Az erősebb kutya közlekedik

  2012. január 31. - ommm Címkék: közlekedés mercedes oroszország toyota kalasnyikov csecsenföld landcruiser

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Nem is olyan régen volt egy cikkünk arról, hogy mi hogyan éljük meg a mindennapi közlekedési kultúrát (vagy annak hiányát) idehaza és külföldön. Van, aki magában fortyog, van aki büntetne, de alapjában véve próbálunk nevelni és jólneveltnek maradni minden szituációban. Talán több értelme van és - ha minél több közlekedő viselkedik civilizált ember módjára - akkor a bunkóság lassan olyan ciki lesz, hogy az azt művelő dinka is ingerküszöbét is megüti.

Persze vannak olyan országok, ahol ez az ingerküszöb nagyon alacsony, megütni pedig a helyi erők útjába kerülő autóst fogják. És akkor még örülhet is.

Első videónk Csecsenföldön játszódik. Nem tudjuk kik és hová sietnek a konvojjal, melynek egyik felvezető autója lehet a fehér Samara, jobb egyben a dallamkürt gyanánt Kalasnyikovot ropogtató mitfárerrel. Az biztos, hogy nagyon sietnek és a közéjük keveredő ladás tanácstalansága kiborítja a bilit.


Persze orosz barátainknál is történnek dolgok, bár az ország viszonyait ismerve tán annyira nem is meglepő, hogy a türhő módon parkoló E-Mercedes sofőrje nehezményezi, ha rámutatnak bunkóságára. Kiszáll és üt-rúg, aztán jön a meglepetés egy alumínium baseballütő képében.

Nem tudni, hogy az Audi rendfenntartó sofőrje a sapkás idióta főnöke, aki megelégelte a beosztott durvaságát, vagy egy éppen ott parkoló erősebb kutya, azonban kétségkívül megtalálta a hangnemet, amelyből az ilyenek értenek.

Durva? Az. Ne vegyünk példát róluk, és mielőtt autóba ülünk, ültessük magunk mellé az emberségünket. Jobban megbecsülnek majd a többiek, mint a bunkókat.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr623977634

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Így közlekedik a ruszki 2013.07.24. 17:59:59

Magyarországon is durva a közlekedés, pattanásig feszültek az idegek, de ennyire szerencsére nem.Egykori megszállóink így rendezik a közúti nézeteltéréseket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2012.01.31. 18:12:39

Az első egy csecsen esküvői menet, a második kamu, valami orosz tévés csávó csapkod az ütővel.

Erped 2012.01.31. 18:22:23

És a Jobbikos fiúk szerint, nekünk ezekkel a "kultúrált", "civilizált" népekkel kellene barátkoznunk a "hanyatló" nyugat helyett.

2012.01.31. 18:27:36

Én szimplán csak virslit dugok a kipufogókba, a kisvakondtól lestem el a trükköt.

S8 Phantom 2012.01.31. 18:28:01

Tisztelt ommm!

Úgy teszel mintha csak a közlekedés lenne ilyen. Ez a tipusú viselkedés, agresszió az élet minden szegmensében jelen van csak az eszközök és a módszerek mások. A durvasági foka pedig az adott ország civilizálódáságának, intelligenciájának megfelelő. Ám ne feledjük, ahol a kamera nyiltan és nagyon pontosan jelen van ott a megrendezett cirkusznak mindig nagy az esélye.

I.R.S. 2012.01.31. 18:32:43

Ez a tempó (második videó) nálunk a '90-es években volt nagy divat. Mostanában szerencsére ritkábban hallani ilyen baseball-ütős, szamurájkardos konfliktuskezelésről.

Loading... 2012.01.31. 18:40:01

@S8 Phantom: Pár napja főoldalon volt a második videó, alatta a hozzászólások között egy link az orosz cikkről, annyit még google fordítóval is el lehetett olvasni, hogy egy orosz tv-s "celeb" virus videójáról van szó. Biztos ohm is látta, olvasta, csak hát hatáskeltő a pali, de ezt már megszokhattuk.

biker_kolee 2012.01.31. 18:40:45

@merjünknagyotálmodni: Ezt már láttam, de még mindig jót röhögtem a támolygó sofőrön.. :DDDD

markco 2012.01.31. 18:41:00

"Mindig van egy nagyobb hal"

Paó 2012.01.31. 18:42:35

@merjünknagyotálmodni: Nagyon jó volt! Röhögök.
olyan ritkán éri meg kommenteket olvasni, minden elismerésem.

robian 2012.01.31. 18:43:15

@scheerti: igen esküvő másik fake
de köcsögök vannak

markco 2012.01.31. 18:43:40

A legjobb, hogy ez a nyeszlett sofőr jön emberkedni...:) Egy ütés és fekszik:)

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.31. 18:47:37

Szerintem nagyon elenyésző a bunkók száma az utakon.

Lehet, hogy jobban megjegyzed, de kicsit túráztatva az agyad eszedbe fog jutni az, aki beengedett, aki csak egyszer barátilag rád villantott, hogy kapcsold már fel a lámpákat, stb.

magyar_ellenállás 2012.01.31. 18:48:51

Aztán mi van, ha a kockában egy exkommandós csecsen birkapásztor ült, aki utána megy a SUVnak, elveszi a puskát, és lerendezi az egész násznépet?

Ti biztos vágjátok, melyik filmben van, mikro izmozik a régi mercissel valami hülyegyerek, aztán kiderül, hogy pont egy mini Corleonéba kötött bele. :)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2012.01.31. 18:49:37

dárágájá másíná... ehh, ruszkik, még ha kamu is.

SvenH. (törölt) 2012.01.31. 18:58:37

szerintem a masodikon azert akadt ki mert nem volt teligumi a merdzson
vagy lehet hogy dizel-benzin vita volt...

magyar_ellenállás 2012.01.31. 19:02:00

@Erped: Szerintem nem barátkozni akar a Jobbik, csak olyan üzleti partnert találni, aki nem lopja ki a szemünket, miközben mosolyogva megpróbálja bmagyarázni, hogy ez azért jó nekünk, mert kapunk majd helyette szép csillogósat üvegbű.

butschq 2012.01.31. 19:03:39

ez mekkora már:D szétröhögtem az agyam:D:D

megy a kocsi és kilőnek az ablakon, hát bazzz:D:D

meg kiugrik a csávó, majd leverik a visszapillantóját, hát így kell keménykedni:D

mehmeo 2012.01.31. 19:07:33

Amellett h fake, az nem egy S Merci?

GONOSZ 2012.01.31. 19:07:42

nálunk csak egy baj van, senki sem tudja, hogy nagyobb erő nagyobb felelősség, legyen az autó, vagy izomerő.

Erped 2012.01.31. 19:09:07

@Loading...: Nem mintha nem lenne 1000 ugyanilyen videó a Youtubeon. Nem tök mindegy, hogy ez az egy éppen kamu-e?
Érdekes, hogy pl. svájci utcai harcokról szóló videókkal nincs tele a net.

Hurri Kán 2012.01.31. 19:09:20

Drága parkolás volt.

magyar_ellenállás 2012.01.31. 19:13:06

@Erped: Mert a svájciak rutinosan előbb a kamerát törik. :)

Erped 2012.01.31. 19:17:02

@magyar_ellenállás: Eléggé elnézték a kottát a srácok, ha erre játsznak. 50 évnyi lecke nem volt elég a keleti hozzáállásból? Talán érdemes lenne elgondolkozni, hogy a Jobbik által sztárolt országokban hogy él az átlagember, milyen viszonyok uralkodnak a gazdaságban az üzleti életben és a politikában.
Esetleg kezdd itt a tájékozódást: en.wikipedia.org/wiki/Corruption_Perceptions_Index

Plumper_ 2012.01.31. 19:19:30

BMW-sek idehaza - csak ennyit mondok!:-D

magyar_ellenállás 2012.01.31. 19:22:54

@Erped: Erped, nem ez a helye ennek. Nekem nem kell tájékozódnom, mert itt élek az ukrán határ mellett + eléggé olvasott is vagyok. Sajna, két ge.ci "szomszéd" közül most ahhoz akarnak dörgölőzni, aki régebben szart a virágoskertünkbe.

Ez van. A politikusaink erősen hajaznak a viccbeli vadászra. Tudod, amelyik sz.pni jár a medvéhez.

Ezért kéne egyszer az összesre rágyújtani azt a Duna-parti hodályt, aminek már minden kövéhez mocsok és hazugság tapad, aztán a következő garnitúra talán kétszer is meggondolná, kinek a csicskája lesz a mi kárunkra.

T4KK 2012.01.31. 19:25:49

@Erped: Nem barátkozni akarnak, hanem piacot a magyar exportnak, már ha egyáltalán lesz itt még olyan.

Moan 2012.01.31. 19:26:09

Azt nem felejtem el, mikor nagybátyám mesélte (tűzoltó volt, úgy 210 magas és 130 kiló és egy szakadt trabantja volt), hogy egyszer összeszólalkozott valakivel az úton, aztán ment a szájkarate, hogy "Szállj ki!", "Szállj ki te!" Nagybátyám meg nagy nehezen kimászott a trabiból vagy 2 percig szarakodva, hogy kiférjen, és erre a másik "elmenekült". :))))

Dr. GGG77 2012.01.31. 19:26:28

Már bocs, de a második videóról minden egyéb keresgélés nélkül is ordít, hogy megrendezett.

Ettől még én baromira a "hanyatló" nyugathoz szeretnék tartozni, a keletből köszi, nem kérnék.

Alf (törölt) 2012.01.31. 19:30:39

2. video az fake és egy színész az ütős csákó, ez már volt valahol, most nem ugrik be, hol.

_Roll_ · http://www.gumimester.com/ 2012.01.31. 19:31:03

@Erped: Nem akarok neked elmagyarázni miért nincs igazad, nem ide illő a téma, úgyhogy kérlek önállóan nézz utána, hogy mit jelent a gazdasági együttműködés és mennyi bevándorlók aránya a fejlett nyugati országokban. Köszi!

Plumper_ 2012.01.31. 19:33:47

@Erped: mehetnének mindjárt Iránba.

magyar_ellenállás 2012.01.31. 19:38:54

Remélem, a következő hasonló poszt arról szól, hogy Lázárnak simogatja meg valaki seprűnyéllel a térdhajlatát, mert levillogta az Ódival, aztán az első pirosnál rákérdezett a politikailag inkorrekt választópolgár, hogy mit is akart ezzel üzenni irányába. :)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.01.31. 19:40:35

Kedves TC kommentelők!
nem vált be az a parkolási stratégia, amit nem is olyan rég tárgyaltunk vhol, hogy egy bevásárlóközpontnál távolabb, az üres helyekre parkolok. direkte kihagyom a helyet, és a legtávolabb állok. jövök ki, mit látok? egy tanulóvezető a kocsim mellett tanul parkolni. akkor állt már ki, amikor odaértem. elmegy, megfordul, amíg én bepakoltam, viszem vissza a kocsit, már parkol be a másik felemre. hát már az elsőnél majd szívrohamot kaptam, de még másodszor is rám áll. nagyon gyorsan bepattantam, és 3 mp alatt el is zúztam onnan.
ezúton üzenem az oktatóknak, h kapják be a kékeresem, és tanítsák a pályán parkolni a delikvenseket, ezzel is hozzájárulva a szívbetegek számának csökkenéséhez! kössz!

monstertruck 2012.01.31. 19:41:54

Pár évvel ezelőtt a hungária körúton leszorított egy paraszt, fekete bmw-s kopasznyakú, és persze neki állt feljebb, ki is szállt izmozni. kapott egy kis peppersprayt, és amíg káromkodva tapogatózott a kocsi körül, a macája kiszállt és tíz körömmel próbált elégtételt venni. Őt nem kínáltam meg folyékony paprikával, de míg engem hajkurászott addig a csajom elegánsan kiszállt, kivette a bmw kulcsát, és kecsesen bebaszta az ott lévő villamosmegálló kukájába.
Annyit kellett volna tenni még, hogy előtte bezárja, de így is elégedett voltam.

1kutya 2012.01.31. 19:50:04

@magyar_ellenállás: ukrán határ mellett? hol, ha szabad kérdeznem? (aka: odavaló vónék én is)

a "hodályt" meg enm kell felgyújtani, nem az épület tehet róla, hogy beleköltöztek a csótányok. van a duna parton szépszámmal lámpavas, meg kéne őket hasznosítani...

magyar_ellenállás 2012.01.31. 20:14:13

@1kutya: Ha nem haragszol, nem adom ki az inkognítómat. Bár, ha te vagy közeli nőrokonod van az avatarodon, még meggondolom. :)

Don Marcus Hibiscus 2012.01.31. 20:22:00

Egyébként ezekbe a fajta mercikbe (2.videó) csak az elektromos ablakemelő,meg a 426-os Hemi motor ér valamit.

ando1888 2012.01.31. 20:22:44

@Silverstein -'I was lucky'-: Egyetértek! Milyen "cikk" ez is?Igazi újságírói bravúr.

ando1888 2012.01.31. 20:25:49

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Az új szabályok szerint az autóvizsga rutin részét is közúton kell végrehajtani; ezért gyakorolták a tolatást ott.

hallari 2012.01.31. 20:29:17

@Erped: nem beszélve a "világ reménységéről", az iszlámról.

hallari 2012.01.31. 20:36:38

@magyar_ellenállás: "Szerintem nem barátkozni akar a Jobbik, csak olyan üzleti partnert találni, aki nem lopja ki a szemünket,"

Ilyen alakok:

1) széljobberek
2) bizonyos típusú arabok
3) távol-keletiek egy része
4) afrikaiak jelentős része.

Hagyd abba az öncsalást.

moslekzabalo.il 2012.01.31. 20:37:14

@Erped:

"És a Jobbikos fiúk szerint, nekünk ezekkel a "kultúrált", "civilizált" népekkel kellene barátkoznunk a "hanyatló" nyugat helyett."

Uzletrol es a gazdasag szamara kivalo lehetoseget biztosito piacbovitesrol van szo nem pedig baratsagrol,te szerencsetlen.
Arrol gondolom fingod nincs hogy a nyugati cegek ill. luxusmarkak legnagyobb profitot hozo nyugati kulturkoron kivuli exportpiaca a posztszovjet terseg a tavol-keleti utan es almaik netovabbja az expanzio folyamatos bovitese e regioban.
Ha ennyire finnyas vagy a hulye analogiadnak megfeleloen nyilvan a nemet,olasz,amerikai vagy izraeli uzletemberektol es az altaluk kepviselt cegetol is kiver a viz,hiszen Nemetorszagban a lakossag 20 szazaleka antiszemita,aZ USA evtizedek ota haboruzik emberek millioit megolve es foldonfutova teve,Izrael altal legyilkolt es leigazott palesztinokrol nem is beszelve.Olaszorszagban meg komplett varosokat ural a maffia.
Jobbikosok egyelore csak pofaznak az oroszokkal valo boltolasrol bezzeg liberalbolsevik barataid regesreg a tettek mezejere leptek, a moszkvai kereskedelmi kozpont tudatos elkotyavetyelesevel tizmilliardos, a Malev atjatszasaval-tonkretetelevel százmilliardos kart okozva az orszagnak a volt KGB-seknek az NBH-ba torteno beepitesenek egyelore penzben ki nem fejezheto kartekonysagarol nem is beszelve.Akkor bezzeg nem vonyitottal a ruszki vonal miatt...

magyar_ellenállás 2012.01.31. 20:46:26

@hallari:
2) bizonyos típusú arabok
3) távol-keletiek egy része
4) afrikaiak jelentős része.

Csak szólok, hogy Nyugat-Európában kb.30-50 év alatt ők lesznek többségben, úgyhogy nem ártana, ha az általad 1. helyen említett csoport (szélsőjobberek) mozgástere erősen megnőne.

Azon, hogy nálunk mekkora jelentésferdülésen mentek át a szocialista és a nacionalista szavak kár vitát nyitni. Elég csak azt végiggondolnod, kik írták és engedélyezték azokat tankönyveket és filmeket, amikből a szélsőjobbról hallhattál, tanulhattál.

A milliárdos szocialista meg úgy ahogy van, a fentebb említett világítótestre való díszítőelem.

poa ogapo 2012.01.31. 20:46:38

blikkbors színvonalon vagyunk ismét, bár tőled mást már nem is várható

RangerJoe 2012.01.31. 20:50:43

@ando1888: A bevásárlóközpont parkolója magánterület.

moslekzabalo.il 2012.01.31. 20:52:32

@hallari:

"Ilyen alakok:

1) széljobberek
2) bizonyos típusú arabok
3) távol-keletiek egy része
4) afrikaiak jelentős része."

Erdekes,en itt olvasgatva egyet nem talalok a fent soroltak kozul:

"www.korrupedia.hu/index.php/Kezd%C5%91lap

Mint ahogy az orszagot a komcsi-libsik segedelmevel toredekaron felvasarolo kufoldiek es multijaik kozt is a nyugatiak vagy izraeliek hemzsgnek mig arab es tavol keleti nem tul sok.Csoppet azon is toprenghetsz,hogy a Sukoro vagy a terezvarosi ingatlanpanamahoz hasonlo szazmillios buntetougyek sem a niggerek, csipakok vagy a torulkozofejuek elleni avarziot erositi...

"Hagyd abba az öncsalást."

Bagoly mondja verebnek.

magyar_ellenállás 2012.01.31. 20:52:38

@RangerJoe: Közforgalom számára megnyitott magánterület.

jelentéktelen alak 2012.01.31. 20:57:23

Látom kommentek között is, hogy haldoklik a nyugat, mint régen. Így valóban igény a kelettel való gazdasági együttműködésre. Bár mindkét video Fake, de jól jellemzi, hogy arra mennyire fair az emberek stílusa. valaki belinkelt ide infót az országokra jellemző korrupciós szintről is. Nem mondom, hogy ide illő Erped hozzászolása, de csak egyetérteni tudok vele.
Rendben, hogy most a retro a trendi, de azért nem kellene újra benyelni az MSZMP KB ideológiáját. Haldokló Nyugat, gazdasági szövetség a Kelettel (KGST) Tényleg csak én szörnyűlködöm el, ha a múltat látom a jövőképben?
Nem a Rosszabbikkal van a bajom, politikus akkor is hülye, ha öreg, antidemokrata, ha rosszabbikos, ha antiszocialista, stb. De az emberek miért???
A két video nem hiteles. Tény. De a közlekedés arra felé pont ilyen, mint az értékrend és az emberek életszemlélete is.
Haldolkó Nyugat... Pfff

magyar_ellenállás 2012.01.31. 21:00:38

@moslekzabalo.il: Soha nem lesz békesség.
És tudod, miért? Mert senki nem bír ülni a picsáján, és nem bír megelégedni azzal, amit neki adott a Jóisten.

Lehet zsidózni, arabozni (ill. muszlimozni!), niggerezni, ha valaki nem köztük őtt fel, úgysem érti meg őket. Lásd a legutóbbi esetet Kanadában (egy albán család férfitagjai kinyírták a család nőtagjait erkölcstelen viselkedésük miatt).

Én rengeteget olvastam, érdeklődtem, tanultam az idegen kultúrákról, és talán a buddhisták kivételével mindet küldeném a levesbe, mert egyik sem érhet fel még a lábujjunk körméig sem.

A magyarok ellenben borzasztó lusták, kishitűek, önmaguk ellenségei lettek, elkezdtek kulturálisan és műveltségileg lecsúszni a béka segge és a kínai bányászok sisakja közötti szintre... Ezen kellene elsőkörben sürgősen javítni.

A szemetet, csikket nem az arab vagy a zsidó vagy Maunika dobatja ki a sofőrrel az ablakon, hanem a primitív suttyósága. AZ, hogy miért lett vagy maradt primitív suttyó, már keményebb dió.

moslekzabalo.il 2012.01.31. 21:06:51

@Erped:

"Érdekes, hogy pl. svájci utcai harcokról szóló videókkal nincs tele a net."

Viszont hemzseg a nemet ujfasisztak masirozasarol, az elmult evekben az altaluk tucatszam megolt es terrorizalt bevandorloktol,az USA altal szetlott Afganisztanrol,Irakrol, a Guantanamoban bestialisan megkinzottakrol,a kivegzett es lehugyozott hadifoglyokrol,az Izrael altal szetbombazott Beirutrol, a Gazai ovezetben halalra eheztetett szazezrekrol szolo borzalmas felvetelektol.

magyar_ellenállás 2012.01.31. 21:12:56

Félretro poén: Két csecsen egy orosz... :)

Na, húzok melózni. :(

magyar_ellenállás 2012.01.31. 21:15:12

Ja, ha már Svájc. Ha valaki tudja, kik voltak Dj Bobo vokalistái, ne legyen rest megosztani velem.

pl. itt:

www.youtube.com/watch?v=ArYZCe3eztw&feature=related

Dánke sün.

Fontos: a néger csávó nem érdekel! :)

ommm 2012.01.31. 21:16:05

@Loading...: Nem, sajnos nem okvetlenül nézek meg MINDEN videót, ami bárhová kikerül. Te igen?

Mellesleg tényleg nem mindegy, hogy esküvői menetben vagy bunkó vagy nem? Az felmentést ad bármi alól? A másodikat sosem láttam, de sok jelentősége nincs akkor sem, ha megrendezett, kicserélhető tetszőleges ruszki videóra, van belőlük elég.

moslekzabalo.il 2012.01.31. 21:22:49

@magyar_ellenállás:

"A magyarok ellenben borzasztó lusták, kishitűek, önmaguk ellenségei lettek,"

...es ez csak noni fog ha ezt uton utfelen belejuk sulykoljak, plane olyanok akik orszagaban,tarsadalmaban is lenne bosegeggel mit sepregeti a sajat haziko tornacan.

"elkezdtek kulturálisan és műveltségileg lecsúszni a béka segge és a kínai bányászok sisakja közötti szintre...
"

A szinte kizarolag nyugati es liberalis "kulturkorbol" beomlo minosithetelen erkolcsu es mennyisegu szennyaradat ill. hathatos segitsegevel.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.01.31. 21:24:01

@Erped: és sikerült politikát vinned a második kommenttel, gratulálok!!!

gri 2012.01.31. 21:36:58

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:

Mit rinyálsz? Nekiment a kocsidnak? Nem. Akkor mi a gond?
Parkolási stratégia, bazmeg... Jóhogy nem már külön haditervet csinálsz minden egyes parkolásra. Nem vagytok ti normálisak.

Mellesleg ha tényleg a lehető legtávolabb álltál meg, akkor hogy is tudtak mindkét oldalra melléd parkolni? Pancser... :-)

jelentéktelen alak 2012.01.31. 21:48:38

@moslekzabalo.il: Szerintem tévedsz.

"...es ez csak noni fog ha ezt uton utfelen belejuk sulykoljak, plane olyanok akik orszagaban,tarsadalmaban is lenne bosegeggel mit sepregeti a sajat haziko tornacan."

Ami igaz, az igaz. Akkor is, ha kellemetlen, akkor is, ha nem tetszik. Az soha nem fog senkin segíteni, ha mindenki a homokba dugja a fejét a problémák láttán.
Igen is észre kell venni a szálkát is a másikban, még akkor is, ha magunk gerendát hordozunk! De ezzel együtt, szükséges kritika csak akkor ér valamit, ha az építő. Magam ezt tartom mindennél fontosabbnak és sajnos pont az építő kritika hiányzik a leginkább a közéletből és hétköznapokból.

"A szinte kizarolag nyugati es liberalis "kulturkorbol" beomlo minosithetelen erkolcsu es mennyisegu szennyaradat ill. hathatos segitsegevel."

Butaságnak tartom. Van a liberális értékrendnek is vadhajtása és hibája. De mutass nekem bármit, amit nem lehet kicsavarni, rosszá tenni, aminek csak előnye van! Minden éremnek két oldala van és ez vonatkozik a kultúrára is.
Hogy liberális, anarchista, vagy konzervatív, stb. az értékrend, amit követünk majdnem mindegy is, hiszen valamiért Magyarországon eddig semelyik rendszer nem működött, ami másutt igen. Bár idővel mindegyikről bebizonyosodott, hogy van a feudalizmusnál, vad kapitalizmusnál, Szocializmusnál, fasizmusnál, stb. jobb lehet, mégsem a rendszerekben kell keresni a hibát, ha van olyan hely a világban, ahol egyiks sem működik...
A liberalizmus, a szabadságot adná. Nem kell. Nem kell annak, aki nem tud élni vele és csak züllést hoz a fejére.
Az EU a lehetőséget adná. Nem kell. Nem kell annak, aki nem tud élni vele.

Az a baj, hogy ha valaki lusta tanulni, kishitű, hogy felvállalja önmagát és naggyá legyen, önmaga ellensége, akkor a környezete nem nyitja fel a szemét, hogy "ÉBRESZTŐ! A saját sírod ásod!"
Hanem a homokba dugja a fejét, elfordul, mert az nem kompromitálló.
Ellenben van, aki mást okol a lustaságért, kishitűségért és teszi ezt elég hangosan. Őt szeretik is sokan, hiszen olyan jó hallani, hogy nem én vagyok hülye, hanem a világ nem ért meg engem... Olyan jó hallani, hogy -bár egyre rosszabb- én megyek a helyes irányba, és az egész világ tévedésen alapulva gyarapszik és él jól.

Hofi beszélt egyszer erről nagyon találóan. Sajnos nem tudom pontosan idézni, de valahogy úgy beszélt, hogy a Mocskos imperialisták faszán, erőteljesen, büszkén, haldoklanak, míg mi élünk, mint egy nyomorék.

Elgondolkodtató, hogy melyik a helyes út. Amit 1947-ben "választottunk", vagy amit 1989-ben...

Agr3ssor 2012.01.31. 21:51:53

@Erped: Ezekkel? Szóval szerinted az összes Orosz-Csecsen mind agresszív hülye-barom meg bunkó kivétel nélkül?
Nem vagy te egy kicsit kirekesztő új-nyilas-náci-fasiszta?
És még te szidod a Jobbikot...

Amúgy ha eladják a Magyar mezőgazdasági terméket keleten, attól még nem gondolom, hogy engem kirángat itthon a ruszki BMW-s az autómból, de értem mire gondoltál...

Parajpuding 2012.01.31. 21:53:17

Nagyon király a második videó. Ez kellene itthon is a sok féregnek, aki szarik a szabályokra, rosszabb esetben mást veszélyeztetve és ha valaki ezt szóvá teszi, még nekik áll feljebb. Nálunk is sok ilyen "mercis" típusú aljadék génselejt van.

B.GY. 2012.01.31. 21:54:31

Én ilyen eseteket majdnem nap mint nap látok.Sokat kell mászkálni a nyóckerbe:)

jelentéktelen alak 2012.01.31. 22:02:44

"Amúgy ha eladják a Magyar mezőgazdasági terméket keleten..."

Szép terv, jó terv. Az volt a legnagyobb bolond, aki leépítette azt a piacot. DE!
Ha valaki nem tud valamit eladni a pénzesebb szomszédjainak vámmentesen, akkor hogy fogja tudni eladni vámmal terhelten ugyan azt a kevésbé pénzes szomszédnak? Az igények és versenytársak itt is, ott is ugyanazok, csak a fizetési fegyelem az eltérő.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.31. 22:05:53

Katasztrófa, még mi hívjuk magunkat értelmes lényeknek :D

Agr3ssor 2012.01.31. 22:15:35

@jelentéktelen alak:
Nem vagyok sem pártszóvivő, sem közgazdász... De az olcsóbban eladott termék még mindig jóval jövedelmezőbb, mint a parlagon álló szántóföldek, meg a le nem aratott eladhatatlan száradó termény a puszta közepén... Mert bizony az Alföld tetemes részén ez a valóság...

De szerintem hagyjuk a politikát...

Elijah_Baley 2012.01.31. 22:21:54

azt nemtom h a bézbólütős csóka a sapkás idióta főnöke-é, de hogy oroszország egyik legdivatosabb humoristája, az hótziher, mert a nevét féltucatszor elmondja a kommentátor :)
Most jelent meg vmi filmje, de biztos nem vírusmarketing a videó.
Ettől függetlenül, arrafele tényleg így intézik a betétlapcserét...

jelentéktelen alak 2012.01.31. 22:22:16

@Agr3ssor: Hát éppen ez az.
Csak az nem világos nekem, hogy ha valaki nem tud valamit eladni vámmentesen (olcsón), akkor hogy fogja ugyan azt eladni vámmal terhelten (drágán). Én sem vagyok sem pártszóvivő, sem közgazdász. Lehet, éppen ezért nem értem.
Azt még csak csak értem, hogy az EU megadta a lehetőséget, hogy vámmentesek (olcsóak) legyenek a magyar a termények az EU piacain, de az más magas nekem, hogy ez miért olyan rossz nekünk, hogy inkább parlagon állnak a földek és import kaját eszünk.
Nem értem, de valami mégis azt súgja, hogy nem az EU hibás mindezekért.

De ez tényleg nem ide illő, bocs...

1kutya 2012.01.31. 22:24:14

@magyar_ellenállás: nem is kell. eccerűen beírod, hogy záhony, vagy lónya, gelénes, esetleg barabás, aztán beszélgethetünk privben tovább.

vagy ennyire bonyolult?

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2012.01.31. 22:34:08

Jól tette az Audis amit csinált! Megérdemelte a paraszt, ha lebasszák a tükrét!

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2012.01.31. 22:47:29

Sajnos a probléma tényleg túlmutat a közlekedésen. Kb. úgy közlekedünk, ahogy a mindennapokban is viselkedünk: leszarunk mindenkit, játszuk a kemény legényt, megmutatjuk mindenkinek, hogy mi mindent megtehetünk, vagy éppen balfaszként tötyörgünk, és nem értjük, mi a baja mindenkinek velünk, de azt a világért sem ismernénk el, hogy mi vagyunk a hibásak.
Egy felmérés szerint ráadásul a gazdasági életben való viselkedésünk is pontosan ilyen.

moslekzabalo.il 2012.01.31. 22:53:23

@jelentéktelen alak:

"De ezzel együtt, szükséges kritika csak akkor ér valamit, ha az építő. Magam ezt tartom mindennél fontosabbnak és sajnos pont az építő kritika hiányzik a leginkább a közéletből és hétköznapokból."

Egyik szavadat csapod agyon a masikkal.
A magyarok ,lustak ,kishituek,stb c. kritika nem alaptalan,am irtozatos es unalomig ismetelt luzung voltan kivul az egegyadta vilagon semmilyen epito jelleggel nem bir.

"Butaságnak tartom. Van a liberális értékrendnek is vadhajtása és hibája."

En meg egyszeru szovergertelmezesi hibanak hogy a kulturkor betusort ertekrendnek olvasod"

"De mutass nekem bármit, amit nem lehet kicsavarni, rosszá tenni, aminek csak előnye van!"

Te meg mutass nekem kerlek olyan kereskedelmi televiziobol omlo szemetet ami nem a nyugati ill. liberalis kulturkor termeke.

"Minden éremnek két oldala van és ez vonatkozik a kultúrára is.
Hogy liberális, anarchista, vagy konzervatív, stb."

A fent emlitett kulturmocsok ,Gyozikek fele tetvek showjai,Monikasos sotet tahok tragarsagai,valovilagos sittesek,leszbikurvak pozolasa ill. nyalakodasa,b listas akciofilmek ozone legkevesbe sem a kozervativ kultura termekei.
AZz anarchista kultura cimu baromsagot meg itt es most,toled hallom eloszor...

"A liberalizmus, a szabadságot adná. Nem kell. Nem kell annak, aki nem tud élni vele és csak züllést hoz a fejére.
Az EU a lehetőséget adná. Nem kell. Nem kell annak, aki nem tud élni vele."

Meseld el kerlek Szakertokem, miert nem ad szabadsagot a konzervativizmus vagy mas eszmerendszer ami nem feltetlenul szabadelvu,az meg foleg erdeleklne mik azok a fene nagy lehetosegek amit a felig csodben levo EU ad es amivel nem eltunk.Komolyan erdekelne.
A gorogok,portugalok,irek,spanyolok nyilvan eltek vele...

A tobbi hiperzavaros kozhelygyujtemenyt gondolom a spanyolviasz receptje egyik hozzavalojanak szanod melynek tortajan az igazi hab, a sekelyes proletar kultura es felmuveltseg legfobb ikonjanak szamito kommunista kegyenc Hofi idezgetese.

Benyás 2012.01.31. 22:56:07

@magyar_ellenállás:
A Lost Highway, vonatkozó irodalom:
www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw

Abban csak villogott a szerencsétlen, de a végén megadja neki az antiszociális, empátia nélküli köcsög mercis :-)

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2012.01.31. 23:02:06

@Benyás: Na ott kivételesen a Mercisnek (Mr. Eddy) volt igaza. Sőt, a jelenet végén még szépen el is magyarázza, miért veszélyes ez a magatartás az utakon. Mr. Eddy a hősöm :).

moslekzabalo.il 2012.01.31. 23:03:29

@jelentéktelen alak:

"Azt még csak csak értem, hogy az EU megadta a lehetőséget, hogy vámmentesek (olcsóak) legyenek a magyar a termények az EU piacain, de az más magas nekem, hogy ez miért olyan rossz nekünk, hogy inkább parlagon állnak a földek és import kaját eszünk."

Ja, es kozben rakenyszeritett,hogy komplett agazatok termeleset megszuntessunk vagy korlatozzuk, mig a silany kulfoldi es masoknak helyettunk munkahelyet,profitot es megelehetest biztosito termekek bearamlasat korlatlanul engedhessuk.(Bar akinek az magas es felfogni keptelen hogy miert rossz nekunk ez a parlagon levo foldjeinkel egyetmben azzal aligha van mit tarsalogni.)

isssti 2012.01.31. 23:06:06

@markco: Meglepődnél, ha egyszer egy ilyen "nyeszlett" keleti harcművészetet komolyabban űző figurával találkoznál: bármekkora nagy darab ember legyél/en is ellenfele, max annyit érhet el a méretével, hogy annál hatalmasabbat toccsan a talajon -hidd el, nem a méret a lényeg..

Ami a posztot illeti: jól mutatja, hogy van még hová fejlődnünk - egyszersmind a reményét is, hogy viszont legalább jó úton haladunk; nem soká mi is elérhetünk ide: csak így tovább magyarok! ;o)

isssti 2012.01.31. 23:10:14

@magyar_ellenállás: Lemaradtál egy fázissal: Lázárunk kb. féléve leadta az Ódit -merthogy kezdett már büdös lenni a dolog..

benkoo 2012.01.31. 23:14:20

@Erped: magyar narancs...nálunk még a nácik sem találják a helyüket.

Zola_ 2012.01.31. 23:17:08

@isssti: nem, nem, ugyanúgy Ódival jár, csak most már a saját pénzén bérli (elvileg) és már "csak" A6

isssti 2012.01.31. 23:21:55

@Zola_: Nnaugye: kb. ennyivel jobbak a mostaniak - kicsivel diszkrétebben, konszolidáltabban csinálják ...most még..
Aztán majd meglátjuk..

Zola_ 2012.01.31. 23:30:08

@isssti: diszkréten? mikor a népharag cseréltette le vele az S8-at? és bérelt vagy vett kb. 14M-ért egy két éves A6 Allroad 3.0 TFSI benzinest...
totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/03/22/lazar_megint_rosszul_valasztott_autot/
mindenesetre nem hiszem, hogy bárkit le merne zavarni az útról, legalábbis a sofőrje egész normálisnak néz ki a cikkben

indapass90210 2012.02.01. 01:26:42

@moslekzabalo.il: "Ja, es kozben rakenyszeritett,hogy komplett agazatok termeleset megszuntessunk vagy korlatozzuk,"

Azért jó lenne, ha erre írnál konkrét példát is, különben csak szar propagandának hangzik.

Utazz 2012.02.01. 01:29:19

@mehmeo: De bizony a Merci egy W220-as

DrSzoke 2012.02.01. 03:38:31

Nem ertem mit kell az oroszokat fikazni.Csak el kell olvasni magyar kommenteket,itt is van 1-2 embernek olyan stilusa ami az en szememben nem kulonb a baseball utos oroszenal,akar kamu akar nem a latott video.Raadasul az szemtol szemben csinalja amit,ellentetben az interneten anyazos fajtaval aki undorito modon az ismeretlenseg homalyabol teszi mindezt.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.02.01. 05:44:40

@magyar_ellenállás:

"Lásd a legutóbbi esetet Kanadában (egy albán család férfitagjai kinyírták a család nőtagjait erkölcstelen viselkedésük miatt)."

Nem albán, hanem afgán. Nem csak a férfitagok, hanem a (második) feleség is, akinek a lányai kerültek megölésre (+ az első -- terméketlen -- feleség).

dr.Hüppögő Balneológus 2012.02.01. 06:31:23

Pintér elvtársat exportra, és két hét múlva rend lesz!

Shadowbull 2012.02.01. 06:49:27

@moslekzabalo.il: "hiperzavaros kozhelygyujtemeny"

EZ igy a te szadbol konkretan egy kurvanyagy vicc.

Egyfolyataban nyomatod az agybajos osszeeskuveselmeleteidet, a torz es elbaszott vilagkeped mindenhol ahol ered.

Konkretan nem vagy normalis ellenben totalisan hulye vagy.

Es meg te beszelsz hiperzavaros kozhelygyujtemenyrol?

sb

Kaszáspók 2012.02.01. 07:05:27

@jelentéktelen alak:

Játszod itt az eszed, csak az jön ki hülyén hogy az a bizonyos "retro", ami MSZMP KB, jelen pillanatban MSZP-<s>SZDSZ</s> LMP - nek hívják és ő mondja meg a frankót hogy ki a demokrata és a mértékadó.

25 éve a Szovjetúnió seggében cuppogtatok, most meg egy másik únió seggébe cuppogtok ugyanolyan buzgalommal.

Pedig a lényeg nem abban rejlik hogy kelet vagy nyugat, hanem az EGYENRANGÚ partnerségi viszonyban. A "rosszabbik" ezt akarja megvalósítani.
Ti meg csak cuppogni tudtok egyik seggből a másikba...

esef 2012.02.01. 07:34:57

@Moan:
ilyen velem is történt, csak én már az "újhullámot" képviselem és régi Swiftből hajtogattam ki magam :)

skyrangr 2012.02.01. 07:39:32

@scheerti: egész pontosan egy ruszki film promójába szánt anyag. de asszem kimaradt belőle.
a film címe asszem Sten.

tomnemtom 2012.02.01. 08:39:41

baszki, régen nem autóközeli blog volt a belsőség ?
vagy eltévedtem.
1–12–4–9–2–11-6–7–3–10–5–8.
janem, 1–7–4–10–2–8–6–12–3–9–5–11.

protézisesh 2012.02.01. 09:02:59

@ommm: a múltkor volt egy másik esküvői menet, ott szépen legyakta egymás autóját két bmw-s köcsög...

Mellesleg gondolom nem véletlen, hogy pont Oroszországban lett ekkora divatja a mindent rögzítő kameráknak, amit nem az önjelölt sumaherek használnak, hanem az átlagautós, az "objektív szemtanú" biztonsága érdekében. Aki TC-t olvas, láthat naponta legalább kettő ilyennel készült balesetet, ami néha simán baleset, de gyakran valamelyik vezető nettó türhősége.

Hazakormányozva az a feltűnő, hogy míg az emberek nagy többsége gyalog egy ajtóhoz érve belassít és biccent, hogy menj csak, addig ugyanez az ember egy sávelfogyásnál többnyire gázt ad és seggbekukizza az előtte haladót, nehogy beférj elé. Pedig a szitu ugyanaz, mint az ajtónál. Sőt, ha kamiont/buszt kellene beengedni (--> lásd nagymama, anyuka babakocsival) akkor még nagyobb sebességre kapcsol a taplófaktor.

Az igazán meglepő az, hogy az 50es korosztály, tipikus kisautókkal (lacettik, corsák, puntók, fiesták, stb) a legnagyobb vérparaszt ebben a sportban, sőt, miután melletted van, bemerevednek a nyakizmai, nehogy szemkontaktusba kerüljön azzal, akit sikeresen kiszorított.

Szerintem a kiszállós-verekedős-büntetőfékezős vadmarhák száma csökken, én legalábbis mintha kevesebbet találkoznék ilyenekkel. Szubjektive persze, statisztikám nincs róla.

protézisesh 2012.02.01. 09:07:29

@tomnemtom: ez olyan, mint az 1-5-3-6-2-4?

redriot77 2012.02.01. 09:23:37

@merjünknagyotálmodni: ezek szerintem még most is ott nyomják a fightot a kereszteződésben, a család visz nekik néha kaját-piát. :)

magyar_ellenállás 2012.02.01. 09:27:53

@neoteny:
"Nem albán, hanem afgán."

Hú, tényleg, köszi! Ez már majdnem Bukarest-Budapest...:(

@Kaszáspók: "Pedig a lényeg nem abban rejlik hogy kelet vagy nyugat, hanem az EGYENRANGÚ partnerségi viszonyban."

Egérke: - Hallod, Jumbó, hogy dübörgünk? :)

redriot77 2012.02.01. 09:28:32

@neoteny: albán vagy afgán tényleg nem mindegy. Mióta olvastam a TC-n a saabos Albánia-túra beszámolóját kicsit jobban tisztelem az albánokat, messze nem az a sötét Balkán aminek az emberek 99%-a gondolja őket.

magyar_ellenállás 2012.02.01. 09:37:50

@redriot77:
Adalék:

Kasztrióta György: az albánok legnagyobb nemzeti hőse, „Albánia Sárkánya”. Az európai monarchák és a Pápai Állam jobbára csak ámították, de sohasem biztosítottak neki hathatós segítséget, sőt, egyesek ellene is fordultak.

Szkander bég egyetlen szövetségese Hunyadi János volt...

(Azt hiszem, ehhez nem kell kommentárt fűzni.)

Cecan Basescu 2012.02.01. 09:53:19

@redriot77: Én mondjuk ott léptem először emberszarba, nekem speciel ez maradt meg élénken:) Meg a fasza fahíd észak felé.

Mercel 2012.02.01. 10:03:40

@magyar_ellenállás:

Mert a nagy orosz "barátsággal" és ittalvós bulival, meg a KGST rubel elszámolással, az alapjában véve mezőgazdasági ország nehéz és könnyűiparosításával már egyszer olyan rohadt jól jártunk ugye?
Meg talán azt sem kéne elfelejteni, hogy ez az ország a mai napig is annak a negyven évnek a hatásait szívja amikor orosz megszállás / fennhatóság alatt voltunk.
Ez időszak alatt alakult ki az a csinovnyik mentalitás ami a rá következő huszonévet is meghatározta. És meghatározza.
Az oroszoknál a mai napig is tart ami nálunk a 90-es években játszódott le.
A társadalmuk pedig példátlanul ki lett zsigerelve, és a demokráciát azóta se tanulták meg.

Roppant jó példa, és szinte már előre látszanak az előnyös feltételek, ráadásul végre ismét jó helyre állnánk:D

Én rohadtul nem szeretnék egy olyan országban élni aminek a vezetője egy putyin vezette országhoz akar dörgölőzni.
Rúszki partnerséggel a történelem folyamán senki, értsd senki nem járt jól.
Az EU-nak nagyon komoly gondjai vannak, de mégis jobban hasonlít egy élhető világhoz.
Főleg az EU rajtunk kívüli része..

"Frigyes"

magyar_ellenállás 2012.02.01. 10:22:51

@Mercel: Én is utálom a ruszkikat, mint a szart. Nagyapám mondta mindig, hogy a szovjet adott, amit adott, elvette, amit tudott. De én a farkastól nem is várom, hogy kedélyes legyen.

Az viszont tény, hogy a nyugat (+ a keresztény egyház) jó havernak beállítva magát évszázadok óta szénné szopat minket. És ez messze nem olyan, mint a szovjet-magyar elvtársi barátság volt, mert arról csak a hülyék nem tudták, hogy annyira hiányzott nekünk, mint üveges szlováknak izé... tótnak a hanyattesés.

Az oroszok lerabolták az országot, a másik sumák társaság meg a szalámizást választotta, hogy a nemzetközi sajtó szemében kevésbé legyen összekoszolva a pedigréje. (Gazdasági bérgyilkosságnak nevezik.)

Sajnos, a Zemberek memóriája nagyon véges + többnyire sík hülyék (és tanulatlanok), ezért pl. Egyiptom 56-os molesztálásával kapcsolatban max. azt a legendát emlegetik, hogy a szovjeteknek azt hazudták, oda mennek. Mekkora sztori, dzsáááá, he á la Rokker Zsóti.

Az már mellékes, hogy Zsizrael, meg a franciákok meg a legbetyárabb horda (angolok) detto ugyanazt csinálták, mint a szovjetek.

Vertic 2012.02.01. 10:34:02

Az első videó youtube commentjei szerint helyiek azt írták, hogy ez egy csecsen esküvői menet, ahol azt a "játékot" szokták játszani, hogy elöl megy a menyasszonyi autó, és a barátok pedig küzdenek azért, hogy ki menjen közvetlenül utána (általában szakadt ladákkal, amit nem sajnálnak). Az a szabály, hogy egymást lehet lökdösni, de a menyasszonyi autóhoz nem szabad hozzáérni, és állítólag a ladás ezt a szabályt megszegte, ezért egy követő "bíró" funkciót ellátó autóval "kizárták" a versenyből - a látható módon, egyszerűen lelökték az útról.

isssti 2012.02.01. 11:13:26

@Zola_: Hát én is erre próbáltam volt célozni finoman, a "büdös volt" kifejezéssel.
Amúgy ismét jól választott: a tipikus "becsületben meggazdagodott" magyar vállalkozó/politikus egyik típusautóját sikerült választania - nyilván nem véletlen: jól testhez áll, gondolom..
Váljék egészségére - biztos kedves, szerény fiú lehet..

sarocker 2012.02.01. 11:14:30

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Miért, te hol tanultad a parkolást? Hol vizsgáztál vezetésből? Nem civil autók közt?

uluk4i 2012.02.01. 12:07:12

@monstertruck: pont ez jutott eszembe, hogy az Audis ezt felejtette el a kétségkívül megkapó intézkedése után. Amúgy jó fej, mert szerintem az alu baseballütőt is a merdzsóból szedhette ki...

hugbald 2012.02.01. 12:07:17

@redriot77:
nem kell mindent elhinni amit a tc-on olvasol. Én meg személyesen voltam ott többször is, és tényleg annyira Balkán. Sőt.

moslekzabalo.il 2012.02.01. 12:18:53

@Shadowbull:

"Egyfolyataban nyomatod az agybajos osszeeskuveselmeleteidet, a torz es elbaszott vilagkeped mindenhol ahol ered."

En meg komolyan nem tudom eldonteni,hogy a kinti munkaadoid seggenek nyalasabol nyomod mindig ezt az ezredfordulobol ittmaradt olcso es altalanossagoktol hemzsego EU-reklamszovegeidet(aminek ures es hazug volta meg egy hateves gyereknek is nyilvanvalo aki nez tv-t es latja a totalis csodot es mukodeskeptelenseget) vagy csak valaki fizet erte. Estleg csak szimplan hulye vagy mint amikor az allami vagyon rabloprivatizaciojabol "prosperalo" Horn-Bokros- duot tartottad a gazdasgpolitikai etalonoknak.
De ez is ertheto hiszen ugyanaz a fajta vagy mint az orszaglablo isteneid. Kis voros nincstelen,Isten hata moguli putribol szalasztott munkas-parasztlegenybol hirtelen pozicioba kerult,folymatos eszosztasi kenyszerben szenvedo megmondoember akinek ettol kezdve rogton kisujjaban van a kapitalizmus...

"Konkretan nem vagy normalis ellenben totalisan hulye vagy."

...es aki ha ellenvelemenybe utkozik esz ervek helyett csak szemelyeskedni tud plane ha ezek elfogynak.
En tobbnyire tenyeket igyekszem felsorolni amit nemigen tudtal hasonloakkal cafolni te meg legjobb esetben is csak mellebeszelsz vagy gusztustalanul csusztatsz.(1 DARAB osszeeskuves-elmeletnek hangzo lehetoseget emlitettem korabban es magam is annak minositettem,te meg rogton ezt rakod tobbes szamba.) Sorold a tobbit...

En addig emlekeztetlek az IMF-temaban eloadott kapitalis egesedre es az azt koveto jol megszokott szarhazi mellbeszelesre.Ha jol emlekszem gyvy kolleganak is eloadtad a fene nagy tudasnak alcazott,szimplan a balliberalis bulvarsajtobol beturol-beture bemagolt ures lozungjaidat IMF-temaban mire o az utolso szoig belinkelte a hatalyos jogszabalyt.

Erre jelezted,hogy nem vagy te nemzetkozi jogasz holott elotte az utolso hangig ugy es pontosan olyan folenyesen osztottad az eszt mintha az lennel.

Hulyeje:)))

moslekzabalo.il 2012.02.01. 12:29:04

@Dövan:

"Azért jó lenne, ha erre írnál konkrét példát is, különben csak szar propagandának hangzik."

Esteleg tanulmanyozd a korabban rendkivul sikeres magyar cukoripar foldig rombolasanak EU-ban megkoreografalt vaskos tortenetet.
A mezogazdasagra es a husiparra rakenyszeritett, uborkagorbulet szogehez es a vagosertesek jokedvet elosegito jateklabdahoz hasonlo agyremeket.
De sorolhatnam a dinnyetermesztessel,ketreces tojobaromfiakkal,libatomessel, tejiparral kapcsolatos szamtalan igazsagtalan es mindenfajta szabalyt es kvotat amelyek kozul egyetlenegyet nem tudsz mutatni ami a magyar gazdanak v iparnak kedvezne kulfoldon es nem a kulfodiek itthoni monopoliumat erositene.
Ha megis tudsz ilyet szivesen megismernem...

ando1888 2012.02.01. 12:30:38

@RangerJoe: Valóban, de a közforgalom számára megnyitva.

Shadowbull 2012.02.01. 12:40:42

@moslekzabalo.il: Höhö, meg te beszelsz seggnyalasrol, amikor egybol ugrasz es teleokadod barmelyik topikot a maniaiddal, ha valaki csak egy kicsit is kritizalni meri a kedvenc eppen regnalo partodat es kormanyodat? Ugy nyomulsz, mintha teged ezert fizetnenek. A legsotetebb ostoba bunozo is tudja, hogy sehol nem all meg az a vedekezes, hogy hat a masik is lopott, de nalad ez a musor folyamatosan. Vicsorgo pofaval osztasz le mindenkit, aki nem ert egyet a hulyesegeiddel, es az egybites vilagkepedbol fakadoan fel sem merul benned az, hogyha valaki az isteneidet kritizalja, az nem feltetlenul helyesli a masik oldal hulyesegeit.

Ez vagy te, egy vegletes marhasagokbol, tevhitekbol, ferditesekbol, kenyszerkepzetekbol felepitett ingatag takolmany, internethozzaferessel. Es te mondod masra hogy eszosztasi kenyszerben szenved? LOL wazzeg.

A velemenyed az nem ellenvelemeny, hanem egy omlesztett baromsag, amit szavankent meg lehetne cafolni, de minden cafolatra ismet odaomlesztenel egy egy jo nagy adag marhasagot, amit megint csak szet lehetne szedni, es igy tovabb. Ez a te fajtad vitamodszere, es mindenki rajon ket mondat elolvasasa utan, hogy veled meg a hozzad hasonlokkal semmifele ertelmes vitat nem lehet lefolytatni.

Ehhez jon meg az hozza, hogy ugy tunik valami parhuzamos valosagban elunk, ha megnezzuk ugyanazt a dolgot, akkor totalisan ellenkezo gondolatok merulnek fel bennunk, amit en jonak latok, az neked szar es vica versa.

Ugyhogy csak annyi marad, hogy jelzem: hulye vagy. Ha ezt szemelyeskedesnek veszed, akkor vedd, leszarom.

Az IMF-fel kapcsolatban csak jeleznem, hogy lemaradtal egy partituraval, a fonokeid mar abbahagytak a szabadsagharcos fejezetet, most a csontig benyalasnal tartanak. Frissitened kene a partutasitast.

sb

Don Marcus Hibiscus 2012.02.01. 12:44:48

Én nem tudom mi ez a politikai vita,nem is érdekel,ez egy autós oldal és nem jobbik vs minden párt.Ezért ezzel nem is foglalkoznék többet.
Viszont a mellett nem tudok szó nélkül elmenni,hogy ha már a jóisten megadta a mercisnek,hogy egy 426-os Hemi blokkos autója legyen,akkor miért nem hajtja?én tuti nem állnék le asszonykodni,hanem a Hemi hangját hallgatnám menet közben.Mert a V8 hangjánál nincs szebb!

magyar_ellenállás 2012.02.01. 13:30:09

@Shadowbull: "A legsotetebb ostoba bunozo is tudja, hogy sehol nem all meg az a vedekezes, hogy hat a masik is lopott."

De bizony, megáll, csak épp nemzetközi szinten: lásd '56. Igaz, ott egy világháború forgott kockán, nem egy pár szerencsétlen csóró európai ország boldogulása.

Egyébként, hogy teljes legyen a kép, ott is az IMF volt a kuvasz a pincsik között. Állítólag Angliát hetek alatt padlóra tudták volna küldeni, képzelhetjük, velünk mit tudnának tenni jelenlegi helyzetünkben...

Gazdasági unióban mi mindig csak a farok rossz végén kaphatunk helyet, be kellene látni. Kivéve országonként azt a pár száz HAZAÁRULÓ embert, akik százmilliókat sikkasztottak büntetlenül. (A kiemelt magyar kifejezés rendkívül találóan lefedi a fogalom jelentéskörét.)

Zsidó(skodó) angol-német-francia, maffiózó orosz, perverz arab, komcsi kínai... Egykutya.

Én nem szívesen cseresznyéznék egy tálból egyikkel sem. De akkor kivel?

Kéne egy másik földgömb.

Shadowbull 2012.02.01. 13:35:37

@magyar_ellenállás: "Gazdasági unióban mi mindig csak a farok rossz végén kaphatunk helyet, be kellene látni."

Ez valahol igaz is, meg nem is. Ha hulyek vagyunk a helyzet kihasznalasahoz, akkor igen.

Egy gazdasagi unio rengeteg lehetoseget nyujt, amivel elni kene tudni, es ez kizarolag a sajat felelossegunk. Hogy masok a sajat erdekeikkel torodnek elsosorban?

Igen. Mi ebben az ujdonsag?

Jelenleg az EUn kivul sokkal szarabb helyzetben lennenk mint ahogy most vagyunk, es a mostani szar helyzetunket is magunknak koszonhetjuk.

Persze lehet arrol almodozni, hogy majd jonnek a szaudiak meg a kinaiak, es adnak nekunk penzt hogy folyathassuk az elkurast, de sajnos ugy tunik, ez ma utopia.

sb

moslekzabalo.il 2012.02.01. 13:52:34

@Shadowbull:

"A legsotetebb ostoba bunozo is tudja, hogy sehol nem all meg az a vedekezes, hogy hat a masik is lopott, de nalad ez a musor folyamatosan."

Ez az.. De te a legsotetebb bunozot(hu MSZP-SZDSZ-eskent ertheto,hogy oket hozod peldakent.Gondolom alaposan kepben vagy:)) is alulmulod ezek szerint hiszen egy evtizedes gazdasagi es penzugyi amokfutassal egybekotott szabadrablas szulte romeltakaritasi kenyszerbol hozott,allami budzset hizlalni kivano -esetenkent akar ostoba- intezkedesek es az kozvagyon korabbi magncelra torteno eltolvajlasa koze probalsz egyenloseget tenni. Nincs itt semmifele IS,Szeptestverem.
Majd akkor lesz ha csak egy darab szazmillios vagy milliardos jobboldali gigalopast fel tudsz sorolni a soktucatnyi MSZP-SZDSZ uggyel szemben. Addig csak csusztatsz es mellebeszelsz mint lejjebb...

"Vicsorgo pofaval osztasz le mindenkit, aki nem ert egyet a hulyesegeiddel, es az egybites vilagkepedbol fakadoan fel sem merul benned az, hogyha valaki az isteneidet kritizalja, az nem feltetlenul helyesli a masik oldal hulyesegeit."

A soraidat es a jelzoidet olvasva a mindenki latja,hogy te vicsorogsz itt,hulyegyerek:) En csak barki altal ellenorizheto linkek formajaban bizonygattam a mondandomat ill. cafoltam a mas altal bizonyos problemakert a jelenlegi kormanyra haritott felelosseget,mig ez neked valahogy sosem sikerul.

"Ez vagy te, egy vegletes marhasagokbol, tevhitekbol, ferditesekbol, kenyszerkepzetekbol felepitett ingatag takolmany, internethozzaferessel. Es te mondod masra hogy eszosztasi kenyszerben szenved? LOL wazzeg.

A velemenyed az nem ellenvelemeny, hanem egy omlesztett baromsag, amit szavankent meg lehetne cafolni, de minden cafolatra ismet odaomlesztenel egy egy jo nagy adag marhasagot, amit megint csak szet lehetne szedni, es igy tovabb. Ez a te fajtad vitamodszere, es mindenki rajon ket mondat elolvasasa utan, hogy veled meg a hozzad hasonlokkal semmifele ertelmes vitat nem lehet lefolytatni."

Ez meg a te fajtad.Megint csak aggatod a jelzoket meg URESENmellebeszelve ugatsz arrol,hogy lehetnNE.Akkor meg miert nem teszed es cafold.Bezzeg az ujabb semmitmondo lufi oldalnyi gepelesere van kapcitasod es energiad.

"Ehhez jon meg az hozza, hogy ugy tunik valami parhuzamos valosagban elunk, ha megnezzuk ugyanazt a dolgot, akkor totalisan ellenkezo gondolatok merulnek fel bennunk, amit en jonak latok, az neked szar es vica versa."

Ez igy helyes.
Annyi csak a bibi,hogy mig engem tenyekkel alatamasztott bizonyitekok bemutatasara sarkall addig teged szimplan csak kiborit es szar frocsogesere predesztinal amit aztan tipikus pitlak es demagog vitapartner modjara meg van pofad nekem tulajdonitani.

"Ugyhogy csak annyi marad, hogy jelzem: hulye vagy. Ha ezt szemelyeskedesnek veszed, akkor vedd, leszarom."

Tedd csak batran.Egni biztos,hogy nem en fogok helyetted.

"Az IMF-fel kapcsolatban csak jeleznem, hogy lemaradtal egy partituraval, a fonokeid mar abbahagytak a szabadsagharcos fejezetet, most a csontig benyalasnal tartanak."

A "csontig benyalas" iskolapeldaja ugyebar,hogy mindezidaig azt sikerult elerniuk,hogy Orban minden eddiginel hatrozottabban utasitja el az egykulcsos adorendszer megvaltoztatasat,HA-HA-HA.
Na meg azt,hogy az ugybol nyert Brusszeli nyilanossag kozepette emlekeztethette a vilagot a pusztan a hazai baloldaltol taplalt merhetetlen tajekozaztlansagra vagy az IMF alapszabalyara,mely szerint politikai felteteleket semmilyen formaban nem szabhatnak meg senkinek a gazdasagiakat kiveve.
Barhogy faj,Belam de az elvtarsaid sajnos a mediatorvenyhez hasonloan szembesulni fognak a sajat EU-s torvenyeikkel.
Ki fog derulni,hogy Magyarorszagon sokkal fuggetlenebb a jegybank egynemely unios tagallamnal vagy mint az USA-ban,a jegybankelnok eskuje nemzetkozi viszonylatban is temeszetes, a nyolcmillios fizetes rohej es hogy nem csak a birak hanem az egesz igazsagszolgaltatas teren alkamazzak a 62 eves nyugdijlkorhatart ami ilyen formaban teljesen eurokonform. Akkor mi lesz,es mi is van meg?Nagy lofasz.

"Frissitened kene a partutasitast"

Hatha megis inkabb neked.(Nagyon kedveled ezt a kifejezest ugy latszik valahonnan alaposan ismered.)
A Magyarorszagot tamado torolmetszett lobbista es hazug kinti komcsik,a hazarulo,kopetjellemu torzomborz boszorkany Goncz,a homoszexualis Tabajdi,a tetu Bokkros meg az egy-ket torzonborz liberalis meg mindig csak a fele az Europa parlamentnek.
A masik fele teljes mellszelesseggel tamogatja a magyar kormanyt.
Mint ahogy az IMF-fel ellntetben masutt is van love dogivel,de erre mar asszem emlekeztettelek.
Nehogy aztan (immaron sokadjara) megszivjatok az elvtarsaiddal es a hitkozsegetekkel egyetemben,Langlelkukem.

magyar_ellenállás 2012.02.01. 13:55:48

@Shadowbull: Az égvilágon semmit nem ad nekünk az unió, ezt már többször kitárgyaltuk, de te soha nem értheted meg, mert te épp egy olyan "lehetőséget" kaptál, ami miatt nem láthatod tisztán a képletet. Emiatt nem is vetem a szemedre a vakságodat.

Azért a tőkéért, amit ide csorgatnak (és aminek egy részét ellopják a politikusok + holdudvaruk) DUPLÁN fizettünk meg.

Egyrészt tőlünk (is) rabolták, amit most nagy kegyesen visszadnak KAMATOS KAMATRA, másrészt cserébe teljesen kiiktattak minket az önálló termelés és megélhetés szinte minden szegmenséből.

Lehet okoskodni, hogy hiába volt itt gyár, meg föld, ha nem volt zseton. Hát persze, hogy nem volt. Ellopták.

De a ruszkik nem tudták ám az irhájukkal elvinni a gyárat, a földet, a jenki ellenben megoldotta. Hogy miként, nem részletezem. A lényeg, hogy a nagy büdös semmiért (valami virtuális, fedezet nélküli, pénznek nevezett ingyombingyomért) valós ÉRTÉKtárgyakat kapott.

Ami nekünk nincs. Lassan azt sem mondhatjuk, hogy a pénzzel kitörölhetjük, mert a bankkártya már arra is alkalmatlan.

A lehetőségek tárháza végtelen. Ebben igazad van.

De te sem kúrod végig a fél világot, habár megtehetnéd, mert ott a feleséged meg a gyereked, akiket szeretsz. Akkor a hazádat miért csalnád meg?

Ha megfigyeled, az amerikai társadalmi egységre épülő hazafiasság és a zsidó vallásra/nemzetre épülő hazafiasság első aktivitása abban nyilvánul meg hódításkor, hogy szétzilálják az ellenség lelkében ezt az összetartó erőt (polgárháború szításával, a kivándorlás ösztönzésével).

Láss is, ne csak nézz.

Shadowbull 2012.02.01. 13:57:48

@moslekzabalo.il: "megszivjatok az elvtarsaiddal es a hitkozsegetekkel egyetemben,Langlelkukem. "

Nekem nincsennek se elvtarsaim, de hitkozsegem.

es en orulnek a legjobban, ha kiderulne hogy tevedek.

sb

moslekzabalo.il 2012.02.01. 14:00:57

@Shadowbull:

"Egy gazdasagi unio rengeteg lehetoseget nyujt, amivel elni kene tudni,"

Sorold oket batran.

Shadowbull 2012.02.01. 14:01:14

@magyar_ellenállás: "Az égvilágon semmit nem ad nekünk az unió"

dehogynem. Es itt elsosorban nem a penzbeli tamogatasokra gondolok. Nezd meg Moldaviat. Na nekik tenyleg nem ad semmit az unio.

"te épp egy olyan "lehetőséget" kaptál, ami miatt nem láthatod tisztán a képletet."

tevedni meltoztatol, ha arra gondolsz, hogy kinn dolgozom, azt az eunak koszonhetem. Nem, azt magamnak koszonhetem.

Jelenleg nincs az EUnak alternativaja, foleg nem egy Magyarorszag nagysagu kis allamnak. Ki lehet lepni, persze, aztan meg lehet nezni mi fog tortenni.

sb

Shadowbull 2012.02.01. 14:10:48

@moslekzabalo.il: peldaul nyithatsz cukraszdat becsben.

sb

magyar_ellenállás 2012.02.01. 14:15:27

@Shadowbull: "hogy kinn dolgozom, azt az eunak koszonhetem. Nem, azt magamnak koszonhetem."

Jaja. Majd ha lehull a hályog a friccek szeméről, és hazazavarnak a picsába hogy a helyedre egy németet tegyenek, felébredsz te is. Addig igyekezz spájzolni.

magyar_ellenállás 2012.02.01. 14:24:14

És vegyél visszább az arcodból, mert megint te voltál, aki egy viszonylag kulturált keretek között folytatott eszmecsere közben elkezdtél hülyézni.

magyar_ellenállás 2012.02.01. 14:27:10

Ez a cukrászdás frázis nem véletlenül az eu-szopók jelszava volt a szavazás előtt? :)

moslekzabalo.il 2012.02.01. 14:27:39

@Shadowbull:

""Jelenleg nincs az EUnak alternativaja, foleg nem egy Magyarorszag nagysagu kis allamnak. Ki lehet lepni, persze, aztan meg lehet nezni mi fog tortenni."

Ebben neked tokeletesen igazad van. Viszont mivel minket valahol becsaptak,kihasznaltak (Ugye azt te sem gondoltad komolyan,hogy a vilag legdorzsoltebb kapitalistait kitermelo Nyugat-Europa merhetelen onzetlensegbol olelt a kebleire es nem pedig azert mert szuksege volt a teruletevel majdnem meggyezo meretu egykori kommunista blokk altal nyujtott hatalmas piacra es olcso munkaerore,es ha ez a boduletes expanzio nincs lehet,hogy mar 92-korul is bekovetkezett volna a mostani rololehuzas) novelni kell a nemzetek gazdasagi ertelemben vett szabdsagat es az egesz strukturat alapjaiban megreformalni,ezt a felig csodban levo EU is bizonyitja.

"peldaul nyithatsz cukraszdat becsben"

Koszi.Most mar tudom hol basztuk el...@magyar_ellenállás:

"Jaja. Majd ha lehull a hályog a friccek szeméről, és hazazavarnak a picsába hogy a helyedre egy németet tegyenek, felébredsz te is. Addig igyekezz spájzolni."

Ez viszont egy jokora baromsag. Ez az urge pont hogy a szakmmajaban penge(tan ezert is kisse keszonbeteg es hiszi azt,hogy mindenhez ert) es Nemetorszagban PONT hogy csak a tudas szamit.

magyar_ellenállás 2012.02.01. 14:32:25

@moslekzabalo.il:
"Nemetorszagban PONT hogy csak a tudas szamit."

Pontosítsunk: németnek nevezett országban.

Shadowbull 2012.02.01. 14:32:45

@magyar_ellenállás: "hazazavarnak a picsába hogy a helyedre egy németet tegyenek"

Megtehetik barmikor.

Sot, mar azt is megtehettek volna, hogy egy nemetet tesznek be eredetileg erre a helyre.

Nem tettek.

sb

moslekzabalo.il 2012.02.01. 14:34:05

@Shadowbull:

"Es itt elsosorban nem a penzbeli tamogatasokra gondolok. Nezd meg Moldaviat. Na nekik tenyleg nem ad semmit az unio."

De nem is talicskazhatott ki milliardokat multinacionalis cegek mukodtetese es strategiai agazatoknak a helyi elvtarsak es helytartok segitsegevel toredekaron vegrehajtott privatizaciojanak formajaban.

Shadowbull 2012.02.01. 14:35:09

@moslekzabalo.il: " hiszi azt,hogy mindenhez ert"

Nem hiszem azt hogy mindenhez ertek. amihez valoban ertek, az csak egy rendkivul szuk terulet.

Viszont mindenrol van velemenyem.

sb

sompetike 2012.02.01. 14:39:47

@magyar_ellenállás:

erre van egy konkrét példám személyesen éltem át anno 1997-ben a Tiszujvárosi erömüvek privatizácioja,jött az AES,hogy meg veszi a höerömüvet x dollárért(az egy kéményest ami gázzal füt)mondták az állambácsitol,ho-ho-ho csak ugy eladö ha megveszi a régi höerömüvet is(négy kéményes széntüzelésü) rendben mondták az amerikaiak 1$ adnak érte mert annyit ér szerintük.lezajlott az üzlet 1998ban 3milliárd ft-t (nem elirás)mint hasznot utaltak csak a négy kéményes erömüböl....

magyar_ellenállás 2012.02.01. 14:42:14

Ja, amúgy jó példa volt Moldávia. (Bár, nem tudom, az EU-hoz mi köze.)

Amint vége lesz az iráni meccsnek, mérget vennék rá, hogy Koszovó és Moldova lesz a következő szaros bili.

magyar_ellenállás 2012.02.01. 14:45:54

@sompetike: És még hány ilyen volt...

Csak az nem tudja, akinek a fejét valaki a seggébe tuszkolta, de a kezével még tud tapsolni, ha az a valaki néha küld be neki kaját meg levegőt.

sompetike 2012.02.01. 14:49:39

@magyar_ellenállás:

amugy csak simán annyit kéne csinálni mint izlandon...
a fösodratu média miért nem beszél most rola???
mert ök mertek beinteni az IMFnek meg mindenkinek,s azota oriásit fejlödöttek,csak hát ez most tabu lett...pedig tényleg nem kéne más...

Shadowbull 2012.02.01. 14:53:45

@sompetike: Ami Izlandon tortent, annak semmifele analogiaja nincs a magyar helyzetre.

be lehet inteni az IMF-nek, meg mindenkinek, aztan masnap jon az allamcsod.

Azt ne akard megelni.

sb

magyar_ellenállás 2012.02.01. 14:57:08

@sompetike: Az izlandi sztoriról lassan kezdem azt hinni, hogy városi legenda. De nekem üldözési mániám van. :) Ottani emberekkel kellene konzultálni róla. Felnégyelés ott sem volt, így eleve félmunkát végeztek.

@Shadowbull: Mi mikor?

magyar_ellenállás 2012.02.01. 15:01:38

Jó szó ez az államcsőd. Ettől még a kóku is beszarik. :)

Kb. annyira kell tőle félni, mint a mesebeli hétfejű sárkánytól.

sompetike 2012.02.01. 15:04:26

@Shadowbull:

és akkor mivan ha jön az állcsöd az elmult 100évben 115ország jelentett államcsödöt köztük franciák 2*,aztán mégis jobbaqn élnek mint mi...

izlandon meg pont,hogy voltam igy a saját szememmel láttam mi van ott most....szal én inkább integetnék...
van egy mondás egy nemzetet két féle modszerrel lehet térde kényszeriteni karddal(ez nem ment eddig) vagy adósággal...

moslekzabalo.il 2012.02.01. 15:05:06

@Shadowbull:

"Viszont mindenrol van velemenyem."

De ha masnak is van es plane mas az merhetetlenul felhaborit.
Igy megy ez a kettos merce liberalis hazajaban...

moslekzabalo.il 2012.02.01. 15:08:59

@Shadowbull:

"be lehet inteni az IMF-nek, meg mindenkinek, aztan masnap jon az allamcsod."

Ezzel az ocska szar uzsorasdumaval ijeszgetnek mindenkit mikozben az altaluk diktalt neoliberalis gazdasgpolitika mond csodot az egesz vilagon,pont most a szemunk lattara.

Shadowbull 2012.02.01. 15:16:10

@moslekzabalo.il: es ha felhaborit akkor mi van?

Meg senkit sem akartam a velemenyeert uldozni.

Mindenki velemenenye pont ugyanannyit er mint az enyem.

Hogy azt gondolom rola, hogy egy faszság, az teljesen mas kerdes.

sb

Shadowbull 2012.02.01. 15:18:12

@moslekzabalo.il: Egy ilyen jatekban pont az a lenyeg, hogy ne mi legyunk az elsok, mert akkor rajtunk verik el a port.

SZVSZ konnyen belathato, mi lenne allamcsod eseten. Nincs ebben semmi riogatas.

sb

moslekzabalo.il 2012.02.01. 15:38:43

"SZVSZ konnyen belathato, mi lenne allamcsod eseten. Nincs ebben semmi riogatas."

Nincs a faszt nincs.
Tekintve,hogy a kutyat nem erdekli mi tortenik allamcspod eseten, minekutan annyira van szo itt allamcsodrol mint amennyire keszpenzfelvetelrol.
Egyelore egy fillert nem kert az orszag sehonnan pusztan egy penzugyi vedohalot a befektetok bizalmanak novelesere.
A tetves baloldal es szolgamediaja persze egybol allamcsodot kialt leszarva azt,hogy ezzel a felesleges hiszteriaval nem a politikai ellenlabasainak hanem a nyomorult devizahiteleseknek okoz merhetetlen karokat.
De hat a kibicnek semmi sem draga.

moslekzabalo.il 2012.02.01. 15:46:07

@Shadowbull:

"Meg senkit sem akartam a velemenyeert uldozni."

Szo se rola a mas velemenyt kepviseloknek a tenyekkel valo szembesitese helyett az egybites hulyetol a mindenfele partkatonava minosito, habzo szaju orjonges tenyleg nem uldozes.Mint ahogy az sem ha ezt utan az illetonek tulajdonitod.

Shadowbull 2012.02.01. 15:49:01

@moslekzabalo.il: ha valakit hulyenek nezek az is csak egy velemeny.

ha azon kezdenek el dolgozni, hogy teged innen kitiltsanak, mert hulye vagy, akkor uldoznelek:)

sb

sompetike 2012.02.01. 15:49:12

és miért nem akarnak védöhálot adni?
mert az nekik nem üzlet,nincs pénz kihelyezés s nincs kamat....
ök azt akarják,hogy uj hitelel refinanszirozuk a meglévö hiteleket,s ez egy adosság spirál,amibe nagyon nem kéne belekerülni...

Shadowbull 2012.02.01. 15:50:38

@moslekzabalo.il: jelenleg valoban messze vagyunk az allamcsodtol.

De az volt a kerdes, hogy mi lenne, ha bemutatnank az IMFnek meg a hitelezoknek, felrugnank minden hitelszerzodest es basznank fizetni.

Na akkor jonne az allamcsod.

sb

Shadowbull 2012.02.01. 15:52:11

@sompetike: akkor nem adnak keszenleti hitelkeretet, ha nem felelunk meg a felteteleknek.

A felteteleket meg ok szabjak, naluk van a penz...

sb

énjobbantudom:) 2012.02.01. 19:31:08

Azt hiszem beszerzek egy baseball ütőt, jó lesz az még...végül is Magyarország egy demokratikus, kultúrált ország, ahol az átlagos inteligenciahányados 200 felett van...

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.02.01. 23:27:50

@gri: miért vagyok pancser? mit nem értesz? távol álltam, pont azért, h ne legyenek mellettem, így tudott mind2 oldalamra parkolni, pancserkám :)
amúgy majdnem nekiment a kocsimnak, az a 0,1 km/h-s tolatgatás közbeni centizgetés nálam egyenlő a szívrohammal. bitch....

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.02. 03:22:15

Ez a politika....

Azt azert nem kevernem ossze hogy idejon a masodik ukran front es 91 juniusaban hazamegy kozben hatalmon tartjak a bolvesik kormanyukat azzal hogy van olyan politikai ero aki az EU n kivul is lat gazdasagi lehetoseget.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.02. 03:25:41

Ahogy eszreveszem a magyaroknak nem az osztrakokkal vagy portugalokkal van bajuk hanem a brusszeli kozpontu EU politikai gazdasagi nyomasaval.

Magyarorszag nem fejlodik, ez mara teny, keresni kell olyan utakat olyan politikai szereplokkel akikkel lehet hogy fejlodik. Aki husz eve iger annak azt kell mondani viszlat, jojjon aki meg nem hazudott.

Egyszeru am ez.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.02. 03:27:29

Bar nekem mindegy, a lenyeg hogy ne itt veszekedjetek mert ez autos oldal.

moslekzabalo.il 2012.02.02. 05:19:07

@Shadowbull:

"ha azon kezdenek el dolgozni, hogy teged innen kitiltsanak, mert hulye vagy, akkor uldoznelek:)"

Te,es egeszen biztos,hogy en vagyok a hulye?
csak onnan jut ez eszebe,hogy az "EU nyujtotta ezernyi" lehetoseg kozul a becsi cukraszda nyitas pompas lehetoseget vazoltad fel elso es egyetlen elszalasztott opciokent (Biztos duborogne a koztudattan "szar" osztrak sutemenyek, kavek oshazajaban egy ilyen profilu -es plane magyar bolt. - nemde?)
Ez monjuk csak egy a sok kozul. Nyilvan van hasonlo okossag is tarsolyodban mondjuk, hogy magyar vallalkozokent nehany tarsunkal osszedobhatnanak egy premiumauto-manufakturat Munchenben. Biztos menne az is.Elvegre unios polgarkent lehet,s ha baj van te majd segitesz az eldasban :)

Shadowbull 2012.02.02. 06:44:22

@moslekzabalo.il: majd legkozelebb kiteszem az ironizalos szmajlit :)

sb
süti beállítások módosítása