Te leültetnéd?

  2013. szeptember 27. - Perkó Rudolf Márk Címkék: veterán dízel volkswagen porsche audi rendezvény golf clean találkozó diesel rat tdi vr6 V Hungaroring I II III IV GTI Vento VI VII golfnap Variant

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A Belsőség a Totalcarra költözött
2015-07-31 16:04:54

A blog 2015 augusztus 1-től ezen a címen megszűnik, DE a Belsőség nem áll le, sőt. Mostantól a

Kinyomtattuk a Totalcart
2015-07-13 14:40:12

Bár korábban létezett a Totalcar nyomtatott kiadványként is , most nem erről van szó, csupán egy kérésnek

Legyél kísérleti nyúl!
2015-03-28 16:25:40

Korábban már egy kérdőív formájában kifaggattam az olvasókat , hogy mi, hogyan változzon a TC címlapon, de

Sokféle tuning, sokféle embernek
2015-03-26 10:59:19

Szombat délután fél egy felé indultam kifelé a Hungexpóról. Hiába volt kiírva az üvegajtóra, hogy kijárat

Sok eseménynek adott helyet mostanában a Hungaroring. Ott volt a tavaszi, és a nyár végi pályanapunk, a WSR, most pedig a második Golf-nap. De ez nem csupán egy szokványos autós találkozó volt, néhány körrel egy versenypályán.

DSC 3442
Kislámpás matt egyes hátulról. Nagyon finom.

 

Először itt mutatták be a magyar közönségnek a Golf VII GTI-t és Variantot. A rendezvény keretein belül rendezték meg a Golf GTI Castrol Cup magyar futamát, amiben VIP vendégként helyet kapott Andreas Mikkelsen WRC versenyző is. A jelen levő Golfokból kialakították minden idők legtöbb Golfot magában foglaló feliratát. Ez úgy tűnik sikerült is, igaz a Guiness hitelesítés még folyik. A rendezvény végén pedig kisorsoltak egy kettes Golfot.

DSC 3291
Karotta és Samu a kettes Golf kapcsolóbillentési érzetét vizsgálják

 

Rengetegen jöttek el megmutatni autójukat, vagy csak nézelődni. Örvendetes volt látni, hogy egyre több a szépen (de nem feltétlenül gyári jellegűre) felújított egyes, és a german-style kettes. A tunerek kedvence most már a hármas Golf, és a legtöbben szerencsére ügyesen is nyúlnak hozzá. Volt pár nagyon kívánatos kabrió. Kezd feloldódni a konszernfetisizmus, Renault, Mini, Alfa Romeo, sőt még Lincoln felnis G3 is volt a megszokott Volkswagenek, Audik, Porschék mellett. GTI kultusz ide vagy oda, a TDI tuning továbbra is virágzik. Ültető rugó, állítható futómű vagy airride? Az autók nagy részében volt valamelyik. Arról, hogy lehet-e velük közlekedni vitatható, de vallja be mindenki magának, hogy jól néznek ki tőlük a Golfok.

DSC 3452
Az ültetett gördeszkára, a jobb alsó sarokban, felhívnám a figyelmet

 

A szervezés profi, és az összegyűlt autók színvonala is jóval az elvárható felett volt. Aki teheti jövőre látogasson ki. Kedvcsinálónak pörgessék végig a fényképeket!

DSC 3155
Golfok ameddig a szem ellát

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr185533452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

unomma 2013.09.27. 10:33:31

Először és elsőnek Trabantom volt (nem olyan mint amilyennek azok gondolják akiknek sosem volt) aztán lett egy autóm, Golf II. 1.6 8V automata. Hát olyan volt mint amikor az ember először ment turistaként nyugatra. Aztán ellopták!

uarempty 2013.09.27. 10:48:33

leültetném, de nem ilyen retardált módon.Nem véletlen, egy igazi sport részleg sem ülteti le így az autót (m-tech,amg,stb).
Azon kívűl, hogy megfelelő méretű felni hiányában, egy esztétikai zsáktuca, vizuális környezet szennyezés, még ha nem állítható futóművű, akkor bohóckodni kell kerülő utakkal, és imátkozhatsz, h ne menj bele egy kátyuba egy ismeretlen szakaszon...vagy 10-el kell menned egyes helyeken, a forgalmat feltartva.
A régi autók meg gusztustalanul néznek ki, ezeknek a faszt@furiuszon nevelkedett emberkék "karmai" között.Most arra a babakék-sárga kócvágánre is mit lehet mondani?...elhiszem, hogy sok a lelki sérült és izlés ficamos, de minek kell ezt hírdetni?

uarempty 2013.09.27. 10:50:05

@uarempty: az a robbantott gumi, pedig kimeríti a közveszélyes fogalmát, minden téren.A kilógó felni perem, meg szintén ocsmány.

snowboard 2013.09.27. 10:55:57

@unomma: Micsoda véletlen.
Nekem is trabant volt az első, csak nekem azt lopták el.
Most Golf II 1.6D

Leadfoot 2013.09.27. 11:03:57

Ez rekorder felirat? Ha ezt világrekordnak hitelesítik, akkor:
1. meglepődnék.
2. jelezné, mennyit is ér az egész Guinness-dolog.

www.stiblog.com/wp-content/uploads/2009/06/subaru-impreza-colin-mcrae-honor-parade-img_1.jpg

Szkotti 2013.09.27. 11:19:13

@Leadfoot: A rekord a "legtöbb autóból kirakott GOLF felirat" kategóriájában indult, nem a "legtöbb autóból kirakott bármilyen felirat" kategóriában...

Szkotti 2013.09.27. 11:24:06

A matt egyesek nekem nagyon bejövősek.
A rat-stílus elemein szoktam röhögni, főleg kínomban, hogy miket rájuk nem aggatnak (a képen a felni-kormányt pl. még nem láttam, poén),de általánosságban nem tudom elképzelni, hogy autót szerető ember mért csinál ilyen szörnyűségeket a gépével.
A mostanában terjedő stílusirányzatban a porbancsúszás tetszik, de a sárga fényszórókkal, és a rózsaszín felnikkel nem tudok megbarátkozni...

Leadfoot 2013.09.27. 11:25:42

@Szkotti: Így már érthető, bár kicsit nehezen tudom elképzelni, hogy ne lett volna már ilyen a Wörthersee-nél vagy más külföldi Golf-találkozókon, szóval ez esetben a 2-es pont lép érvénybe. :-)

Amúgy nem én voltam a figyelmetlen, mert ez van a szövegben: "A jelen levő Golfokból kialakították minden idők legtöbb autót magában foglaló feliratát."

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.27. 11:37:02

Az ültetésről az a véleményem hogy:
"A Design funkció nélkül, barbarizmus"

Schütii 2013.09.27. 11:44:10

@Szkotti: "nem tudom elképzelni, hogy autót szerető ember mért csinál ilyen szörnyűségeket a gépével"

Bizonyos körökben azt tekintik legmenőbbnek, aki a leghülyébb. És ezek a körök nem is olyan kicsik..

bekbórd! 2013.09.27. 11:49:46

A gördeszkánál mindenképp hasznos az ültetés.

szabi1983 2013.09.27. 11:59:53

Hol vannak azok a régi tuningműhelyek. A 90-es években rengeteg szép tuning autó szaladgált. Ma meg ilyen esztétikai környezetszennyezéseket lehet látni. És akkor még a lumma féle bmw-t nem is említettük. Régebb gyönyörüek voltak az MTM a Projektzwo, a steinmetz és egyebek által kreált autók. Ma meg ilyen funkció nélküli ocsmányságok születnek és sokan fel merik tenni a kínai felnit az autóra, mert az olcsó. Hát könyörgöm ha eltörik kihal az egész család. És mind eltörik, mert hasomló technológiával öntik, mint a kályhatetőt.

Palcsikov 2013.09.27. 12:10:16

Sztavrosz: Design, funkció nélkül , művészet!

Schütii 2013.09.27. 12:21:58

@szabi1983: Vannak azért ma is a jó ízlés határain belül dolgozó tuningcégek, például az MTM amit említesz, de az ő munkájuk nem mozgatja meg úgy a bulvár(osodó) média gépezetét mint az ízléstelen szarok, tehát kevesebbet vannak szem előtt. Én pl. nem tanultam volna meg soha a Mansory nevet, ha a tisztelt TC szerkesztőség nem emlegeti annyit..

Hurri Kán 2013.09.27. 12:27:08

Elhiszem, hogy ezekben a tyuning-masinákban olyan sok pénz van, mint amennyire kevés ízlés, ettől még egy jóérzésű kutya nagy részüket csukott szemmel sem hugyozná le. Bárki bármit mond, szerintem egy eredeti, szolid, gyári, vagy a közeli állapotban megmaradt, vagy arra visszahozott autónál nincs szebb.

Pepejoe 2013.09.27. 12:28:45

@szabi1983:

Nem beszélve a 90-es évek Koenig BMW-iről, az azóta talán már nem is létező Kisslingről...:(

jewdi76 2013.09.27. 12:31:04

De szép kettes GTI. A többi csicsás, mint amikor valaki kék hajjal szeretne kitűnni, pedig lehetne ésszel is.

szabi1983 2013.09.27. 12:35:00

@Schütii: Nekem a maiak közül a Heico féle volvok tetszenek. A volvóért nem vagyok oda de a heico szerintem szépen dolgozik. A nerpel féle munkák látványától felfordul a gyomrom és mégis van rá igény mert létezik. Ez számomra egy talány.

vancello · http://vancello.hu 2013.09.27. 12:39:37

Nehéz megérteni, hogy mi visz rá valakit arra, hogy a világ legunalmasabb autóját (Golf III)"tuningolja". Szörnyű ez a diVWatbetegség, minden egyedit kiöltek a "stílusból". Úgy látszik, hogy van, aki nem akar egyedi lenni, csak egy a sok közül.
Az egyes Golfok viszont a legtöbb esetben nagyon jól mutatnak, abban még volt stílus...

Hurri Kán 2013.09.27. 12:41:58

@vancello:
Egy szép állapotú, 3 ajtós, III-as GTI-t a jó kis golyóálló 2 literes, 115 lovas motorral bármikor elfogadnék.

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.27. 12:47:23

@Palcsikov: Olyanokra gondolok mint például egy Corolla Verso hátsólámpa. A design-al csak annyit értek el hogy a krómról visszatükröződik a napfény a mögötted haladó szemébe. Szebb nem lett tőle. És jobban se látszanak a fények.. és még azt se mondanám hogy kevésbé sérülékeny...

MarcoABF · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=13913 2013.09.27. 13:04:39

@uarempty:
Van amiben egyet értek, aláírom, nekem sem tetszik minden, amit a képeken lehet látni. Egyre nagyobb teret hódit magának az "auffallen um jeden Preis", azaz vmi egyszerűbb, olcsóbb, viccesebb megoldással tegye vki feltűnővé az autóját, ha éppen az anyagi keretei korlátozottak, nekem sem jön be, de vannak ilyenek, lesznek is mindig. A hozzászólásod többi része azonban elég szibjektív, az, h Neked nem tetszik a nagyon leültetett vagy nagyon peres gumis autó, az egy dolog, másnak igen, ez ízlés, ez igény, és ezekről nem lehet vitatkozni, mert mindenki másképp látja. Aki felszerelte vállalta a bohóckodást, a kerülutakat, kényelmetlenséget és midnent am ezzel jár, nem érte, h ez mást miért zavar vagy botránkoztat meg, akinek nem inge ne vegye magára... Arról nem is beszélve, h ilyen peres gumival legalább nem lehet száguldozni a városban... :)

datoya brown 2013.09.27. 13:05:27

A 80-as/90-es években csinálták a legszebb autókat. Ami pont azt jelenti, hogy úgy a legszebbek, ahogy megcsinálták őket, így sajnos csak gusztustalanok lesznek...

Schütii 2013.09.27. 13:05:40

@vancello: Az olaszok értenek a stílushoz.

uarempty 2013.09.27. 13:26:56

@MarcoABF: Tudom, hogy szubjektív, az az én saját véleményem :) Aki olyan gépet csinál, viselje el, hogy nem mind a 7mrd embernek fog tetszeni, és lesz, aki kineveti.
Ez az egyik dolog, a másik, hogy azért ebbe lehet objektivitást is vinni, pl. elég objektív az, hogy a nagyon leültetett gépeknél, amin ráadásul kis felni van, a kerékjárati ívnél alul 2 akkora hézag van, hogy a 2 fél ház befér..ha esztétikailag nézem, ez egyszerűen nem szép/nem szimmetrikus (az átlag embernek a szimmetria jön be).Amikor a fél kerék eltűnik a járatban, azt se mondanám szépnek, de a régi citroenek voltak ilyenek, az talán szubjektívebb, de sztem sok ember azt mondaná rá, hogy csúnya image.motortrend.com/f/auto_shows/events/8323379/1974_citroen_sm_opera_fr_z.jpg :D gondolom, nem véletlen nem terjedt el.
Az én gépem ültetett/feszesebb futóval, és /40-es gumival, ami már elég peres.Tetszenek a peres gumik nincs ezzel baj, ami nem jön be, a robbantott gumi, az nem a perest jelenti, hanem, hogy szét van feszítve a felnin (egy 8coll szélesre rárak mondjuk, 185öst), ahogy látod is az első képen.Tempóban nem lehet bevenni egy ilyennel a kanyart, mert lejön róla....amellett, hogy esztétikailag ez is egy fertő, még szándékos közúti veszélyeztetésnek is mondanám, hogy ha nem figyel, akkor baj van, ha meg figyel, akkor feltartja a forgalmat (ez nem direkt veszélyeztetés, de előzésre kényszeríti a másikat).
Nem a tuning ellen vagyok, hanem az eszetlen feltűnősködés ellen.

Mazzzzu 2013.09.27. 13:38:52

Én a kettes tuning ellen vagyok. :D Illetve nem vagyok csak unom, mert mindenki eredeti akar lenni és ugye sokan vannak mert rengeteg van az országban és az a legnagyobb bajom a kettes közösséggel, hogy csőlátásúak, van ilyen ismerősöm nem is egy, fetisizálják és kategória teremtőnek hiszik a kettes Golfot...
Igazából én píszí vagyok általában, nekem minden Golf bejön, de leginkább az egyesek ez a piros is, meg az a katonai is fsza, de az az új abt tuning is szép csak nagyon hájtek :)
És én nem ültetnék vagy nem ennyit, erre kurvarossz utak vannak, néha a gyári magasságú 99es passat kombi leér (egy két emberrel a fedélzeten) de nekem esztétikailag ront is egy kettesGolfon pl, ha ennyire ül

Lomha 8V 2013.09.27. 13:39:25

A Pussy Wagon a LUK rendszámmal verhetetlen. :D

Mazzzzu 2013.09.27. 13:40:37

@Mazzzzu: persze elnézést, tisztelet a tisztánlátó kettes Golfosoknak :)

csiky944 2013.09.27. 13:42:58

@vancello: Persze,mert az még erősen hajaz a 127-esre :)

TaaT 2013.09.27. 13:52:53

Inkább örüljetek hogy már erősen lecsengőben van a fasztendfűrész és nfs stílus... www.wallsave.com/wallpapers/1280x960/vw-golf-2/252393/vw-golf-mk-tuning-cars-252393.jpg

Alhazred 2013.09.27. 14:02:10

ez a porbaültetősdi igazi agyrém. milyen utakon járnak ezek?

protézisesh 2013.09.27. 14:10:38

Hát ez ölég ótvar... Használhatatlanra ültetett gófok, használhatatlanul nagy méretű felnikre húzott használhatatlanul peres gumikkal. Tökéletesek a meki meg a pláza parkolójában pozőrködni velük, de nemhogy gyorsan menni, még normálisan közlekedni sem lehet velük. Nem csak itthon, a "bezzeg" németországban sem. Mert ne mondja nekem senki, hogy ezzel: galeria.totalcar.hu/blogok/2013/09/25/golf-nap_2013/8 a kombinációval BÁRHOL is lehet közlekedni!?

egy rendes rat meg így néz ki, nem pedig egy kettesgóf bőrönddel a tetején: 4.bp.blogspot.com/_jnLgmcDOO4w/TSPXseGbhPI/AAAAAAAAAKY/rssIOoIFXJ8/s1600/Rat_Rod_Tow_Truck_by_RedlineGearhead+%25281%2529.jpg

Lomha 8V 2013.09.27. 14:40:35

Srácok, ezeknek a nagy része csak a találkozóra lett ilyen. Ismerek olyan elvetemültet, aki ilyennel jár mindennap. De a legtöbb az ilyen találkozók után már emeli is vissza meg rakja rá a normálisabb gumit, normálisabb felnire. A másik kaszt, aki csak a megmozdulásokra veszi elő az autót, annyit meg kibír. Ezért nem megyek "kársztájling sóra" sem, mert az ott kiállított Opelek 90%-át ismerem és tudom, hogy a hétköznapokban nem is hasonlít a "kiállítási" kinézetre. Sosem szerettem ezt a pózőrködést. A "sókárokat" meg végképp hagyjuk, amiket tréleren visznek bemutatni, mert 5 métert nem lehet vele menni. Na, az az igazi fa***ság.

ledo76 2013.09.27. 15:28:43

@Hurri Kán: Elfogadnám én is, bár az a motor tartósságán kívül annyira nem jön be (egyedül a VR6-os tetszik az akkori VW benzinesek közül) de attól szép még nem lesz. Az 1-es tényleg szép.

dennisthemenace 2013.09.27. 15:47:50

@Szkotti: A sárga fényszóró király. Anno Franciaországban kotelezo volt; minden Belmondo és Alain Delon filmen nevelkedett ember tudja..:)

ledo76 2013.09.27. 15:48:48

@vancello: Szerintem a 4-es még annál is uncsibb(csúnyább) lett, legalábbis kívülről.

Lomha 8V 2013.09.27. 15:53:07

@protézisesh: Az a Charger nagyon nyálcsorgatós.

ledo76 2013.09.27. 15:53:10

@dennisthemenace: Ja, ja. A Dacia 1300-asnak is nagyon jól állt a kadmiumsárga fényszóró. Egyébként az általad említett páros majdnem mindig valami jó kis pörgős olasszal nyomta.

protézisesh 2013.09.27. 15:53:31

@dennisthemenace: engem a párttitkárfejű Derrick fényre félig besötétedett szemüvegére emlékeztet, ezért rühellem... hirfokusz.hu/sites/default/files/kep/993derrick1.jpg

Super aGyuri 2013.09.27. 16:03:35

Hej, az a gyári állapotú (MKA rendszámú) II-es Golf. Ha egyszer eltűnnek alóla azok a borzalmas Porsche-felnik és visszakapja a szép gyári lemezfelnit a dísztárcsával, de szép autó lesz belőle!

Én ugyebár a gyári Golfok híve vagyok... golf1978.blog.hu

okta 2013.09.27. 16:05:47

Húúú, de jó volt ez a találkozó! A gyerekek is nagyon élvezték, nagyon jó programok voltak. (Főleg persze ahhoz képest, hogy ingyen - jelképes HUF kéccá' volt a jegy - volt az egész.)
Persze a Ringes körözés lett volna a nap fénypontja nekem (is), de az előttünk lévő menetben vwalakinek elspriccelt valamilye amin vwalaki megcsúszott így törölték a többi menetet...ott álltam a kapuban, rajtra készen. :-) De ez legyen a legnagyobb problémám...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.27. 16:21:19

@dennisthemenace: a fantomas filmek maig tarto hagyateka a DS sorozat iranti imadat es a sarga fenyszoro :D

traxx 2013.09.27. 16:29:49

Arra lennék kíváncsi, hogy ha már típusidegen felni megy rá(ami nem gond, mert alapból jól mutatnak), akkor a középen lévő jelet miért nem lehet eltüntetni? Vagy csak simán eltüntetni, vagy ami jobb lenne egy VW emblémát felrakni helyette.

protézisesh 2013.09.27. 17:14:55

@Lomha 8V: mert az igazi ótó, nem das auto. :)

TaaT 2013.09.27. 17:24:10

@traxx: nem szokás VW-re cserélni a nyilvánvalóan nem VW felnin az emblémát.

farm7.staticflickr.com/6090/6025841737_50ac018f46_b.jpg
i1139.photobucket.com/albums/n543/isons429/GolfonFerrariWheels1.jpg

Amúgy mind2 fenti autó magyar...

Lomha 8V 2013.09.27. 17:25:54

@Super aGyuri: A világoskékről az OT rendszámot rögtön leszedni.

Hanzi 2013.09.27. 17:31:32

@datoya brown: A hatvanas évekre gondoltál...a a nyolcvanas a mélypont onnan kezdett megint kicsit felfele jönni...

Hanzi 2013.09.27. 17:40:53

@Lomha 8V: plusz 1...egyetértek...egy csomó olyan taligát látok OT rendszámmal, hogy én szégyellem, hogy megkapták...biztatnak is az ismerősök, hogy vigyem el a birodalmi rombolót, simán átmegy...következő vizsgán meg is lépem!

TaaT 2013.09.27. 18:05:11

@Hanzi: Sztem ő az európai autókra gondolt.

uarempty 2013.09.27. 18:17:14

@TaaT: Igen, valószínű ezeknek a szerencsétleneknek merevedést okoz, hogy tudathatják a többivel, hogy nekik futotta levedlett (ám de csúnya) porke felnikre :D ezt a kupak fennhagyásával, mindenképp nyomatékosítani kell.

Egyébként egy komolyabb adv1,vossen,rennen-t már nem tudnának megfizetni.Bár, a ferka,lambo stb tulajok ilyen szebb kovácsolt cuccra cserélik le a gyári vackokat.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.09.27. 18:28:13

mondjuk érdekes hogy a 924 es porschénak kisebb a respektje mint egy 2 es golfnak.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.09.27. 18:30:01

régen az álmom egy 2 es golf volt és 40 ezer ft fizetés,mára elértem.:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.09.27. 18:51:58

a sárga fóliát nem értem a fényszórón,minden sötétítés.ront a fényerősségen.

Nick Leeson 2013.09.27. 20:16:30

Az ültetés addig néz ki jól, amíg a kerékjárati ívben, a gumi körül egyenletes a távolság a karosszéria ívéhez képest.
Abban a pillanatban, amikor felül szemmel látható mértékben lecsökken a távolság, az már túlzás. Ilyenkor úgy néz ki a kocsi, mintha beszakadt volna a futómű a kaszniba! Ocsmány!

Tehát nem elég porig süllyeszteni a kocsit, a kerékjáratot is hozzá kell igazítani, hogy ne tűnjön tragacsnak!

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.27. 20:19:12

Majd akkor szóljatok ha lesz Phaeton találkozó :)

nyuszy 2013.09.27. 20:33:11

@Leadfoot:
Csak én vagyok annyira hülye, hogy nem találom a feliratot?

vancello · http://vancello.hu 2013.09.27. 22:08:57

@protézisesh: Tökéletesen egyetértek. A rózsaszínfelnis lánykaautóktól meg agyf*szt kapok...

parasztvakitas 2013.09.27. 22:54:06

tessek a jo oldalat nezni:
arra a(kis) idore is eltuntek az utakrol es nem szennyeztek a kornyezetet
javaslom a fricceknek rendezzenek surubben ilyen talalkozot
es legyen a belepo 100 forint
ocso
ja a temahoz: ultetni zsir
de kell melle egy hasznalhato auto is

nikó 78 2013.09.28. 00:34:35

A golf fanokat soha nem értettem,I-IV-ig volt lehetőségem többfélét vezetni, a jelenben egy ódivatú VI-os kombit van "szerencsém" hál istenek csak néha napján.
1.6 CR óborzalom.
Szerintem az I-es jó, a III-as nagyon bírja árkon-bokron keresztül megy, igaz borzalmasan néz ki. A többire nem találok szavakat.Nem nagyon értem!

Schütii 2013.09.28. 08:44:27

@traxx: Na az volna már az ultragáz, egyrészt típusidegen felniért helyből vascső. Alfa/Renault/Ferrari stb. felni közepén VW emblémáért/logóért pedig dupla vastagságú vascső..

Schütii 2013.09.28. 08:51:43

A jogsimat anno egy dízel I-essel csináltam, csuda jó autó volt az akkor, ma is tetszik, de a renoméját erősen rontja, hogy sok "megélhetési" I-es dízelt látni, ami a belét húzza, illetve nem látni, a koromtól ami gyakran palacsintaillatú/szagú is.

traxx 2013.09.28. 09:18:26

@TaaT: Ezzel az a gondom, hogy azért mert egy valaki anno nem cserélte le, szokássá vált. Pedig sokkal homogénebb lenne az egész. De persze tiszteletben kell tartani mások döntését, így ha neki jó, akkor ok. Csak nekem kicsit szedett-vedettnek tűnik, még ha tudom, ohgy egy Porsche vagy Ferrari felnigarnitúra horror pénz.
Csak eszembe jutott: volt anno egy 127 es fiat kombim, és piszok jól nézett ki rajta a kocka lada felni, ford teli dísztárcsákkal. Ott is zavart a ford embléma(bele volt marva), így eltüntettem.

traxx 2013.09.28. 09:24:38

@Schütii: És ki mondja meg, hogy mi típusidegen? :D (a mai világban mindenki mindenkivel kooperál). Nem tudom, engem sokkal jobban érdekel, hogy valami jól, harmonikusan, szépen, stb. nézzen ki, mint hogy honnan származik az adott alkatrész. És egy VW-n ne legyen már más logó(ez igaz a többi típusra is). Akkor inkább semmilyen se legyen...

Schütii 2013.09.28. 09:43:04

@traxx: Azért egy Alfa felniről csak egy újszülött nem mondaná meg hogy nem VW termék. Egyébként milyen dolog már egy Golfból wannabe Alfát meg Ferkát csinálni? Miért foglalkozik az ilyen egyáltaln VW-vel, miért nem Alfával, ha az az ízlésvilág jön be neki?

Hurri Kán 2013.09.28. 09:59:36

@Schütii:
Arról sajnos nem az autó tehet. Sajnos nálunk kb. ugyanerre a sorsa jutott a maga idejében a Merci 123-as sorozata, utána a 124-esek nagy része, no meg a sok hülyegyerek-autónak átalakított Astra Gsi, Calibra, Bmw E30/E36, csak így hirtelen.

Schütii 2013.09.28. 10:12:38

@Hurri Kán: Mármint hogy más autómárkát akartak belőlük csinálni, akár logóval is? Most így nem jutnak eszembe ilyen törekvések az általad említett típusokkal. Persze a nettó ízléstelenség az kortalan dolog.

Hurri Kán 2013.09.28. 10:14:17

@Schütii:
Nem :)
Erre => "hogy sok "megélhetési" I-es dízelt látni, ami a belét húzza, illetve nem látni, a koromtól ami gyakran palacsintaillatú/szagú is." gondoltam, amit írtál.

dromer 2013.09.28. 10:22:53

Ennyi irigy f@szt egy helyen már rég láttam.Felhívnám a figyelmet,hogy ez egy show műsor volt,ha nem tetszik ne nézd!Ilyen egyszerű.Ja és sosem volt Golfom,mielőtt valaki elfogultsággal vádolna.

Schütii 2013.09.28. 10:35:13

@Hurri Kán: Jaa.. :) Persze, nem az autó baja, csak annyira bele tudnak égni dolgok az ember agyába, hogy akkor is előjönnek ezek a képek amikor nem kéne. Mint írtam is, nekem tetszik az I-es Golf eredeti állpotban (főleg az olaszos kinézete miatt), és még az egyikük a jogsihoz is hozzásegített, úgyhogy emelem kalapom előtte. :)

datoya brown 2013.09.28. 10:58:35

@dromer: Nem, rosszul tudod, ez egy blogbejegyzés volt. És ha nem tetszik, akkor is nézzük, mert kíváncsiak vagyunk, divat-e még az ízléstelenség kis hazánkban...

Krisi 2013.09.28. 18:13:31

"a TDI tuning továbbra is virágzik"

számomra ez az örök értetlenkedés, hogy mégis minek? nincs annál szánalmasabb, mint amikor megy előttem a felpiszkált TDI, ad egy gázfröccsöt, és a koromtól csak a két hátsó lámpájának a foltját látom.

remélem van most itt pár TDI tuner, akik elmagyarázzák, hogy ebben mégis mi a jó, illetve hogy tényleg létezik-e ember, aki szerint menő nagyobbat kormolni, mint egy csuklós Ikarus...

Hurri Kán 2013.09.28. 18:32:54

@Krisi:
Hámer a dízel az keveset fogyaszt, mer' fillért baszni legalább annyira fontos, mint arcoskodni.

Hanzi 2013.09.29. 12:29:49

@Krisi: www.facebook.com/smokeandcharm

Itt érdeklődhetsz...én szórakozásból szoktam nézegetni,viccses fiúk...ahogy büszkék arra, hogy több kormot okádnak mint egy gőzmozdony...

TaaT 2013.09.29. 14:45:54

@traxx: Jellemzően a replika felniken nincs eredeti embléma www.discounttiredirect.com/product/wheels/reprs4.s.ang.jpg így ha vki az eredetit lecserélné VW-re azt a látszatot keltené hogy replika, azt meg bizonyos körökben eléggé lenézik...

@Schütii: Nem kell neki alfa, 4 kerék viszont még jól is mutathat az autón. :)

Krisi 2013.09.29. 17:19:17

@Hanzi: nem tudom mi gázabb: az hogy fikázzák a VTEC Hondákat, vagy hogy istenítik a TDI-t. talán mire betöltik a 20-at észhez térnek...

dennisthemenace 2014.01.04. 10:43:22

@ledo76: Ha jól emlekszem, Delon volt a Lancia "reklámembere", Belmondo a Fiatokkal nyomult. (124Special, 131, Ritmo). De anno volt egy amerikai film, Pia Zadora játszott benne; kísértetiesen hasonló jelenet volt benn egy Fiat Ritmoval, mint a Zsaru vagy csirkefogóban..

dennisthemenace 2014.01.04. 10:44:28

@Schütii: ~Én is egyes Golfon vizsgáztam anno..:)))

ledo76 2014.01.04. 13:58:33

@dennisthemenace: Delonnál nem tudom, hogy így volt-e (gyanús, hogy igen, mert kapásból 3 Lancia-s filmje jut eszembe), a Fiatok viszont nem Belmondo miatt voltak hanem, mert a híres autós kaszkadőr Remy Julienne imádta a Fiatokat. Az akkori autóikat elnézve ez nem is csoda.

dennisthemenace 2014.01.11. 10:53:00

@ledo76: Igen, visszatalalhatnanak abba a kerekvágásba.
süti beállítások módosítása