Megmutattuk Amerikának! Winkler pedig megette a 110 millás autót.

TCTV S07EP04

  2014. december 18. - ommm Címkék: tévé tctv

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Mit tudnak ezek az életről a sok lógó kormány mögül, dobfékeken ülve és ócska V8-motorokat etetve? Elismerték, hogy semmit és sírva mentek haza. Ez itt a csoda!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr126995993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

8jk8 2014.12.18. 22:41:20

Valami gebasz van. Ha a tc főoldalon nyomok rá a műsor képére, 404 lesz a vége.

pajav8 2014.12.18. 23:22:27

Mi a skoda 120- as jelenet alatt hallható szám címe?

josip 2014.12.18. 23:38:52

2:18-nál hogy hívják az Alfa lámpára felugró rácsot?

Papp Sanyi 2014.12.19. 07:14:41

Ezt a rat look-ot továbbra sem képes bevenni a gyomrom.

victor vacendak 2014.12.19. 07:15:35

Dobfék és ócska így egy mondatban, azt hittem a Daciáról lesz szó...

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2014.12.19. 08:23:45

Jó volt, köszi. Karotta a végén azt mondja: találkozunk a jövő héten is. Baki, vagy lesz idén még egy adás?

Rocko- 2014.12.19. 08:33:12

a bitch basketen 10 percig röhögtem. :D

a Pocket ful of sunshine-ért jár a pont a zeneszerkesztőnek!

Mycrobi 2014.12.19. 09:09:11

+1 a Pocket-re..

Ismét nagyon jó adás volt! Az a Lotus.. :)

Viszont a Rolls Royce mégiscsak egy luxus autó. Mármint a csendességén kívül nem volt sok pozitívum róla.. Ez fura.

PaOntan 2014.12.19. 09:09:34

@Papp Sanyi: Szamomra sem ertheto, mit keres az utkozon egy lanc, vagy az elso fenyszoron miert van egy teniszuto ? :)

8jk8 2014.12.19. 10:22:54

Az nekik miért fura, hogy egy autó gyárilag farmotoros? Volt nekik is Corvair-ük, még ha nem is hosszú ideig. De ha kevésbé egzotikus példát veszünk, akkor a bogár meg a hippibusz se volt náluk egy ritka autó.

Csalfa Romeo 2014.12.19. 10:33:11

Az amik jó fejek voltak, az jutott eszembe hirtelen, hogy kellett volna egy Yugo Koral a találkozóra, arra biztos ráböktek volna, hogy "Look! A Yugo! Holy fuck!" vagy valami ilyesmi...Azt náluk is forgalmazták. Emellett meg felrémlett előttem egy régi-régi Három Kívánság(Dévényi Tibi bácsi) epizód, ahol David Hasselhoff Trabit vezetett. Annyira emlékszem, hogy a kormányváltóval nehezen boldogult, de tetszett neki.

Rolls-Royce: abban van valami, hogy az "elérhető" árú luxuskocsiknál a németek a legjobbak, de 50 milliótól felfelé már az angolok, esetleg az olaszok kerülnek előtérbe. Ki venne meg egy 80-100 milliós Audit vagy BMW-t? Viszont egy Rolls-ot? Vagy Ferrarit? Ugye-ugye? A "stílus" szó jelentését a britek, és az olaszok nagyon érzik, máshol annyira nem - és ez többek között itt köszön vissza.
Talán a Cadillacnek volt emlékeim szerint olyan időszaka, amikor méregdrága kocsikat gyártott, és méltó vetélytársa is volt a brit márkáknak.

Ovecskin 2014.12.19. 10:37:36

Álkipufogó egy 110 millás autón!!! (15:22-nél igazán mókás)

Csalfa Romeo 2014.12.19. 10:58:39

@8jk8: Ezt én se nagyon értem. Pl. a VW Karmann Ghia vagy a VW 1600 nemcsak hogy ismert modellek odaát, hanem szerintem kultautónak is számítanak. A farmotoros autó forgalmát főleg a VW régi autóin keresztül ismerték meg Amerikában, de volt néhány amerikai próbálkozás is(pl. Chevy Corvair).

Shadowbull 2014.12.19. 12:15:44

Jo volt az adas, szimpatikusak voltak az amcsi sracok.

Winkli meg nem is Winkli lenne ha nem talalt volna fikaznivalot a Rollsban :)

Lattam mar ilyen Wraith-et kozelrol, szamomra teljesen ertelmezhetetlen auto. Kepeken nem jon at mekkora nagy batar valojaban, csak amikor all a parkoloban es egy 5er kisautonak tunik mellette.

ommm 2014.12.19. 12:46:00

@Shadowbull: Nézd, az igazat megvallva mi sem voltunk elájulva a krómba mártott műanyagoktól és hát eléggé ízléstelen. Egy 760i koherensebb dolog és kevésbé bazári, mint ez. Érdekes, a Phantom az más.

Csalfa Romeo 2014.12.19. 14:27:28

Vajon mi lett volna a srácok reakciója egy Ssangyong Rodius láttán? Azt se lehet náluk kapni. Biztos elhangzott volna az a bizonyos f*** szócska...

Ugyanígy érdekes lett volna, mit szólnak pl. egy Csajkához(lehet, hogy elsőre amerikai kocsinak nézték volna).

Autós szempontból tényleg jobb európainak(pl. akár magyarnak is) lenni, mert itt sokkal színesebb a paletta. Amerikában nincs Seat, Lancia, Skoda, Dacia, Ssangyong, Lada, többi volt szoci márka, jó ideje nincsenek franciák, Alfa, Fiat, nem beszélve a hamarosan érkező kínai kocsikról(Great Wall). Európában pedig azért, ha nem is nagy számban, de vannak amerikai kocsik. Elég elmenni egy itteni autós talira, ott is van pl. Charger, Mustang vagy Cougar.

Rónarider 2014.12.19. 14:47:11

@Csalfa Romeo: jó, még.
aztán szabhatjuk, mert amikor az autó-autó technikák letérdelnek, és ezek a mai korcsok lesznek a veteránok és ritkaságok ott fog kezdődni a bajság. Személy szerint nem tudok autót venni. Nem kell használt, nem kell állítható deréktámasz, hangolható futómű, ülésfűtés, LCD, tolatókamera sem radar, sávkövető, csipogó villogó, parkoló biszbaszok, esőérzékelő, tekintetkövető tükrök semmi ilyen szemfényvesztő szarság, amivel rá akarnak venni, hogy vegyek meg egy alapjaiban elbaltázott, alulmotorizált, állandóan csúcson járásra kényszerített kismotoros pléhkasznit.
Ha már itt tartunk nem kell semmi, amiben számítógép van és OBD, nekem hiányzik a rendes mechanika az autóból. Na ilyen nics, ami talán mégis az régi, vagy annyira fapados, ami nálam kizárja a megvételt. Valamiért azt hiszik, hogy akinek ez a sok istenátka nem kell az autóba, az nem szereti a jót és a szépet, a nagyot és az erőset, vagyis a normális autó-autót, nem az amúgyis torzszülött mai modellek tulbutított alapkivitelét. Rá kellene szokniuk az autógyáraknak a moduláris felépítésű autókra. Lenne egy standard alváz méret/felhasználási kategóriánként, mindenkinek az általa összeválogatott megoldásokkal készülne az autó, amikor egy egységet cserélne(motort, első ajtót, kipufogót., bármit), venné vissza a gyár, felújítaná profin és választhatóvá tenné valami webshopban vékonyabb pénztárcájú, vagy gyakrabban cserélgető vevőknek. De 3 henger egy liter, 100+ lóerő, az nem autó. Az olyan, mint kutyában a csivava. Jeff Dunham szerint ami pattog mikor ugat az nem kutya. Nagyon analóg meglátás.

TaaT 2014.12.19. 17:56:03

Mondjuk az a RR ajtó azzal a faborítással, egy feltörekvő kínai luxusautón sem lógna ki az összképből.

Amúgy miért is rossz az amerikaiaknak akik láncfűrészt is V8-as motorból csinálnak? Jó persze az átlagembernek odaát is elég a kia, meg a honda, meg a prius.

Börtönőr 2014.12.19. 19:18:36

A 94-es húsz éves Lancia Thema is tudta a sminktükör lámpa automatikus felkapcsolását.(csak érdekesség)

Tommi 2014.12.20. 00:08:42

Amikor azt a fabetétet megláttam a Wraithben, a laminált parketta jutott eszembe.

Shadowbull 2014.12.20. 08:39:11

szerencsere olyan belsovel kered az autot amilyennel csak akarod :)

Mr. Waszabi 2014.12.24. 14:21:14

Ezzel most demonstrálni akartuk, hogy mennyire szar autógyártás volt a kommunizmusban? Sikerült. Sírtam és röhögtem egyszerre, kösz fiúk. A Rollsnak meg semmi köze nem volt az egészhez, hisz sem nem cucalista, sem nem ömerikai. Ami a lényeg: emlékeim szerint Winkler egész tvs pályafutása alatt egyetlen egyszer ragadtatta magát egy 30 másodperces "anyááááááám"-ra: egy c5-ös Corvettben, 0-tól 260-ig gyorsulva. Ez belőlem is csak egy TransAm-ben szakadt ki, valahogy se Trabiban, se Zsigában, se Skodában nem sikerült. Vajon miért?
Lehetne inkább olyan megmozdulást, ahol sírni nem kell a saját hülyeségünkön? Hiánypótló élmény volna. Szép karácsonyt mindenkinek:)

Rocko- 2014.12.24. 17:06:25

@Mr. Waszabi: "A Rollsnak meg semmi köze nem volt az egészhez, hisz sem nem cucalista, sem nem ömerikai."
senki nemis állította, a két különböző témát az köztes átvezető választotta el.

Choossie 2014.12.24. 17:50:30

Jaaaj Istenem ez a Winkler...Mennyire utálom.Egyszerűen képtelen vagyok 3 másodpercnél tovább elviselni ezt a pökhendi, nagyarcú majmot.Pedig érdekelt volna a kocsi.

Tomi111 2014.12.26. 04:10:22

Te winkler gyerek, mar megint sikerult ugy jo magyar modjara bunkonak lenni az amerikaiakkal ? Tudod, az amerikaiak is tudnak vezetni ? cimu paraszt dumaddal ? Nem volt vicces, de hat mit is lehet varni toled ? Na az meg hogy ossze-vissza mutogattad az europai jarganyokat ? kozben te mi a faszra voltal buszke ? Melyik is volt magyar gyartmany, vagy mar megint mas faszaval vered a csalant ? Idiota

TaaT 2014.12.27. 15:09:06

@Tomi111: nem Winkler volt az amerikaiakkal, ő a RR-t tesztelte.

Tomi111 2014.12.27. 20:11:31

Akkor elnezest Winkler urtol
süti beállítások módosítása