A Volvónál kitört a PR-forradalom

  2007. január 25. - RT76 Címkék: reklám volvo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a

Hát ezt is megértük. Egy óriási világcég magyar képviselete rájött, hogy nem csak szöveg, esetleg kép továbbítható e-mailben. Hanem akár videófájl is!

A kis videót persze nem csupán a magyar sajtó kedvéért készítették ügyeskezű animátorok. A film a C30-as bevezető reklámkampányának része, és akad még pár hasonló a Volvónál. Itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr5630898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laze · http://laze.hu 2007.01.25. 18:37:01

szeretem, szeretem, szeretem!!! örökké csak szeretem, ha leköpnek se tudom rá azt mondani, hogy ......, vagy hogy ....!

ommm 2007.01.25. 20:43:45

gondolod, hogy egy olyan gyártónak, mint a Volvo tényleg szüksége volt ehhez hasonló szövegre a raklámjaiban?
ezt meg lehetett volna másképp is fogni..
szakmámba vág, nem így csináltam volna
süti beállítások módosítása