Amit a Ford a Mustang ötödik generációjával tett, azt csak évszázadonként egyszer lehet. Feltámadás nincs minden nap, de Winkler utánajár, hogy viselik sorsukat a régi vasak.
Lovak és sok, nagy henger - Mustangok és V8-hegyek
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rocko- 2014.05.21. 23:03:09
TaaT 2014.05.22. 00:03:30
A Winkler meg hátradőlhet, nem csak ő van rolleren. :)
Nyiri 2014.05.22. 01:27:28
h.pityu 2014.05.22. 07:48:39
Azért Winkler arcára is kiült a tipikus "ezek a viszonylag olcsó szarok működnek, de az enyém x millióért is egy rakat trágya"....mondjuk annyi pénz beleborítása után ez érthető még úgy is, hogy nem havi kétszázat keres, ahogy azt egy korábbi égéstérben említette.
Tirpákium 2014.05.22. 09:34:28
macman507 2014.05.22. 11:44:37
Azt a bizonyos vontatós 12 literes tesztet remélem lebeszéltétek, hogy majd megejtitek valamikor.
PaOntan 2014.05.22. 12:00:49
asdasdsadasd (törölt) 2014.05.22. 12:02:59
1.Ommm szaktudása:
"itt a kamudiffúzor,amit el is tudok képzelni hogy valamit csinál,elvégre 412 lóerős autó nem gyenge" no comment
2.A bronco tulaj:
" á jó minden az autón, csak tankoltam bele meg ékszíjat cseréltem." Beülnek a kocsiba,ami 5 másodperc indítózás után be is indul.
"-Ez mi?
-Letört javítani kéne.."
fail
3.A szikszalagozott fényszóró a fekete mustangon pistikével olyan szintű mint amikor gyerekkorunkban a bicikli küllői közé kartonpapírt tettünk hogy berregjen. Elég gáz xDD
4.winklerről meg lesüt hogy utálja a cougart, csak szív vele, szvsz nem neki való egy ilyen "hobbi"
Az egész nagyon balkáni hangulatú,nem valóak ide a csóróságba ezek a vasak, nagyon gagyi összhatása volt az egésznek.Az egyetlen kocsi/tulaj ami jó volt,az a zaporozsec. A többi csak ócskavas lefestve.Más mondanivalóm nincs
Vwiktor 2014.05.22. 15:25:22
Csalfa Romeo 2014.05.22. 17:36:08
uarempty 2014.05.22. 18:49:57
A mustangon jópofa volt a nankang :D esőben, azért erősebb géppel nem egy életbiztosítás, óvatoskodni kell, bár a jobb gumikkal is kell (meg amúgy is ésszel kellene vezetni), szárazon viszont teljesen jó.A felni nem gyerebe, leginkább azért mert 2 színű, meg peremes...az inkább a doboz öreg gépekre való esztétikailag, de nem vészes.Ami vészes tényleg az az óraegység :D Hát az micsoda.. :D Azt a GT tányért meg a 2 hátsó lámpa közt első dolgom lenne leoperáltatni.Ettől függetlenül jó kis gép, persze egyértelműen, ha amerikai új izomgép, akkor csak a camaro.
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2014.05.22. 22:28:50
Shadowbull 2014.05.23. 07:02:19
Csalfa Romeo 2014.05.23. 09:22:28
Csalfa Romeo 2014.05.23. 09:27:29
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2014.05.23. 11:53:05
Csalfa Romeo 2014.05.23. 12:49:31
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2014.05.23. 14:33:09
A kisrendszámnak nem kéne pluszköltséget jelentenie, a sajtológép ugyanannyiért dolgozik, anyag meg kevesebb van benne. Az a kérdés, hogy a gyártáskor "előre"dolgoznak (tehát csinálják sorban a raktárnak a még ki nem adott kombinációkat tartalmazó táblákat és onnan veszik elő a megfelelő táblát egy kombináció kiadásakor), vagy minden táblát csak akkor gyártanak le, amikor szükség van az adott kombinációra. Előbbi esetben nyilván bonyolultabb a dolog, mert vagy pluszban gyártani kell kistáblát (és megsemmisíteni a nagyot), vagy a frissen készülő táblák közül egyet kistáblával gyártani, és "előrehozni", azaz kiadni egy olyan kombinációt, ami normálisan csak később került volna sorra.
Matricarendszámot tudtommal csak a első rendszám helyén lehet használni (hátul még a legelvetemültebb sportkocsikon is van rendes táblának hely), és az EU-s csatlakozás óta az is akkora, mint a normál tábla (520*110 mm).
Egyébként tényleg jó lenne egy szakértő hozzászólása, vagy egy cikk, ami összefoglalja a témát, és utánajár kicsit a jogi háttérnek is. (Ez utóbbi a TC szerkesztőségnek is szól, ha nem lenne egyértelmű :-)
asdasdsadasd (törölt) 2014.05.23. 16:50:13
Mi a véleményed az élet eredetéről? tessék,hallgatom...
xDDD
Csalfa Romeo 2014.05.23. 17:25:53
asdasdsadasd (törölt) 2014.05.23. 22:17:05
Csak ennyi?Azt hittem egy egri csillagok lesz