Nagy a pörgés, talán ezért sem fűznénk hosszú magyarázatot a mai adáshoz. Elég alaposan körbejárta a két tévés majom. És csajok is vannak!
Meglehetősen rózsaszín Mini és egy nagyon fehér Nissan Z
TCTV S05EP03
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
baliakobon 2013.10.16. 22:18:18
LSL 2013.10.16. 22:32:52
Tetszett mindkettő szegmens, vizuálisan nagyott nőtt a TotalCar az elmúlt másfél évben, de a teszt valahogy még nem érződik az igazinak, pláne hogy "1 nap megy" a CH on Cars-al :).
1kutya 2013.10.16. 22:45:48
- a druszám látens...
- a vízszintesen lobogó vállfa mindent visz! :)
Z:
- na nemá'! már a tökéletes is xar?
- egy full fapad, első szériás 350z kéne. kompromisszumok nélkül...
ommm 2013.10.16. 22:56:38
Cave Nick 2013.10.16. 22:59:37
Bambano 2013.10.16. 23:24:57
szegény Karotta meg lerághatta a körmeit, hogy hogy ne mondja ki, hogy a z sz.r... :P
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.10.16. 23:25:19
Tényleg jók voltak a képek a Z-nél, de szvsz sok. Sok kép, sok zene, én meg nehezen értettem a dramaturgiát: tudományos kiselőadás, mosógép-effektus az úton, "ejjej, ez nem igazán kényelmes", létre nem jött drift, kiselőadás, drift erőltetés, implikált "de hát ezzel nem lehet nagyot csapatni élvezetesen" mondandó, vágások, közelik, kiselőadás, drift-próba, hű de kanyarodik a kamera, valami driftszerűség, szűrők, ereszd el a hajam, kiselőadás, "ajj, ez mekkora klasszikus lesz!", és csatt.
Na, annál a résznél vesztettem el a fonalat, hogy nekem nem igazán jött át a negatív felvezetést követően (ahogy a Top Gear-ben csinálják: ha fasza egy autó, az elején körberöhögik minden hülyeségét, aztán ámulat, ha meg jó, akkor rányomulnak az elején arra, hogy mi a jó benn, aztán citrom).
Nekem a csavar nem volt meg a sztoriban, nem tudom mitől lett hirtelen jó autó. Értem miért jó, csak a videóból nekem ez nem jön le.
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2013.10.16. 23:26:56
...Most utána is túrtam egy kicsit, és a brit EVO-ban, ahol értenek az ilyesmihez, mégiscsak a világ egyes számú sportautóügyi kiadványa, ezt írják:
"The real improvement over the standard car is in the body control. Where a normal Zed quickly starts to become ragged and imprecise as you up the pace, the Nismo hangs on more gamely and the clumsy roll-oversteer was almost eliminated on the excellent test route in Germany. There’s perhaps a shade more understeer than the standard car but the transition into oversteer is cleaner and the car stays flatter and more poised at all times. Sadly the engine is really very harsh when you want to exploit its full potential and rather comes to dominate proceedings. It could also do with a more aggressive locking differential to make the most of its obvious balance." (www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/289978/2013_nissan_370z_nismo_review.html)
Szóval ez ilyen. Talán majd a GT-R tényleg _annyira durva lesz.
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.10.16. 23:27:34
Szóval maga a csavar nem jött át a felvezetést követően
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2013.10.16. 23:38:38
Nem értem, kinek van. Normális ember a Hungária körúton se bír ki egy kört benne, közben meg pályán egy precíz és erős, nagyon szépen kommunikáló de passzív autó. Esküszöm, sokkal jobb móka a sima 370Z, pedig ez egyértelműen gyorsabb, főleg futóműben.
Valószínűleg ez is a baja, hogy egy kimérhetően gyorsabb autót akartak csinálni, de a motorjához nem nyúlhattak, és nem merték karakteresen harapósra venni, nehogy valaki meghaljon benne. Ettől lett ez az alulkormányzott pályaautó-beállítás, ami egyszerűen nem áll neki jól.
Ettől még egy elképesztően kívánatos tárgy, és nagyon kéne, mert az egyensúlyát pont két rugóval és egy darab difivel pazarrá lehetne faragni. De sajnos nekem nem az a dolgom, hogy jóvá reszeljek egy autót, hanem hogy elmondjam, milyen. Nagy, lelkes dicshimnuszra készültünk, azért is olyan patetikusan szép a képi világ, meg azért dolgoztunk vele olyan állatian sokat, de egyszerűen nem akartam elszínészkedni, hogy meghalok a rajongástól, mert igazából nem olyan. Cserébe amikor majd valami olyan lesz, azt el is fogjátok hinni.
Cave Nick 2013.10.16. 23:52:59
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2013.10.17. 00:08:13
Hogy megint a hülye briteket idézzem, ők is engem majmolnak:
EVO: The worry is that these mild performance packs aren’t really special enough to create a halo brand at all. We’ll need a more extensive drive to prove it, but suspect that the most compelling Zed remains an entry-level car.
Top Gear: The standard, £27k 370Z is still a characterful, loveable car [...] buy the base model, and fettle it yourself."Accessible performance"? A missed opportunity, more like.
Hota 2013.10.17. 00:15:14
uarempty 2013.10.17. 00:16:37
jk88 2013.10.17. 00:21:17
Cave Nick 2013.10.17. 00:26:40
uarempty 2013.10.17. 00:28:22
Ezek már bőven a szubjektív kategóriába sorolhatóak, amin fölösleges vagy nem érdemes vitázni...a sportautó és versenyautó meghatározásával együtt.Mondhatnám azt is, hogy kinek mi.Nemde?
Mert itt csak 1 dolog miatt ment a hiszti, hogy kézifék nélkül nem lehet vele bohóckodni, amit közúton amúgy sem csinálhatnál.Márpedig, hol tartózkodsz az autóval 99%-ban?Bingó, közúton.Ott meg én pl. úgy vagyok vele, hogy inkább legyen pontosabb, és ez által biztonságosabb.Annyira meg lett mostanában ez a fölösleges driftelés ideologizálva, hogy ha már egy kocsit nem lehet keresztbe rakni az tré (jó, vagy nem az igazi), miközben rohadtúl nem így van.Na mindegy is.A műsor jó volt, a vonós nem kéne a szöveg alatt is, hogy menjen..kicsit too much, hogy úgy mondjam :D a vágások jók voltak a nizmónál, mondhatnám azt is, hogy a vizuál sokkal jobb volt, mint az autó...de a felnitől biztos, hogy nem :D azok brutálok voltak.Kasztnira sosem tetszettek ezek a 300z-ék, az első lökő, valami kimondhatatlanúl bugyuta,jellemtelen, és csúnyácska, erre rálicitálva, még bumfordi is..persze csak szerintem.Bár azért, örülök, hogy nem látok túl sokat az úton belőle.Komolyan gt86-ból többet látok...lehet nem véletlen :D
Azt a minit meg senki sem gondolhatta komolyan..bár nekem ez a tányérkilométerórás minis majomkodás, már rég kicsapta a biztit.Kíváncsi vagyok a GTR tesztre...nem hívjátok el yurit az unlim 500-ból? :D egy karikára lol.
Cave Nick 2013.10.17. 00:28:32
Hota 2013.10.17. 00:31:22
uarempty 2013.10.17. 00:32:57
Scaleo 2013.10.17. 01:56:12
Ez egy kiszámítható, stabil, masszív autónak tűnik nagyon gyors közúti/szerpentines nyomulásra, illetve a köridők hajhászására. Erre viszont valószínűleg kiváló jármű azoknak, akiknek bejön kívül-belül. Vannak ilyen autók: ott van pl. az RS6, azzal se lehet keresztbe menni, és nem is "játszós" autó (bármit is jelentsen ez), mégis nagyon kéne (legalábbis nekem). :)
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.10.17. 09:45:45
Tanulság: most egy ideig pihentessétek a Z témát :)
rfc (törölt) 2013.10.17. 09:57:25
en.wikipedia.org/wiki/File:NISSAN_FAIRLADY_Z_Z34.jpg
Toprengtem, honnan ismeros ez a bumfordi forma, de aztan beugrott:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/Renault_Wind_Dynamique_TCe_100_front_20100918.jpg
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2013.10.17. 10:29:18
Maradjunk annyiban, hogy minden bizonnyal nem IQ alapján válogatnak, mint azt a cégnév is elárulja, hanem egyéb kiemelkedő tulajdonságokat vesznek figyelembe. De ezt szerintem tudtad. :-)
Negrogo 2013.10.17. 10:30:13
Negrogo 2013.10.17. 10:34:17
LSL 2013.10.17. 11:31:45
Szerintem is kicsit rá vagy állva a Drift-re. Az igaz hogy magasabb keréknyomás miatt kisebb a tapadás, de ez igaz az első tengelyre is, pláne erősebb futóműnél. Nem lesz tail happy, de ha az első guminyomást lehúzzák, mindenképp jobban 'harap' az eleje. De ha HRing2-es kanyarban lejtőn nem lehet provokálni a hátulját, azért az eléggé fool-proof-ra van hangolva, ami kicsit ház. Amúgy Karotta elég keményen dolgozott a kormány mögött a keresztbe jelenetekért, az nagyon fasza volt. Nem adta fel. Amúgy nem tisztáztad. A kipörgésgátló tuti hogy 100%ban ki volt lőve?, mármint érezted hogy nem vette el a gázt az elektronika? Köridőt mondjuk elfogadtam volna, ha már ennyire műszer a bevallásod szerint.
Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.10.17. 13:47:01
Szeretném veled megosztani néhai nagybáttyám orokérvényu szavait, miszerint: "Válogatós fasznak kutyában a helye."
h.pityu 2013.10.17. 17:37:23
lenne rá egy alternatívám:
Porsche 911 GT3
-a büdös életben nem lesz olyan gusztustalan műanyag belseje, mint a z-nek
-igaz, hogy újonnan drágább, de finoman szólva is minőségibb cucc(ráadásul ennek megnézném az árát úgy 6-8 évesen...pff)
-egyszerűen azért, mert az egy PORSCHE(van némi múltja, ráadásul nem az amcsi divatmajmok és idióta filjeik miatt lett felkapott, mint a mai z)
-a minőségi cuccra még valami: itt a TC-n is elhangzott, mikor a ringen volt a Porsche Turbo PDK bemutatója, hogy iszonyat sok rajtot kibír a technika, míg a nissan, bmw és társaik hajlamosak néhány rajtautomatikás indulás után felmutatni a középső újjukat....ezt gondolom nem reklámozzák úgy, mint a néhány ezred másodpercet a nürburgringi kör után
kössz nissan, tőletek még gyufát se....(a bmw szimplán sz@r smg-je is vicc, de egy e34 M5, vagy egy e39 M5 azért még autó volt tőlük a javából)
Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.10.17. 18:56:14
djsilas 2013.10.17. 21:34:22
Ezeket a Hooterses lányokat meg... hát huhh, ki vannak válogatva rendesen! :))) Meg kellene már nézni őket egyszer! Eme rövid videó alapján és igencsak szubjektíven megítélve a 3:10 -nél nyilatkozóval meg talán még szívesen beszélgetnék is. :P
Shadowbull 2013.10.17. 22:18:37
Mini detto, erdektelen auto nagyon figyelemfelkelto koritessel. Hooters-csajokat minden tesztbe.
Szabo T 2013.10.18. 01:01:34
RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.10.18. 11:56:07
@Nínó Karotta: A Z nagyon bejött, nem csak az autó, a film is, grat!
Shadowbull 2013.10.18. 13:02:46
h.pityu 2013.10.18. 13:22:56
természetesen nem újra, hanem értékében(16,5MFt) hasonlóra gondoltam (2002-2004 körüli darabok vannak ennyiért)