Így kell veszíteni

  2014. június 18. - ommm Címkék: videó marquez motogp rossi katalán

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Nem tudom, hányan figyelik olvasóink közül a MotoGP-bajnokságot, de remélem, minél többen, mert amit idén ezek a határtalan zsenik előadnak, az nem semmi. Kőkemény küzdelem, nem ritkán 330-as tempó felett de úgy, hogy a hátunkon feláll a szőr és nem lehet kibírni legalább egy baszdmegeztnemhiszemel nélkül.

Körülbelül 47-szer izgalmasabb, mint a Forma-1 és ami még érdekesebb: kívülről nézve nincs átszőve annyira politikával és mocsokkal, mint a pályaversenyzés királykategóriája. Nem röpködnek percenként feljelentések, nem nyúlnak bele a versenyzők eredményeibe kéthetenként a bírák és egyáltalán: sokkal több benne a sportérték és a szórakozás is.

A Katalán Nagydíj ismét jó mozi volt. Mint egy iszonyatosan izgalmas és jó akciófilm, főszerepben Rossi, a csodagyerek Marquez és a többiek. A Yamahánál végre találtak valamit, Rossi jól is ment, sokáig vezetett, de aztán a végén Marquez megfogta. Egy olyan csatában, amely felidézte a régi Rossi-Stoner küzdelmet. A világ legjobb motorosait öröm nézni, főleg lassításban, minden apró csodát, amit percenként tesznek ezekkel a 250+ lóerős motorokkal, valami elképesztő és hihetetlen egyben. Nézzék meg, hogyan fékezik meg a motort keresztbecsúszva A RÁZÓKÖVÖN, hogyan tartják meg kigyorsításon a gigantikus erőt akkora tapadási felületen, mint két felnőtt tenyér, hogyan húznak el centiméterekre, szinte összebólintva egymástól...ehh.

És Rossi veszített, a Honda tempójával egyelőre nem tudnak mit kezdeni. De veszíteni is tudni kell. Óriási és fair csatában, a végén jót nevetve az egészen és egymás vállát veregetve. Valamint elismerve saját hibánkat és hangosan röhögni egyet az egészen... Mert remek buli volt. És ők élvezik magát a motorozást. Ez látszik rajtuk. És ez nem látszik a Forma-1-es pilótákon.

Lewis Hamilton is ott volt a helyszínen, talán ragadt rá valami.

via: Axisofoversteer

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr776339683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toto92 2014.06.18. 10:54:15

Az idei MotoGP szezon a bizonyíték arra, hogy nem feltétlen kell a VB címért vérre menő csatának lenni ahhoz, hogy érdemes legyen leülni nézni valamit.

Shadowbull 2014.06.18. 10:57:26

Pista, tenyleg minden technikai sportnal le kell irni hogy mennyivel izgalmasabb mint az F1? Tok mindegy hogy rally, WTCC, Le Mans, Moto GP, salakmotor, autokrossz, ovisok labhajtanyos nagydija a homokozo korul?

Oke, megertettuk hogy neked nem izgalmas az F1, de akkor nem kell nezni oszt kesz.

En sem nezem sem a WTCC-t, sem a Moto GP-t mert en meg ezeket tartom halal unalmasnak, tobbirol nem is beszelve. Speciel most hetvegen veletlenul odakapcsoltam erre a versenyre, 5 percig birtam nezni... WTCC detto, DTM meg talan hivatalbol erdeklhetne de abbol sem birtam meg egy versenyt sem vegignezni...

Szoval az hogy kinek mi az erdekes meg a csucs, az erosen egyeni erdeklodestol fugg.

TomP · http://pokolikocsik.blog.hu 2014.06.18. 11:00:44

Pár éve nem néztem a MotoGP-t, így eddig még nem láttam ezt a lábkirakásos stílust. Honnan jött ez? Marquez hozta?

an-dee 2014.06.18. 11:27:05

Rossi "hozta". Én nezem ha tehetem a wtcc, dtm, f1, rally meg ahol kerekek forognak, és nekem is az F1 tűnik a legunalmasabbnak.

soibegin_ 2014.06.18. 11:32:09

@TomP: Rossi kezdte, s talán Lorenzo követte - akkor még...

Szkotti 2014.06.18. 11:46:38

@soibegin_: És mit tudni, miért csinálják? Igazítják a golyszikat, vagy mi? :o)

BruceWillis 2014.06.18. 11:48:02

@soibegin_: És mire jó? Mért van rá szükség?

ommm 2014.06.18. 11:56:05

@Szkotti: Rossi szerint így lassul jobban a motor és nem zsibbad el a lába.

ommm 2014.06.18. 11:57:10

@BruceWillis: Illetve stabilabb féktávon.

mr_a 2014.06.18. 11:58:22

@TpomP @Szkotti @BruceWillis - a salak/krosszmotoros stílusból hozta be Rossi. állítólag, ha a kiteszi a lábát, akkor még a kanyarodás előtt a kanyar belseje felé helyezi a súlypontját, ez segít a kanyarvételnél. meg talán légfékkent is jól fog - megnöveli a felületét, amibe a levegő ütközik. igazából szerintem csak minél szélesebb akar lenni, nehogy beszúrjon mellé valaki a kanyarban, s már annyira megszokta, hogy edzéseken is ezt teszi. :)

banfwd 2014.06.18. 11:58:44

@BruceWillis: laikusként azt mondanám, hogy csökkenti a légellenállást így segítve a fékezést. Vagy így tartja stabilan a vasat fékezés alatt. De lehet nagy baromságot mondtam, majd a hozzáértők megmondják a tutit.

s4tch 2014.06.18. 11:59:24

@Shadowbull: írj te is blogot, és írd le, hogy unalmas a wtcc. (szerintem is az, ahogy az f1 is)

a blog alapvetően véleményműfaj. azzal, hogy kifogásolod, hogy a szerző megjeleníti a véleményét a posztban, magát a műfajt támadod és/vagy bizonyítod, hogy nem érted a műfaj lényegét.

P12_dCi 2014.06.18. 11:59:48

@Shadowbull: Én sem tudok végignézni egy WTCC futamot, hiába van ott Michelisz Norbi, úgy sem köti le a figyelmem. A motorversenyekkel ugyanez a helyzet. Viszont az F1-et imádom.

banfwd 2014.06.18. 11:59:58

@banfwd: na közben Pista megelőzőtt. :)

alprazolam 2014.06.18. 12:07:14

szerintem meg azért teszik le a belső ív felé eső lábukat, hogy ne tudjon hozzá közel menni az, aki belső íven akar előzni, ha mégis, akkor fel lehet háborodni. A hátulról jövőnek psychés gátat jelenthet nekimenni egy élő végtagnak.

BruceWillis 2014.06.18. 12:12:57

@ommm @mr_a @banfwd @alprazolam: A jobb lassulást, és a pszichés gátat értem, de hogy ettől stabilabb azt nehezen tudom elképzelni. De gőzöm nincs, nem motorozom, ettől még igazatok lehet :)

Marcellusca 2014.06.18. 12:21:01

Na, ezért (is) Il Dottore The Doctor. :D

macman507 2014.06.18. 12:23:19

Amióta nincs Palik, mint F1-es kommentátor, alig néztem Forma 1-et, aztán visszajött a kedvenc Raikkönen és így már nézhető lett azért.
Moto GP meg mindig is jó volt, ott is volt sok technikai váltás, valahogy kicsinek tűnnek már ezek a motorok alattuk :)

bono92 2014.06.18. 12:23:44

@Shadowbull: Kérlek mondd el nekem, mi az izgalmas az idei Forma 1-ben? Én alapvetően imádom az autósportot, igyekszem nézni a legtöbbet. Kis pisis korom óta nézem a Forma 1-et, egy eléggé népszerű Forma 1-gyel foglalkozó facebook oldalt vezetek, de 2-3 éve már nem igazán hoz lázba az F1, mert szar lett, unalmas lett, csak a politika, agyon szabályozott, agyon büntetett szar lett. Ettől független ki nem hagynám semelyik futamot, és bújom a híreket, de már nem dobog érte úgy a szívem, mint anno, kiskoromban.
Az meg, hogy pl a WTCC vagy a MotoGP halál unalmas, na ez egy orbitális nagy faszság, már elnézést a kifejezésért. Tessék szépen leülni és megnézni, ne csak a száj járjon látatlanban. Telis tele vannak izgalmas akciókkal, előzésekkel. De tudok még jobbat mondani: BTCC. Na ott vérremenő küzdelem van, nincs kegyelem. Az az igazi túraautózás. Alapvetően a túraautózás izgalmas.

Marcellusca 2014.06.18. 12:27:30

Ja, és egyetértek a poszt-tolóval: az idén minden technikai sport (még a fűnyíró verseny is!) sokkal jobb, izgalmasabb lesz, mint at F-1. :(
És, igen, Hamiltonnak bőven lenne mit tanulni ezektől a fiúktól! Nem sírás, picsogás, hanem a férfias küzdelem után gratulálni a nyertesnek! (Bár, aki ennyit picsog, az nem képes a férfias küzdelemre sem.)
Sajnálom, hogy lekerült a MotoGP a Eurosport műsoráról (bezzeg a tenisz, az mennyivel izgalmasabb! :(), így nehezebben követem a szezont. :(((

Shadowbull 2014.06.18. 12:37:40

@bono92: "mi az izgalmas az idei Forma 1-ben?"

ha ezt a kerdest felteszed akkor tok mindegy mit irok.

Az F1 mindig is egy agyonszabalyozott, agyonbuntetett sport volt, semmi uj nem jott az elmult evekben ilyen teren.

A iden a szabalyvaltozasok miatt lett izgalmas, es egesz jo versenyek is vannak, de az elmult 3-4 szezon is teljesen jo volt.

Neztem WTCC-t, egyszeruen nem bir lekotni, unalmas technika , nincs tempo, hulye szabalyok (forditott rajt, mivan?) A Norbi miatt neztem meg parat de egyszeruen nem bir lelkesiteni. A turaautozas semmilyen formaban nem tud izgalmas lenni, anno a 90es evek elejen neztem nehany DTM futamot, de az se kotott le annyira. Valahogy az hogy utcai autok versenyeznek maris unalmassa teszi az egeszet.

MotoGP detto, eleve a motorverseny nem erdekel, nem ismerem a pilotakat, es igazabol nem is akarom oket megismerni.

Az F1 meg tenyleg a technika csucsa, meg minden korlatozasaval egyetemben is, azoknak az autoknak nincs egy porcikaja sem, amit utcai autoba szerelnenek, van taktikai csata, ahhoz hogy atlasd az egeszet bizony el kell olvasni a verseny utani reszletes elemzeseket is, pont ezert a verseny maga annyira tobbretegu es komplex hogy igazabol nem er semmi a nyomaba SZVSZ. A versenyzok pedig gyakorlatilag kisgyerek koruktol fogva erre kivalogatott ritka tehetseges sracok egytol egyig. Az hogy milyen a szemelyiseguk kulonosebben nem erdekel, nem akarok baratkozni veluk.

an-dee 2014.06.18. 12:50:35

@Shadowbull: "nem ismerem a pilotakat, es igazabol nem is akarom oket megismerni."

Erről az American History X jut eszebe: "nem ismerem a négereket de attól még utálhatom őket" (KKK-ról volt szó benne)

Johhnyz 2014.06.18. 12:51:12

A Forma1 ma már kb közröhely kategória, lassú halálra van itélve. (mint kb. az összes motorsport).

Csé 2014.06.18. 12:54:52

Aranyos, hogy Pista rittyentett egy jobb MotoGP futam után egy ilyen semmitmondó reklámbejegyzést, és közben röpködnek a kommentek is :D Darázsfészek ez, nem más...

Részemről az F1 még az elmegy kategória, WTCC-t nézném, ha lenne Eurosportom, a DTM és a MotoGP nekem halál unalmas, pont ahogy Pistának a fordítottja. Kár ezen veszekedni, mégis mennyien megteszik :D ShadowBull-al értek egyet, hogy kinek mi tetszik, szubjektív, és maradjon is annak...

A Paliktól meg most a Szujótól agyhúgykövet tudok kapni, artikulátlan sikítást hall az ember péntek-szombat este a bulinegyedben épp eleget, nem akarom ezt még egy autósport versenyen is kapni, ahol inkább a motort szeretném fülelni (bár a mostani F1 ebben nem partner :( )

baltazar72 2014.06.18. 12:55:32

A MotoGP is volt unalmas. De amit most a Doctor és az ifi ZSENI alakít, az valóban a motorsport csúcsa.

kecskebeka 2014.06.18. 12:56:04

@Shadowbull: Az cikk írójának minden szavával egyet értek és igen le kell írni hogy ezerszer jobb mint az F1 !!!!!!! De egy mezei futóverseny is jobb annál Pont a múlt héten olvastam egy cikket hogy drasztikusan visszaesett az F1 televíziós nézettsége De te azért nézzed csak nyugodtan senki nem akar lebeszélni róla lehet hogy te leszel az utolsó mohikán Csak vigyázz nehogy infarktust kapj a rengeteg izgalom miatt

Shadowbull 2014.06.18. 13:06:20

@kecskebeka: miert kene leirni? Mert ha gorcsosen bizonygatsz valamit akkor az ugy lesz?

Ciri 2014.06.18. 13:22:37

@Shadowbull:

Nem általánosságban volt mindig unalmas az F1, hanem most az. Lehet, hogy most rosszabb, mint öt éve, de lehet, hogy jövőre meg jobb lesz. Most viszont élvezhetetlen, mint verseny. Erről a technika, a versenyzők és a szabályok tehetnek.
Az meg, hogy a technika csúcsa (az), pont leszarom, mert például elvették a gyönyörű hangját, amit jelenleg MINDENKI utál, még azok is akik benne vannak.

A cikknél maradva, a MotoGP-hez képest egy nulla. Nézőként.
(A WTCC meg a DTM nekem is uncsi)

Szerintem.

Shadowbull 2014.06.18. 13:27:24

@Ciri: "Most viszont élvezhetetlen, mint verseny. "

Szerintem meg nem. A legutolso verseny is nagyon jo volt, es volt mar iden is tobb ami messze atlag folottiek voltak. Bahrainban amit levagtak a Mercik a vegen az meg egyszeruen szenzacios volt.

Nyiri 2014.06.18. 13:42:29

Motorozás nagyobb buli mint az autózás. :) Régen F1 párti voltam most már nagyon nem szeretem. :(

mrobi 2014.06.18. 13:42:45

@Shadowbull: a monteráli futam azért volt jó, mert kiszállt a két merci, meg az amúgy is jó pálya, de a többi futamon nem tudom mi volt neked olyan izgalmas, ha a MotoGP-t meg unalmasnak tartod.

Shadowbull 2014.06.18. 13:50:08

@Nyiri: motorozni en is nagyon szeretek. motorversenyt nezni meg nem :)

Thor71 2014.06.18. 14:21:32

Gyerekkoromtól néztem az f1-et. Múlt idő. Szeretek mindent ami gurul és pöfög :) de most az f1 olyan mint egy néma film, csak nem zongora megy közben hanem valami szánalmas brummogás. Életem egyik legszebb élménye volt félig süketen hazajönni 91-ben a Ring-ről :). Ja és a MotoGp is volt szar,ez sajnos tény de azért ott hamarabb rájöttek hogy senkit nem érdekel hogy pl. kinek van jobb kipörgésgátlója...

Mazzzzu 2014.06.18. 14:27:28

@Shadowbull: "Valahogy az hogy utcai autok versenyeznek maris unalmassa teszi az egeszet."
De fura ízlésed van.. én pont azt szeretem ha legalább kívülről hasonlítanak utcai autókra a versenyautók. :D

Bár a cikk témája nem ez, de én nem tartom, eddig se volt, unalmas a Forma-1, de nem értem a károgást, hogy lassabb a F-1? Ha csak szó szerint végsebességre értem, gyorsabb mint a V8, na mindegy nemérdekes, túlszabályozott és túlbüntetett sorozat, de van ott verseny is, talán kevesebb mint a Moto GP-ben, bár engem is hidegen hagy a motorveseny, hiába hűdeizgi

bono92 2014.06.18. 14:34:49

@Shadowbull: Eddig 7 futam ment le az F1-ből és 2 volt izgalmas, a többi meg halál unalmas volt. Tudom, hogy Neked, mint mérnök, az is fontos, hogy mennyire fejlett a technológia a sorozatban, de ettől még be kéne látnod, kicsit megölték a versenyt az F1-ben. Mert csak ez a lényeg a nézőnek, hogy jók, izgalmasak, akciódúsak legyenek a versenyek. Ehelyett idén a sok megkötésnek hála elég sokszor a vonatozást látjuk, kevés az igazi verseny. Van arról számadat, hogy tavalyhoz képest az adott versenypályákon mennyivel kevesebb előzés volt idén. A bahreini az atomizgalmas volt, a Kanadai is kurva jó volt, de a többit hagyjuk.

mrobi 2014.06.18. 14:51:40

@Thor71:
91-ben teljesen más motorok voltak, mint 2013-ben, szóval eleve rossz az összehasonlításod.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2014.06.18. 15:34:23

@bono92: nezted a legutobbi futamot?
mert ha nem talaltal benne semmi erdekeset, izgalmasat, akkor hagyjuk a picsaba, nincs mit magyarazni...
nekem pl kifejezetten durva volt ahogy ricciardo utolso elotti korben felig a fuvon fekezve elozott...
es ugye utolso korben elozott gyozelemert, akkor volt durva baleset, illetve ezeken kivul is volt par szep elozes.
www.canalplus.fr/c-sport/c-formule-1/pid5576-videos.html?vid=1086467&sc_cmpid=FBSharePlayer
szted ebben semmi erdekes nem volt?

ommm 2014.06.18. 15:47:19

@Csé: Többek között ezért is találtuk ki a LeMans-i rajtnál Várhegyi Ferivel és Magyar Bencével, hogy csendben leszünk. Vitray adta az ötletet, aki Helsinkiben csak annyit mondott a lelkes és szószátyár, fiatal Lapajnak, hogy: Lapajkám, jegyezd meg, a csendnél izgalmasabb nincs.
Igaza volt.

lobster thermidor 2014.06.18. 15:57:08

Ahhoz, hogy ilyen hangulatú legyen a Moto GP, feltétlenül kell a sorozatnak Valentino Rossi, akinek minden tekintetben példamutató a magatartása. Ha ő visszavonulna, akkor ez a szakág is menthetetlenül visszasüllyedne a szürkeségbe. Hiába nyert meg a világbajnoki sorozatokban mindent amit lehetett, mégsem szállt el az elért sikerektől. Az korábbi nagyszerű eredmények, és az elmúlt szezonok sikertelensége után csak csodálni lehet, hogy még mindig van motivációja hétről hétre a nyeregbe ülni, és végigcsinálni a meglehetősen strapás versenyhétvégéket, hiszen ez idő alatt akár lógathatná a lábát is a yachtjáról a tengerbe.
Ha a Moto GP - ben az olyan kissé sprőd figurák lennének a mértékadók, mint Rossi korábbi ellenfelei: Biaggi, Sete Gibernau, vagy amilyen Lorenzo volt néhány évvel korábban, akkor biztosan állítható, hogy jóval kevesebben néznék a futamokat. Jellemző Rossi népszerűségére, hogy a katalán futamon talán nagyobb szurkolótábora volt, mint Marqueznek, a helyi győztesnek.

Thor71 2014.06.18. 16:11:01

@mrobi: Bocsi de a HANG megvolt tavaly is,91-ben még v12 is volt (ferka). Idén nics hang, szerintem egyértelmű hogy az idei technikára gondoltam hang ügyben. Olvasd mégegyszer.

kecskebeka 2014.06.18. 16:13:58

Shadowbull Én nem bizonygatok semmit a tények magukért beszélnek Te próbálsz a szarból várat építeni

kecskebeka 2014.06.18. 16:25:14

@lobster thermidor: Nem tudom ezt honnan veszed De lehet számodra hihetetlen mégis volt moto Gp Rossi előtt is és utána is lesz Vitathatatlan hogy nagyon nagy egyéniség Én több mint 20 éve kísérem figyelemmel a Moto gp t Voltak más legendás versenyzők is és még azt is megmerem kockáztatni hogy Kevin svanc korában láttunk legalább ilyen jó versenyeket Pedig Rossi akkor még a csattogós lepkét húzta

NagyBe 2014.06.18. 16:29:06

Forma-1-et kb '87 óta követem, TV-ben meg, amióta közvetítik. Mindig lelkesen vártam, utánaolvastam a futamoknak, utána a versenyelemzéseket és kommenteket, de az utóbbi 3 évben fokozatosan meghalt a lelkesedésem. Megölték. Még mindig megnézem, de már nem várom izgatottan. Az idei autók orra ocsmány, a hangjuk jó, de ez nem F1, kb mintha az Eurosport Superbike közvetítésben monoton módon brummogó Ducatikat hallanám. De mindezekkel még kiegyeznék, ha nem lenne az ÁTKOZOTT DRS. Ez mi?? FAKE OVERTAKING dear Mr. Todt!!!!!! Megnyom egy gombot a hátul haladó, és KIKERÜLI az elöl haladót (tudom, tudom, azért meg kell dolgozni, hogy 1 sec-re megközelítsd)????? Mindig is imádtam az olyan állatokat, mint Hamilton vagy Montoya, akik akartak és tudtak is előzni. Gomb nyomogatás nélkül is. De ez mű, nincs értéke egy-egy előzésnek.. :/
@Shadow: erre találj ki valamit kérlek és fogadtasd el az FIA-val: ne legyen újra unalmas vonatozás, de ne is legyen műelőzés. Valahol a kettő között.

DTM: én is szeretem a test-test elleni csatákat és itt lehet is, de hogy ide is minek kellett bevezetni az állítható hátsó szárnyat..??

@lobster thermidor: MotoGP jó, és Rossi egy legenda, akit nem lehet nem szeretni, de nézd meg a tavalyi évet, ott mit produkált a kiscsávó (Marquez) és Lorenzo. Rossi - sajnos - csak a hátukat nézte. Vagyis, ha nem lenne (remélem, még jó darabig lesz!), akkor is lenne izgalom.

Pepejoe 2014.06.18. 18:59:34

Nincs is már Forma-1, csak a név azonos. Ez a mostani egy f.s...
Agyonszervezett, agyonbiztosított és egyre többeknek érdektelen, kapcsolni kéne.
Régen még én is követtem, már évek óta nem.
A motorversenyek, az igen, amikor időm engedi.
Kicsit többet kockáztatnak a srácok és mégis többet vállalnak be, minden tisztelet az övék.

bono92 2014.06.18. 19:55:20

@ejszarny: Ezek szerint felületesen olvastad el a másik hsz-emet :) Abban ezt írtam: "A bahreini az atomizgalmas volt, a Kanadai is kurva jó volt, de a többit hagyjuk. "
De úgy néz ki az első hszemet is felületesen olvastad el, mert abban meg azt írtam, olyan nem létezik, hogy egy F1-es futamot ne nézzek meg, és egy népszerű Forma 1-gyel foglalkozó facebook oldalt üzemeltetek.

bono92 2014.06.18. 19:59:53

@NagyBe: "Mindig lelkesen vártam, utánaolvastam a futamoknak, utána a versenyelemzéseket és kommenteket, de az utóbbi 3 évben fokozatosan meghalt a lelkesedésem. Megölték. Még mindig megnézem, de már nem várom izgatottan."

Köszi, akárcsak én mondtam volna ezt! :) Teljesen egyetértek veled.

٩(͡๏̯͡๏)۶ 2014.06.18. 20:13:50

Nagyon reg ota neztem F1-et, de az elmult par evben mar az is nagy szo, ha 2-3 futamot latok.
Bena motor hangok, elozest segito rendszerek es szabalyok, rengeteg buntetes. Nincs semmi izgalmas elozes vagy kifekezes, mint regen. Egyenes, kers meg nyitott szarny es elhuz a masik mellett sokkal gyorsabban, ezt nevezik versenynek? :D
Nem nezek motogp-t, wtcc-t sem, de ha epp az megy a tv-ben siman lekot egy ideig, az F1-el ellentetben.

etwas kultur muss sein 2014.06.18. 20:31:50

+1 azoknak, akik szerint az F1 élvezhetetlen fos lett

Schütii 2014.06.18. 21:06:48

A F1 már régóta élvezhetetlen fos, csak a hang tartott valamennyivel tovább ébren a TV előtt az idei évig. Lehet hogy csúcstechnika, de rettenetesen műanyagnak hat a sok idióta szabály miatt.

Schütii 2014.06.18. 21:09:08

Egyébként mi ütött Pistába hogy motorozásról ír? Ő fekszik ki rögtön ha az égéstérben elhangzik a motor(kerékpár) szó.

Rocko- 2014.06.18. 22:07:36

@Shadowbull: :)

@TomP: így köszönik meg, hogy elengedték őket a sorok közt.
jajj, szmájli, Pista miatt: :)

Shadowbull 2014.06.18. 23:25:33

@ommm: ezt vegig birod nezni beletekeres nelkul?

Shadowbull 2014.06.18. 23:28:53

@NagyBe: A DRS az utobbi evek egyik legnagyobb ujitasa. Ahhoz hogy el tudja helyezni az ember a jelentoseget, nyilvan erteni kellene hogy miert van ra szukseg, es hogyan mukodnek az olyan versenyautok, ahol az aerodinamikai hatekonysagnak ekkora szerepe van.

Shadowbull 2014.06.18. 23:30:14

@Makkamano: " Nincs semmi izgalmas elozes vagy kifekezes, mint regen. "

ma is van.

Shadowbull 2014.06.18. 23:34:20

@Mazzzzu: "én pont azt szeretem ha legalább kívülről hasonlítanak utcai autókra a versenyautók."

Honda Civic versenyauto? Rettento izgalmas... Opel Astra kupa izgatott fel kabe ennyire.

SimonGábor 2014.06.19. 07:17:00

@ommm: szerintem nem volt igaza. Annó amikor a Vitray közvetített meccset nagyon elkeseredtünk, írtó unalmas volt mindig, tökretett mindent a lassúságával, hallgatásával.

Mazzzzu 2014.06.19. 16:45:26

@Shadowbull: fura, én mindig az olyan versenyautókat szerettem, amikhez hasonlót az utcán is látok :D én egyszerű néző vagyok a technika annyira nem pörget

NagyBe 2014.06.19. 18:55:05

@Shadowbull: Köszönöm a finoman pikírt megjegyzést, de értem, miért találták ki. De azzal, hogy kitalálták, sajnos átestek a ló túloldalára és TÚLSÁGOSAN megkönnyítették a előzést. Elveszítette az értékét és sima kikerüléssé degradálódott. Erre írtam, hogy a kettő között félúton van (lenne) a megoldás ;)

lobster thermidor 2014.06.19. 21:06:29

@kecskebeka:

Barátilag felhívnám a figyelmedet arra az csöppnyi apróságra, hogy nem kellene arcoskodnod, mert attól még nem lesz a hozzászólásod hitelesebb. Nem gondolom, hogy az kérdés ezen a helyen, hogy mit honnan vettem, mert nem erről szól ez a poszt. De ha te 20 éve, akkor én még talán annál is valamivel régebben követem a különböző kategóriájú motorversenyeket.
Ennek veled történő megosztása ugyan számomra nem létkérdés, viszont ettől függetlenül az a gyanúm, hogy valamit alaposan félreérthettél. Én nem a történelemről beszéltem, hanem arról, hogy az elmúlt időszaknak Rossi volt a meghatározó alakja, és még napjainkban is az. Remélem tetszik érteni.
De ha már Schwantz... Akkor én speciel elég jól emlékszem még Doohan csatáira, mert azok nem voltak olyan régen, sőt azokat a versenyeket már a televízió is közvetítette. És akér Wayne Gardneről, és a Rothmans Hondáról is beszélhetnénk, mert ez a páros is a maga korszakénak meghatározója volt a nagykategóriás versenyek történetében. Ja, és abban az időben te még alighanem csattogós lepkét sem tologathattál, hiszen talán egy kósza vágykén sem szerepeltél felmenőid gondolataiban.

lobster thermidor 2014.06.19. 21:13:31

@NagyBe:

Valójában nem ebben az értelemben írtam azt, amit. A személyiségében van valami olyan dolog, ami másokból hiányzik. A pályán vérre menő harcot folytat, de amint vége a versenynek, olyan, mint egy folyton természetesen vigyorgó szelíd srác. Mindenkivel barátságos, mindenkihez van néhány szava, még az ellenfelekkel sincs sokáig haragos viszonyba. Példa erre Lorenzo, aki sokat tett azért, és nem csak a pályán, hanem a lélektani hadviselés frontján is, hogy letaszítsa Rossit a trónjáról. Lehet, hogy Rossinál ez csak egy tökélyre fejlesztett PR fogás, de ha nem lenne belőle valami igaz, akkor ha szerep volna, nem tudná ilyen hitelesen játszani.

Shadowbull 2014.06.19. 23:07:57

@NagyBe: Szerintem meg egesz jol behangoltak mostanra. Mindenesetre mar nincs az hogy egesz versenyen egymas mogott vonatoznak mert egyszeruen nem bir kozelebb menni az elotte halado autohoz a legorvenyek miatt.

kecskebeka 2014.06.20. 06:43:59

@lobster thermidor: Ahogy elnézem elég nagy arcod van nem kell semmire felhívnod a figyelmem egyébként személyesen is láttam ezeket a versenyzőket versenyezni és nem 15 évesen ennyit a csattogó lepkéről nekem nem kell ki googlizni a neveket és az adatokat mert az említett versenyzők Pl Schwantz még fiatalabb is nálam Szóval egy kicsit vegyél vissza a nagy arcodból

lobster thermidor 2014.06.20. 10:24:08

@kecskebeka:

Drága kecskebéka sporttárs!
Részemről befejezettnek tekintem eme személyeskedésekkel is tarkított diskurzust, viszont a témáról szívesen beszélgetek bármikor, ugyanis a hozzászólásom leginkább arról szólt, amíg egyszer csak sajátos modortalanságoddal meg nem szólítottál. Ebből a momentumból azért elég nagy biztonsággal lehet következtetni arra, hogy korod ellenére bizonyos képességeid messze elmaradnak a korátlagtól. Úgyis mint a kulturált stílus, és a minimumként elvárható normális hangnem.
Üdvözlettel!
süti beállítások módosítása