Peka - tudják, ő a mi beépített sejtünk a nagy vízen túlról -, ismételten borzolja a németautó-fanatikusok idegeit. Míg a múltkoriban a BMW- és Porsche-kedvelőket vette célba, ezúttal az audisokban forgatja meg a kést. És most teljesen új autókról van szó, nem holmi aukción vesztegetett romokról.
Íme a levél:
Szervusztok!
Vasárnap Orlandóban jártam a Festival Of Speed elnevezésű luxus-, sport és klasszikus autó kiállításon. Készítettem pár képet egy vadonatúj Audi A7-esről.
Az autós médiában mindig etalonként emlegetik az Audik belső kidolgozását. Én ezt mindig kétkedéssel fogadtam. (Szerencsére rövid ideig voltam csak Audi A6 4.2-tulajdonos.) A mellékelt néhány képpel szeretném felhívni a figyelmet a tökéletesnek mondott kidolgozásra és dizájnra.
A vezetőülés háttámláján látszódik, hogy a varrás és a (kopogós) műanyag burkolat találkozása elég hullámosra sikeredett.
Az első ülések alsó takarójánál látszik, hogy míg a bal oldalon tökéletes az illesztés addig a jobb oldalon jókora rés tátong. Az ülés hátratolt állapotában csupaszon virít az ülésmozgató menetes rúd.
Az ajtótömítő gumi már a vadiúj autónál is eláll, hullámos.
Nehogy valaki azt gondolja, hogy egyedi hibákról van szó, ezért küldök képeket egy teljesen új A8-asról, ami szintén ott volt kiállítva.
Érdekes megfigyelni a sokak által semmibe vett Cadillac CTS esetében ugyanazokat a helyeket, illesztéseket. Nem beszélve az Infinitiről.
Az első ülés itt is teljesen hátratolt helyzetben volt. Amíg az Audinál virít a menetes fémrúd, addig az Infinitinél szinte százszázalékos a takarás.
Az illesztési hézagok a küszöbborításon annyira összehasonlíthatatlanok, mintha teljesen más kategóriájú autó lenne, pedig nem. Amíg az Audinál simán belefér a résbe a gyufaszál, addig a japánnál esély sincs betuszkolni oda.
Elgondolkodtató és vitaindító felvetés, mindenesetre örülünk, hogy szerzőnk jobban is szétnézett a kiállításon. És ha már ott volt, fotózott makró nélkül is, méghozzá nem is akármilyen dolgokat. Készüljenek, hamarosan ismét lecsap a Mohó Hiéna!