Hogy miért? Nem is tudom, kicsit azért gyanús... (katt a többiért!)
Ezt a Suzukit inkább ne vedd meg...
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pán-európai romastratéga 2012.02.01. 14:50:40
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.01. 14:58:29
vittore 2012.02.01. 14:58:42
RemekElek 2012.02.01. 14:59:28
guest_ 2012.02.01. 15:04:10
Vakul a drakula (törölt) 2012.02.01. 15:07:01
Tommmyka 2012.02.01. 15:16:10
Lex D'Arquebus · http://ugrassvajcba.blog.hu/ 2012.02.01. 15:17:29
tede 2012.02.01. 15:20:27
gabo9201 2012.02.01. 15:27:37
Dontotto 2012.02.01. 15:27:47
...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.02.01. 15:29:11
Gondoljátok, hogy 10 használt autóból 5-6 nem volt így törve? Régen is használtak húzópadot, akkor se volt vele semmi baj.
Bár nem tudom, milyen az áruk ezeknek a modelleknek, de szerintem ez az ár nem túlzás érte.
Don Marcus Hibiscus 2012.02.01. 15:31:35
Tomchy 2012.02.01. 15:36:25
...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.02.01. 15:36:51
Niga u mad 2012.02.01. 15:38:48
(amúgy mér ilyen drága egy fos szuzuki?)
Dragon.22 2012.02.01. 15:39:38
Never 2012.02.01. 15:40:25
www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k
A javított kocsi beza összecsuklik, mint a kártyavár. Nálam sokkal avatottabb emberek ezt biztosan el tudják magyarázni, hogy miért (nekem már régen volt az anyagismeret...)
poa ogapo 2012.02.01. 15:42:39
Tizenkettő 2012.02.01. 15:43:41
Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2012.02.01. 15:43:59
Don Marcus Hibiscus 2012.02.01. 15:45:39
@...::: Flúgos Kamionos :::...: Akkor is 426-os Hemi és V8 és nem egykilences hanem 7 ezres és pont.
poa ogapo 2012.02.01. 15:47:19
corpus alienum 2012.02.01. 15:47:25
Próbáltam töretlen, kifogástalan 206-os Peugeot-t és lábra állítás utáni olyat, aminek a vételkor hiányzott az eleje...úgy az A-oszlopig. Feltámasztás közben derült ki, hogy egyszer már a hátulja is hiányzott...
Az aranykezű mester a töretlen autó biztosítéktáblájáról vette a mintát az összetört tábla helyrehozatalához - más kérdés, hogy semmire nem ment vele, mivel a rendkívül bonyolult 1.1-ben más tábla volt, mint az űrtechnikát jelentő 1.4-ben. Ez azonban nem jelentett neki akadályt. Igaz, annak az autónak ez volt a legkisebb baja...
A tárgybani 206-ost önhibából rommá törték, casco nem volt rajta, így biztosító nem látta, eladták, összerakták, műszaki még érvényes volt, picivel később egy fiatal leányzó vette meg, mint élete első autóját. Valószínűleg azóta ő is a francia autókat gyalázók táborát gyarapítja, neki oka is van rá.
Elképesztő különbség volt a két autó viselkedése között.
Never 2012.02.01. 15:49:02
Aki laikus vásárló, azt eleve baleknak nézik és jön az óhéber szöveg.
corpus alienum 2012.02.01. 15:49:46
Próbáltam töretlen, kifogástalan 206-os Peugeot-t és lábra állítás utáni olyat, aminek a vételkor hiányzott az eleje...úgy az A-oszlopig. Feltámasztás közben derült ki, hogy egyszer már a hátulja is hiányzott...
Az aranykezű mester a töretlen autó biztosítéktáblájáról vette a mintát az összetört tábla helyrehozatalához - más kérdés, hogy semmire nem ment vele, mivel a rendkívül bonyolult 1.1-ben más tábla volt, mint az űrtechnikát jelentő 1.4-ben. Ez azonban nem jelentett neki akadályt. Igaz, annak az autónak ez volt a legkisebb baja...
A tárgybani 206-ost önhibából rommá törték, casco nem volt rajta, így biztosító nem látta, eladták, összerakták, műszaki még érvényes volt, picivel később egy fiatal leányzó vette meg, mint élete első autóját. Valószínűleg azóta ő is a francia autókat gyalázók táborát gyarapítja, neki oka is van rá.
Elképesztő különbség volt a két autó viselkedése között.
mikrovp 2012.02.01. 15:50:14
...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.02.01. 15:52:24
@Never: Szuper videó. Viszont nem tudjuk, hogy a szürke Ford mennyire volt törve. Lehet, hogy a hátsó lámpákon kívül minden cserélve volt :) Egyébként lehet, hogy rosszul írtam az előbb, az az autó, ami össze-vissza volt görbülve, csavarodva, arra nem igaz, hogy ugyanolyan lesz. Viszont én konkrétan erre a szuzukira gondoltam, ez nem tűnik olyan vészesnek.
@Don Marcus Hibiscus: ha te mondod :)
GrG 2012.02.01. 15:55:39
...::: Flúgos Kamionos :::... 2012.02.01. 15:56:07
Pierr Kardán 2012.02.01. 15:57:10
Egy olyat én se hagytam volna pocsékba menni, de ebben 1,9-es tucatdízel motor van...
dieselrocket524 2012.02.01. 15:57:38
Grifter 2012.02.01. 15:57:45
corpus alienum 2012.02.01. 16:00:10
LAPoska 2012.02.01. 16:03:12
TWK-001 2012.02.01. 16:06:05
v8brenya 2012.02.01. 16:09:21
Rekspa 2012.02.01. 16:14:51
Abfangjaeger 2012.02.01. 16:16:04
Vagy biztos? :)
doggyfreestart 2012.02.01. 16:16:37
A töretlenben ülők kisebb zúzódásokkal megúszták. A kókányolt autó utasai meghaltak.
Ezért kéne a GTK-ra tört autókat KÖTELEZŐEN elbontani.
kispilota 2012.02.01. 16:19:23
Mint közbeeső láncszem akár átatlan is lehetne, sima lúzer.
De lehet, hogy csak a későbbi kibogozás ellehetetlenítésére van benne.
Jólmegmondomén 2012.02.01. 16:21:24
Megveszik a rommá tört, kiégett hulladékot bagóért.
Aztán szereznek rá egy külföldi papírost, ne adj isten lopottat, és úgy átpakolgatják az azonosító jeleket/ jegyeket, hogy a gyárban meg nem mondanák róla hogy simlis.
Olyan gyári(szerű) eszközökkel végzik ezeket, hogy még az eredetvizsgálók sem tudják megmondani róla hogy eredeti, vagy mókolva volt.
Szóval ennyit az eredet vizsgáról, meg az eredet vizsgálókról. Nyilván semmi értelme, csak pénzlehúzás.
Ám ha csak józan paraszti ésszel is belegondolnátok, ezeket a roncsokat egyszerűen nem éri meg megjavítani, de annyira nem, hogy a csalók sem csináltatják meg.
Gyorsabb/ olcsóbb/ egyszerűbb mókolni velük.
És akkor na vajon miért nem stimmel a km/h állás/ felni meg még jó néhány apróság?
Szóval nem hazudik, amikor azt mondja sérülés mentes, meg újszerű, meg a többi rizsa, ugyanis 2 külön autóról van szó és akkor már azon sem kell parázni, hogy egy balesetben nem úgy viselkedne az utascella, meg az energia elnyelő zóna.
A képen szereplő autó (nyilván a törött), már rég a bontóban/ roncstelepen van és szétmérték alkatrésznek.
dieselrocket524 2012.02.01. 16:21:33
Never 2012.02.01. 16:22:47
Az is könnyen lehet, amit sokan pedzegetnek, hogy az autó csak adat- és irat-donor volt, és valójában Herr Jürgen Schmitz régen látott és nagyon hiányolt autóját látjuk itt, újjászületve.
Válogathatnak tehát a szakemberek: csalás, orgazdaság, közokirat-hamisítás, lopás bűnsegédként vagy felbujtóként (bár ezt konzumláhatja pl. az orgazdaság).
Szerintem börtönt neki. Meg egy tubus vazelint. Ossza be.
Never 2012.02.01. 16:25:23
mikrovp 2012.02.01. 16:28:02
JoeYi 2012.02.01. 16:37:20
fizeto_utas 2012.02.01. 16:38:38
Az más kérdés, hogy egy ennyire összegyűrt autót megéri-e rendesen megcsinálni.
Jamesblond 2012.02.01. 16:39:19
indapass90210 2012.02.01. 16:40:54
valerossi46 2012.02.01. 16:42:05
Never 2012.02.01. 16:46:33
www.youtube.com/watch?v=vX4XHpNTJuI
A fenti videón 3:40-től érdemes nézni. Szakembernek semmi újat nem mond/mutat, de laikus számára az elektromos fűrésszel és nagykalapáccsal történő javítás nem biztos, hogy bizalomgerjesztő (és akár egy lelkiismeretes hegesztés után is számtalan feszültségi pont marad az anyagban, nem is szólva arról, hogy a hegesztés és a nagy szilárdságú acél nem pont ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkezik...)
dieselrocket524 2012.02.01. 16:51:00
nem vagyok buszke és én se adtam még el rosz autot ma is megy az a felicia mert 40 KM re viték tolunk és látom sokat :D
amugy meg ezek ojan koztudot dolgok hogy autokon papirok vándorolnak ide oda persze haszonszerzés céljábol szemétség de vegyunk egy példát elutol egy szarvast vagy télen nekicsuszol egy fának vagy kicsuszol és borulsz egyet job esetben sikerul ugy megoldani hogy az autot rendor és biztosito ne lása de vége van én csak szlovákiát veszem egy kulfoldi auto beirása 500 € persze ez magyarba tob most ha megtortél egy 4 es golfot és van egy papirod és hozol egy autot kulfoldrol megcsináltatod hogy a szám és minden jo legyen még mindig sehol nem vagy a beirás kolcségéhez képest nyitot kapukat gongetunk ezel a bortonbe az ilyenekel dologal és ez igy meg németben is ot ráteszik a számot egy lopotra és adják is nekunk a tokéletes álapotu kulfoldi autokat aki eben bene van az tudja én is autoszerelo vagyok rengeteg dolgot látam már és ezekel senki nem foglakozik mert nem lehet bebizonyitani hogy ez nem az az auto amit legyártotak mert ha porofin megvan cisnálva akor nemlátni a hegesztéseket és semit és a rendor meg nemfog neked csiszolopapiral nekiálni felcsiszolni a gyanus autorol a festéket meg egy tuti ereditirol és aztán oszehasonlitani a ketot ez igy mukodik aki nem tud ebe beletorodni az vegyen szalonbol uj autot amivel elote álnak le a kamionrol :D
motorman 2012.02.01. 16:54:08
Törvénybe tiltanám a rendszámkitakarást. Szerintem sokat tisztulna a helyzet nepperéknél.
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.02.01. 16:56:17
Don Marcus Hibiscus 2012.02.01. 17:06:42
GSX-R (törölt) 2012.02.01. 17:06:47
Egyébként meg eladtam már pár autót, mindig, mindent elmondtam róla, nem kamuztam, nem anyámmal adattam el. Azt hogy te így csináltad, a te dolgod, elég gáz. De hogy még dicsekszel is?..
GSX-R (törölt) 2012.02.01. 17:13:46
=Daniken= 2012.02.01. 17:26:56
vki meg jó lóvét kaszált rajta...
dieselrocket524 2012.02.01. 17:30:26
=Daniken= 2012.02.01. 17:37:00
GSX-R (törölt) 2012.02.01. 17:37:37
Egyébként meg pont hogy alapvetően nem vagyok előítéletes, amíg nem viselkedik/parkol/tolakszik bunkó paraszt módon a bömös addig ugyanúgy tekintek rá mint egy Astrásra.
Balazs5 2012.02.01. 17:37:50
Operator 2012.02.01. 18:12:42
Nyilván, ha a javítás kis területet érint s az autó "alapjaiban" rendben maradt, ezt a "gyengülést" egy ütközésnél nem veszed észre. Ha azonban a teljes gyűrődőzónát újra kellett építeni, ne adj' isten a biztonsági utascella megroppant, azt biztosan megérzed a következő ütközéskor sajna.
Szóval a fenti dolog - akár adócsalás a papírokkal, akár a totálkár tényének elfedése - üldözendő kellene hogy legyen a jog által.
Nebameg 2012.02.01. 18:12:48
zeddez 2012.02.01. 18:22:15
dieselrocket524 2012.02.01. 18:24:05
Elektomos V8 2012.02.01. 18:25:12
Vagy én látok rosszul?
tempi 2012.02.01. 18:31:29
közlekedési bűnöző (törölt) 2012.02.01. 18:43:05
Nem sérülésmentes állapotot írtak, hanem újszerűt.... :-)
GiXXXer 2012.02.01. 18:46:07
Konklúzió: a magyar nem vesz törött autót, tehát senki ne várja el, hogy a legcsekélyebb mértékben is említést tegyenek róla. A kisebb horpadásokat sem érdemes kijavítani, mert akkor legalább tudja a sok nagyokos, hogy ennyi a baja, ha javítod, már egyből ráhúzzák, hogy totálkárra volt törve, és le se szarják.
Ez kb. ugyanaz, mint a 200.000 felett szétesik az autó felfogás! Idióták!
Shopping 2012.02.01. 18:48:40
230e 2012.02.01. 18:51:14
lomtengerkapitány 2012.02.01. 18:51:25
EGY APRÓ BIBI MÉG AKAD, HA NEM IS TARTJÁTOK FONTOSNAK!!!!!
ÁLLSZ A FENT EMLÍTETT AUTÓVAL A PIROS LÁMPÁNÁL (TERMÉSZETESEN HITELRE VETTED!!!) HATALMAS CSATTANÁS, HÁTRANÉZEL ÉS HOPP IFA A CSOMAGTARTÓBAN!!! HMM KAPSZ BETÉTLAPOT, MÉSZ A BIZTOSÍTÓHOZ, MAJD DÖBBENTEN PISLOGSZ, HOGY KÉTSZER NEM VESZIK MEG AZ AUTÓT!!! TÖBSZÖRI TELJES ÉRTÉKŰ KÁRTÉRÍTÉS, CSAK KIZÁRÓLAG, SZERZŐDÖTT SZAKSZERVÍZBEN TÖRTÉNT JAVÍTÁSOK UTÁN ÉRVÉNYESÍTHETŐ!!!!!
háténvagyokaz 2012.02.01. 18:51:30
"Csalás
318. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz, csalást követ el.
(2) A büntetés vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztés, ha a csalás kisebb kárt okoz, vagy a szabálysértési értékhatárt meg nem haladó kárt okozó csalást
a) bűnszövetségben,
b) közveszély színhelyén,
c) üzletszerűen,
követik el.
(3)
(4) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha
a) a csalás nagyobb kárt okoz,
b) a kisebb kárt okozó csalást a (2) bekezdés a)–c) pontjában meghatározott módon
követik el.
(5) A büntetés egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha
a) a csalás jelentős kárt okoz,
b) a nagyobb kárt okozó csalást a (2) bekezdés a)–c) pontjában meghatározott módon
követik el.
(6) A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha
a) a csalás különösen nagy kárt okoz,
b) a jelentős kárt okozó csalást a (2) bekezdés a)–c) pontjában meghatározott módon,
követik el.
(7) A büntetés öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha
a) a csalás különösen jelentős kárt okoz,
b) a különösen nagy kárt okozó csalást a (2) bekezdés a)–c) pontjában meghatározott módon,
követik el."
Ha átpapíroztak egy nem legális autót, attól biztonságos lehet. Viszont a BTK a vevőre (még ha jóhiszemű is) vonatkozik (alvázszám=egyedi azonosító):
"Egyedi azonosító jel meghamisítása
277/A. § (1) Aki
a) egyedi azonosító jelet eltávolít, vagy egyéb módon meghamisít,
b) olyan dolgot szerez meg, vagy használ fel, amelynek egyedi azonosító jele hamis, hamisított, illetőleg amelynek egyedi azonosító jelét eltávolították,
bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés öt évig terjedő szabadságvesztés, ha az (1) bekezdésben meghatározott bűncselekményt
a) üzletszerűen,
b) bűnszövetségben
követik el."
Pityesz30 2012.02.01. 18:56:03
Ovecskin 2012.02.01. 18:57:13
www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/grand_vitara/suzuki_grand_vitara_1.9_ddis_jlx-a-5442303
kerdesek05 2012.02.01. 19:01:22
sok minden fekete itt az ügyben:)
Never 2012.02.01. 19:01:52
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.01. 19:14:54
Összetörtem egyszer (vaddisznó elütése, karcolás nélkül megúszta mind a 4 ember, aki az autóban ült). Az már GTK volt.
Aztán összetörtem még egyszer, 2 évre rá - akkor 60-nal csattantam. Karcolás nélkül megúsztam. Még nagyobb GTK.
Az autó azóta is megy, köszöni szépen, rendbe lett rakva.
Never 2012.02.01. 19:21:22
Aki viszont azt mondja, hogy "újszerű", tipp-topp gépet ad el, aztán valójában rommá volt törve, nos, az egyszerű csaló, olyan, mint aki az áruházban hamis bankkártyával fizet, vagy aki a nyugdíjasoknak eladja a hatszázezres inframágneses fluxuskondenzátoros gyógytakarót.
Nancsi 2012.02.01. 19:35:27
Schütii 2012.02.01. 19:39:40
prérikutya 2012.02.01. 19:52:30
Két elem összefogásánál a ponthegesztés, vagy a folyamatos "összevarrás" a biztonságosabb?
Mert ugye előzőt a gyárban csinálják, a másikat a törés utáni javításnál.
lomtengerkapitány 2012.02.01. 19:53:03
TK: TOTÁLKÁR AZ AZ ANNYIRA SÉRÜLT, HOGY NEM JAVÍTHATÓ EZÉRT A PIACI ÉRTÉKBŐL KIVONÓDIK A MARADVÁNYÉRTÉK.
GTK: GAZDASÁGI TOTÁLKÁR AZ AZ AZ AUTÓN MEGSÉRÜL 1 AZ AZ EGY DARAB BEJÁRATI AJTÓ! AZ AJTÓ UJ AVULTATOTT ÉRTÉKE MEGHALADJA AZ AUTÓ ÉRTÉKÉNEK %-OS RÉSZÉT! A GTK-OS AUTÓ BONTOTT KIJÁRATI AJTÓVAL UGYAN OLYAN HIBÁTLAN AUTÓKÉNT FOG UJJÁSZÜLETNI :)
prérikutya 2012.02.01. 19:55:55
lomtengerkapitány 2012.02.01. 20:03:53
lomtengerkapitány 2012.02.01. 20:05:11
TomT 2012.02.01. 20:15:05
lomtengerkapitány 2012.02.01. 20:21:09
Rocso Cafe 2012.02.01. 20:22:37
A végén kiderült, hogy egy a cégcsoporton belül már forgalomba helyezett autó, ami megsérült egy balesetben. Kikalapálták, lenullázták az órát, majd új forgalmival eladták mint új autó. Erről az apróságról elfelejtették értesíteni a vevőt.
fokfel 2012.02.01. 20:25:26
CoIie 2012.02.01. 20:25:42
tempi 2012.02.01. 20:29:13
zsoci 2012.02.01. 20:32:03
A felmérőn miért van a jobb oldal is sérülten jelöleve, mikor az nem sérült ? A motor sérültet sem értem igazán, bár nem látszik, de nem tünik sérültnek.
CoIie 2012.02.01. 20:32:19
DrSzoke 2012.02.01. 20:56:31
sabbath 2012.02.01. 21:00:10
Suttora 2012.02.01. 21:09:13
MaCS_70 2012.02.01. 21:11:47
Halihó!
A jóhiszemű vevő büntetőjogilag nem felelős.
A Btk. alapelve ugyanis az, hogy a tényállásokat szándékos elkövetés esetén büntetik -- a gondatlan elkövetésnek mindig szerepelnie kell az adott cselekmény leírásánál. Ergo mivel nincs ott, hogy a gondatlan elkövetés is büntetendő, a jóhiszemű vevő nem követi el a cselekményt, mivel az csak szándékosság esetén valósul meg.
Üdv: MaCS
CoIie 2012.02.01. 21:13:01
MaCS_70 2012.02.01. 21:13:06
Ez voltaképpen most is kötelező -- csak éppen kicsit körmönfontabban van megfogalmazva.
Üdv: MaCS
Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.02.01. 21:16:46
Suttora 2012.02.01. 21:19:23
remélemeztbeveszi 2012.02.01. 21:23:54
Polly-pudli-pötty 2012.02.01. 21:24:21
Merthogy egy sima lámpás ráfutásnál is látszólag nagyon csúnyán meg tud törni az eleje olyan autónak ahol foglalkoztak a gyalogosvédelemmel. Régi lebont,új elemek felcsavaroz.
Talán a hirdetésben sem kellene hazudozni,vagyis elhallgatni dolgokat ha nem mindenki az évszázad bizniszére vágyna autóvásárlásnál,természetesen bagóért.
Merthogy ha megemlíti valaki,hogy igen megtörtünk,de minden javítva lett normálisan,akkor kíváncsi lennék mennyiért és mikor lehetne túladni rajta.
CoIie 2012.02.01. 21:36:30
Suttora 2012.02.01. 21:38:25
ommm 2012.02.01. 21:39:24
AzHofi 2012.02.01. 21:41:21
Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2012.02.01. 21:47:56
Nancsi 2012.02.01. 21:49:31
__TG 2012.02.01. 22:00:35
Gazdasági total kár előfordul hogy az autó teljesen üzemképes, forgalomban használható, csak úgy nyomták pl. a jobb hátulját hogy oldalelemet kell cserélni, és fenéklemezt meg lökhárítót. Legyen ez egy felső kategóriás 10 éves autó.
Tehát a javítás összege meghaladja a gazdaságosság határát (nagyon drága rendbe hozni).
Viszont a gazdája vállalja a veszteséget, és kicserélteti a hátsó fenéklemezt, lökhárítót, kikalapáltatja a jobb seggét, akkor mért kéne automatikusan kivonni forgalomból?
Sok okos netbuzi (Shütti) azt sem tudja mi a GTK, akkor mit okoskodik? Mért lenne a biztosító tulajdona az autó GTK esetén (valaki ezt is kommentelte)?
Hogy tovább okosodj: A biztosító felméri az autó törés előtti és utáni értékét, és a különbséget kifizeti. Ezzel arra céloz, hogy a maradvány értéken add el, a biztosítós pénzt tedd hozzá, és végy egy olyat mint volt.
__TG 2012.02.01. 22:02:23
__TG 2012.02.01. 22:04:32
Suttora 2012.02.01. 22:06:21
Tizenkettő 2012.02.01. 22:10:46
bertrollnok 2012.02.01. 22:11:06
indapass90210 2012.02.01. 22:13:53
Sőt, nem is fog az ember arcába durranni véletlenül, mert kompletten hiányzik az autóból! A kontrollámpa meg nem zavar, mert elvágták a vezetékét.
ave 2012.02.01. 22:43:27
Olimpiat is nyert mar olyan, akinek elotte eltort a laba...
Megcsinaltak rendesen, manapsag minden kukacos autovasarlo retegvastagsagmerovel jarkal autot venni, akit meg nem erdekel, annak mi baja lehet abbol, hogy egyszer ujraepitettek?
AdmiralRobert 2012.02.01. 23:27:07
K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2012.02.01. 23:36:40
Pepejoe 2012.02.01. 23:41:00
Az az autó új korában is csak max. a negyedét érné annak, mint amennyit most rákarcoltak.
danixxx 2012.02.01. 23:45:58
Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.02.02. 00:12:27
Nancsi 2012.02.02. 06:14:29
speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2012.02.02. 07:09:10
Never 2012.02.02. 07:19:38
A teljes átvizsgálás persze kötelező, az autó ha rendben van akkor rendben van. A tk viszont nálam már a kockázatviselési hajlandóságot meghaladná - nekem így nyugodt a lelkem.
Never 2012.02.02. 07:21:48
Szemétség ilyen autót mint "újszerű"-t hirdetni. Nem kötelező a GTK-s autót megvenni és helyrehozni. Az ilyen biza csalás. A szemét fajtából. Ha mindenki ezt csinálja, akkor mindenki szemét csaló.
DrX 2012.02.02. 09:14:44
www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k
Peter__Blau 2012.02.02. 09:20:48
dr. Ringlósztár 2012.02.02. 09:26:59
De, bevallottam, és tanulmányaim során a helyesírás fejlesztésére is nagyobb hangsúlyt helyeztem nálad.
mrjake · http://mrjake.org 2012.02.02. 09:27:53
mrjake · http://mrjake.org 2012.02.02. 09:57:29
www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/grand_vitara/suzuki_grand_vitara_1.9_ddis_jlx-a-5397693
Kísérteties, bár valószínűleg két külön autó, ami ugyanúgy tört...
ostvan2 2012.02.02. 10:03:57
Ebből következik, hogy a kézzel áthegesztett karosszéria- és alvázelemek (általában) erősebbek, mint a gyáriak. Ezért fontos, hogy a légzsák rendben legyen a javított gépen, mert annak a gyűrődése keményebb lesz. Elméletileg, amit a gyakorlatban nem biztos, hogy észre lehet venni. A korrózióvédelem témában megint kérdéses, hogy a gyári a jobb, vagy a kisüzemi. Ez utóbbi lehet jobb (ha gondos a mester - lásd Csikós írásait) és lehet sokkal rosszabb, ha eladásra dolgoznak (költséghatékonyan).
Következtetésem: Az élethez szerencse is kell, különösen a használtautó vásárlásnál.
Der_rosarote_Panther 2012.02.02. 10:04:54
Dr_utcai_arcos 2012.02.02. 10:14:09
Tomchy 2012.02.02. 11:47:29
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.02.02. 12:01:47
"Ebből következik, hogy a kézzel áthegesztett karosszéria- és alvázelemek (általában) erősebbek, mint a gyáriak."
Ha peched van es tenyleg erosebbre sikerult, akkor benyomodik utkozeskor az utasterbe es az nyarsal fel.
www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k
Peetee 2012.02.02. 12:03:53
Neked egy üres kólásüveget sem adnék el, mert még abba is belekötnél, hogy a matricát gyárilag -0,3fokkal ferdítették a a vízszinteshez képest, szóval ha eladásra kínálnék neked 1 törésmentes autót, akkor a végén még nekem kellene fizetnem neked, amiért hajlandó vagy elhajtani vele.
Csak az ilyen emberektől mentesen meg engem a jóisten az életben...
Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.02.02. 12:08:25
isssti 2012.02.02. 12:53:26
Nos: Golfplusom van, kb. 110ezerig semmi komoly költség nem volt rajta olajszervizeken kívül. Majd 120e-nél jött komplett vezérlés, majd kuplung szett, szilentek, féktárcsák(+betét). Most a lengéscsillapítók köszöntek be 140egypárezernél.(Eddig bő extra fél millát költöttem rá, amióta 120e-t betöltötte!)
Akkor miről beszélünk?! Bizony az átlagember nagyon is nem hülye: tudja, hogy a sokat futott kocsikra sokat kell költeni. És ne jöjjünk azzal az érvvel, hogy egy 200e-t futotton ezeket már mind kicserélték - majd pont azért fogja eladni!!?
hummel8 2012.02.02. 13:11:08
Az Ok, hogy a 200 K feletti autokra nyilvan költeni kell, de mint latod mar a 100 ezret futottakra is...
Az uj autora nyilvan nem, de ott kifizeted jo par evre elöre a különbözetet, csak nem olyan latvanyos, mert nem kell alkalmankent belenyuni a penztarcaba.. csak eygszer, de akkor joooo melyen :-))
Ha 20e km / evet feltetlezünk, akkor a tied 5 evet ment hibamentesen, most költöttel ra felmilliot.. OK, biztos fajdalmas.
De Ha hibamentes ujba akartal volna atszallni, mennyit lkellet volna radobni a cserere ? 3 milliot ? 3,5-et ? Abbol azert eleg sokaig lehet költögetni 1-200 ezrenkent...
A magyar ember baja inkabb az, hogy ha 2-est lat a kiometerszamlalon, akkor rögtön infarktust kap. igenis ha egy auto technikailag meg kap minden törödest, nem kell felni az öregebbtöl sem... (mondjuk ez a legujabb technikara nem feltetlenül igaz, a mai aktualis autok nem nagyon lesznek hosszueletüek, ld meg halalig feltöltött TDI, TFSI etc) A mi egyik csaladi autonk egy öreg A4 TDI, most 600e-rel az orajaban.. ha 100e-kent azzal a kifigassal, hoyg ne romoljon el, lecsereltük volna ujra, akkor eddig kb 15 Milliot buktunk volna az ertekveszetesen... szerintem a javitasokkal böven 2 Millio alatt vagyunk.. akkor miert s baj a sokat futott auto ?
isssti 2012.02.02. 13:28:49
A 200ezres futású autókról meg azt mondom: igazad van, ha rendesen gondozva volt, talán nem kell félni tőle - de találni ilyet egyáltalán? Mert amit a sok nepper behoz eladásra, az mind széthajtott-visszatekert, ámde kiglancolt romhalmaz.
Még az merült fel bennem, hogy egy mai modern autó 200e.km és mondjuk 10 év után (tegyük fel gondosan karbantartott), valóban nem ad aggodalomra okot? Mennyit bírnak a mai tartóelemek, biztonsági alapcuccok, elektronika stb..
Bennem még így is bujkál a kisördög: megvehető-e egyáltalán egy 200+-t futott verda...
kewcheg 2012.02.02. 15:04:27
A roncson nincsenek fellépők, más (nem gyári) az alukerék, és JLX-A felszereltségű, tehát nincs benne ESP, tempomat.
az épet már JLX-El felszereltségűnek hirdetik,(bár a belsjéről készült fotókat nem tudtam megnézni sajnos) de ilyenformán benne van az ESP a tempomat és esetleg a bőrkárpit is.Plusz ott az oldalán a fellépő,meg gyáriak a kerekei, a Suzuki kiegészítők árait ismerve ez a két tétel még legalább 300k huf-fal dob a helyreállítás költségein, egyszerűen nem éri meg.vagy aezek a dolgok is bcs.-ből származnak, mindenesetre megérne egy jó kis házkutatást....
Don Marcus Hibiscus 2012.02.02. 15:21:56
Egérfogó 2012.02.02. 17:30:18
FEKI 2012.02.02. 21:24:56
forgómorgó 2012.02.02. 23:43:51
forgómorgó 2012.02.03. 00:09:25
webnazi 2012.02.03. 06:04:37
A kocsim nemrég volt műszaki vizsgán, ám a szervízben úgy megoldották a felkészítését, hogy még a kerekeket se vették le! (fékdobok, betétek szemrevételezése, féktisztítás, stb.) Onnan láttam mindezt, hogy a dísztárcsát rögzítő műanyag kötözők (amiket azért tettem rá, hogy nehezebb legyen lelopni avagy útközben sose essen le magától) teljesen sértetlenek maradtak.
A GTK-ról meg csak annyit, volt nekem egy Suzukim, amibe belémjött egy kamion. A biztosító egyből totálkárra vette és akart érte adni X forintot, hogy vehessek rajta egy hasonlót.
Na persze, csak hát azért a pénzért (avultatás, valami nemzetközi használtautós ár-indexálás meg minden más egyéb beleszámolva) legfeljebb egy jobb biciklit kaptam volna.
Nem egyeztem bele és követeltem a teljes javítását! Aztán találtam hozzá egy normális szervízt, ahol valóban szépen megcsinálták. Volt benne oszlopcsere, teljes oldal csere - sárvédők, ajtók, gépháztető, - alaplemez egyengetés meg miegymás, fényezés, etcetera. Tényleg olyan lett, mintha új lenne.
Amikor eladtam (egy hivatalos autókereskedő a cserébe beszámította), ott biza az állapotfelmérésnél néztek festékréteg vastagságot meg miegymást.
A nagyjavításokat észre sem vették, de hogy oldalt-hátul már egyszer zúzva volt (én meg arról nem tudtam, mikor megvettem) azt kiszúrták, mert túl vastagon volt rajta a gittelés.
Szóval ez van, a GTK elnevezésű fogalom valójában csak a biztosítóknál létezik, ám ha nagyon erőltetik akkor egyáltalán nem kötelező elfogadni! Nem fognak belerokkanni, ha sokat kell költeniük egy totálkárra, mert biztosítótársaság soha nem hal éhen! Nálam a kamionostól a kötelezőjével 5 év alatt csaknem annyit beszedtek, mint volt az a károm ellenértéke. Teherautóknál ugyanis nincsen bónus-malus rendszer, csakis a maximum!
Valentino Gallo 2012.02.03. 09:53:00
kombusz 2012.02.03. 10:18:32
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:IHx6w9SGO1MJ:www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/grand_vitara/suzuki_grand_vitara_1.9_ddis_jlx-a-5442303+www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/grand_vitara/suzuki_grand_vitara_1.9_ddis_jlx-a-5442303&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a
kombusz 2012.02.03. 10:59:41
és hogy rendbe lett hozva az auto amugy 2millát költött rá állitolag ö karoszszériás ö csinálta meg ezzel foglalkozik hogy törött autokat vesz meg most is vagy 4 törött autoja van neki.
ja és csak az elsö hátso lökháritot,hütöket,sárvédöt motorháztetöt kellett cserélni meg belül a légzsákokat és minden gyári alkatrészböl lett megcsinálva.
ja és ez egy biztositási csalás volt részben mert nem volt ennyi baja az autonak csak rálett irva minél több dolog hogy minél többet fizessen a biztosito.
a motornak fütomünek meg az önhordo kasztninak semmi baja nem volt szerinte.
mondjuk csak hebegett habogott értelmes mondatot nem tudott rendesen elmondani :)
szerinte ez egy jo auto volt mert karbantartva volt meg garázsban állt amugy az meg aproság hogy ennyire össze volt törve. :D
és mi vagyunk a gyagyásak nem is értünk semmihez hülyeségeket beszélünk :)))
2fast2furious 2012.02.03. 11:36:11
Nem védeni akarom a tulajt, de abban szerintem simán igaza lehet, hogy biztosítási csalás a dolog, én is találkoztam már rengeteg olyan esettel, ahol a tulajnak van ismerőse a biztosítónál és egész enyhén törött autókat vesznek totálkárosra, sőt olyat is láttam már, hogy a baleset után még törnek az autón, hogy minél nagyobb legyen a kár, egyszerűbb ha a biztosító fizet, aztán pedig vesz a tulaj új autót, nem foglalkozik a javítással. A képek alapján pedig akkora sérülése nincs az autónak, hogy bontani kellene miatta, ha hibátlan bontott alkatrészekből tisztességesen megcsinálják az autót, majdnem egy szintre lehet hozni más hasonló sérülésmentes autókkal és egy esetleges későbbi baleset során sem lesz belőle semmi gond.
kombusz 2012.02.03. 12:03:56
igen tudod csak ezzel az a baj hogy azt sosem mondaná el neked hogy ennyire sérült volt.
mert tegyük hozá jopár elem meg a hátulja elég csunyán törve volt és még ott van amiket nem is látunk.
törött autokba a légzsákot ritkán potolják.
és az árában sem látszik meg ez hogy annyi sérülés volt rajta márpedig ennyiért árulják a többit is ebböl a fajta autobol amit sérülésmentesnek hirdetnek.
elbontani nem mondtam én se hogy kéne de szinte csak a jobb oldala épp az autonak a többi törött.
arrol nem is beszélve elismerte hogy ö ezzel foglalkozik hogy törött autokat vesz meg és javit.
na tudod itt kezdödnek a gondok ugyanis ezeken a minél olcsobb javitás a cél aminél nagyobb haszon érdekében.
és itt jön a képbe hogy ezeket nem fogják sosem tisztességesen megjavitani.
egy szintre sosem fogod hozni a sérülésmentes autokkal mert ezen jocskán meggyengültek dolgok.
és mivel azt mondta uj alkatrészekböl gyáribol lett(na persze) megcsinálva mert csak az van hozzá(ami hazugság mert van jopár alkatrészböl nem gyári is ehhez az autohoz viszont ott is egy motorháztetö 80ezer ft) abbol meg sosem fogja ennnyiböl kihozni a javitás.
nézd meg a képeken csak elöl mi ment el:hütök,lökhárito,lámpák,sárvédök,homlokfal stb.
oldala a bal oldal kompletten csere uj ajtok ehhez tuti 200ezer darabja gyáriban a hátulja megvan rogyva bal hátul a tetö meg nem is látszik valoszinü ott is elment.
hátul lökhárito,hátulja futomüben elöl hátul ennél az állapotnál biztos többminden elment az sem filléres dolog.
belül légzsákok.és akkor még a motornál a hirdetö állitása ellenére kitudja mi gond lett.felnik cserélve lettek mintmár emlitették plusz a fellőpö is van ezen már ez sem 5ft-os tétel.
és mindez ugyanannyiért árulni mint a többit amit sérülémentesnek hirdetnek a pofátlanság csucsa.
ja és ugye 3évesen a kilométer sem 55ezer volt benne mikor összetörték ezt is elimerte a mostani tulaj.
na akkor miröl is beszélünk?
kitudja mennyi van benne és még törött is volt.
corpus alienum 2012.02.03. 14:54:59
Epercsibe 2012.02.05. 14:59:24
Mivel a kormányműve is elment, ezért az azt tartó híd is. Valószínűleg mindent ami "talán még jó" visszaraktak bele és éppen ezért olyan is. A mai futóművek nem állíthatóak (kivéve a kormányösszekötőnél). A geometriát a bekötési pontok helye és a lengőkarok gyártási pontossága szavatolja. Ha az alváz csavarodott, tört, semmi sem garantálja, hogy a bekötési pontok így a futómű geometriája jó lesz. Folytassam ?
Epercsibe 2012.02.05. 15:03:57
Epercsibe 2012.02.05. 15:32:38
Viszont, 150.000-200.000 valós km között már féktárcsát, szilenteket, kuplungot, lengéscsillapítókat, lambda szondát, kipufogó dobokat cserélni kell. Az elektronika kontakthibákat nem km, hanem korral csinál, általában 8-10 év körül kezdődik (hangfalak nem szólnak, légzsák visszajelző, bármi más). Majd kb 12-15 éves kor körül lép színre az erős rozsdásodás és az összes gumi elem málása (pl vízcsövek).
Mindezek miatt sokszor jobb vétel egy 3-5 éves autó (esetleg enyhén törött is ha olcsó), hiába amortizálódik sokat, mint egy 6-10 éves, amire költeni kell így a végén ugyan annyi és jobb mint egy 10 év feletti, ami kevésbé üzembiztos (vízcső, önindító, főtengely jeladó, generátor, stb elszállhat).
isssti 2012.02.05. 17:29:56
Hiába nyomják újabban szinte minden fórumon az ellentétes propagandát az ún. "szakértők" - nyilván érdekeltek az ilyen romhalmazok honi eladásában...
etwas kultur muss sein 2012.02.06. 01:13:14
Persze ahhoz, hogy ez működjön, nagyon megfontoltan kell használt autót venni, de ha valakinek csak 10-15 éves kocsira van pénze, az ne is akarjon felelőtlenül kapkodni.
AnyátoknakPalánot 2012.02.06. 15:21:06
nitro1 2012.02.07. 20:06:40
forgómorgó 2012.03.11. 14:25:04
(Ne haragudj, nem tudtam megfejteni a kódolt üzenetedet, talán annyi mentségem lehet, hogy nem vagyok egy mai gyerek...)
Egyéves Önkéntes 2012.03.24. 08:22:07
autobahnvignette 2012.03.24. 14:47:54
ha ez az auto nem lopott alapokra epult, akkor semmi.. ilyen szepen es aprolekosan kereskedo nem "ujit fel" roncsot, szerintem! miert is venne uj fellépőt rá, ugyis megveszik ha nincs az rajta, nem hozza vissza az arat..
corpus alienum 2012.03.24. 19:48:46
Én egyszerűen nem bízom a törött autókban - persze itt nem arra gondolok, hogy meghúzták a lökhárítót, menjen a bontóba. Nem hiszek abban, hogy egy autó másodszorra is ugyanúgy visel el egy ugyanakkora ütést, mint első alkalommal, akárhogyan is javították ki. Pláne ebben a szép országban.
autobahnvignette 2012.03.24. 19:52:47
a Fifth Gear angol autos musorban volt egy teszt, egy markaszervizben javitott torott focust es egy toresmentest egymasnak kuldtek szembol.. nos, alatamasztjak azt, amit irsz, a tokeletesen kijavitott de torott, 2,5x jobban osszetort, ha jol emlekszem!
papa33 2012.05.01. 14:31:34
Nem kell átverni, meg magyarázni GTK meg TK.
Mikor vesszük tudomásul, az autó olyan mint bármely használati tárgy
legyen pl porszívó, TV, akármi: 2-4 évesen talán lehet érte kérni valamit, tizenévesen bagó. És nem érdekes egyik esetben sem, hogy a nap 24 órájában nézték vagy hétvégén 1-2 órát.
De ugye a horpadt porszívót, repedt dobozó TV-t nem vesszük meg, még ha meg is van ragasztva, akkor sem.
Nem jó az az új tulajnak, de a használtat vevőnek ez a realitás.