Legyen ön is gátlástalan nepper, pár apró lépésben:
1. szerezzen be külföldön egy közepesen lepusztult SL500-ast
2. ideiglenes német rendszámmal és biztosítással hozza be az országba
3. tekertesse meg az órát egy profival, hadd szóljon
4. locsolja le szilikonnal, takarítsa ki
5. szerezzen be egy biankó szervizkönyvet, gyártson tetszőleges német pecsétet, üsse végig
6. helyezze forgalomba
7. kaszáljon és röhögjön a markába
Hogyan ne legyen sikeres biankó-szervizkönyvvel kereskedő:
1. ne hirdesse nyilvánosan, még akkor sem, ha bizonyos országokban bárki legálisan hozzájuk juthat (bár idehaza üreset nemigen ad ki senki, azok az idők már rég elmúltak)
2. ne bízzon abban, hogy a jóhiszeműséget maradéktalanul bárki is elhiszi az Óratekerők Köztársaságában
(A hirdetés mellett automatikusan elhelyezett Pappas-reklám priceless!)
A rossz hír az, hogy addig, amíg az autó előéletére vonatkozó információk (a személyiségi jogokra hivatkozva) nem hozzáférhetőek a tulajdonosok számára (bár van kereskedő, amelyik ezt bevállalja és olyan is, ahol némi baksisért lehetséges), addig a trükközést teljesen kiirtani nem lehet.
És hogy miért van ez és hogyan működik? Itt elolvashatja.
Az utolsó 100 komment: