Bőrözünk, sallala

  2007. augusztus 16. - Winkler Róbert Címkék: mazda totalcar flotta datsun toyota tehén 4runner elnöki mx 5

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

&t

A szerző, ülés nélküli Tehenében

Jól nézett ki a szerkesztőségi parkolóház. Úgy indult, hogy Tuza Dani, az autókárpitos, akit így utólag is jelölnék a szerelőelkurvuló versenybe, végre összeszedte magát, és azt állította, péntekre megvan a Tehén első üléseinek átbőrözésével. Kivittem hozzá a két ülést Csepelre, a jobb egyet lábon, a Tehénnel, a vezetőülést a Mazdával.

De ha már bőrözünk, sallala, ne álljunk meg az ülésnél – meg persze a könyöktámasznál, amit szintén otthagytam. A bőrözés az bőrözés, akkor legyen új bőr a kormányon is. Ez a kijelentésem valóságos láncreakciót, futótüzet, özönvizet, újkeresztény ébredést váltott ki a szerkesztőségben. Karottának például az Elnökiben gyönyörű fakormánya volt, ami elveszett (őt kérdezzék, hogyan, én nem tudom).

Karotta az Elnöki kormányát szereli ki

Úgyhogy most kiszedte a másodkormányt, vigyem el a kecskeméti bőrözőkhöz, ha már arra járok. Az anyagához illő szürke legyen, fehér cérnával varrva. És ha már, akkor vigyem le a foszlott elnöki váltószoknyát is, legyen az is bőr, ilyen bevágással, fűzővel, ugyanabból a szürkéből.

Kari a Tehén kormányát szereli ki

Megkértem Karit, hogy segítsen leszedni a Tehén kormányát (=szedje le). Közben kedvet kapott ő is a bőrözésre: holnap el ne induljak Kecskemétre anélkül, hogy odaadta volna az ő kormányát. Most éppen Karit várom. Melyik kormány lesz az? Az Alfettájában szép fakormány van. A versenyalfájában valami új velúr. A családi Picassót bőröztetné? Vagy megint lemaradtam egy szerkesztőségi autóról?

Tehénülés a Mazdában

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr58141367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.08.16. 11:46:55

Ülés nélkül mit érek én?
Príma dolog és nem kis merészség a Karitól, hogy a lufis kormánynak csak úgy neki mert esni.
Fakormányt elhagyni? Ejnye-bejnye Karotta!!! És jól látom a kreékkulcsot a kezedben? LOL:DDD

Enzo · http://www.hvtm.hu 2007.08.16. 11:49:35

Hogy lehet elveszíteni egy kormányt? ;)

A bőrözés jó dolog.régebben W123-as csótány Mercink volt na abban akkora volt a fakormány mint egy hajónak :D és eltettem a régi bőr kormányt még mindig itt van a szobámban, pedig már jó 10-11 éve eladtuk a kocsit.Nem tudom mire várok.Egyszer talán nagy érték lesz vagy mi ? :D

Krájzler 2007.08.16. 11:54:06

Na igen! Bőrkormány... Az új autókon bőrkormánynak titulálnak olyan műbőr csodákat, amik a 80-as években sem állták volna meg a helyüket. Azért írjátok már meg, hogy kb. mennyibe fáj egy kormány bőrözése? Persze szigorúan a kisker árat, mert gondolom ekkora tételnél ti már kedvezményt kaptok. Ugyanis engem is érdekelne a dolog... Egy jófajta nyeregbőr színű vastagon varrt kormány (nyeregbőr szín- értsd: az a fényes középbarna)

Tommi · http://tommi.blog.hu 2007.08.16. 12:02:10

Krájzler: olyan 10-15e-ből meg lehet oldani... De lehet, hogy olcsóbban... Nézz szét itt: www.frigate.hu --> elérhetőséget is találsz...

Én is velük bőröztettem... Igényesek és nem is drágák.

Balage 2007.08.16. 12:03:10

Kormányt elveszteni.. lol :D Karotta igazán megírhatnád hogy hogy történt az eset. :D
Mazda meg olyan lesz így mint a kisebbségiek ladája ami tele van mindenféle autó alkatrésszel :D

Krájzler 2007.08.16. 12:17:44

Tommi kösz az infót! Ha lesz időm böngészgetek!

Winkler_Róbert 2007.08.16. 13:06:24

06 76 47 00 29, hívd őket, én igazából nem is kérdeztem az árat, mert állítólag evidencia, hogy olcsón és szépen dolgoznak. De mindjárt indulok, és holnap majd beszámolok az árakról.

GiXXXer 2007.08.16. 13:06:37

Én 600 Ft-ért vettem fűzős műbőr csodát a kormányra, és még csak két-három helyen szakadt ki... :D Kiszívta a nap, na!
Amúgy egy kormányra való bőrbarabot szinte ingyen is lehet szerezni, ha valakinek van cipőgyári ismerettsége, a szabászatokon simán kidobálnak akkorákat a kukába.
Most a post után nekem is kedvem szottyant a kormánybőrözéshez, lehet felkeresem egy cimborámat, ő egész tábla (értsd 3x2m kb) bőröket is ki tudott hozni óccsójé, asszem 6000 volt. Fűzés meg gyerekjáték, kell egy lyukasztó, mondjuk egy ár, meg két tű, a megfelelő (legalább kétszeres) hosszúságú, vastagabb fajta cérnára a tűket felfűzni, összefogni felébe, összekötni, két tű a két végére, és folyamatosan varrni egymással ellen, azaz a két tű egyszerre menjen bele ugyanabba a lyukba ellentétes irányból. Hasonlóan varrnak a varrógépek, doplizók stb.
Remélem tudtam segíteni a "Csináld magad" mozgalom kormánybőrözésen gondolkodó tagjainak... :)

dhrbikes 2007.08.16. 13:20:01

www.fellserkft.hu/magyar/index.php

Valószínűleg akkor a legolcsóbb, ha közvetlenül hozzájuk megy az ember, nem pedig valami tuningbolton keresztül intézi.

MadMag 2007.08.16. 13:24:04

Hi!

Szerintem Székesfehérvár közelebb van Budapesthez, mint Kecskemét. Egy nagyon kedves barátom foglalkozik autókárpitozással (értsd. szövet is, meg bőr is) no meg természetesen kormánybőrözéssel.
Kormány 8000,-Ft-tól

Pepita CarPit : 70/254-3861

Kris 2007.08.16. 13:37:05

Én is átestem hasonló mókán, leírnék pár tapasztalatot hátha segít valakin. 250 ezret futott Astrám kormánya szintén elég kopottas volt. Mivel légzsákos, gondoltam egyszerűbb lesz tuning boltokban kapható tipusra gyártott, otthon felrakható bőrborítással orvosolni a szépséghibát. A 15ezres "típusspecifikus" borítás természetesen nem passzolt a kormányra. A küllők helye kb. 3-4 cm-el odébb volt mint kellett volna. Bosszankodás, visszavitel, nem fizetik vissza, vásároljam le stb... Szerencsére ismerős ajánlásával Debrecenben is találtam kárpitost, aki profin pár nap alatt megcsinálta 10 ezerért. Természetesen szín, cérna minden választható. Hozzá jött még a kormány le-felszerelése 2 ezerért, amit gondolom ügyesebb kezűek otthon is megoldanak, csak én féltem hogy pofán csap a légzsák! és a legjobb a dologban hogy a kormány fém vázán itt-ott már mozgó PUR-műanyag hab azóta úgy áll mintha új lenne. kb. 1 éve csináltattam és azóta is hibátlan, csak ajánlani tudom mindenkinek!!

klarky 2007.08.16. 13:37:17

Végre egy jó kis közszolgálati cikk (persze a kommentekkel együtt)! Mert hát valljuk be, álmodozhatunk itt mi Gallardo-król, meg supperleggera-król, hamarabb fogunk találkozni a lyukas kormányunkkal mint ezekkel.

Más.

Olvastam a mondeos cikket a TC-n. Nagyon jól összelett foglalva a márkatörténet, tényleg jó és már-már a műelemzés kategóriáját súrolja. És nézzük csak meg ki írta! Szóval van remény. Csak le ne térjen az útról!!!

csufar 2007.08.16. 13:44:14

halló,
én holnap megyek a hátsó ülésekért, a jövő héten az elsők jönnek + kormány stb.. gyönyörű szürkés szövet-szürke bőr kombinációt csinál, fekete a kormányon, kéziféken, váltón. egy dunaharaszti kárpitos csinálja, 170rongyért. nagyon szép munkája van 06309496161 ha valakit érdekel

nad 2007.08.16. 13:53:28

Nemjó, nemjó. Az MX-5-ösnek is kellene egy párducmintás kormánybőrözés, és akkor mehetnétek valami tesztautóval.

gyurew 2007.08.16. 14:21:47

Sziasztok!Debrecenben BMW kormány 12 ezer természetesen választható bőr és cérna stb.Gyönyörű és tartós!

MEB · http://keptar.terep.hu/albums/album82/DSC00151.sized.jpg 2007.08.16. 14:53:34

Már megint 4Runner... :) Tavaly csináltattam az enyémet Kecskeméten,a postával együtt volt asszem' 13 vagy 14eFt. Eredmény a képen.

UB 2007.08.16. 16:46:58

Én egy régi Totalcaros cikk alapján bőröztettem a kormányomat Kecskemét mellett. Hosszú autós pályafutásom eddigi egyetlen tuningja volt. Kb. 14 eFt-ba került, de nagyon megérte! Az új autók gyári "bőrkormánya" elbújhat mellette (Fiestával és Avensis-szel hasonlítottam össze). Szerintem bőrdarálékkal dúsított műanyagra hazudják azt, hogy valódi bőr. Pedig az nem bőr, hanem brrrrr.

Ati 2007.08.16. 17:02:31

Most van lehetőség rendesen kiporszívozni a tehént ;)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.08.16. 20:03:21

Hogy a viharba lehet egy KORMÁNYT elhagyni? Lehet,hogy az ügyvezető úr túl sok Mr.Bean-t nézett és magával vitte? Kiváncsi vagyok,hogy amikor Winkler majd megy krómoztatni valamit a V-MAX-ra hányan készíttetnek elegáns króm karkötőt motorláncból:) Jelentem az enyém már folyamatban van!

Rocko- 2007.08.16. 22:52:49

ha valakinek nem lenne világos, hogyanis hagyta el Karotta a kormányt: www.youtube.com/watch?v=q_Hx4LL27ys

., (törölt) 2007.10.09. 19:26:33

Szentmihályon 5 rugó a bőrözés, igaz, nincs hozzá szép honlap..........

gábor 2007.11.15. 08:35:54

A szentmihályi bőrözés elérhetőségét
ird meg légyszives.

mentobacsi 2009.04.17. 13:57:05

nekem egész műfal-kormányfedlap-ajtóborítás bőrözése jönne most, mindent az alapul szolgáló gyári jaguar kormány bőréhez igazíttattam---volna,
mert mint kiderült műbőr-műanyag a marhabőr-rózsagyökér.
ennyit a dizájnról, imageről.
gagyisodik minden.
asszem bevállalom a többletet, és csináltatok faesztergán valódi kormányt (nem sport) a saját igényeimnek megfelelően.
DIY rulez!
süti beállítások módosítása