Subject: Nem sablonos csávók

  2012. szeptember 14. - ommm Címkék: eger levlista flamin tclevél

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Koncz Jani:
Ezek se százasok, baszki. Mintakészítés egy tökéletes sárvédő elkészítése érdekében. A projekt egy kis BMW roadster, a korábbi Flamin'-riportokban rendre felbukkan.

"A jobb oldali sárvédő viszonylag rendben volt, kicsit azért kellett pontmelegezni, de végül elértük a kívánt alakot. A bal oldali azonban nagyon gyatra, törve volt erősen (minden bizonnyal versenyeztek ezzel a kocsival), majd elnagyoltan javítva. Így a kijavított jobb oldali alapján készült el egy sablon. Be kellett rajta jelölni először egy hosszanti, majd sok keresztirányú síkot, majd ezeket lemintázni, összeállítani. Végül megfordítani a keresztsíkokat a hosszantin, és kész a tükörkép."

01

Pista:
ez persze villámposzt, ha megengeded
Koncz Jani:
Toljak hozzá szöveget?
Pista:
nem kell, ez készen van, ennyi elég
köszi
Koncz Jani:
Lehetne az "ezek se százasok" helyett mondjuk "Ezek a szent őrültek"-et írni? Most lakatolják az autómat, és ha félreértik a bevezetőt, fél óra alatt simán beledomborítanak az oldalába egy kétméterszer félméteres, gondosan cizellált Fuck You! feliratot. :-)
Pista:
:D
persze
Koncz Jani:
És természetesen ezt is nyugodtan beleírhatod. :-)
Pista:
Természetesen
Koncz Jani:
Na, itt van még két fotó, ha kell kell, ha nem nem. :-)
Az idézetben említett pontmelegítés, illetve egy fotó a BMW-ről, hogy autóhoz tudja kötni az olvasó a képeket.

0006

 

Pista:
szuperfasza!
Csik:
Küldjek képsort a leperemezett alumínium kalaptartóról, rádiuszokkal, hangszigetelő burkolattal, de a gyári szövettel, ami ötféle mosást kapott? Esetleg a Puchom háromrétegű ajtóoszlopáról, amit mindkettőt nulláról gyártottak le? A pikantériája, hogy annál azon lóg az ajtó, ott vannak a zsanérok, tehát brutál szerkezet.
A veteránozás már csak ilyen, ha nincs gyári elem :-)
Sipos:
Az én apukám meg birkózó, űrhajós és olimpiai bajnok távolugró is ám!
Csik:
Nem igaz, megint szemét vagy.
Csak cascója van.

...ilyenek az esős délutánok idebent.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr284774640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

samot 2012.09.14. 19:14:08

Biztos,hogy kitudod csengetni az àrat?:D
Mert ez màr müvészeti szinten mozog!

Gomulka Béla 2012.09.14. 19:15:53

Mi az a domború a háttérben? (Jármu, második kép.)

1kutya 2012.09.14. 19:30:27

rossz a cím: "Sablonos csávók, nem?":-DDD

Ádi F. 2012.09.14. 19:39:42

Kellenek a jó mesterembörök, nem? :D

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2012.09.14. 19:41:19

Hááát,nem egy Hangyász-ketrec minőség... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.09.14. 20:02:13

Hát ezeknek le a kalappal :)

Arról a veterán Bömbiről, lesz teszt?!

tattoo1 2012.09.14. 20:31:12

...és azt meg lehet tudni,hogy a srác mennyiért domborítja a lemezeket óraként?...mert aki oldtimerezik,annak édes mindegy csak domború legyen:D...es aztán vannak a hangyász gyártok es a ford cougar szakértők:D

bervas · http://mt10.blog.hu 2012.09.14. 21:31:42

Rendes jómunkásemberek. Ilyenből kellene sok.

latyusa 2012.09.14. 21:55:16

A karosszéria lakatos egy szakma. A sérült elemet lecserélni, gyári újat feltenni, hézagokat beállítani, nem kunszt. Elismerésem! Ez munka!

Rocko- 2012.09.14. 22:15:59

"Csak cascója van."
:DDD

Poita not Peter! 2012.09.14. 22:35:53

@latyusa: nekem is ez jutott eszembe,hogy eddig ment itt az oldalon az istenítése olyan emberkéknek akik csak rendesen kicseréltek egy elemet, bevágtak egy foltot. De az igazi karosszérialakatos az itt kezdődik!

2012.09.14. 23:08:46

Igen itt kezdődik a szakma, hatalmas riszpekt a fiúknak! :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.09.15. 01:40:38

a sracok nem gyengek. A baj az veluk hogy nem LA ban van a muhelyuk :)
Az autoszereles meg ugy ahogy megy nekem, de a karosszeria lakatolas szerintem az egy felsobb kategoria. Ehhez erzek is kell.

most abszolute OFF leszek> elmentem baratom unszolasara megnezni vele egy FOrd Explorert, V8 4x4 7seater 99es suv, 230e miles al benne, olyan harmadik autonak akarja ha van nala vendeg / nanny / szuksegautonak jo lesz. Evi 2000merfoldet sem fog vele menni, enni nem ker, abbol baj nem szokott lenni ha van otthon egy plus kocsi. Elmentunk, megneztuk es leszakadt a pofam. Az auto belsejen alig volt kopas ( feher bor belseje volt, az ilyen Eddie Bauer Limited ) a kulsejen NEM volt karc sem, ha lett volna benne 20ezer merfold en elhittem volna. A muszerfali kapcsolokon ahol az uj hozzaer kicsit fenyesebb volt de sehol egy borkihasadas vagy kopas vagy barmi. Motorikussan teljessen oke volt. Az elso 4 everol voltak szamlak, utanna vette meg a mostani tulaj, o ilyennel nem foglalkozott, mondta hogy egy helyi szervizbe hordta menjunk le oda ott ismerik a kocsit megmondjak mi volt vele a baj. Az auto teljessen vallalhato, en arra gondoltam hogy aki ocsarolja allandoan az amcsi autokat ezt a peldanyt annak meg kene mutatni. Lattam en mar 400ezer miles on tuli bmw 325 convertiblet de az elso gazdas volt ( nem rohogni: egy videki orvose tenyleg aki bmw buzi es ha volt a kocsin egy legyszar akkor rohant es polirozta at )

szoval ezen a fordon elcsodalkoztam, mennyire egyben tud lenni egy olyen kocsi. nem altalanos de van ilyen.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.09.15. 01:47:38

@bervas: a rendes jomunkasember aki szivvel lelekkel csinalja az rajon hogy a csaladnak enni kell meg neha a csaladdal is kell lenni, adot nem csal mert becsuletes es nem vagja le a balekokat mert kiskoraban nem ezt tanulta a szuleitol - az ilyen fajta munkas atipusa szereti amit csinal es azt hiszi boldogul - nem, az eletben az szokott lenni hogy megy a bolt egy darabig aztan besokall a csalad eladja a muhelyt es elmegy dolgozni egy olyan muhelybe ahol fizetesert dolgozik, a fonok lehuz/becsap mindenkit, minibalber + zsebbe a tobbi es nem erti hogy most o vele mi a baj. Ez egy ilyen vilag.

szerinted ha ezek a sracok rendessen kiszamlaznak a munkajukat mennyi lenne egy ilyen sarvedo? 200.000Ft? A tisztesseget es munkaszeretet nem lehet kiszamlazni, a munkajara igenyes szakember nem el meg a mai Magyarorszagon - es ez sajnos nem csak a karosszeriasokra igaz :/

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.09.15. 01:54:32

@latyusa: igazad van, a mai autoszerelo muhelyekben sem autoszerelok dolgoznak hanem alkatresz cserelo betanitott munkasok.

nekem Bulgariabol hazafele menet eltorott a rotor a zsiguliban, Bela Palanka ( mostani Szerbia ) utan a hegyekben. Kis szerviz, az oreg csovalta a fejet ( zasztavaban / Golf TAS ban / Opel IDA ban tudott volna mindent cserelni, ehhez semmi cucca nem volt, Yugoban nem volt Zsiguli ) ivott egy kavet ( 52perc alatt kb, ez normal balkani pisiszunet) es utanna hajlitott egy rotort valami femdarabbol/drotbol amit az udvaron talalt. Mondta ne hajtsam a gepet es otthon irany az elso szerelo. Ma egy ilyenre kihivnak a road assistance ot es lenne vagy xxx.xxxft a szamla.

na azok voltak a szerelok.

jozsika1971 2012.09.15. 07:17:26

Azért kicsit túlzás ennyit bohóckodni egy sárvédővel, jó lakatos ezt sablon nélkül szemre megcsinálja. Kérdés az hogy egy ilyet mennyiért alkotnak a mesterek?

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.09.15. 07:20:20

@Gomulka Béla: 1937-40 Ford Coupe Custom
flamingarage.hu/projects.html?proj=34

Ez az az évjárat aminek nekem nem jön be az orra, de ahogy egy Karmann Ghiát lehet öregíteni, szerintem erre is rá lehet szobrászkodni egy 1934-es Model B orrát :)

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.09.15. 07:21:46

@jozsika1971: BMW ez, Te! Nem Renault, hogy az autó két oldala különbözzön :D

Harrison Bergeron 2012.09.15. 10:52:59

Valami nagyon nagy riszpekt, de ez már szerintem inkább művészet - restaurálás -, mintsem holmi karosszérialakatolgatás... Azoknak a srácoknak ott nagyon jó dolguk van, nem dolgoznak; alkotnak.

Tomchy 2012.09.15. 13:37:45

@jozsika1971: A probléma akkor van a sabon nélkül szemre hajtottal, amikor hozzá kell csavarozni a szomszéd elemhez.

A srácoknak respect!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.09.15. 13:52:28

Nem semmi meló!
Mennyi munkaóra egy ilyen?

Pepejoe 2012.09.15. 19:19:12

A kar.lakatos sulis koromban azt mondta a mesterem, hogy az acéllemez ugyanaz mint a papír, ugyanolyan könnyen alakítható, csak úgy kell hozzáállni.

HöZsö 2012.09.15. 21:28:39

@Pepejoe: Nem túl jó hasonlat, mert a papírt nem lehet nyújtani meg zsugorítani.

Pepejoe 2012.09.16. 01:46:34

A hasonlat teljesen jó szerintem. Én akkor megértettem.
Nem a papír olyan mint az acéllemez, hanem az acéllemez olyan mint a papír, gondold át.
süti beállítások módosítása