Aki már járt autószalonon, az tudja, nem a gumik jelentik a fő attrakciót. A gumigyárak ettől még fontosnak tartják a jelenlétet, hisz a többiek is ott vannak. De hogyan csalogassák be azokat a standra, akik nem szeretnének új mintázatokat és különleges karkaszokat nézegetni?
A Bridgestone válasza a kérdésre: futógép-videójáték. A kis installációban van egy képernyő, és ahogy minden más ilyen gépben, nyomásérzékelős az a rész, ahol az ember helyben fut. Aztán az eredmények megjelennek a nagy kivetítőn. Naná, hogy Dani benevezett egy menetre. Elsőre elég sikeres volt, tizenharmadik időt futotta. Naná, hogy vérszemet kapott, és javítani akart.
Amikor másodszor visszamentünk, akkor készült ez a kis videó. A lány fáradhatatlanul és lelkesen drukkol mindenkinek, aki odatéved, nem is értem, hogyan csinálja. Igazából elég morbid látvány egyszer is egy lihegve toporzékoló öltönyös csávó. Hát még százhatvan.
A második kör már nem volt annyira sikeres, mint az első, bár 164-ből harminckettediknek lenni nem rossz. Viszont a kép, amit a megfelelő pillanatban rögzített a gép, az üt.
A Bridgestone standjának ábrándos lelkű kiötlői nem számítottak arra, hogy kéne valami vészgomb annak a megakadályozására, ha valaki letolja a gatyáját, és utána ott világít egy szőrös segg a Briddgestone-abroncsok felett. Dani ehhez képest elég szolidan hekkelte meg a standot pár percre.