Az idei legdurvább adás
TCTV S06EP09
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
h.pityu 2014.06.11. 21:22:21
jk88 2014.06.11. 21:36:46
Egyebek mellett grat a gyártásvezetőnek/vágónak/hangmérnöknek a remek zenei betétekért, remélem az ízlésficamát már kezelik, mielőtt még rosszabbodna az állapota.:D
jk88 2014.06.11. 21:39:57
Bushley 2014.06.11. 21:46:31
Winkler, tudom sokat látni rajta ezt a 2 szemüveget de pontosan mi a típusuk? Köszi!
Bushley 2014.06.11. 21:49:29
K.Jani 2014.06.11. 22:05:03
K.Jani 2014.06.11. 22:06:38
Kiskaresz 2014.06.11. 22:14:12
a schnappinál meg hangosan felröhögtem :D
Michel Djerzinski 2014.06.11. 22:55:59
en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic
De hozzájuk képest egy Alfasud már maga az elszabadult fantázia, amely minden szempontból szebb, különlegesebb autó!
en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Alfasud
Vagy miért nem a Nissan Sunny?!
Az egész Wörthersee egy tömény giccsparádé, hányingert keltő autókkal az egyik oldalon, ásítást okozó, unalmas népautókkal a másikon. Van pár igaz kivétel (VW Scirocco I-II, Corrado, talán egy-egy Audi Quattro GT is előfordult), de alapvetően pont az ízléstelenség és az anti-automobilizmus vonul fel évente.
Michel Djerzinski 2014.06.11. 23:05:41
jk88 2014.06.11. 23:05:43
jk88 2014.06.11. 23:07:10
Michel Djerzinski 2014.06.11. 23:08:22
internal_combustion 2014.06.11. 23:09:41
Michel Djerzinski 2014.06.11. 23:14:25
Michel Djerzinski 2014.06.11. 23:19:09
carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3398/1201/33493100001_original.jpg?v=0
Sőt, ez kifejezetten ikon lett:
image.hondatuningmagazine.com/f/features/htup_1104_1994_honda_civic_vti/32160328/htup_1104_02_o%2B1994_honda_civic_vti%2Bdriver_side_profile.jpg
zeal 2014.06.11. 23:19:45
internal_combustion 2014.06.11. 23:23:31
Nem akarom ezt a vitát itt most kirobbantani, mert tőlem tényleg mindenki olyan autót szeret, amilyet akar, csak tényleg eljutottunk oda, hogy már japán autós emberrel (főleg a hondásokra jellemző) nem szeretek autókról beszélgetni, mert fél perc alatt felbuzog bennük a bizonyítási vágy, és elkezdik a legendákat mesélni.
A gti golfra pedig azért mondták, hogy kategóriateremtő, mert hiába volt már előtte egy-két példa arra, hogy utcai kisautóba raktak egy erős motort, ez volt az első ami valóban sikeres lett. Olyasmi, mint mondjuk a smartphone. Az is volt már az iphone előtt, de mégis az volt az első olyan, ami nagyon sikeres lett, nagyon menő lett, kategóriát teremtett. Meg sorolhatnánk még ezer ilyen "találmányt"
K.Jani 2014.06.11. 23:33:56
K.Jani 2014.06.11. 23:36:17
Bambano 2014.06.12. 00:05:10
az egész évad mondata volt, hogy lehetne egy működő európai izomautód :P
uarempty 2014.06.12. 00:43:56
Aztán ez lett belőle.Számomra a legtöbb gép (nyilván nem mind) a tónál, a too much és az izléstelen kategória.Persze 1 fokkal jobbak, mint a hondások (kivéve a ratosak).De egyébként az egész izlés-vita egy végeláthatatlan történet...azt nem mondom, h fölösleges rajta vitázni, de úgysem lehet vele dűlőre jutni.
uarempty 2014.06.12. 00:47:12
Egy a sok kozul 2014.06.12. 00:54:50
TaaT 2014.06.12. 01:20:45
Gomulka Béla 2014.06.12. 01:57:23
Rocko- 2014.06.12. 07:28:30
@Michel Djerzinski: érzelmeket sosem kell érteni.
amúgy az okok a gyártott számokban keresendő.
Shadowbull 2014.06.12. 08:01:41
En szemely szerint nem latom lehetetlennek, nyilvan tudni kell hozza motort tervezni, nade az audiánerek tudnak is.
"egy 2 literes motortól még a 150 ló is sok"
ez meg marhasag.
Shadowbull 2014.06.12. 08:03:58
Disclaimer/Haftungsausschluss: egyebkent meg nem lattam az adast, csak trollkodom :)
románc cuvée 2014.06.12. 08:13:00
Mindenkinek más miatt kedves a Golf (szigorúan a I-II szériára gondolok), de tartósságban, egyszerűségben, alkatrész ellátásban, praktikusságban kevés versenytársa akad. A Golf I-II formája pedig pusztulat jó. Érdemes elmenni a Wörthi-tóhoz, vagy legalább beülni egy Mk2 16V-be, és mindjárt megérted, hogy miért kedvelik ilyen sokan...
helyközi ember 2014.06.12. 08:41:50
Jarics 2014.06.12. 09:27:26
EddieCivic4g 2014.06.12. 10:14:06
Kunó Hollósy 2014.06.12. 11:08:34
jk88 2014.06.12. 11:55:25
jk88 2014.06.12. 11:58:20
Kezeltesd te is a kificamodott ízlésedet, mielőtt még rosszabbodik az állapot.:p
jk88 2014.06.12. 12:00:36
jk88 2014.06.12. 12:04:05
"egy 2 literes motortól még a 150 ló is sok"
"ez meg marhasag."
Lehet, hogy én vagyok lemaradva technikailag... Meg tudnád mondani, hogy akkor hány lóerős ma egy 2 literes szívómotor?
Ma már nem játszik a tervezésben az a tény, hogy minél kisebb a literteljesítmény, annál tartósabb a motor? (Vagy már a vw-nél is beindul lassan a "Vegyé' paraszt újat" elv by Kopasz.)
jk88 2014.06.12. 12:57:24
EddieCivic4g 2014.06.12. 13:02:14
jk88 2014.06.12. 13:23:13
Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.06.12. 13:28:25
jk88 2014.06.12. 13:59:13
Shadowbull 2014.06.12. 14:05:37
Kevered a szivo- es turbomotorokat, itt kezdodik az egesz problema, azt hiszed hogy a ketfajta motor fajlagos teljesitmenykorlatja ugyanott van.
Senki sem tekinti a 420 loerot 2 literbol termeszetesnek, az egy komoly teljesitmeny utcara, nem is tudna mindenki tisztessegesen megcsinalni, ha peldaul a Kia allitana ki egy ilyen tanulmanyt, akkor csak kuncognek, igy viszont vakarom a fejem :)
TaaT 2014.06.12. 14:32:58
"Golf GTI TDI: 1,9 l 81 kW (wurde so als Sondermodell 20 Jahre GTI von 1996 bis 1997 gebaut, der Motor war jedoch auch im CL, GL oder GT erhältlich), max. Drehmoment 235 Nm, Motorkennbuchstabe: AFN"
K.Jani 2014.06.12. 14:36:26
A jobbikos tema a kozelmult orosz kemugyivel es a te rendszamtabla elemzeseddel jott ossze az en agyamban. De mindegy ,felejtsd el! :)
Peace!
jk88 2014.06.12. 17:45:29
Egyébként:
plates.gaja.hu
jk88 2014.06.12. 17:54:40
Részemről ha az audi 420 lóerőt akar kifacsarni egy motorból, akkor arra ott van a 4.2 V8 meg az 5.2 V10, esetleg a VR6 ahogy TaaT is írta. Az utolsó normális turbómotor, amit az audi csinált, az az S1 quattro 5 hengerese volt, bár az sem volt utcai autóba való.
De ahogy írtam, nem érdekel, azt csinál az audi, amit akar, én úgysem fogom megvenni (nem csak azért, mert röhejesen túlárazott, hanem azért sem, mert van rajta turbó). :p
vague.bale (törölt) 2014.06.12. 19:33:32
A komolyabb bajnokságokban futó biciklikről ne is beszéljünk, 1 liter, bőven 200 lóerő felett. Még mindig szívó motor.
uarempty 2014.06.12. 20:49:37
@Shadowbull: de csak azért, mert nem érdekel."
Akkor már csak azt magyarázd már meg, h minek fightolsz ez ügyben?Ha nem is érdekel és lövésed sincs?Teljesen ellentmondasz magadnak.Most vagy érdeklődnél utána és kérnél infókat vagy ne csinálj semmit.De az arrogáns fight úgy, h nem is érdekel és nem is vagy jártas, sehogy sem összeegyeztethető :D ezt úgy hívják : trollkodás.
Egyébként, nem ördögtől való a 420 ló 2T-ből, kovácsolt alkatrészek, mindent megerősíteni és életképes is lehetne egy olyan ember kezében, aki törődik vele!Egy kalapos falábúnál szvsz pár ezret nem bírna ki, de azok nem is vesznek ilyet.
Golfhoz amúgy vannak pakkok, amik kihoznak hasonló teljesítményt csak azok külső kis cégek..programozás/optimalizálás,nagyobb csiga,kovácsolt cuccok ésatöbbi aztán vigyázni rá.
Rocko- 2014.06.12. 20:56:59
a konepcióautó irányvonalat jelöl az autóiparban, nem pedig szériaérett autót. ergo a számokkal (lóerő, méretek) dobálózás csak zsonglőrködés, nem feltétlenül áll mögötte valós adat. egyszerű kísérletezgetés.
ha pedig nagyon erőltetni akarod, 2.5-ös motor, 380-402 lóerővel.
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#2.5_R5_20v_TFSI_.28Audi_TTRS.2C_RS3_.26_quattro_Concept.29
nem gyáriak is kifacsartak többet is, mint 420 ló.
2.2-ből 1265 lóerő: www.youtube.com/watch?v=rZJX8NuNzW0
két literből 1150 ló www.youtube.com/watch?v=dElFiQcLsp8
tehát LEHET. egy koncepcióautónál pedig nem fontos a futásteljesítmény.
Winkler Róbert 2014.06.12. 21:53:50
Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:49:36
Nem, nem ez a gond. Sajnálom, de totálisan nem érted, amit írok ill. kifogásolok. Olvasol, de nem értesz. Azért próbáld meg kérlek még egyszer: percepció -› intellektuális feldolgozás, absztrakció -› esetleges kritika -› reflexió. Hajrá! ;-)
Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:51:10
Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:52:58
Gondolom, ez egy ironikus-cinikus kijelentés akart lenni a részedről, máskülönben ez egy annyira ordas és azonosulhatatlan kijelentés, hogy az már hajmeresztő. És ha így lenne, akkor a hozzászólásod kb. annyira vehető komolyan, mint King Kong.
Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:56:37
Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:58:32
A kultuszt nem értem, amit ekkora méretekben kivívott, minden erénye ellenére.
Rocko- 2014.06.12. 23:00:43
az üzleti életben de.
"Ugye te nem ezt akarod?"
irreleváns.
"A fekáliára is millió légy repül, ám attól az még nem lesz finom."
való igaz, viszont értelemszerűen a tömegterméknek nagyobb a rajongói tábora, egyszerű matematika okán.
Michel Djerzinski 2014.06.12. 23:32:39
Nincs több kérdésem, itt vége.
Shadowbull 2014.06.13. 08:36:50
Ehhez kepest meglehetosen magabiztosan nyilatkozol a varhato elettartammal kapcsolatban :)
"a benzines turbó az autózás halála, az egyik legnagyobb baromság, amit valaha kitaláltak."
Mert meg nem vezettel jot.
"ha az audi 420 lóerőt akar kifacsarni egy motorból, akkor arra ott van a 4.2 V8 meg az 5.2 V10"
Es ezeket nyilvanvaloan minden problema nelkul be lehet epiteni egy TT-be :)
Negrogo 2014.06.13. 09:47:19
Azert ez nem igaz. A mai WTCC 1.6 -os Turboi ~380 lo korul mozognak na de sziguro szabalyokat kovetve epitett motor amit pl szukito segitsegevel fognak vissza. Utcai autoba ilyen nem kell igy ahogy azok is tudhatnanak akar 500 lovat abbol az utcai ket literes sport motorbol se boszorkanysag kihozni a 420-at. Az, hogy nem megy el fel millio km-ert majd sanszos de hat nem is kell neki.
Amugy meg mar mar 10 eve is leteztt pl Mitsu Evo FQ400 ami, mint ahogy a szamozas utal ra, 400 lovas volt! Amit szint ugy 2 literes turbobol hoztak ki.
uarempty 2014.06.13. 10:29:42
Golyó6464 2014.06.13. 14:14:25
Itt a zenétek, hallgassátok szerettel :D
www.youtube.com/watch?v=ZIqsCQQsE4I
Cee-Roo: Give it up
Golyó6464 2014.06.13. 14:16:03
és akkor meg se kell említeni a híres betiltott B-kategóriát, a rallizás hőskorából...
zeal 2014.06.13. 14:23:15
unclesam2 2014.06.14. 00:20:18
80-as évek derekán az Olaszoknál az adóbesorolás miatt nagyon nem érte 2literesnél nagyobb motorral szerelt autókat árulni.Ebből kifolyólag építette a Maserati 2literes dupla turbós autóját, most nem ugrik be a típusa de majd valaki biztos leírja.Akkoriban tudott olyan 220-240? lóerőt leadni.
Nem tartom én sem elérhetetlen célnak a 420 lóerőt, csak az a kérdés kiautózható-e ez a teljesítmény, illetve rentábilis lenne gyártani.