Két bálna: Maserati és Mercedes

TCTV S05EP02

  2013. október 09. - ommm Címkék: mercedes maserati tctv ghibli w140 tc videó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Igen, bevallom: imádtam és elfogult voltam, naná! Mi más lettem volna, amikor végre megérkezik a fekete ötös BMW-k és szürke E-Klassék közé egy Maserati? És ha keresnék a magyarázatot, a titkok kamráját, ahol magyarázatot kapnak arra, miért is szerettem meg azonnal? Elsősorban azért, mert az olaszok szépérzéke a legegyszerűbb érzékszerveinkre hat. A világtörténelem legtöbb gyönyörű autóját ők gyártották, a legtöbb szép épületet ők építették, a legértékesebb festményeket ők festették, ezek művészek és elsősorban a szó klasszikus rételmében vett szépség az elsődleges. És ösztöneinkre ez hat leginkább, talán ön nem hancúrozna egyet mondjuk Monica Belluccival (pedig már 47), csak mert nem tud főzni vagy puszta kézzel feltépni az aszfaltot?

DSC 1114

A Ghibli nem hibátlan, de amit a vezetésben, az autóbuzériában szeretni lehet, azt úgy adja elő, ahogyan egy olasz nemes tudja csak az iparos, mezítlábas németek között. Részleteiben pazar: az ajtónyitó fogantyú csavarása, a dupla kipufogóvég metszése, a FÉM váltófülek kattanása, ó, jaj, imádnivaló.

DSC 1041
Tudják, kik találták ki, hogy a kipufogóvéget így kell vágni? Úgy ám, az olaszok. Valamikor 1913 körül az akkori Fiat versenyautóknál

 

És aztán itt a W140-es, a Bálna, a tökéletes ellenpont. És a maga módján olyan autó ez is, amelyhez hasonlót azóta sem tudott a Mercedes. Mintha még mindig keresné azt a monumentális, tekintélyt sugalló megjelenést, azt a vulgárisan nagyvonalú, ugyanakkor arányos testet. A W140-ben minden megvan, amit a Mercedesről tudni kell, sokkal-sokkal közelebb áll a harmincas évek gigantikus Mercedes-túraautóihoz, mint egy mai S-Klasse. Persze, a kábelköteget égetik a nagy V8-asok, az imidszet éveken át rombolták a feltörekvő bűnözők és a wannabe-gazdagok, de mára lassan kikopik ebből a körből és van esély rá, hogy egy-egy szép példány féltve őrzött gyűjtői kincs lesz hamarosan. A Bálna (nagy B-vel) még tudott valamit, amit ma a tucatnyi villanymotor, a masszázsülés és 66 LCD-kijelző sem képes visszahozni: a Mercedes felsőbbrendűségét.

Ez volt a mai TCTV, tetszett?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr585558613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2013.10.09. 21:46:34

Ratatat-tal bevezetni a Maseratit, tökéletes.

A bálna Benz meg kéne. De szigorúan Coupé-ként és benzinessel. :-)

kzolika 2013.10.09. 21:58:14

Pista nem volt bekotve a Ghibliben?

matthewsupercharged 2013.10.09. 21:58:45

előre szeretném megköszönni a kommenteket, egy ideje követem a blogot még csak most regisztráltam, de már nagyon sok hasznos dolgot sikerült a olvasnom tőletek (nameg sok minden felesleges stressztől meg is óvott).

A Sport változatot is be fogják mutatni vajon?

butschq 2013.10.09. 21:59:49

Számomra kicsit ömlengősre sikerült a Maserati teszt, pedig az autó nagyon kellene, de ez így sok volt. Nem kicsit..
Ez a dízel-mizéria volt a tetőpont. Nem értem, mit kell ezen rugózni, nyilván felmérték a piacot, a konkurensek közül mind ad dízelt az ehhez hasonló típusba. Az, hogy ők nem raktak volna, a mai dízelmániás világban elég nagy bukta lett volna.

Az, hogy egy csőről kell tankolni a permetezővel? És? a benzineseknek meg az ezres szuszkákkal, nehogy már valakit ez fogjon vissza a dízel vásárlástól :D

Ezektől eltekintve tényleg kívánatos a Ghibli, szép harmonikus formája van. Egyedül a belső dizájn nem tetszik, de meg tudnám szokni. :)

A W140 teszt tetszett, klasszikussá érett a bálna. :)

MyGod 2013.10.09. 22:01:21

Pista kicsit csippencsen vissza,az övet meg kösse be..

mennyi?husz! 2013.10.09. 22:09:41

Fasza volt es vegre meg lette mondva a fricska a dieseleseknek. :D Mert ez nem csak ebben tre de egy 5er (plane M sport csomagos) sedan BMW-ben is.

Ugyanakkor a belso tema santit mert letezik egy olyan a BMW-nel mint Individual reszleg akinek igenye van igy "vegtelenitve" a belso osszeallitas kombinacioit!

mennyi?husz! 2013.10.09. 22:16:51

@butschq: Nem ez a lenyeg! Egy diesel auto legyen az barmennyire is modern sose lesz sportos akkor se ha 300 lo.

Ezert van az, hogy nem ertik sokan miert reszpektaljak jobban az en 28i E39 M Sportom egy E60 530(5)d elleneben. Hatba ver a nyomatek igen de azt az erezes na meg persze hangot a budos eletben nem fogja nyujtani. Ha jonne egy ilyen Maserati velem szembe es az utca falarol visszakerregne en is csak a szemem forgatnam.

1kutya 2013.10.09. 22:20:47

én a ghibli nagyon faxa 'a la Pista vs. tannistest by a ghibli egy rakás fos 'a la Csík párhuzamot nem értem...

mennyi?husz! 2013.10.09. 22:23:34

@MyGod: Semmibol nem kell itt visszavenni. Van akinek atjott van akinek nem. Mas parhuzam picit de idevag ez a 512TR video Chris Harris-tol: youtu.be/ZLNJ_RLWlmI?t=18s

Van aki lehuzta mert nem erti...

eszgbr 2013.10.09. 22:25:08

A Ghibli részleteiben gyönyörű, de nem tetszik, hogy ugyanúgy néz ki mint a QV, ami szerintem szintén visszalépés az előző QV formájához képest.

ommm 2013.10.09. 22:26:59

@butschq: tévedsz. Európán kívül nincs olyan,hogy dízelimádat. Ráadásul itt sem minden országban. És ez a piac lassan n lesz biznisz egy ilyen márkának. Olcsón meg tudják oldani,mert véletlenül van ilyen motorjuk de ugyanúgy cikinek tartják,mint minden józan ember.

Rocko- 2013.10.09. 22:28:36

ehh, így hogy Winkli a W140 mellé állt, így látszik csak igazán, hogy mekkora bálna ez.

pandapopó?

ommm 2013.10.09. 22:29:36

@MyGod: végig be volt kötve amikor mozgott az autó,bocs,hogy nem látod

eszgbr 2013.10.09. 22:45:00

Karotta mögött a fekete autó egy S30?

e1 · http://beszoltam.hu 2013.10.09. 22:46:07

Az esti "tolom a csillagot" felvételek nagyon jók voltak. Gyerekkori kedvenc nekem ez a bálna, csak azóta már azt is tudom, hogy ezek használtan felérnek egy doktori diplomával szopásból.

Hurri Kán 2013.10.09. 22:51:08

Ghibliből is inkább a régi, majdnem-kocka. Régebbi Merciket szeretem, ez a bálna viszont nagyon nem nem bejön.

butschq 2013.10.09. 22:54:23

@mennyi?husz!: Nekem se szívem csücske a dízel hidd el :) De van olyan kocsi, amit elfogadnék dízellel.

@ommm: De belerakták, mert számolnak arra, hogy lesz dízel Maserati vásárló. És ha lesz? Kit zavar? A cégnek jó, mert van eladás, a gazdájának is mert van új kocsija és kész. Nem tudom érzelmi alapokra fektetni azt, hogy kell-e egy sportos szedánba dízel vagy sem. És az ezen való rugózást sem. De maradjon ez az én szegénységi bizonyítványom :)

ONF 2013.10.09. 22:58:34

Szép lett ez a ghibli. A német konkurenciához képest számomra is sokkal sportautósabb (és egyben hivalkodóbb) de jól van ez így (a dízel ghiblit én se tudom hova tenni, még egy A7-nél értem csak-csak de itt kicsit furcsa). Amúgy Pista középső ujjon hordja gyűrűjét?

Shadowbull 2013.10.09. 22:59:42

Jo ez a Ghibli, elfogadnam. Penzt nem biztos hogy adnek erte, de attol meg alapjaban veve tetszik. Igy kepeken keresztul kicsit furcsanak tunik az eleje, valahogy aranytala, talan a lampak furcsak, nem tudom. Eloben kell majd megnezni.

Dizelt meg johogy raknak bele, amikor nehany piacon igazabol csak azt lehet eladni.

ommm 2013.10.09. 23:07:03

@Shadowbull: Igen, képeken fura, de élőben adja :)

CorollaVVTI 2013.10.09. 23:11:02

@Shadowbull: Ilyen sok a hallássérült? Azért amikor a sorhat átlépi a 4000-et, akkor szoktam vigyorogva lefosni, hogy mennyit is fogyaszt. :)

Igaz, hátránya is van. Párszár már ráindítottam, mert nem hallottam, hogy járt. :)

Szóval na, lehet, hogy keveset fogyaszt a dízel, meg jó dolog a nyomatékos karakterisztika, de egy nagyobb (6+ hengeres) benzines kulturáltságát és hangját soha nem fogja megadni. Ma is elmorzsoltam egy könnycseppet az X3 20D-ben ülő faszagyerek látványa okán, aki azt _hitte_, hogy prémium autóban ül...

butschq 2013.10.09. 23:13:43

@ommm: Egyébként az létezhet, hogy láttam már ilyet élőben? Vagy felületes voltam, és quattroporte volt?

bexxter 2013.10.09. 23:13:48

Valaki át tudná tenni tecsőre? Külföldről még mindig nem akar menni az inda :(

ghostdog75 2013.10.09. 23:14:00

uuh,AZ exibicionista vietnámi papucsot eddig csak Egyed mambo.hu alias driftkommentátor Pistin láttam,lehet,hogy Winkler is tőle vette?
ebben Bálnát vezetni...kemeni(fonetikusan).
:-)

ommm 2013.10.09. 23:15:19

@butschq: Mindkettő. Van már belőle, de a Quattroportéval nem nehéz összekeverni, amíg nem láttad mindkettőt.

butschq 2013.10.09. 23:23:10

@ommm: Értem. Akkor ez talány marad :) Sajnos kevés időm volt megfigyelni, forgalomban volt. De nagyon kitűnt a többi autó közül :)

Aprósólyom 2013.10.09. 23:31:04

Gábor, miért is kellett a műsor végén lefikázni a W140-es mercit? Egyáltalán nem tett jót a műsornak. Robi csinál egy jó hangulatú klipet erről a legendás állatról, erre fel, a végére leradírozod a hangulatot?! Ne már! Légyszíves... Legközelebb több tiszteletet tanúsítsál az öregek felé.

Dr. GGG77 2013.10.09. 23:37:29

Karottától butaság volt felhozni a Lexust, jó autó volt az az LS, senki nem vitatja, de ugyanakkor egy ordas Merci koppintás, zéró karakterrel.
A W140 teszt végén lévő éjszakai képekért, a zenével örök hála!

Dr. GGG77 2013.10.09. 23:39:39

@CorollaVVTI: "X3 20D-ben ülő faszagyerek látványa okán, aki azt _hitte_, hogy prémium autóban ül..."

Hát igen... A legutóbbi W140, amiben utaztam a fenekén S500 feliratot viselt. Na, az a menés és az a hang a prémium. :)

CorollaVVTI 2013.10.09. 23:50:36

@Dr. GGG77: Zéró karakterrel? Hát, ha egy selymes V8-ra lehet ilyet mondani, akkor talán. Mert ott ugye nem volt szarral gurigázás, volt vényóc meg vényóc. :)

uarempty 2013.10.10. 00:56:43

@Shadowbull: jól látod, idétlenek az első lámpák."túlmorcosítva"

kzolika 2013.10.10. 06:45:54

@freddy_m: Tudom, az ezres Szutyukiban is szurke, mert az premiumauto. :-)

Shadowbull 2013.10.10. 06:50:48

@CorollaVVTI: nem olyan egyszeru kerdes ez. Aki sokat megy, annak nem mindegy hogy 300 vagy 800 kilometerenkent kell megallni tankolni.

Egy cimboram most akarja lecserelni az autojat, es hiaba gyozkodtem hogy vegyen M5-ot, valoszinuleg 535xd mellett dont, es nem anyagi okok miatt...

Dnarol Sakraf 2013.10.10. 07:48:21

Lenne pár megjegyzésem a w140-es filmhez. Nekem szinte gyári állapotú 420-asom van, végig szakszervízben szervizelve. Sosem hagyott cserben, nem rohad, kábelkötegek, vákumcsövek rendben, oda kell figyelni. Az alkatrészárak kb a harmada a filmben elhangzottaknak, megint sikerült megtalálni az ország legdrágább bontóját. A 420 as v8 fogyasztása 90-nél 8.5, 140-nél 11-12 liter. Mivel vidéki vagyok, a városi fogyasztás nem számottevő. Most lesz nagykorú az autó, remélem, hasonló odafigyelés mellett még sokáig kitart. A vele egy napon vásárolt szintén v8 benzines még ma is taxiként fungál Bécs és Budapest között, túl a 970 ezer kilométeren...ez biztató. Csak Isten óvjon az okoskodó, Ladán és Wartburgon és rizsrakétán felnőtt , mindenkinél mindent jobban tudó szerelőktől...Ámen!

CorollaVVTI 2013.10.10. 08:14:33

@Shadowbull: Inkább állok meg gyakrabban tankolni, mint hogy 100e alatt kétszer tegyen két hetes látogatást az autó pl. Novoth Tibinél. ;)

Shadowbull 2013.10.10. 08:20:59

@CorollaVVTI: nem hiszem hogy tobb gond lenne a dizelekkel mint a benzinesekkel, plane ha ujonnan veszi az ember oket.

En is ugy vagyok vle, hogy inkabb gyakrabban tankolok, de nem is elem az eletem az autoban. Cimboramnak van egy cege, allandoan uton van. O csak tudja neki mi a jo.

korzo 2013.10.10. 08:57:05

Az miért van, hogy a Mercin néha a saját rendszáma van, néha meg csak egy Totalcar felirat?
(ráadásul forgalomban)

CorollaVVTI 2013.10.10. 09:19:29

@Shadowbull: A mai turbós-közvetlen befecskendezéses csodákkal már lehet, hogy nincs kevesebb gond, mint a dízelekkel (pl. a "zseniális" BMW-Mini-PSA 1.6 turbo), de olyat se vennék. :)

Egy szívó sorhattal meg ha ilyen hibák történnek, elásom magam.

Shadowbull 2013.10.10. 10:06:01

@CorollaVVTI: nincs mar szivo sorhat. Sajnos.

ledo76 2013.10.10. 10:07:25

@CorollaVVTI: Nem vagyok dízelpárti, ilyen autóban pláne nem, de egyrészt egy V6-os dízel nagyon máshogy szól mint egy 4 hengeres, a VM Motori félének meg kimondottan kellemes az orgánuma, ráadásul csak alapjáraton (azt is inkább csak kívülről) és intenzív gyorsításnál hallod a különbséget, egyenletes sebességnél a dízel a halkabb a kisebb fordulatszám miatt. A másik aki sokat megy annak megéri. Pont hosszú intervallumokon nincs több gond a dízelekkel, ilyen használat mellett az első 200-250e km alatt még a szívó benzinesekkel is simán tartják a lépést megbízhatóságban.

Верховина 2013.10.10. 10:08:01

"Úristen, egy váltófül!!" :D

A "diesel-túrista" dolog felhozatala meg igen bátor dolog volt, mert hiába van igaza a Pistának, a diesel-fanok sosem fogják megérteni. Jó dolog a gázolajos motor, családinak, újonnan biztos inkább azt vennék, de azt meg kell(ene) érteniük, hogy vannak olyan autók, amikbe egyszerűen nem illik dieselt rakni. Alfa Romeo, Maserati, Porsche, R8, és még sorolhatnám. Azt azért képzeljük el, hogy a fent nevezett autók 5 évesen húzzák a koromcsíkot, mint valami szakadt kettesgolf... Nee.

CorollaVVTI 2013.10.10. 10:25:15

@Shadowbull: Marad is az IS még jó darabig a tervek szerint. :)

CorollaVVTI 2013.10.10. 10:27:18

@ledo76: megéri? A 17 milliós autód fogyasztása 10 helyett 8 liter lesz, az éves amortizáció meg 3-4milla az első 2-3 évben. Ami évi 7500 liter benzin, ami a legszolidabb számítások szerint is elég 60e KM-re. Sokat spóroltál, testvér! :D

ledo76 2013.10.10. 11:46:39

@CorollaVVTI: A benzinesnek is ennyi az amortizációja, ráadásul egy szívó benzines és a dízel között ekkora autónál simán van 4 liter különbség azonos teljesítménynél. Abban egyet értek, ahogy fentebb megjegyezték, hogy egy ilyen márkába nem illik a dízel.
@Верховина: Így van, bár az Alfa-t kihagytam volna a felsorolásból inkább írtam volna pl Aston Martin-t.

Sausage 2013.10.10. 12:56:19

@ledo76: Miért is kellene kihagyni az Alfát?

ledo76 2013.10.10. 13:07:43

@Sausage: Mert az Alfa egy sportos, de alapvetően hétköznapi márka ellentétben a Masetati, Porsche, Aston satöbbi márkákkal. Hagyományaik szerint a BMW-hez lehet őket hasonlítani (sajnos a jelenben nem), ott pedig természetes a dízel, sőt abból adnak el többet. Az Alfa-nak a klasszikus időszakában is voltak dízel autói. Más kérdés, hogy bizonyos Alfa modellekbe (4C, 8C, Spider) nem való dízel, de ezek kis sorozatú rétegmodellek.

freddy_m · http://feri.szikla.hu 2013.10.10. 13:25:31

@kzolika: Ebben meg fehér mint Pista inge. Az alagútban látható jól ahol más színű fényeket kap.

Sausage 2013.10.10. 13:25:33

@ledo76: Ha a hagyomanyrol beszelunk, akkor a multrol beszelunk. Ott pedig nem volt hetkoznapi marka, ellenben ha a motorhang a vezetesi elmeny kerul elo meg most is surun emlegetik az Alfakat. Nem, nem a dizeleket. :) Szoval legalabb akkora szentsegtores, kulonosen hogy a Fiat eraban mar joforman csak a motor volt Alfa, de ha mar az is dizel akkor tenyleg nagy a baj. :)

ledo76 2013.10.10. 13:46:08

@Sausage: Pl az Alfetta és a 75-ös is készült dízellel (csak, hogy klasszikus transaxle autókkal példálózzak), illetve az összes modell amióta elterjedtek a dízelek a személyautókban. Lehet ezt nem szeretni, de attól még így volt. Az Alfa legfeljebb az 50-es évekig volt elit sportautó, utána egy valóban komoly műszaki szinten lévő és sportos, ezért nem olcsó, de mégis hétköznapi használatra tervezett autó volt mint pl a BMW. Bár a BMW is eltávolodott kissé az alapfilozófiától, de azért senki sem vitatja, hogy sportos, a vezetési élményről ismert márka, pedig nem tegnap csináltak ott sem először dízel modellt.

nrobert78 2013.10.10. 16:56:02

Fail: 16.06-nál óriási izzadtságfolt Winkler hátán :)

bexxter 2013.10.10. 17:05:22

A hírek között a "Hány éves a gumija?" -ban...ha mar annyira emlegeti a hírszerkesztő, igazán belefért volna, hogyan kell évjáratra fordítani a DOT kódot. Nem minden gumin számokkal van jelölve. De azt se se tudják sokan, hogy melyik irányból kell olvasni stb...

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2013.10.10. 18:40:42

Pista, Audi Exclusive, BMW Individual, Mercedes Designo.

Ciri 2013.10.10. 19:07:13

@ommm:
Azon a rendelhetőségen még dolgozz egy picit. Audiéknál minimum 30 féle variáns van + amit te szeretnél egyedileg, névre szólóan. A másik két németnél dettó.

Csaxólok :))

kzolee 2013.10.10. 21:46:40

Gyönyörűek az OMG vizuál felvételei.

Pista meg... Mint a kettőstömegű lendkerék. Le kell cserélni.

Winkler Robi viszont nagyon meggyőző mostanában. Az írott tesztek, élménybeszámolók, 110%-osak, élvezet olvasni, látni, hallani.

Csikós doktor is mostanában kitesz magáért, bár egyre jobb írások jönnek szinte mindenkitől mostanában. Pistát kivéve, pedig volt időszaka, amikor jókat írt.

Szerintem.

Az angol site-ot nem olvasgatom egy ideje, remélem megéri az energiabefektetést. Szurkolok nektek.

Katana750 2013.10.11. 16:43:13

A Maserati csodás,érthető az ömlengés iránta. A biztonsági öv magánügy. Robinak mondanám,hogy az elképzelésével ellentétben nem a legnagyobb (motorú) bálnában halt meg Lady Di.(S280) Jó műsor volt.

dgt_ 2013.10.12. 18:17:43

@kzolee: "Az angol site-ot nem olvasgatom egy ideje, remélem megéri az energiabefektetést. Szurkolok nektek."

Igen, ez érdekelne engem is, hogy megéri-e a sok munkát az angol nyelvű site. Nem akarok károgni, de nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy releváns látogatottságot tud elérni a világban. Nekem kicsit mobilearsenal.com utánérzés, jó oldal, komoly indulás, aztán bukta (?), mert hát nehéz felkapaszkodni, megmaradni és pénzt csinálni a nemzetközi porondon. Szóval kedves tc, eddig milyen eredményeket produkál a totalcarmagazine.com? Van érdemi - külföldi - látogatottsága?

dgt_ 2013.10.12. 18:17:43

@kzolee: "Az angol site-ot nem olvasgatom egy ideje, remélem megéri az energiabefektetést. Szurkolok nektek."

Igen, ez érdekelne engem is, hogy megéri-e a sok munkát az angol nyelvű site. Nem akarok károgni, de nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy releváns látogatottságot tud elérni a világban. Nekem kicsit mobilearsenal.com utánérzés, jó oldal, komoly indulás, aztán bukta (?), mert hát nehéz felkapaszkodni, megmaradni és pénzt csinálni a nemzetközi porondon. Szóval kedves tc, eddig milyen eredményeket produkál a totalcarmagazine.com? Van érdemi - külföldi - látogatottsága?

Neo954 2013.10.12. 18:22:12

Pista!
Egy tehetős olasz gazda simán vesz egy dízel Maseratit, és szívfájdalom nélkül megtankolja a saját konténerkútján, ahol előtte a kombájnt tankolta. :) Ráadásul visszaigényelheti az áfát is a lényegesen olcsóbban beszerzett üzemanyagról. Kell ennél több?

Nekem dízel BMW touringom van 6 hengeres, kiszállok munka után a traktorból és beülök az autóba, szinte ugyan az a finom muzsika fogad mint amit egész nap hallgattam. Jó érzés na. :)
Mondjuk a legjobb amikor kimegyek az M-pakettes "szervízkocsival" a mezőre Zetor crystal-t szerelni, a csallóközi gazdák majdnem kiesnek a traktorból mikor meglátnak. :)

Üdv.:Neo

rfc (törölt) 2013.10.13. 13:57:54

@dgt_: Szerintem meglehetosen naiv dolog azt hinni, hogy ha darabos angolsaggal leforditom a tartalmaimat, vilaghiru leszek. Az szokott a vege lenni, amit most latsz: egy tokures blog, amin minden huszadik poszt alatt a magyar szerkeszto es a magyar olvaso angolul irnak egymasnak 1-2 kommentet. Sokan felultek mar erre a vonatra, de en nem tudnek igy hirtelen olyan peldat mondani, ahol ez sikeres lett volna.

NaMajdEn 2013.10.14. 14:59:49

A végén a Hősők terénél az egy piros lámpa volt? :)

Rocko- 2013.10.15. 07:09:31

@dgt_: @rfc: www.alexa.com/siteinfo/totalcarmagazine.com
kontrollnak szerintem vehetjük a Jalopnikot (a Top Gear túlzás lenne).
www.alexa.com/siteinfo/jalopnik.com
persze ezek csak látogatottsági adatok.

exhaust 2013.10.17. 11:27:31

Szánalmas hogy mindig oda kell okoskodni valamit hogy a japán auto az mennyivel jobb meg jobban bírja! Nincs semmi bajom a lexussal és nem állok egyik oldalra sem de ez a japán ***pás már kezd idegesítővé válni! Olyan kezd lenni a totalcar mint egy híradó az atv-n vagy a hírtv-n nem vagyok kiváncsi hogy a karotta hova húz és milyen lexust próbált. Illetve kiváncsi vagyok megnézem szintén 10 percben és azt mondom tetszik vagy azt hogy nem de annak a végén sem lennék kiváncsi a s-mercire. El nem hiszem hogy ennyi év szakmai tapasztalat után egy ennyire elismert szakújságíró egy ennyire profi gárdával maga mögött nem veszi magán ezt észre. Minden tiszteletem az övé és tisztelem eddigi munkásságát de ez már úgy érzem kicsit sok!

Az EREDETI 2013.10.22. 20:18:36

@exhaust: Ugyanez a diesel-el a maseratinál, Pisti egy kicsit túllihegte az egészet, se mennyire nem volt vicces az előadásmódja. Ne akarjátok a személyes véleményeteket lenyomni a néző torkán. De ami a legrosszabb, hogy az orrát túrja közben értitek? és ezt bevágták, de még le is adták....

furo80 2013.10.29. 17:01:40

A Mercedes teszt nagyon tetszett, viszont a Maserati nagyon szubjektív lett. Az autóról nagyon kevesett tudtam meg azt viszont többször is elhangzott, hogy a kivülröl milyen szép. Pista, ez szarul sikeredett.

lodola 2014.05.16. 13:10:38

Robi 5-ös,Pista 2-es alá

meg kell fogadni a kritikát,abból van fejlődés

lodola 2014.05.16. 13:12:21

jah egy 20 éves maseratit is kéne tesztelni,ha még van működő példány:)
süti beállítások módosítása