Ez került 40 millióba

  2014. szeptember 01. - ommm Címkék: belterj wtf s-klasse

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

img_20140819_133329_1409577543.jpg_1944x2592

A minap egy reklámfilm-forgatáson jártam, ahol az egyik kellék egy 2009-es, első tulajos, makulátlan előéletű, nem egész 150 ezret futott, szép S-Klasse volt. Akkoriban 37-40 misiért vesztegettek egy ilyet, ma már nem egész tízért elviheti valaki. Értékvesztés extravaganza, de az, ami miatt egy világ omlott össze bennem*, az a képen látszik. Utasoldal, fejtámla állítógomb. Nem kell sűrűn nyomkodni, mégis úgy pattant le róla a festék, mint a legolcsóbb lakk a zeniten éppen átbukó örömlány körméről. Kár.

(*na jó, valójában nem)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr976655639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyelv-ész 2014.09.01. 17:41:58

És mi az a karcolásnak látszó csík a fa dekor elemen? Csak nem a lakkréteg gyűrődik épp?

-Gyros- 2014.09.01. 17:42:30

Biztos, hogy eredeti az az alkatrész? Nem igazán hasonlít a többire...

sammie 2014.09.01. 17:48:31

Épp azt nézem én is, hogy nem is hasonlít a többi állítógombra.

Mortal Vombat 2014.09.01. 17:51:20

Ja,nekem is inkább egy pendrive kupaknak tűnik, mint fejtámla állító gombnak.

sammie 2014.09.01. 17:52:02

Na megnéztem a céges adatbázisban több képet is, ez nem gyári az tuti. Kár hogy képet nem tudok tölteni.

CsGergo 2014.09.01. 17:57:21

Nekem is úgy tűnik, hogy nem az a formája, mint a többi gombnak.

Cs.K 2014.09.01. 17:57:39

Nem gyári alkatrész.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/Mercedes_W221_driver's_door_controls.JPG

SwedishRunner 2014.09.01. 17:59:51

Onnan BMW-s. Miről beszélünk, kérem?

tomnemtom 2014.09.01. 18:07:29

"zeniten éppen átbukó"
"horizonton feltűnő"
:)

banfwd 2014.09.01. 18:08:57

@-Gyros-: Akkor meg letört. Így már mindjárt jobb, mi? :D

sz.s. 2014.09.01. 18:10:47

Nem eredeti, de ha az lenne akkor is tudni kellene, hogy mitől lett ilyen. Mert előfordul, hogy pl, valaki kulcscsomót a kezében tartva odanyúl az állítóhoz és meg is karcolta...

De82 2014.09.01. 18:18:19

Örülök hogy sokan észrevették hogy nem eredeti... sok hibát ellehet mondani Mercikről de még a híresen bomló w210-esen sem kopnak a gombok...az meg hogy letörik,valószínűleg nem attól tört le mert a gyerek rángatta...az enyém is nyúzva volt kíváncsi gyerek kezek által és a helyén maradt de azért ne várjuk már el hogy bármilyen erőhatásnak ellen álljon :D :D :D

dgt_ 2014.09.01. 18:23:13

Az utas ezen pihentette az ujjait baszod, jóhogy így néz ki.

tehtube 2014.09.01. 18:33:16

Biztos hosszú létrát vittek ami a műszerfalig elért. Ilyenekkel mesteremberek járnak :-)

w a s d 2014.09.01. 18:33:23

Szerintem gyári az, csak lepattant a kupakja, ami a többi gombnak még megvan.
Az meg, hogy ilyen, bármi miatt lehet. Lehet, hogy a kutya rágta meg, lehet, hogy semmi különöset nem csináltak vele, és úgy lett ilyen.

Vortep 13 2014.09.01. 18:33:34

Szerintem sem eredeti az alkatrész.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2014.09.01. 18:53:07

Az eredetit a zeniten átbukó örömlány térgye törte le.
Valamivel pótolni kellett.
Ezt sikerült...

suckall88 2014.09.01. 18:56:58

Ez hatalmas öngól.. Nem gyári alkatrész van a képen. Mint a Toyotás cikk. Mindenki tudhatná, hogy egy Toyotára nem vonatkoznak a fizika törvényei. Nem kopik, nincs benne kopó forgó alkatrész. Ha kátyúba megy, nem megy tönkre a futómű.
Kissé kezd szánalmas lenni a német autó lejárató kampány.
Horvátból hazafelé 2 Toyota állt a pályán, felnyitott motorháztetővel az út mellett. Egyik sem volt idősebb 10 évnél. (nyilván nem romlott el, csak megnézték, mert régen látták a motorteret)

HeliCo 2014.09.01. 18:57:19

Ha egy kicsit odafigyelünk, ez a gomb nem a gyári, már csak az alatta lévők formájából kiindulva sem.

Aki ilyet tud újonnan venni, azt nem érdekli a 40 milliós ár, mert ennek úgy nagyjából a tízszerese áll rendelkezésére, ha kell. A legnagyobb gondom viszont ezzel az autóval nem a fejtámlaállító gomb kopása lenne és nem is 150e km futás után kezdődnének a bajok. Úgy kétszáz-háromszázezer között, nyolc-kilenc évesen, amikor az első tulajdonosa továbbadja, akkor. A Prémium márka prémium ár vételkor és fenntartásban - ami marad majd húszévesen is. Ha ezt megadod (és nem kifejezetten a márkaszerviz jelenti az alternatívát erre), kiváló autó lesz, megbízható a még sokat szidott " mai új autó" is. El kell fogadni azonban és látni, hogy egy újonnan 40 milliós autó szervizelése nem százötvenezer forintba kerül öt és tízévesen sem, mert ha igen, akkor ilyenkor találkozhatunk a fenti javításokhoz hasonló megoldásokkal majd az erőátvitelben, motorban, futóműben, elektronikus egységeknél. Meglesz a rollerbérletünk.

Presztízst vásárolni áron alul, olcsón, pedig a borítékolható további amortizáció mellett azt is jelenti, hogy jórészt kihagyott, vagy olcsósított karbantartások hatását szabadítjuk magunkra, milliós nagyságrendekben.

zselatnye 2014.09.01. 18:58:36

Vicc ez a szösszenet. Egy típusról írtok egy konkrét autó láttán? Ráadásul nem tudja senki, hogy mi történhetett vele. Az is lehet, hogy nem adta meg a jobbkezet és az egész ajtót kicserélték a sufniban. :D
Nem cserélek olajat a toyotámban 50 ezer km-en keresztül, majd kicserélem és odaadom használttesztre...

Andrzei81 2014.09.01. 18:59:44

Úgy látom most épp a merci van soron a fikázással, de azért egy autós blogon benyomi ekkora öngólt... Röhej. Egyszer arról írjatok de tényleg őszintén egy posztot, hogy mennyit tejelnek nektek ezekért - ahogy látom, főleg - a japánok?

HeliCo 2014.09.01. 19:00:09

És ez alpaján egy márkáról bizonyítványt kiállítani elég nagy felületesség.

szirbik 2014.09.01. 19:02:01

"Akkoriban 37-40 misiért vesztegettek egy ilyet, ma már nem egész tízért elviheti valaki."
Kérnék akkor egyből 2 darabot, darabonként 3,7-4 millióért!
KP-ban fizetek, akár már holnap!

szirbik 2014.09.01. 19:03:03

@szirbik: Nem jól olvastam! Sorry, elsőre úgy olvastam "tizedéért"! Benéztem...

Oldm4n 2014.09.01. 19:14:27

@suckall88: Bocs má'. Betömi maga alatt a kátyút, nem tudtad? Ezé' siklanak oly simán... bezzeg a szaros európai egyből mehet a futóműveshó! :D

Oldm4n 2014.09.01. 19:17:55

@Andrzei81: Dehogy! A románok! A dácsia szép, a dácsia jó... tudod! Szaros Merci, meg Pócvágen, azok a maradiak veszik akik nem tudják, hogy a Kia Ceed az Isten a jobbkeze meg a Dácsia Szardejó vagy mi a fenének hívják... :/

SanderSander 2014.09.01. 19:22:47

jó újságíró... utánanézett rendesen! 10ből 9 olvasó rávágja/sejti a kép alapján hogy nem gyári. de egy google keresés sok lett volna. majom...

Andrzei81 2014.09.01. 19:33:38

@Oldm4n: Nincs bajom azzal, ha a népautókban megtalálják azt ami használhatóvá teszi, és nincs fikázás hogy ezisdeszar azisdeszar, mert van aki csak azt tudja megvenni, annak érdekes, hogy ahhoz képest milyen a dácsia, meg a kia szíd. De a gusztustalan fikázást nem értem, és nem is szeretem. Ez itt ráadásul még vissza is nyalt rendesen. Gondolom a múltkori zörgős előszériás B vagy CLA (nem emlékszem) poszt után a merci elzárta kicsit a pénzcsapot aztán most meg savanyú a szőlő.
De most komolyan, ha már fikázunk, akkor tegyük igényesen. Ilyen gyerekes szarakodásokkal csak magatokat járatjátok le. Ugyanez igaz az Audi vs. Lexus üléssín meg illesztésihézag posztra. Broáf.
Attól, hogy nektek van egy szétrohadt hacsitok, ami valahogy elpöfékel, még nem jelenti azt, hogy a japán a király. Vegyetek példát Karottáról (szerintem messze a legintelligensebb közületek), ő imádja a sajátját, de nem okádja le a többit sem. Pedig ő aztán durván nyomja ezt a japán témát.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2014.09.01. 19:35:05

tudja a cikk írója is, hogy miről van szó, de szükség van pár klikkre, ennyi

Andrzei81 2014.09.01. 19:42:50

@Opel P1: Akkor nyomják be a Jennifer Lawrence kiszivárgott csöcs képeket, egy kocsi elé fotosoppolva, arra még szívesen is kattintanék. :)

rATdrAgOn 2014.09.01. 19:52:49

Majdnem beírtam, hogy "német prémium" minőség. Aztán letettem róla, mert az a gomb nagyon nem olyan. A nyavalyába, mégis leírtam. :D

Oldm4n 2014.09.01. 19:58:19

@Andrzei81: Ezt nem igazán értem. Megtisztel a feltételezés és a királyi többes, de nem vagyok sem újságíró, sem tagja a csapatnak, sőt. Magam egy Mondeot hajtok, -mert az igenis jó!- de most vettük át a párom új autóját néhány hete, bő öt misi volt. Koreai. i30, közepesen felszerelt kombi. Kombiban nagyon jó a Hyundai, messze a legolcsóbb ebben a minőségi osztályban és ugyanakkor az a Gamma motor nagyon-nagyon ott van ám a szeren. Hidd el, vehettünk volna dácsiát az árából. Rönó motorral. Vagy Rönót. Rönó motorral. De... valahogy kirázott a hideg a gondolatra is. Kösz, dácsiát nem. Rönót sem. Akkor sem, ha tényleg jó. Egy tanulópénzt én csak egyszer fizetek ki.

Andrzei81 2014.09.01. 20:06:58

@Oldm4n: A válasz második fele már a totalcarnak szólt, csak az enterrel kétfelé szedett szöveget összerakta a motor. :)

Don_Matteo 2014.09.01. 20:12:46

Ezek után még inkább kétkedve kell fogadni az isteni kinyilatkoztatásokat itt a Totalcaron. :)
Amúgy szerintem is szar egy ilyen autó. Nem volt ilyenem, de tudom, mondták! :)

jk88 2014.09.01. 20:20:21

Egy fostos kapcsolóba belekötni... Ez már a szőrszálhasogatás és a fingreszelés magasiskolája.

Fasírt 2014.09.01. 20:23:35

@Don_Matteo: Az attól függ ki írja. Ommmról sok rosszat hallottam mostanában. Lehet van valóság alapja.

göröG 2014.09.01. 20:23:46

Igen egy Toyota is letérdelhet az út szélén , mint ahogyan a Daimler is előszeretettel épít be olcsó gagyi műanyagokat ,román ,török szlovák , koreai stb. na meg kínai szar alkatrészeket a termékeibe . Minden multi ott spórol ahol csak tud . Ma már nem kéne bedőlni ennek a prémium maszlagnak .

Oldm4n 2014.09.01. 20:31:22

@Andrzei81: Aha. SHIFT+ENTER az Ön barátja! :)

Don_Matteo 2014.09.01. 20:32:25

@Fasírt: Ezeknek a srácoknak is csak saját véleményük van, több autót látnak, mint mások, de elég nehéz a műfaj.
Az autó szerintem tartós fogyasztási cikk, pár óra, nap, hét teszt után bármit mondani ami megállja majd a helyét, szinte jóslás, illetve valamilyen múltbéli tapasztalat kivetítése a jövőre.
Talán a legjobb tesztek azok amikor előkaparnak egy-egy embert aki már évek óta gyűri az autóját. De ott meg valahogy le kell vonni a márka/típus fanatikusságot...

Viszont, ha szórakoztató oldalként tekinted az egészet, akkor nincs csalódás, talán még röhögsz is.

rush4you 2014.09.01. 20:43:35

mingya jon a Stump, azt megszakerti, hogy kecskemeti szar ez is..
bocs, muszaj volt.

másik oldalon 2014.09.01. 20:44:56

"2009-es, első tulajos, makulátlan előéletű"
Jah, gondolom megmutatta a szervizkönyvet is, meg gyárilag is ilyen volt ugye. Mennyire maukátlan az előélet egy ilyen hóálló ezüsttel lefújt gyerekautó alkatrész beépítése után.
Sima ügy, fószerkám letörte a gombot és sokalta a 340.000 Ft-os javítási költséget, a kókány pista haverja meg megoldotta egy ezresért, ommm meg szépen megette reggelire.
De hogy ebből még cikk is születhetett? WTF? Nincs senki aki lektorálta volna? Na mindegy, látszik hogy hozzáértés az van :DD
TC 2014!

kisörDög 2014.09.01. 20:54:58

Eredeti vagy sem, nekem egy 40 millás -kapcsoló- formavilága ne olyan legyen mint egy kenyérpirítón.

ommm 2014.09.01. 21:17:11

@SanderSander: mucika, akkor mégis, mit mondunk ilyenkor egy szervizkönyves S-Klasse láttán? hogy ez jó?

ommm 2014.09.01. 21:18:48

@Carfan2: visszajöttél kedvenc kommentelőm? becsengettek?

ommm 2014.09.01. 21:23:08

@Ikukám: 1. cefetül leszarom ezt az autót, semmi közöm nem volt hozzá azon kívül, hogy ebben rohadtam egész nap.
2. ez konkrétan az után történt, hogy a mellettem ülő hozzányúlt
3. igen, láttam a szervizkönyvét, mert ennélfogva volt időm olvasgatni
4. ne kapirgáld meg a saját S-Klasséd gombocskáit, nehogy csalódnod kelljen.
5. igen, én voltam a hülye, hogy egy BLOGon kiposztoltam bármit is. noch dazu a blogon, aminek adminja vagyok.
6. 2014-ben még ott tartunk, hogy a weben magyarázni kell a cikk, blogposzt és mikroblog fogalmakat?

ommm 2014.09.01. 21:26:24

@Andrzei81: Hű, öregem, te egy kicsit most fordítva ülsz a lovon szerintem. Új vagy még itt, ne haragudj, hogy megkérdem.
@Fasírt: Megosztod velem is? Jó képbe lenni ezzel. Megköszönném.

Hun_Fighter 2014.09.01. 21:26:52

@Oldm4n: Na, az utolsó mondatoddal egyetértek, ezért nem veszek Fordot... :)

megvalaszolok 2014.09.01. 21:31:42

@ommm: Én nem kapirgáltam eddig a mercieim gombjait, pedig volt pár. Egyben sem volt kopás, bár én csak egy szimpla használó vagyok kb 20 éve.

kisörDög 2014.09.01. 21:37:58

Mondjuk az hogy egy Merciről valami lepattog, szerintem azért nem éppen az utópia kategória. Ma nemigen terveznek sehol autót ami 20 év múlva sem esik szét, ma kell eladni, szóval annyira nemkéne védeni a Mercedeszt sem.

Másrészt, ami talán a rosszabb az az, (nemvagyok Merci szakértő) hogy ugylátszik ez egy cserélt alkatrész, ugyebár mert itt az origonak gömbölyűbbek a szélei. Ok, tegyük fel. Namármost, mennyi hitele van ennek a Mercinek, S osztály, (néhányak szemében), ha megengedik maguknak azt hogy egy erdetileg nem oda való alkatrésszel helyettesítsék?? Ez a sokk! Továbbmegyek, hol van az origo alkatrész? Ellopták? Leesett? Letört? Kölcsönadták?

Takumi Fujiwara 2014.09.01. 21:40:43

Én is úgy gondolom, hogy ha már valami "prémium", akkor legyen tartós is. De sajnos ez nem feltétlen igaz, nem csak az autókra értve (pl.: iPhone, home gomb típushiba...)

Amúgy azt nem értettem soha, hogy miért szereti mindenki a fabetétet, meg a bőrülést? Persze, nyilván ízlés kérdése, de számomra nagyon rideg és idegen az autóban, kivéve egy jó öreg amerikaiban mint pl. a Dodge Charger. Kárpitból, ülésből pedig a plüss a legkényelmesebb (mondom ezt úgy, hogy ültem már jó pár fabetétes, bőrüléses autóban).

megvalaszolok 2014.09.01. 21:41:23

@kisörDög: Nem a Mercedes hibája, ha a tulaj nem cserél olajat, nem gyári alkatrészt vesz stb.

Somebody2014 2014.09.01. 21:41:43

ommm
A stílus maga az ember. A stílusod alapján bele sem akarok gondolni milyen ember lehet Ön. Ha az olvasók kommentjeinek 90%-a arról szól, hogy nem gyári alkatrészről van szó, amit a vak is lát a képen, akkor talán önkritikát kellene gyakorolni és nem elküldeni mindenkit a fenébe. Pláne nem azokat, akik kattintása a maga fizetését jelenti. Szégyenletes, hogy itt tart a magyar újságírás.

Somebody2014 2014.09.01. 21:42:52

@Somebody2014:
Stílusa, elnézést a tegező formáért.

s7 2014.09.01. 21:48:37

Nem voltam Merci fan. Amíg nem vettem Mercit.
Van a családban 4 is, nem mai gyerekek. de egyikben sincs megkopva egyik kapcsoló sem.
A sok gyáva aki szíve szerint Mercibe ülne, de fél tőle, az állítólagos magas költségek miatt fikázza, hogy igazolja magát.
Attól tartok, hogy a sok totálkaros "újságíró" is ide tartozik.
Savanyú a szőlő, azt hiszik. Pedig mézédes.

kisörDög 2014.09.01. 21:51:20

@megvalaszolok: Nem az övé, persze hogy nem, de ha pl. én Mercedest akarnák venni én sem tudhatom biztosan hogy valahol valamivel nem vertek át. Nem a Mercedest támadtam, hanem a gondolatról beszélek hogy van akiknek már az S osztály sem eléggé presztízs (221-es-ről beszélünk). Belebütyköl ,,baszki,, . Egy Rolls-nál van ilyen?

megvalaszolok 2014.09.01. 21:53:45

@kisörDög: Ez egy ilyen buli, aki olcsóbban akar jó autót venni (használtat, mint én is) akkor be kell vállalni a bukás lehetőségét is....

Andrzei81 2014.09.01. 21:58:09

@ommm: Ha már megkérdezted szívesen válaszolok. Amikor én elkezdtem totalcart olvasni, illetve még régebben a tv-ben nézni akkor te még nem is voltál az országban szerintem. Erről ennyit mondanék. Csak ritkán kommentelek mert a fenti válaszaidból is kiderül, semmi értelme. A rosszindulat, gőg meg a megcsömörlött proli életérzés ellen kevés bármilyen észérv.

kisörDög 2014.09.01. 22:08:01

@megvalaszolok: Viszont egy 2009-es S Mercitől nem ezt várom. Mert mondom mi a lényeg, valamiért egy alig használatos -nonstop szem előtt lévő- alkatrészt le kellett cserélni. Lehet hogy omm-nak nem tűnt fel, viszont valamit talált, pégpedig azt hogy valami itt megadta magát nagyon hamar. ---- 8 éves autók ezek ugye, a legrégebbiek, hát most kezdődik az a kor mikor bebizonyosodik mi mennyire kvalitás ebben az autóban. (tizenvalahány éve autógyárban dolgozom, ennél kisebb gyártónál is szigorú a minőségellenőrzés, viszont picit olcsóbb árért bármikor változtat a gyár a beszállítón. Nincs egyforma autó egy típusban sem, soha. Volt hogy egy alkatrészt a motorblokkban 3x változtattak meg kb. 2 hónap leforgása alatt. 6-8 év egy szűntelen változtatás lényegében. Lotéria.).

megvalaszolok 2014.09.01. 22:13:26

@kisörDög: Nos az alkatrész letörhetett a felhasználó hibája miatt is. Mint mondtam, nekem számos Mercedesem volt már. Egyetlen-egy kopást nem vettem észre, pedig nem újonnan vettem és jómagam is sokat használtam őket. Én csak a saját tapasztalatomat írtam le. Csak az zavart, hogy valaki beült egy ismeretlen autóba és hoppá, az egész márkára nézve következtetést von le. Egy elvileg "hozzáértő" újságírótól nem ezt várnánk...

kisörDög 2014.09.01. 22:18:36

@Andrzei81: Bocs hogy beleszólok, de akkor miért olvasod még őt mindíg? Uugye a Totalcar-ban van sok ember, mindenki más, mindenkit másért kedvelünk vagy épp nem annyira. Én pl. Csikóst nehezen szoktam meg, akkorjában nem ismertem az írásait sem, most meg két kézzel eszem. És amugymeg a Totalcarral ugy vagyok mint egy családban szokás, ha valaki hibázik (mert mindenki) elnézem és nem mondom le. Tudod miért? Mert egy másik alkalommal ír egy jót, vagy épp megnevettet. És ugyan én autó-motor bolond vagyok, de ha öszehuggyozom magam sem fogok tudni soha ennyit az autókról-motorkerékpárokról mint akármelyikük. Szerintem ha neked omm írásai nemízlenek, neolvasd.

orlasa 2014.09.01. 22:20:09

Érdemes lenne levenni a posztot, mert tévedésen alapul és eléggé lejárató hangvételű, így még jogi következményei is lehetnek ha az importör jogászának van kedve ezzel foglalkozni.

kisörDög 2014.09.01. 22:22:41

@megvalaszolok: Igen lehet, de azért pont egy S-ben nem akar ilyet látni az ember. Hát adok-kapok lett belőle, ilyen is van. .... Viszont valahol csak roszabb a Merci ha ma állítolag belsőtérben az Audi a legesleg. Vagy nem ők? (csak kérdezem)

Ybl 2014.09.01. 22:24:08

Azért a cikkíró 5 éves kocsijában szívesen körülnéznék....

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2014.09.01. 22:27:49

Nem kell kiakadni Ommm, benézted ennyi. Biztos letörték a gyári kupakot azt ez volt helyette. Nagy cucc. Attól, hogy szervizkönyves ez tuti nem gyári cucc.

Peace, Love and cheap Fuel! :)

GrandBalázs 2014.09.01. 22:29:18

Gratulálok István, igazán intelligens hozzászólás! Soo magyar… Elég lett volna egy egyszerű "Bocs, ezt benéztem srácok!". Azt azért remélem, hogy a szerkesztőség vezetője közelebb van gondolkodásmódjában Európa nyugatibb feléhez, és megdícsér! Vagy hozzád hasonlóan intelligens módon megoldják azzal, hogy törlik a posztot...

megvalaszolok 2014.09.01. 22:32:35

@kisörDög: Dede, szerintem a legújabb A8 mindent ver belső térben, ha most cserélnék autót, tuti olyat vennék.

gokart87 2014.09.01. 22:35:07

Szerintem letörték és valami mással pótolták, ez a gomb nem ilyen. Autókereskedésbe melóztam nem egy S klassét láttam. Konkrétan ezüstöt nem, de a forma sem ilyen.

gokart87 2014.09.01. 22:36:14

Bocsi, mármint ilyen beltérrel rendelkező ezüst gombosat nem, csak fekete játszott.

etruszk 2014.09.01. 22:37:35

@ommm: Nem jó, de a nyakamat tenném rá, hogy csak a teljes kapcsolópanelt lehet cserélni körülbelül 400ezer forintért. Ez még az igen gazdagok ingerküszöbét is eléri. 400 ezret nem szeretnének kiadni egy műanyag kupakért mert egyrészt általában nem autóbuzik, másrészt nem úgy lettek gazdagok, hogy könnyen hagyták magukat lehúzni.
Ez jól felismerhetően egy túlárazott alkatrész, ami valószínűleg ritkán megy tönkre. Én is jártam már néhány Audi alkatrésszel.

gokart87 2014.09.01. 22:37:37

Szóval ez eléggé blikkesre sikeredett ez a "hír" :P

kisörDög 2014.09.01. 22:38:36

@megvalaszolok: Kinézetre szépek az biztos.

Fasírt 2014.09.01. 22:38:46

@ommm: Amikor bekerültél a totalcarba, nagyon csíptem a búrád. Tetszett az ízes palóc tájszólás. Az egyszerű laza srác, és az egyszerűt abszolút jó értelemben írom. Persze ez nem biztos hogy valós kép, hiszen személyesen sosem találkoztam veled. Viszont van pár ismerősöm aki már találkozott veled és ők a szöges ellentétét állították rólad. Kicsit olyan, mintha a közszereplés kicsit flegmává tett volna.

ommm 2014.09.01. 22:41:21

@Somebody2014: Hmmm...érdekes állítás, bár csak így lenne, de sajnos nem. Ez egy blog. A blogon pedig blogolni szoktak. A blogon mindenki azt és úgy ír, ahogy akar. A szégyenletes az, hogy még ma sem tudunk ezzel mit kezdeni. Engem megismerni pedig van bőven lehetősége mindenkinek, aki bármilyen rendezvényünkre ellátogat.

@Andrzei81: Ez most egy "kinek a farka hosszabb?"-játék? Mert akkor jelzem, hogy az internet nem áll meg az országhatáron. A televíziós műsorszórás sem.

@GrandBalázs: Elnézést, de melyik állítás hamis? Az, hogy ez a fejtámla-állító gomb vagy az, hogy pattog róla a festék? Ja, hogy nem gyári? Írtam, hogy az?

Azt hittem, hogy Papp Tibi irónia-tesztje csak véletlenül hozott olyan eredményt, amilyet. De nem. Sajnos. Elnézést mindenkitől, akinek az önérzetét megsértettem. Csúnyán beszoptam, benéztem, borzalmas szakmai hibát vétettem. Ez egy rossz, kattintásgenerátor blogposzt. Megkövezem magam.

másik oldalon 2014.09.01. 22:43:20

@ommm: Gondolom fel sem tűnt, hogy sem formára, sem anyagra, sem pedig sehogy nincs rendben az a gomb.
AZ A GOMB NEM GYÁRI, hanem mint írtam valaki rávaritykolta, és még látom hogy most sem esett le. Mindegy hagyjuk, ha eddig nem esett le akkor ezután sem fog Ámen :S
....a szervízkönyv olajcsere és karbantartás rovatából pedig le lett szűrve, hogy ez bizony
"első tulajos, makulátlan előéletű, nem egész 150 ezret futott, szép S-Klasse volt"
Valahogy nem áll össze a story.
A képen lévő odaragasztott gomb és a hatalmas karc a fadekoron meg fel sem tűnt ugye? Gondolom ezt jelenti az hogy "szép S-Klasse" :DD

megvalaszolok 2014.09.01. 22:46:31

@ommm: Na most akkor miért a Mercedes a szar, ha egy nem a Mercedes által gyártott, illetve az autóba szerelt műanyag kopik? Fejtsd már ki kérlek.
Ennyi erővel minden autó gagyi, hisz beleteszek egy valahonnan elcsaklizott műanyag darabot ami kopik és kész is...

másik oldalon 2014.09.01. 22:47:24

@ommm: "Elnézést, de melyik állítás hamis? Az, hogy ez a fejtámla-állító gomb "
Az hogy: ez a fejtámla-állító gomb, mert ez nem az,legfeljebb arra használják, és lehet magyarázni a bizonyítványt, a szövegkörnyezetből simán levágja egy negyedikes is hogy mi a pálya.

Somebody2014 2014.09.01. 22:48:02

kisörDög
Sajnos nem olyan nagy a választék, hogy különösebben válogatni tudna a magyar olvasó. Én csak néha olvasok totalcart és el kell ismerni, hogy vannak nagyon színvonalas és szórakoztató írások, de az ehhez hasonló bulvárírások teljesen nevetségessé és komolytalanná teszik ezt az oldalt. A stílus pedig amilyen hangnemben kommunikálnak az olvasóval egészen elképesztő. Pár kommentelő megéri pénzét, elég alpári stílusban ír, de ez nem jelenti azt, hogy le kell süllyedni a szintjükre. Ha valódi színvonalas autós magazint szeretne olvasni, akkor sajnos valamelyik külföldi magazint ajánlanám a figyelmébe, vagy azok magyar kiadásait. Rengeteg egzakt méréssel, felkészült, alapos újságírókkal. Észre fogja venni, hogy ég és föld a különbség.

megvalaszolok 2014.09.01. 22:48:14

@Ikukám: Szerintem az egy felületes karc a dekoron. Sajna nekem is volt ilyen, mikor véletlenül megkarcoltam...

ommm 2014.09.01. 22:48:35

@Fasírt: Lehet. Viszont sosem fordítottam hátat annak, aki bármit el akart mondani vagy tanácsot-segítséget kért. Lehet, hogy a barátaid ezt gondolják, de biztos van rá okuk, ha megtudod tőlük, írd meg, mert minden éremnek két oldala van. Elég sok energiát és szabadidőt fektetek abba, hogy ez a blog és maga a magazin is jobb legyen, nem tisztem ezt itt nyilvánosan kivesézni, aki ismer, az tudja, hogy így van és mennyi munkával jár mindez. Így viszont könnyedén előfordulhat, hogy ezerkétszázadszor nem ugyanolyan őszinte a mosolyom, mint elsőre. Öregszem, ahogy mindenki és jelenleg éppen két olyan Totalcar-projektbe fogtunk, amihez hasonlót még nem csináltunk. Cserébe pedig az időmilliomos, sokszor tizenéves kommentelők szövegértés-hiányból fakadó trollkodása néha idegölő. Ennyi az egész, jóéjt mindenkinek!

megvalaszolok 2014.09.01. 22:51:49

@ommm: Az nem szövegértési hiba, ha Te valamit utólag próbálsz kimagyarázni. Elrontottad, nem figyeltél és benézted. Nem kéne magyarázni a bizonyítványt, mert így még gázabb ám.

Cave Nick 2014.09.01. 22:52:48

@ommm: én csak ezt nem értem: ha te sem voltál meggyőződve róla, hogy gyári, tehát nem biztos, hogy eredendően része a 40 milliós autónak, akkor miért erre hivatkozva illusztrálod a gombok festésének gagyiságát? WTF?:)

ommm 2014.09.01. 22:53:56

@Ikukám: Gondolom, az nem esett le, hogy ott volt a mostani tulajdonosa...

@Somebody2014: A külföldi magazinok magyar kiadásaiban leginkább a külföldi magazinok lefordított anyagait olvashatod, amely a külföldi piac vásárlóinak íródott. Ezt azért ne feledjük.
Na meg azt sem, hogy ez egy napi magazin, nem egy euró-heggyel megtámasztott, gazdag és 45 éves brand.

Cave Nick 2014.09.01. 22:54:13

@ommm: "Cserébe pedig az időmilliomos, sokszor tizenéves kommentelők szövegértés-hiányból fakadó trollkodása néha idegölő." Ezt mondjuk megértem.

kisörDög 2014.09.01. 22:56:01

@Somebody2014: Nem biztos. A Totalcar lehet nem mindíg profin viselkedik (pedig amugy azok), és én pont ezért szeretem őket. Irritál engem a vasaltinges viselkedés. 25 éve olasok autós magazinokat, de mára a Totalcaron kívül mást csak ritkán, pont emiatt. Itt lehet bolondozni is meg komolyan is beszélni dolgokról. Nekem ez a mennyország.

ommm 2014.09.01. 22:56:04

@Cave Nick: Itt már tényleg nincs mit magyarázni.
Segítek:
makulátlan előélet
alacsony futásteljesítmény
egy tulaj
szervizkönyv
ez a gomb
........
tényleg bennem van a hiba?

Cave Nick 2014.09.01. 22:57:28

@ommm: magyarul ez egy visszapörgetett nepperautó? értem az iróniát, csak fel nem foghatom

Somebody2014 2014.09.01. 22:58:37

ommm
Lovagolhatunk azon, hogy ez cikk, hír, blog. Véleményem szerint teljesen mindegy, mivel a totalcar.hu főoldalán jelent meg és egy szerkesztőségi tag írta. Így 1000-ből 999 ember a totalcarral fogja azonosítani. Ebben a vonatkozásban nem gondolom azt, hogy Ön azt és úgy ír amit és ahogy akar. Ha a falusi háziorvos falunapon csatak részegen tör zúz a falu szeme láttára, attól még orvosként fogják elítélni, hiába úgymond civilként viselkedett vállalhatatlanul. Nyilván érti a hasonlat lényegét. Tévedni emberi dolog, akár blog, akár cikk, véleményem szerint szimpatikusabb lenne ezt beismerni, mint ilyen fellengzős kommenteket írni.

SwedishRunner 2014.09.01. 22:59:32

@megvalaszolok: Szerintem meg a Mercedest, prémium érzet keltésében -főleg a beltérben- semmi nem tudja megverni most. Az Audi-tól nem kell hanyatt esni azért mert régebb óta itt (is) gyártat. Tekintve a VW moduláris építkezését, tényleg csak egy drága Skoda.
Ízlések és pofonok.

Cave Nick 2014.09.01. 22:59:37

@ommm: bármilyen makulátlan autóban előfordul, hogy letörnek egy gombot, tényleg nem értem.

ommm 2014.09.01. 23:00:05

@Cave Nick: te mondtad...

(erre most nem válaszolhatok, mert az már tényleg jogi következményekkel járna)

ommm 2014.09.01. 23:01:50

@SwedishRunner: Na ebben pl. egyetértünk. Az új S-Klasse után már én is így gondolom.
Holnap folytathatjuk.

ommm 2014.09.01. 23:03:04

@Cave Nick: inkább úgy mondanám, hogy ebben az egy képben minden benne van, ami hazai.

megvalaszolok 2014.09.01. 23:03:16

@SwedishRunner: Őszintén megvallva nekem a legújabb A8 ugyanannyira tetszik, mint a legújabb S. Bár, ha választanom kéne most, A8-at vennék, hiába Skoda:)

Somebody2014 2014.09.01. 23:06:35

ommm
Önnek nyilván igaza van, egy Auto Bild, Auto Motor und Sport más liga, más körülményekkel, más költségvetéssel. De mindezek mellett úgy gondolom, hogy a szakmai hozzáértés és főleg az alázat nem pénzkérdés. Ön egy láthatóan nem gyári alkatrész alapján mondott negatív ítéletet egy tradicionális márkáról. Pont az ilyen bulváros szennyt kellene elfelejtenie a szerkesztőségnek és ha már a német lapoknál tapasztalható alaposságot és precizitást nem tudják produkálni, akkor legalább az írások igényességével és szórakoztató stílusával tűnnének ki a tömegből.

kisörDög 2014.09.01. 23:07:15

@SwedishRunner: Audi egy drága Skoda? Vicces alak lehetsz :))

Cave Nick 2014.09.01. 23:08:23

@ommm: értem már a dolgot, de ezt az etno-mazochizmust nem tudom támogatni. Romániában, Bulgáriában, Szerbiában ugyanígy csinálnák. :)

SwedishRunner 2014.09.01. 23:12:21

@kisörDög: Szokták mondani hogy az vagyok. Egy pici rálátásom van a dologra, de nem haragszom meg, ha buzgó fórumozók, virtuális kést rántanak :P

kisörDög 2014.09.01. 23:14:00

@SwedishRunner: Nem, csak épp Skodában dolgozom azért néztem nagyot :)

SwedishRunner 2014.09.01. 23:22:31

@kisörDög: Én sem gyertyaöntéssel foglalkozom munkaidőben. :-P

kisörDög 2014.09.01. 23:31:38

@SwedishRunner: Hát az lehet, de ha az Audi a fejem búbja összeszerelés minőségében és a minőség kontrolálásban, az anyag minőséget nem számolm ide hisz eleve egy Audinál a márkanév miatt el lehet adni a jobb anyagokat (bár a kötőelemek és kialakításuk már megint nem egy szinten vannak), akkor a Skoda derékmagasságban van nagyjából. Szóval az Audi nem csak egy drága Skoda.

GrandBalázs 2014.09.01. 23:31:47

@ommm: Kedves István! A válasza hamis… A poszt egyértelműen annak szól, hogy egy S Mercedesnél kiábrándító egy ilyesféle minőségi hiba. Nem pedig annak, hogy egy gagyi utángyártott valaminek a minősége milyen kiábrándító...

GrandBalázs 2014.09.01. 23:57:00

@ommm: Tévedni emberi dolog, nem is ezzel van a probléma, még egy szakújságíró se vesz észre mindent, nem is erről van szó. Pusztán kijavították. Az önérzetét másoknak ezzel a stílussal sérti meg, akik nap mint nap követik, és mégis ilyen primitív módon reagálja le azt, ha kijavítják...

tlacka 2014.09.02. 00:26:28

Ja talán még annyit, hogy ez a gomb talán inkább a pitiáner tulajdonost vagy neppert minősíti, akinek csak a szervízben derült ki, hogy az autóról nem csak a szomszéd fogja tudni, hogy csillag van az elején.
Mint látható, használtan 200Euro. Ez újban, Magyarországon legalább a duplája.
Viszont a poszt rávilágít egy érdekes kérédsre:
Mi lesz a rengeteg hibaforrást jelentő, mindenféle kényelmi extrákkal felszerelt idős, drága autókkal?
Ez már nem egy 26-os, amiben szinte semmi nem tudott elromlani, mert nem volt minek.

Mercel 2014.09.02. 00:44:27

@suckall88:

"Horvátból" WTF?!
Görögbő', németbő' bivalybasznádróóóó...
Ez már tíz éve is cink volt, suttyó panelpatkányoktól is.
Ma is az.

suckall88 2014.09.02. 01:15:18

@Mercel: Bizonyára még te is érzed a különbséget a tiéd, és az enyém között...

Dogeba 2014.09.02. 05:27:40

Piszok sok hozzászólás van ezért biztos írták már előttem is.
A gomb vagy nem eredeti vagy leesett róla a fém(vagy annak látszó) kupak.
Ezt azért gondolom mert a gomb külső rádiusza merőben más mint a többi állítógombé. Elég egy goromba utas és tud ilyen sérülést okozni a szerencsétlen autónak.

Schütii 2014.09.02. 06:20:53

Nem gyári... De miért nem gyári? Csak nem letört az eredeti? Az sem kisebb gáz semmivel.

Schütii 2014.09.02. 06:23:47

@GrandBalázs: Utángyártott Mercedes nyomógomb? Ejha...

Oldm4n 2014.09.02. 06:28:53

@Hun_Fighter: Én finomítanám annyiban, hogy semmilyen autót nem veszek 1994 utánból (a kötelező autóipari riszájkling bevezetése jurópban. Persze, ez 1992 volt, de a gyárak készletei két év után futottak ki. Na itt figyelhető meg egy látványos és általános minőségi romlás.) kivéve ha új. De ott is megnézem, mit is kapok a pénzemért a következő hét évre...

Ami a többieket illet: Látom, szépen összejöttetek. Szerintem az a legnagyobb baj, hogy istenigazából nincs módja egy átlagmagyarnak 10-20-50 különböző autót használni, kipróbálni, vele élni, ezért aztán csak ködös elképzelései vannak a márkákról, azok gyengeségeiről, erősségeiről. Ezt a fajta tudatlanságot, tapasztalatlanságot arroganciával és pökhendiséggel pótolja. Ezért persze marha jól szórakozom rajtatok! (Az Audi egy drága Skoda és társai) :D

Oldm4n 2014.09.02. 06:30:07

@Schütii: Tapasztalat - Egy hisztériás rohamot kapott gyerek simán lerúg egy acél ablaktekerőt úgy, hogy eltörik. Mit vársz egy ilyen darab műanyagtól?

tlacka 2014.09.02. 07:06:18

Feljebb linkeltem a gyári alkatrész fotóját.
Maga a gomb, nem kapható külön. Csak a komplett egység.
A tulajdonos vagy a nepper, akitől vette meghallotta az árát és nem akart ilyet venni.
Utángyártva nincsenek ilyen jellegű alkatrészek. Semmilyen márkánál.
Kérlek, nézzétk meg a linket! Hadd dagadjon a mellem! :)
Egyébként ha jól emlékszem, alu a gomb vagy valamilyen fém.

Shadowbull 2014.09.02. 08:07:11

@SwedishRunner: "Tekintve a VW moduláris építkezését, tényleg csak egy drága Skoda. "

Muszaj hulyeseget irni?

Pepejoe 2014.09.02. 08:13:55

Hadném' azt a gombot... Ühüm. Szerintem egy ügyes műanyagos csinál egy ilyen vackot. (én is gyártogattam ilyen izéket, olyan helyen dolgoztam) ülésdöntő pöcök, tükörállító bizbasz, motortanktávtartó izémizé és egyéb kurrens cuccok amiket égen-földön nem kapsz külön, de szétb.sz a vizuális hiánya. Utána már csak azon múlik a gyári hatás, hogy az ember nem prevent ezüsttel fújja le, hanem elviszi szinterezni/krómozni még egy ezresért, tehát ahogy gyárilag kinéz.

Hoffstäiner 2014.09.02. 09:13:48

Én kb. 2 éve ültem egy ilyen 2009-es S merciben és már akkor (2-3 évesen!) ki volt esve ugyanez a fejtámlaállító gomb, plusz az ülésmemória gombjai is kopottak voltak... Szerintem aki megveszi, adna érte 5 misivel többet ha minőséget kapna...

2014.09.02. 09:18:55

@Somebody2014: Az ön által említett autós magazinokat olvasva 2 perc alatt elalszom. De így vagyok a magyar autós média többi tagjával is. Szerintem nem is emberek, hanem szoftverek generálják a oda cikkeket. A Totalcar pedig szórakoztató és emberi.

United Steaks 2014.09.02. 09:55:48

Azért én hajlok rá, hogy a pár éves luxusautót tulajdonló egyed igénytelen fillérb.szását próbálta illusztrálni. Azt pedig esetünkben nem nagyon lehetett másképp. Azt nem hinném, hogy tényleg benézte.

Grifter 2014.09.02. 09:57:39

@ommm: Valószínű, mert az ott elég egyértelműen nem egy gyári kapcsoló, hanem egy utólagos. Teljesen másképpen néz ki, mint a többi, mind kialakításban, mind festésében.

mel gibson 2014.09.02. 10:03:01

tök igazad van ommm.ez szégyen.
egy s osztálynál egyszerűen NEM KOPHAT le a festék a gombról.

madbalee 2014.09.02. 10:16:22

Azert jo lenne megtudni a kis gomb kis törtenetet, mi törtent vele. Ugy valszeg egeszebb lenne a kep.

SimonGábor 2014.09.02. 10:48:31

Srácok, hiába írtok bármit is, bármilyen stílusban, mert omm-nak lesz igaza, és ha nem, egyszerűen kitilt, mindenféle érv nélkül. Ennyi. A totalcar már rég nem az ami, annó a szakmaiságért, meg a két tévésmajom miatt jártam ide , mert kurvajók voltak.
Most meg ezek az omm-féle önelégült blikk szintű valamik vannak, és csak röhögni lehet idejárni, hogy mekkora lúzerek.

ommm 2014.09.02. 11:16:35

@SimonGábor: Ez így van. Ez mindig is egy száraz, szakmai lap volt. Megrégenmindenjobbvolt.

rahsol (törölt) 2014.09.02. 12:03:03

@Grifter: Pontosan. Az eredetinél természetesen a fejtámla élei is le vannak kerekítve:
www.ebay.de/itm/331305586832

Az eredeti letört, és mivel kupakot nem lehet külön kapni, csak komplett kapcsolóblokkot, móricka megheftelte. Mondjuk elég vicces, hogy valaki úgy okoskodik a minőségről, hogy két geometriai formát nem bír összehasonlítani :)

daytona500 2014.09.02. 12:04:17

Azt azért illett volna felfedezni, hogy az a gomb tök más mint az összes többi mellette.

Somebody2014 2014.09.02. 12:53:15

noob johnson
Nyilván egyéni ízlés kérdése a dolog. Én sem követendő példaként hoztam fel a német magazinokat. Csak azokban látni a befektetett munkát, igényességet. A Totalcaron sajnos nem mindig. Ezt sokszor tudják ellensúlyozni szórakoztató és élvezhető írásokkal, de sajnos az ilyen megalapozatlan, bulvár, totálisan értéktelen írásokból (legyen az cikk, vagy blog teljesen mindegy) túl sok van. A Totalcar alapvetően laza és szórakoztató stílusát én magam is kedvelem, az igénytelen bulvárt nem. Mi lesz a következő blog témája? Győzike VW CC-t használ, ezért vacak? Nevetséges.

Hurri Kán 2014.09.02. 13:34:24

Tényleg ennyire nincs miről írni?

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.09.02. 14:09:55

A gyártók nem abban érdekeltek hogy 10 év felett is tartós autókat gyártsanak. Aki újonnan vette az rendszerint 2-3 (max 4-5) évente újít.
Aki meg használtan vette annak semmi köze a gyártóhoz, ha eredeti reklámtörülközőt vagy posztert vesz legfeljebb...

shwarcz bácsi 2014.09.02. 16:37:12

ez az S merci pedig nagyon fasza kis gép. sokat használtam egy 5.5 V8 4 matic-ot. kurvára nem számít, hogy lekopott az ülésfejtámla állítógombján a festék.

SwedishRunner 2014.09.02. 20:06:38

@Shadowbull: Muszáj. Az M GmbH-tól biztos sok mindenre van rálátásod, de van amire nincs. Nekem a gépjárművekben található elektromos hajtásokra/elektromos részegységekre van rálátásom. Ezek azt hiszem azért nagy mértékben befolyásolják a benn ülő komfortérzetét.

NperA 2014.09.02. 20:49:15

Kerámiagombos BMW kell, a Merci addig volt jó amíg Csikós vásárolta őket :-)

jürgen baromartz 2014.09.02. 22:56:31

@ommm: de (ezek után) azt azért, ugye, elismered, hogy ez egy rosszul (nem elég pontosan/harsányul/pikírten/etc.) megfogalmazott blogbejegyzés? mert, tudniillik, én szeretem azt gondolni magamról, hogy nem vagyok funkcionális analfabéta, és a humort is érteni szoktam (a tiédet is), de az irónia most valahogy nem jött össze.

Shadowbull 2014.09.03. 06:40:05

@SwedishRunner: ertem. Tehat ha egy A8ban ugyanolyan ablakemelo motor van mint a Superbben, akkor mindjart Skodava valtozik?

Pedig tudod hogy sose szabad fullba nyomni a kretent...

Takumi Fujiwara 2014.09.03. 14:16:05

@ommm: OFF, de érdekel nagyon: Mikor lesz esetleg ismét Parkoló Parádé, vagy hasonló rendezvény? :)

másik oldalon 2014.09.03. 14:32:46

@ommm: "Gondolom, az nem esett le, hogy ott volt a mostani tulajdonosa..."
Azt hittem egy tulajdonosa volt, mintha azt írtad volna az elején, itt: "egyik kellék egy 2009-es, első tulajos, makulátlan előéletű"
" magyar nyelv apróságai, ha azt írod, hogy mostani, akkor volt előző tulaja is, tehát nem első tulajos, vagy most akkor mi van? se nem makulátlan, se nem első tulajos, és a gomb sem gyári, ez olyan fele sem igaz blog volt.
Ennyi.

DemoJoe 2014.09.03. 16:32:29

Védőfóliával kifed kályhaezüsttel lefúj. Hát hogy lesz belőletek így nepper? Minden trükköt el kell árulnom?
690-ért tök okés kályhaezüst alkoholos filcet kapni...
Amatörök...

Scaleo 2014.09.04. 00:10:48

@jürgen baromartz: Igen, én is úgy érzem, hogy maga a poszt kicsit mellément. De a Pista is ember, ő is tévedhet; ezzel önmagában semmi gond nem lenne szerintem.

outtatime 2014.09.06. 09:48:32

Akkor végülis kismagyar, kicsit buzerált kilométer-számlálós, kicsit kendács-karbantartott, nagy álom kicsiben?
Tulajdonképpen az írás a takaró hossza kontra rögvalóság irónia?

Kódolja ki valaki, megöl az ideg! :)

sien 2014.09.18. 09:17:35

@Ikukám: vicces kis trollhadtest vagytok, látom rutinnal. de abba belekötni hogy a mostani, hát bazdmeg :D

rashy729 2014.10.09. 12:13:15

@Ikukám: Ugye nem arról a "karcról" van szó ami igazából a műszerfalon lévő krómcsík tökröződése? Ha igen, akkor nem te vagy az első aki benézte.
süti beállítások módosítása