Az idei legdurvább adás

TCTV S06EP09

  2014. június 11. - ommm Címkék: volkswagen gti wörthersee totalcar tv

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr576295722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h.pityu 2014.06.11. 21:22:21

ez rohadt jó volt, snappy, a krokodil ütött :D

jk88 2014.06.11. 21:36:46

Orosz rendszámokon nem a betűk jelölik a területet, hanem a felségjelzés feletti szám. 190 ez esetben Moszkva.

Egyebek mellett grat a gyártásvezetőnek/vágónak/hangmérnöknek a remek zenei betétekért, remélem az ízlésficamát már kezelik, mielőtt még rosszabbodna az állapota.:D

jk88 2014.06.11. 21:39:57

Audi conept-ben 420 ló a 2 literes motorban... Kíváncsi lennék, hogy hány perc az élettartama...

Bushley 2014.06.11. 21:46:31

5:26-kor mikor meghallottam az eső ütemeket a 99 Luftballon-ból már tudtam hogy nem kerülhetem el a Jürgenmuzsika eme remekét... :/

Winkler, tudom sokat látni rajta ezt a 2 szemüveget de pontosan mi a típusuk? Köszi!

Bushley 2014.06.11. 21:49:29

@jk88: Egy kicsit figyelve a technikára (visszahűtés, hidegen nem tiprás, 10 ezrenkénti minőségi olajcsere stb..) nagyon sokáig tökéletesen működne de nem hiszem hogy kevésbé lenne időtálló mint bármilyen más manapság személyautókba gyártott turbómotor....

K.Jani 2014.06.11. 22:05:03

Amugy en mindent imadok ami nemet ,kiveve a nyelvet! Azert megkerdeztem volna a feher kalapos uriembert, hogy mi a velemenye TFHC motorokkrol!? Csak ugy kivancsisagbol.

K.Jani 2014.06.11. 22:06:38

@jk88: jo van te kis Jobbikos, vegyel fuldugot!

Kiskaresz 2014.06.11. 22:14:12

ez ilyen tantrikus adás lett :)

a schnappinál meg hangosan felröhögtem :D

Rocko- 2014.06.11. 22:55:11

@jk88: már hogy egy koncepcióautónak mit tud a motorja?

Michel Djerzinski 2014.06.11. 22:55:59

Egyszerűen nem értem ezt az egész kibaszott Volkswagen kultuszt és a füstöt, ami körülötte terjeng! Árulja már el valaki, mi az ok! Igen, a Golf I tényleg egy legenda, kiskorom kedvenc autója, na de basszameg, miért is olyan forradalmi?! Miért is kategóriateremtő? A Honda Civic egy kicsivel korábban jött ki, de mégis sokkal izgalmasabb:
en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic

De hozzájuk képest egy Alfasud már maga az elszabadult fantázia, amely minden szempontból szebb, különlegesebb autó!
en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Alfasud

Vagy miért nem a Nissan Sunny?!

Az egész Wörthersee egy tömény giccsparádé, hányingert keltő autókkal az egyik oldalon, ásítást okozó, unalmas népautókkal a másikon. Van pár igaz kivétel (VW Scirocco I-II, Corrado, talán egy-egy Audi Quattro GT is előfordult), de alapvetően pont az ízléstelenség és az anti-automobilizmus vonul fel évente.

Michel Djerzinski 2014.06.11. 23:05:41

@Michel Djerzinski: Kimaradt a Renault 5, ami '72-ben jelent meg. Simán lehetne ez a típus is az ún. "Golf-osztály" megteremtője. Akár.

jk88 2014.06.11. 23:05:43

@K.Jani: Aki nem bírja a szar zenét az jobbikos? Milyen logika útján jutottál erre a zseniális megállapításra te kis mszp-s? :p :D

jk88 2014.06.11. 23:07:10

@Rocko-: Nem a koncepcióság a lényeg, hanem az, hogy egy 2 literes motortól még a 150 ló is sok, nem hogy a 420. Egy motor legyen legalább 3 liter V6, akkor lehet 420 ló.

Michel Djerzinski 2014.06.11. 23:08:22

@jk88: picsába a politikával. Ez egy autós magazin. A politikai fröcsögés menjen máshova. Janikának is üzenem.

Rocko- 2014.06.11. 23:08:59

@jk88: szóval nem érted mi az a koncepcióautó. oké, rendben.

internal_combustion 2014.06.11. 23:09:41

@Michel Djerzinski: voltál már honda civic találkozón? Ugyanez a giccsparádé, csak még gagyibb és ott az alap autók is csúnyák, amiket "tunningolnak" :)

Michel Djerzinski 2014.06.11. 23:14:25

@internal_combustion: lehetséges, de egy tény: a hondások (pláne a civicesek) soha nem tulajdonították maguknak azt a képzeletbeli alapzatot, amit a golfosok. Egyszer. Másodszor: nincs is olyan kultusza a Civiceknek, mint a Golfoknak, nincsen Wörthersee kaliberű rendezvényük (szerencsére), miközben ugyanúgy lehetne, ahogyan jogot formálhatna erre az Alfa, Renault is...

zeal 2014.06.11. 23:19:45

Tudja valaki, hogy 10.30-nél milyen zene szól? Előre is köszi. :)

internal_combustion 2014.06.11. 23:23:31

@Michel Djerzinski: akkor most az a gond, hogy a hondások nem találtak ki maguknak egy ilyen rendezvényt? Hát ki gátolja meg őket ebben? Vagy azt akarod mondani, hogy ők ehhez túl szerények? Nem tudom... Ha valakik, hát a hondások imádnak "képzeletbeli alapzatokat tulajdonítani". Szerintem legalább annyira el vannak szállva azoktól a vackoktól, mint a golfőrültek (nem a chevy chase filmre gondolok :D )
Nem akarom ezt a vitát itt most kirobbantani, mert tőlem tényleg mindenki olyan autót szeret, amilyet akar, csak tényleg eljutottunk oda, hogy már japán autós emberrel (főleg a hondásokra jellemző) nem szeretek autókról beszélgetni, mert fél perc alatt felbuzog bennük a bizonyítási vágy, és elkezdik a legendákat mesélni.
A gti golfra pedig azért mondták, hogy kategóriateremtő, mert hiába volt már előtte egy-két példa arra, hogy utcai kisautóba raktak egy erős motort, ez volt az első ami valóban sikeres lett. Olyasmi, mint mondjuk a smartphone. Az is volt már az iphone előtt, de mégis az volt az első olyan, ami nagyon sikeres lett, nagyon menő lett, kategóriát teremtett. Meg sorolhatnánk még ezer ilyen "találmányt"

K.Jani 2014.06.11. 23:33:56

@jk88: nem a zenevel van baj, hanem az izleseddel! :-)

Bambano 2014.06.12. 00:05:10

/dcc send karotta sör :)
az egész évad mondata volt, hogy lehetne egy működő európai izomautód :P

uarempty 2014.06.12. 00:43:56

@Michel Djerzinski: A mesterségesen gerjesztett ideológiákban és a tömegben hiszek.Na meg a marketingben...így a golfosoknak minden összejött, sokan vannak, megtalálták egymást az autó praktikus volt, marketinget jól alkalmazták kategória teremtőként, úgy, h igazából nem is volt egy krakteres jellem a vw.Innentől már semmi nem gátol meg pár fanatikust, h összecsődítsenek x*y mennyiségű tömeget.Mert egyébként, miért ne?
Aztán ez lett belőle.Számomra a legtöbb gép (nyilván nem mind) a tónál, a too much és az izléstelen kategória.Persze 1 fokkal jobbak, mint a hondások (kivéve a ratosak).De egyébként az egész izlés-vita egy végeláthatatlan történet...azt nem mondom, h fölösleges rajta vitázni, de úgysem lehet vele dűlőre jutni.

uarempty 2014.06.12. 00:47:12

@Bambano: Az egy nagyon genyó mondat volt :D:D:D:D Holott Gabi is tisztában van vele, h "hempergős" lámpa ide-vagy-oda, azért egy amcsi izomgépet össze sem lehet hasonlítani egy opellel :D Más dimenzió...már, ha csak áll is :D arra meg, ha jól tudom a puma is jó :D:D:D

Egy a sok kozul 2014.06.12. 00:54:50

sajnos, az indacucc kulfoldrol meg mindig nezhetetlen, tolthetetlen.... lehetne valami mas megosztora is feltolteni? koszonet erte

TaaT 2014.06.12. 01:11:45

Amúgy már a hármasgolfból is volt dájzel GTI.

i.imgur.com/AW9XTye.jpg

Problem?

TaaT 2014.06.12. 01:20:45

@jk88: Én inkább azt nem értem miért ragaszkodnk ennyire a 4hengerhez. Pedig nemrég visszahozták a VR6-ot Twin Turbo-val lh6.ggpht.com/-3z35_TtCSAg/UkM6Js_8vKI/AAAAAAAOXUE/V-rifl-C3zo/s1600/VW-Design-Vision-GTI-9%25255B2%25255D%25255B3%25255D.jpg

Gomulka Béla 2014.06.12. 01:57:23

Az Opel fordulós lámpája megmagyarázza, miért nem a német nép adta a világnak Bizet-t vagy Puccinit. Egyfelé fordulnak. Nem o"ssze, nem szét, egy irányba. Ez pedig nyitva hagyja a kérdést, hogy miért: miért jobbra, vagy miért balra. És erre csak egy válasz van: mert úgy rendes, úgy korrekt. Ezért nem lett az Opelbo"l Lamorghini.

Rocko- 2014.06.12. 07:28:30

@Bambano: dcc, eheh.

@Michel Djerzinski: érzelmeket sosem kell érteni.
amúgy az okok a gyártott számokban keresendő.

Shadowbull 2014.06.12. 08:01:41

@jk88: eleve ez egy koncepcio, nem pedig szeriagyartmany, bar van egy olyan erzesem hogy az audiánerek ki fognak hozni valami hasonlot.

En szemely szerint nem latom lehetetlennek, nyilvan tudni kell hozza motort tervezni, nade az audiánerek tudnak is.

"egy 2 literes motortól még a 150 ló is sok"

ez meg marhasag.

Shadowbull 2014.06.12. 08:03:58

@Bushley: en meg kifejezetten szeretem, nem tudom mi bajod van vele :) gyakran hallgatjuk is az autoban.

Disclaimer/Haftungsausschluss: egyebkent meg nem lattam az adast, csak trollkodom :)

románc cuvée 2014.06.12. 08:13:00

@Michel Djerzinski:
Mindenkinek más miatt kedves a Golf (szigorúan a I-II szériára gondolok), de tartósságban, egyszerűségben, alkatrész ellátásban, praktikusságban kevés versenytársa akad. A Golf I-II formája pedig pusztulat jó. Érdemes elmenni a Wörthi-tóhoz, vagy legalább beülni egy Mk2 16V-be, és mindjárt megérted, hogy miért kedvelik ilyen sokan...

helyközi ember 2014.06.12. 08:41:50

@TaaT: a diesel GTI az nem a GTD?

Jarics 2014.06.12. 09:27:26

@románc cuvée: + a Golf generációk hordoznak valami egységes arculatot, amely alapján a "Golfság" felfedezhető mindegyikben. A Civicről ez nem mondható el.

ommm 2014.06.12. 09:42:29

@Shadowbull: Ah, oké, elmondtad helyettem. Köszi!

EddieCivic4g 2014.06.12. 10:14:06

Tök mindegy, hogy VW, vagy Honda, mindkét táborból tonnaszám lehet pozitív, és negatív példákat is hozni. Ha meglátsz egy szépen megépített példányt, ugyanúgy felkapod a fejed a Golf I-re, mint az 1gen Civicre. Minden más csak ízlés kérdése.

bekbórd! 2014.06.12. 11:07:12

Az adások végén ez a zombi-vonulás... :D

Kunó Hollósy 2014.06.12. 11:08:34

Az a zene 10:30 körül engem is érdekelne,de se shazam se soundhound nem taláta meg...:(

jk88 2014.06.12. 11:55:25

@Rocko-: A koncepcióautó lényege, hogy olyan megoldásokat tesznek bele, amik idővel bekerülhetnek szériagyártású autókba is. Tulajdonképpen az egyes komponensek tesztelésére/megfigyelésére szolgálnak. Ez a motor ennek az elvnek homlokegyenest szembe megy. Életszerűtlen, (225 le/liter, ne röhögtessenek már, egy mai versenyautónak nincs ilyen literteljesítménye) karbantartásigényes, túlhegyezett, napi használatra alkalmatlan, egy "csak autózó" tulajdonos pillanatok alatt tönkre vágná. Persze az is lehet, hogy ennek is 250 ezer lesz a tervezett élettartama, mint az új 1 literes Fiestának (itt most csak a motorról beszélünk, nem az egész autóról).

jk88 2014.06.12. 11:58:20

@K.Jani: Pontosabban neked van bajod az én ízlésemmel, ezért egyből személyeskedsz és marhaságokat beszélsz politikai téren (amit még mindig nem értek, hogy a tökömbe jön ide)...
Kezeltesd te is a kificamodott ízlésedet, mielőtt még rosszabbodik az állapot.:p

jk88 2014.06.12. 12:00:36

Előző kommentben elírtam, nem 450, "csak" 420... Még tegnap este akartam kommentelni, csak megdöglött az index.hu, azóta meg nem néztem meg újra a videót.

jk88 2014.06.12. 12:04:05

@Shadowbull:
"egy 2 literes motortól még a 150 ló is sok"
"ez meg marhasag."

Lehet, hogy én vagyok lemaradva technikailag... Meg tudnád mondani, hogy akkor hány lóerős ma egy 2 literes szívómotor?
Ma már nem játszik a tervezésben az a tény, hogy minél kisebb a literteljesítmény, annál tartósabb a motor? (Vagy már a vw-nél is beindul lassan a "Vegyé' paraszt újat" elv by Kopasz.)

Shadowbull 2014.06.12. 12:14:09

@jk88: ki beszelt itt szivomotorrol?

jk88 2014.06.12. 12:57:24

@Shadowbull: Leginkább én. Ki beszélt itt turbómotorról? :p

EddieCivic4g 2014.06.12. 13:02:14

@jk88: Honda S2000, 2 liter 240 paci. És nem mai technika, hanem 1999-es. De amúgy az ilyen autókat kár futásteljesítményben és tartósságban egy átlag családi autóhoz hasonlítani.

jk88 2014.06.12. 13:23:13

@EddieCivic4g: A 240 még mindig hihetőbb és valszeg tartósabb is, mintha ugyanaz a motor 400+ lóerős lenne.

Shadowbull 2014.06.12. 13:24:41

@jk88: nem nagyon erted te ezeket a dolgokat ugye?

Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.06.12. 13:28:25

Hú, a zene, a látvány... gyógykezelésre szorulok :D

jk88 2014.06.12. 13:59:13

@Shadowbull: De, úgy érzem, hogy elég jól. Egyedül azt nem értem, hogy másnak miért természetes a 420 le 2 literből. Ennyi erővel tegyenek bele egy 1 literes motort, 210 lóerő is több, mint elég. Sőt, tegyenek bele egy 500 köbcentis egyhengerest, hisz az is 105 lóerő, az is menne 170 felett.

Shadowbull 2014.06.12. 14:05:37

@jk88: en meg ugy erzem hogy lovesed sincs az egeszrol.

Kevered a szivo- es turbomotorokat, itt kezdodik az egesz problema, azt hiszed hogy a ketfajta motor fajlagos teljesitmenykorlatja ugyanott van.

Senki sem tekinti a 420 loerot 2 literbol termeszetesnek, az egy komoly teljesitmeny utcara, nem is tudna mindenki tisztessegesen megcsinalni, ha peldaul a Kia allitana ki egy ilyen tanulmanyt, akkor csak kuncognek, igy viszont vakarom a fejem :)

TaaT 2014.06.12. 14:32:58

@helyközi ember: Nem, a GTD-ből 90lovas volt a plafon.

"Golf GTI TDI: 1,9 l 81 kW (wurde so als Sondermodell 20 Jahre GTI von 1996 bis 1997 gebaut, der Motor war jedoch auch im CL, GL oder GT erhältlich), max. Drehmoment 235 Nm, Motorkennbuchstabe: AFN"

K.Jani 2014.06.12. 14:36:26

@jk88: elnezest ha megbantottalak!
A jobbikos tema a kozelmult orosz kemugyivel es a te rendszamtabla elemzeseddel jott ossze az en agyamban. De mindegy ,felejtsd el! :)
Peace!

jk88 2014.06.12. 17:45:29

@K.Jani: Ezt a logikai képzettársítást oktatni kéne. :D Egyébként ezt is csak azért tudom, mert szoktam nézegetni a különböző országok rendszámtábláit (hobbinak nem nevezném, csak érdekel a dolog).
Egyébként:
plates.gaja.hu

jk88 2014.06.12. 17:54:40

@Shadowbull: A turbós részhez talán vannak hiányosságaim, de csak azért, mert nem érdekel. Részemről a benzines turbó az autózás halála, az egyik legnagyobb baromság, amit valaha kitaláltak. A downsizing pedig a cseresznye a sz@rtorta tetején.
Részemről ha az audi 420 lóerőt akar kifacsarni egy motorból, akkor arra ott van a 4.2 V8 meg az 5.2 V10, esetleg a VR6 ahogy TaaT is írta. Az utolsó normális turbómotor, amit az audi csinált, az az S1 quattro 5 hengerese volt, bár az sem volt utcai autóba való.

De ahogy írtam, nem érdekel, azt csinál az audi, amit akar, én úgysem fogom megvenni (nem csak azért, mert röhejesen túlárazott, hanem azért sem, mert van rajta turbó). :p

vague.bale (törölt) 2014.06.12. 19:33:32

@Audi 420: minden a megfelelő anyaghasználaton, a jó tervezésen és optimalizáláson múlik, ebben az Audi pedig elég erős. 420 ló / 2 liter egy feltöltött motorból akár még életképes is lehet. Vannak ezt a literteljesítményt megközelítő _szívó_ motorok jelenleg is, ilyen fura járművekbe szerelik őket, amiket úgy hívnak: motorkerékpár. Az utcai szupersport gépek megfelelő karbantartás mellett röhögve elmennek 100-150 ezret még akkor is, ha kitaposod a belét.
A komolyabb bajnokságokban futó biciklikről ne is beszéljünk, 1 liter, bőven 200 lóerő felett. Még mindig szívó motor.

uarempty 2014.06.12. 20:49:37

@jk88: "jk88 2014.06.12. 17:54:40
@Shadowbull: de csak azért, mert nem érdekel."

Akkor már csak azt magyarázd már meg, h minek fightolsz ez ügyben?Ha nem is érdekel és lövésed sincs?Teljesen ellentmondasz magadnak.Most vagy érdeklődnél utána és kérnél infókat vagy ne csinálj semmit.De az arrogáns fight úgy, h nem is érdekel és nem is vagy jártas, sehogy sem összeegyeztethető :D ezt úgy hívják : trollkodás.

Egyébként, nem ördögtől való a 420 ló 2T-ből, kovácsolt alkatrészek, mindent megerősíteni és életképes is lehetne egy olyan ember kezében, aki törődik vele!Egy kalapos falábúnál szvsz pár ezret nem bírna ki, de azok nem is vesznek ilyet.
Golfhoz amúgy vannak pakkok, amik kihoznak hasonló teljesítményt csak azok külső kis cégek..programozás/optimalizálás,nagyobb csiga,kovácsolt cuccok ésatöbbi aztán vigyázni rá.

Rocko- 2014.06.12. 20:56:59

@jk88: na mégegyszer, de utoljára:
a konepcióautó irányvonalat jelöl az autóiparban, nem pedig szériaérett autót. ergo a számokkal (lóerő, méretek) dobálózás csak zsonglőrködés, nem feltétlenül áll mögötte valós adat. egyszerű kísérletezgetés.

ha pedig nagyon erőltetni akarod, 2.5-ös motor, 380-402 lóerővel.
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#2.5_R5_20v_TFSI_.28Audi_TTRS.2C_RS3_.26_quattro_Concept.29
nem gyáriak is kifacsartak többet is, mint 420 ló.
2.2-ből 1265 lóerő: www.youtube.com/watch?v=rZJX8NuNzW0
két literből 1150 ló www.youtube.com/watch?v=dElFiQcLsp8
tehát LEHET. egy koncepcióautónál pedig nem fontos a futásteljesítmény.

Winkler Róbert 2014.06.12. 21:53:50

@Bushley: A kakasnyalóka-piros egy Oakley Holbrook Iridium, az már lassan retró, inkább a Garage Rockot ajánlanám az Oakleytől. A fehér egy Maui Jim Island Time üveg lencsével. Mondjuk Maui Jimből idén tényleg sokkal jobbak is vannak.

Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:49:36

@internal_combustion: "akkor most az a gond, hogy a hondások nem találtak ki maguknak egy ilyen rendezvényt?"

Nem, nem ez a gond. Sajnálom, de totálisan nem érted, amit írok ill. kifogásolok. Olvasol, de nem értesz. Azért próbáld meg kérlek még egyszer: percepció -› intellektuális feldolgozás, absztrakció -› esetleges kritika -› reflexió. Hajrá! ;-)

Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:51:10

@K.Jani: köszönöm. (és/de nem vagyok főnök, ha rajtam múlik, nem is leszek soha)

Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:52:58

@uarempty: "A mesterségesen gerjesztett ideológiákban és a tömegben hiszek.Na meg a marketingben..."

Gondolom, ez egy ironikus-cinikus kijelentés akart lenni a részedről, máskülönben ez egy annyira ordas és azonosulhatatlan kijelentés, hogy az már hajmeresztő. És ha így lenne, akkor a hozzászólásod kb. annyira vehető komolyan, mint King Kong.

Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:56:37

@Rocko-: nem értünk egyet. Valamely modell sikerét nem kizárólag a piaci siker, az eladási darabszámok fémjelzik. Az autózás szeretetét, az egyes autótípusok értékét - hála a jó égnek! - nem a marketingesek és/vagy a szikár közgazdasági törvények, eladási statisztikák adják. Az autózás igenis nagyban szól az érzelmekről is, máskülönben egy szürke világ érdektelen kis lényeiként vonszolnánk magunkat szürke, érdektelen közlekedési, funkcionális céleszközeiben. Ugye te nem ezt akarod? (A fekáliára is millió légy repül, ám attól az még nem lesz finom.)

Michel Djerzinski 2014.06.12. 22:58:32

@románc cuvée: ismétlen: nekem nagy kedvencem a Golf I és II. (A többi számomra értékelhetetlen, szerethetetlen, habár épp a legújabb Golfban látok némi érdekességet, de ezt inkább csak bebeszélni akarom.)
A kultuszt nem értem, amit ekkora méretekben kivívott, minden erénye ellenére.

Rocko- 2014.06.12. 23:00:43

@Michel Djerzinski: "Valamely modell sikerét nem kizárólag a piaci siker, az eladási darabszámok fémjelzik."
az üzleti életben de.
"Ugye te nem ezt akarod?"
irreleváns.
"A fekáliára is millió légy repül, ám attól az még nem lesz finom."
való igaz, viszont értelemszerűen a tömegterméknek nagyobb a rajongói tábora, egyszerű matematika okán.

Michel Djerzinski 2014.06.12. 23:32:39

@Rocko-: aha. értem. szóval komolyan gondoltad, írónia zérus.
Nincs több kérdésem, itt vége.

Michel Djerzinski 2014.06.12. 23:33:58

@Rocko-: (nagyon kocka vagy, ne haragudj...)

Shadowbull 2014.06.13. 08:36:50

@jk88: " A turbós részhez talán vannak hiányosságaim, de csak azért, mert nem érdekel."

Ehhez kepest meglehetosen magabiztosan nyilatkozol a varhato elettartammal kapcsolatban :)

"a benzines turbó az autózás halála, az egyik legnagyobb baromság, amit valaha kitaláltak."

Mert meg nem vezettel jot.

"ha az audi 420 lóerőt akar kifacsarni egy motorból, akkor arra ott van a 4.2 V8 meg az 5.2 V10"

Es ezeket nyilvanvaloan minden problema nelkul be lehet epiteni egy TT-be :)

Negrogo 2014.06.13. 09:47:19

@jk88: "letszerűtlen, (225 le/liter, ne röhögtessenek már, egy mai versenyautónak nincs ilyen literteljesítménye) "

Azert ez nem igaz. A mai WTCC 1.6 -os Turboi ~380 lo korul mozognak na de sziguro szabalyokat kovetve epitett motor amit pl szukito segitsegevel fognak vissza. Utcai autoba ilyen nem kell igy ahogy azok is tudhatnanak akar 500 lovat abbol az utcai ket literes sport motorbol se boszorkanysag kihozni a 420-at. Az, hogy nem megy el fel millio km-ert majd sanszos de hat nem is kell neki.

Amugy meg mar mar 10 eve is leteztt pl Mitsu Evo FQ400 ami, mint ahogy a szamozas utal ra, 400 lovas volt! Amit szint ugy 2 literes turbobol hoztak ki.

uarempty 2014.06.13. 10:29:42

@Michel Djerzinski: Nem írtam mellé...pedig azt gondoltam, h egyértelmű.

Golyó6464 2014.06.13. 14:14:25

@Kunó Hollósy: @zeal:

Itt a zenétek, hallgassátok szerettel :D

www.youtube.com/watch?v=ZIqsCQQsE4I
Cee-Roo: Give it up

Golyó6464 2014.06.13. 14:16:03

@mennyi?husz!:
és akkor meg se kell említeni a híres betiltott B-kategóriát, a rallizás hőskorából...

zeal 2014.06.13. 14:23:15

@Golyó6464: Ha egy nap szobrot emelnek neked, akkor tudd, hogy én voltam. Köszi! :)

unclesam2 2014.06.14. 00:20:18

Néhanapján még az a szentségtörés is előfordul, hogy egy koncepció autóból széria változat készül.Hirtelen most így az Opel Tigra ugrik be.
80-as évek derekán az Olaszoknál az adóbesorolás miatt nagyon nem érte 2literesnél nagyobb motorral szerelt autókat árulni.Ebből kifolyólag építette a Maserati 2literes dupla turbós autóját, most nem ugrik be a típusa de majd valaki biztos leírja.Akkoriban tudott olyan 220-240? lóerőt leadni.
Nem tartom én sem elérhetetlen célnak a 420 lóerőt, csak az a kérdés kiautózható-e ez a teljesítmény, illetve rentábilis lenne gyártani.

Kunó Hollósy 2014.06.14. 12:18:22

@Golyó6464: Yooo ,köszi! :D örök hálám!

Golyó6464 2014.06.16. 09:39:24

@zeal: @Kunó Hollósy: hahaha, nincs mit :D én is sokat kerestem ezt a zenét, mikor egy régebbi Wörthi-s videóban hallottam :)

///M_Straight_six 2014.06.17. 18:01:52

@jk88: valószínű hasonló az élettartama mint a többinek, ez egy gyári autó, nem úgy csinálkák hogy a 200 lóerős tfsi-nek odacsavarunk a turbónyomáson egy kicsit, hanem megfelelően méreteznek mindent és ajhol kell jobb anyagokat használnak, volt már ilyen a történelem során

ombr3 2014.12.21. 11:41:54

Gondolom a kutya nem nézi már ennek az adásnak a komment-falát, de a ha mégis... aki ekkora király, annak nagyon hálás lennék, ha leírná, hogy a két győri Audi bemutatásánál milyen zene/zenék mennek (kb. 8:30 - 8:40 között, illetve 9:00 és 9:15 között).
süti beállítások módosítása