A földből kiásott Corolla csodája

Amikor már azt hitted, hogy vége...

  2013. május 04. - ommm Címkék: toyota ae86 corolla diy fospisztoly shitgun

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


...akkor kezdődik csak igazán! A Fospisztoly-projekt olyan nekünk Bandival, mint a késleltetett orgazmus. Eddig ment a motoszka a takaró alatt, de már ideje durrantani egy nagyot. Néhanapján ugyan szivárogtattunk pár fotót a Facebook-oldalunkon, ez leginkább azokban tartotta a reményt, akik hittek abban, amiben mi, a többiek már rég eltemették a dolgot.

Hiba volt.

P1110861
Az utolsó szerelés Gergőnél, innen már lábon akartuk átvinni a szomszéd telepre Tibihez

Mert az, hogy nem írtunk róla, nem jelenti, hogy nem dolgoztunk rajta. Nagyon egyszerű magyarázata van annak, hogy több mint egy éve nem készült róla poszt: dolgoztunk, nem fotóztunk, márpedig olajos, lucskos-mocskos kézzel óvatoskodni a fényképezőgéppel nincs sok kedve az embernek. Na meg lusták is voltunk, a fotózás helyett inkább meghúztunk egy csavart, vagy húztunk egy varratot a CO-val.

Hogy az elmúlt egy évben mi történt és mennyi szakadékot léptünk át, illetve bukdácsoltunk át dolgokon? Akadt baj bőven, elég csak annyit említeni, hogy jelenleg a negyedik helyen lakik az autó. Sabctól való távozásunk után Simon Lacinál húzta meg magát (nagy köszi érte), hogy végül Gergő barátunk bérelt csarnokában töltsön hosszabb időt (ő amúgy a világ legkedvesebb, zord arcú embere, akinek bérlete van a bal egyben), most pedig - alig két napja - ismét mozdult, Novoth Tibi alig száz méterre lévő műhelye elé került.

P1110864
Emiatt a fékcső miatt vártunk három hete, mert valaki nemes egyszerűséggel lecsípte fogóval, hogy a nyerget leakassza. Pedig csak egy kulcs kellett volna hozzá. Illetve kettő. Most új ez is.

Persze mindez nem ment csak úgy, egyszerűen. Hol tréleren, hol kötélvégen költözött, általában tetőig pakolt beltérrel, roskadásig durrantott csomagtartóval. Közben eltűnt ugyan egy-két dolog, de inkább csak bosszúságot jelentettek, mintsem megoldhatatlan problémákat. Az eltelt másfél év alatt már olyan rutinosan lapátoljuk bele a pótfelniket, gumikat és millió, apró csetreszt, hogy hamarabb elkészülünk vele, mint egy reggeli öltözéssel.

P1110871
Vízhatlan lett

Olyan volt az egész, mintha gyártósoron cammogna ólomlábakon a földből kiásott, javarészt Budapest és vonzáskörzetébe széthordott öreg Corolla. Minden egyes helyen több és több dolog került vissza a helyére, az autó minden egyes állomáson több lett. A sors furcsa fintora - vagy inkább törvényszerűsége -, hogy végül ott kelt életre, ahol általában az autók életre kelnek: Novoth Tibi műhelyében. És hogy mi történt az elmúlt egy évben?

Ki lett lakatolva minden fájó pontja

Hangsúly a fájón, hiszen - mivel a külcsín huszadrangú kérdés - ott lett lakatolva, ahol szükségszerű volt. Leginkább a hátsó futómű bekötési pontjainál, amelyek lényegében újra le lettek gyártva, a padlólemezen, új a két küszöb, a taposók ordas lyukai is el lettek tüntetve. Eközben a szépség háttérbe szorult a funkcionalitás és a masszív megoldások mögé. Magyarán: nem sajnáltuk tőle a lemezt, Bandi pedig a gázt sem. Így - ha nem is egy Kuka-robot precizitásával és szépségével - de remekül meg oldottuk a folytonossági hiányokat és a vízmentességet. Természetesen kapta vastagon a rozsdagátlót, a varrattömítőt és a ki lett mázolva fehérre.

P1110885
Bekerült mindkét ülés. Áthegesztettük a konzolokat és a lehető legmélyebbre süllyesztettük őket, de a bukósisakhoz így is össze kell húznunk magunkat. Előbb-utóbb lecseréljük őket

Fék
Nem volt egyszerű, ez tartott talán a legtovább, hiszen a nyergeket még csak-csak felújítottuk - iszonyat sok csiszolás, polírozás és festés után, négy felújítókészlettel - de a hátsó fékdugattyúk menthetetlenek voltak, leginkább ezeken látszott, hogy az autó megpakolva állt, a földbe süllyedve. Legyártattuk őket, a repedezett fékcsöveket újakra cseréltük, előtúrtuk a főfékhengert, ami nem passzolt, de megoldottuk a problémát, rendeltünk rossz tárcsát és betétet, majd sikerült jókat is szerezni. Lettek új betétek (Mintex), fékfolyadék, a tárcsákon még volt hús, egy darabig még jók lesznek. Ez a munkafázis annyira elhúzódott, hogy alig pár napja jutottunk el odáig, hogy végre pedálnyomásra lassít az autó. Nem elhanyagolható fícsör. Mondjuk, innen is csókoltatjuk azt, aki csípőfogóval nyergestül vágta le a fékcsövet a jobb elejéről. A szervódobhoz kell még egy vákuumcső, a régi elporladt, de ez már filléres tétel. A szervós fék jó dolog.

P1110875
A fék légtelenítése még mindig hosszadalmas, vádlit erősen próbára tevő folyamat

Minden más
Az, hogy mi az igazán rossz ebben a futóműben, még csak kiderül, egyelőre - csodák, csodája - még nem jött elő semmi probléma. Keményebb szilenteket raktunk hátra új kitámasztókkal, elöl cseréltük a kormányösszekötőket, ez az a rész, ami miatt nem aggódunk. Telós Bandit nem véletlenül hívják annak, ami. Van még tartalékban egy rakás keményebb rugónk és két gyártott gátlószárunk, bár ezeket Bandi valószínűleg át fogja szelepelni. Hátul Bilsteinek vannak, azok felújítása pedig megoldott.

Bekerült a váltó, a kardán, friss olaj és hűtővíz, eddig nem folyik sem ez, sem az. A kilométeróra-kihajtást ledugóztuk, mert a spirál és a kihajtás nem lett meg sehol, de a sebesség mit sem számít ennél az autónál. Ha nagyon akarjuk tudni, akkor ott a GPS. Kormányoszlop, kormány, bekerültek az ülések és az ajándékba kapott balos fényszóró (köszi!), majd némi kábelezést és madzagolást követően lett világítás, vészvillogó és féklámpa, fűtés, hűtés, a lényegi információkat közlő óracsoport, egyedül index nem, pedig a kapcsoló jó, de ez csak méricskélés kérdése, a multiméter majd megmutatja a tutit. Végül bekerültek az ülések.

P1110865
Ahhoz képest, hogy honnan és hogyan került elő, gyönyörűen jár a motor

Ami azonban a lényeg, hogy egy szép szerdán ott álltunk az autóval, amit már csak be kellett indítani ahhoz, hogy önerőből elinduljon, kanyarodjon és meg is álljon. Gyomrunkban a görcs, iszonyatosan izgultunk.

Aztán nem történt semmi. Egyévnyi állás után az 1984-ben gyártott Denso-üzemanyagszivattyú motorja úgy gondolta, neki elege lett és nyugdíjazta magát. Pont akkor, amikor már készen voltunk a nehezével. Szar helyen volt, bent a tankban, a csomagtartó fenéklemeze alatt, nem lehetett rálátni, a direktbe kötött akkumulátorra meg sem moccant, nincs mese, leengedjük a tankot és kicseréljük. Leginkább egy külső szivattyúra. Az a tuti, szerelhetőség szempontjából sokkal praktikusabb.

SAM 2090
...hogy sikerült.

Naná, hogy Bandi 02-eséből került működőképes benzinpumpa a Toyotába. Neki nem kell már, emitt pedig hasznát vesszük. Ahhoz, hogy beszereljük, először azonban ki kellett műteni a régit, amihez pedig le kellett szedni a tankot. Minderre már Tibi műhelye előtt került sor, hullott is a vasoxid a szemünkbe, hajunkba, de lejött és meglehetősen hamar a kezünkben volt a ludas. Hiába kalapáltuk meg, hiába pucoltuk le az összes elektromos csatlakozót: a motor meghalt.

P1110892
Így lehet kiváltani a Corolla AC-t egy BMW-ével

Nem volt gond, a BMW-szivattyú tökéletesen működött, ráadásul sikerült az eredeti, japán szűrőt megtartani és a süllyesztett pumpa konzolját és fedelét összehozni - némi üzemanyagcső segítségével - a pótkeréktartályba csavarozott BMW-alkatrésszel. Ehhez ugyan kicsit vágni kellett magát a teknőt, azért, hogy minél kevesebbet kelljen emelnie a szivattyúnak, de végül sikerült, és amikor rátoltuk a feszültséget, finom zümmögéssel tudatta, hogy működik, majd pár pillanattal később elöl - a lehúzott üzemanyag-vezetéken - kibuggyant az első adag nedű.

Innentől kezdve pedig beszéljen maga a kép.

Végül Bandi volt az, aki megtette az első métereket vele, ez így fair és abszolút megérdemelten. Bár - ha éppen nem lett volna az utasülésen felpolcolva egy fél kipufogó és két téli gumi - akkor én is beültem volna mellé, de elhihetik: kintről nézni is csodálatos volt. Ott, abban a pillanatban nem cseréltünk volna senkivel, ez egy iszonyatos elégtétel és csodálatos érzés, még akkor is, ha csak egy harminc éves, öreg talicskáról is van szó.

De a miénk, és a mi szemünkbe hullott a por, mi fetrengtünk a földön, a melegben és a hidegben, mi szívtunk éjjeleken át, és a mi bőrünk alá fúródott megannyi fémszilánk, égetett ruhánkba lyukat a flex, és marta bőrünket a sok dzsuva, ment rá szabadnapunk, együtt támasztottuk fel, és most nekünk röfög szakadt kipufogóján keresztül olyan vérmesen és csodálatosan felpörögve, hogy az embernek fülig szalad a szája. Ilyenkor semmi nem számít, csak az, hogy minden alapvető funkcióját immáron ellátja, és most már egy lépésnyire van attól, hogy június közepén ott csikorogjon kőkemény gumijain a pályanapunkon, mindenki legnagyobb megrökönyödésére. A váltója pazar, klattyanós szerkezet, a fékje jó helyen fog és erős, a kuplung hibátlan, a motorja nem tűnik gyengének, hátul hajt és sanszos, hogy nincs ezer kiló.

Kell még rajta dolgozni bőven (megvettük már a négy olajfeltöltő- és leeresztő csavart a váltóhoz és a diffihez az olajfeltöltéshez, illetve cseréhez, mert a régiek kőkeményen be vannak gyógyulva), sokkal szebb már sosem lesz, de nem is az a cél. A cél, hogy ez az öreg csataló megint fusson, üvöltsön, hogy a sperr zárjon, nekünk pedig örömet okozzon a vén Fospisztoly.

És ha önt zavarja a név, mert azt mondja, ez az autó többet érdemel, ne feledje, hogy másfél, két évvel ezelőtt ez egy földbe süllyedt, szétbontott rom volt, amelynek alkatrészeit pincék sitthalma alól és idegen fészerek aljáról szedtük össze. Most már tudjuk, hogy érdemes volt, mert élni akar.

És fog is, tőlünk megkapta az esélyt és meghálálja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr725270658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RWD 2013.05.04. 13:00:11

Igen, más nevet érdemel, ő egy AE86;)
Grat nektek!

Rocko- 2013.05.04. 13:12:42

Bandi sokat sejtetően mosolygott. :)

akkor ezzel lesz meg az idei első pályanap?

"ésszel, bármi széthullhat." :DDDD

a csatornafedelek gyönyörűek.

Dondó 2013.05.04. 13:32:44

Június előtt is akad egy jó program a Corollának:

www.corolla-club.hu/forum/viewtopic.php?t=1804

Mindenképpen érdemes eljönni, több AE86 is kint lesz.

(---Flúgos Buszos---) 2013.05.04. 13:36:47

Mi csak fostalicskának hívjuk az ilyeneket. :)

butschq 2013.05.04. 13:48:49

"Váltó kell az olajba"
A boldogsághormonok tagadhatatlan bizonyítéka :)

És mivel nekem is hobbim fémhulladékból működő, jó dolgokat csinálni, tudom milyen halottaiból föltámasztani egy gépet. Hajra, csak így tovább.
Ezekben nem csak az az öröm, mikor járóképes, hanem az oda vezető út :)

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2013.05.04. 13:49:04

Hejj! Gratula!

(Külön öröm, hogy a váltógombként használatos golflabdát én szolgáltattam. Így olyan, mintha én is segítettem volna. :-D)

Sasa88 2013.05.04. 14:07:41

Isteni hangja van! Gratulálok hozzá! :)

Nálam épp egy 79-es P200 felújítása zajlik, hasonlóan kalandosan! :)
www.youtube.com/watch?v=gOidmwDFaCE&feature=youtu.be

yeti 2013.05.04. 14:20:04

Alakul,alakul! A hangja kurva jó.

Frw 2013.05.04. 14:31:20

Felemeled az autót és megnézed, ha megpörgeted az egyik hátsó kereket kézzel a másik is ua. irányba pörög, akkor sperr. Ha másik irányba pörög a túloldali hátsó kerék akkor nem nyert.

Schütii 2013.05.04. 14:57:27

"Naná, hogy Bandi 02-eséből került működőképes benzinpumpa a Toyotába. Neki nem fog kelleni már"...

WTF? Bandié nem 1602? Mer' abba, injektor híján, nem is nagyon kellett eddig se.

Lomha 8V 2013.05.04. 14:58:34

Gratula srácok, csak így tovább. :)

Motordoktor 2013.05.04. 15:04:33

Rosinante nyitott szájjal röhög a hülyéken. ;-)

SwedishRunner 2013.05.04. 15:08:14

Wáá 2 jó hír is van.
-1. kész a hacsi
-2. pályanapot nem sumákoljátok el :)

SwedishRunner 2013.05.04. 15:09:23

@Motordoktor: Eladta a BMW-t? :O Nem most újul meg?

KAWAszaki 2013.05.04. 15:14:29

A "fospunepa" is illik rá.
Kívül is csak ecsettel fessétek!
A beletett munkáért mindenképp respect jár. Kellenek az ilyen csendes őrültek.

novothauto · http://novothauto.hu 2013.05.04. 15:28:23

@Frw: Ezt a kézenfekvő butaságot javasoltam neki én is.

Csak két példa, amitől megdőlhet ez a zsigulis beidegződés:

- ha a sperr nyomatékra zár,
- ha nem sperr, de valami oknál fogva megnőtt a diffi belső surlódása (mondjuk ez inkább valami ótvaros fosnál kerülhetne számításba, ami ugye nem ez)

(---Flúgos Buszos---) 2013.05.04. 16:10:28

@Motordoktor: CSikósnak nem kellene régi 353-as Warbihoz fényszóróbúra előre, vagy valakinek, aki fel akarna támasztani egy olyat?

Sam8888 2013.05.04. 17:16:27

Egy jótanács a váltóhoz, diffihez: mossátok át 1-2x gázolajjal. Felemelitek a hátulját, alapjáraton kicsit kapcsolgatjátok a fokozatokat és kész. :)

biker_kolee 2013.05.04. 17:48:48

@SwedishRunner: Szerintem motorcsere projekt..

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2013.05.04. 18:24:52

@(---Flúgos Buszos---): Nekem van Wartburg-os ismerősöm, aki örülne neki. :-)

Schütii 2013.05.04. 18:55:06

@Motordoktor: Visszaalakult karburátorossá?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.04. 19:00:07

@Schütii: miert baj jatszos auto akarbi? Csak kerdezem. Egyszerubb belepiszkalni es a latvany is jobb.

Apropo: ha kell valami az usabol ( ae86 bol van a kerites ) akkor rendeljetek meg a cimemre, tovabb exportalom ha kell. ( ne csak ebayt nezzetek, craiglistet is! ) az eladok donto tobbsege nem kuld kulfoldre, vagy ha igen akkor sokkal dragabb.

Rocko- 2013.05.04. 19:53:30

@Schütii: gondolom ha vesz bele újat, akkor a régi úgyis kuka lenne, így meg megmenekül.

HöZsö 2013.05.04. 20:21:38

Hát fiúk ez még mindi szánalmas, tessék már elkészülni vele! :)

h4z4rd 2013.05.04. 21:22:56

Jóvan! Délután voltam a hangárban, hallottam, hogy a szomszéd telepen valaki tiltáson kínzott valami vasat. Csak nem ti?

Stump András 2013.05.04. 22:42:02

@SwedishRunner: @biker_kolee: @Schütii: A 02-es következő motorja karbis lesz, ez már biztos, ezért nem kell már az elektromos vacak bele.
@h4z4rd: Bizony mi voltunk. Hallottad a gumisikítást is? Legközelebb gyere át, tekerhettél volna vele egyet, ez a minimum.

Hurri Kán 2013.05.04. 23:27:10

Biztató. A 2016-os pályanapon okvetlen ott lesz ;-)

pedaz 2013.05.04. 23:39:48

Ez a legszimpatikusabb totalcar-os projekt, nagyon örülök, hogy révbe értetek vele. Gyönyörű járgány, mert ahogy a reklám mondja: " a szépség belülről fakad ".

ommm 2013.05.05. 01:03:33

@h4z4rd: Dehogy tiltáson, éppen csak öblögettünk. Legközelebb gyere át vagy csörögj ránk, mindenképpen!

bigpond 2013.05.05. 02:32:35

@visszakettopadlogaz:

Hello padlogaz, foldi halandoknak mukodik ez a export szolgaltatas? ( Megfelelo ellenszolgaltatas fejeben termeszetesen )

MrKiraly 2013.05.05. 03:38:56

Csak most kapcsolodtam be a Corolla Story-ba. Valaki ossz tudna foglalni par sorban az eddigieket?:) Ha nem, akkor majd vegig olvasom, mert biztos erdekes. Gratula az 'epitkezoknek'.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.05. 07:32:05

@bigpond: ha nem tigris tank alvazat akarsz rendelni vagy egy olajfurotorny 1:1 -es makettjet es nem is a legujabb DogPorn DVD ket akkor oke - ellenszolgaltatas nelkul termeszetessen.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.05. 07:34:24

@Hurri Kán: Biztató. A 2016-os pályanapon okvetlen ott lesz ;-)

az atlag TC project idoket referenciakent szamolva az ev 2019 :)))) MINIMUM :D

persze remenykedunk egy hamarabbi befejezesben :)

ha tul kesz hamar az sem jo, akkor nincs mit olvasni.

Schütii 2013.05.05. 07:35:43

@visszakettopadlogaz: Nem baj. Dehogy baj, csak nem ismertem a részleteket Bandi bá' 02-projektje ügyében, gondolom megy rá 2 dupla Weber, csak azt tudtam hogy eredetileg az az autó karbis, ezért volt fura ommm megállípítása hogy az elektromos AC már nem fog kelleni.

Schütii 2013.05.05. 07:36:53

@Rocko-: Ha a régi jó, mert mint látjuk jó, minek kéne újat venni?

Schütii 2013.05.05. 07:38:03

@Stump András: Köszi az infot Bandi bá'! Mikor lesz ennél kicsit bővebb "anyag" a kis bajorról?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.05. 07:53:02

@Schütii: ahaaa :)

mindazonaltal volt nekem egy piros 2002-m, 1971-es kiadasu, '96ban mikor angliaban laktam ott vettem es el is adtam hamar mert iszonyuan rohadt es rettento megbizhatatlan volt - mivel az az egy kocsim volt kellett a tuti indulasi kepesseg, igy megvaltas volt utanna egy astra ( ami az opel kadett D volt, csak a vauxhallban mar a D kadett is astra volt ) mai fejemmel bezzeg leraktam volna es megcsinaltatom - de hat ( ahogy mondani szoktak a kioregedett pornoszinesznok ) fiatal voltam es kellett a penz :)

Strausz kán (törölt) 2013.05.05. 07:55:00

én a helyetekben a roncstelepre tolnám ezt a "kocsit" nem a szomszéd műhelybe

Schütii 2013.05.05. 08:21:32

@Strausz kán: Ugyan már, a fijúk szopnak vele nem mi.. Egyébként kár, hogy kimaradt az életedből a félig holt autókkal való szarakodás (ez a legjobb szó rá, azt hiszem), mondom ezt azért, mert ha nem így lenne, akkor értenéd, hogy mik ennek a műfajnak a szépségei.

Schütii 2013.05.05. 08:24:21

@visszakettopadlogaz: Hűha, lehet hogy a Wheeler Dealers vette meg? :)

novothauto · http://novothauto.hu 2013.05.05. 08:36:23

@Hurri Kán: Két ablaktörlő lapát kell rá, és vizsgaképes :)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2013.05.05. 08:43:09

Jó csapatást hozzá :) Fasza dolog, hogy így kibírta a földben állást - tartósteszt-e ez? :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.05. 08:54:30

@Schütii: egy afrikai fiatalember vette meg ( PC vagyok? :) mert olcso volt es BMW :)

_____________ 2013.05.05. 08:57:11

Jó kis ótó lesz (lett) ez, és tisztelet a kitartásotokért és a munkátokért!

Rocko- 2013.05.05. 08:58:09

@Schütii: TMK pl.
BMW-ben már nem használná, de ide jó lesz.

Schütii 2013.05.05. 09:07:50

@Rocko-: Hát.. végül is.. lehet olyat csinálni, de akkor már miért ne cseréljünk dugattyúgyűrűket is, mert lehet hogy egyszer elkezdi majd enni a motor az olajat. Badarság.

Hurri Kán 2013.05.05. 09:46:37

@novothauto:
Igaz... Ahogy manapság a műszakiztatás megy :-)))

Rocko- 2013.05.05. 09:54:29

@visszakettopadlogaz: írhatod hogy nigger, nyugodtan.

Nr01 2013.05.05. 09:58:28

Az a gyermeki öröm az arcotokon és a hangotokon, mikor pilótát cseréltek, mindent elmond! Szép volt srácok!

Stump András 2013.05.05. 11:35:08

@Schütii: Hamarosan, bár sajnos nincs óriási előrelépés.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2013.05.05. 14:04:26

Végre jó hírek az autóval, már kezdtem félni, hogy feladtátok.

kristooof · www.sufnituning.blog.hu 2013.05.05. 14:22:22

Régóta fogalmazódik bennem a gondolat, miszerint minden kőbányai gyártelep csodákat tartogat... :D

bigpond 2013.05.05. 14:54:01

@visszakettopadlogaz:

Koszi, a lehetoseget eszben fogom tartani.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.05. 17:17:55

@Schütii: az amikor a "hulye buzi" helyett pl "erdekes nemi orientaltsagut" irsz vagy egy lepukkant drogos kulteleki fekarol azt irod hogy "szines fiatalember" :)))

tudod, a mai vilagban ha valaki kimondja amit lat az nagyon rosszul jar....

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.05. 17:22:53

@Rocko-: a legszebb az amikor elkezdenek "eloitelet" -ezni, mikor minden igazabol tapasztalat.

pl: Oakland legrosszabb reszen nyitva hagysz egy kabrio kocsit? NEM, mert nem vagy hulye. Ezert radmondjak hogy eloiteletes vagy, mert szerinted minden neger bunozo es szegyeld magad mert azok is rendes emberek. Kozben meg tapasztalatod van hogyan mennek a dolgok es nem veszett ki beloled az elovigyazatossag.

Rocko- 2013.05.05. 17:45:15

@visszakettopadlogaz: szokták mondani, hogy nem rasszizmus, (hanem) tapasztalat!
amúgy én meg pont letojom kinek mi a bőrszíne, én ettől a túlzott PC dologtól vagyok kész, hogy a négerre nem lehet azt mondani, hogy néger.

Schütii 2013.05.05. 18:36:40

@visszakettopadlogaz: Jaja, most már vágom, csak hirtelen nem tudtam hova tenni azt a 2 betűt úgy egymás mellett. :)

Viszont kartársak, ez egy autós blog, vagy mi.. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.05. 18:50:04

@Strausz kán: nem ertesz ehhez! :))) meg akkor mit olvasnank? Pista atvette a vadiuj szuzukijat es elegedett?? Jobb ez igy, kis szop@s mindenkire rafer :)

@Schütii: ja ez igaz, innentol ezen a blogon minden az lesz ami! :)

@Rocko-: ha az ember mindig azt irna es mondana amit gondol ( es amit MINDENKI gondol ) akkor egy bunko taplonak tartanak :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.05. 18:57:45

@Rocko-: a mai vilagban az oszinteket hulyenek nezik. Ez van, masik vilag meg nincs :/

h4z4rd 2013.05.06. 20:58:39

@Stump András: Hallottam! Volt is ugye egy tippem; -lottózom kellett volna. :)

@ommm: Feltétlenül. A kis vasdarabot még úgyis fel kell hegeszteni az orrára...

@kristooof: Ezt készséggel megerősíthetem. Ez maga a valóság. :)

ommm 2013.05.06. 22:36:46

@h4z4rd: Persze, ott van a műszerfalon, ne viccelj, azt hitted, hogy elfelejtettük? Szólok majd, mikor vagyunk ott.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.09. 21:50:08

Coloradoi rendszam? vegul is ott nincs muszaki :)

Sopánka76 2013.05.11. 06:49:07

Gratula! Ez jó mulatság, férfimunka!
Hohhohhó, pályanap? Szeretnék ott lenni!
Remélem, mihamarább megtudjuk az időpont!

Patás 2013.05.23. 10:11:05

Szép munka, csak így tovább!