Nem kell ide semmit írni. Analóg szuperautó-teszt. EVO Magazine, respect!
Minden idők legjobb autótesztje
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.08.18. 18:16:53
Pinter Csaba 2014.08.18. 18:59:44
Ugyanez igaz a McLaren F1-re, mennyire brutális vadállat volt már a 90-es évek elején, ma a P1 ugyancsak porszívó hangú takarékos játékszer, nem tetszik a trand ami felé a McLaren meg a Pagani elment.
A Pagani meg a McLaren ma már nem borzolja úgy a fantáziám, mint a 90-es években, pfúj turbómotor, pfúj turbólyuk!
Legalább a Ferrari meg a Lamborghini (egyelőre még) megmaradt a nagy köbcentis szívómotornál a csúcsmodelljeikben (Aventador,LaFerrari), remélem ez így is marad!
Viszont a Porsche kakuktolyás nálam, hiszen a 918-as (ami a Carrera GT szellemi utódja) bár szivó, mégis összement az motorja a hibridizáció miatt, szóval már az új Porsche sem tetszik annyira, mint amilyen állatul a Carrera GT tetszett! Nem tudom, 10-20 éve még állat kocsik voltak, a maiak meg...nem kellenének. Max egy Ferrari vagy Lamborghini.
h.pityu 2014.08.18. 19:13:57
h.pityu 2014.08.18. 19:34:09
suchen.mobile.de/auto-inserat/mclaren-andere-f1-dortmund/197461353.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=137&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
poggY 2014.08.18. 19:42:57
Ahogy kúszik az úton: F50
Amelyik a legdögösebb: F1
A legjobb kormány : Huayra
Jaj, hát hogyan válasszak?!
Megveszem mindent. Hitelre, önerő nélkül.
Leon61 2014.08.18. 19:49:00
martineden 2014.08.18. 19:50:15
h.pityu 2014.08.18. 20:31:10
az egy zonda, nem huayra
BeeKnight86 2014.08.18. 20:35:41
Tokeletes analog szupersportok, ugyanazt el lehet roluk mondani mint amit a 80as evekbeli GTI-rol, de akarmennyire is nedves nosztalgukus kapcsolatokat apol itt barki azokkal vasakkal, mit sem valtoztat a tenyen, hogy minden tekintetben sokkal jobbak az adott markak aktualis modelljei.
A test csodas, olyan 2014es Need For Speed csak nem 97ben es nem a szamitogep alott jatszodik...
szmoker (Homo Trollicus) 2014.08.18. 20:36:41
Lyézusom!
:)
Amúgy meg F1.
Vagy Porsche 959. Sajnálom, hogy kimaradt.
Kb 15 éve Budán láttam egyet, pár hónapig rohadt az Lajos út környékén.
szmoker (Homo Trollicus) 2014.08.18. 20:43:55
Pasas 2014.08.18. 20:46:55
BeeKnight86 2014.08.18. 20:48:50
Iron212 2014.08.18. 21:02:51
Iron212 2014.08.18. 21:05:25
Tirpákium 2014.08.18. 21:09:40
w a s d 2014.08.18. 21:42:42
Kegyetlen 2014.08.18. 21:49:03
Kannás 2014.08.18. 21:50:45
gumifust 2014.08.18. 22:03:52
köszi, hogy megosztottad !!!
Oleg Gontar 2014.08.18. 22:39:18
waldorfbalcon 2014.08.18. 23:03:19
betm3n 2014.08.18. 23:18:08
Meglepő.
De jó hallgatni azokat a hangokat és nézni a képeket :)
zsoci 2014.08.19. 00:17:47
ovrdooze 2014.08.19. 01:15:45
Pasas 2014.08.19. 02:15:40
victor vacendak 2014.08.19. 06:10:13
meg a szakértés, hogy a régi nagy turbók pont olyanok, mint a mai kis turbók.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.19. 06:47:17
Bassboy 2014.08.19. 08:00:47
A világ változik, ez a fejlődés része. A technika eljutott már oda hogy ezek is lehetnek jó autók.
Juszt 2014.08.19. 08:20:14
Cirkálnak egy kanyargós úton, néha odaba**nak nekünk némi motorhangot, de amúgy pofázás végig. Ez kit érdekel? Mindenki tudja ezekről az autókról hogy csodák, jók, gyorsak, feszesek,hátul hajt mindenhol hajt... guglizni mi is tudunk.
Hol van egy rendes gyorsulásmérés mondjuk 2-300 ra? Egy fékteszt 200 ról mondjuk, semmi pályázás, semmi össznépi gyorsulás vagy pályanapozás... ez hígfos, mint lassan minden a tévében.
madbalee 2014.08.19. 09:16:51
Hengerürtartalomban lehet, de teljesitmenyben ugyanannyit le tud adni a 918-as benyamotor, hiaba lett 2-vel kevesebb a henger is. Ennyit fejlödött a technika. Amugy az elektormotoroknak van jo hatasa is. Nekik köszönhetöen mar rögtön mindig van nyomatek a fordulatszam legaljatol, ami eleg kellemes.
Masik ami inkabb praktikum. Ezekkel is kell neha csak ugy közlekedni, es mondjuk kruzolni a strandon, vagy a belvarosban egy full csendes villany üzemmod kellemesebb.
Ezek a turbok amugy nem azok a turbok amire sokan felhorkannak.
Mivel sajna ezekböl a kocsikban alig parban ülhettem, es összesen 2 volt ami ment is közben nehez iteletet mondani. Földi halandokent barmelyikkel mennek akar csak par szaz metert is. Gyerekkori nosztalgia miatt az F40 kellene, de az nagyon:)
(kakuktolyas :))) )
2014.08.19. 09:50:52
hümm… minden tekintetben? Tényleg érdekelne, milyen szempontok szerint osztályozzuk ma a gépjárművek fejlődését. Merthogy a 90-es évek eleje óta szvsz nem sok új termett a nap alatt. Evolúciós zsákutcák, erőltetett „zöldülés”, design, és természetesen a „processzort-érintőképernyőt a hamutartóba is!” irányelv. A mai autókról nagyjából annyi a szerény véleményem, hogy egyéniség nélküli, egykaptafára készült guruló multifunkciós eszközök, kényelemre kihegyezve, de azok a bizonyos forradalmi újdonságok, amiket ma is használnak, alapjaiban úgy 20-25 évvel ezelőtt születtek, amikor a gyárak még a pályákon versenyeztek, és a cél nem az volt, ki tud nagyobb felbontású lcd-t tenni a műszerfalba…
madbalee 2014.08.19. 10:33:35
Valahogy ugy tünik, hogy bizonyos technologiak/tartossag fejlödese vezetett ahhoz, hogy a reg feltalalt vivmanyok szeleskörü sorozatgyartasba kerüljenek az elmult 25 evben. Turbo, valto szelepvezerles, ikergyertyak, ha jol tudom lassan mar mind vagy 60-100 eve is müködtek igaz föleg csak versenygepekben.
Talan a biztonsag ami valoban az utobbi par evtizedben hozott jelentös ujjitasokat. (Legzsakok, ACC, tolatoradar,stb.)
Összegyüjthetnenk azokat az ujitasokat amiket az elmult 25 evnek köszönhetünk.
Belabacsi76 2014.08.19. 10:43:11
De a lambok jo idoben napi hasznalatban vannak. Es orom arra kelni, hogy elindul a melygarazsban egy lambo :D
Itt egy elado F50 1,200,000 CHF: en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/ferrari/f50/17121633
Mclaren P1, 1,700,000 CHF:
en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/mclaren/diverse/17242644
venturaea 2014.08.19. 11:53:27
Én az ilyen autókat nem engedném közúti forgalomba és a Porschét nézegetném a nappalimban.
Negrogo 2014.08.19. 12:23:01
smoothsailingcarclub.files.wordpress.com/2011/02/liberty-walk-f40.jpg
Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.08.19. 13:39:08
Szerintem a 911es áll a legközelebb ahhoz amit még hagyományos autónak lehet nevezni, én F 430est vezettem még illetve Gallardót, a Turbó mellettük kifejezetten civilizált.
Merem feltételezni hogy az ennél drágább sportkocsik sem a gumióvszer élményét nyújtják. Már csak abból is hogy az élmény autós cég tulaja szerint a flottában szereplő Murcielagót nem is adják oda civileknek mert túl vad darab.
Őszintén szólva a magunk fajta amatőröknek a Turbó is sok, ha nem playstation joysticckel kel irányítani :)
Pepejoe 2014.08.19. 17:30:04
Amúgy a 12.59-nél látható elektromos tükörállító "joystickkorong" szerintem a 90-es évek eleji Opelekből származik, direkt ezért lementem a parkolóba és megnéztem. Legalább ennyi már biztosan megvan egy saját F1-hez, alig hiányzik már csak ez meg az.
Ja, az F1: középen ül a fickó és jobb kézzel vált egy full angol gyártású autóban, milyen érdekes, hogy mégis erőltetik ezt a jobbkormányos-balkézzel váltunk és balközlekedésű hülyeségüket. Véleményem szerint tudják ezek hogy mi lenne a normális de nehogy már nekik, a nagy szigetországiaknak megmondjon bárki bármit is a világon, lásd. font-euró.
Vajon mi sípolhat-vinnyoghat a végén abban az F1-ben?
LadaFan 2014.08.19. 18:05:52
Te valami igazi gyökér lehetsz. Az összes pénzem felteszem arra, hogy az IDE KOMMENTELŐK KÖZÜL BIZTOSAN SOHA SENKI SEM FOGJA VEZETNI A VIDEÓBAN SZEREPLŐ EGYIK AUTÓT SEM, így itt a te véleményed sem ér sokkal többet, tudod...
De nem ezért vagy gyökér. Hanem azért, mert Pintér Csaba leírta, hogy a hangjuk miatt porszívók (ebben egyet értek, ha voltál már F1-en 10 éve meg mostanság, akkor tudod ott is mi a dörgés, kb ugyanez a szitu) és ezért nem tetszik neki. Ja, nekem is jobban tetszik az F1 hangja a P1-nél és a Zonda hangja a Huayra-nál, de szerintem evvel mindenki egyet ért! Nehogy már vezetni kelljen őket, hogy meg tudd állapítani, hogy neked a kis köbcentis turbós vagy a nagy köbcentis szívómotor hangja tetszik jobban. Érted? Nem, nem érted.
LadaFan 2014.08.19. 18:13:21
kkn 2014.08.19. 19:53:14
Na jó, egy jobbossal nem ennyire rossz a helyzet, de sajátnak nem kellene.
Ma már baromi macerás lenne egy ilyen átállás. Amikor mifelénk ez megtörtént, töredék autó mászkált.
Pepejoe 2014.08.19. 20:14:15
Gondolom ezért nem éri meg még egyszer sem (szóval hogy legalább elmondhassa az ember) az életben ilyen autót "vezetni" mert ez így csak az éhes oroszlán ingerlése a rácson keresztül.
Az 50 meg 90 km/h-hoz kicsit sok az az akárhány 10 rongy. Nekem messze nem érné meg.
Nem is vezettem ilyen autót de azért egy NSX-et, 840-es BMW-t, Integrale EVO II-t valamint egy S2000-est betettem a "tarsolyba" és úgy vezethettem, ahogy akarom, bár az átmeneti tulaj mellettem ült (nepper). A 928-as Porschet nem adta oda de nem is ragaszkodtam hozzá, azért elvitt egy komolyabb körre.
Az azért furcsa, hogy mocis nyíltnapokon (inkább két keréken élek) különösebb gond nélkül odaadták (legalábbis 8-9 éve) pl. az 1000-es GSX-R-t, pedig ott aztán álló helyzetben is be van programozva a gép sérülése. Egy srác ahogy ráült, lassított felvételben szép lassan eldöntötte jobb oldalra. Azonnal 100-200.000 Ft.
Pepejoe 2014.08.19. 20:21:53
Igen, azt el is felejtettem hozzátenni, hogy nálunk is baloldali közlekedés volt 60-70 éve vagy mikor és egyik napról a másikra változott ez meg de az általad is mondott ok miatt nem volt olyan gáz átállni.
Azért a Gödöllői Hév még őrzi a hagyományt, egyszer le is késtem miatta az egyik járatot, valahogy nem mellettem állt meg és mire átfutottam a túloldalra, el is ment. :D
kkn 2014.08.19. 21:02:12
mnl.gov.hu/a_het_dokumentuma/jobbra_tarts.html
Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.08.19. 22:35:58
ÉS azért őszintén, inkább előtetes para és alázatos hozzáállás, meg mitfárer a kölcsönadó cégtől, mint a kb 2 millás önrész pergetése.
Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.08.19. 22:41:16
Cooper911 2014.08.20. 00:06:15
Könnybelábadt a szemem amikor azt a bevágást megláttam az F40 váltóbotjáról. Egyszerüen lenyűgöző az az autó úgy ahogy van, az utolsó csavarjáig.
LaFerrari? Hagyjál már...
LadaFan 2014.08.20. 11:18:26
outtatime 2014.08.20. 12:54:49
Mondjuk egy Iso Grifo-t.
Majd ha lesz Csikós úrnak, akkor körülfényképezem.
Manarola (törölt) 2014.08.20. 18:19:10
Cooper911 2014.08.20. 21:11:36
///M_Straight_six 2014.08.21. 08:45:05
Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.08.22. 00:17:33
Erre gondoltam amikor a tiszteletet emlegettem...