Kétezer munkaóra és egy kupé

  2012. május 17. - ommm Címkék: hungaroring opel 2012 legendák kupé astra f astra

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Gyuri autója azonnal az érdeklődés középpontjába került, ahogy megláttuk a képeket. Nem volt egyértelmű a szerkesztőség álláspontja, hiszen volt, akinek tetszett, volt, aki rondának látta, de a befektetett munka alapján mindenképpen megérdemelte, hogy díjazzuk.

DSC 0069r

Hiszen a ráköltött pénzt lehet számszerűsíteni – ez nem egész 700 ezer forint – de a több mint kétezer munkaórát már nehezebben. Hiszen már csak 4000 forintjával számolva is nyolcmillió jön ki, azt pedig egy Astrára nézve nem kevés. Bár tény, hogy a végeredmény egy teljesen egyedi, ilyen formában sosem létezett Opel lett.

Egy 1996-os GL sedan és egy kétajtós GSi karosszéria összegyúrásával született ez a kupé, ami a valóságban teljesen homogén és egységes formát mutat. Persze itt nem ér véget minden, G-Astrás motorháztető, teljesen clean jobb oldal, finom részletként W111-es Mercedes visszapillantó-tükör, VW Bogár kilincs… Ez így felsorolva csupa-csupa szentségtörés és egymásra dobált alkatrész, de meglepő módon megférnek egymás mellett. A Ronal Turbo felnik pedig a lehető legstílusosabbak, kivétel nélkül mindannyian rajongunk értük. Ja, és a hátsó szárny a dél-afrikai 200TS-ek sajátja.

DSC 0067r

Odabent is kitombolta magát a soha le nem álló átalakító-droid, bár tény, hogy a sosem volt tetőkárpittal meggyűlik még a baja, nem egyszerű kitalálni, hogy térben ki, kivel találkozzon a világító kapaszkodók körül. Elsőre feltűnik a működő klímás G Astra műszerfal és a Traction Control kapcsoló (szintén funkcionál). Ennek bereszelése sem volt egyszerű, hiszen az F Astra szellőzőcsövei teljesen máshol futnak, mint az utódmodellé.

DSC 0087

Az ülések az első G Astra OPC-kből jöttek, nem könnyű hozzájutni egy párhoz, keresett portékák lettek az átalakítók körében. Akad még persze munka bőven, itt-ott látszik az el nem dolgozott ajtóborítás, kilóg egy-két vezeték vagy nem illeszkedik pontosan két beltéri elem, de alapjában véve egyben van odabent is.

DSC 0058

Megesküdtünk volna, hogy a kipufogóba egy sima négyhengeres C16-pufog, de a motorháztetőt felpattintva kicsit más szívósorral szembesültünk, mint amilyet vártunk. Az Opel jól ismert 2,5 literes V6-osát tuszkolták a motortérbe, ami mégsem tűnik zsúfoltnak, hiszen teljesen clean ez is, az akkumulátor a csomagtartóban lakik, és szép, textilre emlékeztető minta a fényezés odabent. Tök jó, konstatáltuk Csikóssal, bár minden bizonnyal erősen terheli a nehéz V6 az első futóművet, de megbízhatóan működik a dolog és kész. Egy teljesen egyedi, rengeteg pöcsölést és kitartást kívánó munka eredménye, ami mérföldekre áll az alumínium vasalódeszkákkal és Power fuel-matricákkal dekorált borzalmaktól.

DSC 0075

Gyuri megérdemelten kapta meg a hétvégi bulira a Tankcsapda koncertbelépőt (regisztráljon, van még hely!) és az Opel Szerviz 4 (+fékbetét)-csomagot (bár kíváncsi vagyok a szakik arcára, ha beállít a V6-os Omega fékekkel szerelt kupéval). Mivel a ralis Bíró-család nem tud ott lenni, így Gyuri lesz az, aki csapat majd egyet Smokin’ Jo Winkelhock-kal a DTM Vectrában. Ezt a kupét pedig önök is megnézhetik a Legendák találkozásán, feltéve, ha nem a döbbenetes légi bemutatót követik majd meredt nyakkal. Csak nézzék, merre lépnek közben: ez a kupé földközelben tartózkodik. Részletes programfüzetet itt találnak, a térkép pedig így néz ki. Gyerekkel-nagyival, kutyával-macskával és struccal, mindenhogyan lehet érkezni, unatkozni senki nem fog.

 

Mi pedig most Zách Danival elindulunk és temérdek kamerával felszerelve meglátjuk, mit hozunk ki a mai csapatásból.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr94522231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.05.17. 19:26:10

Szerintem nagyon állatul néz ki,gratulálok az elkövető(k)nek. Eddig ilyet csak Vento és 3 ajtós Golf párosításban láttam.

Zolus84 2012.05.17. 19:27:45

Az alapkoncepció szerintem nagyon fasza. Respect a sok beleölt munkáért, nem sok Fastra kap ennyi törődést. Egy-két dolog viszont szúrja a szemem:
- Tükör
- Kilincs, körülötte nem szép a felület, valószínűleg a kittelés miatt
- A morcosítás miatt olyan daciás az eleje
- Vauxhall hűtőrács nekem nem adja
- Az akksi kissé igénytelenül hat ilyen szabadon a csomagtérben
- Színes matricák
Ezt a pár számomra nem kívánatos részletet leszámítva nagyon tetszetős az összkép, sokkal szebb a nagyspoileres neonzöld csodáknál. A felniért, gyári optikai kiegészítőkért és a színválasztásért viszont pluszpont jár.

Hurri Kán 2012.05.17. 19:36:51

Bár pár apró részlet nekem is kicsit furcsa (inkább úgy mondom, nem az én ízlésem szerint való), egyebekben grat. az autó építőjének, igényes, szép munka.

Evil1979 2012.05.17. 19:56:09

Egyszer jött velem szemben és csak félszemmel láttam, hogy mi a szösz. Nekem már akkor is tetszett! Szép lett. Egységes, profi munka.

Bikk 2012.05.17. 19:56:19

a felni miatt kattoltam a cikkre, amúgy szerintem baromi aránytalan és randa lett

megint 2012.05.17. 20:07:00

Szép munka, így is lehet tuningolni, nem csak gagyi ledekkel meg vasalódeszkákkal

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 20:18:02

@mbx porsche: én meg azt nem láttam,csak 2 es golf és jetta változatban:-) :-) :-) :-) :-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 20:28:05

www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=166859.10
Ja a Ventoból elég sokat építettek.
Focusból is csináltak?

troll that shit 2012.05.17. 20:29:09

kidolgozás es motorter jo!! a hatulja nagyon nem lett arányos. kár volt elbaxni a gyári GSI kasztnijat foleg ha esetleg toresmentes volt. a kevesebb sokszor több :)

viszont arra en is kivancsi vagyok, hogy kapott e átalakitasi engedelyt stb......

Andrew460T 2012.05.17. 20:35:13

Ez igen, szép igényesen megcsinálta a gazdája!:)
mondjuk ebben a formába nem az én ízlésem, de a belefektetett munka miatt hatalmas RESPECT a készítőnek!

Csak 1 észrevétel, ami aléggé furcsa az autón: A hátsó ablak nagyon fura íven halad, látszik hogy nem a klasszikus kupé formához találták ki. Esetleg egy Calibra hátsó ablak? Az sokkal ívesebben halad mint a GSI üveg. (Nem vagyok az Opelekben jártas, szóval nyugodtan mondjátok ha hatalmas hülyeségre gondoltam):)

Rocko- 2012.05.17. 20:35:36

@Leadfoot: én naponta látok egy Bertone coupét, és nyilván az ég bele a fejembe.
persze, tudom, az Bertone, és G astra, nem F, de annak az arányai jobban kiadják.
ennek valahogyan nem.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2012.05.17. 20:38:45

Az A Vectrának ugyanaz a futóműve mint az F Astrának, és abból volt gyárilag V6.

Személy szerint a géptető, meg a clean jobb oldal nem tecc, de szép, igényes munka!

The Great Destroyer 2012.05.17. 20:39:56

Igényes munka, le a kalappal! Ettől függetlenül a felniken és az első üléseken kívül nincs olyan része, amire komolyabban rákívántam volna, picit más az izlésem, viszont ha az építő az én autómat akarná kezelésbe venni, akkor biztosan nem tiltakoznék.

Sayniqua (törölt) 2012.05.17. 20:43:13

Anno' 2 éve még fillerben láttam a Carstyling show-n, már akkor is nagyot ütött! :)

Ciri 2012.05.17. 20:51:52

@Minibull:
Bezony, mert valami titokzatos összkerekes lesz helyette :)

Rocko- 2012.05.17. 20:59:17

@Gyurma73: szociális problémájú szívfájdalmam, hogy manapság nem lehet kapni kétajtós szedánokat. mint a VW Jetta, Ford Escort, Audi 80, BMW 3er E30, Trabant

Rocko- 2012.05.17. 21:00:19

@redriot77: "Nyilván egy létező F Astra variáns üvegét kellett használni, és ahhoz hozzátervezni a tetővonalat: nekem sem jutna eszembe jobb ötlet. "
pl. saját tetővonal B oszloptól és egyedi üveg? azért ennyi simán beleférne az átalakításba.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 21:17:54

@Rocko-: tudom hogy Jetta gyári,csak.vicc volt:-)

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.05.17. 21:19:56

@Gyurma73: hujujuj, a videót megnézve már nem tetszik annyira a dolog :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 21:21:20

@Rocko-: gondolom régen sporrtolásból volt sok kétajtós.
Nekünk volt hatalmas kombink is 3 ajtós.Opel rekord.
talán csepp kadettben volt utoljára 3 ajtós kombi.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 21:25:23

@Opel P1: ahogy látom egy tk kocsiból csinálták.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 21:27:57

Suzuki sedánból tud valaki 2 ajtóst?
Hasonló módszerrel.

Ciri 2012.05.17. 21:29:30

@Rocko-:
Nem Audi, biztos VW de nem tudom. Majd megkérdezem a tulajt.

Dennis01 2012.05.17. 21:31:04

Ezt mar tobbszor eszrevettem, a Vauxhall hutoracs sokkal jobban nez ki a sima Opelokenal.. :)

Mazlee 2012.05.17. 21:32:05

sok munka, de csúnya autó...

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.05.17. 21:36:20

@Gyurma73: nem értek ilyen szinten a karosszériajavításhoz, de nekem így nem kellene a kocsi, az tuti. Főleg nem költenék rá még egy vagyont is egy ilyen mértékű lakatosmunka után. Mindenki másképp csinálja :)

Egyébként az én öreg Opelem is két ajtós, de sedan karosszériás, tehát kupééééé, juhééé.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 21:41:18

@Opel P1: én azon gondolkodom hogy Suzuki.sedanból.kéne egy ilyet csinálni:-)
Az astrához is fillérekbe kerül minden.

00Christoph00 2012.05.17. 21:41:53

A felni dögös! Hááát a többi... inkább jajjdecsúnya!

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.05.17. 21:42:45

@Gyurma73: Suzukiból volt gyári is, csak kabrió.

Rocko- 2012.05.17. 21:44:09

@Gyurma73: sztem meg őőő praktikusságból.
két ajtó kell, hogy beszállhass, a nagy csomagtartó jó, de mondjuk nem kell kombi méret, vagy ilyen 5 ajtós bubi.
egyedülállónak, fiatal párnak ideális.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 21:52:28

Mondjuk vidéken simán eldolgoznak óránként 1000forint alatt is aj sufniműhelyek.

protézisesh 2012.05.17. 22:01:14

övvonalig teljesen vállalható, de a tető nagyon nem kerek...

Doubledeceker 2012.05.17. 22:02:34

Motortér mintjáa állat, motor méginkább, a szn a felnik eltaláltak.

Az autó formája, hát hmmm....
Nem csúnya bizonos szögekből szép, mivel nyúlánk, más szögből kicsit esetlen.

Azért semmiképpen nem ranada, viszont tnegernyi meló lehetett benne, és el nem tudom képzelni, hogy erre hivatalosan rendszám kerüljön.

A megszállottságnak respect.

amenta 2012.05.17. 22:07:10

Egyébként az autónak VAN ÉRVÉNYES MAGYAR forgalmija, azt mondjuk én sem értem hogyan, ismerve a magyar vizsgarendszert és a hozzáállást e téren.

Doubledeceker 2012.05.17. 22:11:05

@amenta:

Én is tudok nagyon durván átéptett gépeket, amiknek van forgalmija, de az semmit nem jelent.

Pl.Szentes faluban van egy régi szép kis hármas BMW 3.5-es benzines motorral az orrában.

Szóval a forgalmi egy dolog, mondjuk itt annyira kilóg a lóláb, hogy a redőrökkel is vogázni kell, szoval esetleg lehet, hogy le van papírozva.

Jobban megnézve igaza van mindekinek az egyetlen baj a tető ívével van, ha csapottabb lenne, teljesen fassza lenne.

Bambulka 2012.05.17. 22:14:08

Elég csúnyácska...

Bambulka 2012.05.17. 22:15:36

Legközelebb Lancia Thesisből csinálj kupét vagy kabriót, az már úgy ütne.

amenta 2012.05.17. 22:16:23

@Doubledeceker: Az hogy más motor van benne, az kutyát se, azt még így úgy le is lehetett papírozni régebben, ha volt az embernek elég pénze, vagy ha szerencséje volt az embernek, és af-es motorszáma volt, de pont a bmw-opel az a márka, ahol sok olyan motor van, amit simán át lehet fűzni nagyobbra, még a motorszám sem változik. Pl ismerek valakit, aki nagyon hasonlít rám, akinek mindkét autójában más motor van mint kéne, de még aki ért is hozzá nehezen mondja ezt meg. :D

De egy ilyen jellegű és mértékű átalakítás azért már jelentős, ráadásul feltűnő is.
Gondolom annak a 700e ft-nak a jelentős része ennek lepapírozására ment el.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 22:18:44

18.49 kor linkeltem be a videót.

(---Flúgos Buszos---) 2012.05.17. 22:21:34

Szerintem is nagyon gagyi európában azok az Opelok,amikre a tulajai ráeröltetik a Vauxhall mintákat.

perszepersze 2012.05.17. 22:32:15

Egy gyári kupé GSI.-vel többre ment volna! Itt úgy keverednek a stílusok, hogy az valami borzalom. Sokaknak nem tűnik fel, hogy nyugaton már a "factory" a menő és elfogadott?!

Doubledeceker 2012.05.17. 22:33:55

@Opel P1:

Megnéztem.

Huuuuuh, elég sufni helyen és körülméynek között készült, a zene agyrém alatta, akinek ez tetszik normális nem lehet.....

A törésteztet meg melőzném ezzel a géppel.

Azért szép a színe, a motorja és a többi.

Doubledeceker 2012.05.17. 22:36:39

@amenta:

Á mocstanás a rendőrök rá vannak szálva a népekre, meglátják, hogy tuningolt a gép, simán kinyítatjék a motorháztetőt, és akármennyire hülyék a rendőrök feltűnik nekik, hogy ez biza nem odavaló.

Az más, ha beledobsz egy GSI blokkot, mert az akár lhetne is benne, de ez...

Persze jobban belegondolva még az életben nem nyítatták ki a géptetőt velem.

amenta 2012.05.17. 22:45:02

@Doubledeceker: Azt még velem se hálistennek, pedig rendszeresen megállítanak, motorral, (simson) autóval, mindegy, pedig egyik sem néz ki kirívóan, mindegyik gyári. (kívülről :P) Sleeper rulz.

merida001 2012.05.17. 22:49:17

A mostani carstyling shown ott volt ez az Astra. Ami nagyon profi végeredmény, hogy teljesen olyan a benyomása élőben, mintha gyári lenne ez a coupe kialakítás. A kis kasztnis 3ajtós kiviteléből ismert oldal ablakokat szépen beillesztették ide. Ami tény, hogy ez aztán egy egyedi autó így a javából! :)

Mumia 2012.05.17. 23:25:01

Szerintem randa mint a bűn, a szín is, a clean jobb oldal is, a vw kilincs is, a tükör is. Pedig önmagában az ötlet nem lett volna rossz (GSI + Sedan házasítás) de a megvalósítás fertelmes csak most kivételesen nem a munka minősége miatt.

Mumia 2012.05.17. 23:27:34

Ja elfelejtettem, hogy a felni se illik hozzá, ez egy alfán elmenne, de itt hülyén néz ki, de ami a leginkább irritál az a vauxhall embléma. Nem értem miért érzik coolnak az emberek azt pakolni az opeljükre. Azt még megértem amikor valaki a loganyéjára renault jelet tesz, de a vauxhall márka presztizse 10x alacsonyabb mint az opelé. A szigeten közútálat tárgya autós berkekben.

Phrascarica 2012.05.18. 00:19:53

Megnéztem a fényképeket is, és hát mifelénk erre mondják hogy jól áll neki a távolság.

Gyumma 2012.05.18. 00:20:26

Na,akkor most tisztázzunk valamit,aki egyböl ráböki hogy randa,nemjó,nem odavaló!!!:

22éves vagyok,ez a második autóm,amit magam hebrákolok.

Nektek van valami opelos multatok? azon kivül hogy ismeritek a típusokat?

Vectrának ugyan ez a futóműve és féke van,innentől kezdve miért lenne instabilabb a hóbelebanc?

El kéne gondolkozni azon,amit olvastok,és értelmezni azt,mert az "ennyit rákölteni" kifejezés itt nem igazán helyén való,ugyanis anyagiakban nincs 700ezerbe az autó...Lapozzuk csak fel a használtauto.hu-t mennyi egy patika 96-os sedan??

Aztán mi az hogy valami nem illik oda? Miért,Te annyira g**imód profi vagy,hogy ezt megmondod,hogy az oda nem jó?? akkor miért nem vagy zsüri tag egy opeles,vagy akármilyen rendezvényen?

A KILINCS KÖRÜL POLÍRHIBA VAN,igen,tudom,küszöbölve lesz,köszönöm az észrevételt.

Igénytelen a csomiba az akki? Jóbarát,te hova tenéd,és hogyan? csináltár már ilyet? :D

A tető gyári,mint hogy az oldallemez is,ez így 2ajtós,így adta ki,és aki linkel mégegy ilyen megoldással készült sedant,az vendégem egy bambira a szombati családi napon :)

Kiváncsiak vagytok hogy van papírja??? aki kiváncsi hamar megöregszik.

AZ AUTÓT MAGAMNAK CSINÁLTAM EGYMAGAM! Az,hogy ide bekerültem,az elismerés,a soksok "igynemjó,ugynemjó" dolog,pedig irigység,mondhat bárki bármit.

Ja,és akinek nemtetszik,az minek nézi??Egyáltalán minek kommentel? :D kiváncsi lennék az autótokra,meghogy egyáltalán egy csavart meg tudtok-e húzni önerőből...;)

Többet nemkívánok hozzászólni, SZOMBATON megtalálható leszek az autóm mellett,szívesen válaszolok,megmutatom,elmesélem. Akit persze érdekel.

Üdv!

2012.05.18. 00:52:53

Az első lökös alatti műanyag nekem sem jön be, meg a tükör sem.
De az hogy kinek mi tetszik az szubjektív, de a munka az mindenképp igényes és elismerésre méltó.
Nem a tetőívvel van baj, hanem a C oszlop tűnik így túl keskenynek az üveg miatt ami furcsa, de gondolom így adta ki.
Az autó többi része pedig nagyon patent lett. Örüljünk, hogy van ilyen is.

P_Lac 2012.05.18. 00:55:07

A belefektetett munka miatt maximális respect neki,
de választhatott volna valami autót is alapnak.

Mondjuk olyat mai hátul kapar...

TPZ 2012.05.18. 02:21:29

Egész szép lenne, de a Vauxhall rács és a buta morcosítás agyonvágja az egyébként igényes munkát.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.18. 06:28:58

Szerintem nagyon jól néz ki. Ilyet csinálhatott volna az Opel is.
Grat!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.18. 06:36:43

@Gyurma73: Mondj egyet! Nekem pofátlan olcsó szerelőm van, de az is 1000 fölötti óradíjjal.

Zolus84 2012.05.18. 07:10:29

@Gyumma: Jóember, ne kelj ki magadból, mert kap a gép egy kis
kritikát. Úgy gondolom senki nem állt itt neki ész nélkül fikázni az autódat. Az becsülendő dolog, hogy magad csináltad, én pl. biztosan nem lennék rá képes, mert sem szaktudásom, sem szerszámom nincs hozzá.
Ne csak az kommentelhessen már, aki el van ájulva az autótól. Mindenkinek más az ízlése, van akinek jobban, van akinek kevésbé tetszik. Ne vedd magadra, ha ezt valaki szóvá teszi. Neked így tetszik, és ez a lényeg.
Az akksinak pedig javasolnám, hogy csinálj egy kis dobozt, amit a csomagtér kárpitjához hasonló anyaggal bevonsz, és máris sokkal jobban mutatna a csomagtér.

250ce 2012.05.18. 07:23:15

@Gyurma73: Azért a coupe jóval régebbi kifejezés, már a háború előtt is használták, ha jól tudom. Nekem van egy állólámpás cou.., szóval egy 2 ajtós állólámpásom. Eddig azthittem coupe. ;)

250ce 2012.05.18. 08:07:43

@Gyumma: le se sz...d a sok fikázót. Ez egy ilyen oldal. A gép mögül mindenki okos. Aki rakott már össze autót az tudja mennyi munka van benne. A motortér festése nagyon profi, biztos sokat kellett vele bibelődni. A hátsó oldalablak maradt a 2 ajtósé? A C oszlopnál toldottad?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 08:22:49

@250ce: az pl kupé:-)
De azért egyTrabira te sem mondanád hog kupé ,csak mert kétajtós?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 08:28:42

@Gyumma:
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137
62587
62589 es hozzászólás,ez régebbi mint a tiéd.
Na megyek a nyereményért.
Amúgy jó lett ne törődj a fikázókkal.

CsGergo 2012.05.18. 08:34:46

A forma tetszik, de a G Astra géptetőforma, meg a műszerfal beleerőltetés az nem kéne.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 08:41:08

@Tabulator: az első lökhárító alatti műanyag gyári,menj reklmálni a gm hez hogy tervezzék újra a G astrát:-)

Töci 2012.05.18. 08:44:48

Hy!

Szivesen megnézném a videót hogy hogyan készült, de azt irja hogy ez egy privát videó és nem nyilik meg.
Dobjatok már egy olyat ami nézhető. Köszi

MilleMiglia 2012.05.18. 09:00:09

A kitartáshoz, szorgalomhoz és szaktudáshoz mindenképpen gratula! Ez a legfontosabb, az ember ízlése pedig majd változik. De erre a munkádra mindig büszke lehetsz!

Gyumma 2012.05.18. 09:07:08

@Gyurma73: csak szólok,hogy tavaly márciusban állt neki a srác;) német fórumon karattyoltunk is...Nekm tavaly márciusba már kinnvolt tuningshown...;) és ő gyártatott hátsóablakot,szóval az már így alapból gáz,amúgy jófej gyerek,érdekes hogy pár hónap differencia van a két ötlet közt...:D

Gyumma 2012.05.18. 09:11:53

@250ce: Annyi :D

Jaja,2ajtósból van a hátsó oldalüveg ;)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 09:14:05

@Gyumma: akkor mégiscsak van:-)
Nem tudtam melyik volt elöbb:-)

Phrascarica 2012.05.18. 09:23:25

@Gyumma: Nem kell megsértődni, az építő jellegű kritikáktól inkább tudomásul kell venni és ha Te is látod akkor ki kell javítani.
Az autó messziről tetszetős, de közelről megnézve borzalom, a tükörről készült képnél látszik hogy semmi sincs vonalban azon a 25 centin, egyszerűen nem siklik rajta a szem, ez a kép mindent elmond az átépítés minőségéről.
Ronda a tüköralap, a tükör, a díszlécek csálén állnak (az összes), igénytelen hamvazott a fényezésük, a műanyag alkatrészek össze-vissza, a sárvédő nem fut az ajtóval szóval elnagyolt sufni tuning, "jól áll neki a távolság", tehát messziről jó, közelről pocsék.
"22éves vagyok,ez a második autóm,amit magam hebrákolok."
látszik rajta a hebrákolás...
Nektek van valami opelos multatok? azon kivül hogy ismeritek a típusokat?
Van, nem egy Opelom volt, de ez hogy jön ide, attól hogy valakinek még nem volt Opelje meg tudhatja ítélni egy autóátépítés minőségét, elfogulatlan szemmel, őszintén.
"Aztán mi az hogy valami nem illik oda? Miért,Te annyira g**imód profi vagy,hogy ezt megmondod,hogy az oda nem jó??"
Igen, sokan meg tudják ítélni, ezen nem ekll megsértődni, hanem el kell fogadni hogy van aki már 30 éve nézeget ilyeneket, nem csak 10 éve ;)
"Kiváncsiak vagytok hogy van papírja??? aki kiváncsi hamar megöregszik."
Nem, nem vagyok kíváncsi, ez az autó itthon nem lepapírozható, hivatalosan, de ez nem a Te hibád, ha van papírja akkor meg ügyes vagy.
"Igénytelen a csomiba az akki? "
Nem az a baj hogy ott van, hanem az hogy hogyan, egy kárpittal ez szépen is megoldható.
"Az,hogy ide bekerültem,az elismerés,a soksok "igynemjó,ugynemjó" dolog,pedig irigység,mondhat bárki bármit."
Az autó mindenképpen elismerésre méltó, csak van rajta sok-sok elnagyolt részlet, így nem szép, és egy ilyen autóra hidd el kevesen írigyek. Az "zsűri" kritikája pedig irányt mutathatna, de ha nem hát akkor az iránymutató elgondolások mindig párosulni fognak az igénytelen megvalósításokkal.
"Ja,és akinek nemtetszik,az minek nézi??Egyáltalán minek kommentel?"
Jah, ez egy ilyen műfaj, nem csak az kommentelhet akinek tetszik ;)
"anyagiakban nincs 700ezerbe az autó"
Ez az ami nagyon látszik, girbe-gurba díszlécek, elnagyolt részletek, elálló kárpitok, beszakadt kűrt gomb a kormányon, típusidegen megoldások, elhiszem hogy 700ezerért ez van, viszont nem kell rá megsértődni ha ezeket más észreveszi, az igényes tuning az nem ez, ahhoz sajna pénz is kell, nem elég a lelkesedés.

GRX 2012.05.18. 10:00:21

Max riszpekt a készítőnek a sok-sok belefeccölt munkáért, bár az én szemem számára ormótlannak tűnik az autó formája a vékony C oszloppal, az alacsony, hátrafelé eső övvonallal és a nagy hátsó oldalalblak felületével.
De ez persze teljesen szubjektív értékítélet, a saját ízlésem szerint.

Papp Sanyi 2012.05.18. 11:08:08

A legcsúnyább, hogy csak egyik oldalon van kilincs. Akkor már vagy mindkettő vagy egyik sem.

Pudva · http://www.fatfish.hu 2012.05.18. 11:15:38

@Rocko-: Köszi az infót, bár akkor sem értem, hogy egy ilyen street-art, hogy kerül egy autóra... :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 11:16:20

3 ajtós kombi is izgalmas lenne,ami nem a Van ból van átalakítva,hanem rendes nagy 2 ajtóval.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 11:21:14

@GRX: pedig az öv vonal a sedanban ugyanez:-)

Rocko- 2012.05.18. 11:26:33

@Pudva: pontosan én se tudom hogyan alakult ki, csak sejtem: valakinek megtetszett egy matrica. aztán feltette a kocsijára. aztán még egyet, meg még egyet. és tele lett egy elem. aztán elvitte valami találkozóra, kiállításra, végül divat lett belőle.

Pudva · http://www.fatfish.hu 2012.05.18. 11:33:06

@Rocko-: Yo! teória ;)
Elmondom az enyémet, megsérült a 'hülegyerek' autója, pénz nuku a javításra, de hogy ne látszódjon annyira a sérült elem, toljuk tele matricával...
Innentől ahogy írtad is: aztán elvitte valami találkozóra, kiállításra, végül divat lett belőle!

Rocko- 2012.05.18. 11:44:38

@Pudva: ne hazai viszonylatban gondolkozz.
ahol simán bedobnak egy airride-os futóművet, ott nem matricával javítanak.

Én tudom a tutit, DE nem mondom meg! 2012.05.18. 12:24:03

Szép munka! Rengeteg meló, csak gratulálni tudok a tulajnak. Bár van pár dolog ami nekem se tetszik, de ez az én szubjektív véleményem.
Az itt "okoskodóknak" és "tanácsadóknak" azt üzenem, hogy ha csak egy nem tettszikkel intézik el a dolgot akkor hajrá lehet, szebbet, jobbat, ízlésesebbet, arányosabbat stb. csinálni, és akkor itt be lehet mutatni :) Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ide csak azok írjanak akinek tetszik a kocsi, hanem csak azt, hogy a szépség, ízlésesség az szubjektív és emiatt nem a fröcsögőknek, kívülállóknak kell tettszen az autó, hanem csak egyetlen egy embernek aki nem más mint a tulajdonos!

whale 2012.05.18. 12:54:38

Az R5 Turbo-ról származó Ronal felnik szépek, egyébként kár volt az időért és a pénzért. Stílustalan, rossz ízlésű katyvasz az egész.

Rocko- 2012.05.18. 13:43:29

@whale: nem R5 Turboról, hanem Ronal felni. volt ezt máson is.

Gyumma 2012.05.18. 17:07:53

@Phrascarica:

Mi nem fut mivel??? :D ez nem maybach,ez egy astra. Ha TE egymagad tudsz jobbat,mutasd meg!!!!!

Ez nem épitő kritika,hanem fikázás,egy nagy hányadék ami rámzúdul olyan emberektől,akiknek a szavára nem adok egy fikarcnyit sem.

És ha annyira szar mint irjátok,akkor miért is kapom NEMZETKÖZI szinten a díjakat???

Neket nemjó,mert egy új autóhoz hasonlítva sehol sincs.szerintetek.

Utoljára hangsúlyozom,hogy teljes mértékben G astra a belő tér. Egyáltalán tudod mennyi köze van egymáshoz a két autónak,azon kivül hogy opelok,és astrák??? NEM!
Akkor ne magyarázd meg hogy lehet jobban.

Sok elhanyagolt részlet....azért kiváncsi lennék,hogy hány ilyen állapotú átépítés van itthon.......várjál,elöveszem mind az öt ujjam... ;)

Gyumma 2012.05.18. 17:14:16

@whale: :D szerintem nézz utána kicsit a ronal turbo-nak,képezd még magad,mert a renaultnak nem a ronal gyártotta az alpine felniket ;)

Gyumma 2012.05.18. 17:20:05

@Opel P1: igen,van akinek ez a hobbija,és van aki használja.És aki használja,az sose fogja megérteni a másikat,és fordítva is igaz.

Gyumma 2012.05.18. 17:23:18

@Gyurma73: megcsinálták már,de elbaszták a hátsó üveget,mert két daraból lett megoldva,ami szerintem egy darabból jobban mutatna.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 17:27:40

@Gyumma: Azon gondolkodom hogy a calibra hátsó üvege nem lenne e jó ?
Azzal jobban kupésítani lehetne a tetőt.

Gyumma 2012.05.18. 17:37:40

@Gyurma73: Nem,teljesen más az ajtó felőli része.
És szerintem ez így a jó,ebben a formában,evvel az üveggel.A németnek szerinem annyira béna az a hátsó üvege,de ott ugye meg kell felelni a Tüv-nek,és maradnia kellett az oszlopnak :(

Phrascarica 2012.05.18. 19:26:16

@Gyumma: most erre mit mondjak, van szép nagy arcod, és mellé kisebbségi komplexusod is, hidd el nem jó kombó, de legalább ritka, olyan mint az autód :P

outstep01 2012.05.19. 07:43:12

Én alap csak gratulálni tudok és a tulajnak üzenem hogy szarjon bele a fikázó hozzászólásokba! Persze a kritikát is el kell fogadni hiszen nem mindenkinek egyezik meg az ízlése ! Van aki fikáz egy autót míg a másik isteníti! Istenem, ilyenek az emberek! Így vagyunk mi a calibrákkal is! Sokan fikázzák az autónkat még teljesen gyári formájában is mi pedig imádjuk és ha kell akkor egy életnyi munkát áldozunk rá! A lényegre térve, ne foglalkozz senkivel és semmivel! Majd ha valaki szebbet, jobbat tud felmutatni akkor adhatsz a véleményére de addig csak örülj az autódnak mert még egy ilyen autó nincs a világon!

szati77 2012.06.14. 08:43:49

Szép munka, akárki akármit is mond. Nekem is megfordult a fejemben de nem astrával hanem p10 primera gt-vel, és csak erősítettél abban hogy belevágjak-e. A videót én is megnézném.
süti beállítások módosítása