Az L-jegyében. Lexus és Lotus, lebegés-lobogás

TCTV S05EP08

  2013. november 20. - ommm Címkék: tv lotus totalcar lexus 08

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Karotta nirvánában, Winkler verejtékben. Két autóban, melyek közül csak az egyik az, aminek látszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr155643741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaaT 2013.11.20. 23:22:46

Nálam ez a lexus az év legrondább prémium autója eddig. A lotus eleje meg olyan jellegtelen hogy borzadály. A belseje mondjuk tetszik, a recaro sportster ülések, és az alpine fej sem rossz.

Malvinnál felröhögtem :D

vojtech 2013.11.20. 23:42:10

Ez egy jó adás volt megint!

Szerintem jó ez a Lexus design. Nem mondom, hogy nem láttam már ennél szebbet, de valahogy mégis egyedi és van mit nézegetni rajta. A német prémiumok nem tudom, mit akarnak, a BMW 3ast már rég megszoktuk, pedig csak 1,5 éves a C merci még ki se jött, de már lehet tudni, hogy ha interpolálsz a mostani S osztály, meg a CLA közé, akkor megkaptad. Egyszerűen semmi újdonság nincs benne. Az IS meg már kapható egy ideje és mégis újnak, izgalmasnak hat. A belsejét ne is említsük, én még a forradalmi jelzőt is említeném, de persze csak halkan. Nekem bejön nagyon.

Winklernek még ezúton üzenném, hogy nagyon jók voltak a Ssangyong cikk képei, öröm volt nézni! [Sajnos a kollégáknál nem ennyire hangsúlyos, hogy szép, nézegethető képeket lássunk. Pedig ez egy képes műfaj!]

Tom Taylor 2013.11.20. 23:57:52

Tudja valaki, hogy ki énekel 4.46-tól?

Bambano 2013.11.21. 00:22:59

jaja, emlékezzünk az evóra :P

Bocs Karotta, de nekem olyan osztályidegen voltál abban a lexusban... csendes, sporttalan, stb. lefilmezted, utána meg átülsz a hangyászba...

Csalfa Romeo 2013.11.21. 10:51:37

Ez a rész teljesen hibátlan volt minden tekintetben, gratula a srácoknak.

A Lexus IS már-már instant get-kategória. Szóba került a kombi karosszéria - a legelső IS-ből volt is, a másodikból már nem, lehet, hogy ebből megint lesz? Váratlan volt az is, hogy az új Civicől csináltak kombit, meg az új Aurisból is...lehet, hogy Lexusék is meglépik újra.

Ami föltűnt, hogy mintha fölcserélődtek volna a szerepek. Eddig főleg Karotta vezette az egzotikusabb autókat, Winkli pedig a hétköznapiakat - most ez másként volt. De ez csak egy észrevétel volt, amúgy profi volt a műsor.

Shadowbull 2013.11.21. 10:53:31

@Csalfa Romeo: A kombi csak Europaban erdekes, es mivel a Lexus Europaban gyakorlatilag csak jelzesertekuen van jelen, neme ri meg csinalni. Ha tippelni kene azt mondanam hogy nem lesz ebbol sem.

remixer 2013.11.21. 11:38:00

Na, ez megint egy jó rész volt!

Csak egy nő is kellett volna az adásba. Például Magdi anyus. XD

Leadfoot 2013.11.21. 12:14:03

2:19-től :-D

Karotta, nagyon szeretem, amit csinálsz, de egy dologra kérlek (mit kérlek... könyörgöm): a "nélkül" szót gyakorold kicsit.

Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2013.11.21. 16:26:08

Úgy 2 hónapja ment előttem egy ilyen Lotus Fehérváron, brutálisan jó hangja volt.

1kutya 2013.11.21. 21:13:05

az Apollo 440 betétért külön pirospont!

ONF 2013.11.22. 22:39:57

@Tom Taylor: www.youtube.com/watch?v=oX7JkdyTHBw

Szegény lexus nagyon csúnya lett számomra, olyan koreai. Kár, pedig jó is lehetett volna.
A lotusnak meg mindegy hogy néz ki :)

matthewsupercharged 2013.11.24. 20:54:57

Hm, Winkler Doktor felhívta a figyelmem a gázfröccsös vissza váltásra. Aki ebben a témában készséggel lenne olyan kedves és tartana üzenetben (vagy ide) egy fejtágítást a hasznáról és a technikáról kérem ne habozzon tegye meg.

Rocko- 2013.11.24. 23:10:59

@matthewsupercharged: semmi nagy trúváj, visszaváltás előtt nyomsz egy gázfröccsöt, így nem esik vissza a fordulat, marad az optimális tartományban.

ommm 2013.11.24. 23:14:25

@Rocko-: Ja, ez az elmélet. Aztán majd gyakorlatban derül ki, hogy gyorsan és pontosan csinálni nem is olyan egyszerű.

matthewsupercharged 2013.11.25. 17:21:46

Értem

Azóta próbálgattam.

Benyomtam a kuplungot majd adtam gázfröccsöt visszaváltottam és megfejeltem a kormányt.
HAHAHAH :D

Majd kis utánajárás után üresbe adtam a bizonyos gázfröccsöt.

Bocs az eddigi értetlenkedésért, imádom az autókat és a motorsportot, de van még mit és lesz is mindig tanulni.

Igen, bizony gyakorolni kell, ahogy láttam videókon 1 láb 2 pedált is "érint".

leganza 2013.11.26. 19:12:16

Egész biztos, hogy velem van a baj, de nem értem. Itt egy csodamasina 10-15 millió fabatkáért, ami csendes, úgy indul, mint a trolibusz, lassítva megy fel az ablaka + még tud vagy kismillió parasztvakítást, ennek ellenére steril. Túlságosan is az. Lenne rá néhány alternatívám:

Előtte számoljunk egy kicsit.
Lexus 12,5 millió Ft(legyen középérték a 10-15 között), reálisan fogyaszthat(ne csak csordogáljunk, hanem bántsuk is egy kicsit, ha már van...) úgy 8 liter körül(ami nem rossz ekkora teljesítmény mellett, sőtt). A másik oldalon van viszont a jelentős értékcsökkenés, a borzasztó vételár.
Példa:
1,
BMW e34 M5
legyen egy szép mondjuk 20.000 euro(6 millió), fogyasszon úgy 18 litert átlagban, az kb: 4 ezer Ft/100 km különbség a lexus javára csak fogyasztásban. 6,5 millióért kb: 162.000 km-t tehetek meg úgy, hogy
-élvezem, ha a lámpánál gázfröccsre felhörög a sor6
-minden méter öröm lesz vele
-nem hinném, hogy drágábban lehet fenntartani, mint a lexust
-sérülés nélkül nem veszít az árából, hanem tartja azt.
2,
Lexus Ls430(legyünk tohonyák)
-ez is kijön 20 ezerből(euro)
-óriási hely mindenhol
-ez még ráadásul v8-as is....brrrrr
-a futőműve kivasal mindent, de ettől még nem egy tál takony
3,
Mercedes W140 500 sel
-mint a lexus, de ezt sváb gőggel spékeli meg + ott a csillag az elején

Szóval Karotta szerint egy modern TiborDénes ehhez képest középkor, hát, akkor én majd 37 éves fejjel inkább visszamászom a fára, de inkább az előző példák egyike, mint egy új lexus(bár lassan ez minden gyártóról elmondható véleményem szerint).

Tényleg velem lehet a baj.....

leganza 2013.11.26. 19:21:04

Csak még egy apróság. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen lexus legyártása mennyire terheli meg a környezetet(akkumulátorok gyártása, körbehordozva a világban, mint egy véres kardot), eleve abból kiindulva, hogy miért kell egy régebbi, de megbízhatóan működő dolgot kidobni, elbontani, újrahasznosítani, egy valag pénzért újat építeni, hanem használni tovább. Ok, hogy ez ellentmond a szép új világrendnek(vegyél, vegyél, vegyél, mindegy, hogy mit, csak vegyél), de józanul parasztit használva szerintem egyszerű a képlet.
Ja!!!!
Egy igazi régi vágású benzinesnek nem kell "hangszintetizátor", csak egy padlógáz, amire a gyalogosok is felfigyelnek és nem tesztelik le a csodaautó elejét élesben.

TaaT 2013.11.26. 21:31:59

@leganza: A mai divat környezet védés arról szól hogy nem ott szennyezed a környezetet ahol laksz/élsz. Ez főleg a fejlett nyugati kultúrákban bevett szokás, mivel van rá pénzük.
süti beállítások módosítása