Eltoljuk a biciklit, Mercuryt, Toyotát

  2012. június 26. - ommm Címkék: tévé totalcar toyota tctv mercury cougar gt86

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


A Totalcar TV nyári, szezonzáró műsorára nagyon büszkék vagyunk, így is engedjük a nagyvilágba: a gyermek felnőtt, elengedtük a kezét. Képi világunkat az OMG Visuals zseniális munkatársai (nem mellesleg kitűnő cimboráink) vették kezelésbe és sokszor mi is csak néztünk, mint a moziban.

Az ő nevükben is köszönjük a mérhetetlen támogatást, a kitartást és azt, hogy minden bakink mellett nem csak, hogy velünk maradtak a kései óra ellenére, hanem még többen lettek. Ha minden jól megy és Fortuna is meglegyez minket, akkor idén még visszatérünk. Remek kis sorozat, remek nézőknek, ha voltak is nehéz pillanatok, de alapvetően minden percét élveztük. Fogadják szeretettel ezt a szokásosnál terjedelmesebb, hosszabb adást. Itt, a csodálatos interneten elfér. Köszönjük srácok, köszönjük lányok! - Totalcar -

Csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy Benyó György, Duszka Péter, Farkas Dani, Fodor Orsi, Iván Robi, Pere "Hal" András, Szeljak "Polarbear" György, köszönjük, hogy a csodálatos művészetetek alanyai lehettünk, és nektek is, drága producer urak és Bende úr, hogy összeszedtétek a filmezésre valót. Kösz továbbá mindenkinek, aki még besegített, tudjátok, kik vagytok, és nektek, drága nézők, hogy szeretitek, és ezért csinálhatjuk. Remélem, sokszor találkozunk még. Nínó Karotta

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr114613328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2012.06.27. 00:53:03

@Bubyking: Egyelőre annyi a biztos, hogy lesz még idén Trackday és előtte Belsőség-találkozó. Valamint egy meglepetés. A többi még tárgyalások alatt. De idejében szólunk!

hbbalazs 2012.06.27. 00:54:05

A GT86 teszt jó lett. Főleg, hogy beletettétel az elődöt, az AE86-ot.

Amúgy egy kérdés: Veszel új hachirokut a régi mellé?

hbbalazs 2012.06.27. 00:55:35

(az előző kommentemben beletettéteket akartam írni beletettétel helyett)

Bunta 2012.06.27. 01:03:12

Nagyon jó rész volt! Hangulatos, szívből szóló bemutató egy jövőbeli legendáról. Külön örültem hogy szóba került az Initial-D, ami nagyban hozzájárul a 86 kultuszához (:

Remélem látunk titeket jövőre is! Talán most már szerencsétek lesz és kaptok normális műsoridőt. (Meg kell hagyni ez a plusz 10 perc is nagyon sokat számított)

Z o z ó 2012.06.27. 01:04:00

Hát ezt nagyon odatettétek!

Gratula hozzá!

és köszi:)

jürgen baromartz 2012.06.27. 01:12:14

remélem felrakjátok youtube-ra angol felirattal, mint az m5-tesztet is, mert ezt mindenkinek látnia kell.

gumifust 2012.06.27. 01:16:47

Jó kis adás volt , de úgy hiányzott egy igazán boldog Winkler és Karotta . Az egyik hogy végre kész az autója , a másik hogy végre itt a kedvenc Toyotájának az utódja. Robin érződött hogy azért túl sokat szívott a vasért , ami így sem lett tökéletes és Gáboron nem érződött az a rajongás amit olyan sokszor lehetett látni , hogy mást ne is említsek mint a Porsche 911-es és Boxter-es részt.
Ettől eltekintve szuper rész volt , szuper háttér munkával gratulálok érte és persze az egész évad megérdemel egy konfetti záport!!!! :)

dzolee 2012.06.27. 01:17:38

Tetszik ez a kis toyota,szívesen meghajtanám! Jó volt az adás köszi nektek fiúk! Várom a folytatást!

vviktor1 2012.06.27. 01:18:07

Egy lecsúszott kábel miatt trélert hívni amatőrségre utal (vagy a szokás hatalma ?:)) , ill. ott helyben fegyujtottam volna a cougart, ha komolyabb a gond. Bocs Robi ehhez megszállottság kell ami neked megvan, másnak nem biztos.
Az AE86 továbbrais kéne, megküzdenék vele, róla is kéne egy adás. A gt86 szép is jó is de túl modern nekem, nagy duzzogva azért csinálnék neki helyet a garázsban :)
A műsor király volt várunk vissza benneteket, jó nyaralást !

poa ogapo 2012.06.27. 01:21:03

Ez a Toyota film zseniális.

dzolee 2012.06.27. 01:27:43

Ez a műsor is jó volt és tetszett a toyota.Winklert sajnálom a sok szívásért,de tök jól néz ki az autója és egyszer majd csak összeáll!Köszönjük ezt az évadot srácok,tényleg mindenkinek aki ebben részt vett!!!!Ti vagytok az egyetlen ,nézhető,értelmes és szerethető autós műsor a magyar médiában!Várjuk a folytatást!Üdv nektek és jó pihenést a nyárra!

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2012.06.27. 01:35:19

Örülök, hogy az autó nem halt ki!

Pár hónapon belül megveszem álmaim autóját, de biztos vagyok benne, hogy egy ilyen Toyota is lesz mellette pár év múlva..

Bambano 2012.06.27. 01:47:33

Winkler kiállt, kiírta magára, hogy NAV: ide lőjetek :P
nekem valahogy nem jött át, amit Karotta mondani akart.

dieselrocket524 2012.06.27. 01:48:42

ez is nagyon jo let bár edig az M5 a legjob és Winkler a cougar hangja nagyon szép volt majd az égéstérben lehetne az a "zene" :D

Torkos Borzos 2012.06.27. 02:05:02

Évadzárónak tökéletes! Mondjuk érdekelne mennyit fogyaszt a TOYOTA

Godimodi 2012.06.27. 02:50:37

Szerintem mindenki tudja mire gondolok,amikor azt állítom,hogy a Totalcar sokkal több ,mint egy szimpla autós magazin.

Állat volt mindkét kocsi.Tűz és víz,ha úgy tetszik.Két külön világ.Remélem mihamarabb beülhetsz a saját GT86-odba,Karotta!

Egy ilyen nagyszerű műsorra mindig is szükség lesz.Akiken múlik a következő évad,azok is tudják ezt.Nagyon várjuk a folytatást srácok,így tovább!

simimisi 2012.06.27. 03:52:57

Nagyon jó lett ez a rész. Fiúk le a kalappal.
Autós újságírónak lenni nagyon jó lehet.
Nekem ez jön le az adásokból....
A fikázókkal meg ne törődjetek. Sok sikert és széles utat!

S.

Nr01 2012.06.27. 06:21:36

Polarbear ismét hozta a színvonalat!! Gratulálok! Várunk titeket vissza!

Wolf72 2012.06.27. 06:46:50

Ajánlom mindenki figyelmébe ezt a remek cikket!...érdemes megnézni az összes köridőt! totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/06/26/ahol_a_proli_lenyomja_az_arisztokratakat/

Frantic8910 2012.06.27. 08:22:19

Nagyon jó volt ez is gyönyörű az operatőri munka grat fiúk!!! Egy kérdés az égéstér is tart nyári szünetet?? (ugye nem)

Malachi 2012.06.27. 08:46:26

nem igazán találok szavakat, annyira hibátlan volt ez az adás. a kis reklámrovatot (rutinverseny vagy mi) áttekerve. de ha ez kell hozzá, hogy jövőre is folytassátok, egye fene, legyen reklámrovat.

Vályi kollégának is kijár a gratuláció az egész évados remek szereplésért, amire a múltkori kalocsai tette fel a koronát, Winkler hozta a formáját, Karotta meg ezzel a Toyotával, át fél Európán, ilyen helyszíneken, ilyen szöveggel, ilyen fényképezéssel...ilyen kocsiban! :D jobb volt, mint egy átlagos Top Gear rész, de komolyan.

köszi.

Malachi 2012.06.27. 08:56:49

ja és a zenéket ki ne felejtsem. mind szuper.

Yolsos 2012.06.27. 09:00:45

Szerintem meg ennyi elég is volt! ne erőltessétek ezt a tv adást! Közötök nincs a régi adásokhoz. Kibaszott szar az összes! Meg ez a reklám is kurvára kell bele azt megmondom! Egy halom szar az egész! Ez a rutinpályás faszság is atya ég de gagyi! Csalódott vagyok :S

ixub 2012.06.27. 09:07:20

Yolsos: barlangi troll

Kezdő Laikus 2012.06.27. 09:09:52

Nagyon szepen koszonjuk, Totalcar/OMG Visuals Team!

Off: Don't feed the TROLL :P

el-enor 2012.06.27. 09:23:01

jó volt! :) és irigylem, hogy volt ennyi pénz amit egy álom autóba lehetett önteni :( igazán szeretném én ennek csal a felét is már :) én megértem Winklert.... helyében én se csinálnám máshogy sajnos :)

am remek adás volt, ez a Toyota lehet elcsábít a " igazából csak a német az igazi" véleményemtől.... még szerencse h nincs pénzem megtörni.... :)

Majdénmegmondom 2012.06.27. 09:23:58

Mivel a készítőknek úgyis hiába könyörgök, megkérném az okostelefon-tulajokat, bökjék ide az epizód zenelistáját! Előre is köszönöm!

Ironpen 2012.06.27. 09:27:14

Ismét gratulálok ehhez nagyszerű alkotáshoz, tényleg jót szórakoztam, és szerintem ez a lényege a műfajnak, a szórakoztatás. A Toyota iránt meg komoly birtoklási vágy indult el bennem az adás hatására. Lehet, hogy hivatalos Toyota bemutatókon is érdemes lenne ezt az anyagot leadni, segítene az eladás-ösztönzésben ;)

pmobilTB 2012.06.27. 09:53:41

Az a nyikorgó fékű Rolls nem inkább egy Bentley?
üdv
Jani

Yolsos 2012.06.27. 10:11:09

@ixub: Nem szoktam Trollkodni észkombájn! Ami szar az szar! Totalcar fan vagyok de ezek a tv adások pontosan ugyanolyan szarok, mint a többi autósműsor! Pedig régen kurva jó volt ;D

bertok77 2012.06.27. 10:13:46

Az idény legjobb adása volt!! Egyszerűen csak annyi, hogy: BRAVO

golyófogútony 2012.06.27. 10:15:33

Le a kalappal skacok,nem semmi minőségű adások voltak!Remek volt a a gt86 teszt,szegény Winkler azt hittem a végén feláldozza szegény Cougart egy Caterpillar markolóval. :) A GT86 tesztben vicces,amikor a hegyekben driftel Karotta és az út követéséről beszél a GPS meg ugrál össze-vissza.

Magyar[HUN] 2012.06.27. 10:22:42

Hetek óta vártam a GT86 tesztre,és mikor megnéztem,egyszerűen nem hittem el,hogy ez.....ennyivel jobb lesz,mint vártam. :)
Zseniális az autó,Karotta,a képi megjelenés valamint a hanghatások.
Ez az autó így ahogy van tökéletes nekem. Viszont ki ad nekem 9 millát,hogy megvehessem? :)

Altezza 2012.06.27. 10:23:50

@Majdénmegmondom:
The Black Keys - She's Long Gone
To Cast A Shadow - The Answer
Massive Attack - One Thought At the Time
Faith Hope Love - Starsailor
Death In Vegas - Scorpio Rising

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2012.06.27. 10:24:07

Szerintem is király epizód volt, méltó lezárása az évadnak. Viszont nem értem a fanyalgókat az extrém rutin miatt, hiszen volt kinek szurkolni a Totalcar-olvasó versenyző személyében ( bár lehet a lányok is olvassák :) ).

A Cougar-tesztben az jött le, hogy Winkler mintha ki lenne akadva a szerelőire, bár meg lehet érteni. A GT86-teszt zseniális volt, gondolom Karotta is élvezte ( szép tájak, szerpentin és autobahn ).

Amúgy sajnálom a monacoiakat. Vesz egy Ferrarit és még csak menőzni se tud vele :D.

palidzs 2012.06.27. 10:48:57

Winkler mi az amit eszel és hol? :D

ommm 2012.06.27. 10:52:26

@palidzs: Nachos tál a Sunny Dinerben, köszi nekik!

ne most 2012.06.27. 11:38:52

Már már klasszikus route 66 és gt. Kémény a gólyára effektus ebben dologban, hogy a GT-t turázás közben egyedül mutatjuk be a Cogart pedig versenypályán.
Veszályes mutatvány, mert a GT unalmas lesz, ráadásul ez egy toyota, ami helyből adja az unalmas hétköznapot. Talán egy spanyol verseny pálya 40 fokban izzadó csajokkal segített volna.
A Cougar billegése a verseny pályán, nem lelkesítő. Egy trans-eu cruising, benzinkutakkal, motelszobákkal, világvége helyekkel nem véletlenül alap filmtéma.

Érdekes lehetne egy "mi került ezen 1.x millióba" epizód az utókor, trollok számára.

Hasonlóan várok egy "kerék csere csajok számára toyota GT-n" részt, mikor 38 fok a hőmérséklet.

Acmee 2012.06.27. 12:11:01

Srácok, csak gratulálni tudok ehhez az adáshoz, nagyon jó minőség, élvezhető, vigyorogtam, miközben Karotta játszott a GT86-al. Egyszóval: Köszönöm :)

TaaT 2012.06.27. 12:25:52

@ne most: jogos, sztem sem kellett volna kivinni az amerikai nagyvasat a pályára, inkább krúzolós verda :)

Winkler Robinak meg kitartás, sztem már látja az alagút végén a fényt :D

terroristapista 2012.06.27. 12:48:33

Nem ragoznám tovább rengeteg a jogos dicséret ez a rész megérdemli. Még több Karottát!

bono92 2012.06.27. 13:14:01

@ne most: ha észrevetted volna, akkor tudnád, hogy versenypályán is be lett mutatva a Toyota! :)

toto92 2012.06.27. 13:23:40

@Yolsos: Amíg érvelni nem tudsz, csak annyit böfögsz be, hogy szar, meg fos, addig biza egy troll vagy.

Az adás nagyon jó volt, a többiek szerintem mér mindent elmondtak előttem. Köszi az évadot, és természetesen grat Pistának is ;) Részemről a DS és a GT86 tesztjét látnám nagyon szívesen angolul feliratozva a nagy videómegosztó portálokon :)

Ja, nekem személy szerint nagyon bejön az új, kisfilmesebbnek tűnő irányvonal, úgyhogy ősszel is kéretik ezt folytatni :) (meg valami emberibb időpontot is kérünk a tévékettőtől, bár félek, hogy csütörtök hajnal fél háromra lesz rakva, annyira kretén időpont még nem volt...)

Dr. GGG77 2012.06.27. 13:42:51

Mindkét teszt nagyon rendben volt, sőt. A GT86 filmje nálam még az M5-ét is ütötte.
Ha módotok van rá (tudom, nem egyszerű egyeztetni, szervezni) csináljatok minél több összehasonlítót, itt a neten is. Sixx nem kell hozzá. :)

medbali 2012.06.27. 14:02:11

Te Robi, mikor nézted utoljára a Nadaguides.com-ot?
Egyáltalán nem értékesebb egy hasonló felszereltségű 68-as Mustang hardtop egy Cougar-tól, sőt...

www.nadaguides.com/Classic-Cars/1968/Ford/Mustang/2-Door-Hardtop/Values
www.nadaguides.com/Classic-Cars/1968/Mercury/Cougar/2-Door-Hardtop/Values

fortworth 2012.06.27. 14:03:33

Srácok, ez nagyot szólt, igazán odatettétek magatokat, csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz (kivéve a szokásos fikázókat). GRATULA!!!
Robi Alan Jackson zenéjével (mondjuk tőle a "Drive" jobban illett volna ide témájában), az egész fílinggel, az őszinte vallomással nekem nagyon bejött.
Karotta pedig a mostanival valóban überelte az M5-ös videót, ez részemről mindent elmond.
Komolyan mondom, a Top Gear elbújhat mögöttetek. Hát még ha akkora költségvetéssel dolgozhatnátok, mint ők. De nekem ez így is teljesen kerek.
Szóval riszpekt.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.06.27. 14:42:08

Végre volt egy nyugalmas órám és le tudtam ülni megnézni az adást! Uraim, "ez jó mulatság, férfimunka volt"! Köszönöm, nagyon jól esett!

A Grindhouse összedolgozása a Cougar anyag felvezetéseként szerintem zseniális. Hogy a végére szétesett a gép, az persze szétcsapta a műsorblokkot is, de hát nincs mit tenni, ez van. Nem tudom, végül eljutott-e Robihoz, de a verdája megihlette Andris barátomat, szerintem nagyon szépen megmintázta az autóját: matchboxmemories.blogspot.hu/2012/04/atalakitas-matchbox-mb-03-mercury.html

Bevallom férfiasan és az Extrém Rutint áttekertem most is, úgy mint eddig az összes résznél. Bocs.

Karotta és a GT86... A végén már-már azt hittem, hogy Top Gear-t látok! Az operatőri munka, a zene, a vágás. Hű! Karotta meg simán hozta amit mondjuk Hammond szokott. Kívánom nektek, hogy jöjjön el az, hogy egy Top Gear szériára szánt büdzséből tudjátok megmutatni, hogy mire vagytok képesek, mert most, egy operatőrrel, egy kamerával alkottatok valami olyasmit, mint amit ők szoktak daruval-helikopterrel-síppal-dobbal-nádihegedűvel. Nagyon tetszik, hogy az elvben elrontott anyagokat is használjátok, ha abból a végén egy poén kerekedik ki - gondolok itt a monacói Rollsra, ami belenyikorgott a felvételbe. (Amúgy nem Bentley volt az? Mondjuk kb. mindegy, de az a rengeteg krómcsik rajta az iszonyú! Nem is tudtam, hogy volt Homasita Edition.)

Nagyon köszi, jó nyári pihit, várom a következő évadot! Ugye lesz? ;-)

LAPoska 2012.06.27. 15:11:27

Nagyon hangulatos a GT86 video, orahosszakat is elneznem... a St. Bernard megvol (egyebbek kozt) nekem is, igaz, sajnos csak egy 1,3-as feliciaval, de nem mondtam le rola, nagyon jo autozasra, de ne(csak) ejszaka mennyek az ember... Nyugotdat mondhatom tobbek neveben, hogy varjuk az uj, remek, orult otletek megvalositasat, es csak igy tovabb... :-)

rekspeiler 2012.06.27. 15:25:59

Gyerekek, ez nagyon ott van. Ha megcsinálnátok angol nyelven is tuti, hogy nemzetközileg is felkapottak lennétek. Csak így tovább!!! Grat!

Sword 2012.06.27. 15:33:30

Ez most valahogy nem volt jó. Hosszú, feleslegesen elnyújtott, semmitmondó. Pedig az eddigi részek kivétel nélkül tetszettek.

kacsa! 2012.06.27. 15:44:29

A GT86 anyag nagyon jó lett, gratulálok, le a kalappal, etc. Nekem szimpatikusabb autó is, mint az M5. Angol feliratot alá, nagyon színvonalas, leszámítva a nappali led fény vs. kamera harcot.

sarocker 2012.06.27. 15:56:01

Nem szeretem ezt az adást. Utálom azokat az adásokat, teszteket, amik kvázi feltétlen reflexként tulajdonlási akarást indítanak el bennem. Kerékszámtól függetlenül.

pobeda 2012.06.27. 15:56:31

@kacsa!: Az angol feliratot én is írni akartam. :)
___________________________________________________
Jó volt a műsor. A Toyota rész nagyszerű, az operatőrrel együtt. :)

seyss-inquart 2012.06.27. 16:10:24

Újabb bizonyság,hogy az OT rendszámot behozott ócskavasak legalizálására használják,műszaki tartalom nélkül.

szatyi 2012.06.27. 16:14:21

Az évad koronája volt ez a rész, csatlakozom a többiekhez, őszinte gratulációmmal.
Annyit szeretnék kérdezni, hogy ez a huszovalahányperc GT86 mennyi munkából állt elő? Hány óra forgatási idő, hány óra nyers videó, hány óra utómunka van benne, ha nem titok? Az előkészületeket, a szervezést, felkészülést szöveg - script írást gondolom nem tudjátok számszerűsíteni, de a feltett kérdésekre ha van publikus nettó válaszotok, annak örülnék. Csak, hogy mélyebben belelássunk mi nézők is.
Igaz, a súlyemelőnél se azt nézik hány litert izzadt az edzésen...

felidegeltemmagam 2012.06.27. 16:57:51

Üdv,

A mostani adás is nagyon jó lett. Winkleren visítottam a röhögéstől. Főleg a konyhába vágjuk a fejünkhöz a vágódeszkát dumától... :-)

Csak így tovább! Várjuk a mihamarabbi új évadot.

MateKrisz · https://www.facebook.com/mate.krisztian 2012.06.27. 17:41:37

Üdv,

Igaz ritkán, de megint arra kényszerültem hogy ide kommenteljek. Nem értem miért kell az egész veterán autós társadalmat fikázni, azért mert Robi csupa b@lf@szokhoz vitte a Cougart sorozatosan! (Jó mondjuk én beszélek aki amerikában újítattam fel a Mustangomat egy MCA-s taggal.) Jó és rossz szerelők ugyan úgy vannak az USA-ban is mint itthon. Elég csak, körbenézni az eBay-en, vannak szép verdák meg vannak trágyadombok. Speciel sok olyan amerikai autós veteránost ismerek, akik szívüket-lelküket beleteszik egy autó felújításába. Igaz, nekik nincsenek szupermenő weboldaljuk a szokásos nagy arccal párosítva, "hogy mi mindent tudunk". Szeretném kicsit megvédeni az amerikai autós társadalmat, és kiverni a fejedből azt, hogy az amerikai veterán autó nem szinonimája a folyamatos szívásnak, és szerencsétlenkedésnek az út szélén és a tréleren. S ha nem hiszed, hogy létezik olyan csoda, hogy lehet szép autót is behozni az USA-ból, akkor csak írj, és megmutatom a Mustangot! :)

biker_kolee 2012.06.27. 17:55:52

Polarbear Gyurk@ és DPT két igen kiváló művész, akik önállóan is, és együtt is nagyon de nagyon megállják a helyüket, bárhol, bármikor. Szép volt fiúk és mindenki, jövőre ugyanitt! :)

szabopsz 2012.06.27. 18:31:58

GT86 teszt tényleg remek(vizuális élményben szinte lekörözhetetlen), végére viszont én kicsit unalmasnak éreztem, lehet másodszori nézésre jobb lesz!
Karotta már egyenlő nekem a driftel. Viszont ez a tesztjeiben is ott van, picit lehetne kevesebb kilinccsel előre.

A Mercury-n meglepődtem, hogy működik az antenna, vagy épp akkor felhúzta magát és elcsíptétek??
Azt vártam, hogy rendbe a vas és minden kerek vele, végre letámasztottad a szopórollert, erre itt a dráma a végére!

A mx5-ös versenygés engem se érdekel(úgy érzem a többséghez tartozom), bár ötletem nincs, de biztos lehetne oda is találni valami mást ami szórakoztatóbb és nagyobb a célközönsége.

Két rész volt eddig a legjobb, a DS és az M5. A többi pár árnyalattal gyengébb volt, de így tovább, ezen az úton, a csapásirány jó!

Várom a következő évadot!

SZP

Seca81 2012.06.27. 19:03:50

Köszi srácok, ismét odatettétek magatokat!!!
A Toyo teszt hangulatától rögtön az NSX-es rész ugrott be, csak ez talán részletesebbre sikerült.

Robi Mercury-ja is qrva jól néz ki, biztos ki lett takarítva :)

Egyre jobb a kamera, faszák a dalok, és végre nem 25 percbe lett összesűrítve az egész...

A hülye rutinteszt úgy mint a gymkhana mehetne a levesbe, helyette még több teszt, így nyár idő tájt mondjuk motor vagy robogó.

Én mindössze ennyit kifogásolok, a minőség viszont felülmúl minden létező-nem létező autós műsort! Lásd: sportverda, autómánia, a viasatos majmokkal egyetemben... Már a nevét sem tudom annak a borzadály műsornak :)

Csak így tovább! Várjuk a szeptembert!!!

96669 2012.06.27. 19:23:20

Winkler.
Miért fikázod az amerikai autókat?Meg a veteránokat?
Az, hogy téged palira vettek egy hulladékkal, az még nem jelenti azt, hogy az összes az.

gary_83 2012.06.27. 19:51:17

Ahogy látom mások is írták. Így 8. adásra már sok volt ez az extrém rutin (nekem). Már 5 adással ezelőtt is átugrottam, de hihetetlen, hogy még a 8.-at is ezzel kell kitölteni. Az elején azt hittem, hogy ez kb 2 adásra lesz :D

Blade 147GTA 2012.06.27. 20:11:04

Én is szeretnék gratulálni az adáshoz!:) A GT86 videó fenomenálisan jó hangulatú, igazán meghozza a kedvet egy autóhoz, még akkor is, ha egyébként valakinek nem igazán a kedvence. Gratula!:)

dr.oid 2012.06.27. 20:20:57

Keményarcú Stuntman Mikekal,
küzdenek a vacsorával.
Nachos tálat puszta kézzel,
Chuck sem érné föl ezt ésszel.

Jason a Cougarját hajtja,
hívja Mikeot vad párbajra.
Jó pedigré, nemes autó,
Stuntmant aprítani frankó.
Volna ha nem lenne kehes,
e kivénhedt amcsi nemes.
Szakszerű szteroidkúra?
Értelmetlen drága túra.
Testépítő szakemberek?
Elbaltázták Jason gyerek!
Röhögne Mike teli szájjal,
kezében Bud Light kupával.
Marad a savanyú ábra,
szakemberek basztatása.
Legyen Arnold idős hősből,
úgy ahogy a Mustang ősből.

Bizony ez kevéssé frankó,
jöjjön hát a Mazda tangó.
Ezt is túléljük majd egyszer,
milyen tudatmódosító vegyszer,
tüntetné el a sokk-képet,
e Lotus gyilkos fehérnépet.

Kerül gyógyír lelki sebre,
Ninó autózik a hegyre,
Magyar Hammond esti tájban,
félkeresztben ahogy vártam,
bár itt nem a puszta erő,
fickándozik mégis nyerő,
a filigrán kis japán csóka,
Toyoda úr álma rója,
az aszfaltot lankadatlan,
alatta végtelen katlan,
tüskés bozót és hóhatár,
monacói giccses batár,
órmótlanul lép a képbe,
sofőrjének pofon kéne,
amiért úgy belezavart,
abba amit Hammond hadart.
Autobahnt átszelve egyre,
kinek ne lenne most kedve,
e lávaszín csodával járni,
a benzinkútnál parolázni.

Karakán karaktert látok,
senkiként is gratulálok,
nyárspolgári autók helyett,
színtiszta japán élvezet.
Ninó, Jason, Palócz Pista,
no meg a Becses Stáblista,
teccett a tavaszi szezon,
előre e csapásnyomon.

HorwathB 2012.06.27. 20:25:09

Köszi az évadot fiúk! Ennek íze volt... egy élmény, egy életérzés. Tényleg csak annyit lehet mondani, hogy köszönöm!

Egy TopGear sokkal szárazabb és mesterhéltebb, pedig szeretem azt is...

Hajrá!

Dennis01 2012.06.27. 21:11:25

Karotta: meghajolok elotted, a GT-86 teszt egy remekmu! Meg ilyen aprosagokra is odafigyelsz, mint az Initial D-s polo Monaco-nal..
Nagyon tetszik ez a kocsi, de megrogzott regi autoskent az elodot szeretnem a kezeim koze kaparintani, egy feher Trueno-ert Fujiwara Tofu Shop matricaval a vezetoajton odaadnam a fel karomat.. :))

Pavko 2012.06.27. 21:55:05

Kedves Bazsó Gábor!
Az espadás cikked óta bizonyos vagyok benne, hogy kiváló újságíró vagy. Erre most is emlékeztettél, nagyon tetszett a GT 86-os videó és külön gratula a stábnak, mert a videó mind képileg mínd hangilag és hangulatilag nagyon ott van, a nyelvezetéért és az élményért overall ismét nagyon kösz, és csak így tovább, ez tetszett...nagyon! Üdv, Pávkó.

Negrogo 2012.06.27. 21:58:23

Nagyon jo volt zarasnak ez most. Az F10 M5, NSX melle mehetne ez is felirattal tube-ra had szokjak. Ezen nagyon jot nevettem es kiragadnek egy mondatot amit kuldok minden juppi, hvcs versenyzonek, kik azt hiszik tudnak vezetni FWD autot birtokloknak: "na de hat, egy elsokeres auto az igazabol nem jon szoba, hogy ha az ember szorakozni, meg autovezetni tanulni akar ..."

nagyonnagyon 2012.06.27. 22:19:15

huhh, csak most tudtam megnézni. Cougar témához már egyszer kommenteltem hogy "van hogy az ember meg van átkozva", nem tudom hogy ezt OT, autószerelő. típus vagy mittudomén hogy kell érteni de Robi a Kutyaneves könyved .. isteni !
Toyota témában elfogult vagyok.. én is. A majd 3000 km-ért abban a kocsiban nem szeretem Karottát jobban, sőt, gyarló az ember.. :) Érzelmes dolog volt az a pár perc a régivel, jócskán dobott na, OMG sziporkázott, zene a helyén és most jól megnézem megen. Köszi az évadot és hogy ommm mozgóbb képen helyet kapott. Jó nyrat !

zselatnye 2012.06.27. 23:41:00

Nagyon tetszett! A Tvadásból sok jó rész hiányzott vagy csak bealudtam tegnap este... :) Karotta ásítása se segített fennmaradni! :D

pirítottbikaboka 2012.06.28. 01:50:05

Nekem is nagyot tetszett, bár sajnálom hogy megint szünet jön:(
Nem tudja valaki annak a zeneszámnak a címét ami a végén van?

mv3 2012.06.28. 09:30:54

Csak most volt időm megnézi, uhh, ez egy becsületes hajrá volt, mégpedig a javából!
Gábor autószeretete úgy sugárzik, mint egy fukushimai reaktor békeidőben (nagyon, de kultúráltan). Egész évben érezni lehetett egyfajta kiforrottságot, amiben az összeszokottság és a közös cél remekül összhangra talált.
Gratulálok és kellemes nyarat kívánok a stábnak!

bizé 2012.06.28. 17:18:43

Baszki majdnem sírtam a végén !!! TISZTELET!

1kutya 2012.06.28. 19:07:47

na, mostanra tudtam megnézni. nem találok szavakat...

K.Jani 2012.06.28. 19:09:26

ez a műsor nagyon jó lett! köszi!

tükörfúró 2012.06.28. 20:54:08

Hát, azért az OMG-s skacok tényleg nagyon sokat tettek a dologhoz, viszont igy összességében még én is kénytelen vagyok beismerni, nem lett igazam, alaptalanul fikáztam, az új részek bőven megütik a mércét, talán helyenként felül is mulják.

Nemtudom ki "rendez", ki vág..ugy összességében ki instruál...de a film világában minimum kijárna neki a világhirnév.

A produkciot ugyanis ez "adja el" ennyire, nem önmagában a képi világ, ami simán lehetne gicses vagy erőltetett, nem a néhol slampos szöveg, a közpszerű szereplők, az egyes snittek, nem, mindez semmit nem ér.

Hanem az az egység, ahogyan mint nyers önkifejezési eszközt, a technikát, a szöveget, a kamerát, a szereplőket, az autókat, a tárgyakat, a helyszineket egymás mellé teszi.

Mint a mesterszakács amikor egy csomó sós, édes, rostos, sajtos, rágós, különös alapanyagbol mesteri összhangot és ételkölteményt teremt.

Zseni, én mondom, a kevesek keveseinek egyike. Ez biztos.

zsoltika089 2012.06.28. 21:19:38

Sziasztok, csak dícséri tudom a látottakat..tényleg profi munka .. annyi kérdésem van csak hogy a legeslegvégén milyen zene megy amikor már elfogyott a benzin ? :D

Rocko- 2012.06.28. 23:12:11

kit kell megudni hogy következő szezonban is az OMG Visuals legyen a technikai csoport?
marha jó felvételeket csinálnak egy fasza műsorhoz.

Rocko- 2012.06.28. 23:25:04

@jürgen baromartz: jaja, kéne.

@vviktor1: "Egy lecsúszott kábel miatt trélert hívni amatőrségre utal"
nem azért hívtak trailert, mert a kábel lecsúszott, hanem mert nem vették észre.
utólag könnyű okosnak lenni.

@ommm: most már el kell mennem oda.

@Sam. Joe: "A Grindhouse összedolgozása a Cougar anyag felvezetéseként szerintem zseniális."
+1.

@1kutya: keressünk párat? :)
a megfelelőt kérem húzza alá: ásztákurva, még több csöcsöt!, zseniális volt srácok!, elképesztő felvételek, FAntasztikus a bújtatott reklám, még több ilyet legközelebb!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.06.29. 03:48:33

Az OMG Visuals ugye az ómájgádot jelenti...?Mert hiszen mi más lehetne... :D

Én doktor Oid előtt is leborulok, maxiriszpekt a versikének!
:-))
Ő lehetne a TC/Belsőség hivatalos krónikása...

moby76 2012.06.29. 12:20:03

Kiváló adás volt! Karotta gondolkodhat a bigámián "szerelem első gázadásra"?? : ).
Ép a haverral trécseltünk két vénasszony módjára persze alapból rossz "Májúan" a Ommm-ról. Szegényt, hogy átverték mennyi pénzel lehúzták és akkor nem lett jó. Most már jó mert megfelelő szerelőt megtalálta. Nem tudom gondolkozott-e rajta az átlagot tekintve neki drágábban dolgozta/ óra stb, stb.
Az alkatrészeket tekintve annyi az ára a mennyi.Nem hiszem, hogy a WK néznék ja Winkler a megrendelő + 10% megbírja....
Közben haladt előre az idő nekem is gondom lett a kocsival : ) minek örültem előre nem tudom?? 50 Ft járok vizsgálódás és néhány alkatrész kicserélve de így sem lett jó.
Köszi az adást még egyszer a csapatnak sziasztok

◄ ► 2012.06.29. 15:36:44

Ez a rész nagyon jó volt évadzárónak. A toyotásat szerintem is feliratkozzátok, mert a vége parádésan szép. Grat az operatőrnek és mindenkinek, aki ebben részt vett!

Házas motoros 2012.06.29. 18:17:43

Csak az előttem szólókhoz szeretnék csatlakozni, abban a reményben, hogy minden plusz komment felkelti a managgerek, és a reklámozni vágyók figyelmét, és idetolják a felesleges millióikat ezeknek a fiúknak, hogy tovább tudják folytatni azt amit eddig is hiba nélkül tettek. Döbbenetesen jó rész volt. Az M-es BMW-nél talán csak azért nem volt jobb a Toyota teszt, mert az félgázra úgy állt keresztbe, ahogy a GT86 csak kézifék rásegítéssel és ez át is jött a képernyőn. A "megoperatőrése" (nemtom' hogy hívják amikor ilyen gyönyörű képekkel bombázzák az embert) valami hihetetlen volt. Az összes nagy ker.i csatolna elmehet, e-mellett a sunyiba. (Na jó a TV2 nem, csak adjanak helyet a TC-nek :) Nyal-nyal-nyal :)) Egyszóval, minden elismerésem a műsor készítésében résztvevőknek, kiemelten természetesen a főszereplőket. Ja! És minden irigységem Karottáé. NAPLEMENTÉBEN! EGYEDÜL! KILINCSEL ELŐRE! EGY 10MILLÁS AUTÓBAN! EGY VERSENYPÁLYÁN! AMIG A BENZIN TART!!!!!!!!! Ha elhalkul bennem a sárga irigység, akkor azért még ki tudom mondani: NAGYON MEGÉRDEMELTED!!!!

ommm 2012.06.29. 21:56:19

@moby76: Szerintem keversz Winklerrel :)

atis123 2012.06.30. 00:33:23

Nagyszerű adás, óriási képek. A GT86 a naplementében, a beszűrődő fények játéka a garázsban sötétben. Nagyon szép. Köszönjük!

Zolus84 2012.06.30. 01:12:03

Srácok, ez egy kurva jó adás volt. Le a kalappal, az évad utolsó részére igazán összeszedtétek magatokat, és ismét olyan színvonalú műsort alkottatok, ami megállja a helyét akár nemzetközi szinten is. A téma, a képek, a zenék, a tartalom, minden, de minden a helyén volt. Remélem sok-sok évig élvezhetjük még a TC-t videó formában.
Túlzás nélkül állítható, hogy ismét a régi formátokat hozzátok, újra képesek vagytok magatokat adni a kamera előtt, és mindez egy besza-behu minőségű képi anyaggal kombinálva az egyik legjobb autós műsort eredményezi. Ez a rész nálam simán hozta egy átlagnál jobb Top Gear rész élményét. A Fifth Geart simán porig alázza a műsor színvonala. Már csak hosszabb műsoridő kéne, és a extrém rutin és hasonló majomkodások mellőzése. A SIARPC-t is majdnem mindig áttekerem a TG-ben.

moby76 2012.06.30. 06:27:03

@ommm: ÖÖÖ úgy tűnik. bocs

FZ6R 2012.06.30. 07:26:53

Nagyon jó volt a műsor! A GT86 legalább annyira tetszett mint Pista Citroen DS filmje, meg még az elején az M5-ös.

Küldjetek külön köszönetet az operatőrnek, a rendezőnek és a vágónak! Nagyon profik :)

Az a Cougar pedig szép-szép, de abban a pillanatban, amikor mellette állt a zöld McQueen Mustang - hát az mindent visz. Robi: igazán sajnálom, hogy nem inkább valami olyasmibe tenyereltél bele a Cougar helyett. Tudom, más pénz-kategória. És hogy vállalod a dolgot, az külön dícséretes.

A GT86 pedig instant get és ZOMG. Annyira megkívántam a piros ruhájával együtt (persze Karotta igazán szépen tálalta!), hogy gyorsan megnéztem mennyibe kerül. Hát bizony - itt ahol lakom, az óperencián túl - nagyon olcsó. Csak itt nem Toyota GT86 a neve, hanem Scion FR-S. És átszámítva kb 5M Ft. Kár, hogy egyelőre lyukas zsebű egyetemista vagyok...

nov2016 2012.07.01. 10:47:00

Gratula az egész évadhoz, megérdemelt lesz a pihenésetek a nyári szünetben.

A poén kedvéért pedig Robi nem akarja feldolgozni ezt a számot?
www.youtube.com/watch?v=33roteGGPzs
Van bőven hasonlóság, szinte csak az elhangzó összegeket kell megszorozni 10-el. :)

titoo 2012.07.01. 11:13:25

Mocsokmód jó volt!

LanciaBacci 2012.07.02. 14:00:45

Rock'n roll, Karotta, te még mindig ki tudsz kapcsolni, pedig egyre nehezebb ez manapság, különösen hazai gyártásban. Köszi.

Gyönyörű képek és tájak, okos snittek, intelligens (bár talán néha kissé túl terjengős) szöveg. Olyan mennyiségű kurva jó anyagotok lett, hogy szinte már túl sok is volt néha, de egyiket sem lehetett kihagyni, abszolút megértem. Az idei (és tavalyi!) Oscar az autóteszt-kategóriában a tiétek.

Nyilas Misi 2012.07.03. 14:30:55

Ez fasza volt. Különösen a vágás tetszett.

Rudymester · http://retrofaktor.blog.hu 2012.07.04. 10:02:58

A Cougar is nagyon jó volt, de Karottáék Toyotája annyira elvarázsolt, hogy egyszerűen csak arra emlékszem. Az Initial D póló odaver! :)
A zene, a vágások, a hangulat, az ÉLMÉNY mind nemzetközi szintű! Nyomjatok hozzá feliratot és mutassátok meg a nagyvilágnak, hogy ebben az országban van egy csapat, akik tudják mi kell az autó rajongóknak.

Köszönöm az élményt srácok! Most pedig megyek és megnézem ismét az Initial D animét... :)

brob 2012.07.12. 19:42:46

Ez a rész is állatjó lett, ahogy az összes többi, két dolgot kivéve: Ezek a filmes jelenetek, amikben a Winkler próbál úgytenni, mintha Jason Statham, vagy Curt Russel lenne, hááát...szánalmasak. A legjobb lenne, ha nem is tesztelne amerikai autókat( csak azért mert véletlen van egy neki) mert nem ért hozzá...Inkább csinálja valaki más ezt a részét, egy hozzáértő szájából a fikázás is elfogadhatóbb, mint egy dilettánséból...

A képi anyag viszont iszonyat igényes, OMG visuals és a többiek, csak így tovább nagyon várom következő évadot! :)

JackTowards 2012.07.19. 23:27:57

Gyerekek! Ez a GT86 bemutató egyszerűen zseniális lett! Szenzációs felvételek, tökéletes hang- és zenei aláfestés, vérbeli profi munka. Öröm nézni, hogy vannak még maximalisták Magyarországon! ;-)

Főtruista 2012.11.25. 15:19:35

Ez a GT86-teszt kőprofi, őszínte, világszínvonalú eresztés volt minden tekintetben.
Csak így tovább!
süti beállítások módosítása