meg kell mondjam, az összes tuning stílus közül a Cult áll a legközelebb a szívemhez, tényleg gyönyörű, feltűnő, de egyáltalán nem hivalkodó autók. Isteniek!

gergő 2008.03.23. 16:22:07

Solex karbi, hosszú löket
ma már nem használják őket.
3000 alatt vérszegény hörgés,
marad a fordulaton pörgés.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.23. 16:27:46

a CULT még azt is takarja pontosabban, hogy VW konszernes "youngtimereket" gyári kiegészítőkkel csinosítunk , sportfutóművel/ültetéssel (airride tilos!!!) és lehetőleg Porshe felnikkel. De legalább Audival. A pipetta makulátlan állapot kötelező!

Eunos 100 2008.03.23. 16:29:45

Hát én nem vagyok egy nagy Tiger Woods, úgyhogy én inkább a Mustangot kérem:) Nem indították be v.mikor? Arról jöhetne egy jó kis hangfelvétel, egy kis V8 bugy-bugy sose árt!

Persze az MX-5 is szép, azt is sokkal szivesebben elfogadnám, mint a Golfot. Én már csak ilyen vagyok.

Eunos 100 2008.03.23. 16:32:42

Ja és egy képsorozatot sztem sokan szivesen megnéznének a Deloreanról!

Krisi 2008.03.23. 16:44:26

Az az eggyesgolf szép, de nem is kicsit, még ezzel a zöldséggel is. Bár találhattak volna szebb felnit is, de így is elismerés. A Golfok jók, na :)

w a s d 2008.03.23. 17:11:51

Cult szerintem is jó (ha nem VAG-s kocsi van hasonló módon átalakítva, az is). Mellette még a "rat- look" ami nekem is felkelti az érdeklődésemet, meg a sleeperek. A clean meg akkor szép, ha nincs túlzásbavíve.

Leegor 2008.03.23. 17:13:41

A tuninggal csak elrontani lehet egy autót. Ezek a fenti kocsik sokkal szebbek lennének az eredeti gyári állapotban. Főleg a Golf, az úgy már ritkaság lenne, ilyen pimpelt példány meg van kismillió.

Haverom céges Mondeójára meg jövő héten megy a lambó-ajtó, ezt nem lehet kihagyni :))

Leegor 2008.03.23. 17:17:41

Robi

Segítek, Toledo :))

És meg lehet őket különböztetni, jobban mint a Volvókat. Csak gyakorolni kell...

karlmann 2008.03.23. 17:24:18

Hát érdekes egyveleg. Azt a Mustangot tényleg mindenhová viszik tavaly is ott volt a luxusautó kiállításon. A Seat úgy gáz ahogy van, a Golf I. tényleg jó, de azokat a felniket gyári Pirelli felnire kellene cserélni. Winkler Mx-5-én meg nemtom milyen felni van.

gergő 2008.03.23. 17:28:51

"A tuninggal csak elrontani lehet egy autót. Ezek a fenti kocsik sokkal szebbek lennének az eredeti gyári állapotban. Főleg a Golf, az úgy már ritkaság lenne, ilyen pimpelt példány meg van kismillió."

Teljesen egyetértek.

BX_TD 2008.03.23. 17:43:06

"Vannak itten heterók?" - kérdi egy párducmintás plüssel bevont műszerfalas, piros kabrió hímnemű tulajdonosa... :))))))

Na de viccet félretéve... örülök a tuning show-ról szóló írásoknak, mert így legalább bebizonyosodott, hogy az lett, amire számítottam. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján gondolom ez nem csak engem nem lepett meg. Még szerencse, hogy elutazásra hivatkozva nem vállaltam el a standunkon a hétvégi őrséget... :)

mohaa 2008.03.23. 17:51:32

eszembe nem jutott kimenni. úgy látom, megint igazam lett.

Humphrey 2008.03.23. 17:51:37

igazából nem értem.
lehet tudni, hogy a 'tuning' és/vagy a pimpelés az autóbuzéria low class műfaja (ezt hangsulyozottan nem az ezt művelők társadalmi osztályára értem). ez itt nem a Concours D'Elegance, aki ide jön ne fintorogjon. én holnap a TC flottát azért megnézem, ha lesz időm :)

mohaa 2008.03.23. 17:53:56

ja és azt jól látom, hogy az igényesen bőrözött verda kormányának közepén egy lcd figyel? mekkora poén lenne, ha a légzsákot meg benne hagyták volna. lol.

Eunos 100 2008.03.23. 17:54:49

Karlmann: Ha jól látom, akkor ez az eredeti gyári Mazda felni! Itt van róla egy jobb kép: imageserver.autoexposure.co.uk/autoedit/SHD2693716/AETV99069705_1b.jpg

dexter 2008.03.23. 18:53:26

CSaB :
floater monitor - az meg akar otlet is lenne :)

Nemkellfélninemfogfájni 2008.03.23. 19:01:31

Az optikai tuning tisztán exhibicionizmus. Egy LSD ajtós akármilyen autó garantáltan feltűnő. Miért kell azon pörögni, hogy ízléstelen-e vagy sem, hogy áll egy mondeonak?

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 19:26:14

ez a hely azért van hogy ezen pörögjünk, mert egy oltári nagy baromság az az ajtó oda, feltünési viszketegségben szenvedő idiótáknak. arról nem is beszélve hogy a hátsó ajtó meg simán nyílik valószínűleg, faszán nézhet ki, egy 2 ajtós Clión még megértem (láttam már), na de egy nagy, jellegtelen, átlag, és fogadok hogy dízel mondeóra mi a ráknak...

feketenap 2008.03.23. 19:46:47

Na Winkli, most megbocsájtottam mindenféle zöldségedet, a tehént a műszerfalon, meg hasonlókat.
Köszönjük a tudósítást a cult Golfról, valóban szép. Egy ilyen idős autót, hacsak fellelési állapota nem gyári, elég nagy munka ilyen széppé dolgozni.
Tudom, hiszen én is ilyenbe vágtam a fejszémet. És hogy nem létező dolog műszakilag az egyes? Hát szerintem a K-jet esetleges rakoncátlankodásaitól eltekintve ezek a motorok sok 100ezer km-t elmennek, komolyabb meghibásodás nélkül. A kasztni viszont kerekek mögött, a küszöböknél, sárvédőíveknél, szóval a szokásos helyeken valóban hervadásra hajlamos. Egyszóval odafigyeléssel életbentarthatók. Az enyém 28 éves, de megkockáztatom, hogy a teljes futóműfelújítást követően most jobb műszaki állapotban van, mint sok fiatalabb - gondozásmentes - autó.
A pókhálós felnik szépet, de valóban jobban illett volna a gyári Pirelli, szépen pilírozva. Ami ellene szól, hogy a Pirelli sorozat valóban nem ilyen külalakra. És előre én a vastagabb koptatót tettem volna, jobban kiadta volna az ültetést. De így is szép, króm kellékek az éppen szükséges mértékben, szóval jól néz ki.
Kíváncsi lennék az aljára, mert arról sokszor megfeledkeznek a tunerek. Pedig az igazi munka ott van. Egy ilyen öreg felfüggesztést szétszedni nem nagy dolog, de az új szilentekkel összerakni pl a hátsó hidat a kanyarmerevítővel, vagy az első trapézkarokra ülő első stab.rudat visszaszerelni az új 4 db gumiszilenttel, na az nem kis játék.
Na, száz szónak is egy a vége, Golf über alles.

Sógun 2008.03.23. 19:51:11

Én nem esek hasra a VW-en előtt!
A haverok mindig olajosan autókáznak vele. Megszállott emberek autója!
Formára sem jönnek be!
A Japcsi gépek az igazik! Éngem a ma érdekel nem a múlt!!!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 19:58:20

Sógun: lol akkor a kiállításon a helyed

Wilson 2008.03.23. 20:01:44

Kedves Winkler!

Ez egy kiváló poszt. Nagyszerűen fogalmaztad meg a bennem is kavargó érzéseket, gratulálok. Sokszor gondolom azt, hogy a totalcaros életcsászárai igen távol állnak a valóságtól, fővárosi flaszterbetyárok. Ezen a nézetemen most miattad hajlandó vagyok változtatni. Külön tetszett a kisgyerek, a mazda, a kép esetlegessége, ez nagyon emberi. Jó volt olvasni. Köszi.

feketenap 2008.03.23. 20:08:39

Sógun: én sem esek hasra, alá szoktam feküdni.
:-)

Fogash 2008.03.23. 20:27:21

1. Hát ugye a góf1 formája is azért rendes, mert Bertone... :)

2. A gyári állapotra sikált youngtimer mindíg szép. Én akár egy kereklámpás ezerötös ladával is elfurikáznék, ha olyan állapotban lenne, mint amit ma egy új autótól elvár az ember. A pici ültetés + ízléses felni meg csak dob rajta.

3. Az csak nekem tűnt fel, hogy a képek nagy részén tréleren vannak az autók? A tuning azt jelenti, hogy használatra alkalmatlanná tesszük az autót?

4. Azér a vindiesel Chargere elég komoly vas, bárki bármit is mondjon...

AP (törölt) 2008.03.23. 20:50:10

én a rat lookot fogom követni a Swift esetében

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.23. 21:19:16

AP: akkor majd nyugodtan felteheted a carstylingra a többi 760 suzuki mellé, némelyik annyira szánalmas hogy már röhögni se tudok rajta...

egy 1200es ladát láttam a minap a neten, porig ültetve, szép felnin, clean cucc, annyira állatul nézett ki hogy csak lestem

w a s d 2008.03.23. 21:25:40

@miluman:
a rat look miért lenne szánalmas?

Foximaxi 2008.03.23. 21:28:15

Fogash:
1200 Zsiguli, tört fehér, patika állapotban króm felnikkel (akár 13"-os is lehet, de akkor szigorúan fehérfalú gumival), ízléses ültetéssel. Autóskesztyűben, és napszemüvegben vezetve. :)
szerintem...

Foximaxi 2008.03.23. 21:33:51

Francba, lassan írtam. Miluman közben leírta amit akartam. :)

ommm 2008.03.23. 22:01:16

gergő 2008.03.23. 16:22:07

megy azért a Solex és a DCOE manapság is :)
csak finomság, keveseknek :))

cult - nem csak fauvé. igaz, onnan indult, de korántsem korlátozódik csak arra.

Sword 2008.03.23. 23:04:54

Én is csak azt tudom mondani, h kb hasonlóan viszonyolok ehhez a tuning "kultúrához" meg az egész dologhoz, ami körül veszi. Gondolok itt a borotvált mellkasú izomagyú, szoliba járó gyökerekre, a hulladék techno zenére, a gagyi, igénytelen műanyag tuninghülyeségekre... krómtükörház, hátul vasalódeszka, neonok, 10ezer forintos s.a.l. szubcső meg ezerwattos kínai erősítő és mindez egy ezres suzukiban.. hm :))))
Hát ennyi.
Milyen Black metalt hallgatol Robi? :)

AP (törölt) 2008.03.23. 23:07:15

nyehehe :) hát igen, igaz..
a személyes kedvencem:


www.carstyling.hu/car_shower.php?id=21331

persze, 750 kiló, persze. az enyém több, pedig nincs rajta se csicsa, se nehezebb 1.3-as blokk benne

baranyp 2008.03.23. 23:24:40

A sárga belső gyomorforgató. :S
A pick up kinézetű golf bejön,nem is értem ilyenek miért nem jönnek szériában a gyárból?

w a s d 2008.03.24. 00:04:49

Mármint pick up Golf miért nem volt szériában (mert az volt Cady néven), vagy ilyen kinézetű pick up Golf?

koko 2008.03.24. 01:32:19

Üdv! Elolvasva a cikkeket úgy gondolom, hogy ha már kévpiseltetitek magatokat egy rendezvényen egy-két pozitív dolgot is írhatnátok róla.

Az eddigi cikkek arról szólnak nagyvonalakben h kiemeltetek egy két dolgot amit lehet fikázni.
Ha nem tetszik nem kell ott lenni.
Nyilván egy "tuning" shown ne gyári vagy gyári közeli autókat keressünk, és ne is dicsérjük agyon a villogó össze vissza festett falusi nagybojleres ramatyokat, de lehetne találni egy arany középutat.

És még egy kis fricska...
A totalcar standja jobban mutatna egy veterán börzén mint a tuning shown! Nem gondoljátok???
Bár a koszos, poros, sáros, rozsdás autókat ott se szivesen nézegetném!!!

Ui.: Holnap 6ig birjátok ki valahogy:)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.24. 07:53:59

Farkas: nem a rat lookra értettem, jajj dehogy :D a sok lúzerre értettem a carstylingon

AP: amit linkeltél az még egy viszonylag kultrált darab...de pl ez?? www.carstyling.hu/car_shower.php?id=26503

AP (törölt) 2008.03.24. 09:09:41

Ez Alto, abban nem utazom.. :)
Amúgy hogy lenne már kultúrált. Először is lilametál spoilerszörny.

AP (törölt) 2008.03.24. 09:11:32

Viszont van egy jó kép nála..

img.carstyling.hu/usercars/00/02/65/03/7.jpg

ezt küldöm sok szeretettel vályi úrnak is, aki hiányolja a versenyfelniket, én meg közülük a superturismo-t :)

R3 2008.03.24. 15:28:23

1. Nem akarok kötöszködni, de ami a Seaton van, az nem morcosítás. Az az amikor a motorháztetőt húzzák lejjebb. Ez csak egy szempilla. Tudom, hogy ezt nem tudhattad, de inkább leírom

2. A tuning egy nagyon tág fogalom. Légyszi ne ezekről a showkról itéljétek meg, ahol az ilyen gagyi szarok versengenek egymással. A sokkal igényesebb tuningmunkák
legtöbbször az ilyen showkon nem jelennek meg. (főleg mert nem is magyarok). És ott van még a telesítmény tuning is, ahol nem lehet felvágni valami gagyi műanyag idommal, miközben alatta minden rozsdás, mert akkor a sofőr az életével fizet. Atól hogy valami a tuningban gagyi, még nem biztos, hogy az egész szakág az.

3. A golf tényleg szép, bár nekem més színbe kéne.

Rocko- 2008.03.24. 16:53:24

miluman 2008.03.24. 07:53:59
bazmeg. ebbe beleborsódzott a hátam.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.24. 22:34:59

Miluman, bazz... Az a spinneres krómozott 13-as dísztárcsa... Istenem, ez olyan, de olyan, ehh. Szánalmas?

kpalee 2008.03.25. 09:20:06

Tényleg Kedves Róbert!
Mi lett a kettes golf GTI vel ami egykor a kedvenc autód volt? Márkatársként kiváncsi volnék a történet végére.

europid 2008.03.25. 10:26:47

A zöld Golf I.-es igazából egy nagylámpás pédány.A tulaj építette át kislámpás hátfalasra, a kárpitok szintén utólagos beszerzések.Őrült sok meló, utánajárás, ötlet és persze pénz(nem gazdag szülők kisfia!),amire ilyen lett.Ilyen apróságok mint a toló-bukó tető, a kőkemény állítható rohanómű, polírozott BBS-ek, mind-mind csak ami látszik.A többi a Kisszatyi szíve-lelke.
Atom lett Attila!

Viktor · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=25799 2008.03.25. 11:44:48

Az tényleg nem morcosítás, hanem szemöldök. Sztem nagggyon csúnya...
Szegény Altea... :(

fury 2008.03.28. 18:56:18

az egy dolog,hogy azt a Mustangot viszik mindenhová.....mégis több a látnivaló rajta számomra...mint a dögunalom müanyag-esszencián....botrányosan unalmas.
süti beállítások módosítása