Erre vertük mind

  2015. január 22. - Máth Dávid Címkék: videó belterj szerkesztőség i8 BMW

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Le Mans-i raceface-hiéna
2015-06-19 17:11:41

Vannak gátlásaid? Fél percre tedd el mélyre, a fiók aljára, mert ide pofa kell – versenypofa. A

Matekos hiéna Le Mans-pendrive-ért
2015-06-16 20:53:41

A hiéna új konca 3,74 gigányi tömény sajtóanyag (persze törölhető) cseppalakú műanyagtokba csomagolva

Aztán stadionban aludtál-e már? Hiéna ugyanitt
2015-06-13 12:09:48

El nem tudom képzelni, milyen kemény csata ment a négy nagy csapat szervezői között, hogy ki mely pálya közeli

Nem csak a BMW-s lehet tahó
2015-03-13 16:18:11

De néha a porschés is. Meg a passatos phaetonos. Sőt, olykor autó se kell hozzá, hogy ugyanebből a halmazból

A nyálunkat. Nem titok: a BMW csúcshibridjének sikerült megakasztania a szerkesztőség mindennapjait. Az i8 előtt tesztautó még nem váltott ki ilyen nagy érdeklődést a kollektívából és közvetlen környezetéből. Ezt nem én mondom, hanem a veteránok. Van mifelénk egy eufémizmus a próbaút-harácsolásra, amit itt úgy mondunk: gurulok egyet a háztömb körül. A háztömb széle aztán vagy a Szentendrei úton van, vagy Szentendrén. Két ilyen körre sikerült beülni az i8-ba, e két útból készült ez a videó. Nem egy OMG-színvonal, de a hangulat talán átjön.

Az i8 tesztidőszaka alatt az Instagramon is átlagon felül termeltünk. Ha ott nem követi a munkásságunkat, ezeket a képeket még nem láthatta.

Forog ez, csak akarni kell. #i8 #bmw

A photo posted by Totalcar.hu (@totalcarhu) on

 

Pain in the ass. BMW i8 öv. #i8 #bmw. #seatbelt #lol

A photo posted by Totalcar.hu (@totalcarhu) on

 

After a ride with i8. #bmw #i8 #bmwi8 #edrive #electricdrive

A photo posted by Máth Dávid (@mathdave89) on

 

Akkor indulunk, Visonta vár. #i8 #indahouse #bmw

A photo posted by Totalcar.hu (@totalcarhu) on

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr307095097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

8jk8 2015.01.22. 22:03:54

Kijárna egy Nürnbergi-per annak, aki belerakta azt a kék övet...

T54-44 2015.01.22. 22:33:52

Már kezdtem fröcsögni, hogy de gázak vagytok, hogy 'ki se pörgettétek' :)

Rot 2015.01.22. 22:58:33

@8jk8: nekem bejön, bajoros, hibrides egyben

a mergában meg piros van

Bambano 2015.01.22. 23:16:32

minek kevertétek össze az i8_teszt.avi-t a csikos_nyafog.avi-val? :P

Cifu78 2015.01.23. 00:11:47

Igazából az a szépsége a videónak (és a posztnak is), hogy mindenki mennyire várta, meg milyen szép, meg milyen hűűű... De aztán jönnek a kritikák, hogy mesterséges hang, meg kellene bele egy V8, és persze inkább egy Alfetta.

Azért a BMW neve mellé ismét lehet vésni egy rovátkát. Megint csináltak egy olyan autót, amit mélyen senki sem ért meg, és nem tart életképesnek, mégis tömegek (gazdag tömegek) vágynak rájuk. Anno ilyen volt az X5, X6, és most ilyen az i8. Valahogy nagyon érzik most a bugit... :)

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.01.23. 00:46:07

egyre jobban vágyom egy 850-re. Na az rakenroll

323 2015.01.23. 01:26:52

Jaj, mondjátok, hogy nem a Winkler ír róla cikket.

Cave Nick 2015.01.23. 02:12:35

@323: Winklernek már rég megvolt.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2015.01.23. 07:18:44

Kőr? Na ezért nem írunk cikket tableten. Legyen kűr, nem?

TLSac 2015.01.23. 08:15:11

De hogy a fikát is mikor kiszeded fel kell venni videóra...

sompetike 2015.01.23. 09:53:41

És mennyiért veszi át csonti?

TLaCi 2015.01.23. 10:06:35

Azért a "palatábla" ellenére ez egy elég szép beltér.

Retek · http://vakerda.blog.hu 2015.01.23. 10:27:21

Phejj, ez a "hang"! Vényolcat kellene szerelni az ajtókba, az sokkal igazibb lenne, mint a hangszóróból jövő prüntyögés.

Negrogo 2015.01.23. 10:39:51

@Aranyba mártogatott étnyúl:

840-el jobban jarsz, sicc :)
(papiron 286 lo de a ami jo karban levo motor inkabb ~300)

btw ugy nez ki nem valoszinu keszulni fog ebbol vmi rendes v8-as vagy m-es valtozat:

f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1079130

Hurri Kán 2015.01.23. 10:55:19

A 850 nem annyira jött be, egy Z8, az igen.

Ovecskin 2015.01.23. 11:35:01

Nem is értem, miért nem inkább egy vhs-sel készítitek a videókat...

pajaci 2015.01.23. 11:53:12

Gyalázat ez a felvétel "minőség". 5ezerFt-os használt mobillal jobbat lehet csinálni. Az igénytelenség mindenek előtt. Gratulálok!

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2015.01.23. 13:09:47

A videóban Említett MR2 aki korlátnak verte én voltam. Nem vagyok rá büszke :( Azóta már jól vagyunk. :-|

misinator 2015.01.23. 15:13:34

Mit tesz a szocializáció...
Egyáltalán nem kéne.
Igen, a szőlő savanyú, mert csak megnyerni tudnám:-(
Ennek fényében rögtön eladnám, s vennék az árából pár különféle, még viszonylag mechanikusabb örömködőt.
Szerintem egy háromkerekű Morgan több adrenalint termelne:-)
Kilúgozott sportautónak meg vennék mittomén' valami nem hibrid benzines automata kupét.

misinator 2015.01.23. 15:32:57

Még egy gondolat.
Idézett a cikkből - az előző hozzászólás írása után most olvastam el:
"...A motort hat dunyha alá fojtották, nehogy bármi is kihallatsszon a Daihatsu-dünnyögésből; inkább hangszóróból dúdolnak valami sokkal kellemesebbet, ami szerintük inkább passzol az i8-ashoz. Lehet, hogy fájdalmas a felismerés, de az élet az illúziókról szól..."
Na ez a bajom.
Egy ismerősöm jó pár évvel ezelőtt azt mondta, még csak nem is az autók kapcsán:
Régen minden az volt, aminek látszott.
A fának látszó fa volt, a fémnek látszó fém.
Ma meg minden látszani akar valaminek.
Persze ennek neki lehet esni, hogy nem igaz, mert a hatvanas évek autóiban is bőrnek látszó műbőr volt, a krómozott kilincs nem csupa króm volt, a kipufogóvég dettó.
Igaz, de a tendencia, és a mérték a baj.
Ma már a motorhang hangszóróból jön, a váltást imitálják /CVT váltók kézi módban/, az elektromos kormányok viselkedéséről nem is beszélve.
Ezzel nem azt mondom, hogy régen minden jobb vót', mert ez nem igaz, igenis komoly a műszaki fejlődés.
Csak nekem nem minden eleme tetszik.

Carlos13 2015.01.23. 15:42:45

Katasztrófa ahogy bemutatták ezt az autót nézhetetlen! Remegő kamera botrányos képminőség semmitmondó unalmas kocsikázás.Mi ez? Azt sem tudják mi mire való a kocsiba. Gratula! Ezért még fizetnek is? Szánalmas!!!!!

Ciri 2015.01.23. 16:05:43

@Carlos13:
Nem mutatták be a kocsit. Ez itt a Belsőség.
Csaxólok.

Zámbó János 2015.01.23. 16:57:27

Ez itt a menő sportkocsi 3 hengerrelés hangszintetizátorral? OK. Inkább ha hybrid akkor egy Lexus, tudom nem sportkocsi, de ott van értelme a csendnek és a visszafogottságnak. Kb. hánynom kell. De akinek bejön, boldog lesz vele.

Csikós Zsolt 2015.01.23. 17:18:41

@pajaci:
Hm, 12 ezer forint alatt nem találtam Ericsson sk17i-t. Ismered a fogalmat, hogy spontán videó? Nem szerveztük, csak volt öt perc szünet, összenéztünk, felálltunk az íróasztal mellőle, elmentünk egy négy kilométeres kanyarra, és ha már, akkor lenyomtuk a gombot a telefonon. Az ilyen lesz.

@Carlos13:
Képzeld, mi is először ültünk benne, nem szerveztük meg, nem olvastunk utána. Vedd úgy, hogy ez a 14 éves szüzek élménybeszámolója, miután megnézték életük első pornófilmjét.

Csikós Zsolt 2015.01.23. 17:20:31

@SupaCow:
Nem is látszott az autón, csak a reccsenést hallottuk. Én is csináltam már hasonlót kis híján egy MG TF-fel. Kis sebességgel, száraz időben, engem lepett meg a legjobban. Csak ott nem volt szegély és betonfal, csak föld.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2015.01.23. 18:15:16

@Csikós Zsolt: Igaz, hogy nem tört ronggyá az eleje elvégre lábon eljöttünk. De volt vele munka bőven. Futómű jobb oldalán mindent cseréltünk. Sárvédő, lökös, lámpa csere és fényezés. Csak original alkatrészek mert ehhez utángyártott nincs.

Tanulságos volt az egész..

pajaci 2015.01.23. 18:17:55

@Csikós Zsolt: Én is előszoktam kapni spontán a 10ezres telómat, de ha megszakadok akkor se tudok vele ilyen vacak "minőséget" produkálni. Próbáld meg szervízbe vinni, vagy dobd el, és vegyél egy normálisat, ha már ilyen országos szintű médiában publikáltok. (szervezzünk gyűjtést esetleg új telóra, hogy nézhető videókat kapjunk?)

Erdei osonó 2015.01.23. 20:12:12

@pajaci:
A TC-nak nem hinném hogy kell gyűjtést szervezni, nézd inkább a Gyulai Balázzsal az i8 bemutatót mert neked ott lesz a minőség.

Buckethead 2015.01.23. 20:21:40

@misinator: Szerintem meg régen minden jobb volt. Én nem cserélném le az erdei szalonnasütéseket, gulyásfőzést, a patakban mászkálást, az autószerelést az út szélén, a mocskos kezemet meg a térdig sáros lábam egy playstationra, uj mobilra, DarthVader figurára, duplán nem egy lájkra a Facebookon.

zsebkettő 2015.01.23. 20:59:02

Nem az ajtókeret miatt megy le kupékon az ablak, hanem a légnyomást engedi el, hogy finomabban csukódjon. Így nem kell csapkodni.

zsebkettő 2015.01.23. 21:17:50

Hogy honnan tudom? Mert a Skoda Rapidnak állandóan baszkodni kellett az ajtaját, ha meg akár csak résnyire le volt húzva az ablak, akkor lehelletfinoman csukódott. Ez a kis légtér - nagy ajtó törvénye.

zsebkettő 2015.01.23. 21:20:45

És rájössz, hogy miért nyílt ki mindig Mr.Bean Mini Minorjának a másik ajtaja, ha az egyiket becsapta. :-))

misinator 2015.01.23. 21:29:39

@Buckethead: Erre írtam, az első hozzászólásomban, hogy mit tesz a szocializáció:-)

Én ugyanezt vallom, de az esetleges trollok miatt indokolt a polkorrekt hozzászólás.
Nem is fogsz megtalálni a Facebookon:-)))
Viszont műszaki fejlődés tényleg van, csak vannak olyan vadhajtásai, amiért nekem savanyú a szőlő.

A ma fiatalja elképedve hallja, hogy többféle kulcs volt egy autóhoz, egyenként kellet nyitni a belső zárakat, a hidegindítás egy szertartás volt, a bemelegítésről, s elindulásról nem is beszélve.
Bejáratás...
Szembejövőtől elállítódó külső visszapillantó tükrök stb., stb.
nekönk ezek természetese dolgok voltak.
De gondolj csak bele:
Milyen elképedve idegenkedett egy lovas legény, amikor meglátta az első autósokat, akik hosszú percekig küzdöttek az autó beindításával, s egy vidéki túrát nem tudtak megtenni szerelés nélkül.
Miközben ők csak elkötötték a lovat, s máris gyí!
Az, hogy a ló körül reggel, este végződni kell, az teljesen természetes volt.
S fel sem merült benne, hogy valaha is elfogadja, nemhogy megszeresse a zajos, durrogó ördögi tákolmányokat, amikkel még át sem lehet ugratni az árkon!

S akkor a szokásos idézetem:-)
"...Az ember a gondolatai elé tesz egy láthatatlan szűrőt, amit agyunk a prekoncepció hálójából szőtt. Azt hisszük, hogy vélekedéseinket a világ dolgairól a puszta logika határozza meg, és nem az előítéleteink. Sajnos ebben tévedünk, gondolatainkat ugyanis a szándékainkhoz igazítjuk..."

zsebkettő 2015.01.23. 21:55:26

@misinator: És a kesztyűtartónak külön kulcsa volt!

Sanyiqua01 2015.01.23. 23:31:18

Háááát nem tom' nem kéne...max az ára!

Sanyiqua01 2015.01.23. 23:32:42

...és abból vennék egy S2000-et, meg hozzá egy stroker kittet :)

Rónarider 2015.01.24. 10:46:59

Nem szép és nem jó.
Ez nálam a "lom" kategória definíciója.
Jó, legalább drága és bmw.
Ez meg a "lom konzumidióta palimadaraknak"-é.

Rónarider 2015.01.24. 11:00:09

A playbackelő autók akkor is röhejesek, ha amúgy hibátlanok.

Most komolyan, ez is olyan kicsit, mintha Bayer Friderika Horváth Károly Charlie-ra tátogna.

Muszáj röhögni, mert sehogyan sem áll össze...

MrTinkertrain 2015.01.24. 11:39:21

Elolvastam a hozzászólásokat. Provinciális kis országban ennyi telik véleményként egy csúcsminőségű high-tech termékre. Hanyatlik a nyugat, mi? Na ezért nem fogunk soha semmit elérni. Igazi komplexusos rinyálás.
Tudomásul kellene venni, hogy a világ gazdagjainak ez kell, akkor is, ha nem visz el két tonna disznóhúst a csomagtartóban és nem lehet fullgázzal vagizni benne.
Parasztnak csokoládé...

P.S.: nekem sem tetszik annyira, de legalább elismerem. Ez a jövő, lehet szűkölni.

MrTinkertrain 2015.01.24. 11:46:27

@MrTinkertrain: Lehet, nem polkorrekt, de ez a véleményem. Ez a gép nagyon üt, jelentsen ez bármit is. Ja, valamelyik nap láttam egy i3-at, itt Bp-en. Elképesztően futurisztikus, és kétszer akkora, mint gondoltam a képek alapján. Telitalálat, pedig az se tetszik annyira.

Buckethead 2015.01.24. 17:57:55

@misinator: Nekem sincs problémám a fejlődéssel, csak kérdezem, miért kell megölni az érzést? Miért kell olyan autót gyártani amin a kormány nem ad vissza az útból semmit, miért írják ma már le azt a mondatot ,,Sajnos, nincs elülső parkoló érzékelője,, -- miért kell 17 féle aszisztens, mini autón 16-os kerék gyárilag (normális????) ... divat és kényelem, aki meg a vezetés élményét szereti a bokáját leizzadja mire talál egy rendes kocsit. Nem rosszból, de lassan le lehet rakni mindenhova a síneket, mert a kocsiban már csak ülünk.

Buckethead 2015.01.24. 18:09:00

Én már most azon gondolkodom, hogy meg kéne menteni valami régi autót, be a garázsba vele, s néhanapján kiengedni a kéziféket. Elismerem a mai fiatal ebben a világban nőtt fel, neki ez a természetes és a legtöbb autót ő vásárolja,-tehát irányítja a piacot, de rám a frász jön ezektől a modern autóktól. Egy normális formát nem bírnak összehozni. Még a németek, de azokat is lenézik mert hogy egyszerű. Kérdezem, mi abban az egyéniség ha 10x10 centis darabon van 8 törés? Mond még valakinek valamit az a szó hogy ,,tisztaság,,? Kacsa a jégen érdekesebb mint ez az i8. Ez egy ötperces autó. A tulajnak egy év után a könyökén fog kijönni a forma.

misinator 2015.01.24. 18:33:37

@Buckethead: Osztom a véleményed.
Kormányzás:
Munkahelyen jelenleg egy rövid tengelytávú Renault Trafic elektromos kormányát "élvezem".
Gyűlölöm. Érzéketlen, buta, amúgy is: még teljes terheléssel is úgy rugózik, mint ha nem is lenne alatta rugó.
A másik Trafic - azt igen ritkán vezetem; egy-egy pár kilométeres távon - sokszázezer kilométeres, hosszú tengelytávú, de még hidraulikus a kormánya. Ég és föld!
Normálisabban rugózik /biztos már kinyúltak a rugói/, ad visszajelzést a kormánya.
Ezen a területen tényleg ez a fejlődés!?
Nagy kerék; nagy biznic.
Mennyivel több pénzt le lehet húzni a júzereken az új gumi, téli/nyári gumi beújításakor.
A sok - már agymosott - meg csak mantrázza, hogy jobban tapad, jobban tapad.:-(
Az én szememben a "bűnös", bármily hihetetlen: Németország.
Na ezt kifejtem.
Az Albeát a világ "fejlettebbik" részén, leginkább a harmadik világban forgalmazták, tehát Magyarországon is.
Nem mondom, hogy nem készítettek/hangoltak még tőle ügyesebb futóművet, de inkább csak ijesztő. Elhiteti, hogy képtelen megoldani a feladatot, aztán mégis csuklás nélkül talpon marad egy vész szituációban.
Cserébe a kisautóssága, jellege, tömege ellenére tűrhetően, majdhogynem kényelmesen rugózik a 175-ös gumikkal.
Hogy jön ide Németország?
Úgy, hogy a világ egyetlen országa, ahol még vannak olyan útszakaszok, ahol az autó végsebességével is lehet tépni.
Márpedig, ha igen, akkor bizony az autónak annál a tempónál is stabilnak kell lennie.
Az nem fordulhat elő, mint ami az első generációs Audi TT-kel történt...
Ennek viszont ára van: Kis hasmagasság, feszes rugók, keresztstabilizátorok, malomkerekek.
Az oda forgalmazott autók meg "sportosan" rugóznak.
Érted!? Sportosan. Meg sportülés...
Anyám borogass.
Na most csak a német piac miatt nem fognak külön futóműszettet fejleszteni, forgalmazni.
Így egész Európa zötyög. /Ellentétben Amerikával/
Persze mehetsz a balkáni Albeával is 190-nel,
www.youtube.com/results?search_query=Fiat+Albea+%2B+190+km%2Fh
de annyi vésztartaléka lesz, mint a Varesznak volt 140-nél...
Mondjuk az tényleg kényelmesen rugózott...
Tehát van fejlődés, csak már célt tévesztett.
Szerintem.

Buckethead 2015.01.24. 19:28:43

@misinator: Én épp most néztem az i3 tesztjét. Mindenképp hiányzik belőle az ,,Anyós pack,, (az isten áldjon meg ha utólag hív fel hogy valamiért még el kell ugrani az üzletbe)-, városi autó amivel ha nem akarod hogy otthagyjon az út közepén akkor 80 km-t bír ki (nem bekapcsolni a rádiot, fűtést, stb). Ehhez slim kerekek slim ülésekkel, városba! Plussz, 7s-es gyorsulás (az nagyon fontos oda, mikor a 15 is elég). Ez az autó minden, csak nem városra optimalizált. De, -mai világ jele- ömlik a nyál az emberekből bármitől ami ÚJ.

misinator 2015.01.24. 19:42:15

@Buckethead: Én meg épp olvastam az BMW 218d Active Tourer-t.
Szerdán Budapesten járva már láttam is egyet.
S értem a "létjogosultságát" a 3-as kombival szemben:
Ugyanis a 8.kerületben a Szentkirályi utcában láttam parkolni.
Ahol ez pont befér arra üres helyre, ami mellett kénytelen tovább menni a kombi.
Ennyi.
De ez is "ráz, mint a fene"; hja, családi autó, aktív túrázó.
Városba, persze.
De ez nem a gyártót minősíti!
Hanem a - manipulált - vásárlói igényeket.

Buckethead 2015.01.24. 20:13:36

@misinator: Jó hasonlat az MPV vs SUV. Alapból egy SUV-nek esélye nincs az MPV ellen. Ugyanis, az MPV-n nincs felesleges anyag, tehát kisebb az össztömeg, ami sok előnnyel jár. De mivel a ,,suv,, puccosabb, miiindenkinek az kell. Winkler kérdezte ,,mi az értelme az MPV-nek,, A kérdés inkább az, ,,miért hagyta el az MPV az előnyeit,, Az első Scénic, jól megemelt ülései (padlóhoz mérve) egy alaphangot adott az egésznek. Volt neki értelme. Csakhogy jött a többi, -a másodikban már alig fért az ember- és a végén már csak picit volt megemelve. Naná hogy eztán minek nekem MPV ha négykézláb kell abból is kimásznom.

Arcade Macho 2015.01.27. 00:04:59

@Buckethead: "városi autó amivel ha nem akarod hogy otthagyjon az út közepén akkor 80 km-t bír ki"

munkababejaro auto
mi a gond ezzel?
agglomeracijosok 80% -a reggel bemegy 20-30 km -t este meg vissza, nap vegen meg beall a sajat tulajdonaba
miert ne lenne eleg a 80 km? mert eppen a tecskoban a repa akcios es mindenkeppen el kell oda ugrani meg este?

Arcade Macho 2015.01.27. 00:06:01

@MrTinkertrain: "Ja, valamelyik nap láttam egy i3-at, itt Bp-en."

igen az i3 az nagyon utos, csak kell hozza a direkt reklam i8 formajaban :)

Buckethead 2015.01.27. 14:15:46

@Arcade Macho: Amiről te írsz az sajnos csak a minimum. Az ember az autóját használja is, nem csak oda vissza jár 1x egy nap. Plussz, a városi hol tölti fel? Ledobja a hoszabítót az ablakobol? Nem olyan kellemes minden másnap megállni a feltöltőállomáson 20 perce (ha épp nem kellett várni senkire). Sőt, nem is biztos hogy útban van. Persze, van ami kibír (állítólag) 300km-t, de az 13,5 milliónál kezdődik. Hozzá kell számolni kiadásnak kb 2 liternyi üzemanyagnak megfelelő pénzt száz kilóméterre. Ha nem veszed meg a házi töltőállomást (pénz az is), akkor minimum 6 órát kell tölteni, azzal pedig 5 óra körül tart 80 százalékra. ,,Tavaly 17 tüöltőállomást helyeztek forgalomba Magyarországon, többségüket inkább bemutató célokra,,. - ... Az ember a szabadidejéből sokat veszít amíg alig-alig bír ki néhány óvatos kilómétert.

Arcade Macho 2015.01.28. 00:59:13

@Buckethead: en agglomeraciosat irtam
ott altalaban 2 auto van, beallasi lehetoseggel
apuci a seggehez hozzacsatolja az egyiket, anyuci meg korbehordozza a mama taxival a csimotakat

ha csak ebben a felallasban kicserelodnenek a jarmuvek ugy maris ~ a negyede autorol beszelnenk Budapesten

Buckethead 2015.01.28. 10:18:54

@Arcade Macho: Hát, szerintem ezt nagyon meggondolja még a német is. Néhány év és csak nagy veszteséggel adná el (ahol van pénz, ott az autó sem nagyon marad meg 6-8 évnél tovább), mert akkor már esetleg sokkal jobbak lesznek az akkumulátorok. Kötve hiszem hogy a becsületesnepper bevállalná. A pénzt a német is számolja nem csak mi. /// Kíváncsi leszek arra az időre mikor majd valamit az aku tényleg kibír, hogy minek fog felmenni az ára, hogy nehogy már jobb legyen a kisembernek. Általánosságban értem, nem csak Magyarországra.///---------- Alapból rendben van, jobb a tiszta levegő (addig míg nem jönnek rá hogyan lehetne palackozni) , de egy város közlekedését és szennyezettségét szerintem csak a tömegközlekedés oldhatja meg, full busz-troli-stb- kintről jövő autókat a városból kitiltanám, bent pedig akinek tellik rá és nem akar buszozni, kis pénzért kölcsönözhetne ahogy a bicajt is, -itt elviszem amott meg otthagyom.
süti beállítások módosítása