Mit tudnak ezek az életről a sok lógó kormány mögül, dobfékeken ülve és ócska V8-motorokat etetve? Elismerték, hogy semmit és sírva mentek haza. Ez itt a csoda!
Megmutattuk Amerikának! Winkler pedig megette a 110 millás autót.
TCTV S07EP04
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
8jk8 2014.12.18. 22:41:20
pajav8 2014.12.18. 23:22:27
josip 2014.12.18. 23:38:52
victor vacendak 2014.12.19. 07:15:35
katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2014.12.19. 08:23:45
Rocko- 2014.12.19. 08:33:12
a Pocket ful of sunshine-ért jár a pont a zeneszerkesztőnek!
Mycrobi 2014.12.19. 09:09:11
Ismét nagyon jó adás volt! Az a Lotus.. :)
Viszont a Rolls Royce mégiscsak egy luxus autó. Mármint a csendességén kívül nem volt sok pozitívum róla.. Ez fura.
PaOntan 2014.12.19. 09:09:34
8jk8 2014.12.19. 10:22:54
Csalfa Romeo 2014.12.19. 10:33:11
Rolls-Royce: abban van valami, hogy az "elérhető" árú luxuskocsiknál a németek a legjobbak, de 50 milliótól felfelé már az angolok, esetleg az olaszok kerülnek előtérbe. Ki venne meg egy 80-100 milliós Audit vagy BMW-t? Viszont egy Rolls-ot? Vagy Ferrarit? Ugye-ugye? A "stílus" szó jelentését a britek, és az olaszok nagyon érzik, máshol annyira nem - és ez többek között itt köszön vissza.
Talán a Cadillacnek volt emlékeim szerint olyan időszaka, amikor méregdrága kocsikat gyártott, és méltó vetélytársa is volt a brit márkáknak.
Csalfa Romeo 2014.12.19. 10:58:39
Shadowbull 2014.12.19. 12:15:44
Winkli meg nem is Winkli lenne ha nem talalt volna fikaznivalot a Rollsban :)
Lattam mar ilyen Wraith-et kozelrol, szamomra teljesen ertelmezhetetlen auto. Kepeken nem jon at mekkora nagy batar valojaban, csak amikor all a parkoloban es egy 5er kisautonak tunik mellette.
ommm 2014.12.19. 12:46:00
Csalfa Romeo 2014.12.19. 14:27:28
Ugyanígy érdekes lett volna, mit szólnak pl. egy Csajkához(lehet, hogy elsőre amerikai kocsinak nézték volna).
Autós szempontból tényleg jobb európainak(pl. akár magyarnak is) lenni, mert itt sokkal színesebb a paletta. Amerikában nincs Seat, Lancia, Skoda, Dacia, Ssangyong, Lada, többi volt szoci márka, jó ideje nincsenek franciák, Alfa, Fiat, nem beszélve a hamarosan érkező kínai kocsikról(Great Wall). Európában pedig azért, ha nem is nagy számban, de vannak amerikai kocsik. Elég elmenni egy itteni autós talira, ott is van pl. Charger, Mustang vagy Cougar.
Rónarider 2014.12.19. 14:47:11
aztán szabhatjuk, mert amikor az autó-autó technikák letérdelnek, és ezek a mai korcsok lesznek a veteránok és ritkaságok ott fog kezdődni a bajság. Személy szerint nem tudok autót venni. Nem kell használt, nem kell állítható deréktámasz, hangolható futómű, ülésfűtés, LCD, tolatókamera sem radar, sávkövető, csipogó villogó, parkoló biszbaszok, esőérzékelő, tekintetkövető tükrök semmi ilyen szemfényvesztő szarság, amivel rá akarnak venni, hogy vegyek meg egy alapjaiban elbaltázott, alulmotorizált, állandóan csúcson járásra kényszerített kismotoros pléhkasznit.
Ha már itt tartunk nem kell semmi, amiben számítógép van és OBD, nekem hiányzik a rendes mechanika az autóból. Na ilyen nics, ami talán mégis az régi, vagy annyira fapados, ami nálam kizárja a megvételt. Valamiért azt hiszik, hogy akinek ez a sok istenátka nem kell az autóba, az nem szereti a jót és a szépet, a nagyot és az erőset, vagyis a normális autó-autót, nem az amúgyis torzszülött mai modellek tulbutított alapkivitelét. Rá kellene szokniuk az autógyáraknak a moduláris felépítésű autókra. Lenne egy standard alváz méret/felhasználási kategóriánként, mindenkinek az általa összeválogatott megoldásokkal készülne az autó, amikor egy egységet cserélne(motort, első ajtót, kipufogót., bármit), venné vissza a gyár, felújítaná profin és választhatóvá tenné valami webshopban vékonyabb pénztárcájú, vagy gyakrabban cserélgető vevőknek. De 3 henger egy liter, 100+ lóerő, az nem autó. Az olyan, mint kutyában a csivava. Jeff Dunham szerint ami pattog mikor ugat az nem kutya. Nagyon analóg meglátás.
TaaT 2014.12.19. 17:56:03
Amúgy miért is rossz az amerikaiaknak akik láncfűrészt is V8-as motorból csinálnak? Jó persze az átlagembernek odaát is elég a kia, meg a honda, meg a prius.
Börtönőr 2014.12.19. 19:18:36
Tommi 2014.12.20. 00:08:42
Mr. Waszabi 2014.12.24. 14:21:14
Lehetne inkább olyan megmozdulást, ahol sírni nem kell a saját hülyeségünkön? Hiánypótló élmény volna. Szép karácsonyt mindenkinek:)
Rocko- 2014.12.24. 17:06:25
senki nemis állította, a két különböző témát az köztes átvezető választotta el.