Égéstér 100: Témakereső

  2013. december 20. - ommm Címkék: 100 égéstér

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

logo02 100.jpg

December harmincadikán vesszük fel az Égéstér 100-ik adását. Ami lehet, hogy valójában nem is ennyi, hanem mondjuk 95, vagy akár 102. Mindegy, nekünk ez a százas és úgy is hívjuk, úgy is készülünk rá.

És ez nem egy akármilyen adás lesz, hiszen a stúdiót ezúttal bekamerázzuk, így nem csak egy sima hanganyag, hanem egy legalább kétórás videó is készül a felvételből. Lesz sör, torta, pálinka, vigadalom és...?

Na ez az, sokat gondolkoztunk azon, mivel töltsük ki az időt, van is pár fix ötletünk, de úgy gondoljuk, hogy kérdezzük meg a hallgatót: miről szeretne hallani?

Sőt! Kérdezzenek önök! Bármiről ér: zenésről, a Totalcarról, mosógépekről és autókról, meglátjuk, mi az, ami önöket leginkább érdekli, így garantáljuk, hogy azt a műsort kapja, amelyet - egy kicsit - ön is szerkeszt. Hosszú volt az év, téma van elég, hajrá, jöjjenek a kérdések!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr25701305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kirov 2013.12.20. 17:14:46

Kőbájker úrnak megvan még a TT350? terepre nem szokott kilátogatni vele? meg úgy általánosságban szokott-e valaki terepen motorozni? Mopedrallyt leszámítva. :)

Gomulka Béla 2013.12.20. 17:15:45

Témák? Inkább a stábot válogatnám ossze, illetve válogatnám be Papp, Csikós, Assur és Nepper urakat. (Hozzáadva a musor gerincét alkotó Winkler-Omm párost, talán el se férnek ennyien a stúdióban.)

e1 · http://beszoltam.hu 2013.12.20. 17:17:49

Téma javaslat: Miért van az utóbbi időben olyan kevés új cikk? Nincs statisztikám, de az az érzésem, hogy régebben naponta több anyag jelent meg. Most jó ha van napi egy teszt, vagy komolyabb cikk, és 2-3 röpke hír és esetleg egy nepperűző (ami már elég unalmas kezd lenni). Jó fele megy a TC?

PaOntan 2013.12.20. 17:20:48

Pista olyat er kerni, hogy legyen ott Karotta ?

poggY 2013.12.20. 17:20:48

Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy Omm mikor adja ki a memoárját, és hogy hol lehet megvenni.(pénz nem számít)

Tommi 2013.12.20. 17:21:24

Én Karottát szeretném megkérni, hogy meséljen, mennyire volt parttalan szívás az édesapjának, amikor megvette és használta a SAAB 9000 Aero-ját. :-D

Egyébként meg szerintem nem jó témákhoz ragaszkodni. Sokkal jobb lenne, ha spontán beszélgetnétek valamiről. Tehát elindítotok az elején egy témát és a végére Tolnát-Baranyát Novoszibirszken keresztül megjárva tök máshová juttok. ;-)

Mazzzzu 2013.12.20. 17:23:51

témát nem tok ajánlani, de a Winkler-Omm páros mellé, a Becsületesneppert, Bandit, ZáchDanit opcionális a Karotta vagy Coty-Zsolti a 4/b-ből, én őket szeretném hallani, gondolom kivitelezhetetlen, de ábrándozni szabad :D

b-gabee 2013.12.20. 17:23:59

Ommm, hullarészeg palócot még életemben nem láttam, ne okozz csalódást!!!!

ommm 2013.12.20. 17:24:38

@e1: Ideje feliratkoznod az RSS feed-re, hogy lásd, naponta hány új írás jelenik meg itt. Sokkal több, mint mondjuk 4 éve.

orángutánfutó 2013.12.20. 17:25:34

a TC jövőképre én is kíváncsi lennék! :(

Garp 2013.12.20. 17:28:46

Adjatok tanacsot: motort szeretnek venni. Elso nagymotor, foleg belfoldi max 2 napos turakra de lehet ha belejovok a kovetkezo Belsoseg talira is azzal mennek haza. Baromira homalyban tapogatozok. Elso korben arra gondoltam valami egyedi, erre fele ritka kene: ETZ250, Pannonia T8, Jawa barmi. Ezekkel ket bajom van: egyfelol az ETZ kivetelevel (es ez is relativ) a megbizhatosag nem erenyuk, masreszt ket utemmel tobb szaz km-t turazni nekem valahogy elvadultnak tunik. Szoval praktikussagi alapon vetettem el oket. Innen tovabb gondoltam es az jott ki, hogy kenyelmes, megbizhato negyutemi motor kene max 400cm-ig, emberi aron. (Ja azt nem mondtam h tul sok le nincs ra. Az ETZ otthonrol postakoltseggel kijonne max 4-600€-bol, ezert is tetszik.)
Oldaldobozolhato, felpakolhato 2 szemellyel is megbirkozo motor kene amivel kenyelmesen el lehet pofogni 80-100 kozott. Ha birja az autopalya tempot az bonusz, nem arra kell.
Nem csicsa motor kell hanem kellemes turazgatos.
Na ha ebben tudnatok segiteni egy fogalmatlannak, megkoszonnem!

TwoBros 2013.12.20. 17:31:40

Témaötletek címszavakban.

1. Cougar (helyzet, fényezés, eladás, pusztulás, javítás)
2. Bíró Márk (bármi amit Winkler mond róla, mert azon szakadtam a röhögéstől)
3. Becsületesnepper egyik vicces beszerző nepperútja, vagy eladása
4. Kőbájker kit lőne most tarkón.
5. Hangyász. (bármi csak Karotta mondja)
6. Milyen az új kávéfőző a diag műhelyben.
7. Hogy van Zsófi asszony (Zách Dani)
8. Cars and coffee.
9. Winkler anyja, és Micike státusza.
10. Pistától bármilyen trollkodás.

Egyrekissebbvagyok 2013.12.20. 17:36:32

Kőbájker mesélhetne edzőtermi sztorikat. Illetve reg hallottunk Karottarol;)

ZáchDani 2013.12.20. 17:38:48

Legyen inkább 650 köbcenti a határ, ok? Kevés pénzért Honda CB500, NTV650 Revere, esetleg Transalp. Ezek dobozolhatók, utassal is megfelelnek, sok van belőlük és ritkán romlanak el. Esetleg Kawasaki ER-5, vagy az Yamaha FZS 600 Fazer.

GHG 2013.12.20. 17:41:57

"Legpofátlanabb (bármilyen) húzás az autósokkal szemben 2013" díjakat osszuk ki a dobogós helyezetteknek...

323 2013.12.20. 17:49:58

-Sport(os)autók elhibridüléséhez hogy viszonyultok? (i8, Tesla, LaFerrari, P1, 918)?
-Hogyan lettetek autós újságírók?

HateeHo 2013.12.20. 17:55:17

Engem az érdekelne, hogy szerintetek létezik-e még a világon minőségi autógyártás, gondolva itt a rohamosan csökkenő élettartalmú autók gyártásának elhatalmasodott tendenciájára?

jk88 2013.12.20. 17:57:20

"December harmincadikán vesszük fel az Égéstér 100-ik adását."

Ez akkor most azt jelenti, hogy jövő csütörtökön nem lesz égéstér?

Eldrastico 2013.12.20. 17:58:30

Hívjátok meg ANÁLPÁPÁT :D Autók Motorok Pinák szerintem belefér minden

laccci 2013.12.20. 17:58:57

Totalcar történelem, természetesen szigorúan vicc/szívás oldalról :) - pl. hogy kerültek a csapatba az új tagok az évek során, mik voltak az első benyomások róluk (pl. Bandi felvételekor a bemutató cikk zseniális, kommentekkel együtt :D). Természetesen bármilyen historikus vonalon el lehet indulni, az első szervertől kezdve (lásd Totalcar FB-on kép) a hagyj békén sisakig... :)

delmarco 2013.12.20. 18:03:58

Csak legyen ott Karotta is egyszer mar...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.20. 18:05:32

szerintem eleg jol tudjuk hogy kiktol milyen temakra szamithatunk, en inkabb a kepzeletbeli kivansaglistara neveket irnek nem temakat:

szoval a 100. jubileumi adasban en szivesem latnam/hallgatnam

Pistat, ( a minosegi trollkodasert es hangulatert, meg nelkule nem az igazi )

Csikost, ( ket dolog miatt: a tudas meg az evek... )

Winklert, ( hangulat, allando kerdezo es onkentelen gondolkodo, nelkule sem az igazi )

Karottat, ( Hangyasz miatt is meg a nezopontja erdekes sok dologban )

Kopasz, a becsuletesnepper ( gyakorlatias, erdekes, kulturalt szemelyiseg )

Asszur ( targyi tudasa naprakesz, jo ha van valaki aki azert tudja is a dolgokat nem csak beszel rola )

korlatozott belebeszelessel ZachDani is jo, neki vannak jo napjai es kevesbe jok, egy jubileumi adasban azert neki ott kene lenni.

arrol hogy kit NEM kene hivni arrol majd irnak masok.

@Kirov: en szoktam "terepmotorozni" - ha a krosszozas az az.

Garp 2013.12.20. 18:08:11

@ZáchDani: hat ez gyors volt :)
Az ETZ nagy hulyeseg? Havi 1-2 hetvegi gurulas, a jo utvonalakat ismerve olyan 4-600km egy-egy alkalom. A szivem fele huzna az eszem elfele tole.
Max 25 kW, vagy 0.16LE/kg lehet a motor 2 evig. A 400ccm-et saccra mondtam.

GHG 2013.12.20. 18:11:40

+1tipp: Vizsgáljátok meg a lehetőségét az olvasói jelenlétnek a tesztökné' ... Természetesen nem egy hadseregre, egy-két kiválasztottra gondolok. Az internet elég közel hozza a dolgokat alapból, de ez szerintem még családiasabbá tenné.
Ez a gondolatom egyre jobban tetszik magamnak. Megmondom miért:
- ti szakosodott, szigorú szemmel vizslattok már, egy kis ablakos nem túl hosszúra hagyott véleményt szívesen elolvasnék (én is) pluszban egy-egy tesztnél igazi kívülállóktól
- ahány ember, annyi vélemény, színesebbé teszi a tartalmat
- év végén ezeket is lehet szavaztatni és esetleg kis ajándékot adni :P

Garp 2013.12.20. 18:14:10

@ZáchDani: meg kettot neztem (az ar szerinti szorasba esett bele): Virago 250 (errol annIt hallottam h a 182centis, 100kilos testemet nehezmenyezheti), illetve neha belelog egy-egy Virago 535. Ez utobbit ulesprobaztam es kenyelmes volt csak tudom h turazasra alkalmas e?
Az elobb lemaradt: koszi a valaszt, igazabol nem is ide vartam, de jol esett. Koszi!

ZáchDani 2013.12.20. 18:16:33

Ok, értem. Akkor majd átnézem kicsit a kínálatot és rátérünk az Égéstér 100-ban.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.20. 18:16:33

juj, atolvastam a kommenteket, attol felek hogy a 100.adas belefullad sajat onnon jubileumaba. Szerintem ez akkor lenne jo ha nem keszulne rola video es "ugyanolyan lenne" amennyire tud ugyanolyan lenni es kozben a "megprobalas" szintjen megrekedne a jubileumi adassa valas ujszeru, ezert rogos es veszelyes osvenyen. Egy jubileumi barmi akkor jo ha ugyanolyan mint maskor csak van egy unnepi "ize". ( taste )

Nem jo otlet a videokeszites mert 2 orat csak a fuggok neznek vegig beloletek, kepileg egysiku es unalmas. Nem bantasbol irom, ismertek, de jol ti nem tudjatok ezt megcsinalni mert oda vilagitani kell, sminkelni kell, operator kell, kameramann kell, adasvezeto kell, hangositani kell stb. Gyenge minosegben meg megcsinalni snassz, es nem is erdemes. Nezzetek meg egy beszelgetos musort, max 50 perc de azt is egy szunettel. Egyszeruen nem tud erdekes lenni, max ha a hatterben vizespolo verseny van D kosar feletti kategoriaban de akkor meg nem ratok figyelnek :)

Garp 2013.12.20. 18:30:40

@ZáchDani: koszonom. Attol tartok hosszas megszakertes utan megveszem azt, amit 3 het ztan a legjobban banni fogok :)). Mindenkepp segitseg lesz.

thisisnotsound 2013.12.20. 18:33:05

Én annyit kérnék, hogy mindenki legyen hallható.

korzo 2013.12.20. 18:36:35

én is csatlakozom a video felesleges véleményhez.
A téma meg mindegy, ahogy sikerül, csak Karotta ott legyen! Hátha végre be tudna fejezni egy gondolatot rendesen :-D

F.Csaba 2013.12.20. 18:37:53

Ötletek:
Michelisz Norbit is meghívhatnátok.

Gomulka Béla 2013.12.20. 18:45:02

Égéstér-Bukótér vegyes adás? (Eljen a nepek megbonthatatlan baraatsaga.)

Garp 2013.12.20. 18:51:47

Temahoz: a videoval miattam sem kell pocsolnotok, nem
lesz alkalmam megnezni plane igy karacson elott.
Karottat es Norbit szerezzetek be!
Amugy meg legyen ami szokott: nepperuzo, iparagi hirek, dr Novoth eset bemutatoja. Reszemrol Zach Dani turkalojat is kedvelem, oregauto/oregmotor helyzetjelentesek (Winkli Vinum-ja pl, Cougarja).
Megy legyen Pista. Igy egyszeruen, nala eleg kinyitni Pandora story-szelencejet.
Es igen, legyen mindenki hallahato! Kerjetek egy vese karakterisztikaju mikrofont (korben vesz) ;D ;D.

takitabe 2013.12.20. 18:57:17

@jk88: csütörtök masszívan karácsony, szerintem ne várj égésteret, majd utána való héten bepótolják. könnyen függővé válik az ember.. :D

Flankerr 2013.12.20. 19:00:39

Jó ötlet a videó, viszont tényleg legyen spontán, ne arra koncentráljatok. Ja és az Epizodisták podcast mindegyik része 3 órás, pedig csak 3-an csinálják. Remélem a jubileumi adás is legalább ennyi lesz (akár 2 részletben), mint egy tisztességes szilveszteri Rádiókabaré..:)

1000rörö 2013.12.20. 19:05:28

Szerintem legyen ott az egész csapat és satu részegen úgy 1000 wattal a háttérből dübörögjön valami lágy Metallica ami az se baj ha Death vagy Sodom, és részegen bátor emberek módjára mondják meg az autókról a tuti igazságot egy kis cekszualitással és 18-as karikás beszéddel.

nikarágja 2013.12.20. 19:17:15

Kedves Dani! Szerintem se kell videó, az feszélyezi még PappTibit is. :- ) Mint kultúrembert, téged kérnélek meg, ne vágjatok egymás szavába annyiszor! Jó lenne, ha nem engednéd Winkliéknek, hogy belédfojtsák a gondolatot(meg Assurba), hisz te vagy az egyik legjobb szerkesztö -nem a nyomulós Pista. Szerintem utána elég lenne sörözni és bulizni. Tóték?(Tényleg nem lesz jövö heti adás?) 1. Téma: egyes luxusautók motorjainak hengerlekapcsolási lehetöségeit még sosem tudtam teljesen megérteni. Van-e egyáltalán értelme, -ha jól tudom el sem terjedt igazán,- mi ezzel a helyzet?
2. Engem is érdekelne a Bíró Márk sztori, meg az estorili gumiteszt is.
3. Karotta Alfája jól fut?
4. és Winkli?, nem ír mostanában a futók blogjába, pedig jókat tud...

HerrCzeg 2013.12.20. 19:21:16

Csőváz!

Alapjáraton autós a műsor, vizionáljatok meg egy még nem létező ideális gépjármű koncepciót a mindennapokra kompromisszumok nélkül.

Písz

ZáchDani 2013.12.20. 19:32:16

Az Égéstér eredeti koncepciója az volt, hogy vegyük fel, amit amúgy is csinálunk egész nap a szerkesztőségben. Ez nagyjából megvalósult, hiszen mindennap reggeltől estig beszélünk és rendszerint egymás szavába vágunk, persze nem mindenki. Nehéz volna elképzelni egy adást, ahol illedelmesen megvárjuk míg a másik a mondandója végére ér, hiszen megszoktuk, hogy amíg tart a levegő a tüdőnkben, nem szabad befejezni a mondatot. Volt egy másik koncepció is, az kifejezetten vicces lett volna, de majd elmesélem a műsorban a részleteit.

Resuah 2013.12.20. 19:35:31

- Az autós bakkancslista engem is érdekelne
- Becsületesneppertől több sztori
- Vendégötletek: összevont bukótér, jöjjön Sixx, Palik Laci, Szalai-Bunkoczi, Powered Áki, V-Max Zsolti, Csikós szerelője, a Gróf motoros futár, motoros rendőr, vezetéstechnikai kiképző, lányok, hölgyek, asszonyok, feleségek, nagymamák véleménye, hozzászólásai is érdekesek lehetnek.
- Lehetne újra motorhang felismerés, mint régen
- Rövid bejátszások régi adásokból
- Nepperűző rovat nem hiányzik
- Adás alatt mondjuk a facebook oldalon mehetne folyamatosan interaktív infó az éppen tárgyalt témáról, autókról, képek, stb...
- Amúgy ne készüljetek rá sokat, a lényeg legyen olyan, mint eddig, abból nem lesz baj :-)

peterv 2013.12.20. 19:40:47

Hogy áll a B125? Terveztek még egyéb népi kezdeményezést is?

karolyk22 2013.12.20. 19:42:47

autó behozatalos sztorik, autó behozatal, meg olyan sztorik amikor autót vettek, ilyen vicces történetek

2013.12.20. 19:47:00

milyen lenne egy jó diktátor aki az egész Földet uralja? mennyi mozgás teret engedne és mennyit nem? milyen tisztességes globális születés szabályozás törvényt vezetne be?

Skodába születtem 2013.12.20. 19:50:33

Ha ott lesz Kőbájker, próbáljátok meg rávenni hogy igyon. A bodybuilderen csak antialkoholista megnyilvánulásai vannak :D

Mumia 2013.12.20. 19:59:10

Én inkább mással kapcsolatban javasolnék: Totalcar Magazin -ban ehelyett az angoltalan bulvár szerencsétlenkedés helyett inkább a videókra kéne rámenni. Ugyanis a videóitok nemzetközi szinten is megállják a helyüket, sőt. Csak feliratozni kéne, esetleg újraszinkronizálni angolra ahol technikailag megoldható. De ami most megy ki rá amiatt én szégyellem magam néha. Eddig hány videó ment fel rá kettő? Abból egynek hiányzik a vége.

1kutya 2013.12.20. 20:00:25

mindegy, de a pálinkát igyátok meg előtte egy órával, úgy lesz érdekes (a videó is)! Köbibe öntsétek bele... :-DDD

e1 · http://beszoltam.hu 2013.12.20. 20:08:26

@ommm: Mondom, nem vezetek statisztikát, de naponta többször is csekkolom az oldalt (nem vagyok híve az RSS-nek) és egyre gyakrabban van az, hogy gyakorlatilag nincs érdekes anyag az oldalon. Hírszerkesztő biztosan nem így látja, de részemről ezek a két bekezdéses hírek (sajtóközlemények), amiket gyakorlatilag minden autós média leközöl, nem számítanak saját tartalomnak. Tudom, ezzel is van munka, de sokszor amikor valami koncepcióautó grafikáját, vagy egy fejlesztés alatt álló álcázott autó fotóját látom, akkor már inkább meg sem nyitom, mert ezek hasznos információtartalma erősen közelít a nullához. Elhiszem, hogy ilyen téren megvan a kvantitás, de úgy érzem, hogy kezd a minőség rovására menni. A Totalcar esetében pedig minőségnek a saját tartalmat tartom. A ti tesztjeiteket, a ti véleményeteket, nem pedig azt, hogy a Citroën azt tervezi, hogy fog talán fog gyártani valamikor egy olyan autót, amivel egy jelenleg kifutó modellnek akar konkurálni egy másik márkától, X darabot terveznek eladni belőle és mellesleg nem is lehet majd kapni nálunk, sőt egész Európában sem.
Előre elnézést kérek, mert buta leszek, de kiaf@szomat érdkeli ez a bullshit hír, főleg ha az az autó sosem lesz kapható nálunk? Az ehhez hasonlókból pedig hozhatnák fel sokkal többet. Az álcázott autókról pedig mindig ez a videó jut eszembe: www.youtube.com/watch?v=Nv9QPolCgo8 (az első másfél perc).

akerhus 2013.12.20. 20:17:07

Karotta kell!!!! A többieknek is jó lenne, mert amíg bő másfél órában kifejti hogy mi történt a Hangyásszal az elmúlt fél évben, addig lehet szittyózni.... Témában sem lenne hiány, laza átkötéssel el lehet jutni Winkli Cougarjának pillanatnyi státuszához, onnan megint laza másfél órás lauf jut a többieknek...

kristooof · www.sufnituning.blog.hu 2013.12.20. 20:18:49

Jön a joci akusztik feldolgozást kérünk!! :D

.Anonim. 2013.12.20. 20:39:30

Az a helyzet, hogy én szó szerint Totalcaron nőttem fel, mindig néztem az adásokat és bár születésemtől fogva autóbuzi voltam 100%-ban biztos vagyok benne, hogy Ti is (akkor még első sorban ugye Winkli és Karotta) tettetek rá még jó pár lapáttal erre. Néztem mindig a műsorokat, könyvem is van, minden. Amióta követem a honlapot is, azóta nálam Pista, Papp Tibi, Csikós, Zách Dani és Stump Bandi a kedvenceim, Karotta és a Nr.1 Winkler mellett. Ezért nekem teljesen mindegy miről lesz szó, az biztos, hogy egy fenomenális adás végignézésében/hallgatásában lesz majd részem és már nagyon várom.

Amik engem igazán érdekelnének: - Mi a helyzet Winkler Cougar-jával, mikor sikerül végre eladni és utódnak be meri-e vállalni a FIAT Panda 100HP-t? (Amin egyébként én is nagyon gondolkozom első SAJÁT autóként, csak én kicsinek tartom. 190 centi magas vagyok és jobb szeretek kényelmesen ülni)
- Mi a helyzet a Tehénnel? Nagyon kedvelem a japán terepeseket és az amerikai piacos japán autó egy nagyon jó hangulatot tud adni. Tervezi-e a cserét, hiszen egy 16 éves autóról beszélünk.
- Bevált-e Karottának az Alfa 159? Persze gondolom abból hasonló elfogult vélemény nyilvánítás lenne, mint a Renault Avantime-ról. :))
- Mi Csikós Zsolt kedvenc Mercedese és érdekelne, hogy a legújabb típusok közül melyiket érzi igazán "jó Mercedesnek"? Ez alatt pl. az eleganciát értem, meg persze a feelinget. A mostaniak szerintem inkább a sportosságra mentek át és ez nekem pl. nagyon nem tetszik.
- Stump Bandi mesélhetne többet, ritkán lehet mostanában hallani róla, pedig baromi jó arc szerintem.
- Terveztek-e még olyan oltári teszteket csinálni, mint pl. a 20 éves Lexus LS400-é? Az nálam szinte mindent vitt.
- Ezen kívül pedig bármiről, nekem egyébként kifejezetten tetszik az, hogy nem csak autókról van szó (motorok kevésbé érdekelnek, de még tud az is érdekes lenni), hanem minden egyéb témáról is.
-Esetleg a Brutális fizikáról is eshetne némi szó, meg teljesen hétköznapi témákról is.
- Ha Kőbájker lesz, akkor a testépítésről is lehetne bővebben szó, melyikőtök hogy gondolja, milyen gyakran, hogyan kell edzeni úgy, hogy annak eredménye is legyen.

Amiben Ti benne vagytok gyerekek abból szar nem sülhet ki. Eszméletlen formák vagytok és persze kíváncsi vagyok bármilyen témában az álláspontotokra, mert nagyon jó az a stílus, amit képviseltek!

Tisztelettel: Peti

makmarci 2013.12.20. 20:56:50

@omm Lehet, hogy szám szerint több a cikk, de amiket érdemes is elolvasni(egy jobb teszt, hosszabb belsőség poszt stb)az tuti kevesebb. Kb felére esett vissza azon tartalmak száma, miket érdemes olvasni, de szerintem az össz karakter is jóval kevesebb.
Az igen izgalmas iparági hírek, amik többnyire a TC-n jelennek meg utoljára, és fantasztikusan izgalmas, sokadik fotó valamilyen örvénymintás tesztautóról nem tartoznak azon írások közé, ami miatt szeretjük a TC-t, és pont azokból van jóval kevesebb, főleg talán hétvégén.

makmarci 2013.12.20. 20:59:06

@e1: Na igen, pont erre gondoltam én is ! Tökéletesen egyet értünk.

kzolee 2013.12.20. 21:35:24

Jó lenne élőben látni, ahogy Pista leszerel egy E60-as automataváltót, és megmutatja a kettős tömegű lendkereket, nekünk, tudatlanoknak.

Winkler Robinak egy Karinthy gyűrű járna az orosz túrás posztokért.

Csikós Zsoltnak egy munka hőse érdemrend, plusz belsőségolvasó aranygyűrű a veterános kalandokért.

Papp Tibinek a legjobb igahúzó díj.

Bandinak egy legkívánatosabb autókat birtokló díj.

Tibbynek a legjobb bicikliteszt díj. Meg a legszebb BMW a szerkesztőségben különdíj.

Sipos úrnak egy úriember nagydíj.

Karottának egy legfaszább pályaautó díj.

És még sorolhatnám. Köszönjük a 2013-as évet, jövőre így tovább!

Nem tudom mi van az angol magazinotokkal, remélem megérte a befektetett energiát.

Gomulka Béla 2013.12.20. 21:46:00

@makmarci: Nehéz lehet azért ezekben a gazdaságilag visszafogott idokben, autókról sokat és érdekeset írni. Talán ezért tunik hígabbnak a Totalcar.
Ahová viszont lehetne nyúlni, szerkeszto urak, az a régi autósdi. Tudom, elofordulnak leginkább átvett cikkek, de lehetne tobb is. A másik eljárás a leutés-szám gyarapítására a személyes benyomás liberális adagokban való kozlése. Részletekben, koltoien. Nem úgy, hogy az essúvé rugózása feszes, de mindegyiké az, hogy ne essenek az oldalukra, hanem mondjuk úgy, hogy Nyelesnyanyád felé a hetvenesen van az a kanyar, ahol három zavaróan egyforma nyárfa áll, na az egyiket éppen oldlba vizelte egy bulgár kulseju kisteherautó-sofor, és ekozben kapott bele a bal elso a kátyúba, amitol leesett a muszerfalról a napszemuveg, és félrenyeltem a mogyorót a csúnya és finom csokoládéból. Pont az Égéstér bizonyítja hétrol hétre, hogy a szerkeszto urak tudnak és akarnak is ilyet. Nosza.

cukkkorka 2013.12.20. 22:11:11

Nekem azok a kínos szituk kellenének amikor szakítotok egy-egy"szakemberrel" HOGY az ilyen beszélgetések hogyan zajlanak, eddig mindig kínosan ügyeltetek, hogy bárki is baszott át titeket azt ne bántsátok. 100.adás tökéletes lenne erre. Egyébként egyetértek, tényleg kevés a cikk, kiváncsiságból ránéztem a konkurenciára és nekik ez jobban megy...Az különösen vicces amikor angolból vesztek át egy cikket, lefordítjátok majd pár nap múlva megírjátok angolul is néha eredeti forrásmegjelöléssel ahol az eredeti cikk mindig jobb.

hrvthl 2013.12.20. 22:11:51

A műsor vége felé mondhatnátok néhány nyelvtörőt. Pl. ommm-tól meghallgatnám a "jobb egy lúdnyak tíz tyúknyaknál"-t...

jc3000 2013.12.20. 22:19:25

japános sztorik!

Balul el sült tesztelések.

Az is érdekelne, hogy a kereskedésbe mit szóltak pl.: pick up teszt után amikor meglátták hogy kötélhuzó bajnokságot szerveztetek a gépekkel? Meg egyébb érdekes autókerskedő reakciók teszt után, amikor meg lett hajtva az tesztjármű.

DBandesz 2013.12.20. 22:26:47

@ommm:
Mi lett a harminchétmilliós Range Rover vesszőfutásának a vége? Annak a műsornak a hallgatásakor neveztelek el magamban TrollOmm-nak (a munkaadód is hívhatna így) :)

Korábban említettétek (Motordoki Vinót vesz), hogy lesz egy audiofil Égéstér is. Itt a lehetőség.

Becsületesneppertől szeretnék sztorikat, imádom hallgatni, és bővíti a szókincsemet, kifejezéstáramat. (...és egy vödör csavart vettek... ...kimentem egy olllyan fosra!... sorolhatnám még) :)

Szerelmetes szarjaink vol. 2.

Motordoktor sztorijai is jók, ráadásul elég komoly változáson ment át a kocsiállománya is (W124, majd E36, a FIAT 127, és rég volt szó a Bogárkájáról is)

Szent Szinusz (Novoth Tibi) is ott kell hogy legyen. Nem baj, ha nincs Prince motor a terítéken (biztos hogy van... :) )

Mindenképpen ott kell lennie a Körmondatok Koronázatlan Királyának is, az sem baj, ha nem a Hangyász van a középpontban, hanem a Hacsi, a szépséges Hondája, most épp mi a macskakaja (Ropi kutya párhuzam), stb. Nem aggódok attól, hogy nincs témája Karotta Szannak.

Agyalok még.

r1attee13 2013.12.20. 22:29:41

Felvidék Troll Unlimited
Lexus-os öreg sztori(k) - megígértétek!
Kopasz bevásárló körutak és török nepper szokások
Kőbájker táplálkozási tanácsok különös tekintettel a norbi update szénhidrát arányváltoztatási törekvéseire + vélemények a papucsban gyúrókról
+ amíg a többiek elmennek pia-utánpótlásért, addig Novothauto karbantartási gyorstalpaló (legalább nem fojtja belé senki se szót)
:)

Rocko- 2013.12.20. 22:31:53

hívjatok külsőst, aki nem szokott gyakran szerepelni, hátha most akar. prokee, Rézmányi Balázs.
vagy a legügyesebb hiénát, meséljen ő magáról. :P

ommm 2013.12.20. 22:36:49

@Garp: Norbi nem lesz idehaza, pihenéskor pedig nem akarjuk zavarni.
De viszünk majd gitárt!

Rocko- 2013.12.20. 22:37:15

@visszakettopadlogaz: erre javasolnám, hogy 4-en, 5-en legyenek, ahogy szoktak, hanem mondjuk 8-10 ember, váltásban, forgószínpad jelleggel. ha kifullad egyik, jön másik.

Rocko- 2013.12.20. 22:41:10

@visszakettopadlogaz: én nem ígérthetem meg, hogy Kőbájker és az Análpápa is lesz. :D

Matthäus25 2013.12.20. 22:41:14

Mindenki mesélje el, hogy állnak a projektjei. Csík,Pista és Bandi, Motordoktor, Winkler.

Hüse László 2013.12.20. 22:45:21

Szia!

Karotta miért nincs többet az adásban? Nagyon jó lenne ha többet részt tudna venni az adásokban. Lehet előre tudni, hogy kik vesznek részt a 100. adásban?
Nagyon várom már a maratoni adást.
Üdv

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.20. 22:47:14

@Mumia: elkuldtem egy angol nyelvu cikket a TC rol egy angol anyanyelvu autobuzinak, kb ket honap mulva beszelgettunk es rakerdezett hogy mi is volt a cime az oldalnak ahonnan kuldtem a linket, arra emlekszik a cikk jo volt de erossen "boratosan" volt irva :D szolt mas is hogy oke oke ertheto meg erdekes na de azert hogy jo angolsaggal lenne irva az eros tulzas.

en annak idejen veszekedtem jokat ezen a T szerkesztokkel hogy legalabb valakivel nezessek at aki TUD angolul es erzi az angol nyelv harmoniajat de le lettem "teremtve" hogy jo ez.

Hat ha jo akkor jo, nem vagyok veszekedos tipus

Rocko- 2013.12.20. 22:51:35

@korzo: 2 óra csak elég rá. :D

@Gomulka Béla: én megvagyok sixx nélkül, köszi.

@jc3000: "Balul el sült tesztelések."
+1. Papp Tibitől a _rácsukták a garázsajtót az új Bentleyre_ sztori érdekes volt. tuti volt ilyen még.

@ommm: a 10 év múlva tízéveset cikksorozatot is lehetne kicsit megmelengetni. bár tény, hogy csak öt éve volt.

ommm 2013.12.20. 22:52:00

@cukkkorka: "tényleg kevés a cikk, kiváncsiságból ránéztem a konkurenciára és nekik ez jobban megy..."

Na, erre kíváncsi vagyok. No offense, de mutass pár példát, tényleg érdekel.

Coupeboy 2013.12.20. 22:59:12

Lehetne kicsit összefoglalni a hajtásokat, mindig írjátok h csak a hátsó kerék hajtás, mert az fun, az első szar, az nem lehet élmény autó, 300 ló fölött értelmetlen, satöbbi. Kicsit kifejthetnétek bővebben ,hogy mik az előnyeik hátrányaik, tényleg kezelhetetlen az ilyen olyan hajtás ilyen olyan szituációkban és ne csak az legyen érvnek h a hátsó kerekessel lehet driftelni,valaki lehet nem erre vagy nem csak erre vágyik. Szóval szívesen meghallgatnám az érvek és ellenérveket kicsit tudományos megközelítéssel, jobb kigyorsítási lehetőségek, jobb rajt, jobb kontrollálhatóság stb mindhárom hajtási mód szempontjából.

Seri2112 2013.12.20. 23:01:44

Tök mind1, úgy is jó lesz.

metatron123 2013.12.20. 23:07:42

Karottát kérném, és egy kis Hangyászt vele. Kopasz-t és valami jó nepperes történeteket nekünk turistáknak, civileknek :)
Hát hogy a palocz Pista lessz az tuti... meg Winkli is.. nélkületek már nehéz elképzelni Égésteret :)

Várom Szlovákiára minden csütörtökön... ;)

Rocko- 2013.12.20. 23:17:10

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: thx!

@ommm: Jingle Bellst elénekelnétek? csak mert @Garp: 3 hete csesztet, hogy a lengyel bolhapiacról szerezzem be neki, és ez voln a legegyszerűbb mód.

1kutya 2013.12.20. 23:23:51

@Rocko-: esetleg külsőségeket? CarMandíner, vancello...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.20. 23:52:21

@Rocko-: Kobajker :D rendelkezik az egyszeru emberek mely onerzetevel, fogekony a szocialis eszmekre es a draga dolgok elbuvolik.

A jubileumi adas meg hogy hosszu lesz az nem garancia a josagra, amugy epp W. Hackingtol olvasom Smith Wigglesworth titkai-t, magyarul, Gal csaba forditasaban, pont itt tartok:
"Ezen a hétvégén megemlékezünk Önről Doncasterben. Ne prédikáljon túl sokáig!
Vesse ki a hálót, mielőtt az emberek elfáradnak. Ez frissen tartja Önt és őket is."
szoval nem baj ha rovidebb de tartalmasabb - masfel - ket ora okolzsir es analpapa nem tud erdekes lenni :D

Hiszékeny Úr 2013.12.21. 00:12:45

Már valaki írta, de pl. engem is érdekelne Karotta Alfája.
Plusz mi a vélemény a dízel adalékról, injektor tisztító adalékról,stb. Még mielőtt mindenki rávágja, hogy szart sem ér, indokolja is meg, hogy miért.

pkrt 2013.12.21. 00:21:21

Töréstesztek vs. a valódi balesetek. Például az E36-os elég rosszul szerepelt annak idején az euroncap teszten annak ellenére, hogy nem egy papírautó. Ugyanígy a w202-es c osztály sem szerepelt túl fényesen pedig a Mercedes tesztjét vették alapul az euroncap sajátjának a kialakításához. Az is érdekes, hogy például annak idején a Kia Carnival Európában rosszul szerepelt míg az Egyesült Államokban jól.
Abból a szempontból is érdekes téma lenne, hogy a külföldről behozott használt autók toplistájában a legtöbb gyártmány tizenéves ( például pont az E36 vagy a Golf III ) és egy részükről nincsenek egzakt tesztek vagy ellentmondásosak.

És természetesen minél több nepperes sztorit!

cukkkorka 2013.12.21. 01:00:08

@visszakettopadlogaz: ezt mondom én is, hogy ez nem jó! De ha azt mondod, hogy nem jó akkor troll vagy, ha sokat mondod kitiltanak. Kicsit a diktatúrákra emlékeztet (inkább nagyon) pedig a Totalcar legnagyobb erőssége pont a fórum, vannak jobb autós oldalak- angolul 100 is - de a hozzászólók sokszínüsége és tudása felülmúlhatatlan.

e1 · http://beszoltam.hu 2013.12.21. 01:10:12

@ommm: Egy másik (hasonló méretű piaccal rendelkező) ország vezető internetes autós magazinja, az auto.cz - náluk mondjuk még több az a mindenféle ágazati hír, viszont kvantitásban tényleg messze a TC előtt járnak. De az is tény, hogy náluk nincs égéstér. :)

ommm 2013.12.21. 02:01:28

@e1: Ötödannyi olvasójuk sincs, mint nekünk. Ebben a 13 éve létező Totalcar teljesen egyedi helyzetben van ebben a régióban.

@cukkkorka: Már megbocsáss, de ez példa akart lenni arra, amit állítottál? Számold meg hány - és milyen - friss anyaguk van naponta, mekkora az olvasótáboruk illetve hány embert érnek el napi szinten. Nem akarok bántani senkit, de nem látok ott semmit, amit ne írtunk volna meg mi is. Van, amit hónapokkal ezelőtt...

e1 · http://beszoltam.hu 2013.12.21. 02:07:42

@ommm: Az olvasottsági adatokat nem ismertem, de ha a TC tényleg ennyire olvasott, akkor miért nincs a TC-n ötször annyi cikk? :) Tudom, ez lehetetlen, mert nincs annyi autó amit tesztelni lehetne, de sajnos tényleg azt látom, hogy valahogy kevés a jó saját tartalom. :-(

ommm 2013.12.21. 02:13:52

@e1: Miért kéne, hogy legyen? Ennyit sem lehet elolvastatni az emberekkel, amennyi most ott van. És mellesleg másfélszer annyi, mint mondjuk három éve. Minden tartalmunk saját, kivéve a hírügynökségek híreit és a nemzetközi fordításokat. Ahogy mindenki másnak.

e1 · http://beszoltam.hu 2013.12.21. 02:22:36

@ommm: Hát, akkor én nem tudom. Vagy túl sok lett a szabadidőm, vagy túl gyorsan olvasok, vagy nálatok van uborka szezon. Isten tudja.
Az viszont tény, hogy sokszor csalódva távozom a TC-ről, mert megnyitom és semmi új olvasnivaló. Egy teszt van fent a főoldalon és ennyi. Ráadásul ha most pl. elmennék nyaralni egy hétre és pótolni szeretném azt amit kihagytam, gyakorlatilag el vagyok VESZVE. Nem tudom gyorsan és egyszerűen megtalálni a tegnapi, vagy egy héttel ezelőtti cikkeket/teszteket. Más webeken elég csak lejjebb görgetni...

U.i.: Ne vedd ezt támadásnak, ez építő jellegű kritika akar lenni. Szeretem a TC-t, és azért írok, hogy a jövőben még jobban szerethessem. :)

ommm 2013.12.21. 02:29:12

@e1: Pedig naponta legalább hatszor frissül a címlap és éppen ez az anyagmennyiség hozza magával azt, hogy ha kihagysz három napot, akkor már nem fér a címlapra a régi anyag, mert elviselhetetlenül hosszúra nyúlna.
Erre való az RSS vagy a címlapi rovat-fejléc, ami szintén kattintható.
Mi nem aszaljuk a csontvázakat a címlapon, mert olvasót alig hoznak, ellenben a helyet foglalják a frissebb anyagok elöl.

petofi sándor 2013.12.21. 02:46:23

@e1: mondjuk ebbe van valami amugy amit a végére irtál. ha nem vagyok net kozelbe pár napig akkor azt tudom,hogy az akkori cikkrol lemaradok.ez bosszant is néha hogy biztos akkor van valami jo olvasnivalo amikor épp valahol uton vagyok éppen. jaja az én fajta gyenge számitógépeseknek azok a cikkek elvesznek.nem is tudom,hogy hol lehet visszanézni mondjuk a mult serdai napo,vagy mittudomen a keddit.ilyen van amugy,hogy meg tudod nézni azt hogy mondjukegy adott napon hogy nézett ki az oldal?vagy ,hogy mik voltak a cikkek???

petofi sándor 2013.12.21. 02:51:38

hol van az rrs vagy a cimlap rovat fejléc.most néztem meg de fogalmam sincs hol lehet visszanézni. most kajak én vagyok ennyire gyenge ebbe a kurva számitógépezésbe. pedig azt hittem mennyire vágom amugy de az égésteret se tudtam direkt link nelkul letolteni))arra is nagynehezen jottem ill vezettek rá

e1 · http://beszoltam.hu 2013.12.21. 02:53:14

@ommm: Én van hogy kinyitom a főoldalt naponta 10x is, de valahogy nem tudok veled egyetérteni. Vagyis csak akkor, ha beleszámolod a mindenféle rövid ügynökségi híreket, és az apróbb rovatokat is, amelyek viszont nem túl érdekesek. Ha most megnézem a főoldalt, akkor saját komoly tartalom csak a pickup teszt.

@petofi sándor: Csak úgy, hogy az egyes rovatokat egyesével végiglapozod. Sajnos így elég nehezen áttekinthető és időigényes végigmenni az összes rovatot, hogy megtaláld pl. a múlt pénteki cikkeket. A másik megoldás valami RSS olvasó használata ami menti a régebbi tartalmat is. Sajnos egyik megoldás sem túl komfortos.

petofi sándor 2013.12.21. 02:57:03

a 24 órára kell rámenni?? na csak kereni kell. edig még nem kattintottam erre a 24 órára,ki a f.. tudta vagy gondolta ,hogy itt vannak a cikkek. régebben már a keresobe irtam be ezt azt de erre még nem kattintottam

petofi sándor 2013.12.21. 03:01:27

hát ez tényleg elég marha megoldás. 24 óra)))valami olyasmi hogy itt találod hulye gyerek a régi cikkeket vagy valami)) de mindeggy amugy igy cimeket olvasva hát mittudomén annyira nem kettintgatok rá,de lehet szokni kell!! nem baj megszokjuk, de 24 óra)))ilyen faszság))) már elnézést,én szeretem az oldalt,én a jó oldalon állok!!!! 24 óra))))))) legalább vicces

petofi sándor 2013.12.21. 03:09:59

én rájottem mi a baj. az ,hogy tul sok a szabadidonk és azt akarjuk,hogy ha elolvastuk mondjuk a pikápo testet akkor utánna ha kattintotk legyen egy másik teszt ahol Pista tesztel 5 autót.és utánna ha megint kattintok Pista valahol máshol teszteljen m,egint vagy 3 autót,de DE lehetoleg videóval és annyi ideig tartson amig men nem unom)) na lehet valami ilyesmi is van a dologban valamennyi. nem kell csak napont 1 x kattintani és akkor lesz mindig valami érdeke)) Vagy szavazzuk meg ,hogy adjanak Pistának 1 millió dollárt és mennyen tesztet csinálni,Videóval! Kapartasson meg minden)) Meg mutassa meg milyen az M550d akkor amikor kurvára megy)) na szerintem ez lenne a megoldás. Én erre szavazok .Pistának 1 millió dollárt $$$$$$. Had élvezze a nép.Had kattintson napi 10x és mindatisszer ujj tesztvideóvalhadddd)!!!!

petofi sándor 2013.12.21. 03:23:48

totálkár 100 adás : Minden ember mondja el aki ott van,hogy melyik szerinte a legjobb autó!! Sok év sok tapaszztalat.Nem kell itt mellébeszélni meg akármi.csak ugy ahogy a jó isten megadta. mit vennének maguknak normális kereteken belul ,mi a szzivuk ,szivetek vágya?álmok de nem a f50 ferrari ra gondolok. Hanem teljesen hétkoznapira. Mondjuk én 760 as BMW t vennék.vagyis remélem belátható idon belul megveszem,mivel ha arra gondolok,hogy mi az az autóamit megvennék ha álmomból is felkeltenek akkor az a 760i. marha felesleges nyilvánvalóan de a 750i m is az volt.de szerettem és mai napi orulok ha arra gondolok,hogy volt egy 750i m. Szoval ilyesmire gondolok,hogy mik az álmok és a valós vágyak. Kiváncsi lennék,hogy a becsuletes mit mond.mert álma neki is van hiába volt mar 200 autója.meg Pista is vágyhat egy valamilyen alfa után.de deruljon ki ,hogy milyen utan.had dudja a kattingatós nép,hogy ezek az emberek akiket olvas hallgat naponta ,mikkel szeretnének járni,illetve miket terveznek venni. na ennyi mert csak magamat ismételgetem,aztán ezt olvassák szakemberek.! na haa valami eszembe jut irok. addig van idonk még. JA vigyetek red bullt is ,hog tartsa a szellemi szintet))

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.21. 04:55:05

@e1: e logika menten haladva akkor a caranddriver ben vagy a motortrendben percenkent kene lennie uj cikknek... az auditalt latogattotsag es az optimalis informacio surusegnek nincs koze egymashoz.

@ommm: A TC egyedi, de mintha ezt az egyedi izt kezdene elvesziteni a diktatorikus - szeru dolgaival... de hat ez csak az en velemenyem.

@cukkkorka: nekem sincs inyemre a bannolas, a velemenyek elzarasa. Barki barmilyensege nem lehet ok hogy ne engedjuk a koz ele a velemenyet. Aki olvassa az majd eldonti hogy ki milyen, ki ertelmes/erdekes/akarmilyen. Ne szabalyozzunk semmit - termeszetesen a szemelyi jogokat szem elott tartva.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.12.21. 05:00:23

ja az rrs feed ezt adja ki ha rakantintasz miota letezik:

This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.

Winkler Róbert 2013.12.21. 08:47:36

@cukkkorka: Utólagos engedelmeddel örökre kimoderáltalak. Megnéztem ugyanis az általad hivatkozott autós portál címlapját. Egyetlen (tegnapi) saját anyagukat találtam rajta, egy tesztet. Olyan képekkel, amiket mintha anyám csinált volna telefonnal, és olyan szöveggel, hogy csak a kopfban négy vesszőhibát találtam. Az első bekezdés pedig rögtön egy végig nézzük-kel indul. Egyébként is mintha egy tízéves írta volna. Ha neked ez színvonalasabb, tényleg nincs itt keresnivalód.

nemethi 2013.12.21. 08:54:10

Sziasztok, a top 10 bakit megnėznėm töletek szivesen. Kellemes Ünnepeket.

VZT 2013.12.21. 08:54:11

Olyan témát szívesen hallanék, hogy milyen használt kocsikat kerüljenek el az emberek. Az összes nepperűzőben mindenki megbízható, olcsó fenntarthatóságú kocsikat keres (nem is értem miért :)), kevés kivétel a hobbi cél, de legtöbbször A és B jármű körül melyik jobb stb. Nagyon ritkán hangzik el konkrétan olyan, hogy mit ne! vegyenek az emberek, ami már a gyárból kijövetel is vállalhatatlan volt. Nem feltétlenül kinai-ra gondolok, hanem EU, japán, amcsi termékre amitől nem várnánk. Csak nem sikerülhet minden modell egyforma jól?

Garp 2013.12.21. 08:57:10

@ommm: kar, h Norbi nem aktualis, kivancsi lettem volna R ahogy almalevet szurcsolget a tajt TC-sek kozott :D.
Dobot tudok kuldetni, kiokositva, megszerelve ;)Hey Joe kotelezo, minimum 4x, Rockonak ajanlva. :)

Egy dologban igaza van az olvaso kolleganak: keresni az oldalon valami hihetetlenul nehezkes, akar csak "visszaporgetni" par napot. A mennyiseggel nincs bajom.

@1kutya: prokee, vancello (bar o mar nem kulsoseg es nem bp-i) otleted kifejezetten tetszene.

@Rocko-: Polak, Węgier dwa bratanki,
i do szabli, i do szklanki,
oba zuchy, oba żwawi,
niech im Pan Bóg błogosławi.

Amar lehet, h ez valami mas...

Kiskaresz 2013.12.21. 09:02:39

Karotta, Zách Dani, Novoth Tibi, Nepper Úr mindenképp legyen mint a szerintem legjobb 77-es adásban! :)

Rocko- 2013.12.21. 09:40:06

@1kutya: Rally Dreames srácok!

@Garp: ejj, sokat ittál, klingoniul beszélsz. :)))

strfifi 2013.12.21. 09:41:19

Régen olyan jó volt olvasni a TOTALCAR nyomtatott verzióját. Ebből is a mindenki szarjáról lévő rovatot. Ez valahogy mostanában az online oldalon is csak fel-fel bukkanóban van. Valahogy közelebb hozott benneteket azokhoz, akik pl. nem tudtak kimenni egy pálya-, vagy kakucsringnapra és nem a nyomotokban haladt. Sokkal életszerűbb volt az-az időszak.
Mindenki számoljon be, hogy mi van a mostani roncsaival/nem roncsaival, majd a jövő évi tervekről, hogy mit szándékozik venni/eladni, vagy Análpápához "becsöngetni"

bardospetikmet 2013.12.21. 09:57:03

@Sheer_Driving_Pleasure: a lexusos nagypapa sztorijai engem is nagyon érdekelnének, meg a jó kis neppersztorik by Kopasz. Ja, és remélem, hogy a mérnök urak is tiszteletüket teszik majd az adásban :)

Garp 2013.12.21. 10:16:31

@Rocko-: keress ra. lehet kanjival konnyebb :)

smek24 2013.12.21. 10:35:30

Én igenis kérném Karottát szépen, csak Hangyász témában! Amíg a negyedórás tőmondataival bíbelődik, mindenki nyugodtan fogyaszthatna, esetleg Pista hébe-hóba belegitározhatna egy-egy tust, mondatvégeknél. Aztán félidőnél dobjátok ki, vagy kapjon szájzárat valami kerítésszaggatótól, ezáltal szóhoz juttok és akkor mehet egy tök átlagos Égéstér. A szesz fogja szavatolni a különbséget! Boldog karácsonyt mindannyiótoknak!

hofi601 2013.12.21. 10:53:27

Szerintem ne görcsöljetek rá a 100-adikra, mert akkor nem lesz jó. (Tudom, valójában már rágörcsöltetek.)
Ugyanakkor van egy csomó kérdés, amit szívesen feltennék nektek, de inkább szűkebb körben. Ahogy látom itt is összegyűlt pár régebbi olvasó, akiknek vannak kérdéseik, észrevételeik. És sajnos úgy látom, ez egyre kevésbé számít nektek, és sokszor az az ember érzése, hogy túl magasan ültök a lovon.
Fontoljátok meg egy hosszabb - szűk körű - író-olvasó találkozó lehetőségét, ahol ti is sok hasznos visszajelzést kaphatnátok. Tudom, hogy a számok titeket igazolnak, de én pl. kíváncsi lennék az olvasók összetételének változására is. Nekem az az érzésem, hogy a több olvasót az hozza, hogy egyre inkább bulvár irányba fordultok. Lehet, hogy ez szándékos, lehet, hogy nem: nem tudom, de kíváncsi lennék, hogy ti hogyan látjátok. Egy - talán nem is annyira erőltetett - párhuzamot vélek felfedezni az ezeröcsi sorsával. Csak feltételezés, de úgy gondolom, hogy amikor a Neo dobta a műsort bukott pár - jellemzően magasabb végzettségű, átlagosnál jobban kereső, vélemény alakító - hallgatót, és nyert helyette több "egyszerűbbet", mert az jobban mutatott a hallgatottsági adatokban. Innen úgy tűnik, hogy mintha ti is kezdenétek dobni az előző, és gyűjteni az utóbbi csoportot. Persze tudom, hogy a politikai kampányok sem az értelmiségnek szólnak, mert a hülyékből egész egyszerűen sokkal több van, és az ő szavazatuk pont annyit ér, mint egy akadémikusé. Nektek is ugyanannyit ér minden olvasó, és a mennyiség igazol? Vagy csak ez a modell működőképes, és nem láttok más irányt? Egyáltalán van ilyen konkrét irány?
Én ezekre tényleg kíváncsi lennék, de nem a 100-ik égéstérben. :) Szerintem ne űzzetek neppert, ne legyenek iparági hírek, egyáltalán semmi kötöttség. A legszórakoztatóbbak mindig a személyes sztorik, a cikkekből kimaradt momentumok, nem tudom, hogy azokra lehet-e készülni.

Rot 2013.12.21. 10:56:35

Igen, Karotta feltétlenül jöjjön, és Sixxet is hívhatnátok érzéketlen laikusként :)

Rocko- 2013.12.21. 11:07:12

@Garp: nincs egy kanji vasam se.
太湖XQ6103Y1H2!

petofi sándor 2013.12.21. 11:16:01

Miért érzem azt ami ugy nagy kozhely. REGEN MINDEN JOBB VOLT!!!!!! A faszt...... Jarjon az ilyen zsigulival basszameg

RÁJA 2013.12.21. 11:39:06

Arra azért figyelni kellene, ha ott lesz 6fő egylevegőveltudokkétórátbeszélniegymondatban - még ha az érdekes, izgalmas, kulturált - akkor kevés lesz a 3 óra.
Engem például érdekelne a Robi véleménye a bidé-funkciójú ülőkéről, mert 2 hónapja nem tudom eldönteni milyen legyen - ezért nem is lett karácsonyra kész, pedig már nem sok a vérem:)

Boldog Karácsonyt addig is Nektek, részemről köszönöm az évi munkátokat.

Pietrof 2013.12.21. 12:16:43

Kőbájker sztorikat szívesen hallgatnék a Támadás 2-ről, a Gym alakulásáról, a kínai melléhugyozós emberekről, a testépítésről. Továbbá elmesélhetnétek, hogy ki hogyan töltötte a Karácsonyt és hol fogja a Szilvesztert.

Garp 2013.12.21. 13:59:20

@Rocko-: :legyint: ez a facliftelt

felidegeltemmagam 2013.12.21. 14:09:38

Üdv,

Minden jelenlévő mondjon egy autó márkát amit szeret és amit kifejezetten nem. Indokolja.

(Lehetne típusra bontani, de akkor nem annyira izgalmas. :) )

ommm 2013.12.21. 17:28:21

@hofi601: "Fontoljátok meg egy hosszabb - szűk körű - író-olvasó találkozó lehetőségét, "
Van ilyen, több, mint öt éve már. Úgy hívják, hogy Belsőség-találkozó.

kzkardos 2013.12.21. 17:30:56

Engem érdekelne 80-90-es évek hétköznapi sport autóiról a véleményetek! Pl. Celica, Delta, Sierra, R5, Golf gti, 205gti, Crx, E30 M3, Uno Turbo....
Vagy múltkor sokat vitatott fixes gokartok

hofi601 2013.12.21. 18:43:09

@ommm: Igen, az utóbbi 3-on találkoztunk is, meg a Hungaroringen is; még meg is szoktál ismerni, de az szerintem más. :)
Sokan vagyunk, sok apró kérdéssel, ezerfelé szalad 1-1 történet szála. Valamint félóránként esik be 1-1 újabb ember, érdekes vas, szürkemarha-pörkölt, sürgős fürdőzhetnék stb., ami azonnal megöli az aktuális témát. És ez ott rendjén is van így; inkább afféle fókuszcsoport-jellegű beszélgetésre gondoltam, amikor író-olvasó találkozót írtam.

makmarci 2013.12.21. 19:40:28

@ommm: e1-nek teljesen igaza van, pontosan így érzek én is ! Attól, hogy hiper kattintási számaitok vannak, még nem jelenti azt, hogy az izgalmas, érdekes, minőségi cikkekből is több van. Tényleg uncsi sokszor, van olyan többször is, hogy egyszerűen semmi értelmeset sem találok, arról meg nem is szólva, hogy utólag rákeresni bármire, kész szopás. Téma szerint, vagy cím szerint is szinte lehetetlen, minden baromság bejön találatba, csak ami kéne nem.
Ja, és a legfontosabb : NE SÉRTŐDJ MEG, nem bántani akarunk, de talán mi, akik nem ott dolgozunk pár éve, hanem sok év óta követjük figyelemmel naponta többször is az oldalt, talán reálisabban látjuk a helyzetet. A jó cikk sem attól lesz jó, hogy hányan olvassák, azt csöcsökkel is el lehet érni, meg ufókkal.

Ferenc Mihály 2013.12.21. 19:59:53

Üdv! Érdekes téma lehetne az is, hogy Romániában be akarják tiltani a stoppolást, és büntetni azokat akik stoppolnak vagy éppen stoppost vesznek fel. De azért is megbüntethetnek majd ha csak simán el akarod vinni a szomszédodat tegyük fel a legközelebbi városba. Ezzel a módszerrel szeretné a "kormány" visszaszorítani a feketefuvarokat....... Azért ez elég durván korlátozná a személyi szabadságot (feltéve ha ezt bármilyen formában lehetne ellenőrizni, felügyelni) , hisz elvégre ha van egy autóm hadd vigyem már el oda ahova csak akarok és azt akit akarok. Szívesen meg halgatnám, hogy Ti mit szóltok ehhez.
Kapcsolodó linkek: www.szekelyhon.ro/vilag/indul-a-kozuti-capavadaszat

www.szekelyhon.ro/aktualis/csikszek/buntethetik-a-stoppolokat

Poeta81 2013.12.21. 20:53:30

@petofi sándor: Aloha! Jobb lenne, ha a saját nevedet használnád a másé helyett!!!

Poeta81 2013.12.21. 20:59:21

@petofi sándor: Valamint az más neve alatt ne csatlakozz senkihez a véleménynyílvánításban, mert aki jogosan, anyakönyv szerint viseli ezt a nevet ő nem biztos, hogy egyet ért veled!!! Ebben a konkrét esetben pedig biztos vagyok, hogy így van!!! Szóval keress másik nevet, vagy, ha nincs fantáziád, használd a sajátodat!!!

Garp 2013.12.21. 20:59:46

@hofi601: igazad van, a legutobbi talalkozo - bar tenyleg jo volt, de hianyzott belole ami Perkupan megvolt, marpedig az, h a tc-sek es az olvasok klub jelleggel verodjenek ossze. Vadasanal siman ket csoportra bomlott a dolog, amit megertek, hiszen ok is pihenni mentek. De mi meg miattuk. Sipos urral viszont orom volt dumalni egy jot. A motorjat azota is emlegetem :)

@makmarci: telibe. Annyit hozzafuznek h ami megjelenik az jo. Az a fajta kozvetlen, belsoseges hangnem, ami miatt anno (6-8 eve) annyira mas volt a TC es szeretheto az eltunt. Szaklapkent teljesen felnott, a szorakoztatas rovasara. Nem veletlen h jo par ismerosom a Belsoseget nezte elsodlegesen (velem egyutt). A TC komment oldalon pl talan 3x jartam. Na mind1, a stilus megvaltozott, ezen meg mivel izzles dolga, nincs mit feszgetni. Annak a korszaknak kb a Ponton vasarlas utan nem sokkal teljesen vege lett. Ami most van jo, csak maskent. Aztan lehet, h csak en oregszem.

ommm 2013.12.21. 22:44:08

@hofi601: Tudom, Hofi, de ennél több nyilvános fórumot egyszerűen lehetetlen beiktatni.

@makmarci: A kattintási szám nem oszt nem szoroz semmilyen szinten. Az egyedi felhasználó a cél. Rengeteg cikkünket átveszi az Index, ezek sokszor ott jelennek meg (jellemzően közéleti témák), ott vagyok benne és tudom, hogy évek óta napi két vezető anyaggal terveződik a lap. Amint már említettem, a legfőbb gond a nagy pörgés, lehet, mire ránézel, addigra már lekevertük az anyagot, mert jött valami frissebb.
Az viszont tény, hogy a 24 óra rovatcíme vacak, ezzel kezdünk valamit. Mert ott található meg minden visszamenőleg.
Az, hogy mi érdekes, na az megint egy külön téma, mert rengetegszer előfordul, hogy amit mi, autóbuzik és itt tobzódók érdekesnek találunk, arról kiderül, hogy harmadannyi olvasót sem érdekel, mint mondjuk egy dízel Octavia kombi. Ha nem így lenne, akkor csupa-csupa olyan cikk és poszt születne, ami a hardcore autóbuziknak tetszik, de ők az autót használók nagyon kicsi hányada csak. És nem tartanak el tucatnyi embert, nem termelnek annyit, hogy arra hirdetést lehessen kötni, hogy szponzorokat lehessen szerezni.
Már pedig azok nélkül se Goodwood, se LeMans, sem autószalon. Érted, ez olyan komplex dolog, amit a kívülálló sokszor nem ért, mert nem látja át egészében, csak a terméket látja a címlapon.
Az pedig jó, hál'Istennek, évről-évre jobb és évről-évre több munkát teszünk bele, hogy lehessen még hová lépni.
Mert a hazai piac megtelt. Aztán hogy ki, milyen módszerekkel (gyárt vagy szerez) magának valós vagy kamu olvasókat, na az megint a harmadik kérdés, de ez nem tartozik szorosan ide.

ommm 2013.12.21. 22:48:23

@Garp: Ehhez csak annyit teszek hozzá - mintegy kiegészítésképpen -, hogy sajnos van-lett nekünk egy olyan médiatörvényünk, amelyik bizony inkább ne lenne. És ebből sok-sok vélt, vagy valós sérelem és észrevétel eredeztethető.
El nem tudjátok képzelni, milyen emberek vannak az interneten.

BUBISBUBLEK 2013.12.21. 23:40:51

ahhhh na hat van itt minden jo tema otlet szoval jo lesz ez ;)
reszemrol a hogy jo lesz , megelolegezve , es egy jo musor remenyeben varom a performanszt ;)

petofi sándor 2013.12.22. 00:28:55

@Poeta81: mióta fórumozok most elosszor érzem,hogy micsoda sztárság ez!! ))))) Ne hasznaljam ezt a nevet mert stb stb. és mi van akkor ha ez az en nevem?? ha? ja mondjuk tényleg nem ez a nevem,de semmi jelentoségét nem latom ,hogy épp mit irok a név helyére. mikor beregisztráltam akkor épp valahgy petofi sandoron járt az eszem))ilyen van? ki az akinek petofi sandoron jár az esze))))) na mindeggyy amugy nem igazán erdekel senki vélemenye !! meg akartam változtatni mert szerintem is hulyen néz ki amugy ,de tudod mit kedves mittudomenki vagy ,már elfeljtettem)) nem változtatom meg ,hadddd legyen ez a fórumos nevem ezután,ugy ahogy eddig is.és basztassa nyugodtan a csorodet ,mert leszarom))) és persze minden kedves petofi sándortól elnézést kérek. gondolom százával kommentelnek itt!!))

Hogy valami értelmes dologhoz is hozzászóljak, a vélemenyem ,hogy a 2 oszlopos tag mellett becsuletes és kobájker mindenkepp jó lenne ha lenne. Azt ,hogy mennyi az a létszam ami még alkalmas arra ,hogy jól sikeruljon azt gondolom ti tudjátok.Bár lehet ha mindenki ott lenne az is nagy buli lenne. Végulis bárki lesz is ott en megnézem))!!!!

petofi sándor 2013.12.22. 01:54:41

24 óra

orulok neki,hogy szóba hoztad a dolgot Pista. mióta rájottem,hogy mi az azóta ide ugy irok,hogy rámegyek a 24 órára és megkeresem. eddig ezt nem tudtam és nem is irnek ide semmit ha nem kerul szoba és nem kattintok véletlenul rá.
lehet ez masoknak 1 értelmu ,nekem nem volt az edig. Szoval nem tudom,hogy van e lehetoseg arra ,biztosan van,hogy megnézni azt,hogy naponta hanyan kattintottak a 24 órára eddig. Ha esetleg megoldanátok azt amit irtál,hogy megváltozik ez a 24 óra akkor szerintem megsoxorosodna a kattintások száma. ez edig szerintem méltatlanul semmi ,helyet nem kapott az oldalon.pedig minden e mogott van a,emogott a 24 ora modott.ami akkora ,hogy ha koszos a szamitógépem monitora akkor nem is latom.nem értem miert ilyen szuk ez az ugynevezett virtuális bejárat a Totalcarba. Ki itt belep mindent megkap amit eddig csináltunk. csak talald meg a kaput.
Ha mondjuk ugyanakkora lenne mint a totalcar bal oldalt,csak ez a jobb oldalt ugyanott valami olyan cimmel ,hogy nem tudom Itt talalsz minden eddigi cikket,vagy Ha lemaradtal valamirol itt lesz. vagy nem tudom Minden cikk egy helyen! na ha oda kerul a sor ezen majd ugyis nállam okosabb emberek dontenek. De szerintem ez nagyobb figyelmet igényel ,nem hogy a 24 oranal hanem a bal oldali totalcar feliratnal. szépen rákattintok aztan meg nézhetek mindent ,amirol lemaradtam mert mondjuk autóban hallgattam a totalcart 4 napig!)) ezt a gondolatot a te mondatod vitte bennem tovabb,az hogy azt irtad,igen valóban nagyobb figyelmet igenyel. És végulis a teljes torténelem van csak alatta semmi más))) na számitok a kozbenjárásodra a fonoknel aki nem tudom mit szol hozá,de én egy teljesen átlagoz olvasó vagyok.napi szinten nezem az oldalt,és lehet az en tudatlanságom de nem jottem rá arra,hogy hogy is tudnam visszanézni a kimaradt napokat. na ennyit errol,ezt le akartam irni mig el nem felejtem,ezért kapcsoltam vissza a laptopot 2 órakor))

Poeta81 2013.12.22. 09:13:41

@petofi sándor: Az inteligencia teljes hiány... Legyél büszke magadra!

Egyébbként 5 család él Petőfi vezetéknévvel az országban!

Garp 2013.12.22. 10:22:44

@ommm: na mondjuk erre nem gondoltam, eleg elfogadhato indoknak tunik. :S Sajnos.
Milyen emberek? Haaat, ha csak magamat nezem..meg itt van a Rocko is pl...:D

Gergel 2013.12.22. 12:20:30

@ZáchDani:
Értem. Kötetlen beszélgetés.
De néha tényleg baromira zavaró amikor
egymás szavába vágtok.

A témához : minél több ember legyen a stúdióban,
akár csak néhány perc erejéig.
Nepperűzés, sztorizgatás, ágazati hírek.
+ amit pkrt írt : töréstesztek vs. való élet.
Nemrég olvastam talán itt a tc-n egy ilyen cikket
az oldal irányú ütközésről, érdekes téma.

petofi sándor 2013.12.22. 12:52:22

egy másik észrevétel

Hallgattam az égésteret és Winkler mutatta be a bandát aztan becsuleteshez erve kerdezte ,hogy akkor Istvant mondjuk ?vagy becsuletest? és erre mondta becsuletes,hogy nyugodtan lehet mondani Istvánt is mert nem titok,ott van fent keppel eggyutt a teljes név is. s
na én megpróbáltam megkeresni nemrég azt a mittudomen linket vagy mit a tc n ahol meg tudom nézni kik vannak a nevek alatt keppel eggyutt meg valami rovid infoval ,pl mióta van a tc nél mit csinal. stb. de nem találtam ilyet.ezt meg hiányolom amugy,de ha van akkor mondja meg valaki hol!
regen mikor kezdtem netezni valamikor a 90 es evek vegen akkor a danubius rádiónak volt ilyen része hogy rá tudtam menni és megjelentek az ott dolgozók keppel eggyutt és valami kis infoval. és ott meg tudtam nézni ,hogy ki az a Muranyi Mariann a szerelem hullamhosszan)))) pl))))) vagy az azóta is nagy kedvencem Abahazi Csaba Hajra magyarok!! nincs már ilyen de akkor nagy kiralyság volt ez . na csak azért irok mert en orulnek neki,ha itt is meg tudnek nezni pár képet meg par sort azokról akik itt meloznak. na enny lett volna.

Flankerr 2013.12.22. 12:56:42

@petofi sándor: Már jó pár éve van TC csoportkép, általában valami idióta tematikában..:) Pont így év vége felé szokott megjelenni. De abban igazad van, hogy a főoldalon nincs külön rész erre. Nekem, törzsolvasónak nem hiányzik, másoknak hasznos lehet.

nagylord 2013.12.22. 15:01:10

Jöjjön csak minden és köszi, hogy csináljátok. Én szívesen hallanék még nyilvánosan elmondatlan első autós sztorikat (vásárlás, baleset, para, lerohadás), illetve várom a tc zenekar előadását is. Amennyiben futja kapacitásból, akkor lehetne a nepperűzés érdekes levelekkel (ha küldtek ilyeneket mostanában), mert a szokásos vedd az egyiket/másikat kérdezők amúgy sem hinném, hogy végigtolják.
Pár "mi piszkálja a csőrömet a közlekedésben" kirohanást is meghallgatnék bármely résztvevőtől, úgyis szoktak lenni véleménycikkek (abból lehetne több és a trollok meg elmehetnek a Pistába - ezer bocs nem tudtam kihagyni).

Piréz Atya 2013.12.22. 16:34:56

Pista, vegyél élőben egy 406-ost kérlek.

TakacsLajos1 · http://kozpontiszelloztetes.hu 2013.12.22. 17:18:43

Én mindenkitől a következőre lennék kiváncsi:

1. Milyen autót választanál, hacsak egyetlen autód lehetne. Vételi ár nem számít(mondjuk valaki megvenné neked), de fentartani, tankolni neked kellene, és nem lehetne más autód mellette. (Mondjuk egy robogód, motorod lehet mellette)

2. Milyen autókat választanál, ha lehetne egy hobbi autód, meg egy hétköznapi autód.A hobbi akár lehet rendszám nélküli is. A szabály itt is ugyanaz, valaki megvenné neked őket, de fenttartani neked kellene.Vételi ár itt sem számítana.

Olyat egyiknél sem ér, hogy eladnád drága pénzért amit kapsz, aztán vennél egy olcsóbbat a maradék pénzt meg eltankolod. :)

hugsz 2013.12.22. 17:25:23

Engem az érdekelne, hogy 2010 utáni gyártású autók közül ki milyet venne és miért. Illetve, hogy manapság hol lehet a legnagyobb biztonsággal jó áron fiatal használtautót venni.
A stúdióba kell Karesz is!!! :-)

SzUsZ 2013.12.22. 17:28:42

Lehet, hogy már említették, de pár gyûlöletlevelet is ki lehetne tárgyalni. Az így év végén úgyis megszokott téma.

dave00 2013.12.22. 17:31:21

Nepperuzo jellegu:
Vegyek-e SAAB 9-3 dizelt (2005 kornyekit) es ha igen miert ne?

dgt_ 2013.12.22. 19:15:00

A téma részemről mindegy, az jön majd magától is a remek hangulatban, a lényeg, hogy ne őket ne hagyjátok otthon: Papp Tibi, Kopasz meg Kőbájker.

mtk001 2013.12.22. 20:18:19

Magyarázzátok meg, mi értelme van a Golf Plusznak ?
Veszik a németek ?

-roy- 2013.12.22. 20:23:04

Sziasztok!

Róbert nyithatna, egy kis Totalcar-os történelemórával, majd időrendi sorrendbe bekapcsolódhatnának a sztoriba jelenlevők.
Ki, hogyan került be a csapatban, az első találkozások, ki mit gondolt a másikról, sztorik, ....stb.

-roy- 2013.12.22. 20:55:38

Még egy:
Egyszer venni akartam egy Marutit, aztán egy szaki (máid áldom a nevét) felvilágosított hogy max. az anyósomnak vegyek egyet, amennyiben jól meg akarom szívatni, inkább swift-et ajánl helyette.
Szóval adja magát a kérdés:

Milyen autót ajánlanál az ellenségednek? :))))

dondiridongo · http://karmageddon.blog.hu 2013.12.22. 21:40:49

Itt az ideje, hogy sztarvendegek erkezzenek a musorba. Nyissa a sort Kiszel Tunde. Mindig kivancsi voltam ra, hogy szerinte is kell-e huteni a visszavezetett kipufogogazt! ;)

KPali 2013.12.22. 21:43:33

Ha még nem késő :) Kedvenc autós túrátok, útvonalatok?

marpszi 2013.12.22. 21:46:47

Nepperűző letűnt korok nagy figuráinak?

Birodalmi limuzin Julius Caesar-nak?
Kleopátra csajos autója?
Hány extrát ikszel XIV. Lajos?
Colombus venne Camaro-t, vagy elég neki egy Aveo?
Kant tömegközlekedik, vagy hibriddel jár?
Céges flotta a spanyol inkvizíciónak?
Mátyás király swiftezne inkognitóban?

ommm 2013.12.22. 22:16:39

@petofi sándor: Kapaszkodj meg:
becsuletesnepper.hu

Garp 2013.12.22. 22:30:34

@marpszi: akikre meg kivancsi lennek az Freud, Lenin, Winnetou, Jean d'Arc es Ingatius Timothy Trebitsch-Clinton (az a foszer, akirol Rejto Jeno formazta Buzgo Mocsing alakjat. Wiki megmondja, hihetetlen egy alak volt). :D

Garp 2013.12.22. 22:32:15

@Garp: elcsesztem... *Ignatius Timothy Trebitsch-Lincoln helyesen. Tudtam, h valami amerikai elnoki neve volt...

Nem Penny hajója 2013.12.22. 23:37:32

Amit én kérdeznék: miért volt év elején ez a Paptibi-Winkler váltás a főszeresztői poszton? Mert erről nem nagyon beszéltetek soha.

thebigben 2013.12.23. 01:24:31

Sziasztok, engem az érdekelne, hogy hova tűnt Bendzsi, az operatőr? Ő nagyon jó arc volt!!

Én is itt vagyok 2013.12.23. 08:03:21

Hi. Témának: fronthajtás, hátsó kerék hajtás. Baráti körben került szóba az autó vásárlás, és mikor megemlítettem, hogy Merci, még el is fehéredtek a rémülettől, hogy de hát az hátul hajt. Anno szinte csak hátsó hajtású volt, most meg beszarnak tőle.
Tán a kettős tömegű lendkerékről is lehetne mesélni a sok diesel buzinak.
Öreg autók? Számtalan van 20 év körül, melyek gazdaságosabbak és jobban megérik az árukat, mint a mai kütyükkel telezsúfolt műanyag autók.
Mindenféle autója van a cégnek és vezetem már S320-as mercit. Mit mondjak nem fogott meg. Fék asszisztens, mert magától megáll, sávelhagyó figyelő, meg még egy halom extra. Egyedül jöttem haza Bécsből és elmentem vele Zirc-B Füred felé. Mintha nem is én vezettem volna.
És lehetnek még hülye autós szívások is a műsorban.

Én is itt vagyok 2013.12.23. 08:05:35

Ja! És még több Totalcart! mindig mindenhova, mindenkor. Minden érdekel minket!! :)

A_Nagy _Dávid 2013.12.23. 10:39:52

A téma nekem tök mindegy, csak legyen ott a Becsületes nepper meg Kőbájker is.

marpszi 2013.12.23. 12:36:44

@Garp: Igen, köszönöm! Freud hogyan is maradhatott ki...
Szivargyújtót tutira rendelne!

Pizza zabáló 2013.12.23. 13:49:06

Omm remélem majd moderálod a túl sok robogós témát. Első kocsis sztorik is jók lennének. Első vásárlás, melléfogás, megvilágosodás pillanatai az autóbuzériára.

robz 2013.12.23. 14:08:37

A totalcar történeténetére én is nagyon kíváncsi lennék. Néhány morzsát már hallottunk az égéstérben. Utólag úgy is mindent másképp lát az ember.

Mamagaio 2013.12.23. 15:04:00

Jó lenne motorokról is hallani, de nem csak az egyéni garázsbütykölések és hasonló projektek, hanem a piacon kapható modellek, újdonságok, stb.
Továbbá egyetértek a korábbi kommentekkel, hogy bárki jöhet bármilyen szórakoztató témával, csak Sixx ne találjon oda pls...
Boldog Karácsonyt!

csimi_ 2013.12.23. 15:08:32

Sziasztok!

A totalcar történet biztos sikernek hangzik. Engem is érdekelne. Pl az is, hogy hogyan is áll a TCTV. Van rá esély, hogy visszakerül egy rendes csatornára? Nem mintha ez pont engem bármiben érintene, nincs TV-m, úgyis neten nézném.

És még valami, amit szerintem csak az autós újságíró tudhat:
Mennyivel növeli egy cikk olvasottságát, ha a címben vagy a rövid leírásban szerepel a BMW? Azt mindenki tudja, hogy csajokkal sok kattintást lehet vonzani, ugyanez igaz a BMW-re is, vagy csak nekem tűnik úgy, hogy feltűnően sok címben szerepel? Nem csak nálatok, más autós portálon is úgy vettem észre, hogy a cikkek egynegyedében ott van ez a név. Vagy ez nem az olvasók odavonzása miatt van így, hanem tényleg ez a márka adja a mércét mindenben? Ezt az utóbbit, azért nem hinném.
Persze az égéstér témának nem a legjobb, de ha már ilyen kérdezz-felelek alakult ki ebben a posztba, gondoltam megkérdem.

Most, hogy úgy látjátok "a hazai piac megtelt", gondolkodtok azon is, hogy esetleg kicsit más irányba bővüljetek? Most nem az angol site-ra gondolok, hanem pl. autó- vagy motorsport közvetítés (TV), gokart bajnokság szervezése, esetleg közel-keleti háborús tudósítás, dalai láma interjú, űrkutatás, csillagközi invázió indítása, stb?

Minden jót!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.12.23. 18:18:53

@Mumia: Csak most látom a kommentedet. Sokat segítene, ha példákkal meg tudnád mutatni, mi volt angoltalan és miért, mert lehet, hogy a nyelvész lektoraink átsiklottak valami felett. Amit pedig ettől függetlenül figyelembe kell vegyél, az angol TC nem egyenlő a magyarral, nem ugyanazok a lehetőségeink.

Gomulka Béla 2013.12.23. 22:04:58

@Rocko-: Jól kérdez. És jól beszél: Karottának vannak még hasonló mondatai, és Winklernek, ha jó napja van.

@streetsta: Én megpróbálnék kevésbé kúl lenni, tartózkodni a guy, dude és hasonló szavak használatától, és inkább a koznyelvi kifejezések bátrabb és formabontóbb alkalmazásával érni el hatást. Clarkson és két társa (a kancsal hegedus és a bogo sánta huzója) szovegeit érdemes olvasni a Top Gear honlapján, és máshol is. Természetesen nekik konnyu, nekik az angol az anyanyelvuk.
Jut eszembe: vannak statisztikák, hogy hányan és foleg hogy hol olvassák az angol kiadást? Mert az angol nyelv, beszélje is az ember boratosan és akcentussal, osszekoto kapocs, kommunikációs forma, és az magában érték.

Pityesz30 2013.12.23. 22:21:12

Én a Becsületesneppertől hallanék szívesen vásárlási sztorikat, valamint mindenki elmesélhetné, hogy mi volt ebben az évben a legcikisebb autós sztorija vagy a legemlékezetesebb.

Zolikám 2013.12.24. 00:03:00

Sziasztok!
Nekem csak annyi, hogy sírvakönyörögve kérlek titeket Karotta írjon már egy tesztet vagy legalább nyilatkozzon szóban egy velőset a 159-es Alfájárol!
Speciel engem érdekelne a téma

petofi sándor 2013.12.24. 00:41:13

engem az érdekelne ,hogy kinek mennyi a fizetése))))0)))
becsuletes torténetek azok tényleg jók!! a csóka igy a csóka ugy))vagy manus )))mittudomen de jól magyaráz!!

robimcr 2013.12.24. 12:34:33

Az se lenne rossz téma, hogy ki mi volt "előző életében". Mivel foglalkoztatok, ha autós újságírással, akkor hol, hogyan keveredtetek bele. Tudom, hogy volt már róla szó és néhányan beszéltetek is róla, de pl. érdekelne Csikós, Bende és a többiek is! (Persze csak ha nem titok.)
Boldog Karácsonyt!

svéd. 2013.12.26. 16:04:39

Volna nekem is pár tippem ..:-) Feltűnt már ahogy az utcán űber ajnározott autók nagy része a verseny pályákon sehol nem volt....Pl: Golf GTI.. Ha hétköznapi csodát akartok látni . Ugyan állítsatok már egymásmellé egy S Wagon R -t ,és egy W Tourant...főkép ha sikerül egyforma színben...:-DDD Megéri a fáradtságot..:-)

Tractor 2013.12.28. 07:45:27

Szervusztok! Olvasgatom a bejegyzéseket az adás témáinak ötletére és gondoltam milyen egyszerű lesz egy-két témakört beadni a közösbe, de nem. Pár hete gondolkodom már a javaslatomon például, hogy miért párásodnak veszettül a min. 10 évnél régebbi autók (pl. Fiat összes), miért pukkan le a Volvo beltere, miért vágyunk Bmw-re, mikor drága fenntartani, lopják, lelakják és gondoskodás nélkül nem tart sokáig. (megjegyzem gyermekkorom óta vágyok egy E30-as kombira, de még nem mertem venni és igen a 750-esbe is símán beülnék). Miért tűntek el a Citroën Pallasok és a Renault Fuegok? Másik kedvenc táborharcom a dízel és benzines ellentét. Véleményem szerint szívó benzinesnél nincs jobb hangban, tartósságban és érzésben (Volvo 2.4, Fiat 1.6, Audi 2.0, stb.). A dízellel állandóan költséged van, amit senki se számol. A fogyasztás tényleg kevesebb, de senki nem számol a kéttömegűvel, a porlasztókkal, a részecskeszűrővel meg a további költségképző lehetőségekkel. Sajnos be kell, hogy valljam, hogy a mindennapjaimat egy Hdi szépíti, de nemsokára visszatérek a benzinszívók világába. Végezetül még mindig nem tudom, hogy mit javasoljak témának, de szerintem a legjobb lenne, ha beszélnétek a saját autóitokról, amelyek nem újak és nem is fiatalok. Miért nem új autóban ültök, nem szédít meg a sok tesztelendő átlag és kuriózum jármű?

Garp 2013.12.29. 14:28:11

@Tractor: "A dízellel állandóan költséged van" - nem, nincs :D

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2013.12.30. 08:26:19

Mi a helyzet a Last Barons-sal?
Papp Tibi nanobiós szélvédőbevonata tart még?
süti beállítások módosítása