Ferrari FF, ahogy nem ismered

  2012. február 03. - ommm Címkék: ferrari ff testdrive arjepolg 360 camera

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Az FF fura egy jószág. A megrögzött Ferrari-hívők (akik jó eséllyel nem azonosak a célcsoporttal) legszívesebben helyben eltemették volna, hiszen nem elég, hogy négyszemélyes, de összkerekes is. Innen az FF-rövidítés (Ferrari Four) is.

Persze Maranellóban tudják, mit csinálnak és azzal, hogy visszahozták ezt a shooting brake-szerű formát, ismét megmutatták, hogy van még variációs lehetőség négyajtósszemélyes szupersportautó-témára, nem kell leragadni az Aston Rapide-Porsche Panamera-vonalon.

Mi imádjuk, nem csak azért, mert 660 lóerős, hanem már csak azért a finom haszontalanságáért is, mellyel az utas elé is terveztek egy fordulatszámmérővel kombinált sebmérőt. Megkímélve így a sofőrt a folyamatos mennyivel megyünk?-kérdéstől. Hülye olaszok, olasz hülyék, így szeretjük őket.

És a 360 fokos gömbkamera nagy találmány. Csapatnának egyet a havon? Tessék, nézelődjenek nyugodtan, az egérrel lehet húzni a képet.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr64056995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don Marcus Hibiscus 2012.02.03. 10:31:08

426 Hemi-vel ami ebben a típusban van lehet is csapatni!

Kalap 2012.02.03. 10:36:50

@Don Marcus Hibiscus: Nem is gondoltam volna, hogy a hemi V12-es.... :D:D

porchmonkey (törölt) 2012.02.03. 10:50:01

@Don Marcus Hibiscus: Én inkább a 440 Magnum Six Pack-el rendelném meg,kevesebb ló,de nem olyan komplikált mint a Hemi!

Francois27 2012.02.03. 10:52:31

Ez a minden posztnál hemizős kisgyerek a trollkodás egy új módját teremti itt meg...

rudo 2012.02.03. 11:17:29

"van még variációs lehetőség négyajtós szupersportautó-témára"

Lehet, hogy én értem félre a mondatot, de ez a ferrari nekem nem tűnik 4 ajtósnak.

JLeno 2012.02.03. 11:20:43

Gyakorlatilag pont ugyanezt szerettem volna írni én is, azaz az én értelmezési képességeimnek van még hova fejlôdnie, vagy megint le négyajtósoztátok az FF-et?

Negrogo 2012.02.03. 11:42:22

Sokaknem nem jon be szerintem zsenialis. Jol nez ki. Le lehet vele utazni x tengerhez 4 szemelyel kenyelmesen. Es meg osszkerekes is ha epp az alpokat nezi ki vki maganak meteres hoban. Bakancsforma. Amugy meg BMW jut eszembe rola megpedig a Z3 Coupe.

farm5.staticflickr.com/4088/4840609768_b1b37dfbe4_o.jpg

dbvzr 2012.02.03. 11:42:35

Nem értitek! Négy ajtaja van, csak kettőt behegesztettek... :))

Schütii 2012.02.03. 11:44:15

Baszki.. A NASA-tól kell vennem leselejtezett számítógép hogy le tudjam játszani a vidót? Nyilván...

hibrid001 2012.02.03. 12:10:20

jajj valaki mondja mar meg hogy honnan jon ez a 426-s-os hemizes... xD

qwertzu 2012.02.03. 12:11:08

Jó ez a 360 fokos kamera, de egy invert mouse kéne bele. Pont fordítva forgatja, mint ahogy szeretném.

Francois27 2012.02.03. 12:33:48

@hibrid001: A kissrác biztosan hallotta valami ótósműsorban a diszkaverin, és nagyon megtetszett neki a szó, mert olyan menőnek hangzik. De már rohadt unalmas, bénább mint az elsőzés.

Henry82 2012.02.03. 13:20:35

@qwertzu:
Ajánlom használatra a jobbra és balra nyilakat.

Rocko- 2012.02.03. 14:03:13

én szimpla 2D videoban láttam ezt, formáról nekem az jutott eszembe, hogy 1er Ferrari.

cseppszabi 2012.02.03. 14:34:05

Hello!

Kellene nekem egy kis segítség.Van egy 4-es golfom és mikor próbálok ráindítani, akkor egyre kevesebb erővel teszi mindezt.és a végén már megsem mozdítja a motort.Elképzelhető ,hogy az aksi lemerült.Nem nagyon értek a kocsikhoz.
a válaszokat előre is köszönöm.
üdv szabi

rudo 2012.02.03. 14:35:18

én közben rájöttem:
1.vezető oldali,
2. utas oldali,
3. csomagtartó,
4. motortér -ajtó ;)

CSÖRR-CSI££ 2012.02.03. 15:20:24

Hát, ez elég állat (mint némely hozzászólások is :)
Kösz, Pista!
Ez a szibériai időjárás tud valamit: leáll a Malév, a Schirilla Dunát úsz át, mások Ferrarit hajtanak hóban, itt meg irkálnak blődségeket.
De legalább nem unalmas XD

CSÖRR-CSI££ 2012.02.03. 15:26:32

@cseppszabi:

Igen, mint amikor az amerikai szőke felhívja a pasiját/férjét,
hogy : "Drágám, képzeld, nem indul be a kocsi! Lehet, hogy víz került a porlasztóba?"
Pasi/férj :"Miért, hol van most a kocsi?"
Nő: "Hát, az úszómedencében."

Valahogy most máshogyan hülyék itt vagyunk mi, mint máskor
Tuti, hogy az időjárás

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.03. 15:32:35

A Ferrari FF miota negy ajtos?

Beleszamoltatok az ajtokba a motorhaztetot es a csomagtartot is?

Az auto meg allati szep, a 360 ° -os nezet meg nem megy Androiddal.

Ovecskin 2012.02.03. 15:38:33

@hibrid001: onnan, hogy nem kell vele foglalkozni, mert úgyis fogsz még találkozni vele jópárszor

cseppszabi 2012.02.03. 15:44:24

@CSÖRR-CSI££: ja de kint élek angliában és csak -2 fok van itt.tehát akkor ha jól értelmezem a válaszod,az aksi merült le?

Secnir 2012.02.03. 16:32:00

@cseppszabi:
meg is válaszoltad a kérdést.

Spiritmonger 2012.02.03. 21:51:53

jó az abszolút csúcstechnikát felvonultató Ferrari posztban egy szutyok hemi motorról beszélni...

a félgömb alakú égéstéren kívül az amerikaiak nem adtak semmit a műszaki fejlesztéshez, az sesok. a mai napig alig tudják, mi az, hogy hengerenként 4 szelep, dohc vezérlés, igényes autóbelső, stb, bár vannak talán erre utaló jelek egy-két típusnál

Don Marcus Hibiscus 2012.02.03. 22:04:34

És egy Hemi miért szutyok? Azért mert többet eszik,mint az Otto motor? Pl a dragsterekbe is Hemi blokk van,több ezer lóerővel.Más kategória a kettő,de nem tudom miért szutyok.Meg a 426-os eleve utcai,egy lebutított nascar motor.
Szóval badarság összehasonlítani a kettőt szerintem.
:)

Francois27 2012.02.03. 23:53:19

@Don Marcus Hibiscus: A Veyron V16-osa meg megeszi a kis Hemidet. Ööö... Akkor én nyertem az autóskártyát?

Ovis dolog olyan dolgokkal dobálózni, amihez láthatóan semmi közöd. Szerinted a Hemi nem otto. Akkor mi? Diesel? Netán gőzgép? Vagy villany? Vedd elő a Charger medzsódat aztán brümmögj tovább a szőnyegen! :P

victor vacendak 2012.02.04. 01:25:23

@Spiritmonger: nem adtak semmit? Nézd meg kérlek a Delphi-t vagy a Torsen-t (mikor még amerikai volt e két cég), vagy a Goldman-t, a Bendixet a Garrett-et vagy éppen a Fordot. Hát a légzsák? Az üvegszál (és az ebből készült karosszéria)? Stb...

_Roll_ · http://www.gumimester.com/ 2012.02.04. 01:45:50

Ez az autó olyan.. nem is tudom. Az összes ilyen kategóriájú autóban van valami furcsa ránézésre. De nem annyira kellemes.

Don Marcus Hibiscus 2012.02.05. 19:18:35

@Francois27: de otto,csak hemiszférikus. :) És te?neked mihez van közöd? :) Ahhoz ,amit én kommentelek? :) Nem hinném. :) Egyébként nem autós kártyázok mostan,hanem írok a belsőségre egy kommentet a ferrárishoz mert...ja. :)
Béke! :)

Francois27 2012.02.05. 22:17:00

u@Don Marcus Hibiscus: Kicsihuszár, ha ovis szintű dolgokkal traktálod a TC-s posztokat, azt nem nevezném kommentelésnek. Igen igazad van,nincs közöm hozzá, hogy mit művel itt egy magadfajta egyszerű ember. Úgy égeted magad, ahogy akarod. Hajrá!

Don Marcus Hibiscus 2012.02.06. 10:07:19

@Francois27: ez nem égés,mert a 426 Hemi igazi kuriózum és legenda és ezt mindenki tuggya bebebeeee...
:)

Don Marcus Hibiscus 2012.02.06. 10:10:28

<---Itt (persze amikor írom,most már nem :) ) az van írva,hogy"Komment szövege:" Tehát ez bizony komment! :) És az összes többi írásom is az volt és a továbbiak is azok lesznek. :) Alul a :"Komment küldése" gombról már nem is teszek említést.(Várom az ótást,hogy jobb fölső sarok "X" oszt asztat nyomkoggyad ne a komment kűdést...:) )

De télleg ne veszekeggyünk má :)

DrX 2012.02.06. 11:20:02

@Don Marcus Hibiscus: A motor egy dolog, az meg egy másik, hogy az amerikai autók 99,99%-a a kanyar szó hallatán nyüszítve megy le kutyába. Nem véletlen, hogy ovál pályán mennek.

Francois27 2012.02.06. 11:25:03

@Don Marcus Hibiscus: Nekem semmi bajom a rötyögős tepsikkel, csak az olyan kis 14 éves suttyókkal, akik csak mert láttak három Dukes of Hazard epizódot, azt hiszik van is bármi közük hozzá. Nekem például anyádhoz nincs közöm, ezért eszembe nem jutna bármilyen kontextusban említeni.

Don Marcus Hibiscus 2012.02.06. 11:54:03

@DrX: ezt most csak Neked mondom,de egyébként el sem olvastam a posztot. :) Nem csak ide írom a 426 Hemit,hanem pl: totalbike-ra,meg a nyavalya tudja még hogy hova. :) És nem vagyok ám vérben forgó szemű amerikai autó rajongó sem. :)

@Francois27: Elmúltam már 14 éves,mert van személyim! :) Anyámat említheted nyugodtan,neki nem fáj,mert nem fogja megtudni sosem,hogy említetted. :) Azt a gyúk of hazárd bigyót meg nem tudom hogy mi. :)

Francois27 2012.02.06. 12:42:38

@Don Marcus Hibiscus: Vettem észre, hogy minden fórumon ezt a szánalmas dumát nyomod. Az agyatlan vadbaromságok helyett inkább tanulj, hátha ember lesz belőled. De ha ilyen niemand maradsz, akkor legalább még egy emberrel több lesz akit le lehet nézni minden szempontból. The choice is yours, loser...

Don Marcus Hibiscus 2012.02.06. 13:48:39

@Francois27: Tudtad,hogy köszönettel tartozol nekem? :) Mégpedig azért,mert most ilyen hülyeségeket írok és akkora nagy embernek tudod magad érezni.Mert azt hiszed sík hülye vagyok. :) (lehet,hogy így is van,sőt biztos) :) Így legalább nem sülsz be és a felsőbbrendűségi komplexusod ki tud fajinul alakulni.tehát a számlaszámom:xxxxx............ :)))))

Francois27 2012.02.06. 14:15:00

@Don Marcus Hibiscus: Nem a magadfajta söpredék miatt érzem annak aminek, hanem mert tettem érte. Veled ellentétben az én esetemben komplexusról nem beszélhetünk. A te eseted viszont fölöttébb összetett. Részben mentális eredetű problémáidra eredeztethető vissza az, hogy épkézláb gondolatok hijján csak értelmetlen sületlenségeket vagy képes összehordani, amire a Világon senki sem kíváncsi. Másfelől viszont, a szociális helyzeted miatt téged körülvevő társadalmi elnyomásból próbálsz meg ezzel a számodra egyébként megfoghatatlan "hemizéssel" valamilyen formában kitűnni.

Vagy lehet tévedek, és az egész pofonegyszerű, mivel csak arról van szó, hogy egy faluszéli kiskamasz két rejszolás között vihogva örül magánaka képernyő előtt, és ünnepli, hogy végre oda is bekötötték a zinternetttet.

Don Marcus Hibiscus 2012.02.06. 15:39:30

@Francois27: Szóval mégiscsak nagy embernek érzed magad,egy felsőbbrendűnek,mert ilyen szavakat használsz és más mondókájába habzó szájjal bele frecsogsz? :) Az,hogy hova vezethető vissza a "hemizés" ,ahhoz meg igazán semmi közöd.Én békét akartam,de neked ez nem jött be,inkább oltogatni próbálsz,gerjeszted a feszkót. :) Nem baj. :) Egyébként pedig az egész valóban pofon egyszerű,csak te a nagy eszedtől nem látod a lényeget,inkább okoskodsz,meg felsőbbrednűségikomplekszuskodolésaddvisszaaszpészgombot!!!

:)

Francois27 2012.02.06. 17:10:00

@Don Marcus Hibiscus: Na az utolsó kommented visszaigazolta, hogy nem egy ragyás fejű kiskamasz, hanem egy retardált csóró vagy.

Álmodj csak a hemikédről, és böfögd a marhaságaidat nyugodtan. Most már szórakoztat... :D

Amúgy meg nem "frecsögtem" bele semmilyen mondókádba. Nincs mibe, mivel a tartalom abszolút hiányzik a minden oldalra odahányt egyen kommentjeidből. Csak kritizáltam a mára már unalmassá és kissé betegessé vált egysíkú hozzászólásaidat. Ha nem bírod a kritikát, az a te bajod. Tudod kisfiam, az élet nehéz! Ha már ez az incidens is ennyire kiveri nálad a biztosítékot, akkor javaslom egy szakorvos felkeresését!

Don Marcus Hibiscus 2012.02.06. 18:53:46

Bírom Én a kritikát nyugi :) Az Én idegrendszeremmel semmi gond(asszem) :) "Na az utolsó kommented visszaigazolta, hogy nem egy ragyás fejű kiskamasz, hanem egy retardált csóró vagy."
:)))) Ezt kifejtenéd bővebben? :) Egyébként van tartalma annak,amit írok. :) Igazából Én nem akartam vitát, Te kezdted :) nade mindegy is,Én nem bántottalak tudtommal.De ez lényegtelen is mostmár.És egyébként meg elértem a célomat,mert fogtam egy madarat,aki bőszen szitkozódik ha olvassa az írásaimat. :) Van aki trollkodásnak hívja ezt a fajta stílust "újkori nyelven",én csak idegelésnek hívom. :)

Francois27 2012.02.06. 19:07:06

@Don Marcus Hibiscus:

Nem fejteném ki bővebbem. Ha képtelen vagy betűk halmazából kihámozni a mondanivalód, az a te problémád.

Ami pedig a trollkodásodat illet, nem mondtál újat. Mindenki, aki szembesül az agyatlan ideböfögéseiddel, az egyből vágja, hogy egy újfajta psychiátriai eredetű netes parasztkodással van dolga.

Ideglelés... Milyen eredeti egy film címét idekeverni... De nem féltelek, van még lejjebb is, ami a fantáziátlanságodat illeti.

Azt, pedig, hogy palimadár lennék, azt kétlem. Mivel remekül tudok szórakozni azon, ha egy minden téren selejtes embert oltani lehet. Az, hogy itt kínodban dobálod a smiley-kat, nem fedi el azt a benned rejlő belső feszültséget, amitől majd szétfeszülsz. Érezni az írásodon, hogy csekély értelmi képességed teljes kapacitásának kiaknázásával próbálsz valamit idevetni, de elég gyenge próbálkozás. El ne patkolj itt a nagy erőlködésben. Egy unalmas, fantáziátlan senkivel kevesebb lenne a világon...

Don Marcus Hibiscus 2012.02.06. 19:28:55

Jó,akkor nem rakok szmájlit.Na jó,mégis :) Örülök,hogy személyesen a nagy Lominivel kommentcsatázhatok a belsőségen! :) Ne fejtsd ki akkor,csak kíváncsi voltam,hogy milyen fajta látnoki képességed van,hogy a kommentemből látod,hogy nem vagyok kamasz,hanem egy retardált csóró. :) Ami egyébként nem biztos,hogy igaz,de leghetséges. :)

Egy film címe?Ha minden szót le akarnál szólni ami volt már filmcím,akkor már nem is biztos,hogy lenne mivel.Hacsak nem esnél a fantáziátlanság csapdájába. :)

Palimadárnak pedig palimadár vagy!Unalmas és fantáziátlan is,mivel szinte minden 2.(tisztelet a kivételnek) kommentelő ilyen okostóni,mint Te.egyébként az is külömbség kettőnk közt,hogy Én sosem állítottam,hogy tudok valamit,te viszont folyamatosan értelmiségnek érzed magad.Azt próbálod éreztetni a másikakkal,hogy te milyen nagyszerű és okos ember vagy.Közbe akár még lehetsz az is és lehet félreismerjük egymást.Én még mindig azt mondom,hogy hagyjuk abba és írogassunk el egymás mellett.

Ja,amúgy a feszültségről annyit,ami bennem tombol, hogy a virtuális világon még sosem idegesítettem fel magam,mert nem oszt,nem szoroz szerintem.
Na,ennyit tudtam kiaknázni a hülye kis agyacskámból erre a kommentre,verejtékezek is rendesen és a kimerültségtől remegni kezdtem és ha nem kapok vizet,akkor összeesek...:) Most pedig beteszem a vókmen fülhallgatót a fülembe és lejátszom magamnak a "beszíííííív,kifúúújjj" kazettámat,hogy amíg takarékon töltődik az agyam ne fulladjak meg.

Francois27 2012.02.06. 21:04:52

@Don Marcus Hibiscus: Ne erőlködj kicsirigó. Bár látom próbáltál szavakat idehányni, de sajnos tényleg csak a hányás szóval lehet illetni a soraidat.

És még én adom fel, mi? Te kis nethuszár. Ennyitől kimerültél? Hát milyen troll vagy te? Gondolom mint amilyen ember. Semmilyen. Szánalom, hogy még itt sem tudsz kitörni a társadalom pöcegödréből. Még itt sem tudod megállni a helyed, bele sem merek gondolni milyen tehetségtelen ember lehetsz az életben. Mondjuk nem lehet semmit elvárni egy olyantól, akinek még a magyar nyelv szabályai is gondot okoznak.

Egy megjegyzés. A soraidat átható kisebbrendűségi komplexusból pedig van kiút. De nem számodra. Neked marad a pöcegödör, minden értelemben. Azt, hogy egyszerű disputa kifog rajtad, és kihoz a sodrodból, az elég komoly önkontroll hiányra vall. Csak akkor ne keresd a hasonló szituációkat, mert egy hozzád hasonló gyenge lelkű, stresszes embert könnyen kikészíthetnek apróságok! És akkor jön a hiszti. Tudod az, amit itt művelsz.

Az pedig, hogy valaki nálad szofisztikáltabban fogalmaz és van is értelme a sorainak az nem kellene, hogy ennyire kiverje a biztosítékot nálad. Törődj bele, ez a világ rendje! Van aki el- és elő tudja magát adni, sikerül sikeressé válni, és vannak akiknek csak hemiszférikus motorokról álmodozás marad (nem mintha lenne bármi közük is hozzá), és kb. ennyiből ki is merül létezésük értelme. Ki is merül a semmiben és a semmittevésben. További jó vergődést, kisember!

Don Marcus Hibiscus 2012.02.06. 21:40:24

Na,ezen csak nevetni tudtam. :) Beszarás,hogy tényleg látatlanból ennyi mindent tud a másikról! :) Nade nem baj,egyébként te kezdtél erőlködni,én csak írkáltam a dolgaimat,te kötöttél belém.És a te soraid mik?Próbálsz értelmiségiesen fogalmazni azért írsz annyira "szofisztikáltan" :) mintha attól most minden user a lábad elé borulna és hódolna neked.Közben csak nagyképűsködsz és nagyobbnak próbálod magad mutatni,mint ami valójában vagy.de nem baj,sok ilyen van még rajtad kívül. :) Érdekes,hogy senki nem áll melléd,pedig ha annyira szeretnének,vagy annyira kirívóan utálatos lennék,akkor tuti,hogy nem egyedül írkálnál nekem.Általában ha egy elkezdi,akkor a többi is elkezdi.Ez vagy azér van,mert nem bántottam személy szerint senkit,vagy mert a te stílusod sem szimpatikus másoknak.
Nem tudom miért gondolod magad Istennek,biztos megvan az oka.
Idegeskedésről meg szó sincs továbbra sem.Attól,hogy azt írod nekem,hogy gyenge lelkű vagyok meg stresszes,meg kiveri a kínlódásod a biztosítékot nálam stb... :) attól még nincs úgy,vagy ha úgy van,akkor azt csak én tudom tutira :)
Jó,hogy személyesen is ismersz és tudod,hogy mennyire tudom magam elő és el adni.és attól,hogy azt írod hogy sikeressé váltál,attól még nem biztos.Gyanúsan sokat fényezed magad,szerintem egy átlag ember vagy,semmi extra,csak a nagyképűség,de az szarásig. :)
És igen: Már anyám is tudta mikor megtudta,hogy terhes velem,hogy a hemiszférikus motorokról való ábrándozás és ábrándozás fogja kitölteni szánalmas kis életem és ennek fényében nevelt fel. :)

Ma már nem írok,mert lefekszem,elfárasztott a semmittevés.Neked is viszont jó vergődést Atyaúristenke! :)

Francois27 2012.02.06. 22:01:52

@Don Marcus Hibiscus: Hát öregem, azt hittem tudsz valami értelmeset is idevetni, de nagyon gyenge eresztés vagy minden téren. Akarja a fene, hogy bárki is a "lábam elé boruljon", egyszerűen jólesik porig alázni és helyretenni egy olyan gyerekesen ostoba és enyhén szólva ideggyenge műtrollt, mint te. Egyébként már jó páran leoltottak téged a dilettáns megnyilvánulásaid okán, de gondolom van egy bizonyos mélységű információ, amit nem vagy képes feldolgozni. Erre mondják, hogy funkcionális analfabéta. Nézz utána, hátha segít!

Reméltem, miután felfedted a zseniális (mellesleg enyhén szólva nevetséges) trollkodási módszeredet, hogy lesz ebből valami parázs diskurzus, de az agyzsibbasztó, értelmetlen és fölöttébb összefüggéstelen próbálkozásaid enyhén szólva csalódást keltők. Fasza gyereknek képzeled magad, aztán,ha valaki be mer szólni neked, egyből meghunyászkodsz, mint egy kivert kutya.

Egyébként kösz a gyenge lábakon álló jellemábrázolásodat, de nincs szükségem rá, ne is folytasd, meddő fröcsögés csak tőled. Tudom hol a helyem, tudom mit értem el, tisztában vagyok tökéletesen magammal, és van egy szint, ami alatt az emberek (a te esetedben maradjunk csak az ólból kimászott állat szónál) véleménye maximálisan hidegen hagy. Tényég ne túráztasd magad, még elzsibbad a kis agyacskád.

És tényleg nézesd meg magad, nagyon összefüggéstelenül írsz. Komoly koncentrációzavarra utal!

Don Marcus Hibiscus 2012.02.07. 09:30:40

Porig alázni?Vicces. :) Meghunyászkodok?Nem hinném.Ideggyenge :)))))))))) Ahhoz képest,hogy ennyire semmilyen vagyok egész hosszú kis regényeket szerencsétlenkedsz itt össze a te agyadban rólam kialakított képről.Szerintem Na,de nem is túráztatom magam,mert már tényleg zsibbad az agyam. :)

Don Marcus Hibiscus 2012.02.07. 09:37:18

Ja,azt még bátorkodom megkérdezni,hogy mi okból kifolyólag beszélhetünk itt porig alázásról? :) Teljesen személytelenek vagyunk egymás és a többiek előtt is.És egyébként sem szégyellem magam(mert akit megaláznak az megszégyenül) csak azért mert te ennyire ideges vagy és így vezeted le.Nem tudom feltűnt e,hogy én nem fényezem magam,ellenben te folyton csak a magad mondva csinált érdemeit magyarázod.Ami amúgy senkit a világon nem érdekel itt,mert nem erről szól.
Te kezdted az egészet azzal,hogy nekem láthatóan semmi közöm nincs az egészhez(gondolom a poszthoz).Akkor kérdem én,hogy neked mi a nyavaja közöd van a ferrarihoz,meg a 360 fokos kamerához?Te csináltad őket?Vagy esetleg te vezetsz? Ja,hogy semmi.Ugyanolyan user vagy,mint én vagy akármelyik,csak te azt hiszed,hogy annyira művelt vagy.

Yuri Boyka 2012.02.07. 09:56:57

Szerintem ezt nem itt kéne.Egyébként én a Hemi-s Marcus-szal jobban egyet értek,szerintem több igazságot ír,mint a másik.Mondjuk nem vagyok döntőbíró az is igaz.De szerintem nem hülye a srác csak unatkozik,vagy jókat röhög mikor látja,hogy milyen idegesek vagytok mikor meglátjátok,hogy írt.

De hogy ne legyek off:Ez a 360 fokos kamera nagyon bejön.

Francois27 2012.02.07. 10:05:24

@Don Marcus Hibiscus: Na látom kezded a hisztit és a vergődést bazsarózsa. Ha volnál képes érdemben reflektálni bármire is, akkor nem beszélhetnénk porig alázásról. De így... Ugyanazokat a frázisokat mantrázod. Ha meg éppen nem, akkor ugyanazokkal az érvekkel próbálsz operálni amivel én. Amatőr vagy kicsirigó, trollnak meg egyszerűen siralmas.

Az, meg hogy folyamatosan tudtodon kívül, de folyamatosan bizonygatod szellemi képességeid alacsony határait, azt légy szíves ne akard az én nyakamba varrni. Esetleg segítene, ha gépelés előtt végiggondolnád a mondandódat, és nem indulatból, az írásképed alapján dühtől reszketve írnál.

És miféle érdemeimet magyarázom? Kifejtenéd? Ja, hogy az árokparti parasztfiú stílusodat szembe mertem állítani a sajátommal? Jaj, nehogy már nekem kelljen emiatt magyarázkodnom. Tanulj tinó, és akkor nem borulsz ki az ilyeneken! Vagy szedáltasd magad. Az hátha segít rajtad. Ha már magadon nem tudsz.

"Te kezdted az egészet azzal,hogy nekem láthatóan semmi közöm nincs az egészhez(gondolom a poszthoz)"

Nem szeretem ismátelni magam, de ha nem volnál valóban funkcionális analfabéta, akkor nem írnál baromságokat. De írj nyugodtan, tényleg jól szórakozom képességeikben korlátolt embereken.

Francois27 2012.02.07. 10:10:31

@Yuri Boyka: Igen, kis házi trollnak saját bevallása szerint ez a szándéka, csak kezd elszállni az agya, és ezt baromira élvezem. Hogy is mondják? Visszanyal a fagyi. Sok kőkemény trollal találkoztam már, de ez az egyed übergáz...

Hogy egy kicsit ON legyek: tényleg érdekes ez a 360 fokos kamera. De a kocsi még érdekesebb koncepció. És Jópofa ez a shooting break forma. Régebben az Aston és Jag hasonló modeljjei nagyon bejöttek.

George 'Iceman' Chambers 2012.02.07. 12:04:32

Márkusz Lukulusz Eukaliptusz szerintem fasza gyerek.te meg csak egy kis buzi vagy.

Boyka ha? milyen egy redvás név ez mondd?

Hibi-Hubi-Hibiszka ne hagyd magad !

Francois27 2012.02.07. 12:46:36

@George 'Iceman' Chambers: Az alpári stílusod téged minősít, nem engem...
süti beállítások módosítása