Beszakadt a Balaton jege a Hummerek alatt (Updated!)

  2012. február 07. - baowah Címkék: balaton hummer

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kell autót rajzolni!
2013-06-07 14:29:49

Mindannyian rajzoltunk már autót, legalább egyszer, a normális gyerekek többször is. De ilyen

Nem heroin, cukor
2013-05-19 08:53:02

Plakátként is kitenném! Egy Yamaha X-max 400 tesztje miatt péntek este ronggyá áztam Milánóban , így

Én nem is akartam autót venni!
2013-02-03 07:48:21

„Ha az iparban, mezőgazdaságban, illetve közigazgatásban végzett, felelősségteljes tevékenységünk mellett

Én is eladtam a legjobb autómat
2013-01-13 07:56:23

Mihályfán az út szélén Én is eladtam a legjobb autómat – úgy tűnik, ez most kezd rossz szokássá

Egykori kollégám mondása, „hogy csak a káröröm az igazi öröm, mert nincs benne irigység.” Ennek ellenére nem szép dolog, még ha nehéz is önuralmat gyakorolva tárgyilagosan szemlélni azt, hogy valaki Hummerrel megy a balatonakarattyai jégre és az beszakad alatta

A képet olvasónk küldte, köszönjük!

További képek a Porthole jóvoltából itt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1004074894

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Balatoni Hummer zajlás 2012.02.08. 12:11:50

Már a Piramis is énekelte: „Tél volt, hó esett úsznak a Hummerek.. ”

Trackback: Hummerek 2012.02.07. 14:58:59

A nap szenzációja: két Hummer a Balaton jegében. Ettől zeng az egész Facebook. Helló mi? - Fotó: porthole.hu; forrás: index.hu Feltenném ezügyben aggasztó kérdéseimet:Miért kell Hummerrel, vagy egyáltalán kocsival a Balatonba menni? Nyáron ab...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luighi 2012.02.07. 22:03:19

Idehaza kiszáradt sóstó nincs, reménykedtek hogy a jeges tófelszín is megfelel majd. Csak azt bánom hogy nem fagy be a "Balcsi" gyakrabban... Had hulljon a férgese ;-)

(Elsőre meg mocsok módon az jutott eszembe, hogy a Winkler lecserélné és tesztelte az új "tehenet" :-D)

sovesztomesz 2012.02.07. 22:34:50

Egy Hummer amcsiban 100ezer dolcsi körül van. Vaj' ki vesz minálunk ilyesmit? Mindegy, én sem halok ő éhen, meg Ők se, de ennyi ésszel rolls royce-szal is mehettek vóna...

2 ilyen batár áráér' már lehetne venni egy új bkv-busz-t , annak több köz-értelme volna!

Lacusru 2012.02.07. 22:44:50

@vomit: Király... a zene alatta pedig bearanyozta az estémet!
Köszönöm :-) utoljára a nu pogodi alatt hallottam ezt a "dalt"

Pierr Kardán 2012.02.07. 22:52:37

@vomit: Ami az elején elmegy, meg ami elsőnek, meg másodiknak (1:30 körül) bemegy a vízbe, az biztosan URAL 4320-as teherautó. Ami ott kínlódik az orrán azzal a bátor ujgur legénnyel, azt nem látom, hogy micsoda. Honnan látod, hogy az KRAZ?

Pierr Kardán 2012.02.07. 23:01:02

@Pierr Kardán: Onnan ismerem ezeket a teherautókat, hogy amikor másodszor voltam katona, akkor teherautó sofőrnek hívtak be. Alapvetően egy pontonos KRAZ volt a teherautóm, de mivel az alakulat csak kb. harmadáig volt feltöltve létszámmal, a technikát meg járatni kellett, ezért nagyon sokat vezettem ilyen URAL-t, meg ZIL-131-est, meg a régi csőrös ZIL-t is (lánykori nevén ZIL-157). Na, az volt az emberes autó, szervó nem volt benne :-))

Egyébként az összes közül a ZIL-131 volt a legjobb terepjáró képességű, azzal tényleg bármin át lehetett menni!

mojoking77 2012.02.07. 23:04:09

Gondolom sokan leirtak mar elottem (vagy legalabb is remelem):
-Igen, embereink hulye faszok voltak
-Igen, jelen esetben megszoptak
-Nem, az egadta vilagon semmi kozotok nincs hozza (a karoromot kiveve persze)
-Igen, a sok kis gerinctelen szar alak, aki nevtelenul orulnek mas bajanak (meg ha hulye is volt szerencsetlen), semmivel nem erdemelnek tobb szanalmat, mikor esetleg jovo heten arrol fognak nyavajogni, hogy "egy ilyen nagydarab kopasz kocsog letolt az utrol es meg szajba is vert". Ez van sracok, elvezzetek ki a lehetoseget, hogy most jol megmondhatjatok a nalatok nagyobbaknak, gazdagabbaknak, hogy mennyire utaljatok oket. Aztan huzzatok vissza dolgozni, az egesz napos internetezesbol nem lehet megelni...
Es kerlek benneteket, ne probaljatok megmagyarazni, teljesen felesleges. A szegenysegi bizonyitvany ott van az osszes kis majom mellett.
Mellesleg nekem is megvan roluk a velemenyem, de furcsa modon ebben nem szerepel az, hogy megerdemeltek, vagy, hogy meirt nem dogoltek bele....

M160 2012.02.07. 23:12:38

@vomit: Itt hívnám fel rá a figyelmet, hogy a videó második részében egy elég sebes sodrású patakon kelnek át, és nem egy tavon. Az első jelenetben meg egy "sima" úton halad a gép, csak van rajta "némi víz". Egyik sem azonos egy állóvíz alján lévő iszappal.
Részemről befejeztem, mert a pár száz órányi terep rutinnal a hátam mögött zöldfülű vagyok az ide írogató öreg rókák között.
Igen, ha ti mondjátok, akkor kijött volna az UAZ, vagy a KrAZ, vagy a BTR, vagy a BAE Alligator, vagy akár egy Suzuki SX4 is.

is 2012.02.07. 23:36:01

@M160: na, tudtuk, hogy hallgatni fogsz előbb-utóbb az okosabbakra :)

Kelci 2012.02.07. 23:40:49

Én azért köszönetet mondanék a két Hummeresnek, hogy feldobták a napomat :)

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.02.08. 00:20:14

Hát, ez nem jött be, fiúk. Gőzöm sincs, milyen vastagságú jég kellett volna ehhez a bulihoz, de talán segített volna, ha lapos kerékkel mentek rá.

Egyébként pedig szerencsétek volt, hogy nem olyan helyen szakadt be a jég, ahol kicsit mélyebb a víz, mert akkor sokkal nagyobb lehetett volna a baj.

Második születésnapotok volt ez, szerintem.

Furin 2012.02.08. 04:12:06

@mojoking77: sajnos én még kárörömöt sem érzek, csak szánalmat az ilyen emberek iránt, meg persze szomorú vagyok,hogy pl ezzel a pénzzel amit hummerre elvert, segíthetett volna mondjuk pár beteg gyereken. Na de hagyjuk a közhelyeket, természetesen én is jót röhögtem rajtuk:D
Amúgy gazdag sem vagyok, mégis úgy gondolom, hogy én jobban érzem magam a bőrömben mint ők, és ez nem a mostani esetük miatt van.
Tudod van egy régi mondás:"a pénz nem boldogít!!!"

Amúgy egy ilyen f*sz nem hiszem, hogy az útról le tudna tolni bárkit is, szerintem jobban félti annál a városi "terepjáró"-ját. Vett volna inkább egy igazit.....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.08. 06:59:34

Ezen besírtam a Híradóban is :D
Köszönjük a felső tízezer két jeles tagjának, hogy megmutatták, pont olyan gyökerek, amekkorának gondoljuk őket :D

A legjobb, hogy a yard még közölte is, hogy megvágják őket, mert éjjel nem lenne szbaad a jégre menni, _gépjárművel_ meg amúgy sem :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.08. 07:01:50

@mojoking77: A szegénységi bizonyítvány ott van, amikor az ilyen köcsögök, akik a képen láthatóak, rokkant helyen parkolnak, parasztkodnak, stb. Mert pénze van, tartása nincs.
Innentől kezdve magasról szarok rá, hogy nem szép dolog a káröröm. Ezt ők vívták ki maguknak, az a "réteg", amelyik hasonló viselkedést produkál nap mint nap.

kaizennorczi 2012.02.08. 07:02:17

A káröröm senkit nem emel ki abból az állapotból, hogy egy szerencsétlennek érezze magát.Pillanatnyilag jól eshet, de a lélek mélyén majd még nagyobb lúzernek érezzük magunkat.

épelme 2012.02.08. 07:09:57

Ezért áll így ez az ország ahogyan áll, mert ilyenekre költik el a jövedelmet még akkor is ha adózatlanul szerezte. Azután meg rosszul bánnak vele.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.08. 07:56:15

@kaizennorczi: Miért éreznénk?
Tahókat nem fogok sajnálni.
Attól meg nem fogom magam losernek érezni, mert nincs egy valag lóvém...

Nomante 2.0 2012.02.08. 08:06:23

hahahaha, igy jártak. 10 centis jég 3 tonnás kocsi 4 keréken elosztva... Fizikáról utoljára tutti csak a konditeremben hallott.

Roy 2012.02.08. 08:17:31

@Széltoló01: Akkor is röhögni fognak amikor a több tízezres bírságot kiszabják rájuk?
Néhány évre még a jogsijukat is bevonnám.

babo_ 2012.02.08. 08:44:16

@teflonfejűrém:
A tankban nem lehet hermetikusan lezárt, ugyanis egy idő után a olyan nagy lenne a nyomáskülönbség, hogy azt semmilyen szivattyú nem tudná benyomni az égéstérbe.
Emellett minden autó tankján kötelező a túlfolyó

Ezek figyelembevételével két lehetőség van:
1, a rés amin a víz befolyhatna a tank alján van -> ez elég komoly probléma lenne, ugyanis nyilván a gázolaj sűrűsége nagyobb mint a levegőé, emellett még a gravitáció is segítene neki, tehát az üzemanyag víz nélkül is kifolyna
2, A rés felül van. A képeken látszik, hogy amikor már közel van a parthoz, akkor is ellepi a víz a kerekeket. Nagy eséllyel 50-100m -rel beljebb legalább 10-20 cm-rel magasabb volt a vízszint. A Hummer tanksapkája közvetlenül a kerekek felett van, a túlfolyó cső pedig ez alatt. Ezért nagy valószínűséggel a túlfolyó cső a víz alatt volt. A túlfolyó csövön - gondolom egyetértsz vele - a víz befolyhat. A víz sűrűsége 0,999 l/kg, míg a gázolajé 0,88kg/l azaz a víz a sűrűbb. Ezért a víz elkezd szépen a tank alján összegyűlni, és kiszorítani a gázolajat. Ez egészen addig fog tartani, amíg a tank meg nem telik vízzel, és ekkor bizony a Balaton 200l gázolajjal lesz gazdagabb.

sacman 2012.02.08. 09:15:06

Nem vagyok irigy, elégedett vagyok a saját életemmel. Pont leszarom, hogy milyen autóval mentek jégre. Az, hogy ezt a fostalicskát választották az ízlésrendőrségre tartozik. Az attitűddel van a baj. Ezzel az "átmegyek a piroson/leállósávban tépek/úgy előzök, hogy a szembejövő a padkán végzi engem úgyis megvéd a nagy vas" stílussal. Remek példa volt a szombat este erre. A 20 centis hóval borított Hungária körúton mindenki tudott normálisan közlekedni, de volt de egy-lét terepjárós barom 80-90-nel tolta. Az összkerékhajtás lehet, hogy segít elindulni, gyorsan menni, de ha hirtelen meg kell állni vagy irányt váltani a 2 és fél tonna megbosszulja magát. Még egyszer, nem vagyok irigy, de remélem szénné büntetik őket

monyesz1 2012.02.08. 09:40:17

Gondolat annak kapcsán, hogyan került oda a második:
- Szomszéd, megdöglött a tehenem. A magáé még jól van?
- Persze, semmi baja!
- Akkor ide tudna jönni vele segíteni?
:-P

2012.02.08. 10:14:16

@Jamesblond: "14 évesen én is beszakadtam a halastóba a Simsonnal"

Szerintem a két eset között alapvető különbség az, hogy te valszeg nem kivagyiságból, feltűnési viszketegségből jártál simsonnal, és nem azért mentél vele jégre, hogy utána, mérhetetlen exhibicionista hajlamaidból kifolyólag, megoszd a világgal mekkora király vagy. Akartál egy jót veretni a jégen, ~90 kilós motor, plusz pilótája, amúgy sem tűnik eleve lehetetlen hamvában holt ötletnek a jégmotorozáshoz. Amit csináltál saját szórakoztatásodra tetted, de kudarcba (vagy röhögésbe) fulladt. Nem biztos hogy káröröm volt a nézők arcán, lehet én is mosolyogtam volna, pedig tőlem távol van a káröröm. De ilyen burzsujokkal, nem tudok együttérző lenni.

kkkchris 2012.02.08. 10:25:02

@sacman: ott a pont, én a váci úton toltam és teljesen igaz amit mondasz - hátsókerekes, kipörgésgátló szinte folyamatosan jelzett 3asban pedig nem egy erőgép a verdám.. (105LE). Sávban úgy érzi az ember lehet menni picit de ha váltani kell és rámegy a köztes hóra az is nagyon meg tudja bosszulni magát.

kkkchris 2012.02.08. 10:26:44

@Jankove: főleg hogy folyamatosan az megy a hírekben hogy hány cm a jég és az mekkora súlyt bír el. korizni nekik elég lenne 1cm vastag jég is?

macmester 2012.02.08. 10:36:26

Hummer akkor H1 csak H1, tetőig be/kivezetett csővel...
az kicsörlőzte volna magát...

ezek a gépkocsinak álcázott fukszok fosok...

macmester 2012.02.08. 10:39:24

@kkkchris: kölyökkoromba, a halastavon lazán átment az IFA...
igaz volt vagy 30 cm jég :)

kkkchris 2012.02.08. 10:42:44

@macmester: :) kérdés: miért mondják hogy leeresztett gumival kell menni a jégen? kisebb ütéseket kap a jég? volt aki mondott ilyen okosságot hogy ezek a jég alatt lévő vízben hullámokat gerjesztenek ami repesztő hatású.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.02.08. 11:04:15

Ez jó volt!
Én 16 évesen azért mentem motorral a jégre (biciklivel meg kb. 10 évesen), mert az ügyességemet akartam fejleszteni. Nem volt ott senki, nem villogásból. Igaz a parttól 2-3m beljebb se mentem, pont ugyanolyan jég volt a szélén is ami nekem kellett.

babo_ 2012.02.08. 11:19:52

@kkkchris: Nem. Ha leereszted a gumit, akkor laposabb lesz a kerék. Ha laposabb, akkor ezért jobban rányomódik a felületre, azaz nagyobb felületen fekszik fel az autó. Mivel a tömeg nem változik, viszont a felület nő, ezért a jégre ható nyomás csökken (P=m/A).

Medgar 2012.02.08. 11:20:07

@Jamesblond: A hülye amerikaiaknál a hasonló "vállalkozót" úgy sggbe rakja az adóhivatal, hogy az unokája sem tud leülni....

travelnyuszi 2012.02.08. 11:34:07

Engem ez az egész a pár évvel ezelőtti M1-M7 kivezetőn történt Lamborghini-Porsche versenyre emlékeztet. Gazdag vagyok, drága (ebben az esetben nagy...) autóm van, szlovák rendszámom van, nekem mindent lehet, velem még a természet sem mer kötekedni. Én 2006-ban jártam egy hónapig H2-es Hummer-ral, egy biztonságtechnikai cégnél ezt kaptam céges autónak. Annyira kellemetlenül soha nem éreztem magam, mint abban az autóban. Használhatatlan, és csak és kizárólag ellenszenvet szül. Nem mondom, hogy sajnálom őket, remélem minél jobban kijönnek a dologból, és azt is remélem hogy sok ilyen feltűnően a világra szaró ember elgondolkodik.

ésmégis 2012.02.08. 11:46:02

www.facebook.com/profile.php?id=100000641212271&sk=wall

Hát a kommenteket látva nem gondolkodott el semmin. Azaz de! Vékony volt a jég, meg a horgászok... Úgyhogy jöhetnek az újabb kreatív ötletek.

A helyesírása illik abba a képbe, amit autójával mutat.

Ameddig a média is csak egy vicces történetnek állítja be, addig teheti is.
Környezetvédelmi bírság, NAV? Vajon ezeket miért nem feszegetik?

Kaszáspók 2012.02.08. 12:18:51

@vmaast: Lehet hogy én a 39 évemmel már öreg vagyok, de ebből a "Ferkából" meg "hahuból" semmit nem értek...

vmaast 2012.02.08. 12:25:40

@Kaszáspók: Hehe...Ne csüggedj, én is 40 évesen tanultam ;-). Ferrari, és Használtauto.hu.

tede 2012.02.08. 12:35:36

Néztem, használtan már 4 milliótól lehet kapni hummer-t. Nem akkor durranás ez.
Remélem a szlovák rendszámért még előszedik a tulajt.

moslekzabalo.il 2012.02.08. 12:39:19

@dr. Bubó:

"a TEK gyakorlatozott a Duna jegi koronázás előtt...

Lehet.De szerintem inkabb a jeg hatan valo eldegelest gyakorolhatjak ami a magyar nepre var mert a telhetetlen,magukat mindig is halara zabalni kivano balliberalis tolvajok nem birva az uzsoras es kapzsi verukkel,a banki szipolyozason es az eddig elrabolt es szetprivatizalt javainkon kivul meg a maradekot is vinnek:

www.youtube.com/watch?v=piXepFQO7-I

Medgar 2012.02.08. 12:39:50

@Shopping: Azt tudod, hogy hülyeséget beszélsz?

moslekzabalo.il 2012.02.08. 12:44:32

@dr. Bubó:

"a TEK gyakorlatozott a Duna jegi koronázás előtt...

Lehethogy tenyleg TEK gyakorlat.Es akkor nagy valoszinuseggel inkabb a jeg hatan valo eldegelest gyakorolhattak ami a magyar nepre var mert a telhetetlen,magukat mindig is halara zabalni kivano balliberalis tolvajok nem birva az uzsoras es kapzsi verukkel,a banki szipolyozason es az eddig elrabolt es szetprivatizalt javainkon kivul meg a maradekot is vinnek:

www.youtube.com/watch?v=piXepFQO7-I

Kalmár 2012.02.08. 13:26:48

www.youtube.com/watch?v=JkotM544iTQ&feature=related

Na így kell ezt. A Hummer színházi terepjáró. Az tóban, az Ural mutat utat .

Közbiztonság Szilárd 2012.02.08. 13:39:46

@mojoking77:
Remélem, majd egy ilyen agyatlan "országút királya" barom letol valahol az útról, és a kórházban talán átgondolod még egyszer.

@M160:
Hát igen, a nagy öreg, aki megmondja... Persze egyetlen érve, hogy ő több száz órát terepezett.
Ilyenekből mindig hiány van.
Gondolom, BTR-rel is terepeztél...

@Roy:
Hát a tízezres bírságtól valószínűleg tényleg röhögni fognak. Kb. egy ebédjük többe van.
Bírságot a kocsi értékétől függően kéne kiszabni. Minden szabálysértésre.

@kkkchris:
Leeresztett gumi = nagyobb felület, amin a tömeg eloszlik.

Pécsi bölcsész 2012.02.08. 14:09:54

szerintem kijött volna lábon.
de egy kraz is.

trollmágnes 2012.02.08. 14:28:29

H1:jég alatt akart halászni, véletlen valamelyik nap Jókait olvastatott fel magának. Abból két dolog maradt meg nála: a halászat jó biznisz télen a bodzázás helyett, az Aranyemberből leragadt az Arany-nál.
H2:segíteni jött ( hozta kötetet magával, hogy valójában hogyis kell jég alatt halászni), majd hevesen szolidarított a cimborának.

Az Autodoktornál majd biztos jelentkeznek:
" Kedves Autodoktor! Van egy ismerősöm, szegénynek beázott az autója..."stb...

GRX 2012.02.08. 14:33:01

@Jamesblond: Látom megkerested a Frappáns Visszavágások Manóját az erdőben, kár, hogy számodra ilyen szar dumája maradt csak.
Szerintem a személyeskedés azzal kezdődik, hogy idejön valaki osztani az észt és leirigyezi azt, aki merészeli kiröhögni az ilyen hipertulok környezetszennyező ősköcsögöket.
Ha ezek után valaki még bevallja, hogy korábban ugyanilyen idióta volt, bár csak Simsonra futotta neki Hummer helyett, az ne várjon virágcsokrot. Sebaj, megpróbáltad, elbasztad, van ez így, további jó trollkodást...

Moan 2012.02.08. 14:53:23

Sosem értettem a Hummeres makikat. Ha én egy gazdag pöcs lennék, akkor a vezetési élmény miatt vennék egy igazi terepjárót. Egy olyat ami nem csak arra jó, hogy utáljon a többi autós, hanem mondjuk tényleg bírja a terepet. Ha meg csak azt akarnám, hogy gazdag pöcsként valami oltári nagy autóban pöffeszkedjek, akkor meg vennék egy olyan luxusbuszt, hogy abban tuti a föld és mindenek felett repülve érezzem magam. Semmi hang, full kényelem.
Ennek a Hummernek egyáltalán nem látom semmi értelmét. Városba mint egy nyúzott mamut...terepen mókuspuki, országúton meg olyan mint egy bazalttömb. :)
A mellékelt ábra szerint a gamerek sem tudták mire való, csak volt nekik olyanjuk. :))))
- He...Jocó he...Nemkéne-e kipróbálni a kézifékest azon a nagy sima placcon? A bót parkolójába nincs elég hely ehhez. Mennyünk mán le. Elbírjajaz, elbírja... mint a fecske a tököt.

3F2k5s 2012.02.08. 15:00:37

mé' nem fulladt bele az a két szardarab ://

dolgozni kék 2012.02.08. 15:12:34

a leeresztett gumi nem sokat változtatott volna azon a tényen, hogy a 12 centis jég beszakad 3500 kg alatt..

ohrana 2012.02.08. 15:18:11

Ne bántsátok őket.
Szegényeknek a rokikártyájuk is elázott.

ohrana 2012.02.08. 15:23:35

@dolgozni kék:
De igen. Pl. a tűzoltók, mentésben jártasak azt ajánlják, ha beszakad valaki alatt a jég, akkor ne menjünk be érte (se gyalog, se Mummerral), hanem ha muszáj, hason kúszva, kötéllel biztosítva. Jó még a létra, lefektetve, és azon előrearaszolni, de egy nagy deszka, palló is.
Ha a felületet kétszer akkorára növeled, a nyomás a felére csökken. (Persze van olyan is a jégnél, ahogy a födémeknél is, hogy mekkora felület mennyivel terhelhető, de alapvetően ha nagy felületre osztod el a tömeget, akkor jó lesz.)

prérikutya 2012.02.08. 15:46:32

Kíváncsi vagyok mikor kerülnek fel a használtautóra, mint sérülésmentes Balatonban, izé, garázsban tartott autó...:-)))

szőke nő 2012.02.08. 16:18:27

Nagyon remélem, a NAV utána néz,hogy miből vették a hummelt.
Lehetséges,hogy közalkalmazotti fizetésből?
Egyébként minél kevesebb a tulajdonos IQ-ja,annál nagyobb kocsival feltűnősködik. Hát valahol kompenzálni kell.....

prérikutya 2012.02.08. 16:40:16

@szőke nő: De ha nem, akkor remélem valaki jelzi nekik...:-))

_ng_ 2012.02.08. 17:02:48

Mi volt a hummeres utolsó mondata?
Figyejjémá, hummerek átmenni!

robertocrack 2012.02.08. 17:15:25

-Fater!Menjünk a tóra kocsiva!
-Mé?
_Há mer!!!!

gpt32 2012.02.08. 17:25:53

A tegnap itt posztolt facebookos és képfeltöltés.hu-s oldalak jó része mára eltűnt. Ki érti ezt?

AutosVilli 2012.02.08. 17:41:17

Valaki feljelentette ezeket már környezet szennyezésért?

political ideology 2012.02.08. 17:47:05

Szánalmas...mindent elmond a srácok agyi állapotáról...ott kezdődik hogy Hummer..tippikus olcsó, szarul összerakott amerikai trágyadomb...lassú háromtonnás fos..mindenre alkalmatlan...terepre, városban, pályán.
A statisztikák szerint is a legnagyobb tirpák a hummer tulaj.(totalcar.hu n olvastam)
+ a Szlovák rendszám csak egy bónusz...hab a tortán. :DD

chr 2012.02.08. 18:08:56

Kopasz áll a befagyott tó előtt és vakargatja a fejét
- Hámerre mennyek most?

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.02.08. 18:30:36

@aeroller: "Ma este mennek majd hajóval az M7-re."
Nagyon jót nevettem a beírásodon, s elképzeltem ezt a két fazont hajóval az M7-en. :D

kinney 2012.02.08. 18:32:33

mire fel ez a nagy irigység / rosszindulat?

őszintén: ki az, aki nem csinált még valami hasonló baromságot? pl. túl gyorsan korizott, gördeszkázott, síelt stb., netalán saját hibából balesetet okozott?

mert az, hogy egy pár idióta kiment autókázni a jégre max. saját biztonságukat kockáztatva, szvsz nem kellene, hogy ekkora indulatokat váltson ki. főleg úgy, hogy másnak nem okoztak kárt.

bár az is igaz, hogy a kommentek jelentős része nem magával az eseménnyel foglalkozik, hanem a hummereken meg a szlovák rendszámon kesereg, mintha kb. úgy, mint egy gyerek, aki még nem látott ilyet.

komolyan, mintha tömeggyilkosok lennének. lövésem sincs, hogy kik ezek a hummeresek - és gondolom a kommentelők többsége sem ismeri őket - de ismeretlenül ilyen tömény rosszindulattal írni -- ezt szomorúnak tartom.

mulipupu 2012.02.08. 18:37:30

jég, jég, jégkocka
jég, jég, jégkocka

hummer, hummer

putypurutty

Quattroman 2012.02.08. 18:45:21

@Pierr Kardán:

ha annyira ismernéd őket ahogy állítod, tudnád hogy az egy ZIL131 aminek az elején balettozik az "ellensúly"

Egérfogó 2012.02.08. 18:47:37

Swifttel kellett volna menni, az a mi autónk, azt elbírja.
Kis ország, kis jég, kis autó...

aeroller 2012.02.08. 19:41:59

@dolgozni kék:
Ne vedd kioktatásnak, de sajnos tévedsz.
Az van a dolog mögött, hogy a beszakadás attól következik be, hogy a jégre adott ponton ható erő (felületi terhelés) (ez ugye egy 2 tonnás tömeget feltételezve kb. 500kg) nyíró feszültséget ébreszt a jég szerkezetében,amitől a meg nem terhelt pont,és a terhelt pont egymáshoz képest függőlegesen elmozdulni kényszerülne. Az, hogy ez az elmozdulás-beszakadás- megtörténik-e, az nagyban függ az adott pontban ható felületi terheléstől-nyomás-, az pedig attól függ, hogy az említett pl.500 kg mekkora felületen oszlik meg.
Ha az abroncsnyomás alacsonyabb a felület is megnő, így kisebb az esélye a beszakadásnak.
De valószínű, hogy nem sokat segített volna rajtuk...
Üdvözlettel

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.08. 20:26:04

Nemáá, hogy 20 ezerrel megússzák... Azt zsebből kifizetik a "nagyemberek"...

Líder Máximo 2012.02.08. 20:26:26

ezek tuti ilyen jobbikos köcsögök voltak, szlovák rendszámtábla, muha, bayer zsoca is ott vót?

dennisthemenace 2012.02.08. 21:14:17

@moslekzabalo.il: Menj már ezzel a szar dumával..

fetyisob 2012.02.08. 21:18:28

@Herman: van abban igazság amit irsz

fetyisob 2012.02.08. 21:26:55

@kinney: ne véd öket!
sajna ilyenek az emberek és a közállapot !
sokat autozom pesten és könnyebb észreveni egy bunkó hummerest mint egy suzukist!
tényleg nem sok normális érv szol egy hummer mellett! talán csak a biztonság...
egy barátom vett a nejének h2 est!azt mondta hogy ennél szarabb csak egy ifa lehet!de az is kevesebbet eszik...
bár a mondás szerint nem az auto eszik sokat hanem te keresel keveset!

Lajos63 2012.02.08. 22:48:07

Hülyék voltak, nehéz ez oda:)

vauvauvau 2012.02.08. 23:36:23

ÁÁ, testvéreim, it vitáztok, én ma testvéreimel jól megvertünk egy doktort a sottén, mert azt mondta, hogy 9 hónap után lehet csak szüni. Kell nekem a családdi, ezért duggás után 1 hónappqal akartam szülni Esmeraldát, mert kártyázni akartam. ÁÁ!

Brownfinger 2012.02.09. 00:50:17

Szerintem ez este történhetett. Gondolom úgy indult a dolog, hogy este elpoharazgattak, utána meg elindultak Siófokra.

Ez esetben nekem is jobban tetszene a Balatonon keresztül, mint főúton.

Másrészt mekkora poén lett volna ha sikerül! Amikor a szabad strandon kifordul a víz felől a Humvee. :D Teljesen jó.

Itt inkább az országgal van baj. Ugyanezt USA-ban egy mosollyal, vagy nevetéssel nyugtázta volna a közönség (ha sikerül). Nyilván nem a balettra járó közönséget értem ezalatt, hanem az átlagot.

A gond csak a jéggel volt, meg valszeg a trinkeléssel, azaz a rossz helyzetfelismeréssel. De hát, kinek nem volt életében ilyen?

A magam részéről poénnak tartom.

Egy filozófus valószínűleg felhorkan erre. Felcsavarja a Thalia fűtését, levakargatja belülről az ablakra felfagyott jeget, anyázik egy sort, majd dob 40-nél egy ötödiket, hogy 5 és félnél többet ne fogyasszon. De nem mindenki lehet filozófus. És nem is mindenki akar az lenni... ;)

Az ára? Szlováloknál egy 3-astól megkapod. Az egy új Suzuki ára (vagy se). Az meg nem tudom, hogy az itt kommentelőknek miért gond, ha nem mindenki vesz Suzukit? Az se rossz autó, ne értsetek félre, csak hát nem minden ember egyforma. Hála az égnek. Tényleg az fáj, hogy nekik Hummerük van?? Ne mááár...

Brownfinger 2012.02.09. 00:59:25

Huhh, látok még itt jókat, idézem:

"Tudod van egy régi mondás:"a pénz nem boldogít!!!"

Miért, ha nincs az igen? Vagy ha nincs az nem? És akkor ha van az igen? Vagy hogy van ez?

Na jó, nem fogom végigmazsolázni, befejeztem. További szép napot!

moslekzabalo.il 2012.02.09. 02:54:46

@dennisthemenace:

Ja,tudom.Nepnyuzo,szarkevero, tolvaj hienaknak a segget nyalni az bezzeg jo duma.

mirabu 2012.02.09. 05:01:24

@Brownfinger: Csak nemely kiegeszitest az irasodhoz. Amennyiben szamodra az esti poharazgatas utan jo poen kocsiba ulni, nos szamomra itt nincs is tovabb ertelme veled ertelmes dolgokrol beszelgetni, de ahogy emlitetted is nem minden ember egyforma. Szerencsere. Gondolom a draga hummer tulaj lehetsz, vagy legalabbis valamelyik proszto haverja a jeges Balcsibol, es itt probalod vedeni a munder becsuletet.
Nyilvan az orszaggal van baj ahogy mondtad is, ugyanis itt az USA-ban a poharazgatos, nagy tavas mutatvanyod utan a rendor is mosolyogva nyugtazva blokkolna le a jogsidat, illetve varrna be egy ejszakara (mar attol fuggoen hogy mennyit es hanyadjara poharaztal). Es most nem g.nya rendort ertem ezalatt, hanem az atlagot. Errefele ugyanis ez nem annyira meno dolog mint gondolod.

A filozofus okfejtesedrol mar inkabb semmit, mert csak szemelyeskednek (bar lehet igy is megtettem).

Tovabbi szep napot neked is :-)

huleaks2 2012.02.09. 09:28:07

@Brownfinger: Hány éves vagy barátom?

huleaks2 2012.02.09. 09:31:23

@eManuel: Szánalmas az, hogy itt nem srácokról, hanem 40 éves férfiakról van szó.

Egyébként lehet tudni róluk valamit? Ki az a színész akit emlegetnek?

huleaks2 2012.02.09. 09:42:01

@mojoking77: A szegénységi bizonyítvány ott van nálad is.
Kárörömről, meg irigyságről beszélsz? Csak azért mert bvannak egy páran akiknek elegük van abból, hogy némelyeknek mindent lehet, minden retorzió nélkül,miközben engem 10km/h-s sebességtullépésért már büntetnek.

huleaks2 2012.02.09. 09:48:48

Egyébként mikor próbálják meg újra?

PamPalini 2012.02.09. 10:10:00

"Meglehetősen olcsón megúszta a balatoni kalandot az a vállalkozó, aki beszakadt a tó jegébe a terepjárójával [1]. A férfinek összesen maximum 30 ezer forint bírságot kell fizetnie a jégfelület nem rendeltetésszerű használatáért, és állítása szerint az autója is működőképes maradt. "Először a kocsim első kereke szakadt be, majd a többi. Az autónak semmi baja nem esett, s mivel olaj sem folyt ki belőle, így a környezetet sem károsítottuk. Kis tisztítás, olajcsere, aztán egy hét múlva irány a Velencei-tó" - viccelődött a Bors [2]nak K. Pál luxusingatlanokban és jachtokban utazó vállalkozó. A vállalkozó elmondta, több mint ezer ember jelölte ismerősnek Facebookon, még reklámajánlatot is kaptak"

Na igen. Csinálj egy orbitális hülyeséget és sztár leszel, meg reklámarc. Úgy látszik ma az lesz népszerű, aki minél nagyobb tuskó vagy idióta. Lásd valóságsók marhái, hazug politikusok, rokkant helyre parkoló Hajdú, részegvezető Stohl, Viszkis satöbbi, satöbbi.
Nem lennék meglepve, ha pár napon belül akadnának követői a tavon kocsikázásban...

Brownfinger 2012.02.09. 10:11:58

@mirabu:

1: nem védem én senkinek a becsületét, csak azon háborodtam fel, h itt náluk Nyomorországban erre a hírre az a reakciók 90%-a, h büdös gazdag gecik, döglöttek volna a tóba. Én csupán mutattam egy másik nézőpontot, de ettől ez az ország nagy átlagban még így is fényévekre marad. Te az USA-ban élsz, a hozzáállásoddal mégis a magyar átlagot képviseled. Idézem, amit mondtál: "Gondolom a draga hummer tulaj lehetsz, vagy legalabbis valamelyik proszto haverja" Ez így látatlanban és nagyon messze az igazságtól. Kár... ;)

2: USA-ban minden államban nulla ezrelék a szabály? Vagy mégsem? ;)

3: kevered a dolgokat, én rendőrről nem beszéltem. USA-ban úgy lenne, ahogy mondtad. Itt 10-20 ropi és már nem is fáj nekik annyira. ;)

4: én nem azt mondtam, hogy ez a sztori mindenkinek poén kell, h legyen. Csak azt mondtam, h nekem az. Én így érzem és lenne, vagy volt, vagy lesz olyan pont az életemben amikor egy hajszálvékony pengeélen, élőben ez, vagy hasonló így belefér. Nem ártottak senkinek. Nem közúton tették. Nem kell őket felakasztani ezért...

5: nem is kell velem egyetértened, nem is akarlak meggyőzni, csak kérlek engedd meg az embereknek, hogy ne pont úgy gondolkodjanak és ne pont úgy éljenek, mint Te. Szép napot Neked is!

huleaks2 2012.02.09. 11:45:20

@Brownfinger: A reakciók 90% egyáltalán nem az, hogy döglöttek volna a tóba vagy az irigység. Van ilyen is, de a többség csak kineveti ezeket az embereket és elgondolkodik azon, hogy hogyan képes egy ilyen ember egy építéssel és tervezéssel foglalkozó céget vezetni, sőt még kutya kenelje is van. Azt gondolná az ember, hogy valaki 40 évesen, vezető beosztásban nem csinál ilyen hülyeségeket. Mennyire lehet egy ilyen ember felelős tagja a társadalomnak? Semennyire.
És az ilyencselekedet nem poén. Mert ha az autó pár méterrel később szakad a tóba akkor most az lenne a hír, hogy 7 ember vízbefulladt.

seahawks 2012.02.09. 12:04:26

ostoba f_szkalapok, megérdemlik na sorsukat, bár valószínűleg évente újat vesznek...ezért sem sajnálom őket.

Brownfinger 2012.02.09. 12:22:04

@huleaks2: ha Te mondod, h nem poén akkor az úgy is van! ;) U.I.: remélem 40 évesen még ilyen laza leszek. Te talán sose voltál az, de attól még előfordulhat, h nem annyira rossz lazának lenni nemde? Vagy ez is olyan, h ha Te nem vagy laza, akkor senkinek sem szabad annak lennie?

A magyar egy észosztó nép, csak az a baj, h a mellékelt ábra szerint (átlagkereset/eladósodottság/közérzeti átlag) már maga az etalon is hibás. És ez után kell kötelezően mennie a többinek is? Nem? De! Na szeva!

2.U.I.: vajh mekkora zseni az, ki néhány, az autóról készült kép és maga az eset alapján ítél meg egy embert, mint személyiséget? Köhömm. Nem kell rajta elgondolkodni, nem volt komoly a kérdés. Na, pláne szeva!

Repce 2012.02.09. 12:35:48

@huleaks2: K. úr szerintem inkább 50 éves, bár esze nyilván pár év múlva sem lesz már több...úgyhogy a kor nála ebből a szempontból irreleváns, gyárilag IQ-Light

Repce 2012.02.09. 13:32:14

@Brownfinger: a tegnapi facebookos bejegyzései alapján sajnos már nem tudod megítélni a "személyiségét", módosított K. úr a beállításain, de ez a fejlemény is festi valamennyire az illetőt:

velvet.hu/blogok/gumicukor/2012/02/09/a_velencei-to_beszakitasaval_viccelodik_a_hummeres_jegtoro/

Valószínűleg nem ez az utolsó megnyilvánulása, amiben élvezhetjük a sziporkáit...

Pierr Kardán 2012.02.09. 14:25:02

@Quattroman: Valaki azt állítja, hogy az egy KRAZ. Valaki azt állítja, hogy az egy ZIL-131. Én azt állítom, hogy nem tudom megállapítani, hogy milyen teherautó.

Kérdeztem, hogy miből látszik, hogy az KRAZ (ZIL-131)???

Egyébként ZIL-131-nek semmiképpen se gondolnám. Mégpedig ezért, mert amikor már kifelé evickél, akkor egy kövér gáz hatására fekete koromfelhőt ereget, ami dízelmotorra utal. A ZIL-131 meg benzines...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.09. 17:49:57

@Brownfinger: Valószínűleg a Thaliától függetlenül a filozúfus valamivel több is emberileg, mint ezek :D

dennisthemenace 2012.02.09. 21:12:18

@moslekzabalo.il: Nem emlekszem, hogy az Orbány kormány seggét nyaltam volna...

mojoking77 2012.02.10. 00:31:12

@huleaks2: Baratom, legkozeleb mielott idiotasgokkal egeted magadat egy kozosseg elott, nezz egy picit utana a dolgoknak. Az erzest, ami szetfeszit belulrol, egesz pontosan irigysegnek hivjak! Leirom reszletesebben, biztos raismersz. Miert tehet O meg dolgokat, amit en soha sem tehettem?
Na most mar tudod a korkepet, ideje, hogy tegyel ellene valamit. Mar ha akarsz. Bar gondolom szamodra ez igy is pont megfelelo....

''autónepper.'' 2012.02.10. 12:08:56

magyarország én igy szeretlek a sok irigy kis senki meg veri magát DE KÖZBE MIND LENÉTEK A HELYÜKBE CSAK 1 NAPRA ...:)))

Repce 2012.02.10. 14:39:55

@''autónepper.'': nem akarok személyeskedni, de te vagy K. Pali bácsi vagy, esetleg ugyanott tanultatok helyesen írni, egy szánalom mennyi hibát ejtesz egyetlen mondatban...legalább egy helyesírás ellenőrzőt engednél rá az irományodra, ha magadtól nem megy...leülhetsz fiam, egyes!

moslekzabalo.il 2012.02.10. 22:12:52

@dennisthemenace:

"Nem emlekszem, hogy az Orbány kormány seggét nyaltam volna..."

De en sem emlekszem,hogy az Orban komany nevu nepcsoport az elso ami eszebe jut mindenkinek ha barhol a vilagon a kapzsisag, a telheteTlenseg, az allando szarkeveresssel egybekotott feszultsegkeltes vagy ha a mas nepek leigazasara valo orokos hajlam nevu tulajdonsagokat megemlited XD

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.02.23. 02:48:44

Bazzee, kezd nemzetközivé válni a dolog, loller :-)))

index.hu/kulfold/2012/02/22/lopott_hummer_alatt_szakadt_be_a_to_jege/

Ha még olvassa ezt a fórumot egyáltalán valaki...
süti beállítások módosítása