Lovak és sok, nagy henger - Mustangok és V8-hegyek

  2014. május 21. - ommm Címkék: v8 ford mustang

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Amit a Ford a Mustang ötödik generációjával tett, azt csak évszázadonként egyszer lehet. Feltámadás nincs minden nap, de Winkler utánajár, hogy viselik sorsukat a régi vasak.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr16191196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2014.05.21. 23:03:09

lehet élvezetes a Mustang, de a műszerfalat nem bírnám megszokni, azonnal cserélném le, ha ilyenem lenne.

golf mk3 2014.05.21. 23:32:54

@Rocko-: Én az új Minik belterétől hányok. Nem tetszik.

TaaT 2014.05.22. 00:03:30

A mustang GT külső felvételein nagyon halk lett a motorhang.

A Winkler meg hátradőlhet, nem csak ő van rolleren. :)

Nyiri 2014.05.22. 01:27:28

@TaaT: Egy 40 éve autó ilyen. Nem lehet csodát várni. Jól mondta a csávó. Eredeti alkatrész már öreg, az új meg kínai fos.

h.pityu 2014.05.22. 07:48:39

A múltkori műsorhoz képest tiszta felüdülés volt, ezek szerint csontinak kéne szólni, hogy vegyen egy w126-e32 párost és kész az új rész. Hajrá.
Azért Winkler arcára is kiült a tipikus "ezek a viszonylag olcsó szarok működnek, de az enyém x millióért is egy rakat trágya"....mondjuk annyi pénz beleborítása után ez érthető még úgy is, hogy nem havi kétszázat keres, ahogy azt egy korábbi égéstérben említette.

Tirpákium 2014.05.22. 09:34:28

Ez a rész megint penge lett. Én szívesen látnék valamilyen keleti-blokkos kulonlegességet is a jovoben.

golf mk3 2014.05.22. 10:04:43

A Zápor Jóskáról is lehetne egy külön cikk itt a Totalcaron.

macman507 2014.05.22. 11:44:37

Nem fogtok ennél jobb részt csinálni.

Azt a bizonyos vontatós 12 literes tesztet remélem lebeszéltétek, hogy majd megejtitek valamikor.

PaOntan 2014.05.22. 12:00:49

szamomra a torta kicsit sok(k) volt, de amugy egy remek reszt hoztatok ossze.

asdasdsadasd (törölt) 2014.05.22. 12:02:59

A műsorhoz kapcsolódó észrevételeim:

1.Ommm szaktudása:
"itt a kamudiffúzor,amit el is tudok képzelni hogy valamit csinál,elvégre 412 lóerős autó nem gyenge" no comment
2.A bronco tulaj:
" á jó minden az autón, csak tankoltam bele meg ékszíjat cseréltem." Beülnek a kocsiba,ami 5 másodperc indítózás után be is indul.
"-Ez mi?
-Letört javítani kéne.."
fail
3.A szikszalagozott fényszóró a fekete mustangon pistikével olyan szintű mint amikor gyerekkorunkban a bicikli küllői közé kartonpapírt tettünk hogy berregjen. Elég gáz xDD
4.winklerről meg lesüt hogy utálja a cougart, csak szív vele, szvsz nem neki való egy ilyen "hobbi"

Az egész nagyon balkáni hangulatú,nem valóak ide a csóróságba ezek a vasak, nagyon gagyi összhatása volt az egésznek.Az egyetlen kocsi/tulaj ami jó volt,az a zaporozsec. A többi csak ócskavas lefestve.Más mondanivalóm nincs

Vwiktor 2014.05.22. 15:25:22

Szép szép csak nézhetetlen az indagenyavideó pont

Nyiri 2014.05.22. 17:02:52

@asdasdsadasd: Úr isten mekkora sötét vagy

Csalfa Romeo 2014.05.22. 17:36:08

Az biztos, hogy évek óta nem volt ilyen jó Totalcar-epizód. De lehet, hogy a valaha volt legjobb rész volt a mostani. Gondolom, számtalan autórajongónak volt most könnyes a szeme...ettől már tényleg csak rosszabbat lehet csinálni. A Zapi meg csak hab volt a tortán - az egyik régebbi James Bond-filmből felrémlik egy jelenet, ahol a Zaz nem akar indulni, aztán a tulaj rácsap egy nagy kalapáccsal a motorra, aztán beröffen...Pierce Brosnan meg vigyorog:) Köszönöm az élményt, tényleg.

uarempty 2014.05.22. 18:49:57

@Csalfa Romeo: Jó volt, bár én csak a mustangot néztem meg.Letűnt korok dobozai, túlhaladott formái sajnálatos módon, valahogy semmit sem mozdít meg.Múzeumban a helyük, nem közúton.

A mustangon jópofa volt a nankang :D esőben, azért erősebb géppel nem egy életbiztosítás, óvatoskodni kell, bár a jobb gumikkal is kell (meg amúgy is ésszel kellene vezetni), szárazon viszont teljesen jó.A felni nem gyerebe, leginkább azért mert 2 színű, meg peremes...az inkább a doboz öreg gépekre való esztétikailag, de nem vészes.Ami vészes tényleg az az óraegység :D Hát az micsoda.. :D Azt a GT tányért meg a 2 hátsó lámpa közt első dolgom lenne leoperáltatni.Ettől függetlenül jó kis gép, persze egyértelműen, ha amerikai új izomgép, akkor csak a camaro.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2014.05.22. 22:28:50

Igazából egy dolog maradt ki a Mustang-bemutatóból: Miért mászkál egy csomó Mustang motorrendszámmal?

Shadowbull 2014.05.23. 07:02:19

Az a Zebra 3-nak festett Gran Torino, ami ket helyen is felbukkant, tetszett. A tobbi nem. Esetleg az uj Challenger SRT8 az johetne. Meg persze Corvette-k minden mennyisegben.

Csalfa Romeo 2014.05.23. 09:22:28

@SomiTomi: Az amerikai vagy amerikai piacra gyártott kocsiknál én is megfigyeltem, hogy gyakran U-s rendszámmal járkálnak. Van egy tippem, miért lehet ez - az európai rendszámtáblák ugye hosszúak, az amerikaiak meg rövidebbek, kisebbek, és az amerikai kocsik lökhárítóiban is ennek megfelelő mélyedés van kiképezve a rendszámnak, tehát csak olyan illeszthető oda, semmi más. Mivel a motorrendszámok is olyasmi méretűek, mint az amerikai rendszámok(valamivel talán kisebbek), ezért az amcsi/amcsi piacos verdákra is ezeket az U-sokat teszik föl igen gyakran. Ezt nyilván csak én gondolom, lehet, hogy nincs igazam.

Csalfa Romeo 2014.05.23. 09:27:29

@uarempty: Azért ha hozzámvágnának egy új Challengert, nem dobnám vissza:) A Camaro is nagyon ott van, meg a Charger is, amivel talán annyi baj van, hogy négyajtós szedánt csináltak belőle, ettől olyan családi autós beütése van, de ettől még jöhetne abból is egy jó kis SRT8. Jaj, és akkor a Corvette meg a Viper még szóba se került:)

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2014.05.23. 11:53:05

@Csalfa Romeo: Én úgy tudtam, hogy a normál rendszámból is lehet bármelyik formátumot kérni. Legalábbis láttam már többször normál (nem U-s) rendszámú autót ilyen kis táblákkal mászkálni.

Csalfa Romeo 2014.05.23. 12:49:31

@SomiTomi: Elképzelhető, hogy költséghatékonyság állhat a dolog mögött. Az U-s rendszám ugye mindig kicsi("kockarendszámnak" is mondják), abból nincsen hosszú verzió(hülyén is mutatna egy motor hátulján:), viszont ha normál rendszámból igényelnél egy "kockát", az Neked is jókora plusz költség, legyártani meg úgyszintén. Az U-s rendszámokkal meg nincs semmi faxni, pont jó egy MZ-re vagy egy Viperre is. Egyébként normál rendszámból létezik öntapadós is, ha kicsit kérsz, ilyen általában elöl van az autókon. Amúgy ezzel szöget ütöttél a fejembe, jó lenne egy szakértő véleményt olvasni erről, mert én is csak találgatok - meg Te is:)De lehet, hogy közel vagyunk az igazsághoz.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2014.05.23. 14:33:09

@Csalfa Romeo: Csak azért furcsa nekem, mert elvileg az U-s betűkombinációkat ugye motorok kapják, és ez felveti a kérdést, hogy mit jegyeznek be a forgalmiba.
A kisrendszámnak nem kéne pluszköltséget jelentenie, a sajtológép ugyanannyiért dolgozik, anyag meg kevesebb van benne. Az a kérdés, hogy a gyártáskor "előre"dolgoznak (tehát csinálják sorban a raktárnak a még ki nem adott kombinációkat tartalmazó táblákat és onnan veszik elő a megfelelő táblát egy kombináció kiadásakor), vagy minden táblát csak akkor gyártanak le, amikor szükség van az adott kombinációra. Előbbi esetben nyilván bonyolultabb a dolog, mert vagy pluszban gyártani kell kistáblát (és megsemmisíteni a nagyot), vagy a frissen készülő táblák közül egyet kistáblával gyártani, és "előrehozni", azaz kiadni egy olyan kombinációt, ami normálisan csak később került volna sorra.
Matricarendszámot tudtommal csak a első rendszám helyén lehet használni (hátul még a legelvetemültebb sportkocsikon is van rendes táblának hely), és az EU-s csatlakozás óta az is akkora, mint a normál tábla (520*110 mm).
Egyébként tényleg jó lenne egy szakértő hozzászólása, vagy egy cikk, ami összefoglalja a témát, és utánajár kicsit a jogi háttérnek is. (Ez utóbbi a TC szerkesztőségnek is szól, ha nem lenne egyértelmű :-)

asdasdsadasd (törölt) 2014.05.23. 16:50:13

@Csalfa Romeo: most komolyan a találgatásokról képes vagy ennyit írni?
Mi a véleményed az élet eredetéről? tessék,hallgatom...

xDDD

Csalfa Romeo 2014.05.23. 17:25:53

@asdasdsadasd: Mivel autós témáról értekezünk, úgy gondolom, ez idevaló. Az "xDDD" viszont nem biztos. Te biztos még általánosba jársz, hogy is tudnál ehhez hozzászólni? Na, ugye...

asdasdsadasd (törölt) 2014.05.23. 22:17:05

@Csalfa Romeo: jaja.
Csak ennyi?Azt hittem egy egri csillagok lesz

kisörDög 2014.05.24. 14:05:55

Jó volt a műsor. Leesett cukortól kezdve meseszép, filmbevaló Zaporozsecig minden volt benne.

kisörDög 2014.05.24. 14:07:02

@Nyiri: Az az üzlet ami romlik !

csoki46 2014.05.24. 22:52:09

Alapvetően szimpatizálok a Winklerrel és Pistával is, de azért azt ne mondjuk már, hogy legjobb TC rész. Nézzetek meg 1-2 ős TCTV-t amikir még teszteltek mindent csak rendes autót nem, na az volt az igazi, mai nqpig fetrengek a röhögéstől ha megnézek 1-2 részt. Kicsit sok volt ez a tortás mizéria nekem.

mojszipupi 2014.05.26. 10:43:12

400 lóerő + merev tengely 30 éve még elment de h a mai mustangok és egyéb izomautók is ezt kapják az azért már inkább vicces mint elismerésre méltó. Azt jól érzékelteti a Winkler h ehhez talán minden másnál fanatikusabb autóimádónak kell lenni

Börtönőr 2014.05.26. 15:49:32

A Mustangon Nankang gumik vannak. Gratulálok a gazdájának.