Megyen a hegyen a förgeteg

  2012. február 14. - ommm Címkék: verseny kamion hegy berg bösiger

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Ahogy Kazal László örökzöld slágere mondja: Megyen a hegyen a turista és meggörnyedve cipeli a cókmókját... nos, ezen a hegyen tényleg turisták ezek a gépek, de hogy meggörnyedve cipelnék a cókmókjukat? Nem úgy tűnik.

Életem meghatározó élményét köszönhetem nekik - melyet még a hazafelé lerobbanó Scénic sem tudott tönkretenni - és csak remélni tudom, hogy egyszer ismét győz a józan ész és újra lesz verseny idehaza. Mert ha ezeket odateszik, akkor ezek oda vannak téve, mint azt a mellékelt videó is mutatja. Svájcból. Azért annak örülök, hogy nem Visegrádra járnak edzeni. Pocsék érzés lehet, amikor szemből felbukkan egy ilyen, keresztben.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr774104024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar_ellenállás 2012.02.14. 15:12:06

"Pocsék érzés lehet, amikor szemből felbukkan egy ilyen, keresztben."

Kb. ilyen:

www.youtube.com/watch?v=DBccM6bhxwQ

Surci 2012.02.14. 15:14:05

Milyen meglepő hogy lerobban egy Renault.

corkscrew 2012.02.14. 15:16:41

Imádtam gyermekként nézni ezeket a traktorokat, ahogy száguldanak a Hungaroringen . Krasznai János bácsi neve a mai napig a fejemben van.

gatsy 2012.02.14. 15:25:05

Esetleg lehetne ue. csak 40t-ra megrakva:D
Na jó, nem kell szabvány vontatvánnyal, lehet vmi áramvonalas:D

750iL 2012.02.14. 15:25:23

le a kalappal a mernokok elott.

ommm 2012.02.14. 15:34:18

@magyar_ellenállás: Bármennyire is ijesztő, nekem inkább az jön le ebből, hogy okosba ralizni, cső nélküli autóban, bukó nélkül nem jó ötlet. Remélem, mindenki jól van.

750iL 2012.02.14. 15:36:35

@Magyar[HUN]: se bukosisak es a navigator reakcioja se egyertelmu. szerintem. mondjuk amennyi barom ember van lehet valos is...

instrumentat 2012.02.14. 15:42:46

Mellbevágó!
Azért az elgondolkodtató, hogy az ökoterrorista svájciaknál ilyen versenyt meg lehet rendezni...
Mennyivel kevésbé kormolnak, mint a pályaversenyeken, vagy az amerikai dragster kamionok!

Kiskaresz 2012.02.14. 15:45:43

egyszer ki kell jutnom egy bergrennen-re minél előbb!!!

McK (törölt) 2012.02.14. 15:50:12

@ommm: ez egy pályabejáráson történt..

ommm 2012.02.14. 15:56:06

@McK: Nem volt lezárva vagy figyelmetlen volt a sofőr, vagy a buszos? Ki vitte el a balhét?

Adam-69 2012.02.14. 15:59:23

Jéé! Ott birják az utak?Nálunk a Ring se.

McK (törölt) 2012.02.14. 16:02:39

@ommm: A pályabejáráson nincs lezárva az út. Természetesen a versenyzők voltak a hibásak.

hotchocolate 2012.02.14. 16:04:15

Hú papám a hideg ráz az audis videótól. Ha jól látom bekötve sincsenek ofkorsz.

tomnemtom 2012.02.14. 16:27:47

svájcban még a kerítés is benzinmotoros.

ZYLO 2012.02.14. 16:42:47

Értem én, hogy mindennel versenyeznénk a gördeszkától az űrhajóig. Mégis, ezek a nagy dögök a hatalmas homlokfelületükkel egyszerűen nem valók versenyautónak szvsz. Plusz iszonyat tömeg és lendület, ha valamelyik korlátnak megy, az a pálcika nem fogja meg.

Tessék inkább építeni egy szép pályaautót, gyorsabb is, meg a szemnek is kellemesebb.

PeDro 2012.02.14. 16:48:17

@ZYLO,

hat, amikor eloszor elhoztak ezeket a kamionokat a Ringre, akkor kozel F1-es idoket mentek a jobbak. Szoval szerintem eleg gyorsak, es ok meg produkalnak igazi versenyt, nem azt az agyon szabalyozott, unalmas dolgot, mint a Forma 1.

akiak 2012.02.14. 17:03:02

Amikor a ringre mentem vezetéstechnikai tréningre, épp a pályán verették az Oxxo-s vörsönykamiont, háát, brutál hangja volt.. Kérdeztem is oktatót,hogy Norbi nem bír lassan menni? de azt mondta,hogy nem Ő vereti a gépnek

Lakótelepi Ladás hülyegyerek 2012.02.14. 17:20:43

@PeDro: Közel F1-es időket? :D Azért gondold már végig mit beszélsz! :)
Én elhiszem, hogy gyorsak, de ez kb. egy kupás Swift szintje, nem egy F1-es autóé, dzsízösz.

amatőr 2012.02.14. 17:31:07

@ZYLO: Csakugyan bármivel lehet versenyezni. A kamionverseny még egy teljesen konzervatív dolog ehhez képest:
www.youtube.com/watch?v=aPBdWC8cUd0

Igen... kombájnnal is lehet :)

alien576 2012.02.14. 17:39:35

@amatőr: ezek pont annyira kombájnok, mint ez iskolabusz:
www.youtube.com/watch?v=3yTIHXzj5uE

"kozel F1-es idoket mentek a jobbak"
igen. a boxutcában...

korosla 2012.02.14. 17:41:23

Mennyivel mehettek ezek a kamionok? 0.30- nál beszartam volna konkrétan a pályamunkások helyében. Jó lehet hogy sok volt köztük,de videón nem így jött le.

Ja és egyébként kiba..túl mennék vele egyet persze csakis utasként.

B.GY. 2012.02.14. 17:53:58

Keresztapám régen a billencs Rábával is így ment,főleg mikor svarcba vitte a sódert:)

rsg 2012.02.14. 18:05:21

Hol van innen a magyar fiú,akit a MAN igazolt le?

V12 Power 2012.02.14. 18:14:14

@korosla: Szerintem konkrétan be is szartak azok a "pályamunkások"!:-)
Régen fenn van ez a videó, az előző gépemen nekem is bent volt a kedvencek között. Meg van a maguk bája, na. Irtóra kipróbálnám. Pár éve az egyik tereprali versenyen (asszem az első Hungarian Baja-n) a szervező X5-jével előző nap bejártuk a pályát. Volt egy rettentő szűk derékszögű kanyar, mondtam a srácnak, hogy kíváncsi vagyok, a versenykamionok hogy fognak itt elmenni, kizárt, hogy itt elférjenek. Másnap direkt oda álltam nézőnek. A mai napig nem felejtem el, amikor Bekx megérkezett bő 80-90-es tempóval a féktávon, lapjára fordította a 9tonnás kamionját, és porkeresztben tempóból elfordult úgy, hogy 2-3méter magasra csapta fel a sárrögöket maga mögött! Ááááááááááááhhhhhhh, de szép volt... Ja, és aznap több versenyautót is megvert, nem csak a kamionokat.(Másnap sajna felborult)

megint 2012.02.14. 18:28:00

Brutálisak ezek a dögök, kicsit csodálkozom, hogy Svájcban ilyet rendeznek, ott lassan már autóval sem engednek közlekedni

ladislaus65 2012.02.14. 20:34:53

1988-89 ben lehetett,amikor a Hungaroringen láttam a hasonló gépcsodák akkori klasszisait,többek között ruszkikat Kamazzal.Megjegyzem simán felvették a versenyt a Volvőkkal,Skaniákkal,MAN-okkal.Remek verseny volt,azóta is sokszor eszembe jut.Akkor tudatosult bennem,hogy ilyeneket akarok vezetni/persze a polgári életben.Robogtam is velük,közel 15 évet európa útjain.

VipeR-T 2012.02.14. 20:37:13

@rsg: Norbit nem az MAN igazolta le, hanem az OXXO Racing, ahol van szerencsém dolgozni. Ez egy privát csapat, MAN támogatással. Az EB-n indulunk, nem svájci hegyi felfutókon, mindent lehet kategóriában. Kb. ezért. :)

fogash 2012.02.14. 20:40:18

@PeDro: persze, F1 időket, mi? 160kmh korlátozással, szériából átépített autókkal. Az első évben, amikor itt megjelentek, akkor még volt, aki fuvarban jött, meg akadt bogis (felhúzható harmadik tengelyű) vörsönyautó is. Aztán az utolsó évben már profi autók voltak, csak a magyar átok it is bejött: nekünk nem volt elég az a technika, amivel Steve Parrish világbajnok tudott lenni, ezért belekotortunk Krasznai autójába. A merci meg rájött, aztán kibaszta, mint macskát szarni. Azóta csak önerőből küzdenek páran, pedig az ott akkor világbajnok-szintű technika és háttér volt.

Az oxxo-s fiú ügyes, de távolról sem egy MAN gyári csapat.

A Bösinger-féle MAN (itt a videőn) meg nem is európai szabványos, hallani rajta, hogy automata, meg egész máshogy szól, szét van fújva. Inkább egy délamerikás VW-traktorra hajaz...

Index Elek 2012.02.14. 20:46:54

Nagyon elcsodálkoztam, hogy Svájcban van ilyen verseny. Bennem az a kép élt (lehet hibásan), hogy Svájc nem egy kimondottan autóbarát ország. Ha ilyen versenyek vannak akkor "korrodálom a nézeteimet".

Az operatőr a külső íven már-már a szent őrület szintjén mozog. Jó jelenet amikor beszitál a teherautó a faluban az S-kanyarnál és az operatőr tesz egy tétova lépést a biztonság felé (?), aztán inkább marad és veszi tovább. Igazi mártír.

A lapos versenyautó alighanem befonta a szemöldökét a kamion mögött, előzni talán nem olyan könnyű szerpentinen.

Jó videó, csak így tovább.

Üdv!

ommm 2012.02.14. 21:00:26

@VipeR-T: Azért mielőtt nagyon leszólnád, Bösiger sem jellemzően hegymenő, ha jól tudom. És ez minden, csak nem egy faluvégi hegyiverseny, jó eséllyel persze csak amolyan bemutató volt ez, de semmiképp nem szólnám le, főleg úgy nem, hogy az európai sorozattól is van keményebb. (Bár látványosnak és hajmeresztőnek tökéletes az is.)

Abfangjaeger 2012.02.14. 21:36:14

A szegény PeDrot okosan leszólóknak ajánlom a bevezetőben jelzett cikket. A lustábbjának kimásoltam a belőle a lényeget: "Mára már 160 km/órára limitálták a sebességüket biztonsági okokból. Brazíliában, oválpályán nincs sebességlimit, ott 240-250 a tempó. 2004-ben a cseh David Vrsecky Dubaiban 281,723 km/órás rekordot futott. Ezek a számok ugyan autós szemmel nézve nem meghökkentőek, de a 8 (igen, NYOLC) másodperces 0–160 azért elég maradandó emlék lehet."

Matenak · http://csipszerelde.hu 2012.02.14. 22:10:25

Ez egy akkora ökörség... Úthengerverseny nincs? Esetleg éjszakai illegális billencs drift?

1kutya 2012.02.14. 22:24:38

@Matenak: "Úthengerverseny nincs?" szerintem van, mintahogy traktorversenyek is vannak.

@fogash: "Az oxxo-s fiú ügyes, de távolról sem egy MAN gyári csapat." azért összehozott pár pontot, meg dobogót és megfejelte egy futamgyőzelemmel. a gyári rönők és man-ok között ez nem kis teljesítmény volt.

Rocko- 2012.02.14. 23:00:04

"Mert ha ezeket odateszik, akkor ezek oda vannak téve"
hjah.
mondjuk valahol irracionális, hogy egy orrnehéz, bivalyerős, RWD, hátsó tengelyen terheletlen géppel, 1-es CW értékű géppel versenyeznek. és ettől szép.

VipeR-T 2012.02.14. 23:16:53

@ommm: Távolról sem leszólni akartam. Csak arra utaltam, hogy a technikai előírások egész mások az EB-n, mint ebben a kategóriában, ahol a 13 literes turbodiesel truckot utoléri a leginkább LeMans prototípusra hasonlító autó. Gondolom itt azért nyitottabban a kategóriák. Emiatt sportértéke nem igazán lenne az itteni kamionos szereplésünknek, nincs mivel összehasonlítani a dolgot, viccnek meg kicsit költséges lenne nekünk, hogy ide kilátogassunk. Csak rsg kérdésére megindokoltam, hogy miért nem szerepeltetjük itt az autónkat.
A kamion EB meg eléggé eltér pl. a Super Race Truckokoktól, azt akár valóban keményebbnek is nevezhetjük, pl a sebességhatár hiánya miatt is. Más sztori. Szerintem kb úgy viszonyul mint a WTCC a V8 Supercars-hoz.

hofi601 2012.02.14. 23:17:15

@ommm: Veszprém volt, ha nem tévedek, és valóban pályabejárás. A pilóta nevében nem vagyok biztos, de talán Németh György és megintcsak talán ózdi illetőségő. A navigátor Kiss Ági ebben biztos vagyok. A pilóta volt hülye, ez egyértelmű, ráadásul pont ez a rész eleve egy sima etap lett volna, nem is gyors.

Adamfark 2012.02.15. 08:48:22

Az ugye senkinek nem jött le, hogyha ezek közül a kamionok közül csak 1 is elszabadul, és történetesen a falus részen (mert látni, hogy mennek házak között is) akkor abból a házból, amit eltalál maximum építési törmelék marad. És a benne éppen a délutáni Isaurát néző svejci nyuggerből?
NOOORMÁLIS?
Miért kell ezeket a szarokat kivinni közútra? OK, hogy nincs forgalom, de egy alig 1,5 kamionnyi szélességű hegyi szerpentinen 1-etlen hiba is elég a tömegkatasztrófához.
Ezek itt nem szarral gurigáznak.
Lehet valaki akármekkora "ősmájer", ha a technika megadja magát, akkor egy ilyenben utazni (!!!) nem egy életbiztosítás.

fogash 2012.02.15. 08:49:14

@1kutya: "azért összehozott pár pontot, meg dobogót" Ezért írtam, hogy ÜGYES, de egy gyári csapattól anyagiakban, szervizháttérben, fejlesztésben is komolyan le van maradva. Mivel így is ott van és számolni kell vele, gondold el mire vihetné ha gyári autóban ülne.

@Rocko-: "irracionális, hogy egy orrnehéz, bivalyerős, RWD, hátsó tengelyen terheletlen géppel, 1-es CW értékű géppel versenyeznek"

Michelisz Norbi BMW-jétől csak a légellenállása különbözik. Mindkettő egy 50-50%ra súlyozott, bivalyerős RWD versenyautó. A versenykamionban a motor be van tolva majdnem félútra az első és a hátsó tengely közé, ráadásul le is van engedve, épp csak nem ér földet az olajteknő. Egy ilyen versenykamion ott hordja a motorját, ahol egy F1-es autó: hossztengelyen középen.

Ami nonszensszé teszi, az a hattonnás tömeg, mert hiába van ugyanannyi lóerő és négyszer annyi nyomaték, mint egy F1-autóban, a tízszeres tömeget megfogni, bekanyarítani sajnos csak a fizika törvényeit betartva lehet. A tömeg tehetetlenségét pedig még nem tudjuk befolyásolni.

@Abfangjaeger: a 160kmh az európai kamionversenyeken a kezdetektől fogva megvolt/van!

Dixhorn 2012.02.15. 08:52:28

Hatalmas faszságok a kamionversenyek meg a hasonlók. Nascar, forma 1 is. Egy tetves forma 1-es kocsi állítólag(nem tudom alátámasztani) annyi oxigént használ el egy verseny alatt, amit egy normál kocsi egy év alatt. Nem vagyok ennyire környezetbuzi,de mennyi verseny van már a világon, mennyi autóval? És akkor minket basznak meg ha a tetű pestre bemegyünk fekete meg piros plakettal?
Vicc.

Shadowbull 2012.02.15. 08:57:58

@Dixhorn: "Egy tetves forma 1-es kocsi állítólag(nem tudom alátámasztani) annyi oxigént használ el egy verseny alatt, amit egy normál kocsi egy év alatt. "

Akkor szedd gyorsabban a levegot mert elfogy a zoxigen!

sb

Szkotti 2012.02.15. 09:09:41

@fogash: "Abfangjaeger: a 160kmh az európai kamionversenyeken a kezdetektől fogva megvolt/van! "

Ez így van, határozottan emlékszem erre, hogy a hangosbemondó folyamatosan mondogatta az első HRingi versenyen (amit gyerekfejjel, tátott szájjal néztem végig).

Dixhorn 2012.02.15. 09:13:29

@Shadowbull:

ez most vicc akart lenni vagy irónia?Mindkettőnek elég gyenge volt.

Rocko- 2012.02.15. 09:22:13

@fogash: "Mindkettő egy 50-50%ra súlyozott"
ez kifejted hogyan? számomra hihetelen dolog, de meggyőzhető vagyok. :)

@Dixhorn: miért, csak te írhatsz vicceket?
de tessék itt van, nekedvaló: totalcar.hu/magazin/kozelet/szallopor/

neszkár 2012.02.15. 09:22:37

@Index Elek: Svácban csak ilyen verseny van, mert az ötvenes évekbeli Le Mans.i tragédia után betiltották a versenyeket. Aztán ez mára feledésbe merült de versenypálya azóta sincs ott. Viszont haknizni elhívnak bárkit.

Dixhorn 2012.02.15. 09:29:48

@Rocko-:

nem írtam viccet.
Shadow okosabb mint te, ő ezt már fejből löki.

Szkotti 2012.02.15. 09:50:49

@Dixhorn: De ha 1500km-nél messzebbre utazol, azért repülővel mész, nemde?
Egy utasszállító mennyi levegőt használ el (és mennyi üzemanyagot)egy 2 órás út alatt?
A tehenek meg metánt finganak.

Jézusom.

Szkotti 2012.02.15. 09:52:53

@Rocko-: Írta, hogy hogyan. A versenyre épített kamionok motorja középen van, nem a fülke alatt.

Dixhorn 2012.02.15. 10:04:33

@Szkotti:

De az mondjuk azt , hogy hasznos..vagy szükséges..

Míg egy ilyen szaros verseny, hát nem annyira.

Nem azt mondom , hogy ne legyen semmilyen autóverseny, de azért kicsit sok faszság van, ha jobban megnézzük.

Jézusom.

McK (törölt) 2012.02.15. 10:05:51

@hofi601: Nem,nem etap volt,hanem sima verseny ELŐTTI pályabejárás..

McK (törölt) 2012.02.15. 10:07:43

@Dixhorn: Te vagy vicc..
Ezek a versenyek több millió embernek jelentenek szórakozást, a te kocsikázásod pedig rajtad kívül senkinek.
Szar arány,nem?

McK (törölt) 2012.02.15. 10:12:26

@hofi601: bocs,rosszul értelmeztem az írottakat. Igazad van.

Dixhorn 2012.02.15. 10:25:51

@McK:

Meggyőztél, teljesen.

Szkotti 2012.02.15. 10:31:25

@Dixhorn: Hát, pedig nekem az jött le, hogy szerinted ne legyen autóverseny.
Szerinted az a fölösleges, szerintem meg a foci (bár az közvetlenül valóban nem rongálja a környezetet, csak közvetve).
Szerencsére egyikünk véleményére se hallgatnak.
A másik, meg hogy mindig az arányokkal vagyunk bajban. Számol,juk már össze, hogy ha egy mezőny F1 autó (pl. 20db) egy évben (pl.) 20 hétvégén versenyez, akkor az kb.1200 autó éves levegőigényét emészti fel. Mekkora szám, te jó ég.
Mondjuk én ebbe nem számoltam bele a WTCC, a MotoGP, a ralivébé, és a kombájnderbik levegőigényét, ami kb. mondjuk még 1000 szgk fogyasztását teszik ki. Amit egyébként valahol, valaki, egy erőmű vastagabb gázfröccsével amúgy is elpipál fölöslegesen, csak nem tudsz róla.
Messzire vezet ez a sötétzöld felfogás, és erősen offtopic, de amikor Mexikóban jártam, akkor azt mondtam magamban, hogy "na mennyen mindenki a picsába". Mert itt a környezettudatos százmilliós Európában mindenki a downsizinget zengi, meg pötyögünk az 1.2-es TFSI fosományokban, addig odaát _mindenki_ böhöm benzinzabáló monstrumokkal közlekedik, és sírnak, hogy akkori áron (4 éve) 140Ft/liter a drága üzemanyag.
És akkor még nem is voltam Ázsiában, hogy lássam, ott mi megy "környezetvédelem" címszó alatt.
Szóval jó, hogy vannak harcos zöldek, de átkéne kelni a nagy vizeken túlra is, terjeszteni az igét, mert a lakosság 10-15%-ának beetetése nem menti meg a sárgolyót.

Dixhorn 2012.02.15. 10:51:55

@Szkotti:

Na igen, ez már korrekt volt. :)

A focit én is utálom mint a szart.

Sajnos a gyárak is kellenek és tudom , hogy azok pöfékelnek el a legtöbbet.

Mondjuk ez a downsizing tényleg elég paradoxon az ottaniakhoz képest.

"Szóval jó, hogy vannak harcos zöldek, de átkéne kelni a nagy vizeken túlra is, terjeszteni az igét, mert a lakosság 10-15%-ának beetetése nem menti meg a sárgolyót."

Ez pedig a legjobb.

Csendben azért megjegyzem én is járok top fuel versenyekre külföldre.
Csak ez a kamion faszság verte le a biztosítékot egy pillanatra, miközben a pórnépet meg szopatják ilyen zöldkártya meg hasonló faszságokkal.

Szkotti 2012.02.15. 11:04:02

@Dixhorn: Nalátod, akkor csipu, mert egy top fuel semennyivel nem kisebb fasság, mint egy race truck.

Az erőforrások pazarlását meg ne egy élvezeti értékkel bíró videó posztjában emlegessük, egy autós blogon. Nem leszünk népszerűek vele.

písz.

fogash 2012.02.15. 12:06:10

@Dixhorn: azt akarta finoman körülírni, hogy ha rühelled az autókat, akkor olvass gasztroblogokat, vagy fejts sudokut, ne ide fröcsögj.

"Csendben azért megjegyzem én is járok top fuel versenyekre külföldre. Csak ez a kamion faszság"
a top fuel sokkal nagyobb faszság. Bazmeg, 5 másodperc a verseny, aztán ellőnek 80 liter üzemanyagot. Annyival a kamion negyed órán keresztül megy fel a hegyre, szórakoztatja a népeet.

@Rocko-: >>"Mindkettő egy 50-50%ra súlyozott"
ez kifejted hogyan?<<

ott volt 2 sorral lejjebb: a versenykamion motorja be van eresztve az alvázba, nagyjából az első és a hátsó tengely között félútra. Van mögötte egy nehéz váltó, egy igen rövid kardán, aztán hátul egy nagy nehéz merev híd. Az első tengely vonalában meg csak a kiürített kabin, aminek súlya elhanyagolható a többihez képest, így simán 50-50% a két tengely közötti súlyeloszlás, akárcsak egy pályára épült 3as BMW-ben, ami az aksiját is a csomagtartóban hordja, meg esetleg a kardán hajtja a generátorát, hogy az is hátul lehessen.

Dixhorn 2012.02.15. 12:16:17

@fogash: neked, ha jól emlékszem nem osztott senki lapot.

De remélem , most jól érzed magad, hogy még te is jól megmondtad, holott a téma már lezárult.

Igen, finoman és jól körül is írta, ami neked semmilyen formában nem sikerült.Főleg mert szó sem volt arról , hogy rühellem...

Rocko- 2012.02.15. 13:08:17

@Dixhorn: igazad van, nem viccert írtél baromságot.
csak mi röhögünk rajtad. ;)

@Szkotti: @fogash: tehát akkor a fülke nem dob annyit pluszban, hogy orrnehéz legyen a gép?
oké, értve.

Dixhorn 2012.02.15. 13:31:04

@Rocko-: Ha neked úgy jó, nekem mindegy. :)

Szkotti 2012.02.15. 15:08:08

@Rocko-: A videóban is látszik: a fülke mögött kezdődik a motor, utána van ugye még egy váltó, és a hátsóhíd se egy pille darab. Ezekkel szemben az első tengely fölött van egy szénné könnyített lemezbódé, meg a driver.
Szerinted?

debrejo 2012.02.15. 16:12:12

szép meg jó ez a kamionos csapatás, de sok értelmét akkor sem látom. Kamion. Nem versenyezni tervezték.

Rocko- 2012.02.15. 16:17:58

@Szkotti: nem tudom, ezért kérdem. ;)
de mondom: értem. (irónia nélkül, ha azt találtál benne.)

fogash 2012.02.15. 16:23:39

@Dixhorn: "neked, ha jól emlékszem nem osztott senki lapot"

ez meg egy nyilvános fórum, ami azért nyilvános, mert mindenki hozzászólhat. És ezzel a mondattal "Hatalmas faszságok a kamionversenyek meg a hasonlók. Nascar, forma 1 is. Egy tetves forma 1-es kocsi..." egyrészt nekem is beszóltál (mert én érdekesnek tartom a kamionversenyt is meg a nascart is), úgyhogy azt hiszem, igenis nekem is osztottak lapot ebben a társalgásban. És bocsánat, hogy csak délben olvastam a 9 órakor írt hozzászólásodat, ezért hozzászólni is csak akkor tudtam.

Másfelől az én szövegértési képességeim szerint azt mondtad, hogy rühelled, hiába is tagadod később (12:16). Ráadásul nem csak én értettem így a böffenésed.

Dixhorn 2012.02.15. 16:37:32

@fogash:

Akkor tévedtem, beláttam. :)

Holnap reggel 9-ig fogod ezt habzó szájjal osztani? Vagy túl tudsz lépni még ebben az életben ezen az óriási sérelmen ami ért téged?
süti beállítások módosítása