Ahova mindenki busszal jött

2013. szeptember 19. - Perkó Rudolf Márk Címkék: t4 volkswagen transporter t3 szentendre találkozó t2 t5 t1

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A Belsőség a Totalcarra költözött
2015-07-31 16:04:54

A blog 2015 augusztus 1-től ezen a címen megszűnik, DE a Belsőség nem áll le, sőt. Mostantól a

Kinyomtattuk a Totalcart
2015-07-13 14:40:12

Bár korábban létezett a Totalcar nyomtatott kiadványként is , most nem erről van szó, csupán egy kérésnek

Legyél kísérleti nyúl!
2015-03-28 16:25:40

Korábban már egy kérdőív formájában kifaggattam az olvasókat , hogy mi, hogyan változzon a TC címlapon, de

Sokféle tuning, sokféle embernek
2015-03-26 10:59:19

Szombat délután fél egy felé indultam kifelé a Hungexpóról. Hiába volt kiírva az üvegajtóra, hogy kijárat

Négy éve, 2009-ben volt 60 éves a Volkswagen Typ 2, azaz a Transporter. Ebből az alkalomból rendezték meg az első hazai Transporter találkozót. A félig-meddig kiállítás jellegű rendezvényen több mint 360 Transporter jelent meg. Egyértelmű volt, hogy még több ilyenre van igény. Két évvel később, 2011-ben következett a második össztransporteres találkozó. Megváltozott a rendezvény jellege, a budaörsi kiállítóépület, és parkolója helyett a szentendrei Pap-sziget kempingjében gyűltek össze a lelkes Volkswagen busz tulajdonosok. Délután már előkerültek a bográcsok, később néhány üveg ital, és éjszakába nyúlóan ment a történetek mesélése, a tapasztalatok megosztása, és a tanácskozás. A kemping bevált, múlt hétvégén újra itt gyűlt össze a tranyósok apraja-nagyja.

DSC 3045

Az első találkozón még csak nézegettem a buszokat, hogy melyik milyen, milyet kéne venni, mi fér bele a keretbe. A másodiknál már megvolt a saját buszom, de éppen valamelyik szerelőnél várta a megújulást, megint nem azzal mentem. Idén végre saját Tranyóval mentem. A rossz idő ellenére sokan jöttek el, több mint száz autó volt.

DSC 2993

Eredetileg Nyegleó és Rézmányi Balázs is kijöttek volna velünk, de végül lemondták, így kicsit későn, ebédidő után értünk ki a Pap-szigetre. A bejáratnál befizettük a hatszáz forintos belépőt, elkészült az autóról a belépő kép, kaptunk egy zacskót, benne matricákkal, reklámokkal, és egy Rozsdakupac Magazinnal. Jó fejek a srácok, elhozták a megmaradt újságokat, és ingyen elosztogatták. A tombola már pont elkezdődött, úgyhogy a tombolajegyről már sajnos lecsúsztunk. Gyorsan leparkoltunk, és megkerestük a barátainkat, akik feszülten figyelték, hogy kihúzzák-e a számaikat. Nagyon jó ajándékok voltak, több Lego T1-es is kisorsolásra került. Egy ilyet muszáj egyszer beszereznem, vagy inkább jövőre nyerni egyet. Miután az ajándékok kiosztásra kerültek jöttek a LEG-ek. Legszebb Tranyó, Legöregebb Tranyó, Legnyúzottabb Tranyó… és így tovább.

DSC 2977

A délután további részében mindenki sétálgatott, nézegette mások buszát, beszélgetett régi és új barátokkal. A gyerekek sem unatkoztak, nekik ott volt az ugrálóvár. Szinte észre, sem vettük, és már be is sötétedett. Elkezdődött a karaoke. Addigra mindenki kapott a szervezőktől egy LEG oklevelet a szélvédőre, az én buszom lett a Legtotalcarosabb. Némi gondolkodás után végül hazaindultunk, és nem aludtunk a kempingben. Talán majd legközelebb, ha kicsit melegebb lesz. Azt hiszem, mindenki nevében kijelenthetem, hogy az eső ellenére is jól sikerült a rendezvény. Köszönet a szervezőknek! Remélem azoknak, akik most otthon maradtak, sikerült egy kis kedvet csinálnom, hogy a következőre eljöjjenek.

DSC 2990
A képekre kattintva (nem életem képeiből, de) galéria nyílik!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merida001 2013.09.19. 23:51:44

T1 a legjobb, főleg ha SAMBA!!! :)

mindegy ha szereted 2013.09.20. 07:40:35

Örülünk, hogy jól éreztétek magatokat - ezért csináljuk, ez a buli rólatok, Tranyósokról szól!
Köszönet a képekért, találtam olyasmit rajtuk, amit nem is láttam...
Folyt. köv. 2015-ben!

Schütii 2013.09.20. 07:54:55

Tetszenek azok a terepes 3-asok. Egyébként ma már senki nem kínál terepjáró tulajdonságokkal rendelkező kisbuszt, pedig lenne felhasználási területe, például az áramszolgáltatók vonuló szervizes csapatai, alóluk régen kihullottak már az UAZ 452-esek, nem olyan rég meg a Mitshubishi L300-asok is, a Toyota Hiace Full Time 4WD-k az összkerék ellenére nem terepjárók.

dani 2013.09.20. 10:01:02

Nagyon vagányak a Syncrok, a téglalámpás T3-oknak jó a kiállása, de amúgy fasza mind. :)

kis59 2013.09.20. 21:56:17

Szívesen megnézném a legrégebbit ... :))