Ha nincs farkad...

  2013. november 27. - ommm Címkék: v8 hotrod ford brutál kompresszor double trouble

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

...de szeretnél egyet, akkor menj egy negyedmérföldet ezzel és meglátod, a végére kinő.

Ennyit tesz hozzá a zseniális Drive-sorozat műsorvezetője, Mike Musto a Gordon Tronson által épített Double-Trouble nevű 1927-es Fordhoz. Tronson Új-Zélandon született, ennyiből már nagyjából sejteni lehet, hogy eléggé elborult és őrült fickó lehet. Szerette az amerikai V8-as motorokat és - miután áthelyezte székhelyét az Államokba - úgy gondolta, hogy ideje lesz kielégítenie vágyait.

Dolgozott is egy picit, aztán amikor kész lett, akkor nem szarta le a kalapács nyelét, hanem még egy kicsit továbbgondolta a dolgokat. Így készült el végül erre az egyedi, másfél inch vastag csővázra épített hot-rod. Két, 4.6 literes, picit megpiszkált Ford V8-cal, hengersoronként egy-egy Weiand kompresszorral. A gyújtást és a keverékképzést is visszaalakította, klasszikus gyújtáselosztót és karburátorokat kapott a két motor.

Majd az egészet összehozta úgy, hogy egy közös osztóművet, automataváltót és kardántengelyt tépjen az 1200 lóerő. Karottával csak annyit próbáltunk megtippelni, hogy önmagában a négy kompresszor meghajtása mennyi erőt emészt fel,  egy Type-R-motornyit biztos. Ráadásul - Mike elmondása szerint - teljességgel vállalható úttartást, hasmagasságot és fékerőt is sikerült biztosítania ahhoz, hogy utcai használatra alkalmasnak nyilvánítsák a hatóságok. (És most gondoljunk bele, hogy idehaza az évtizedek óta minőségi kit-carokat gyártó cégek termékeit sem lehet forgalomba helyezni...)

Egy biztos: Gordont nem vádolhatja senki azzal, hogy nem hozta ki a maximumot a dologból. Öncélú, hangos, erős, egy ember, aki a saját kéz kezével váltotta valóra álmát és boldog. Respect!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1005660639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaOntan 2013.11.27. 15:19:42

mennyire lehet ez alulkormanyzott ? ;-)

Vadasz S. Tamas 2013.11.27. 15:26:53

"Told meg egy kompresszorral. Vagy kettővel, de leginkább néggyel. Íme az ember, aki éli az álmát."

Az első szó végéről lemaradt egy "d".

Dilismaci 2013.11.27. 16:13:05

"ha kicsi a farkad"...azért nem kéne ennyire elblikkesedni.

Béza Dániel 2013.11.27. 16:27:38

Nincs semmi baj a farok méretével szerintem, csak új zélandon nőtt fel, ennyi.Megnézném, hogy mlyen autót épít egy olyan fickó, aki új zélandon nőtt fel, és svédországban él....

СubE 2013.11.27. 16:31:01

Most olvastam utána egy új-zélandi oldalon és az igazság az, hogy mindig is egy erős BMW-t szeretett volna, de az M6-os, amit kinézett, még most is túl drága neki, úgyhogy ez olyan, ha ló nincs jó lesz a szamár is történet. Mindenkinek jusson eszébe, hogy aki nem BMW-vel jár az egytől egyig csalódott ember, akiknek nem sikerült beteljesíteni az álmaikat, hogy BMW-vel járjanak.

Vitalij 2013.11.27. 16:55:30

persze hogy nálunk ez nem kapna forgalmit... mivel borulásnál tuti halál...

1kutya 2013.11.27. 17:07:55

@Béza Dániel: vényócas terepjárót :)

Luighi 2013.11.27. 17:59:05

Szép. Az univerzum egyetlen W16 hengeres hotrodja. Nitrót neki... ;-)

...de inkább mégsem.
Mikor megküldte talán akkor forgott közel 2000-et. Talán.

Ha beleforgatná a pirosba, lehet olyan lenne neki mintha a Milennium Falcon-ban ülne :-D

Adam88 2013.11.27. 18:03:56

Hát igen, az államokban meg lehet valósítani komolyabb álmokat is.
Itthon meg eladják a 3 hengeres benzinest hogy milyen durva. :D
Vicc ez az ország.

gigabursch 2013.11.27. 18:54:10

@СubE:
Na, ha ezt nem mondod, hiányoltam volna...
Most már tudom, hogy csalódott ember vagyok... :-)

És aki a barátnőjével jár?
Vagy a barátja barátnőjével?
Az biztos nem csalódott.
:-)

mükkemakk 2013.11.27. 19:19:34

A koncepció nem rossz, egy V8 egy kompresszorral, kéziváltóval jó futóművel és fékekkel, bukócsővel jöhet.

dieselrocket524 2013.11.27. 19:22:13

@СubE: :D beteg egy elmélet de részben igaz :D

Quattroman 2013.11.27. 19:42:04

valaki homályosítson fel ez mitől '27es Ford?
attól az egy korabelinek kinéző hűtőtől? (az is utángyártott már)
mert se az alváza, futóműve, motor-hajtáslánca nem tartalmaz nyomokban se korabeli cuccot.

pog ma thon 2013.11.27. 19:59:44

@СubE: Idetaláltál ? B.M.w -t mindenkinek úgy is népautó itthon . Boldog boldogtalan bmw és audi hitel hegyek de az nem baj a pláza előtt úgy sem látják. Hajrá legyetek boldogok.
Viszont itt valami egyedit láthatunk.

B0ka · http://rcpilot.hu/galls/227 2013.11.27. 20:12:34

@Quattroman:
Talán a kasznitól, vagy legalább is ami maradt belőle.

Lomha 8V 2013.11.27. 20:16:11

Elnézést, de nem tartozik a témához. Ommm, ezekben a pillanatokban nézem a Fiesta tesztelésedet a DoQ-n és sírva röhögök. A FORDul-tól is kikészültem, de mikor elkezdted simogatni az ülést azzal a kártyával, azon végképp lehidaltam. :D

masseur53 2013.11.27. 20:20:23

@СubE: A BMW, mint autó, igazad van egy státusz, de csak a kispöcsü agresszív alacsony pasik vesznek olyat, mert a BMW agresszivitása pótolja bennük azt amit az apukájuk nem csinált meg. Én még nem láttam egészséges mentalitásu BMW tulajdonost.
Ja bocs nekem Mercedes E 270 cdi-m van. Bármelyik BMW-t leépem az autópályán. Az autóm vége 260. Kipróbáltam.

Bambano 2013.11.27. 20:27:03

mintha már láttam volna ezt a videót, lehet, hogy pont itt...

dieselrocket524 2013.11.27. 20:37:28

@masseur53: 189 cm vagyok és 92 kg pöcsöm se kicsi kopasz se vagyok :D azt hiszem meg is van a kivétel ! meg amúgy magyarországon mercit kik vezetnek a nem napon barnult barátaink meg pár nyugdijas orvos job ebe a kluba tartozni ??? Meg minden BMW t lelép na ne nevetesél már egy 535i E34 is megeszi regelire az pedig nem fris verda egy 530D E60 után csak néznél mint rozi a moziban :D

1kutya 2013.11.27. 21:14:17

@masseur53: pont olyan vagy, min kubi, csak propeller helyett csillagod van! gratula!!! ;)))

masseur53 2013.11.27. 22:15:51

@dieselrocket524: Barátom, az én mercim egy középkategóriás autó, a maga 5 henger 210 Le-vel. Nem spicc turbó, tuning csoda. A Mercinek van olyan csúcs modelje amivel a bajorszekér nem ellenfél.
Ja még egy apróság. Felénk Bécsben, ahol fűtött garázsban tartjuk az autónkat, szerencsére kevés található az olajshátu barátodból. Öreg dokik, meg módosabb hivatalnokok, cégvezetők, topmanagerek szívesen használnak csillagos autót. Van sok kurvagazdag barátom, Mercu tulajdonosok, jellemezhetem őket a Patek Philip, Breitling, Hublot karórával, nekem a Tag Hauer van. A bajorszekér a törökök, az arabok, meg a nyápic figurák kedvence.
Dehát az a szép az életben, hogy nem vagyunk egyformák. Egy dolog azonban tuti. Én az Eü-ben dolgozom, beosztás mellékes, a havi bérem 3500 euró felett van, de BMW-m soha nem lesz. Ha a Merci gyár leállna, bár ennek sokkal kisebb a valószínüsége, mint a bajorok kapitulációjának, akkor is inkább egy Audi A8, aztán max egy WV, utánna jöhetne az Opel, utánna bármilyen autó 200 Le felett, de BMW soha.

effendi79 2013.11.27. 22:32:10

"hogy utcai használatra alkalmasnak nyilvánítsák a hatóságok. (És most gondoljunk bele, hogy idehaza az évtizedek óta minőségi kit-carokat gyártó cégek termékeit sem lehet forgalomba helyezni...)"

Igen-igen, odaát, a bezzegországban kolbászból van a kerítés...
Az én véleményem viszont az, hogy aki ennek az autónak rendszámot adott, az egy dilettáns idióta, ugyanis ahogy látszik, és a tesztelő fószer is elmondja, ebből az autóból NEM_LEHET_KILÁTNI! Hogy a tökömbe lenne ez közúti használatra alkalmas??
Tudom, hogy itt meg átesnek a ló túloldalára, de attól még minden "nyugati" baromságnak nem kell tapsolni...

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2013.11.27. 22:38:07

@dieselrocket524: @masseur53: annyira szép, amikor megindul a cikk címével harmonizáló tematikus kommentfolyam. Elő a sublerrel! XD

masseur53 2013.11.27. 23:01:37

@katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád:
Nincs semmi gond, teljesen igazad van, ez nem magánlevelezés. Kötelező a témánál maradni.

von Tom 2013.11.27. 23:16:10

@masseur53: Hozzászólásod semmivel sem tanúskodik egészségesebb mentalitásról, mint bármelyik BMW tulaj sajátja. Sőt, megkockáztatom, ha utolsó 3 mondatod igaz, vagy bármelyik háromból csak egy is igaz, akkor Te sem vagy egy agysebész...
De én irigyellek, hogy CDI-d van, bár megjegyzem, hogy mivel salátaolajjal mész, autó helyett jó az is...

von Tom 2013.11.27. 23:21:58

@masseur53: Nem is értem, ilyen élettel, hogyan ereszkedhetsz le a magunkfajta egyszerű, itthon élő" ungarischeproletar" -okhoz...
Idézném egy öreg barátom mondását: " ...szükséged van egy csillagra? Nincs. Négy karikára? Nincs. És két vesére???"
Gondolom mivel eü. pályán dolgozol - beteghordó lehetsz tán - érted a viccet... ha nem, ami valószínűbb, akkor keress rá a neten...

Quattroman 2013.11.27. 23:48:26

@B0ka:
nem, Barátom
ez csak egy '27 Fordnak látszó tárgy...

dieselrocket524 2013.11.27. 23:52:35

@masseur53: azárt onan bécsből ne indics egy blitz kriget a magyarok elen mert be mertek szólni a "halálcsilagnak" nem gyűlölködni szeretem volna deha már it tartunk semien tuning cucról nem irtam az egy gyári 535 i :) várunk it vidéken szeretetel egy gyorsulásira :D de lásd úri emberekel van dolgod mi is lekötünk egy gyertya pipát hogy satnya 5 hengerünk legyen :D ne szivj mindent melre mi ez az agreszio ?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.28. 01:00:02

@gigabursch: vagy a baratnoje baratnojevel? :D

@masseur53: Patek Philippe a helyes irasmod.

@von Tom: pofa súlyba = nem tulsagosan illedelmes felkeres arra hogy maradj csendben. Muvelt emberek nem hasznaljak ezt a formulat. Valakit megserteni elsorangu szokapcsolat.

@effendi79: itt ( a Lajtatol SanFranciscoig elterulo teruletre gondolva ) azert adnak rendszamot ilyenekre hogy meglegyen a lehetosege annak hogy biztositast koss ra es hogy - ha ugy alakul - legalissan kozlekedhess vele ha szukseges. Persze ez ugy mukodne a vadkeleten hogy mindenki epitene 'occso ba meg okosba' maganak "autot" es megindulnanak hosszu tomott sorokban a rohammentok a balesetire...

bandika57 2013.11.28. 03:01:38

Ezeket a germanistákat már lelőhetné valaki.
Ennyire már régen nem jó gépek, hogy fanatizálni kelljen.

srank 2013.11.28. 04:14:00

@masseur53: aki 3500 euro-t keres kint , az hány éves mercedest engedhet meg maganak ? maszírozás ide vagy oda, max a happy finishből lehet olyan jó mellékes, hogy A8-at ki lehessen ejteni a szánkon ...

masseur53 2013.11.28. 05:22:43

Urak, Urak, Ti szűkagyu egyszerü lekek, mire ez az irigység?
Honnét veszed a bátorságot, hogy konkrétumot irj rólam (salátaolaj, Hapy finish, stb) akkor amikor nektek csak rózsaszín álom mindaz ami nekem kőkemény valóság?
1. Felétek vidékre nem járok, mert félek az olajoshátu tartalékoktól.
2. 5 henger 6 gang, extra áttétel, 4,7 mp 100-ig, 16 mp 160-ig. Kipróbáltam!
3. A munkám, a Chyrurgia egy speciális ága, Itt megfizetik.
4. Az autó 18 hónapos Cupe, egyedi rendelésre kértem az 5 hengeres motort bele, most van 11.600km. Full extras. Ja még annyi, hogy mindkét gumigarnitúra 320 km/h limites.
De most már tényleg: Pofa súlyba!!!! Mindenkinek. Neked Is!!!!

Dilismaci 2013.11.28. 07:35:48

@masseur53: Bocs,de az igazi kereset valahol 6500 ojrónál kezdődik.Per hó.Könnyű kintről osztani az észt.Picit talán már beképzelt is vagy.Mellesleg az arab urak Lexussal tolják meg a V8 LandCruiserrel.
Off vége
On
Láttam a videót hónapokkal ezelőtt.A hangja tuti.Bemutatóra épült vas de forgalomba lehet tenni (nem M.O.-on)Azért egy negyedmérföldes nyélgázt megnéznék.Már az hogy két motort összehozott egy váltóval saját észből dicséretet érdemel.Ahoz képest hogy "hátsóudvaros " baromi igényesen épitett szekér.

Dilismaci 2013.11.28. 07:37:37

De hogy hengersoronként egy kompresszor....beteg....kellllll

kzolee 2013.11.28. 08:14:58

Tök jó lenne, ha a kommenteket tudnám szűrni. Nincs olyan opció, hogy masseur53, Cube, meg mittóménki hozzászólását ne is lássam? :)

A cikkből:

"Öncélú, hangos, erős, egy ember, aki a saját kéz kezével váltotta valóra álmát és boldog."

Nem a két kezével akart lenni?

A verda meg brutáljó, bár hétköznapinak nem túl praktikus.

2T1cyl 2013.11.28. 08:43:36

Pár hete láttam először ezt a videót. Érdekesnek érdekes, a mókus megmutatta, hogy ilyet is lehet. Értelmet nem kell benne keresni, egyszerű szórakozás. Nagy valószínűséggel a mindennapjait statikus állva maradásban tölti a gép...

A "kinek mekkora a pöcse" harcot meg a BMW/MB melldöngetést ki kellene innen söpörni. Ki nem szarja le, annyi értelme van hogy jól felbosszant többeket. Érdektelen és már régen rohadtul unalmas...

effendi79 2013.11.28. 08:50:03

@visszakettopadlogaz: Igen, támogatom, hogy a valóban rendesen megépített, forgalomképes autókat le lehessen vizsgáztatni. De olyat, amiből nem lehet kilátni, olyat ne már! És ez nem kelet, vagy nyugat függő, négy kompresszor mögül nem lát ki Józsibácsi, meg az álmait megvalósító bevándorló sem. :-)

Rocko- 2013.11.28. 08:59:50

@kzolee: (de, van ilyen funkció. csak itt nem kapcsolják be.
mondjuk személy szerint nekem hiányozna CuBE trollkodása, számomra vicces.)

Schütii 2013.11.28. 09:02:59

@von Tom: "pofa súlyba"

Na igen, akinek nem adatott meg a lehetőség, hogy a Magyar Honvédségnél szolgálja a hazát, az nem tud ilyen kifejezéseket hová tenni.
Nem akarlak most alapkiképzésben részesíteni, de hogy derengjen valami kis világosság ezügyben, a "rendszeresített egyéni lőfegyvert" (Kalasnyikov származék) futás közben "súlyban" kellett tartani, vagyis egy kézzel tartani lent a csípő környékén, valahol középen megfogva (súlypontban). Na most ilyenkor a fegyvert nem lehetett használni. Innen jött a civil életbe a "pofa súlyba!" "vezényszó" is (ja mert bent olyan is volt hogy "fegyvert súlyba!". Tehát zanzásítva: ha "súlyban van a pofád" akkor nem tudsz beszélni.

Schütii 2013.11.28. 09:08:42

@Quattroman: Valószínűleg az a kis fürdőkádszerű karosszéria nyomokban tartalmaz még '27-es Fordot is.

Schütii 2013.11.28. 09:11:49

Ha ezt itt forgalomba lehetne helyezni, akkor milyen regadót meg teljesítményadót kéne fizetni utána?

Ironpen 2013.11.28. 09:42:46

ebbe a tolatókamerát előre kell szerelni :)

von Tom 2013.11.28. 09:45:29

@masseur53: Letérdelek előtted, a kereseted, a "Cupe"-d előtt, sőt, hogy teljesen elélvezhess az életedtől, a két gumigarnitúrád előtt is... neked bejött Bécs. Bocsánat, még a TAG HEUER-d előtt is...

Schüüti: köszönöm, kézzel fogható információ, mert valóban jól látod, nem volt szerencsém a hazát szolgálni... de ugye nem gond, ha ezt nem bánom?

von Tom 2013.11.28. 09:46:40

@Schütii: Nem sokat, hiszen 1927-es... OT rendszámmal nem vészes... :-)

Schütii 2013.11.28. 10:08:48

@von Tom: Nem hát, nem kell bánni. Szar volt az úgy ahogy volt, de leglább lehet róla mesélni. :)

Schütii 2013.11.28. 10:12:19

@von Tom: OT erre??? Nyugtass meg, hogy ez poén akart lenni!

libateperto 2013.11.28. 10:42:27

@masseur53: Kemény vagy csoki. :)))
Én Svájcban dolgozom, tetőfedő bádogos vagyok, vagyis egy semmirekellő nyomorék kivándorolt magyar. Havonta 5000 eurót keresek átlagosan, fő szezonban olykor 6500 is össze jön.
Fenntartok 2 lakást, az egyiket Svájcban, a másikat Berlinben, mert eredetileg ott élek, csak a korom miatt már nem kapok állást ott, ezért dologozom Svájcban. Nekem is Mercim van, noha nem olyan hiper szuper, mint neked, és a gumik sem bírják a 320-at...
Mindazonáltal szégyellem, hogy magyar vagyok, amikor ilyen faszokat olvasok, mint te. Örülj neki, hogy annyi pénzt keresel a sógoréknál, amennyit itthon sosem kapsz meg, és kussoljál. Nem szégyelled magad, hogy így hivalkodsz az anyagiakkal? Szánalom!

Pepejoe 2013.11.28. 11:07:51

@Schütii:
Voltak azé' jó helyek is, ahol hasznos beosztást kaptál, értelmes munkát végezhettél kiképzési időn kívül, cserébe jó kaját kaptál (válogatós vagyok, úgyhogy ez nagy szó tőlem) és ha csapatjátékosként odatetted magad, senki nem csesztetett és még haza is lehetett menni időnként.
Nem vitatom, hogy a 95%-át már akkor be kellett volna zárni, átutazóban voltunk pár laktanyában, hááát igen. Nálunk 6.30 és 16.30 között csak az Aeg.ü és a két ü.h lehetett a századszinten és persze a pihenősök, ezek meg...csak néztünk, ők meg csodálkoztak, hogy mit csodálkozunk. :) Na mindegy is.

Schütii 2013.11.28. 11:24:19

@Pepejoe: Na látod, milyen jó az amikor két "veterán" találkozik! :)

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2013.11.28. 11:49:28

@masseur53: Én valahogy úgy vagyok ezzel, hogy szeretem ezt is, azt is. Mindegyiket a saját tulajdonágáért. És nem szeretném, hogy egy Merci BMW-re, egy BMW meg Mercire hasonlítson, ahogy nem szeretnék libamáj ízű Beluga kaviárt, vagy kaviár ízű libamájat sem enni. Sőt, ne csak ízben legyenek különbözőek, hanem megjelenésükben is.

Ha lenne egy hangárom, ahova az általam kedvelt autókat be tudnám gyüjteni biztosan lenne benne Merga, BMW, Audi, Lexus, Infiniti, és még sok más, és még Hunyadi Genesis is. És szeretném mindegyiket.

Nem értem ezt a márka-sovinizmust, mintha a homokozóban lennénk. :-)

Az új-zélandi faszit meg megértem, és őszintén irigylem.

von Tom 2013.11.28. 12:05:17

@Schütii: Igaz, a sztorik megmaradnak. Igen, jeleztem is, hogy poén... :-)

crix 2013.11.28. 12:21:09

Nekem Pebble-m van és 306-os pugot hajtok, ami elöl kapar (mondjuk tényleg, kéne is egy lsd bele).
Valamint ez a két suttyó a mergával meg a bömbivel bozasztóan pofonérettek :)
Ez a fazon, meg egy fényjézus, mit összehozott otthon. Szeretnék ekkora tudással rendelkezni a gépészetben, még akkor is ha csak dísznek jó :) Mondjuk az tuti, hogy párszor elkenném a száját a gumiknak

zerge44 2013.11.28. 12:48:21

@libateperto: Én jót röhögtem az írásán. Egyik rokonom van kint, németül nem beszél csak gügyög, van egy érettségije(levelezős), itthon 10 éve nem volt normális munkája(referencia tehát kilőve), most kukát tologat és szedeget afrikai meg ázsiai bevándorlókkal, egy részüknek az írás és olvasás is problémás. Ezért kap 2ezer eurót a németeknék úgy, hogy minden hivatalos, bejelentve, lepapírozva. Ehhez a 'teljesítményhez' képest a 3500ojró szánalmas és röhejes fizetés. Olyan, mintha valaki itthon 110 nettóra verné magát.

legyekura 2013.11.28. 12:49:28

"Chyrurgia" meg "Cupe" .. hogy mik vannak.! Tényleg proli vagyok..

von Tom 2013.11.28. 14:01:10

@crix: Tény, elég érett vagyok és a családban van BMW is... de, hogy "pofonérett" lennék... ez jó... :-)
Tény, hogy a szövegértelmezés nehéz feladat és sok buktatót rejteget. :-)
legyekura: ezt a proli dolgot már tegnap este megfogalmaztam, mert bécsi barátunk hozzászólásait olvasva, rájöttem, hogy mi tényleg a béka segge alatt vagyunk...:-)

janper 2013.11.28. 14:19:11

@masseur53: "Breitling, Hublot karórával"

LOL, Hublot karoraval barmilyen kulturtarsasagban korberohognek. A Breitling az olyan, mint az Audi, nem vagyok mar tok csoro, de igazabol mondanivalom nincs. De a Hublotot _tenyleg_ kirohogik barmilyen normalis helyen.

Vitalij 2013.11.28. 14:19:46

áhh, hol egy audis?? Hol egy audis? Hiányolom, az S8assal quattrom van legyalázom a mergát is meg a bömöst is. Igaz az is le van tiltva 250nél..:D

Amúgy tag heuer-t láttam a kínain, Bécsben is van kínai ugye?
A BMW-sek meg mind sietnek állandóan, mert nem képesek elindulni időben, és feszültek... persze egy-két kivétel van, aki legalább amikor pofátlanul betolakszik eléd, képes megköszönni, de sajnos ez nagyon ritka.

Egyébként meg drága mindkettő, és egyik sem éri meg az árát.. annyival nem jobb egyik sem mint más autók, gyorshajtani bármivel lehet.. de remélem nem lesz a nagy versenyből puntós gyilkosság... :(

janper 2013.11.28. 14:20:18

@janper: a 'Tag Hauer'-ed meg ugyanazt a tucat ETA belsot kapja, mint egy Certina. Nem rosszak, de tenyleg az a szinvonal, mint amikor valaki az Opel Astrajaval buszkelkedik falun.

masseur53 2013.11.28. 22:00:42

@libateperto:
Koma. Ez a szép europa jobbik felében, hogy mindenki megtalálja a maga helyét. Én nem mennék fel soha a tetőre, de irigyellek a jó levegőért. Az én munkahelyemen mindig 22 fok van 50%os páratartalom és mesterséges fény. Meló után imádok a szbadban, valahol víz melett üldögélni és hagyom szaladni a perceket.

masseur53 2013.11.28. 22:02:24

@janper:
Koma. Maradjunk meg ott ahol vagyunk jelenleg. Bizonyítottan nincs találkozási felület a kettőnk életében, SZERENCSÉRE! Én örülök neki.

Dilismaci 2013.11.29. 06:59:28

@masseur53: Szerintem hagyd.Soha nem fogod megérteni,mit is jelent az hogy szerénység.Karórával,autóval ,fizetéssel villogsz meg a munkahelyi páratartalommal.És nem azért szólok mert kint dolgozol.Hanem azért mert a fejedben nincs rend.Ki vagy te hogy leszólj másokat?Ki vagy te hogy kérkedj a majdhogy alap fizuddal?Kint pont elég,de kicsifiú,nem itthon keresed szóval csönd.Ha alkotsz valami maradandót akkor majd beszélhetünk de addig inkább meg se szólalj.
Szégyen...

masseur53 2013.11.29. 07:10:09

@Dilismaci:
Jo nick nevet választottál. Passzol az agyadhoz.

Dilismaci 2013.11.29. 08:44:30

@masseur53: Lelki nyomorék.Menj és villogtasd az órádat.
süti beállítások módosítása