Soha ne add fel!

  2014. november 13. - ommm Címkék: marquez 2010 marc estoril

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


A MotoGP-t legalább annyira (sőt, lassan jobban) szeretem, mint a Forma-1-et. Nincs ebben semmi különös, a változatosság gyönyörködtet, nem különben a nagybetűs VERSENY, amit ezek s rácok rendeznek 300-as tempó mellett. Odaállsz, húzod a gázt, nincs boxtaktika, gumicsere, tankolás és KERS, jó ez nagyon.Ajánlom mindenkinek, pláne, amióta Marc Marquez, ez a Senna-kaliberű tehetség feltűnt és amióta Rossi és Lorenzo alá ismét ütőképes motor került. Plusz még ott van Smith, Barbera, Pedrosa és még tucatnyi zseni.

Azonban úgy gondolom, hogy Marquez lesz a MotoGP meghatározó embere, a srác egyszerűen elképesztő (pedig nagy Rossi-rajongó vagyok). Hogy miért? Mert nem adja fel soha. És erre a legjobb példa talán ez a videó, melyben csapatként működik a csapat és példaértékű módon, hatalmas szívvel és akarással oldják meg a lehetetlent.

A motorsokk.hu írta le pontosan a 2010-es sztorit, idézem:

Marc Marquez tízedik győzelmét aratta az idei 125kcm szezonban, ezzel ismét egy lépéssel közelebb került a 2010-es világbajnoki címhez, a legdrámaibb körülmények között vasárnap, az utolsó előtti körben, Estorilban.

A 17 éves versenyző közvetlenül riválisa, Nico Terol mögött volt, amikor az első versenyen piros zászló lépett érvénybe az eleredő eső miatt, aztán elesett, „mint egy kezdő” (az ő szavaival élve), úton a rajtrács felé a második rajthoz.

Miután törött spoilerrel visszatért az Ajo Red Bull Derbi boxába, a csapat frenetikus gyorsasággal kijavította a motort, de Marqueznek így sem sikerült időben visszaérnie a rajtrácsra, hogy elfoglalja a második helyet. Ezzel szemben Marqueznek a rajtrács végéről kellett rajtolnia, de mivel korábban rengeteg versenyző bukott, ez az utolsó rajtkocka ténylegesen a 16-dik volt.

A villámstart után – ismét szikrázó napsütésben – Marquez az első kanyar után már az ötödik helyen volt, és a hátsó egyenes végén pedig már harmadik Terol és Aspar Apriliás csapattársa, Bradley Smith mögött.
Smith a csapatérdeket szem előtt tartva motorozott és mindent megtett annak érdekében, hogy védje Terolt, de Marquez a kilenckörös második versenyszakasz harmadik körében már második volt spanyol honfitársa mögött.

Az Ajo Derbi csapat már az első rajt óta „P2 OK” üzenetet mutatott Marqueznek, ezért Marquez visszavett a tempóból és nem támadta Terolt – ez a taktika viszont majdnem visszájára sült el, amikor a 6-dik körben Smith visszavette a második helyet.
Marquez többször is megpróbált elmenni az angol mellett a féktávokon, de Smith minden támadást sikeresen visszavert, aztán az utolsó előtti körben a hátsó egyenes végén Marqueznek végre sikerült megelőznie őt és ismét a második helyen volt.

Ezek után egy kör volt még hátra, hogy Terol és Marquez között eldőljön a futamgyőzelem és talán a világbajnoki cím is.

Marquez világbajnok lett pár héttel később.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr346892851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke 2014.11.13. 13:52:31

ez lófasz, Csáknorrisz a fogában tartott motorral is befutott volna elsőként :) Különben is, nem a világot mentette meg, vagy mi, csak egy sofőr_ baszki!

Grifter 2014.11.13. 18:13:42

@Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke: Amikor megmented valakinek az életét, csak a halálát ódázod el? :]

Sinistroll 2014.11.13. 18:37:21

Pont ilyen sztorija Talmának is volt. Assen 2008. Igaz, ő nem esett el, de majdnem. A verseny első felében seholse' volt. Aztán a pocsékszar motort valahogy összerakták az esőszünetben, és akkor...

www.youtube.com/watch?v=CNycRNJqpWw

Libabőr, még most is :-)

Sinistroll 2014.11.13. 18:41:11

A második rajt ennek a végén van :-) Érdemes ezzel kezdeni.

www.youtube.com/watch?v=r2FYyv_bgRc
süti beállítások módosítása