Még hogy német minőség!

  2011. november 17. - ommm Címkék: a6 infiniti a8 orlando aud

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Peka - tudják, ő a mi beépített sejtünk a nagy vízen túlról -, ismételten borzolja a németautó-fanatikusok idegeit. Míg a múltkoriban a BMW- és Porsche-kedvelőket vette célba, ezúttal az audisokban forgatja meg a kést. És most teljesen új autókról van szó, nem holmi aukción vesztegetett romokról.
Íme a levél:


Szervusztok!

Vasárnap Orlandóban jártam a Festival Of Speed elnevezésű luxus-, sport és klasszikus autó kiállításon. Készítettem pár képet egy vadonatúj Audi A7-esről.

Ebből a szögből finom, csillogó

Az autós médiában mindig etalonként emlegetik az Audik belső kidolgozását. Én ezt mindig kétkedéssel fogadtam. (Szerencsére rövid ideig voltam csak Audi A6 4.2-tulajdonos.) A mellékelt néhány képpel szeretném felhívni a figyelmet a tökéletesnek mondott kidolgozásra és dizájnra.

Innen sem tűnik fel semmi

A vezetőülés háttámláján látszódik, hogy a varrás és a (kopogós) műanyag burkolat találkozása elég hullámosra sikeredett.

Első ülés takarólemez

Az első ülések alsó takarójánál látszik, hogy míg a bal oldalon tökéletes az illesztés addig a jobb oldalon jókora rés tátong. Az ülés hátratolt állapotában csupaszon virít az ülésmozgató menetes rúd.

Látszik itt minden, ami nem szép

Az ajtótömítő gumi már a vadiúj autónál is eláll, hullámos.

Gyűrődés

Nehogy valaki azt gondolja, hogy egyedi hibákról van szó, ezért küldök képeket egy teljesen új A8-asról, ami szintén ott volt kiállítva.

Bizonyos kategóriában elmegy, de ez egy A8!

Érdekes megfigyelni a sokak által semmibe vett Cadillac CTS esetében ugyanazokat a helyeket, illesztéseket. Nem beszélve az Infinitiről.

Cadillac CTS: ilyen az illesztési "hézag"

Az első ülés itt is teljesen hátratolt helyzetben volt. Amíg az Audinál virít a menetes fémrúd, addig az Infinitinél szinte százszázalékos a takarás.

Infiniti G37, nem látszik az, aminek nem kell

Az illesztési hézagok a küszöbborításon annyira összehasonlíthatatlanok, mintha teljesen más kategóriájú autó lenne, pedig nem. Amíg az Audinál simán belefér a résbe a gyufaszál, addig a japánnál esély sincs betuszkolni oda.

Itt ilyen a hézag. Infiniti

 

Elgondolkodtató és vitaindító felvetés, mindenesetre örülünk, hogy szerzőnk jobban is szétnézett a kiállításon. És ha már ott volt, fotózott makró nélkül is, méghozzá nem is akármilyen dolgokat. Készüljenek, hamarosan ismét lecsap a Mohó Hiéna!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr243389812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wrxtr 2011.11.17. 23:08:12

@Rocko-: elnézést, tévedtem akkor mégsem vagy megfelelő a posztra!

Na, hogy témához is hozzátegyek valami konkrétat. Nem szeretnék belemenni az uncsi USA-Németország-Japán vitába, de úgy veszem észre, hogy csökken a minőségi különbség a márkák között és nem németek javára! Ugye nagy meglepetést hozott a most kifutó Civic is a régiekhez képest, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy Audiéknál is előfordulhatnak hullámvölgyek. A képek alapján ez 2011-ben kicsit gáz ebben a kategóriában, ezt nyugodtan el lehet ismerni, ezzel együtt még így is marha jó kocsik ezek.

Shinjuku 2011.11.17. 23:09:42

@gyvy: A kinai piac mondjuk jo pelda lehet de nem jonnek sem a nemet sem az amerikai piaccal... mindket orszagban szeretik a sajat termekeket venni. A svedeknel meg csak volvot latsz meg saab-ot (na azt mar nem sokaig.) "Semleges" piac szerintem nem nagyon letezik. Mo-n inkabb a nemet autokat veszik mert ott ilyen nemetbuzeria van (mar par szaz eve.)

Rocko- 2011.11.17. 23:32:40

@wrxtr: szerencse hogy nem a hézagvastaság a minőség egyetlen fokmérője.
te amúgy hány nicken is kommentelsz?

bali08 2011.11.17. 23:56:35

@vau: Igen előfordul, hogy kigyulladnak azok a pirosra festett vasak de a legszebbek a világon:)

miami vice 2011.11.17. 23:56:53

@lerchenfelder: a super TT-ben 50-en haltak meg koztuk nemet rally bajnok, mielott kapott hatso szarnyat es esp-t! :-(

vau · http://www.holdkomp.hu 2011.11.18. 00:03:16

Az a borítás szerintem konkrétan le van rúgva, a sínnél is és az ülésnél is. A hézagos összehasonlítás az haha, abszolut nokomment, a caddy hézagjai finomanszólva is röhelyesek, az audi meg úgy jó, ahogy van.

Az a tömítőgumi ellenben röhejes, de jó, hogy nincs több macro az amerikai hulladékokról, mert rosszat álmodnék.

mondeom van, előtte accordom volt. két német autóm volt, trabi és golf1, audim sosese lesz.

viszont vallom, hogy autót csak a tengelyhatalmaktól, az amik csináljanak fánkot, az megy nekik.

midnight se 2011.11.18. 00:06:15

@qmatch: hol nyomjon kover gazt, amerikaban, ahol 55 mph a megengedett sebesseg?

milkshake 2011.11.18. 00:08:08

ugyanúgy készítik az eu/usa audikat is, különbség a csavarokban, és egyéb apróságokban van (usa-ba nem engednek hegesztett, csak csavarozott merevítőket, stb).
a silány minőség a gyártási/ összeszerelési helytől is nagyban függ...
ezekért a dolgokért amit a cikk bemutatott a győri gyárban kb fejek hullottak volna

megint 2011.11.18. 00:10:05

lerchenfelder, a piac eldönti, hogy mire van szükség, és ahogy kinéz a prémiumkategóriában a bmw mögött az audi lesz a második.
Az illesztési hézag meg arról szól ami Shadowbull írt, az audié mindenhol párhuzamos és egyforma a kedileké nem, ott (ahogy a 16. képen látszik is) különböző. Jövő hétre valami németbuzi kezdjen el fényképezni és küldje be, szép számú hozzászólás jönne össze.

igazi hős 2011.11.18. 00:11:39

@tonalcar: Csak olcsóbbat tudok, a Favoritokból is kevesebb törik mint a Peugeot-kból. Pedig akkoriban tízszeres áron mentek, nagy álom volt 3 havi fizetésért (pedig nem kerestem rosszul). Aztán kiderült, hogy nem olyan nagy baj, hogy nem telt rá. (Illetve az baj, hogy nem telt rá, de az nem, hogy nem vettem.) Újat nem tudok mit mellérakni, gyártanak (bocs, címkéznek) még?

@Pepejoe: Nyilván teljesen igazad van, eddig abban az érzéki csalódásban éltem, hogy az elmúlt 14 évben minden alkalommal elindultak, amikor elforgattam a kulcsot, sosem kellett sürgősen szervizbe menni vagy netán assistance-t hívni. De azért 200 ezret a garázsban lenyomni nem volt rossz.

igazi hős 2011.11.18. 00:22:32

@megint: Ebben az érvelésben az tetszik a legjobban, hogy amikor gyakorlatilag ugyanezt írtam egy nemnémet autóról, akkor az volt a mindent vivő érv, hogy "de a VW-nél kisebb a hézag" :-)

Stratocaster 2011.11.18. 00:42:56

Miért van az, hogy mostanában minden második kommentelőnek "személyes tapasztalata van", hiszen autógyárnál dolgozik (itt Audi)? Van itt olyan ember, aki már 3 féle "atógyárban dógozott" a beírásai alapján és "belülről látja hogy mennek a dolgok". Nagyon ciki ez a tendencia.

Zorden 2011.11.18. 00:57:55

Szerintem meg vegyen az ember min. 7-8 évesnél idősebb japán verdát, ami jól volt tartva. Alólad fog kirohadni amikor az új autók (nagy márkák is) már régen a roncstelepen lesznek bezúzva.

yeahbaby 2011.11.18. 00:58:03

A Cadillac bassza meg úgy néz ki, mintha találomra vagdosták volna ki rá a lemezeket aztán valami szaki hátul a műhelyben érzésre felcsavarozta volna.

Az Audin azért van hézag, mert ez így van megtervezve hülyék.

Na meg mondjuk az Audi nagyrészt alumíniumból van, tehát még akkor is egyben lesz és nem fog rozsdásodni, amikor a szaros Cadillac-en már 50 kiló gitt lesz hogy ne vigye le a menetszél a tetejét.

Jól láttam? Valaki a W140-es Mercihez hasonlított egy roncs 81-es Cadillac-et? GIGALOL!!!

melósember 2011.11.18. 01:05:50

jaj hagyjuk már ezt a német autó fikázást... én is az USAban élek, és valamiért itt is akinek van egy kis szépérzéke, BMW-t, Mercedest, Audit sőt VW Jettát vesz... nálunk valamiért rettentően ciki Jettával járni, itt a nagy víz túloldalán nincsenek ilyen előitéleteik.
A kidolgozásről csak annyit, hogy nézzék meg a Chevrolet Malibut és társait. ócska 90-es évek közepéről való elrendezés, kidolgozás, futás, kormányzás... nem csoda, hogy összeomlottak a három detroiti nagyok... FORD=Fix Or Repair Daily, GM gagyi, Chrylser épp most került a FIAT kezébe mert olyan remek munkát végzett. Az egyik kollégámnak volt egy Chrysler kisbusza, ha nem indult csak megfelelő szögben kellett a műszerfalra csapni és már ment is. Nem, nem volt régi szar...
Az ameriaki autók sosem a kidolgozásukról voltak híresek. A 70es években például még rohadtak, talán csak a FIATok vertek rá, most a nagy fogyasztás csökkentés hatására már mindjárt alig fogyasztanak 15 liter 100km-en. Tudnék mesélni...
Egy dolog menti meg őket, hogy a szervíz nagyon olcsó, alkatrész olcsó, olaj csere összehasonlíthatatlanul olcsó . Itt az autó (is) használati tárgy nem egy fétis. Megveszik, hajtják, szétrohad kibodják. Az állam nem akar meggazdagodni az autósokon, a szakszervíz megfizethető, az őj autó megfizethető... nem véltelen hogy minden szir szar délkoreai autót megvettek már 25 éve, amin persze ők szépen megtanultak autót építeni és ma már efogadható termékeket állítanak elő. Európában ez szerintem nem ment volna. Itt mindenki sznob vásárló és hülye hézagokat nézeget a kocsikon. Vegye meg mindenki azt ami tetszik, és ne szarozza a másikat ;)

melósember 2011.11.18. 01:06:57

jaj hagyjuk már ezt a német autó fikázást... én is az USAban élek, és valamiért itt is akinek van egy kis szépérzéke, BMW-t, Mercedest, Audit sőt VW Jettát vesz... nálunk valamiért rettentően ciki Jettával járni, itt a nagy víz túloldalán nincsenek ilyen előitéleteik.
A kidolgozásről csak annyit, hogy nézzék meg a Chevrolet Malibut és társait. ócska 90-es évek közepéről való elrendezés, kidolgozás, futás, kormányzás... nem csoda, hogy összeomlottak a három detroiti nagyok... FORD=Fix Or Repair Daily, GM gagyi, Chrylser épp most került a FIAT kezébe mert olyan remek munkát végzett. Az egyik kollégámnak volt egy Chrysler kisbusza, ha nem indult csak megfelelő szögben kellett a műszerfalra csapni és már ment is. Nem, nem volt régi szar...
Az ameriaki autók sosem a kidolgozásukról voltak híresek. A 70es években például még rohadtak, talán csak a FIATok vertek rá, most a nagy fogyasztás csökkentés hatására már mindjárt alig fogyasztanak 15 liter 100km-en. Tudnék mesélni...
Egy dolog menti meg őket, hogy a szervíz nagyon olcsó, alkatrész olcsó, olaj csere összehasonlíthatatlanul olcsó . Itt az autó (is) használati tárgy nem egy fétis. Megveszik, hajtják, szétrohad kibodják. Az állam nem akar meggazdagodni az autósokon, a szakszervíz megfizethető, az őj autó megfizethető... nem véltelen hogy minden szir szar délkoreai autót megvettek már 25 éve, amin persze ők szépen megtanultak autót építeni és ma már efogadható termékeket állítanak elő. Európában ez szerintem nem ment volna. Itt mindenki sznob vásárló és hülye hézagokat nézeget a kocsikon. Vegye meg mindenki azt ami tetszik, és ne szarozza a másikat ;)

melósember 2011.11.18. 01:08:14

na, ez elment kétszer... bocs

melósember 2011.11.18. 01:12:04

@Stratocaster: hát igen, erről beszélek :D olyan ez mint a foci, mindenki ért hozzá. Mindenki vegye meg azt amit akar, tetszik neki, és ne azt nézze hogy bezzeg a másik milyen szar. Szerintem a legjobb autó az új, méghozzá ami elviszi az egész családot ahova kell, nem fogyaszt sokat, és nem rohad le az út szélén, olcsó fenntartani, nem akarják ellopni. Ma magyarországon ennek nem hiszem hogy akár a Cadillac akár az Audi megfelel. Bár venne itt is mindenki SUV-t, boldogabb lenne a társadalom azt hiszem - legyen az mini vagy maxi SUV.

melósember 2011.11.18. 01:18:19

@midnight se: na hát erről van szó... a legtöbb, amivel mehetsz 70mph, ha marha bátor vagy akkor mehetsz 80-85-tel, de akkor már a zabszem benn van, mert minden híd alatt áll egy fakabát. És ők utólérnek, azt garantálom! Nem Smart-tal lötyögnk mint a római rendőrök... szóval kérdem én, hol is nyomnk kövér gáz? A legtöbb embernek teherautója van, amit 5.4 triton, 5.6 HEMI, 5.7i-force motor hajt, nem hiszem hogy nagyon versenyezni szeretnél velük

melósember 2011.11.18. 01:29:39

@vau: úgy érzem te látod a lényeget... ezeknek nem szabad autót gyártani, csak az anyagot pazarolják. Még a fánkot is egy gép gyártja nekik, meg lehet nézni a Krispy Kreme-ben :D

Kopi3.14 2011.11.18. 01:33:17

Nem olvasok most végig minden kommentet, de azért reagálnék, félig szakmailag érintettként is- hisz üléstervezés a munkám. :)

Nézzük az illesztési hézagokat- a Caddin remekül látszik, a fehér lemez rálóg a krómozott csíkra, nesze neki hézag. Az Infinitynél a gyufa melletti két műanyag elem találkozása ocsmány. Olyat nem lenne szabad megengedni.
általánosságban elmondható, hogy a hézag nem poénból van ott, fontos eleme a konstrukciónak is, hisz ha két elemet egymás mellé kell tenni, akkor a gyártási hibák jobban szembe ötlenek ha teljesen passzentosra vannak tervezve, mint ha x mm hézaggal- hézag = a fő felületben folytonossági hiány, de az egyik elem lépcsővel befut a másik alá. Emellett a hézagok biztosítják a tűrésekből következő szerelési problémák megoldását.

Ülések: a műanyag rögzítése okozhat ilyen eltérést, illetve meg kéne nézni több másik audit is, hogy lehessen mondani róla véleményt. amúgy kissé gyanús az a kialakítás ott így, mert megrendelői előírások alapján ott kell csavarnak lennie. A sínnel kapcsolatban csak annyit, nem lehet véletlen, hogy az Audi állítási tartománya kissé nagyobb, mint a csoda Infinityé, így kétméteresek is elférnek a verdában komfortos pozíciót találva? Amennyiben ilyenkor beburkolt a sín, akkor a kis emberek esetében zavaróan belógna a lábtérbe a burkolata, ami már sérülésveszélyes is. Mondjuk így is megnéznék egy hátsó ütközés tesztet a dummy lába hova csapódna, mekkora sérülésnek lenne kitéve.

A képekből egy tanulság szűrhető le: megint valaki, aki azt hiszi, ért az autóiparhoz, s okoskodik róla, miközben lövése sincs a dolgokról.

Kopi3.14 2011.11.18. 01:40:35

@khaleeji: Bentleytől felfele is ugyanazok a beszállítók. Ferrarinak, Dacianak lehet közös a beszállítója.
manapság is van különbség ugyanazon beszállítótól érkező új fejlesztésű termékek között annak megfelelően, hogy Fordba, BMW-be, Mercedesbe, Toyotába, Európába, Japánba, Ázsiába, Dél-Amerikába, Észak-Amerikába, vagy hova, kinek megy, mekkora éves darabszámban, milyen gyártási helyszínnel. Ugyanaz az ülés, ha Európában avagy USA-ban készül eltérő műszaki színvonalú lesz, az eltérő felhasznált anyagok miatt minimum.

Kopi3.14 2011.11.18. 01:43:11

@lerchenfelder: Mercedest használó ismerős panaszkodik a mostani E pocsék belső ergonómiájára, fárasztó üléseire, kezelőszerveinek nem tökéletes pozicionálására, stb. Referencia előző E. Oly mértékben nincs kibékülve a géppel, hogy kacsintgat Opel felé helyette.

Kopi3.14 2011.11.18. 01:48:53

Meg kell jegyeznem az Infinity ülése nincs a leghátsó pozícióba mozgatva- ebben a helyzetben és ettől előre nem lehet beszerelni az autóba, nem lehet hozzáférni a csavarhoz. Az A8 ülésburkolatot valami komoly behatás érte, azok ennél alacsonyabb szinten is ezerszer jobban állnak- s mivel ugyanazok tervezik őket, így ugyanazt a szintet tudják hozni. S hozzák is általában, ha nem igényel extra pénzt. Márpedig egy műanyagot rögzíteni így is úgy is kell, extra ára nincs, szándékos butításnak nincs oka.

DrSzoke 2011.11.18. 02:03:05

Ez az ulessin eltakaras faszsag,Osi 80-as,de meg a golf2 ulese is be van burkolva.Lehet hogy az amerikai piacra csupaszon hagynak? Nem hinnem,de tokmindegy.Mielott barki kritizalna,nezzen korul egy ami autoban.A kindertojas osszerakos figurak igenyesebb anyagbol vannak mint azok belseje.A grand cherokee-ert odavoltam,amig bele nem ultem.A trabant kulonb volt.Napi szinten javitok japan autokat,hagyjuk mar azok belsejet.Aki ajuldozik tole,nem tudja mirol beszel.

mirx 2011.11.18. 02:14:07

ööö én svájcban vettem az audimat, egy éve, és csak egy kis a3-as, de semmi ilyen hiba nincs benne. a bőr úgy van elvarrva, mintha erzsébet királynő szabója készítette volna, minden illesztés hibátlan, a sín teljesen rendben van, a gumik is. és átvizsgáltam a szalonban tüzetesen egy s5-öst és egy a1-est is, és semmi ilyet nem láttam. szóval ez engem most meglepett. elsőre azt hittem, ez valami viccposzt akar lenni. sőt, még mindig nagyon nehezem hiszem el.

Kopi3.14 2011.11.18. 02:23:27

@DrSzoke: teljesen normális a sín szabadon hagyása, ha a mozgástartomány miatt erre szükség van. Ha megnézed zárókupak azon is van.

Grifter 2011.11.18. 02:41:59

Flémgenerátor maximus :D

Ciri 2011.11.18. 04:36:58

@Rocko-:

"külső illesztési hézagra nem tudok mit mondani.
belsőre simán el tudom képzelni, hogy egy ilyen nyílt napon lerúgják, feszegetik és a többi. nyolcszázadik ülésberugás után persze hogy elmozdul a takarófedél.
gondolom Infinitbe meg huszan ültek be. ;)
az ülésnél mit kéne csinálni? mozgó elem, ennél jobban nem lehet elfedni."

Jól megfogalmaztad, lusta voltam leírni :)

Az illesztési hézagok a fotók alapján is 100 százalékosak, látszik, hogy mindenütt egyformák és párhuzamosak.

Már eleve hülyeség azt feltételezni, hogy a bemutatóra egy kereskedő ilyen állapotban vinne ki egy (több) autót.

Az A8-ból ilyen csutkára hátrahúzott ülésből csak úgy lehetne kiszállni, ha valaki segítene.

A küszöbborítás illesztését nem értem, hiszen hibátlan, érdemes lett volna a kedves fotósunknak az ÖSSZES küszöböt megmérni, tuti mindenütt egyforma volt.

Azt meg végképp nem értem, hogy miért szedte le az sín borítását és kezdett el azon csodálkozni, hogy lyuk van alatta. Mit gondolt, hogy ragasztják az üléseket a padlóhoz?

"az Audi pedig nem hiszem hogy alább adna a saját minőségbiztosítási rendszerén, csak azért, mert amerikai piacra kerül a modell."

Így van.

kpityu2 2011.11.18. 05:54:06

Tudják, van itt néhány magyar vendégmunkás...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.18. 05:57:53

Azért vannak itt eléggé eltorzított észrevételek is, mint pl.: 22. és 23. képek. Onnan nyilvánvalóan hiányzik egy végzáró elem, amilyen egyébként a 6. és 14. képen látható.

Azt elismerem a képek alapján, hogy jól le vannak rugdosva az Audik lábtéri műanyagjai.

Az illesztéseknél meg érdekes a dolog, mert a jó példaként mutatott Cadillac-en olyan összevissza állnak az elemek egymáshoz képest -bár csak 1 mm hézaggal, ez FONTOS-, hogy szédülök tőle. Az Infiniti bőrülés varrása meg olyan, mint az ökörhugyozás, de tényleg.

A küszöbborításoknál nem lehet egyértelműen hasonlítani, mivel az Infiniti-féle megoldás a felülről bepattintós, rátakarásos módszer, az Audinál pedig egymás alá, lépcsőzetesen betolós elemekből áll. Lehet, hogy utóbbi valóban jobban mutat, de ha csak egyszer is le kell szedni valamiért, többet vissza nem lehet rakni rendesen. Vagy el fog állni (mert le kell feszegetni), vagy ha visszamegy, onnantól nyiszogni fog. Tapasztalat.

Volt már két japán autóm, semmi bajom nem volt velük, de mégsem kéne megint. Aki ült már bármilyen japánban és utána egy Audiban (nem fapados A3 és A4 modellekről van szó, mert ott is büntet az ülés műszálas szövetének a kinézete és érintése, mondjuk én bőr fetisiszta vagyok, gyűlölöm a szövetet, főleg ezeket az alapmodellekben alkalmazott szuperolcsó műszálas szarokat), az érteni fogja a különbséget.

Beteges, hogy a kis viet-kongok mennyire kemény és olcsó hatású anyagokat képesek még mostanában is alkalmazni és milyen unalmas/bárgyú formákat (a szent kvarcóra még mostanában is kötelező kellék?) erőltetnek. A háromféle szürke szín kombinációja szintén nem lendít jelentősen a beltér hangulatán (bár azt aláírom, hogy nagyságrendekkel jobb, mint az alap Volkswagen fekete nyomasztó belső, amiben például az ülés szövete undorítóra fényesedik/kopik pár év alatt). És nem is kényelmesek, olyan igazi semmilyenek. Minden tekintetben.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.18. 06:00:47

@KuKori: *JAVÍTÁS:

A küszöbborításoknál nem lehet egyértelműen hasonlítani, mivel az Infiniti-féle megoldás a felülről bepattintós, rátakarásos módszer, az Audinál pedig egymás alá, lépcsőzetesen betolós elemekből áll. Lehet, hogy *AZ ELŐBBI valóban jobban mutat, de ha csak egyszer is le kell szedni valamiért, többet vissza nem lehet rakni rendesen. Vagy el fog állni (mert le kell feszegetni), vagy ha visszamegy, onnantól nyiszogni fog. Tapasztalat.

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2011.11.18. 06:20:26

:)

Nekem 2 dolog jut eszembe, Ajtócsapódás, műanyagszag. Utóbbit főleg dacia loganból ismerjük, nos idén nyáron egy a3 sportbackbe ültem bele miután háromnegyed órát a napon ált... Büdös Dacia műanyag szaga volt, de nem picit hanem tényleg úgy mintha egy új első szériás loganban ültél volna.

Ajtó olyan hangon csapódott be, mintha egy a konzervdobozt a falhoz vágtál volna.

Bónusz: A műszerfali légbeömlők szintén a loganból voltak ismerősek, csak a loganos haver utólagosan fújta le a keretüket kályhaezüsttel, az audiban gyárilag olyanok voltak. :) Persze, megy mint állat, 2,0 tdi 6 sebességes váltó, meg nagy felni, na de kérem, ennyiért fért volna némi anyag az ajtóba, negyed euróval drágább, nem büdös anyagból lehetne a beltér, és valami igényesség férhetett volna a beltér tervezésekor is.

Értem én hogy presztízs meg négy karika na de azért na.

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2011.11.18. 06:42:41

@Stratocaster: Ez mondjuk azért győrött, kecskeméten és szentgotthárdon, de esztergomban sem lehetetlen. :D

Az audi pl a mostani gyárbővítés alkalmával 1800 embert vett fel (tehát nem annyian dolgoznak ott a régióból, hanem mostantól annyival többen...)

tiramiska 2011.11.18. 06:52:23

Nem az a gáz, hogy ilyen minőség van összerakva. Sokkal inkább az árcédula, ami mellette van.....

Walter Hartwell White 2011.11.18. 07:05:37

@vau: A kigyulladó az Lamborghini volt.

diablos 2011.11.18. 07:36:02

Szerintem hasznos az írás, legalább felhívja az elfogulatlan érdeklődők figyelmét arra, hogy mire kell figyelni egy német luxusautónál!

A nyitott üléssín akkor lesz ciki, ha a csajod fehér szoknyáját tönkreteszi az imádott verda!

"Okosok" olasz autókra szokták írni, hogy azért szarik be bennük a BOSCH supertechnik, mert a digó DIREKT ILYEN FOSCH BOSCH-t rendel spúrságból!!!

Én ezennel azt állapítom meg, hogy nincsen ezekkel az AUDI-kal semmi probléma mert az "igénytelen" USA piacra szándékosan szállítanak ilyen szarokat rombolva a márkaimázst!

Egyébként, ha annyira "igénytelenek" az amerikai prémiumvásárlók mint ahogy itt néhányan írják, akkor miért veszik tízezerszámra a német terméket??
Csak én érzek itt némi ellentétet?

..azért az az ajtótömítés védhetetlen kategória!!!

hüle 2011.11.18. 07:41:04

A bmw (tobbek kozt) is szeret kigyulladni

www.youtube.com/watch?v=B9xmp9wcrrw

aefzuj 2011.11.18. 08:30:21

Ez igen, gratuláció a levélírónak! Ezek ám a fontos kérdések! Én is mindig úgy vezetem a luxusszedánomat, hogy azon rágódom magamban: miért nem lehetett jobban eltakarni az ülés varrását hátul és miért lóg ki az üléssín? MIÉRT?
Természetesen vezetés közben mindig ezeken a neuralgikus pontokon tartom a szemem és az utasaim is folyton ezt figyelik.

Amerika: még mindig jó ott élni, jó dolgukban ez a legfontosabb probléma az autókkal.

Még egy darabig. Szerencsére a 110%-os államadósság dere már feléjük is elindult......

m.o.p. 2011.11.18. 08:40:30

Ahogy látom az Infinitinél is vannak hullámok és elállások, de azok a képek vagy más szögből vannak lekapva, vagy egészen véletlenül homályosak. Plus a Cadillac CTS-nél igaz kisebb a hézag, viszont a sarkok nem találkoznak.
Az RR-ben is van hiba, pl az idő abban is csak úgy halad, mint egy Suzukiban. Milyen gagyi...

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.11.18. 08:45:09

@megint: az is megvan, hogy az Egyesült Államokban annyiért adják a Passatot, mint nálunk egy majdnem fapados Polo-t?

-trogerone- 2011.11.18. 08:48:18

@nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk:
a muanyag szag mennyi ideig maradt meg az a3-asban
nalam loganbol a "halszallitotengeralattjaro filing" par honap utan eltunt azota nem kell bele illatosito :D

zozo82 2011.11.18. 08:51:47

A cikkiro nem nagyon ert az autokhoz. Az illesztesi hezag EGYENLETES kell legyen nem pedig nem letezo, es fontos szerepe van. Ha nincs hezag akkor az NAGY BAJ. Miert? Mert meg a legszilardabb alvaz is csavarodik!!! Ha nincs hezag akkor nyikorogni/ kopogni/stb. fog az auto mert osszerenek a karroszereiaelemek.

kawa550 2011.11.18. 08:55:06

Én ugyan rühellem a dajcsvágeneket, de hogy ez a cikk micsoda faszrágás vazze....

-trogerone- 2011.11.18. 09:04:36

mondjuk nekem tobbet szamit a megbizhatosag mint a hezag, mig az utolso bosszanto az elozo sirba vihet
szerintem az a lenyeg hogy az osszes hezag legyen egyforma es parhuzamos ha ezt megoldjak akkor a vstagsag mar mindegy

az A7-es szerintem sem az a kategoria ahol megengedhetnek ilyen trehanysagokat. Majd megnezem ha a kisasszonyt az operabalba menet, ulesmozgatas kozben feltekeri az az ules es kinjaban meg a ciposarka is beszorul a padloban levo lyukban es az opera elott nem sikerul majd kiszallni az autobol. Kinos lesz, remelem mielobb kijavitjak.

a loganomon is elofordul ilyen illesztesi problema pedig az ugye egy masik veglet

tonalcar 2011.11.18. 09:06:06

@igazi hős: gyártanak országútit most is kétezer euro magasságában. Nem rossz>nem ők gyártják.

Hurri Kán 2011.11.18. 09:08:13

@-trogerone-:
Hát hogyne, alapesetben úgy szállsz ki egy kocsiból, hogy magad alá húzod a lábad, majd guggolásból kiugrassz. Szerintem igyál kevesebbet így kora reggel.

Demidoux 2011.11.18. 09:21:02

Mikor katona voltam, a KRAZnak olyan jól voltak az illesztési hézagjai, hogy reggelente bedagadt a párától a fakeretes ajtó. Az utasoldalit lehetett nagynehezen kinyitni, majd belülről rugdosva, kívülről húzva sikerült kirobbantani. Viszont menet közben befújt a szél. Arról érdemes lenne még egy posztot írni. :)

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2011.11.18. 09:26:59

@-trogerone-: Ha napon hagytad akkor utána erősen illatozott az egész autó. Nem volt új, 1-2 éves lehetett 20-30k km-el.

Suki86 2011.11.18. 09:34:07

Kedves kommentelök:)!

Régóta olvasom a blogot és gondoltam megosztom veletek az autókról összegyüjtött tapasztalatom ezen a téren. Autógyártó cégnél dolgozom mint sejthetitek nem kicsiny hazánkban de a fent emlegetett gyártók egyikénél és kifejezettem pont ezen a területen ténykedem nálunk Türen und Klappen-nek hívják.
Az illesztési hézag az egy ritka fajta állat se a kicsi nem jó se a nagy. Nehéz megtalálni a középutat és sok dolgot figyelembe kell venni föleg ha az autót használni is szeretnénk 10 évig. A bejegyzés jó és egy fontos területre mutat rá de szeretnék egykét dolgot megjegyezni a bejegyzéssel kapcsolatban.
Igen vannak trollságok a gyártónál a müanyag tényleg ok nagy hiba az ülésín nem elfedése sem tartozik a megengedhetö dolgok közé.
Viszont egy illesztési hézagot ne hasonlítsunk a belsö müanyagalkatrészek összeillesztéséhez mert a kettö közti különbség ég és föld. Minden bizonnyal az Infinitin nem akkora a hézag körbe az autón:).
A másik ami pedig nem ilyen egyszerü eset az a gumi györödése. Amit a bejegyzés írója gyürödésnek lát az a két gumielem összeillesztési pontja (split line). Azért kell ezt beiktatni mert kitalálták, hogy keret nélküli ajtót szeretnének így a amit sima autókon egy egyszerü kédergumival oldottak meg azt itt nem lehet mivel az üveg végzi a tömítést teljesen.

Szóval csak ennyit szerettem volna megosztani veletek:)

Benoke2 2011.11.18. 09:38:59

Ha Amerikába ez lenne a minőségi színvonal amit szállít az ódi, akkor akár ki is vonulhat a piacról. Divat hülyének nézni a kintieket, de nem azok higgyétek el. Elég megnézni az autóárakat Európában és Amerikában. Hozzátéve azt hogy Európa lakossága nagyobb elvileg több autóvásárlóval és mégis kint az olcsóbb. Tudjátok magasról tennék arra hogy kopog -e egy műszerfal vagy nem ha annyiba kerül a benya mint ott és úgy rotyogna egy V8 ahogy egy amcsi V8 nem úgy mint egy jellemtelen jürgen v8. Lehet viccelődni mondjuk egy nyomórudas V8 motorral, de hogy fele annyit nincs szervizben mint bármelyik ódi v8 az hót ziher. Tartósabb megbízhatóbb, hogy nem modern? Kit érdekel?

igazi hős 2011.11.18. 09:55:45

@tonalcar: "Nem rossz>nem ők gyártják." És mennyibe kerül az eredeti felirattal? 2000-be már belefér egy Ultegra szet (Durace biztos nem), vagy még mindig a "mi van olcsón" elv számít?

ruskyy__ 2011.11.18. 10:11:37

micsoda gumicsont!
ez ámerikái tudósítótok egy igazi troll.
szóval ha már trolloktól érkezett posztot raktok ki, akkor kérjetek anyagot ubulkától.

lassan be lehet dobni a "kell-e téligumi?" posztot is, azért 200 kommentet hozna az idén is, ha nem 300-at :D

repeti 2011.11.18. 10:19:10

Egy utas kétszer belerúg az első ülés takarólemezébe és pont ugynaígy néz ki :)

Hans Lopkowitz 2011.11.18. 10:30:19

@amenta: Főleg a magyar picra... mert az az igazi európai...

Don Quixote de la Ferko 2011.11.18. 10:30:38

@trey82:
Amiket az okoska felsorolt, korántsem tartoznak a hiba kategóriába.
Miért kéne egy Audinak ugyanakkora hézaggal gyártani, mint az Infinitinek? Előírás? Szabvány?
Nincs takaróprofil? Lerúgták. Trehányság, nem az autó hibája.
Összegyűrődött a gumi? használt a verda. A használat meglátszik.

karlmann 2011.11.18. 10:30:55

Nagyon jó élete lehet a kedves szerzőnek, hogy van ideje ilyesmivel foglalkozni. De hadd kérdezzem már meg, ha már ott volt esetleg vezette is őket, vagy azt még nem sikerült?

traxx 2011.11.18. 10:45:00

@qmatch: Kövér gáz egy német vasnak? :D Vicces ezt pont szembeállítani az amerikai vasakkal, ahol majdnem az a legfontosabb dolog, hogy hány lovas a kocsid :D

Egyébként meg ne akarjuk már megmondani európai fejjel az amerikainak, hogy mi a jó neki, mi nem. Más világ, más gondolkodás, más emberek.

gaben01 2011.11.18. 11:15:13

Egy hézag kicsi vagy nagy,de inkább nagy mintsem összeérjenek a csavarozott karosszéria elemek mivel ezek ugye minimális mértékben,de mozognak!
Nem az a minőség mércéje,hogy mekkora hanem hogy MINDENHOL AKKORA-E mert az a gagyi ha fent 4mm lent pedig csak 2mm mondjuk egy ajtó sárvédő találkozásánál!
Egy Audinál oda figyelnek erre ez csak kukacoskodás ami itt vagyon leírva!
Pont az a ciki amikor összeérnek az elemek az oldalán vagy bárhol!
Audi márka szervízben dolgoztam,láttam elég Audit lekopasztva is és ami nem látszik ott is meg van a minőség az utolsó porcikáig!
Egy japán autóról leveszed az ajtó kárpitot és nincs alatta semmi komoly anyag,elég becsapni egy Audi ajtaját és egy japánét hááát ég és föld a kettő az átrozsdásodásról inkább ne is beszéljünk:japán autónál 4-5 éves korában elindul a folyamat,10-12 éves korára átrohad a küszöb,hátsó ív,egyéb dolgok,nem is túl kényelmes,ami előnye az a megbízhatóság bár a Toyota szépet bukott tavaly a 10milliós visszahívásával.tehát nem tudom mit is esznek rajtuk annyira!
Szerintem a megbízhatóságon felül van még pár dolog ami fontos lehet a választásnál pusztán ez miatt biztos nem vennék rozsdabagját drága pénzért!!!!!

szenon 2011.11.18. 11:52:06

Ahhoz képest, hogy az A7 totálkáros volt, egész jól megcsinálták:)))))

HakapesziM 2011.11.18. 12:06:26

Tudom, hogy nem Németországban készül, de rajta a csillag és Mercedes a neve, a faterom még a korábbi szériás Vitojának. Na az egy rakás szar. Nem tulzok sokat, kb. egy Zsuk színvonala, igaz, hogy már 100 ezer felett van benne, na de haszonjárműnél ez nem sok, 2000-es évjárat, szarrá van rohadva, felsorolni is hosszú lenne mi minden romlott már el. Nekem az öt éves Civic-en még izzót sem cseréltem egyszer sem, kétszer kellett olajat rátölteni, de ez használatfüggő.

pepito46 2011.11.18. 12:07:36

Egyszer meg kéne nézni a fikázások előtt, hogy például bármelyik , a német trióból kiválasztott modell egy-egy példánya ( amerikai rendelés, német rendelés, magyar rendelés )egymás mellé állítva olyan, mintha nem is egy gyár gyártotta volna. A németországi példány az az etalon! A többi meg jó lesz a parasztoknak jeligével kerül kiszállításra! :)

erokun 2011.11.18. 13:06:05

hehe, aranyos ahogy a német autó fanok mindenfélével védik a kedvenc vasakat :)

Benoke2 2011.11.18. 13:17:32

@Shadowbull: "Ez konkretan hazugsag."
Konkrétan igazság. Dolgoztam az autóiparban. Mikor selejt szalad végig a beszállítókon és beépítették az autóba akkor szépen elsunnyogta az ódi. Addig ment az erőfeszítés hogy a precíz nyomon követő rendszerek miatt fogalmuk nem volt hogy melyik motor melyik gyárba és melyik autóba épült be amit Győrben gyártottak. Ment mindenhol a manuális átvizsgálás. Aztán miután nem sikerült mindet megtalálni csak töredékét, akkor leálltak vele és simán szét lett dobva a költség, a garanciális javításokra a hibák arányában. Berendelték az alkatrészeket raktárra aztán csókolom, ha megállt alattad az A6 akkor a szerviz garanciában kicserélte a ludas alkatrészt. Tojtak visszahívni. A levelezésekben természetesen mindez úgy ment hogy a Presztízsveszteség elkerülése helyett... Nem szentek az autógyártók és a németek sem azok. A megbízható német autó semmivel sem megbízhatóbb mint a nagy átlag.

Arról pedig senkinek se legyenek illúziói hogy Magyarország fontos piaca bárminek is. Fogalmazzunk úgy hogy piac és itt vannak hozzák eladni az autókat, de ha tudják hogy selejt valami okból, akkor azt ide kelet Európába nyomják és nem nyugatra és nem az amcsikhoz. Miközben előfordulhat hogy Magyarországon nincs olyan szerviz ami tudna vele mit kezdeni. Ennyit arról hogy mennyire mérvadó amit itthon, lát, hall, tapasztal az ember.

Harkov 2011.11.18. 13:25:23

@Benoke2:
Egyetértek hasonló tapasztalataim vannak az AUDI-val....

Gyurci77 2011.11.18. 13:27:25

Micsoda ócska, elfogult, szánalmas cikk!

Egyébként meg Infiniti, nem pedig "Infinity", kedves kommentelők.

Mental Militia 2011.11.18. 14:04:40

Haverom A6-osában pereg le a fekete "tapintásérzet-növelő" bevonat a fehér műanyag kapcsolóról, a klímavezérlésről, a behúzókról..pff. Rossz ránézni.
Mercedes über alles!
S-Klasse..

Szabi01 2011.11.18. 14:31:57

Mikor vettem át a zsír új Škoda Fabiát én is szörnyülködtem, hogy minden lemez máshogy áll rajta. Nem csak brutálisan nagy hézagok vannak, de nem is egyformák. (Igaz nagyjából tényleg párhuzamosak.) A gáz az, hogy előtte egy Daewoo-m volt, szóval ahhoz képest is pocsék.
Autópályán meg is hallatszott, a Škoda sokkal hangosabb volt mint előtte a Daewoo.
Vissza is tértem a majdnem német minőségről a sokat szidott márkához. :-D

Szabi01 2011.11.18. 14:41:38

@HakapesziM: 11-12 éves kisteherautó 100 000km felett?
Nem kevés az egy kicsit? Ha 150 000km van benne, az is alig több mint havi 1000 km.

Egyébként ez jó szöveg, hirdetésbe kell írni ilyet.
É ha a vevő kérdezi, hogy mennyivel felette, akkor lazán mondani, hogy kb 500 000-el.. :-D

w a s d 2011.11.18. 15:42:26

@Benoke2: De az Audi, ha csinált is ilyet, nem fedi le az egész német autógyártást, hogy ne lennének náluk visszahívások. Példák német gyártóktól mostanában, az egyik magyar nyomtatott havi újság 2011./11. novemberi száma szerint:

- BMW 1, 5, 7, x3, x5, x6/gyártási idő: 2008.10.-2009.06./hibaok: részecskeszűrő;

- Porsche 911, Boxter, Cayman/2011.05.31.-2011.06.10./a biztonsági övek rögzítésének hibája;

- BMW m3 gts/2010.04.-2010.06./szélvédő- és oldalüveg- rögzítések hibája.

tomoo 2011.11.18. 16:54:00

@Rocko-: Még szerencse, hogy ilyet nem mondtam.

Egy nickről szeretnék, de megviccelt a levelezőmmel összekötött böngésző.

Shadowbull 2011.11.18. 18:38:18

@Benoke2: Konkretan fogalmad sincs mikor rendelnek el visszahivast es miert.

Nem csinalnak visszahivast egy hetkoznapi minosegi problema miatt.

A visszahivasok olyan hibak eseten tortennek, ha a meghibasodasnak biztonsagi relevanciaja van.

Konkretan az Audi semmi ilyesmit nem sunnyog el.

Sem a tobbi nemet.

A klasszikus sunnyogast legutobb a Toyota adta elo a gazpedalokkal kapcsolatban...

sb

Shadowbull 2011.11.18. 18:40:08

@Benoke2: "Elég megnézni az autóárakat Európában és Amerikában."

Eleg megnezni az adokat az USAban meg Europaban.

sb

Rocko- 2011.11.18. 18:45:39

@Shadowbull: olyan vicces, minnél jobban magyarázza, annál jobban látszik, hogy közelében nem volt a gyártósornak.

Shadowbull 2011.11.18. 18:46:01

A poszt kirakasa ezzel a cimmel 2 dolgot jelenthet:

- a szerkesztoseg szandekosan provokal, es szorakoztatonak tartja a baromsagok megjelenteteset.

- a szerkesztosegben senki sem tudja megitelni a fent leirtak valosagtartalmat.

Barmelyik is igaz, egyik sem vet ratok jo fenyt.

sb

Kopi3.14 2011.11.18. 20:13:39

@diablos: ülve milyen fehér szoknya ér sarokig?

Miki-oooo 2011.11.18. 20:42:37

Nem mellesleg nem csak ez a 2 Audi volt ott kiállítva, a 2-es képen látszik egy fehér A6 is, ha jól látom. Azzal mi a helyzet?
És hol van peka? Posztolni tud, de amit írnak, reagálnak az ombrék az már nem érdekli? He, hogy is van ez?

Egyébként általánosságban, mondhatni statisztikailag kimutathatóan :D kijelenthető, hogy az a poszt, amelyben egy darab "sárga" komment sincs, az csupán klikk generáló, semmi több. Szánalmas, na...

Gott in Frankreich 2011.11.18. 21:02:43

"Gyűrődés"

Ezen konkretan elsirtam magam. Hogy lehet valaki annyira segghulye, hogy komolyan gondolja, hogy veletlenul gyurodott meg az ajtokeder?

Gott in Frankreich 2011.11.18. 21:05:04

@Kopi3.14: Az az igazan vicces, amikor a duhongo elmebetegek a TCn a mai autok "rossz szerelhetosege" miatt pampognak, aztan rogton masnap ugyanazzal a lendulettel meg tobb muanyag takaroelemet kovetelnek. Maaaargit, noooormalis?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.18. 21:12:21

@Shadowbull: SB, nemsokára karácsony, ami tudod mit jelent? Milyen cikk szokott szenteste lenni? "Az idei év legjobb gyűlölet kommentjei"

Teccikérteni a troll-poszt okát már? :)

Benoke2 2011.11.18. 22:11:08

@Shadowbull: "Nem csinalnak visszahivast egy hetkoznapi minosegi problema miatt.

Konkretan az Audi semmi ilyesmit nem sunnyog el.

Sem a tobbi nemet.
Konkretan fogalmad sincs mikor rendelnek el visszahivast es miert.

A klasszikus sunnyogast legutobb a Toyota adta elo a gazpedalokkal kapcsolatban...
"

:DDDDDDDDDDDD

Nézd erőlködhetsz itt az a baj hogy elvekből meríted mindezt. Azokat a vevőket akiket megszívatnak nálluk az elveidet lehúzhatod a WC -ben.

Az ilyen vevők soha az életben nem vesznek német autót. Holott csak pont anyira szar mint a többi, csupán kifogták az elsunnyot autót... Hogy ilyenről nem hallani... Hát ez nem véletlen.

Leírtam mit tapasztaltam, láttam hallotam. Nem kötelező elhinni. Szabad országban élünk. Van aki a télapóban hisz van aki a jeszuskában te az ódiban, én az emberi hülyeségben és a kapzsiságban.

Shadowbull 2011.11.18. 22:23:20

@Benoke2: "az a baj hogy elvekből meríted mindezt."

Tevedni meltoztatol.

sb

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2011.11.19. 00:24:15

A Cadillac kapcsán ne feledjük el, hogy a cég hagyományosan *luxusautókat készített*, hosszú ideig a Rolls, a Bentley, stb. fölé voltak pozicionálva, mind árban, mind pedig minőségben. Az Audi, stb. viszont sosem volt ennek a szintnek a közelében sem. Vajon, a presztízsét visszaállítani törekvő, tökéletessel megpróbálkozó Cadillac és az Audi egy kategória, egy nagyságrend-e? És igen, a VW kapcsán is akad klasszikus Luxusmárka. A Bentley mellett meg "vicces" lenne a Cadillac.

Az amerikai luxus márka az európai prémium márkák közelében van, az ottani "prémium" eléri az itteni átlagot, az ottani alja meg.

Visszahívás sok helyen van, ahol önként is javítanak ott több, mert adnak a minőségre. A Prémium márkák esetében ez elvárás, nem lehetnek gondok az illesztési hézagokkal, stb. sem. Ellenben az Infinity tisztes iparosmunka talán. Igazi prémium márka? Nem. Egyszerűen azért nem, mert a prémiummárkák feladata nem csupán a minőség.

Az autó tulajdonos a vagyon helyzetét, üzleti sikereit, stb. kommunikálja, a márkás öltöny, drága óra, prémium autó hármassal. Ehhez pedig vagy meglévő presztízs kellene, vagy messziről láthatóan jobb autó. Az Infinity az egyiket sem tudja. Ebben a helyzetben próbálkozik a gyártó a pontos összeszereléssel. De ezek mellett azért eszünkbe jut a Renaulttal, Daciaval való összefonódás.

carmichael 2011.11.19. 07:03:53

2002-es foswagen basszatom van Californiaban. Nemet minoseg...Nem zorog, jol megy, patent meg 200e kilometer utan is. 10 eves a gep, de ha valami gyari hibas es visszahivas van rajta, a VW a mai napig kuldi a levelet es a markaszerviz azonnal csereli az alkatreszt, dijmentesen. 1.8 turbo, csomo amerikai nem a szintetikus olajat tett bele es az olaj "osszetort" a motorban es nehany ki is fekudt. Jott a korlevel a kotelezo szintetikus olajra es akinek a motorjat cserelni kellett korabban, visszafizettek a penzt. Reszpekt a VW csoportnak. Ha olyan szarok lennenek az Audik, nem lenne annyi uj beloluk itt...

Mercedes E 280 CDI 2011.11.19. 08:46:35

Mindig is tudtam hogy ez a gagyi audi,csak egy folkszvágen kicsit nagyobb köritéssel,borzalmasan égő,és egyre több szar bukik ki sajnos a németekről.........

Bono92 2011.11.19. 09:24:58

Azt szépen elfelejtitek, hogy amit mondjuk itthon vesztek (de bárhol vehetitek) BMW X3, X5, X6-ot, azokat mind az USA-ban gyártják! :) és az Infinity nem amerikai, hanem japán! :) (a Nissan luxus márkája, úgy mint a Toyotának a Lexus)

Gott in Frankreich 2011.11.19. 10:26:01

@pepito46: Ez speciel hulyeseg, es gyartastechnologiailag / gazdasagilag sem lenne ertelme. A csale elemek rejtelyenek megoldasat a szervizek kornyeken keresd.

Coyote82 2011.11.19. 14:05:33

BMW-m van, előtte Toyotám volt. Igen, a BMW-n teljesen hátratolt ülésnél látszik a sín, míg a Toyotánál le volt burkolva a küszöb mellett a sín.
DE: a Toyotát messze nem lehetett ennyire hátraállítani (hosszabb lábú emberkéknek nagyobb autót kell venni), illetve az amúgy passzosan illesztett műanyagok csúnyán karcolódtak és deformálódtak.
A BMW esetében van egy tisztes hézag, de az újonnan és 6 év után is ugyanakkora, és a burkolat színe és felülete sem változott. Pedig ugyanaz a nap szívja, ugyanúgy használom.

Talán újként jogos lehet, hogy egy Infiniti belseje szebb, de pár év után zörög, kopog, törik (lásd Honda Civic példája), míg a német bár puritán, de strapabíró.

igazi hős 2011.11.19. 17:40:20

@TheElf: "De ezek mellett azért eszünkbe jut a Renaulttal, Daciaval való összefonódás." Hát persze, az A*-on is azonnal látszik, hogy ugyanaz a konszern gyártja, mint a Fábiát. Nem is vennék, pedig az A6 olyan szép, mintha nem is német lenne. (Egyébként "Renault-val".)

@Coyote82: "míg a német bár puritán, de strapabíró" Ez elég érv lehet egy Polo mellett, de Passat, 3-er vagy felette már kevés.

Don Quixote de la Ferko 2011.11.19. 18:21:31

Annyira tetszik. Mindenki habzó szájjal védi a saját kedvencének a becsületét.

Elvtársak. És elvtársinák.

Az ár, és az embléma egy dolgot befolyásol, mégpedig azt, hogy mikor kezd széthullani.

Van a "gagyi", és van a "luxus".

A "gagyi" 8-10 éves korában kezd széthullani, a "luxus" vár pár évet, és 14-15 évesen kezd cafatokra esni.
Aki örül a 4-5 év plusznak, az sem teljesen épelméjű, legalábbis nincs tisztában azzal, hogy a szervizre költi ugyanazt a pénzt, mint a gagyi tulajdonosa a következő verdára.

Könyörgöm, miért kell átharapni más torkát azért, mert nem tud havi 100-200 ezret autóra áldozni, neki "csak" havi 30 ezre van, és ehhez igazítja a verda típusát?

A kategórián belüli full luxust most hagyjuk ki, nem mennyiség, és nem arra alapoznak a gyártók.

Szóval, lehet tovább szidni a másikat, de ezt ne azok tegyék, akik a piros lámpánál lenézően bánnak a náluk kisebb autókkal, mert amikor ők ezt alázásnak hiszik, akkor mindig csak arra gondolok, hogy én tele tankolom az autót, míg a nagy autósok egyik kedvenc szlogenje a benzinkútnál a "kétezerért".

További jó őrjöngést.
(Egy buta csóró, akinek nem bankos, hanem saját autója van)

gaben01 2011.11.19. 19:18:11

@luciferko: nékem Citroen Xantia van 1994-es ivású,szintén nem a BANKÉ hanem SAJÁT,ebben teljesen egyet is értek veled én fentebb a ódit csak azért védtem meg a cikkben leírtak erejéig mivel volt szerencsém 7 évet VW-AUDI márkakereskedés és szervizben dolgozni és közelről látni az autókat:
természetesen volt ezekkel is gond bőven!
A japánokat nem sokra tartom az tuti!!
És most akkor lehet szidni a francia szarokat!!!!
Ez is biztos menni fog,megjegyzem ha szar lenne nem lenne meg már 3 éve és az elődje a Peugeot sem lett volna meg 6 évig!
Akkor most mely autó is a szar???????????

Don Quixote de la Ferko 2011.11.19. 19:34:59

@gaben01:

Megnyugtatlak, volt francia autóm, és nem fogom szidni őket. Az, hogy élete vége felé remegő gyomorral ültem bele, nem az autó szégyene volt, hanem a hazai szerelőké.
Volt BMW-m, nem kéne újra. Jó autó, de szervizigényes, és inkább másra költöm azt a lét, akinek van rá kerete, az engem nem érdekel, oda teszi a pénzét, ahová akarja.
Audi nem kéne, ismerősi körben látom, mibe kerül a fenntartása.
Japánokkal semmi bajom, volt, van, elvagyok vele.

Talán az lehet a baj, hogy nem én vagyok az autóért, hanem fordítva. Ajánlanám ezt másoknak is, nyugalmat hoz magával.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.11.20. 19:54:05

Mas piac, de azert egy premium brand figyel arra hogy mindenhova jot adjon el. ( megjegyzem, a VW nem titkolta hogy az usa ban keszulo passat - ami mas mint az eu verzio - gyengebb minosegu. De nyorgom: $26.000 az on the road price!!!! )

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.11.20. 19:58:47

Mindennapos autonak ford pickup es micsibicsi monterom van, veretni meg amg 55. A mercire felevente ropkodnek az ezrek, ( kb egy honapja $4500 plusz ezer a negy gumira ) a fordon meg $34 az olajcsere es mas gond nincs vele. Gurul, dudal ami kell. A micsurol meg annyit hogy hirtelen nem tudom hogy a bal vagy jobboldali a motorterfelhuzo kar vagy sem, olyan ritkan nyitom ki.

csintapala (törölt) 2011.11.20. 20:31:12

@visszakettopadlogaz: "$18.000 a jetta.... "

Az sem egészen ugyanaz, mint az EU verzió. Németeknél 21 000 Eur az induló ár a fapad 1.2 tsi trendlie-ra.

Globetrotter2014 2011.11.20. 21:49:06

@csintapala: A 21e az 17e nettó. Ha mér az amerikait is MSRP ben adjuk meg...

szelvedojavitasnonstop · http://www.ragyogjon.hu 2011.11.22. 15:47:36

Ez nem Audi minőségre utal de hat ez van.Biztos Romaniaban szereltet az Audi.Reméljük a szelvedot nem ilyen minőségben gyártják.www.ragyogjon.hu Szelvedo Javitas és csere azonnal! +36202702940
süti beállítások módosítása