Meglehetősen rózsaszín Mini és egy nagyon fehér Nissan Z

TCTV S05EP03

  2013. október 16. - ommm Címkék: tv mini pink totalcar tctv s05 ep03 nismo tc videó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Nagy a pörgés, talán ezért sem fűznénk hosszú magyarázatot a mai adáshoz. Elég alaposan körbejárta a két tévés majom. És csajok is vannak!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr145575732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baliakobon 2013.10.16. 22:18:18

Annyira jó vagy nem olyan jó a 370z Nismo egy biztos. Bestiálisan jó képeket csináltatok róla. :)

LSL 2013.10.16. 22:32:52

CoD MW3 menüzene?:D, kicsit furcsa volt.
Tetszett mindkettő szegmens, vizuálisan nagyott nőtt a TotalCar az elmúlt másfél évben, de a teszt valahogy még nem érződik az igazinak, pláne hogy "1 nap megy" a CH on Cars-al :).

1kutya 2013.10.16. 22:45:48

Mini:
- a druszám látens...
- a vízszintesen lobogó vállfa mindent visz! :)

Z:
- na nemá'! már a tökéletes is xar?
- egy full fapad, első szériás 350z kéne. kompromisszumok nélkül...

323 2013.10.16. 22:52:58

A hútörsznél előny a végtelen ostobaság, vagy követelmény?

unclesam2 2013.10.16. 22:56:26

+ az állandó hajcsavargatás.

ommm 2013.10.16. 22:56:38

@323: A kommentelőknél az alapvető illem előny vagy követelmény? Ne haragudj, de ez egy elég bunkó hsz volt.

Cave Nick 2013.10.16. 22:59:37

Gratulálni szeretnék a 370z képi világához. Nemzetközi színvonal, ahogy mondani szokták. Mondjuk a nem megfelelő guminyomással hiteltelenné vált a tartalom, de hát előfordul. Kár, mert különben felkaphatná a külföldi média, mint az M5-öt.

Ciri 2013.10.16. 23:21:28

@323:

Mi a baj? Jobban néztek ki, mint a csajod?

323 2013.10.16. 23:24:39

@Ciri: Juj, de odacsaptál.

Bambano 2013.10.16. 23:24:57

sajnálom, de az a véleményem, hogy didibárral jobb :)

szegény Karotta meg lerághatta a körmeit, hogy hogy ne mondja ki, hogy a z sz.r... :P

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.10.16. 23:25:19

Na most én leszek a Muppet Show páholyban ülő tatáinak egyike.

Tényleg jók voltak a képek a Z-nél, de szvsz sok. Sok kép, sok zene, én meg nehezen értettem a dramaturgiát: tudományos kiselőadás, mosógép-effektus az úton, "ejjej, ez nem igazán kényelmes", létre nem jött drift, kiselőadás, drift erőltetés, implikált "de hát ezzel nem lehet nagyot csapatni élvezetesen" mondandó, vágások, közelik, kiselőadás, drift-próba, hű de kanyarodik a kamera, valami driftszerűség, szűrők, ereszd el a hajam, kiselőadás, "ajj, ez mekkora klasszikus lesz!", és csatt.

Na, annál a résznél vesztettem el a fonalat, hogy nekem nem igazán jött át a negatív felvezetést követően (ahogy a Top Gear-ben csinálják: ha fasza egy autó, az elején körberöhögik minden hülyeségét, aztán ámulat, ha meg jó, akkor rányomulnak az elején arra, hogy mi a jó benn, aztán citrom).

Nekem a csavar nem volt meg a sztoriban, nem tudom mitől lett hirtelen jó autó. Értem miért jó, csak a videóból nekem ez nem jön le.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2013.10.16. 23:26:56

@Cave Nick: Igen, ez engem is nagyon zavar. Rengeteget káromkodtam Csehországban a benzinkúton, amikor rámértem a gumikra az út végén. Ugyanakkor az is van, hogy egy lényegében nullkilométeres, életében először nekünk kiadott járműnél fel sem merült bennem, hogy bármi máshogy lehetne, mint ahogy a gyári specifikáció megszabná. Összességében nagyon szeretném azt hinni, hogy rendes nyomásokkal egészen más karakter volna, de nem hiszem. Kevésbé lenne könyörtelenül kényelmetlen, talán pár másodperccel gyorsabb is volna, és nagy szerencsével tán az egyensúlya is javulna egy kicsit, de aligha lenne tőle alapvetően másmilyen autó.

...Most utána is túrtam egy kicsit, és a brit EVO-ban, ahol értenek az ilyesmihez, mégiscsak a világ egyes számú sportautóügyi kiadványa, ezt írják:

"The real improvement over the standard car is in the body control. Where a normal Zed quickly starts to become ragged and imprecise as you up the pace, the Nismo hangs on more gamely and the clumsy roll-oversteer was almost eliminated on the excellent test route in Germany. There’s perhaps a shade more understeer than the standard car but the transition into oversteer is cleaner and the car stays flatter and more poised at all times. Sadly the engine is really very harsh when you want to exploit its full potential and rather comes to dominate proceedings. It could also do with a more aggressive locking differential to make the most of its obvious balance." (www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/289978/2013_nissan_370z_nismo_review.html)

Szóval ez ilyen. Talán majd a GT-R tényleg _annyira durva lesz.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.10.16. 23:27:34

@Vajda Gábor (Gee Halen): Na, a mondat vége lemaradt mint piacra igyekvő nyugdíjas az Ikarusról:

Szóval maga a csavar nem jött át a felvezetést követően

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2013.10.16. 23:38:38

@Vajda Gábor (Gee Halen): De hát ez a kegyetlen valóság maga. Azért nincs katarzis meg izgalmas csavar, mert nincs csavar. Nekem nagyon-nagyon tetszik a Z Nismo, minden szögből feláll rá, de egyszerűen nem tudsz egyetlen olyan mondatot se mondani róla, amiben ne lenne benne, hogy, jó, de.

Nem értem, kinek van. Normális ember a Hungária körúton se bír ki egy kört benne, közben meg pályán egy precíz és erős, nagyon szépen kommunikáló de passzív autó. Esküszöm, sokkal jobb móka a sima 370Z, pedig ez egyértelműen gyorsabb, főleg futóműben.

Valószínűleg ez is a baja, hogy egy kimérhetően gyorsabb autót akartak csinálni, de a motorjához nem nyúlhattak, és nem merték karakteresen harapósra venni, nehogy valaki meghaljon benne. Ettől lett ez az alulkormányzott pályaautó-beállítás, ami egyszerűen nem áll neki jól.

Ettől még egy elképesztően kívánatos tárgy, és nagyon kéne, mert az egyensúlyát pont két rugóval és egy darab difivel pazarrá lehetne faragni. De sajnos nekem nem az a dolgom, hogy jóvá reszeljek egy autót, hanem hogy elmondjam, milyen. Nagy, lelkes dicshimnuszra készültünk, azért is olyan patetikusan szép a képi világ, meg azért dolgoztunk vele olyan állatian sokat, de egyszerűen nem akartam elszínészkedni, hogy meghalok a rajongástól, mert igazából nem olyan. Cserébe amikor majd valami olyan lesz, azt el is fogjátok hinni.

Cave Nick 2013.10.16. 23:52:59

@Nínó Karotta: viszont ha köridőben egyértelműen gyorsabb mint egy alap Z, akkor definíció szerint ez egy jobb _sport_ autó nem?:D Értem én, hogy nem lehet vele ökörködni, de egy sportautó végső célja a gyorsaság és a minél jobb köridő. Tehát ha ezt teljesíti, akkor nem lehet ezért elmarasztalni.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2013.10.17. 00:08:13

@Cave Nick: Ez megközelítés kérdése. Szerintem amit te írsz, az nem a sportautó, hanem a versenyautó mércéje. A sportautónál a köridő az üzemórák 1 ezrelékében releváns, a karaktere, a játékossága pedig 999-ben. Aki versenyautót akar, az nem fog bemenni a szalonba és venni egy utcait, hanem készít egyet, ami arra van. Nekem például bármikor sokkal jobban kéne egy GT86 mint egy Astra OPC, pedig jó eséllyel az utóbbi gyorsabb.

Hogy megint a hülye briteket idézzem, ők is engem majmolnak:
EVO: The worry is that these mild performance packs aren’t really special enough to create a halo brand at all. We’ll need a more extensive drive to prove it, but suspect that the most compelling Zed remains an entry-level car.

Top Gear: The standard, £27k 370Z is still a characterful, loveable car [...] buy the base model, and fettle it yourself."Accessible performance"? A missed opportunity, more like.

Hota 2013.10.17. 00:15:14

Jól veszem ki a szavak közül, hogy akkor hamarosan láthatunk egy GTR epizódot is?

uarempty 2013.10.17. 00:16:37

@Ciri: Hát így van ez..ha valakinek nem jut, akkor csak köpködni tudja :D inkább szánjuk szerencsétlent.Biztos boldog a 125 diplomás csatakancájával.

jk88 2013.10.17. 00:21:17

A 370Z részben adja magát a színváltós póló. :D

Cave Nick 2013.10.17. 00:26:40

Értem én, de akkor nagyon sarkítva mondhatjuk hogy egy 20 éves tuningolt zsiguli sokkal karakteresebb, játékosabb, élvezetesebb pl. 100nál vizes országúton garantált a halálfélelem. Csikós Zs. szokta ezt az érvelést elővenni a régi autók kapcsán, és van benne valami. Permanens sportautó élmény a kresz szabályok betartása mellett. Szóval akkor mi a sportautó? Sportautó= minél jobb driftautó? Vagy a sportautó valami nehezen definiálható játékosságra kihegyezett elvont célszerszám? Tényleg nem kötekedni szeretnék, ez komoly filozófiai kérdés, én magam nem tudom megválaszolni.

uarempty 2013.10.17. 00:28:22

@Nínó Karotta: "Nekem például bármikor sokkal jobban kéne egy GT86 mint egy Astra OPC, pedig jó eséllyel az utóbbi gyorsabb."

Ezek már bőven a szubjektív kategóriába sorolhatóak, amin fölösleges vagy nem érdemes vitázni...a sportautó és versenyautó meghatározásával együtt.Mondhatnám azt is, hogy kinek mi.Nemde?
Mert itt csak 1 dolog miatt ment a hiszti, hogy kézifék nélkül nem lehet vele bohóckodni, amit közúton amúgy sem csinálhatnál.Márpedig, hol tartózkodsz az autóval 99%-ban?Bingó, közúton.Ott meg én pl. úgy vagyok vele, hogy inkább legyen pontosabb, és ez által biztonságosabb.Annyira meg lett mostanában ez a fölösleges driftelés ideologizálva, hogy ha már egy kocsit nem lehet keresztbe rakni az tré (jó, vagy nem az igazi), miközben rohadtúl nem így van.Na mindegy is.A műsor jó volt, a vonós nem kéne a szöveg alatt is, hogy menjen..kicsit too much, hogy úgy mondjam :D a vágások jók voltak a nizmónál, mondhatnám azt is, hogy a vizuál sokkal jobb volt, mint az autó...de a felnitől biztos, hogy nem :D azok brutálok voltak.Kasztnira sosem tetszettek ezek a 300z-ék, az első lökő, valami kimondhatatlanúl bugyuta,jellemtelen, és csúnyácska, erre rálicitálva, még bumfordi is..persze csak szerintem.Bár azért, örülök, hogy nem látok túl sokat az úton belőle.Komolyan gt86-ból többet látok...lehet nem véletlen :D
Azt a minit meg senki sem gondolhatta komolyan..bár nekem ez a tányérkilométerórás minis majomkodás, már rég kicsapta a biztit.Kíváncsi vagyok a GTR tesztre...nem hívjátok el yurit az unlim 500-ból? :D egy karikára lol.

Cave Nick 2013.10.17. 00:28:32

@Nínó Karotta: az előző válasz volt Nínó Karotta 2013.10.17. 00:08:13-ra

Hota 2013.10.17. 00:31:22

Az igaz hogy ez egy eléggé kikeményített sport autó, de azért az átlag user mégiscsak közúton használja az esetek 90%-ában. Közúti használatra viszont engem lenyűgözött a kocsi eszméletlen stabil úttartása. Engem megnyugtatna, hogy tudok egy alpesi szerpentinen komolyan élményautózni anélkül, hogy azon kellene rettegnem mikor tör ki a kocsi hátulja, és repülök a szakadékba, vagy kaszálom el a szemből jövőt.

uarempty 2013.10.17. 00:32:57

@Cave Nick: semmi különös, csak túl van misztifikálva a driftelés már, mint elsőrangú élményfaktor.

Scaleo 2013.10.17. 01:56:12

Bár engem a 370Z sajnos semmilyen szinten nem hoz lázba (és a 350Z sem), én is úgy érzem, hogy nem a kilinccsel előre autózóknak szánta ezt a Nissan, de nem gondolnám, hogy ez probléma lenne.

Ez egy kiszámítható, stabil, masszív autónak tűnik nagyon gyors közúti/szerpentines nyomulásra, illetve a köridők hajhászására. Erre viszont valószínűleg kiváló jármű azoknak, akiknek bejön kívül-belül. Vannak ilyen autók: ott van pl. az RS6, azzal se lehet keresztbe menni, és nem is "játszós" autó (bármit is jelentsen ez), mégis nagyon kéne (legalábbis nekem). :)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.10.17. 09:45:45

@Nínó Karotta: Értem a történetet, köszi a hosszú választ, érződött, hogy csalódás az autó. Azt nem értettem benne, hogy azok után honnan jött a "jövőbeli klasszikus" megjegyzés a végére.

Tanulság: most egy ideig pihentessétek a Z témát :)

rfc (törölt) 2013.10.17. 09:57:25

@Vajda Gábor (Gee Halen): Hat, a "jovobeli klasszikus" tenyleg eleg eros, szerintem is minimum rozsaszin szemuveg kell hozza. Ez az otromba es jellegtelen forma, mint klasszikus? (A 350Z meg csak-csak, na de ez?)
en.wikipedia.org/wiki/File:NISSAN_FAIRLADY_Z_Z34.jpg
Toprengtem, honnan ismeros ez a bumfordi forma, de aztan beugrott:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/Renault_Wind_Dynamique_TCe_100_front_20100918.jpg

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2013.10.17. 10:29:18

@323: Lehet, hogy ommm-nak van igaza, és bunkó hsz volt, de azért nekem is feltűnt. ;-) (Nem részletezem, nem akarok senkit megbántani.)
Maradjunk annyiban, hogy minden bizonnyal nem IQ alapján válogatnak, mint azt a cégnév is elárulja, hanem egyéb kiemelkedő tulajdonságokat vesznek figyelembe. De ezt szerintem tudtad. :-)

Negrogo 2013.10.17. 10:30:13

@Nínó Karotta: Az jott le, hogy a FUN az hianyzik belole. A nagy guminyomas miatt meg meg konyebben is lehetett kereszte tenni hisz ha kevesbb lett volna meg jobban tapad. Az ara kene es vennek egy 9 eves M3 CSL -t belole :)

Negrogo 2013.10.17. 10:34:17

Winkler meg egyre jobb teszteket csinal mostansag! :) Vissza is nezem majd a csajok miatt. Nekem btw nem tunt fel, hogy buta libak lennenek max inkabb meg voltak szeppenve aranyosan.

LSL 2013.10.17. 11:31:45

karotta: Vezetted amúgy az új Astra VXR/OPC-t? Vagy a Focus ST alapján ítélsz meg minden FWD hot hatch-et. Az oké hogy a GT 86-nál erősebb lényegesen egy Megane vagy Astra, de hogy köridőben és FUN-ban is erősebb egy megane a 370Znél (fifth gear), az azért komoly!
Szerintem is kicsit rá vagy állva a Drift-re. Az igaz hogy magasabb keréknyomás miatt kisebb a tapadás, de ez igaz az első tengelyre is, pláne erősebb futóműnél. Nem lesz tail happy, de ha az első guminyomást lehúzzák, mindenképp jobban 'harap' az eleje. De ha HRing2-es kanyarban lejtőn nem lehet provokálni a hátulját, azért az eléggé fool-proof-ra van hangolva, ami kicsit ház. Amúgy Karotta elég keményen dolgozott a kormány mögött a keresztbe jelenetekért, az nagyon fasza volt. Nem adta fel. Amúgy nem tisztáztad. A kipörgésgátló tuti hogy 100%ban ki volt lőve?, mármint érezted hogy nem vette el a gázt az elektronika? Köridőt mondjuk elfogadtam volna, ha már ennyire műszer a bevallásod szerint.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.10.17. 13:47:01

@323:
Szeretném veled megosztani néhai nagybáttyám orokérvényu szavait, miszerint: "Válogatós fasznak kutyában a helye."

Cave Nick 2013.10.17. 16:32:32

A 03:08-nál látható jány pl. értelmesen nyilatkozott.

h.pityu 2013.10.17. 17:37:23

16,5 millió Ft a nissan és rángatni kell a kéziféket kanyarban??? (guminyomás ide, vagy oda)
lenne rá egy alternatívám:
Porsche 911 GT3
-a büdös életben nem lesz olyan gusztustalan műanyag belseje, mint a z-nek
-igaz, hogy újonnan drágább, de finoman szólva is minőségibb cucc(ráadásul ennek megnézném az árát úgy 6-8 évesen...pff)
-egyszerűen azért, mert az egy PORSCHE(van némi múltja, ráadásul nem az amcsi divatmajmok és idióta filjeik miatt lett felkapott, mint a mai z)
-a minőségi cuccra még valami: itt a TC-n is elhangzott, mikor a ringen volt a Porsche Turbo PDK bemutatója, hogy iszonyat sok rajtot kibír a technika, míg a nissan, bmw és társaik hajlamosak néhány rajtautomatikás indulás után felmutatni a középső újjukat....ezt gondolom nem reklámozzák úgy, mint a néhány ezred másodpercet a nürburgringi kör után
kössz nissan, tőletek még gyufát se....(a bmw szimplán sz@r smg-je is vicc, de egy e34 M5, vagy egy e39 M5 azért még autó volt tőlük a javából)

Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.10.17. 18:56:14

Az má' milyen egy jovo amiben ez a 370z lesz a klasszikus?

djsilas 2013.10.17. 21:34:22

Egy régi-régi 260/280Z a világörökség része kellene, hogy legyen. Gyönyörű ikonikus alkotás. De könyörgöm: nem akarok többet ebből az "új"... izéből... Bízom benne, hogy Ti sem, ha már Karotta is szabadkozással kezdte!

Ezeket a Hooterses lányokat meg... hát huhh, ki vannak válogatva rendesen! :))) Meg kellene már nézni őket egyszer! Eme rövid videó alapján és igencsak szubjektíven megítélve a 3:10 -nél nyilatkozóval meg talán még szívesen beszélgetnék is. :P

Shadowbull 2013.10.17. 22:16:31

@h.pityu: "a bmw szimplán sz@r smg-je is vicc"

mitol lenne szar?

Shadowbull 2013.10.17. 22:18:37

Amugy a Nissan-film nagyon szep volt, jol osszevagott, kar hogy (szamomra) egy tokeletesen erdektelen autorol volt benne szo. Azt meg szinte rossz volt nezni, ahogy tolta az orrat a kanyarban...

Mini detto, erdektelen auto nagyon figyelemfelkelto koritessel. Hooters-csajokat minden tesztbe.

Szabo T 2013.10.18. 01:01:34

@h.pityu: A GT3 biztos sokkal jobb a Nismonal, de 2 eves varolista van ra Amerikaban es 150 ezer dollarba kerul.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.10.18. 11:56:07

@323: @ommm: Szerintem nem volt bunkó komment - egyszerűen megdöbbentő, hogy ilyen egyszerűek ezek a lányok. Biztos nagyon aranyosak és kétségtelenül csinosak, de hát húbazz... Annaka csajnak a már csak a nézése is agyzsibbasztó, aki a Mini hátsó ülésén ül Winkler mellett. Egyszerűen süt belőle az ostobaság. Én kérek elnézést, nyilván 'ne ítélj első látásra', de nem tudom elképzelni, hogy ommm ezt nem látja. Persze, a Hooters szponzor meg minden, nem mondunk róla rosszat, de más azért hadd gondolja. Winkler kikacsintásai és egy-egy nevetése is bunkó volt ennyi erővel. Szóval nem volt az.
@Nínó Karotta: A Z nagyon bejött, nem csak az autó, a film is, grat!

Shadowbull 2013.10.18. 13:02:46

@RÁJEN: nemtom, nekem nem az jott le hogy annyira butak lennenek. Hogy affektalnak meg pestiesen beszelnek az oke, de az meg nem butasag.

h.pityu 2013.10.18. 13:22:56

@Szabo T:
természetesen nem újra, hanem értékében(16,5MFt) hasonlóra gondoltam (2002-2004 körüli darabok vannak ennyiért)

h.pityu 2013.10.18. 13:46:36

@Shadowbull:
nem bírja a sok rajtprogramos indulást-kuplunghiba
+ hidraulikus problémák

Shadowbull 2013.10.18. 14:46:32

@h.pityu: ja ertem. azt hittem mar hogy komolyan beszelsz.

Myko 2013.10.18. 16:25:20

Mikor Karotta Csehföld hozzánk hasonlóan "tükörsima" útjain "krúzol" milyen zene szól? Nagyon chill :)

It's ME! 2013.10.19. 20:26:39

Z mint Zorro. A zéről istentelenül jó képek készültek, de mi a franc az, hogy - idézem - "fekete lászló"?
süti beállítások módosítása